nothing stops this train
Ja daarom doel ik daar ook op ;)!Gelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:14:
[...]
Na die paar maanden? Kan nog jaren zo doorgaan dit
Zero.
Cool! Ideal by Crypto.comGelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:53:
[Twitter]
Ik kan die gast niet meer serieus nemen...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Julian-AMD schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:18:
dead cat bounce.
Copy + Paste FED Talk Q1 2022
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Maandag gaan we weer omhoog hence the name. Thank me later.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:19:
Wat een feest weer. Hoelang gaan we dit nog blijven doen?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat weet je pas de volgende dag.resusaapje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:21:
Wow, dat was nog eens een VETTE wick! Respekt!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Top. Leg jij de komende 3 dagen de handel stil?sh4d0wman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:20:
[...]
Maandag gaan we weer omhoog hence the name. Thank me later.
Dat was gewoon @Darrell die van mijn driehoekje af wilde.....resusaapje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:21:
Wow, dat was nog eens een VETTE wick! Respekt!
Boefje.....
We hebben hem eerder met een wick succesvol getest.Ngangatar schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:23:
[...]
Dat was gewoon @Darrell die van mijn driehoekje af wilde.....
Boefje.....
[Afbeelding]
Afhankelijk van welke Exchange en hoe je hem precies getekend hebt ligt die rond de 37,7K. Dat is voor mij wel echt een belangrijk punt nu. Als wij deze trendlijn de komende dagen niet positief breken en hij nu weerstand gaat worden, dan zie ik het niet zo positief in
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit blijven ze doen tot de laatste bull het opgeeft, dan pakken ze de laatste muntjes van je af en gaan we moon.sjorremans schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:27:
Nee dat gaat wel lekker zo, niks meer aan doen! Wat een triest zooitje zeg
Zero.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Sorry. Dikke vingers.Ngangatar schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:23:
[...]
Boefje.....
[Afbeelding]
En nog gaan schelden ook.......
Een groepjes whales, daarna bots, stoplosses, panic sellers en straks kopen de whales weer hun portie terug en lachen ze wederom het hardst.DutchCrownNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:38:
Dus.. ik ga even wat te eten halen en we tikken 36.5K aan, wie heeft er op de market sell gedrukt?
Zero.
Veel belangrijker is de vraag, wat eet je?DutchCrownNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:38:
Dus.. ik ga even wat te eten halen en we tikken 36.5K aan, wie heeft er op de market sell gedrukt?
hmm, heerlijke whale leftover crumbs meepikken dan met mijn limit orders.Pelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:39:
[...]
Een groepjes whales, daarna bots, stoplosses, panic sellers en straks kopen de whales weer hun portie terug en lachen ze wederom het hardst.
Ik wilde langs de chinees gaan maar ga nu maar voor een turkse pizza
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Btc
Eth
Algo
En shitcoin icx
Bij BitVavo steken ze namelijk die hoge transactiekosten niet in het platform, maar in wanstaltige, groteske reclames.
Het voordeel is dat die brakke app op dit soort momenten gewoon weer stuk is - wat het HODLen aanzienlijk vereenvoudigt.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 05-05-2022 17:46 ]
Maktub
Ik ga maar voor een AH basic pizza.DutchCrownNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:41:
[...]
Ik wilde langs de chinees gaan maar ga nu maar voor een turkse pizza
tips?Martine schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:45:
Niets aan de hand, dit is gewoon een bounce op de 1W MA99.![]()
Hopen als hij voldoende support geeft, anders heb ik geen idee waar de koers heen zal gaan. Iemand tips?![]()
[Afbeelding]
dca fiat in Bitcoin 👍
nothing stops this train
HOEZO net nog ff verse fiat er heen gestuurd , dus eigenlijk was jij te laat.MrMrq schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:45:
Ik ben enorm blij voor de gebruikers van BitVavo.
Bij BitVavo steken ze namelijk die hoge transactiekosten niet in het platform, maar in wanstaltige, groteske reclames.
Het voordeel is dat die brakke app op dit soort momenten gewoon weer offline is - wat het HODLen aanzienlijk vereenvoudigt.
Die paarse lijn er onder (W ma 200)Martine schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:45:
Niets aan de hand, dit is gewoon een bounce op de 1W MA99.![]()
Hopen als hij voldoende support geeft, anders heb ik geen idee waar de koers heen zal gaan. Iemand tips?![]()
[Afbeelding]
Jnaaazer schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:44:
Zo ik doe ook weer mee met deze ponzy schema
Btc
En shitcoins Eth
Algo
icx
Wellicht lukt het met de bull market support band.Deman23 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:47:
Hoop maar de WMA99 het houdt op 36,5. Anders voorzie ik wel een vrije val..
Ik wil garantie dat het stijgt de komende jaren, tot zo ver zie ik geen garantie.
[ Voor 50% gewijzigd door Raf1994 op 05-05-2022 17:56 ]
Klopt helemaal, een aantal posts terug heb ik daar een link van een mooi artikel over geplaatst. Echter heb ik nog wat fiat achter de hand, alleen soms zet ik liever hoger een buy order in dan lager. Want als de koers dan lager zakt.
Aan de andere kant, koop maar gewoon, het is ook maar geld
Het voelt natuurlijk nooit goed nu in te kopen. Iedereen wil de dip totdat de dip komt
Nog wat orders lager staan mocht het echt lager schieten met wat wicks. En anders uitkijken naar de 1W MA200
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 05-05-2022 17:58 ]
Kopen op 60k dusRaf1994 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:55:
Nope tis genoeg geweest met geld in steken.
Ik wil garantie dat het stijgt de komende jaren, tot zo ver zie ik geen garantie.
Er loopt hier iemand rond met de meme van de bullmarket support bandknakworst schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:52:
[...]
Wellicht lukt het met de bull market support band.
Deman23 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:58:
[...]
Er loopt hier iemand rond met de meme van de bullmarket support band
Ik weet niet wat REI is... had hij de 6 cent moeten aantikken?fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:06:
REI heeft gewoon 8 cent aangetikt net. Als je het hebt over een succesvolle rebranding.
[ Voor 17% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-05-2022 18:14 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Raf1994 op 05-05-2022 18:14 ]
Begrijpelijk.Raf1994 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:14:
Verkocht met verlies. Ik ben het beu.
Zero.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Speciaal voor jou nog een kans om goedkoop GRT bagholder te wordenRay_ schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 11:40:
Ik gister: "ik zou eigenlijk wat GRT bij moeten kopen..."
GRT vandaag: +20%
Verdomme.
BijgekochtRaf1994 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:14:
Ooit komt t goed en hebben we zakken met geld
(of dat geld dan nog wat waard is, is n tweede
Kun je jezelf ook nog belonen op deze?Khaelos schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:18:
Net op tijd uitgestapt en mezelf maar meteen beloont met deze![]()
[Afbeelding]
Just kidding, holderRaf1994 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:14:
Just kissing a big hodler.
Tja we moeten iets om de tijd door te komen. Astronautenpak is ook al 6 keer gewassen en weer terug gehangen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nu nog 1 order staan op 11.74 euro maar die hoeft eigenlijk wat mij betreft niet gehaald te worden...
Want ik ben begonnen met bijkopen op 28, toen 22, toen 18, recent rond de 16.40 een aantal keren bijgekocht. Nu heb ik wel genoeg aan "buying the dip gedaan" vind ik zelf...
Koop jij gelijk deze ff dan.knakworst schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:19:
[...]
Kun je jezelf ook nog belonen op deze?
[Afbeelding]
HODL!Raf1994 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:14:
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 05-05-2022 18:28 ]
BTC -5%
Shib -2%
Doge -2%
same here, vertrouw hey niet meer, ik koop straks bij op 20k 👍Raf1994 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:14:
nothing stops this train
Ik koop wel weer als we op 60k staan.😎Kol Nedra schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:36:
[...]
same here, vertrouw hey niet meer, ik koop straks bij op 20k 👍
Ben hier nog wel hoor. Laatst nog wat dingen geroepen over Jaapio. Crypto-inhoudelijk ben ik nooit geweest (zal mijn zaadmaat @Ngangatar beamen) en de laatste tijd nog minder. Ik houd de boel nog wel dagelijks in de smiezen maar ik ben er gewoon minder druk mee bezig eigenlijk.Skrunsies schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:41:
@Ngangatar even 2 vraagjes.
Heb wat glimmende muntjes klaar staan op Binance te wachten op een 30 dagen slotje, jij zit hier volgens mij ook in.. Zijn deze in de nacht pas beschikbaar ofzo?
En dan de 2e vraag, weet jij als @YES met Taro mee is gegaan op vakantie? Heb hem hier al even niet meer gezien.
Bah deze moest een wijziging zijn.. @Taro take it away!Khaelos schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:18:
Net op tijd uitgestapt en mezelf maar meteen beloond met deze![]()
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Khaelos op 05-05-2022 18:55 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Meerdere iemanden inmiddelsDeman23 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:58:
[...]
Er loopt hier iemand rond met de meme van de bullmarket support band
Zero.
That is the way! Buy high sell low like a tweaker slowchat pro!Raf1994 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:14:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja hoe gaat het eigenlijk met jullie?
en aans löpt wa vast
Je fiat ook, dus maakt niets uit?filthy rich schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:19:
He mijn coins verdampen
[ Voor 54% gewijzigd door GioStyle op 05-05-2022 19:25 ]
Mwua, fiat verdampt minder snel.GioStyle schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:21:
[...]
Je fiat ook, dus maakt niets uit?
[Afbeelding]
XRP = trash
GioStyle schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:21:
[...]
[Afbeelding]
Ja maar die heeft daar bijna 1 jaar voor nodig.... BTC 1 week almost...GioStyle schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:21:
[...]
[Afbeelding]
Prima, gisteren weer een vakantiepark geboekt voor het najaar. Kunnen we weer onze zwembroek aan. Wat moet je anders met je zure centen..
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 05-05-2022 19:32 ]
Zero.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hier soms wat memes pik😌.
Oke dan is het goed. Was bang dat je ons ook al verlaten hadYES schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:48:
[...]
Ben hier nog wel hoor. Laatst nog wat dingen geroepen over Jaapio. Crypto-inhoudelijk ben ik nooit geweest (zal mijn zaadmaat @Ngangatar beamen) en de laatste tijd nog minder. Ik houd de boel nog wel dagelijks in de smiezen maar ik ben er gewoon minder druk mee bezig eigenlijk.
UberLurker Departement #GG.
Volgende week maar eens fijntjes over doen.
Pelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:31:
[...]
…… Kunnen we weer onze @zwembroek aan. Wat moet je anders met je zure centen..
Jij tekent je lijntjes met hooguit één raakpunt?Ngangatar schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:23:
[...]
Boefje.....
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik weet niet wat @Ngangatar vandaag heeft… Eerst al zijn seed wat ie aan @YES geeft…resusaapje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:44:
[...]
Jij tekent je lijntjes met hooguit één raakpunt?
En daarna ook nog zijn “driehoekje” aanbieden, die @Darrell vervolgens niet meer wil…
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/nEFfxDDJ0sQpotHSK9aLLZnb.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/lxDfkzYCfMZX6RhnWyS7PgbB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8UsQOtB3Hu7Zg2tq4FyASIWc.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XLpjJqE8Cog1qBBpn2xe9UKc.jpg?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LHD5IMdBTKof3yLQCIudohwH.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rhm5iDpvRDJThtopk88EFV2F.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/54nUcUufUIJYCidvhz7UAk2P.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hJH7PQRpncbU9K56VzY93sdG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QAYEwFFD9tP4il31QXADO4mx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bAiHSnZlG4WrbHOYq6sDwU0Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/H5by0mb3ybGsBMbOIYOBdhYX.jpg?f=fotoalbum_large)