“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dus sorry naar @anti elppa en alle andere die-hard maxi's, maar ik ben tot op heden tevreden met mijn short op BTC. Om het nog iets recht te lullen: hiermee wil ik gewoon meer sats binnenharken ipv fiat
[ Voor 44% gewijzigd door YES op 05-05-2022 20:28 ]
Ik heb nog steeds een buy order op 28K. Dus kom maar opVis schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:26:
Des te eerder de 32k aantikken toch? Onzer Tarot heeft dit sowieso voorspeld. Daarna weer moon.. of 6 cent haha
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
En dat gaat nog wel even door.DutchCrownNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:28:
7.3M aan longs REKT aldus aggr tijdens de grote wick
28k zou mooi zijn.anandus schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:27:
[...]
Ik heb nog steeds een buy order op 28K. Dus kom maar op
Ja de eerdere vrije val was ook al 7.4M
D_Jeff schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:27:
@knakworst "And just like that, Rektoine was served"
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/E4YFcSBsaMbVawYUr2gdpXf7.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/un74D60GllYxDNyIUVQpOJTO.png?f=user_large)
Nee, dat was maar een stukjeresusaapje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:44:
[...]
Jij tekent je lijntjes met hooguit één raakpunt?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Je moet toch wat als de geitenbende rekt gaatsjorremans schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:35:
Haha, wat is dit joh.. elke keer wanneer ik kijk is btc 1k gezakt 😂
Mod-request: kan deze user gebanned worden voor de rest van de week?sjorremans schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:35:
Haha, wat is dit joh.. elke keer wanneer ik kijk is btc 1k gezakt 😂
Ik weet wel wat ik niet meer heb. Mijn BTC op bitvavo, dat is vannacht verkocht en nu op ruim 2k lager. Ff een leuk terugkoopmomentje bepalen nu.Skrunsies schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:53:
[...]
Ik weet niet wat @Ngangatar vandaag heeft… Eerst al zijn seed wat ie aan @YES geeft…
En daarna ook nog zijn “driehoekje” aanbieden, die @Darrell vervolgens niet meer wil…
Kiek 'm goanNgangatar schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:37:
[...]
Ik weet wel wat ik niet meer heb. Mijn BTC op bitvavo, dat is vannacht verkocht en nu op ruim 2k lager. Ff een leuk terugkoopmomentje bepalen nu.
(Das indd lekker cycles draaien)
Wil ik weten wat een zaadmaat is?YES schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:48:
[...]
Ben hier nog wel hoor. Laatst nog wat dingen geroepen over Jaapio. Crypto-inhoudelijk ben ik nooit geweest (zal mijn zaadmaat @Ngangatar beamen) en de laatste tijd nog minder. Ik houd de boel nog wel dagelijks in de smiezen maar ik ben er gewoon minder druk mee bezig eigenlijk.
Net na 23:59 vanavondPelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:12:
Wen geen donderdag meer..
Geen idee of je dat wilt weten.
Bij mij in de regio is het een alternatieve term voor mannenliefde.
Zero.
Hoe lang doe je al mee? 6 wekenPelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:44:
6 weken aan het dumpen, nooit eerder gezien. Op de weekly dan he, op de monthly wel.
==
hoi
Lets go Feyenoord!
[ Voor 37% gewijzigd door Darrell op 05-05-2022 21:01 ]
Zero.
Al die Russen die hun BTC van Coinbase afhalen?Pelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:02:
Als ik whale alert moet geloven vliegen er flinke aantallen over de toonbank, zowel in als uit.
https://digitnews.in/coinbase-gets-rid-of-russians/
Edit:
Daar sneuvelde de 36k
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 05-05-2022 21:08 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nog steeds 25% meer waard dan het laagste punt vorig jaarNeoflexNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:08:
Jeez, wat een slachting joh..
Daar heb je weinig aan als je hoger hebt ingekochtanandus schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:11:
[...]
Nog steeds 25% meer waard dan het laagste punt vorig jaar
Tja, moet je ook niet doen, hèroflexx schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:12:
[...]
Daar heb je weinig aan als je hoger hebt ingekocht
Xqlus1ve schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 21:32:
Ja en morgen weer met z’n alleen rekt janken in dit topic op donderdag dipdag
Ook al doet het pijn voor de rest van het pf.
That's the spirit!Rene44 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:15:
Ik doe net 4 weken aan crypto's en ik vind het prachtig. Veel leuker dan 'echte' stocks.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nog herkansingen zat. We gaan nog even door tot 34.8KGioStyle schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:17:
Kut Bitvavo.. Heb gewoon orders klaar staan, BTC duikt eronder... Niets.. Gebeurt gewoon helemaal niets...
First come, first serveGioStyle schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:17:
Kut Bitvavo.. Heb gewoon orders klaar staan, BTC duikt eronder... Niets.. Gebeurt gewoon helemaal niets...
Al helemaal bij een bepaald volume als horde
[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 05-05-2022 21:20 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nee, prijs is duidelijk al verder naar beneden... Maar ik vind best.. Ik zet de orders nog wel wat lager.D_Jeff schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:19:
[...]
First come, first serve
Al helemaal bij een bepaald volume als horde
Op dit soort momenten gaat de roestige Pentium 3-server van Bitvavo oververhit raken.GioStyle schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:17:
-10 en reportedYES schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:27:
Zo, die bounce van gisteren was zowaar een echte dead cat blijkbaar. Vast vaker meegemaakt maar nooit echt bewust gezien/doorgehad.
Dus sorry naar @anti elppa en alle andere die-hard maxi's, maar ik ben tot op heden tevreden met mijn short op BTC. Om het nog iets recht te lullen: hiermee wil ik gewoon meer sats binnenharken ipv fiat
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee man, boeit niets, al zijn ze paarsRay_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:40:
Gaan we dan eindelijk die 10k-kaarsen zien die ons eind november al werden beloofd? De kleur maakt niet zo veel uit toch?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:36:
36k!! Waar zijn de babes?
Maktub
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zero.
Verwijderd
dat denk ik ook (al 6 maand)Pelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:48:
Ik ga er wel vanuit dat we morgen weer op 40k staan. What goes down must go up toch?
Ray_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:40:
Gaan we dan eindelijk die 10k-kaarsen zien die ons eind november al werden beloofd? De kleur maakt niet zo veel uit toch?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7dhVDDoNZk8lHHyaTM7E1upB.jpg?f=user_large)
Geen dank.
Is het dan eindelijk tijd om eens in de aandelen te stappen? Zit er al jaren op te azen, maar nooit de stap gemaakt..keanu_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:52:
Oef de amerikaanse beurzen blijven ook harder door het putje gaan zeg. Netflix -9%, Tesla -9%, Apple -5%.
Zero.
Gaat hard ja.. nasdaq doet ff dikke -5% 😂keanu_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:52:
Oef de amerikaanse beurzen blijven ook harder door het putje gaan zeg. Netflix -9%, Tesla -9%, Apple -5%.
Apple en tesla lijkt mij geen verkeerde keuze als daar nog meer vanaf gaat.Pelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:56:
[...]
Is het dan eindelijk tijd om eens in de aandelen te stappen? Zit er al jaren op te azen, maar nooit de stap gemaakt..
Ik ben meer van de ETF's. Spreid je toch wat risico's.Pelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:56:
[...]
Is het dan eindelijk tijd om eens in de aandelen te stappen? Zit er al jaren op te azen, maar nooit de stap gemaakt..
https://www.cnbc.com/2022...ing-its-gone-too-far.htmlkeanu_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:58:
[...]
Ik ben meer van de ETF's. Spreid je toch wat risico's.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Absoluut!roflexx schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:22:
Zal dit de bodem zijn of gaan we nog verder rekt bij de daily close.
Maktub
Ergens snap ik het ook nog wel. Als je je er niet in verdiept en je ziet alleen de scams en die achterlijke influencers dan kan je ze het bijna niet kwalijk nemen..
Zeker als je er puur als betaalmiddel naar kijkt, dan zijn we in 12-13 jaar nog niet zo gek veel verder.
[ Voor 55% gewijzigd door NeoflexNL op 05-05-2022 22:47 ]
roflexx schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:50:
Ik zeg altijd dat ik alles op de top vergekocht heb.
Je bent een baas al je je btc op 69.000,00 usdt gekocht hebt
YES schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:11:
[...]
Jij bent al net zo'n NSB'ert als @Darrell. Ik zoiets nooit doen.
Tja, rente omhoog, angst voor krimp. Rente te weinig omhoog, bang voor inflatie. Hier komen ze toch gewoon niet meer uit....
Er komt een keer een dag dat BTC zich ontkoppeld van de beurs. Kan gewoon niet anders, als niks meer rendement oplevert ivm inflatie etc moet je gewoon over naar een alternatief. En dat is in het digitale tijdperk gewoon Bitcoin, klaar.NeoflexNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:05:
Aandelenbeurzen in New York keihard gekelderd door zorgen over inflatie https://www.nu.nl/economi...zorgen-over-inflatie.html (via @NUnl)
Tja, rente omhoog, angst voor krimp. Rente te weinig omhoog, bang voor inflatie. Hier komen ze toch gewoon niet meer uit....
Wen besef?
Zijn wij nou zo slim, of zij zo dom?Vis schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:09:
[...]
Er komt een keer een dag dat BTC zich ontkoppeld van de beurs. Kan gewoon niet anders, als niks meer rendement oplevert ivm inflatie etc moet je gewoon over naar een alternatief. En dat is in het digitale tijdperk gewoon Bitcoin, klaar.
Wen besef?
Ja en ja!
En Sailor is het met me eens zo te lezen:
https://dailyhodl.com/202...ategy-ceo-michael-saylor/
[ Voor 37% gewijzigd door Vis op 05-05-2022 23:22 ]
Iemand bij NOS heeft het wel door 😅 https://nos.nl/l/2427656Zelfs de bitcoin deelde in de beursmalaise en daalde 10 procent in waarde.
Nog steeds niet 😂. Ik wacht lekker nog ff af. Heb er nog niet echt vertrouwen in.
pas op met kijken, de waarheid komt boven tafel!!
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 05-05-2022 23:29 ]
nothing stops this train
Ik wou m net posten. -1!Kol Nedra schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:28:
Ik heb me kostelijk vermaakt hoor, helemaal gelijk die Arjen, ik heb zojuist alles verkocht en nu enkel alleen de euro's!! die zijn tenminste goed voor het milieu!
[YouTube: En nou is het afgelopen met crypto | De Avondshow met Arjen Lubach (S1)]
Had je nog PLU gekocht trouwens? Die doen ff een +25% hier
Bitcoin - A weapon of mass disruption
PLU ga ik niet kopen, wel met cashback en dan vervolgens opnieuw in de VISA kaart stoppen om ermee te betalen, de waarde wat ik toevoeg gebruik ik verse fiat om daar Bitcoin mee te kopenGelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:31:
[...]
Ik wou m net posten. -1!![]()
nothing stops this train
Hij schets een populistische en vrij benauwende benadering van deze interessante wereld.Kol Nedra schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:28:
Ik heb me kostelijk vermaakt hoor, helemaal gelijk die Arjen, ik heb zojuist alles verkocht en nu enkel alleen de euro's!! die zijn tenminste goed voor het milieu!
[YouTube: En nou is het afgelopen met crypto | De Avondshow met Arjen Lubach (S1)]
Feit is dat "cryptomunten" afgezien van Bitcoin over het algemeen nooit echt hebben geboeid, het gros heeft totaal geen usecase en bestaat enkel in de gratie van grote exchanges en fake news. Maar je kan ook verder kijken en zien dat dit "geklungel" de eerste stappen zijn richting een decentrale zijweg in dit zieke elitaire economische systeem. "Web 3.0" gaat er gewoon komen en blockchain gaat daar een rol in spelen. Daar liggen flinke kansen voor investeerders. (heel simpel: die zooi munten boeien niet, het netwerk dat ontstaat boeit wel)
Daarbij is het natuurlijk prima om crypto te hebben gekocht in de laatste paar jaar. Je had met een kleine inleg je hypotheek mee af kunnen betalen. Jammer voor de educatie van het publiek dat hij dat zootje scam-coins ziet als een afspiegeling van crypto en niet ff verder kijkt.
[ Voor 44% gewijzigd door Mooody op 06-05-2022 00:00 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wat een clown.Kol Nedra schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:28:
Zero.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat snap ik wel, hij is zelf groot aandeelhouder. Dan wil je iedereen in je kommentje hebben.Vis schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:15:
[...]
Ja en ja!
En Sailor is het met me eens zo te lezen:
https://dailyhodl.com/202...ategy-ceo-michael-saylor/
Ik denk wel dat als je bitcoin wilt kopen, de komende tijd interessant is.
30 procent 40 procent inmiddels. Paar dagen geleden 250 van die krengen gekocht op kucoin om 4 procent binnen te harken. Nu nog naar metamask staken en die kaart zelf ontvangen.Gelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:31:
[...]
Ik wou m net posten. -1!![]()
Met een 5 euro abo, 4 perks, en 80 euro cashback per maand, levert die kaart 115 euro per maand op. Die 250 PLU is 2.500 dus als Plutus 2 jaar niet aan die voorwaarden rammelt kan het uit.
[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 05-05-2022 23:53 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/IzCQlBl24RvUkKW05JG1BIeN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3oCBWpHkIVzxuWjm7vxAQnVJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pJAHTMqlmdUz3jItOa5Aw2lV.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZBz4M9LU8msoT527wonAtkM5.jpg?f=user_large)
/f/image/VqMBxhOL8gqdcBHoU8sKVoCi.png?f=fotoalbum_large)