[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 238 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.612 views

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:01
knakworst schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:50:
[...]

30 procent 40 procent inmiddels. Paar dagen geleden 250 van die krengen gekocht op kucoin om 4 procent binnen te harken. Nu nog naar metamask staken en die kaart zelf ontvangen.
Ik heb exact hetzelfde gedaan. Mijn 250 PLU staat op m'n ledger, en via Metamask aangemeld bij Plutus

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:17

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:52:
[...]

Ik heb exact hetzelfde gedaan. Mijn 250 PLU staat op m'n ledger, en via Metamask aangemeld bij Plutus
Mooi, hopelijk een goede investering. Het rare is dat 'vroeger' ik bij zo'n pump zoiets gehad hebben van ach waarom heb ik niet gelijk 500 gekocht. Nu laat ik me niet meer van de wijs brengen, 500 PLU is veel groter risico want moeilijker terug te verdienen dus ik sta achter mijn keuze.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:01
knakworst schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:59:
[...]

Mooi, hopelijk een goede investering. Het rare is dat 'vroeger' ik bij zo'n pump zoiets gehad hebben van ach waarom heb ik niet gelijk 500 gekocht. Nu laat ik me niet meer van de wijs brengen, 500 PLU is veel groter risico want moeilijker terug te verdienen dus ik sta achter mijn keuze.
Ja, eens :)

Ik denk dat we ongeveer voor hetzelfde bedrag gekocht hebben, zo rond de €10 per stuk. De investering is niet de beste als je puur gaat berekenen wat je er voor krijgt, echter lijkt me dat dit platform zeker nog wel groei kan verwachten. Een werkend product, en dan op plek 800 op CMC is best laag.

Ik had voor mezelf bedacht om, als de prijs zover komt rond de €6 nogmaals 250 te kopen. Puur om de gemiddelde inkoopprijs wat naar beneden te halen. en 5% cashback bekt gewoon goed ook :+

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:28:
Ik heb me kostelijk vermaakt hoor, helemaal gelijk die Arjen, ik heb zojuist alles verkocht en nu enkel alleen de euro's!! die zijn tenminste goed voor het milieu!
[YouTube: En nou is het afgelopen met crypto | De Avondshow met Arjen Lubach (S1)]

pas op met kijken, de waarheid komt boven tafel!!
#welfinancieeladvies

Qua finfluencers helemaal mee eens. Met je donnies en tonnies. En nou is het afgelopen met die tiktok en insta stories.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Verdomme hele avond naar de klote gegaan om er nu achter te komen dat Lubach eigenhandig Bitcoin kapot maakt met z'n video?

Musk 2.0?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
  • Nu online
Verder heeft ie wel gelijk hè.

Een betaalmiddel is het niet helemaal geworden. Finfluencers zijn droeftoeters. Een asset waarvan mensen denken dat het enige doel 'rijk worden' is, kan natuurlijk onmogelijk slagen. En hoewel de redenering wb energieverbruik niet klopt, is het inderdaad niet goed voor het milieu.

Jammer dat er geen aandacht is voor de reden waarom Bitcoin überhaupt ooit is bedacht. Er is meer reden dan ooit tevoren in de landen om ons heen, om te twijfelen aan uitgegeven munten van centrale banken. Laten we het daar weer over hebben in plaats van TA-lijntjes, memecoins en financiele adviezen :)

Het gaat eigenlijk niet eens om Bitcoin hè, het gaat om de invloed die die ongekozen droeftoeters bij de ECB hebben... Maar goed.

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 01:21:
Verdomme hele avond naar de klote gegaan om er nu achter te komen dat Lubach eigenhandig Bitcoin kapot maakt met z'n video?

Musk 2.0?
Tijdperk gratis geld voorlopig ten einde. Rente tienjaars lening in de VS naar 3%.

Mensen met een studieschuld gaan in september weer rente betalen, etc.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:24

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik dacht dat de wijzer er wel uitgeschoten was maar het valt mee. We kunnen nog lager.
https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/

Doen we een Covid dipje dan kunnen we net de $20k aantikken als ik moonmath zo een beetje bekijk. Ik ga liever naar rood @ $300k Kom op boomers, stap eens over van de stonks.
https://www.moonmath.win/

We zitten nu wel op een cruciaal leveltje. Bounce motherf*cker! *O* -O-

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
sh4d0wman schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 04:26:
Ik dacht dat de wijzer er wel uitgeschoten was maar het valt mee. We kunnen nog lager.
https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/

Doen we een Covid dipje dan kunnen we net de $20k aantikken als ik moonmath zo een beetje bekijk. Ik ga liever naar rood @ $300k Kom op boomers, stap eens over van de stonks.
https://www.moonmath.win/

We zitten nu wel op een cruciaal leveltje. Bounce motherf*cker! *O* -O-
De grafiek laat zien dat na een periode van extreme fear een bullrun ontstaat. Dus green candles incoming in 3,2,1

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:04
Mensen die nu een beetje in paniek zijn: elke coin die nu verkocht word, word verkocht aan iemand die dus nu juist aan het kopen is. Bedenk dat goed!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:04
Deze is trouwens nog steeds in takt. Liep er mooi op vast. Nu houden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64VDRV8tKNvR7O4hcFvgK02bggk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MlpGfNCmtbsAwDCBrk5JVnBQ.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

anti elppa schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 06:09:
Deze is trouwens nog steeds in takt. Liep er mooi op vast. Nu houden

[Afbeelding]
34k - 32k next mochten we breken (of 6 ct). Als men slim is: zet orders voor bear en bull scenario maar draai tijdig bij. Wel altijd lastig met fake-outs. Anders gaat het knaken kosten. B)

edit: benieuwd of we range-bound blijven +- 36.4k tot de beurzen in Amerika openen. We weten allemaal wie weak hands hebben O-)

[ Voor 9% gewijzigd door sh4d0wman op 06-05-2022 06:56 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:27

YES

Moderator General Chat

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 06:05:
Mensen die nu een beetje in paniek zijn: elke coin die nu verkocht word, word verkocht aan iemand die dus nu juist aan het kopen is. Bedenk dat goed!
True, het is alleen dat er geen stevige bounces zijn, zoals dat vorig jaar wel een aantal keren het geval was. En de volumes zuigen ook na een dump waardoor het zijwaarts en bloeden is.

Vandaar dat het me niet zal verbazen als het nog wat zakt en daar staat nog wat FIAT voor klaar. Mocht er toch een stijging komen, dan is dat nog veel wenselijker uiteraard.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• MarcB1978
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-01 20:43
Hoi, even voor de zekerheid : is dit legit? Volgens mij vraagt MM hier nooit om namelijk… Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FU0pHeMEvL-ydzGhUrlSeiu8YdM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XWo0szafN1O6RcRWnR5ddiyr.png?f=fotoalbum_large

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:50:
[...]

30 procent 40 procent inmiddels. Paar dagen geleden 250 van die krengen gekocht op kucoin om 4 procent binnen te harken. Nu nog naar metamask staken en die kaart zelf ontvangen.

Met een 5 euro abo, 4 perks, en 80 euro cashback per maand, levert die kaart 115 euro per maand op. Die 250 PLU is 2.500 dus als Plutus 2 jaar niet aan die voorwaarden rammelt kan het uit.
Zal mij benieuwen of Plutus het 2 jaar vol gaat houden, zeker met al die nieuwe users die ze erbij hebben. Da's superonhoudbaar, natuurlijk.

Anyway, toen ik paar dagen geleden hoorde van CRO keek ik naar PLU en zag toen dat het snel gestegen was van iets van $5 naar $8. Ik dacht "shit, ik heb de raket omhoog gemist, mijn kansen zijn verkeken" en heb toen niets aangeschaft.

Wel beetje jammer, dat :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:50
MarcB1978 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 08:39:
Hoi, even voor de zekerheid : is dit legit? Volgens mij vraagt MM hier nooit om namelijk… [Afbeelding]
Scam.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:10
Joosie200 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 01:15:
[...]

#welfinancieeladvies

Qua finfluencers helemaal mee eens. Met je donnies en tonnies. En nou is het afgelopen met die tiktok en insta stories.
Wel jammer dat hij dan Rogier van een Rijkerleven pakt en Doopiecash. Dat zijn gewoon legit kanalen en geen donnies naar tonnies figuren.

• anandus
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 01:30:
[...]

Een asset waarvan mensen denken dat het enige doel 'rijk worden' is, kan natuurlijk onmogelijk slagen. En hoewel de redenering wb energieverbruik niet klopt, is het inderdaad niet goed voor het milieu.

Jammer dat er geen aandacht is voor de reden waarom Bitcoin überhaupt ooit is bedacht. Er is meer reden dan ooit tevoren in de landen om ons heen, om te twijfelen aan uitgegeven munten van centrale banken.
Maar dat is juist de ironie, natuurlijk je hebt regulering en 'manipulatie' vanuit de banken nodig om een munt stabiel te houden en als betaalmiddel te kunnen gebruiken. Doe je dat niet, dan blijft een een volatiel speculatie-object die alle kanten op kan gaan en derhalve kan het nooit een betaalmiddel worden.

Ofwel je wil een crypto die een betaalmiddel wordt en je moet dan toestaan dat er regels, restricties en een manipulerende mogendheid (zoals een bank) achter zit, ofwel je hebt een crypto waar eerdergenoemde niet voor geld en je het dus niet als betaalmiddel kan gebruiken vanwege onzekerheid en volatiliteit.

• YES

YES

Moderator General Chat
anandus schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:00:
[...]
Maar dat is juist de ironie, natuurlijk je hebt regulering en 'manipulatie' vanuit de banken nodig om een munt stabiel te houden en als betaalmiddel te kunnen gebruiken. Doe je dat niet, dan blijft een een volatiel speculatie-object die alle kanten op kan gaan en derhalve kan het nooit een betaalmiddel worden.

Ofwel je wil een crypto die een betaalmiddel wordt en je moet dan toestaan dat er regels, restricties en een manipulerende mogendheid (zoals een bank) achter zit, ofwel je hebt een crypto waar eerdergenoemde niet voor geld en je het dus niet als betaalmiddel kan gebruiken vanwege onzekerheid en volatiliteit.
Derde optie:
Je gaat een crypto als betaalmiddel inzetten zonder enige regulering en de ene dag koop je een huis met dezelfde hoeveelheid crypto waar je de volgende dag alleen nog een halfje wit van koopt. Gezellige boel krijg je dan :+

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Hallo,

Is dit de befaamde 'bottom'? Ik was zo bang dat ik alles al verkocht heb toen het naar beneden ging. Nu ben ik weer bang om in te stappen? Ondertussen ben ik wel veel kwijtgeraakt.

Groetjes,
Ans en Sjaak

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:29
Inverted Bart in the making.

Weet ik veel. Als ik mazzel heb, heb ik gelijk en ga ik hier triomfantelijk roepen hoe goed mijn TA-skills zijn. En anders hou ik mijn mond in de hoop dat niemand deze post heeft gelezen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anandus schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 08:39:
[...]

Zal mij benieuwen of Plutus het 2 jaar vol gaat houden, zeker met al die nieuwe users die ze erbij hebben. Da's superonhoudbaar, natuurlijk.

Anyway, toen ik paar dagen geleden hoorde van CRO keek ik naar PLU en zag toen dat het snel gestegen was van iets van $5 naar $8. Ik dacht "shit, ik heb de raket omhoog gemist, mijn kansen zijn verkeken" en heb toen niets aangeschaft.

Wel beetje jammer, dat :P
Eens dat dit niet eeuwig werkt, bewijs is CDC :p Het plutus business model heeft zijn voordelen. Als ze net zoals Kris aanpakken is het in een paar maanden kapot maar als ze het goed aanpakken kan het een stuk langer duren.

- abonnement: Hiermee halen ze harde euro's binnen waardoor support ed geen/nauwelijks PLU kost, terwijl een CDC in mijn ogen marketing met CRO betaalt.

- de tokenomics: er zijn nog 18 miljoen PLU niet uitgegeven. Dus we kunnen nog even.

- het aantal klanten met 250 PLU of meer. Dat is echt laag gezien er maar 1.75 miljoen PLU in omloop is. De massa is dus nog niet aan boord (of heeft een abonnement zonder PLU).

- abonnementen zonder PLU: in tegenstelling tot CDC kan plutus de rewards terugschroeven van deze abonnementen, zonder dat dat grote negatieve gevolgen heeft voor de PLU waarde. Immers deze mensen hebben geen / nauwelijks PLU.

- USA is nog niet on-boarded, dus nog veel potentieel aanwezig.

- layer 2, en staken vanuit app: om voor de staking 250 PLU nu aankopen is zeer complex, hoge fees, eth netwerk, metamask toevoegen. Ja wij kunnen het, Henk en Ingrid niet. Daar valt echt nog winst te behalen.

- Marketing: Vrijwel geen uitgaven. Je wil een langzame constante stroom van abonees om de 'ponzi' langer in stand te kunnen houden. De naamsbekendheid is nog laag. Gek genoeg voor early adaptors in mijn ogen een voordeel.

Uiteindelijk gaat ook dit sprookje kapot. Koop er dus niet te veel van, en spreid je risico's.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GaX0dSyFwtye3rLYzivBKsw_adE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TjZpdva0gClATke1AAujR3e4.jpg?f=user_large
YES schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:11:
[...]

….de ene dag koop je een huis met dezelfde hoeveelheid crypto waar je de volgende dag alleen nog een halfje wit van koopt :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0C8EdAuPofI3HchDD1pO0ziZb2E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9AbVkKHzlF6sjQI5ynVmSWCe.jpg?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 06-05-2022 09:29 ]

Maktub

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Qunix schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:16:
Hallo,

Is dit de befaamde 'bottom'? Ik was zo bang dat ik alles al verkocht heb toen het naar beneden ging. Nu ben ik weer bang om in te stappen? Ondertussen ben ik wel veel kwijtgeraakt.

Groetjes,
Ans en Sjaak
Met een 100x heb je het verlies zo weer goedgemaakt. Zou wel een 100x short doen want we zitten in een beerput. 32k s00n.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:50
Dacuuu schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 08:52:
[...]

Wel jammer dat hij dan Rogier van een Rijkerleven pakt en Doopiecash. Dat zijn gewoon legit kanalen en geen donnies naar tonnies figuren.
Njah legit... Hun business model is letterlijk het verkopen van cursussen om succesvol te leren traden. Valt wat mij betreft in dezelfde categorie als, die succesvolle e-commerce ondernemers die jou dure cursussen willen aansmeren zodat ook jij een succesvolle ondernemer kunt worden.

Ben benieuwd hoe het over een jaar gaat met de mensen, die hun baan hebben opgezegd om fulltime te gaan traden. Want de afgelopen twee jaar was het letterlijk "buy the dip" en verdien geld. Nu komt het daadwerkelijk op vaardigheden aan om te overleven.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Qunix schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:16:
Hallo,

Groetjes,
Ans en Sjaak
Hoi Ans, ha Sjaak,

Nu is juist het moment om bij te kopen. Ten tijde van neergaand marksentiment kan je echte knaken verdienen. Daarnaast, je wilt ook geen paper handed p*ssy zijn. Stel je voor dat je vanavond in Automatiek Friko een goulashkroket gaat scoren en je komt Danny van 5 hoog tegen. Denk je dat Danny ook nog maar een greintje respect voor je over heeft als hij hoort dat je je laatste bag Litecoin hebt verkocht in de capitulatie? Nee dus. Nu kopen en vasthouden. Niemand kan je vertellen hoe lang en je hebt kans dat je een masochistische degenerate wordt, maar je hebt in ieder geval wel een leuk verhaal bij het koffieautomaat.

Groet en vergeet niet te abonneren en op het duimpje te drukken,
Madelon

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
''All aboard!''

• resusaapje
  • Laatst online: 20-12 19:48

resusaapje

h less

Ray_ schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:16:
Inverted Bart in the making.

Weet ik veel. Als ik mazzel heb, heb ik gelijk en ga ik hier triomfantelijk roepen hoe goed mijn TA-skills zijn. En anders hou ik mijn mond in de hoop dat niemand deze post heeft gelezen.
Helaas ;w

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXK9gn-KOTc6XQHjUYtQh4KCn_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u5NUKJ8XvG38mHW1OaxpvIdK.jpg?f=fotoalbum_large

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:26

flessuh

Set sail for fail!

De Titanic? :+

https://www.dutchsolarboat.com

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Higher low op de hourly Waar is je hopium pijp? :+ Timberrrrrr. Satjes sprokkelen mannen.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
[...]

Waar komt DoopieCash voorbij?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:52
sh4d0wman schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:45:
[...]

Higher low op de hourly Waar is je hopium pijp? :+ Timberrrrrr. Satjes sprokkelen mannen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RTzTfL5Akv6dgwY9XPExZbGlvmU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/37Bwo1DRyHYQZwkDuB83nXUg.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:40:
[...]

Groet en vergeet niet te abonneren en op het duimpje te drukken,
Madelon
Heeft iemand nog die Madelon tweet met buy the dip op 60k?

• Ray_
  • Laatst online: 20:29
Zelfs Bart heeft wel eens een bad hair day.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sF9GLjJu4-2jnlDwJaZuQhwi5RQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8dD21wRTjaEizrBiVG92ejjt.jpg?f=fotoalbum_large

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-12 16:29
Lubach heeft gelijk (behalve over Bitcoin).

• YES

YES

Moderator General Chat

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Kratje bier met de dump en pump. Zet nu de maanstand maar weer aan, kan ik er ook nog van genieten. Proost! oOo

Het is hier bijna avond mocht ik afgeschilderd wordt als crypto alcoholist (benieuwd hoe die traden :P )

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

• Kol Nedra
sh4d0wman schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:53:
Kratje bier met de dump en pump. Zet nu de maanstand maar weer aan, kan ik er ook nog van genieten. Proost! oOo

Het is hier bijna avond mocht ik afgeschilderd wordt als crypto alcoholist (benieuwd hoe die traden :P )
als de Plutus card er is elke maand voor €10 gratis aan schultenbräu, toch een mooi vooruitzicht :7

[ Voor 62% gewijzigd door Kol Nedra op 06-05-2022 09:55 ]

nothing stops this train

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:17
knakworst schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:47:
[...]

Heeft iemand nog die Madelon tweet met buy the dip op 60k?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eEKye2a-Ug_kWZeqsaF8QvmhMo8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RfHGUFn46PpHWpST38hvBpDz.jpg?f=user_large

Deze bedoel je?

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Buy high sell low snapt zij heel goed

• Nopheros
Mooooooooon! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/en1zgZGGzAylHVQAWQJHiOZqGSo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K6xcV6MSRcNYxb5MJZHGZILu.png?f=fotoalbum_large

(To soon?)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Briljant. Madelon be like:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqDq_BcAkoAxh5vc8E8xSe2WpMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4YFcSBsaMbVawYUr2gdpXf7.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik zei toch. Komt allemaal goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHuR6Pm64qEYqyisgNdoIgSfo44=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T8DU2L1btmHZDF4BtxRwz0My.jpg?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 06-05-2022 10:03 ]

• Richh
  • Nu online
anandus schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:00:
[...]

Ben ik met je eens :)

Punt is dat Bitcoin geen betaalmiddel is, als je het mij vraagt althans. Ik denk ook niet dat je een écht goed werkend betaalmiddel kan opstarten gebaseerd op ongereguleerde crypto, alle alts die dat beweren zullen falen.

Volgens mij is Bitcoin een store of value. En net als goudstaven, huizen of aandelen zullen er plekken zijn waar je ermee kan 'betalen' ('ruilen' is misschien een beter woord), maar in primaire zin zou Bitcoin vooral 'waarde' moeten zijn.

Hoewel in het eerste whitepaper vooral gepraat wordt over een betaalmiddel, was de essentie van Satoshi (ook gezien de startdatum en de berichten die bij de eerste transacties zijn gedeeld) vooral om ons voor te behoeden van de bailout van de banks in die periode en de gevolgen die dergelijke schuldhonger heeft op onze economie. Satoshi dacht destijds nog dat we dat zouden oplossen met 'digitaal geld', ik denk nu we 10 jaar verder zijn, dat er eigenlijk niet heel veel mis is met onze pinpassen en creditcards, maar vooral met het beleid van centrale banken.

Bitcoin zou, net als dat we in het verleden een 'goudstandaard' hadden, in principe als Bitcoin-standaard kunnen functioneren, om de schaarste van geld vast te leggen. Om een voorbeeld te noemen. Ik denk dat Satoshi zich tijdens het starten van Bitcoin zich überhaupt nog niet realiseerde dat dat het échte doel zou moeten zijn.

• Richh
  • Nu online
[...]

Misschien brengen ze het wat minder tiktokkerig dan 'donnies naar tonnies figuren' doet impliceren inderdaad. Maar in de basis zijn ze niks beter.

Lubachs punt was vooral het gehamer op 'geen financieel advies' om vervolgens financieel advies te geven, dat doen beide kanalen wel degelijk. Anders noem je je kanaal ook geen 'Rijkerleven' laten we wel zijn.
Uiteindelijk doen zij vooral olie op de speculatieve bubbel gooien en proberen (legit) te delen hoe je daar het meeste geld aan kan verdienen. De crux is natuurlijk dat het onmogelijk is dat iedereen geld kan verdienen aan een asset die in de basis geen 'waarde' kent of toevoegt, en dat crypto eigenlijk over iets heel anders zou moeten gaan dan een get rich quick scheme. Dat hoor je niet bij Doopiecash hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 06-05-2022 10:15 ]

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:01
Vis schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:09:
Er komt een keer een dag dat BTC zich ontkoppeld van de beurs. Kan gewoon niet anders, als niks meer rendement oplevert ivm inflatie etc moet je gewoon over naar een alternatief. En dat is in het digitale tijdperk gewoon Bitcoin, klaar.

Wen besef?
En hoe levert BTC precies rendement op? Ik zou zeggen dat inflatie op BTC juist hoger is als gevolg van de hoge (energie)kosten van het netwerk. Ik zou bij crypto sowieso niet spreken van "rendement" maar van winst. Die winst is er alleen zo lang er meer mensen kopen dan verkopen.

Het gebrek aan rendement op andere assets en het momentum van Crypto heeft heel veel mensen aangezogen. Als Crypto net zo min rendement oplevert als alle andere opties, wat gebeurt er dan?

Wen besef?

[ Voor 13% gewijzigd door assje op 06-05-2022 10:23 ]

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-12 11:59
[...]

Er zijn gewoon strikte regels omtrent financieel advies. Dit soort uitspraken zijn toch niet realistisch voor Henk en Ingrid.

"hoe kan je van deze twee briefje, hoe kan je daar nauw 10000 van maken"

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Richh
  • Nu online

• YES

YES

Moderator General Chat
Waar heb je zo goed leren photoshoppen? :*)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:22

Vis

assje schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:22:
[...]

En hoe levert BTC precies rendement op? Ik zou zeggen dat inflatie op BTC juist hoger is als gevolg van de hoge (energie)kosten van het netwerk. Ik zou bij crypto sowieso niet spreken van "rendement" maar van winst. Die winst is er alleen zo lang er meer mensen kopen dan verkopen.

Het gebrek aan rendement op andere assets en het momentum van Crypto heeft heel veel mensen aangezogen. Als Crypto net zo min rendement oplevert als alle andere opties, wat gebeurt er dan?

Wen besef?
Gewoon hodlen man, niet zo'n moeilijke vragen stellen ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Kol Nedra
leuk stukje: mochten we in bearmarket zitten kan je dit verwachten

nothing stops this train

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06:08
MrFX schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:27:
[...]

Er zijn gewoon strikte regels omtrent financieel advies. Dit soort uitspraken zijn toch niet realistisch voor Henk en Ingrid.

"hoe kan je van deze twee briefje, hoe kan je daar nauw 10000 van maken"
Juist met dat soort uitspraken vind ik het al idioot klinken (want dan heb je het over 1000%+ winst maken)

Ik weet zeker dat de sterren van dit topic niet zulke resultaten behaald hebben

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• anandus
  • Niet online
assje schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:22:
[...]

En hoe levert BTC precies rendement op?
Sterker nog, bitcoin is ook afhankelijk van fiatinflatie.
Met een inflatie van 5% is je 36K bitcoin net zoveel waard als 34K vorig jaar :P

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:03

Darrell

Fiat moonboy

Heeft iemand de devs nog verteld dat het geen donderdag meer is?

• Skrunsies
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:55:
Sterker nog het is mei... Zoiets iets van "Joe betur stee awei in mei... " Of zoiets :?

• D_Jeff
Darrell schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:55:
Met een weekje of 2 a 3 begint de eerste ronde van het "uitdelen" van extra fiat door Werkgevers. Hoe mooi is het dan dat je extra veel stonks voor je fiat krijgt ;)

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
D_Jeff schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:09:
[...]

Met een weekje of 2 a 3 begint de eerste ronde van het "uitdelen" van extra fiat door Werkgevers. Hoe mooi is het dan dat je extra veel stonks voor je fiat krijgt ;)
Je bedoelt vakantiegeld?

• D_Jeff
roflexx schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:10:
[...]

Je bedoelt vakantiegeld?
:Y

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zie dat dat de APE-coin ook weer rond de € 12 schommelt .. is die hype over?

==
hoi

• zwembroek
  • Laatst online: 14:28

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Goedkoop vestje. Net als die coin die erop staat :X

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eusebius schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:44:
Ik zie dat dat de APE-coin ook weer rond de € 12 schommelt .. is die hype over?
Net zoals die over is met GMT, BIFI, CELR, TRX, VET, CVC.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KSA8IE3IWS_dQ-6WzPVCOIbdekY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vhciYjOJodgNhhtbbQXNMxDW.jpg?f=user_large

• zwembroek
knakworst schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:55:
[...]

Goedkoop vestje. Net als die coin die erop staat :X
Arrington Capital heeft in GLMR geïnvesteerd.
Ik vind de token pas weer interessant bij $1,23. Nog veel te duur op dit moment in de markt.

• Eusebius
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:58:
[...]

Net zoals die over is met GMT, BIFI, CELR, TRX, VET, CVC.

[Afbeelding]
Zo maak je vrienden hier 8)

Ik loop nog niet zo lang mee en 2 dingen kan ik niet terugvinden:
- Amerikanen loggen om 15 uur in en gaan dan kopen. Wat doet dat meestal met de prijs? Als in: beter voor 15 uur kopen of erna?
- waar slaat de verwijzing naar de Bruna op?

==
hoi

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Eusebius schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:01:
[...]

- Amerikanen loggen om 15 uur in en gaan dan kopen. Wat doet dat meestal met de prijs? Als in: beter voor 15 uur kopen of erna?
Als je dikke winst maakt ga je in de ochtend eerst met alle hipster moonboys juinen in de bruna, dat is eigenlijk toch wel algemeen bekend..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGaN_2EEq8c851E23FVRXvV5iro=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RiFrdRC4II2zHHe8cNR5Cmu4.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i4ngXAHKugrcjJzboBs27wvBUbk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a13V0eb3yZUhjJmfpf4lZNXm.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• MrMrq
[...]

1) Dat ligt er aan wat de Amerikanen gaan doen. Als ze gaan kopen kun je beter wachten. Als ze gaan verkopen kun je ze beter voor zijn.

Los daarvan is het een mythe (dat de Amerikanen collectief om 15u inloggen). Amerikanen handelen ook met bots. Bovendien staan ze niet allemaal tegelijk op. Het is de wereldwijde markt die reageert op het sentiment op de Amerikaanse beurzen.

2) Oh, heerlijk deze! De hipster moonboys staan zich af te juinen bij de Bruna! Ooit gecoined door de onnavolgbare @elektriekert in deze post.

Later ben ik rijk en koop ik de NFT van die post.

[ Voor 19% gewijzigd door MrMrq op 06-05-2022 12:19 ]

Maktub

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-12 16:58

NeoflexNL

Forever young

MrMrq schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:05:
[...]

2) Oh, heerlijk deze! De hipster moonboys staan zich af te juinen bij de Bruna!
Deze uitspraak is zo'n gemiste kans voor Lubach he!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

1. Ligt ook aan wat de beurs doet volgens mij. De eerste opent volgens mij om 15:30 en mensen anticiperen daarop of zo.
2.
elektriekert schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:32:
[...]

Die staat echt niet zo laag, tenzij dat nog net in de bear is.
Deze “vaporware” is zo gehyped, de hipster moonboys staan zich af te juinen in de Bruna
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tQwW1AbS09f1R6LQ1ab4FQk-MtM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nhPSTAcajqxQGZ0pIpIk1egY.png?f=user_large

Wat mij betreft is dit de mooiste uitspraak ever ooit hier.

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 06-05-2022 12:08 ]

• Eusebius
  • Niet online
Geen idee waarom ik me af zou juinen bij de Bruna als je ook gegoede literatuuretablissementen hebt :P

==
hoi

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:06:
[...]

NPO, geen reclame in programma, dus dan werd het sowieso afjuinen in een Nederlandse kantoorboekhandelketen. Klinkt toch minder sexy.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:10
MrMrq schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:05:
[...]

1) Dat ligt er aan wat de Amerikanen gaan doen. Als ze gaan kopen kun je beter wachten. Als ze gaan verkopen kun je ze beter voor zijn.

Los daarvan is het een mythe. Amerikanen handelen ook met bots. Bovendien staan ze niet allemaal tegelijk op.

2) Oh, heerlijk deze! De hipster moonboys staan zich af te juinen bij de Bruna!

Ooit gecoined door de onnavolgbare @elektriekert in deze post.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68522638

Ooit ben ik rijk en koop ik de NFT van die post.
Een mythe??, ga jij eens heel goed kijken naar de grafieken. Werkelijk IEDERE dag om 15:30 een beweging en ja dat is wanneer de beurs open gaat. Dat is niet de retail yank maar die maken al lang geen bal meer uit op de BTC prijs maar wel de grote spelers die hun orders uitvoeren vanaf 15:30.

• YES

YES

Moderator General Chat
Eusebius schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:08:
Geen idee waarom ik me af zou juinen bij de Bruna als je ook gegoede literatuuretablissementen hebt :P
Dat is het mooie, het betreft dus hipsters. Oftewel, die willen graag hip doen, maar zijn niet écht into literatuur. Dan kom je dus bij de Bruna. Alles klopt aan die quote _/-\o_

• Pelox
Omdat het voornamelijk shitcoins betreft en dat past niet bij een groene linkse literatuurwinkel.

Zero.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

knakworst schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:08:
[...]

NPO, geen reclame in programma, dus dan werd het sowieso afjuinen in een Nederlandse kantoorboekhandelketen. Klinkt toch minder sexy.
Haha dat zeker, al had ik ook dan een klein glimlachje niet kunnen onderdrukken

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:38
NeoflexNL schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:06:
[...]

Lubach is m’n neefje :+
Of moet ik zeggen : ‘Niffau’?

• zwembroek
Of in zo'n mooi, literair café door een dik, fatsig wijf laten PIJPEN...Dat is ook lekker he..

• knakworst

knakworst

Get more sats!

YES schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:07:
[...]

1. Ligt ook aan wat de beurs doet volgens mij. De eerste opent volgens mij om 15:30 en mensen anticiperen daarop of zo.
2.

[...]

[Afbeelding]

Wat mij betreft is dit de mooiste uitspraak ever ooit hier.
Het duurt even voordat het bij de gewone mens indaalt. Alleen @Darrell en @Kol Nedra wisten dit onmiddellijk op de juiste intrinsieke waarde te schatten.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-12 11:59
Maar daar val je op in een moonbeam vestje of houdt je er van om betrapt te worden? >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Eusebius
  • Niet online
JoebarRC schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:09:
[...]

Een mythe??, ga jij eens heel goed kijken naar de grafieken. Werkelijk IEDERE dag om 15:30 een beweging en ja dat is wanneer de beurs open gaat. Dat is niet de retail yank maar die maken al lang geen bal meer uit op de BTC prijs maar wel de grote spelers die hun orders uitvoeren vanaf 15:30.
En nu nog welke beweging .. zou nog interessant zijn om een analyse te doen van alle weekdagen het afgelopen jaar tussen 14:30 en 16:30 en wat er dan gebeurt

==
hoi

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

elektriekert schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:11:
[...]

Lubach is m’n neefje :+
Of moet ik zeggen : ‘Niffau’?
No way, haha. Dan was het dus een realistisch scenario geweest _O-

Bedenk me nu; ben jij dan die betreffende oom die op verjaardagen over crypto loopt te leuren?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

YES schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:10:
[...]

Dat is het mooie, het betreft dus hipsters. Oftewel, die willen graag hip doen, maar zijn niet écht into literatuur. Dan kom je dus bij de Bruna. Alles klopt aan die quote _/-\o_
En ze kopen ook allemaal ADA want lekker goedkoop. Niet voor zijn leider @Uncle_Charles , de solide PoS blockhain die zo goed is voor het milieu, of voor de spectaculaire adoptie door de schoolkindertjes in Afrika. Hoewel dat laatste natuurlijk een goed argument is voor die ene hipster die DYOR doet.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:11:
Of in zo'n mooi, literair café door een dik, fatsig wijf laten PIJPEN...Dat is ook lekker he..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGxnOkAYDygg8L1mLr3B3F4LBgE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ew84Nyc8FkArje7Hbj5sw1rn.gif?f=user_large

• MrMrq
JoebarRC schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:09:
[...]

Een mythe??, ga jij eens heel goed kijken naar de grafieken.
Ik had duidelijker moeten reageren.

Het is een mythe dat het de Amerikanen zelf zijn, die collectief om 15u inloggen. Het is de wereld die reageert op de Amerikaanse beurs.

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 06-05-2022 12:18 ]

Maktub

• YES

YES

Moderator General Chat

• Skrunsies
  • Niet online

• Kol Nedra
wat leuk, aangezien ik (bag)hodler ben van wat LIT is dit mooi meegenomen 🥲
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvZdOAG034_ZVhqVxLnFZNCWnyA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ubQddxZWjU8f3ei2WON8uJZz.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJSs0IQmXp0gFb5umzkrSBbMpLQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rRIGK5MqjEGbollFwixJ1CB9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1wkrWAuJlAlrUjg8ICH7OKMCLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8yHc7gaUPy4y51qgp1FBPTt5.gif?f=user_large

• Nopheros
[...]

Beide onzin wat je het best snel kunt vergeten.

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023
knakworst schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:14:
[...]

En ze kopen ook allemaal ADA want lekker goedkoop. Niet voor zijn leider @Uncle_Charles , de solide PoS blockhain die zo goed is voor het milieu, of voor de spectaculaire adoptie door de schoolkindertjes in Afrika. Hoewel dat laatste natuurlijk een goed argument is voor die ene hipster die DYOR doet.
Niet zomaar een leider he, cultfiguur!

irony > *

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:35
33/34k incoming

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pelox
Vandaag een dagje Haarlem.. over hipster moonboys gesproken..

Zero.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:35
Man man man.. wat is de verkoop druk hoog.. ;( -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• YES

YES

Moderator General Chat
He.. he is.. back?! Nu Jaapio nog en het is allemaal weer terug bij het oude :+

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:50

Interessante Tweet van de Luna Foundation Guard, en vooral interessant wat er niet staat.

OTC swap van 1 billion UST voor 1 billion waarde in BTC met Genisis. Oke, duidelijk. Wel benieuwd wat zij dan met al die UST gaan doen.

Vervolgens ook nog $500 million aan BTC gekocht via 3AC. Hier blijkbaar wel gewoon betaald in harde dollars i.p.v. hun eigen UST stable coin. Daarnaast 3AC is een trading/hedge fund. Gebruiken zij nu Luna en Do Kwon als exit liquiditeit om hun BTC te dumpen? :o Do Kwon ontkent uiteraard en zegt dat 3AC beter in staat is om op de groene knop te drukken.

Hiermee komt de Luna Foundation wel in de top 10 BTC holders. Iets om in de gaten te houden indien UST zijn peg met de USD verliest.

Geen idee of het hier al voorbij is gekomen. Maar de CFO van MicroStrategy liet zich deze week terloops ontvallen dat ze theoretisch gezien een Margin Call krijgen indien BTC naar 21k zakt. Ze zullen het wel niet zover laten komen, want ze kunnen gewoon extra onderpand toevoegen. Maar vraag me wel af waarom je zoiets zou noemen. :F

Edit: ze gingen daarnaast uitzoeken of ze yield kunnen farmen op hun BTC.

[ Voor 3% gewijzigd door jvel92 op 06-05-2022 13:01 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:03

Darrell

Fiat moonboy

D_Jeff schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:09:
[...]

Stonks?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9YMPzqIVFlmAoWODxLZDue9GqE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4EmBa2fuN6osXg9tgubPvZEV.gif?f=user_large

• D_Jeff
Pelox schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:46:
Vandaag een dagje Haarlem.. over hipster moonboys gesproken..
Uiltje weet daar vast wel raad mee ;)

Pagina: 1 ... 238 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!