En wanneer is het zakelijk dan?Richh schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:11:
[...]
Ik zit trouwens ook bij de Rabobank en heb in diezelfde range bedragen af- en bijgeschreven vorig jaar. Zonder problemen so far.
Edit: grootste bedragen via Bitonic, dat zal het wel verklaren dan.
Maar moet zeggen dat ik deze pagina https://www.rabobank.nl/b...ontvangen/virtuele-valuta voor het eerst zie. Hier kan ik me dus niet in vinden.
Binnenkort maar eens kijken waar ik heen kan overstappen. Wat een droeftoeters.
Ja de bnb apy valt vies tegen.knakworst schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:15:
Je ziet nu de apy percentages in de lauchpool. Bij Cake meer dan je bij Rabo krijgt
lets give out an 120% apy's that definetly won't cause an insane price inflationknakworst schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:15:
Je ziet nu de apy percentages in de lauchpool. Bij Cake meer dan je bij Rabo krijgt
Ze zijn er meerdere malen per maand, geven het vaak een week vantevoren aan en met een Launchpool kan je nog gedurende een maand instappen. Dus hoebedoelu?roflexx schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:14:
Die listings zijn altijd op een ongunstig moment voor mij:(
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Maar ook grote bedragen uitgecashed? Ik koop eigenlijk alleen altijd hahaRichh schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:11:
[...]
Ik zit trouwens ook bij de Rabobank en heb in diezelfde range bedragen af- en bijgeschreven vorig jaar. Zonder problemen so far.
Edit: grootste bedragen via Bitonic, dat zal het wel verklaren dan.
Maar moet zeggen dat ik deze pagina https://www.rabobank.nl/b...ontvangen/virtuele-valuta voor het eerst zie. Hier kan ik me dus niet in vinden.
Binnenkort maar eens kijken waar ik heen kan overstappen. Wat een droeftoeters.
Had een meeting op werk waar ik niet op mn telefoon kon kijken:)resusaapje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:16:
[...]
Ze zijn er meerdere malen per maand, geven het vaak een week vantevoren aan en met een Launchpool kan je nog gedurende een maand instappen. Dus hoebedoelu?
exkjoeses exkjoeses!roflexx schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:18:
[...]
Had een meeting op werk waar ik niet op mn telefoon kon kijken:)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Liever convert dust to dikke tech knop
Op welke exchanges word hij nog meer gelist dan?DutchCrownNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:09:
[...]
Toch bizar om te zien hoeveel volume er is op zo’n launch. Nou zal het meer en deel wel bots zijn want anders kan je nooit laag inkopen, maar toch.
Nu even wachten tot hij is gestabiliseerd, plukje kopen en wachten maar aangezien er zowat ieder uur een nieuwe exchange bij komt
Wel goed kijken naar de url. Het is geplaatst bij submap bedrijven ofwel zakelijk bankverkeer. Abn en ING vinden zakelijk gezien het ook niet je van het als je zakelijk als eenmanszaak, bv, vof wat doet met crypto. Kun je de banken boos op aankijken maar die volgen enkel de antiwitwasmaatregelen en anti terrorismefinancieringsbepalingen vanuit Europa met de DAC6 en AML5. En vanuit de DNB zijn banken op de vingers getikt wegens gebrekkig onderzoek doen.Richh schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:11:
[...]
Privé is een ander verhaal. Maar ook daar monitoren ze transacties en als je besluit in een yolo bui 50x 200 euro briefjes te pinnen tja das ongebruikelijk als je dat niet steevast doet. Of als je kan zeggen ik koop voor 10k een auto in Duitsland en die willen cash ontvangen. Of verklaren ik ga zoveel maanden rondreizen. Pin/CC wordt niet overal ondersteund dus cash is king.
Desnoods een convert to goatgang knopje.. ALS ER MAAR EEN KNOPJE BIJKOMT
UberLurker Departement #GG.
Als jij 20k schuift op je prive Rabo zal het eerste briefje ook zijn of je die rekening zakelijk gebruikt weet ik uit ervaringJoosie200 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:24:
[...]
Wel goed kijken naar de url. Het is geplaatst bij submap bedrijven ofwel zakelijk bankverkeer. Abn en ING vinden zakelijk gezien het ook niet je van het als je zakelijk als eenmanszaak, bv, vof wat doet met crypto. Kun je de banken boos op aankijken maar die volgen enkel de antiwitwasmaatregelen en anti terrorismefinancieringsbepalingen vanuit Europa met de DAC6 en AML5. En vanuit de DNB zijn banken op de vingers getikt wegens gebrekkig onderzoek doen.
Privé is een ander verhaal. Maar ook daar monitoren ze transacties en als je besluit in een yolo bui 50x 200 euro briefjes te pinnen tja das ongebruikelijk als je dat niet steevast doet. Of als je kan zeggen ik koop voor 10k een auto in Duitsland en die willen cash ontvangen. Of verklaren ik ga zoveel maanden rondreizen. Pin/CC wordt niet overal ondersteund dus cash is king.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Onze tijd:LBV_038 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:22:
[...]
Op welke exchanges word hij nog meer gelist dan?
⏰ #Binance - 14:00
⏰ #KuCoin - 15:00
⏰ #MEXC - 16:00
⏰ #Gateio - 16:00
⏰ #Bitget - 16:00
⏰ #Huobi - Tijd onbekend
⏰ #FTX - Tijd onbekend
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Omdat het privé niet gebruikelijk is om 20k heen en weer te schuiven. Tenminste niet voor een doorsnee Henk en Ingrid. Dus ja logisch dat je een briefje kan verwachten. Alle banken doen aan monitoring. En kampen met achterstanden want waren vroeger laid-back en door op de vingers getikt te worden niet meer.anti elppa schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:27:
[...]
Als jij 20k schuift op je prive Rabo zal het eerste briefje ook zijn of je die rekening zakelijk gebruikt weet ik uit ervaring
Maargoed wat plusjes scoort hier is dit:
Dat dacht ik bij gmt ook. Ik had een leuke 2e hands auto kunnen kopen als ik die gehouden had. Ik breek mijn patroon een keer en ga GAL toch eens een maand holden. Eens zien wat er gebeurt.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Welke bank maak jij tegenwoordig gebruik van?anti elppa schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:07:
[...]
reden waarom in ook geen problemen heb is omdat ik al sinds 2013 aankopen doe via bitonic. Die is bekend bij veel banken. Vervolgens komt dat allemaal van en naar dezelfde rekening, naar een paar btc adressen die ik ook al die tijd al heb. Heb laatste een huis gekocht, zonder inleg uit crypto, maar ze vroegen wel wat die grote af en bijschrijvingen (1.5 btc) daar deden en hoe ik daar aan kwam. Heb ze 3 screenshots gestuurd van trezor, ing en bitonic en het was klaar.
Alles wat ik op binance, bybit enz doe valt nooit uit te leggen (1000en transacties). Maar is ook maar 10% a 20% van mijn totaal. Dat laat ik ook online staan. Ga ik dus ook nooit vragen over krijgen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Pfoe, mijn sell order stond op 21 USD, dat vond ik al hoog...resusaapje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:09:
Zo dan! Stond effe op $100![]()
Had ik maar wat meer BNB gehad, dan was ik nu rijk van dat gratis geld
"Je verkoopprijs is meer dan 5% lager dan de huidige prijs, ben je zeker?"
Snel aangepast en toch nog 40+ USD/stuk gekregen.
In theorie zou je nu hetzelfde truukje nog eens kunnen doen door op Binance weer in te kopen @ 15 USD, naar Kucoin te withdrawen en daar weer te dumpen aan de market buyers @ 40-100 USD
De APY lag bij CAKE trouwens stukken hoger dan bij BNB...
CAKE: nu ~104%, BNB ~18.5%
[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 05-05-2022 14:41 ]
ingColdcat schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:37:
[...]
Welke bank maak jij tegenwoordig gebruik van?
Met mijn 0,05 GAL is het de moeite niet. Tot de 30 dagen over zijn komt daar nog wat bij. Elk uur komt er een groter aantal GAL bij d.m.v. het farmen, dus misschien wordt het nog wat. Veel mensen die de launch pool verlaten?resusaapje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:09:
[...]
Zo dan! Stond effe op $100![]()
Had ik maar wat meer BNB gehad, dan was ik nu rijk van dat gratis geld
Nou die apy gaat ook hard omlaag nu nog 99% en 18%Slonzo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:40:
[...]
Pfoe, mijn sell order stond op 21 USD, dat vond ik al hoog...
"Je verkoopprijs is meer dan 5% lager dan de huidige prijs, ben je zeker?"![]()
In theorie zou je nu hetzelfde truukje nog eens kunnen doen door op Binance weer in te kopen @ 15 USD, naar Kucoin te withdrawen en daar weer te dumpen aan de market buyers @ 40-100 USD
Helaas 'maar' 350% APR momenteelKol Nedra schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 10:03:
op Pancakeswapkun je een leuke apr van 1000% krijgen als je direct bij launch erbij bent.... gaat wel rap naar beneden natuurlijk maar voordeel wel dat je je fees er direct uit hebt 😃
En gelimiteerd op 100 CAKE voor de komende 2 dagen.
Niet echt de moeite waard denk, aangezien KuCoin enkel het ETH netwerk ondersteund voor GAL, en betaal je je scheel aan fees.Slonzo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:40:
[...]
Pfoe, mijn sell order stond op 21 USD, dat vond ik al hoog...
"Je verkoopprijs is meer dan 5% lager dan de huidige prijs, ben je zeker?"![]()
Goeie vraag. Doe de aanname dat dit bij een zakelijke rekening zo is
Maar eigenlijk, geen idee wat daar precies achter zit.
@Joosie200 zei daar terecht al dit over: Joosie200 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21"
Yep, anders had ik vorig jaar geen huis gekocht en dit jaar geen autoLBV_038 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:18:
[...]
Maar ook grote bedragen uitgecashed? Ik koop eigenlijk alleen altijd haha
(dus laat die boormachines maar thuis, die grote bedragen zijn hier niet meer te vinden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Da's inderdaad minder interessant.DutchCrownNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:53:
Niet echt de moeite waard denk, aangezien KuCoin enkel het ETH netwerk ondersteund voor GAL, en betaal je je scheel aan fees.
[Afbeelding]
(tenzij je volume groot genoeg is natuurlijk
Or this time is different?
[ Voor 12% gewijzigd door Vis op 05-05-2022 15:07 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
En Kraken graag
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Pre-markets staan (lichtjes) in het rood, dus die kans is aanwezigVis schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:06:
Ah bijna 15.30 uur.. aan de charts te zien staan we weer op het randje van het ravijn richting de 38k
Mwa, een auto kan toch wel boven die bedragen zitten en wisselen van beleggingstoko, of van spaar naar beleggingsrekening, enz.Joosie200 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:32:
[...]
Omdat het privé niet gebruikelijk is om 20k heen en weer te schuiven. Tenminste niet voor een doorsnee Henk en Ingrid. Dus ja logisch dat je een briefje kan verwachten. Alle banken doen aan monitoring. En kampen met achterstanden want waren vroeger laid-back en door op de vingers getikt te worden niet meer.
[Afbeelding]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Nothing on the hand. We zitten nog steeds in de @Ngangatar triangle.Vis schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:06:
Ah bijna 15.30 uur.. aan de charts te zien staan we weer op het randje van het ravijn richting de 38k
[ Voor 24% gewijzigd door Darrell op 05-05-2022 15:18 ]
PLY nu mini moon 🙌
dikke tech zo....
sell order gehit 0.025 👍🙌
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 05-05-2022 15:35 ]
nothing stops this train
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Stonks -> Bitcoin = skippyballen naar de Brunaanti elppa schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:36:
Nasdaq -1,7%. Benieuwd wat btc doet. Zit nog aardig netjes tot nu toe
@PlanR ik hoop het, heb nog een buy staan op een blauw lijntje
[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 05-05-2022 15:41 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
38500 vanavondsh4d0wman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:39:
[...]
Stonks -> Bitcoin = skippyballen naar de Bruna
idd, when ByBit?! 🙃
:strip_exif()/f/image/PL8eomEVLthro9AYyBqMwJJF.jpg?f=fotoalbum_large)
maar BIT is niet de native coin van ByBit zelf, werkt net wat anders dan bv bij CRO of BNB.
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 05-05-2022 15:44 ]
nothing stops this train
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Mooi! Nog verder omlaagAlwaysNick schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:45:
Ook Gucci wil Crypto als payment gebruiken https://coinmarketcap.com...ores-by-end-of-the-summer
Al het goede nieuws doet niks meer
-2,1% gaat lekkeranti elppa schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:36:
Nasdaq -1,7%. Benieuwd wat btc doet. Zit nog aardig netjes tot nu toe
Exhibit a. /case closedJoosie200 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:32:
[...]
[Afbeelding]
Ondertussen geeft de 39k babe niet zo maar op
idd. Nasdaq -2.3 ondertussen. Als btc nu boven de 39 blijft noem ik dat iig sterk
Zijn we zo kwijt, maar wel eens iddanti elppa schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:54:
[...]
idd. Nasdaq -2.3 ondertussen. Als btc nu boven de 39 blijft noem ik dat iig sterk
Hij zit er tegen aan te hikken.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
anti elppa schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:54:
[...]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Heb je al verkocht?Pelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:23:
Donderdag!!!
Slimme tactiek van de FED. Het idee laten bestaan dat er een 75 bp verhoging aan komt. Vervolgens met 50 bp komen en zeggen dat 75 bp niet op tafel ligt de komende maanden. De markt reageert opgelucht, want een stuk onzekerheid is weggenomen en financiële markten hebben een hekel aan onzekerheid.Deman23 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:04:
De rente verhoging viel mee gisteren maar ik denk juist dat dat de onzekerheid laat aanhouden. Een dikke verhoging had op korte termijn misschien wat paniek veroorzaakt, rode beurzen, btc naar 30k etc. Maar denk dat het uiteindelijk meer rust brengt..
Ideaal moment om een long te openen. Nu neemt men winst, op de gister geopende longs en dat zie je terug in de koers. Realiseert men dat er eigenlijk weinig bullish is aan rente verhogingen en dat de inflatie nog steeds niet is opgelost. Oftewel wederom onzekerheid.
MILF Hunter toch? 🙃Skrunsies schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:28:
[...]
NEEHEEE!!!
Hij is toch "Sell-the-dip" meneer
nothing stops this train
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ok ok ok, ik stop er al meeDarrell schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:17:
[...]
Nothing on the hand. We zitten nog steeds in de @Ngangatar triangle.
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Een touwroflexx schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:31:
Zo maar weer eens kopen.
FixedColdcat schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:37:
[...]
Welke bank maakt tegenwoordig gebruik van jou?
Ter afwisseling van rekteroni kan ik deze aanraden.roflexx schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:31:
Zo maar weer eens kopen.
Heb wat glimmende muntjes klaar staan op Binance te wachten op een 30 dagen slotje, jij zit hier volgens mij ook in.. Zijn deze in de nacht pas beschikbaar ofzo?
En dan de 2e vraag, weet jij als @YES met Taro mee is gegaan op vakantie? Heb hem hier al even niet meer gezien.
Soms komen er inderdaad 's nachts sloten vrij. Niet altijd maar met regelmaat. Ik heb de afgelopen weken een keer of 5 's nachts een fluf er in kunnen gooien.Skrunsies schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:41:
@Ngangatar even 2 vraagjes.
Heb wat glimmende muntjes klaar staan op Binance te wachten op een 30 dagen slotje, jij zit hier volgens mij ook in.. Zijn deze in de nacht pas beschikbaar ofzo?
En dan de 2e vraag, weet jij als @YES met Taro mee is gegaan op vakantie? Heb hem hier al even niet meer gezien.
Het probleem is dat ergens tussen 2 en 3 er een aantal plekjes vrijkomen en dat er best veel mensen zijn die die pagina's refreshen waardoor ze snel weer vol zitten. Soms zo snel dat je zelf geeneens ziet dat er sloten beschikbaar zijn geweest. Kwestie van laat opblijven en die earn pagina van GLMR blijven refreshen.
Ik heb @YES niet meer gezien sinds ik hem mijn seeds heb gegeven.
Ngangatar schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:46:
[...]
Okidokie! Dan zal ik even wat nachtdiensten moeten draaien dusNgangatar schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:46:
[...]
Soms komen er inderdaad 's nachts sloten vrij. Niet altijd maar met regelmaat. Ik heb de afgelopen weken een keer of 5 's nachts een fluf er in kunnen gooien.
Het probleem is dat ergens tussen 2 en 3 er een aantal plekjes vrijkomen en dat er best veel mensen zijn die die pagina's refreshen waardoor ze snel weer vol zitten. Soms zo snel dat je zelf geeneens ziet dat er sloten beschikbaar zijn geweest. Kwestie van laat opblijven en die earn pagina van GLMR blijven refreshen.
Wat betreft 'het geven van seed aan @YES ' .... Dat klinkt best ranzig
De één geeft een kaars maar weet niet precies waar, de ander seeds.
Maar wacht, het is vandaag DONDERdag! Zo kennen we de koersen weer!
knakworst schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:51:
[...]
De één geeft een kaars maar weet niet precies waar, de ander seeds.
[Afbeelding]
We've been engaging with the community all week about card rewards, and we're making a few more updates based on your feedback.
— Kris | Crypto.com (@kris) 5 mei 2022
The process has been far from ideal, but it's important to take your feedback into account, and deliver an attractive yet balanced offering.
Ik kan die gast niet meer serieus nemen...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die mening deel ik met je!Gelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:53:
[Twitter]
Ik kan die gast niet meer serieus nemen...
Dan maar wachten op de 'updates' dus
Edit, dit dus:
✅ Ruby Steel cashback is increasing from .5% to 1%
✅ Jade & Indigo cashback is increasing from 1.5% to 2%
✅ Current card rewards will be locked-in for six months if you re-stake before June 1, 2022
✅ We will waive the card upgrade fee ($50) until further notice
[ Voor 30% gewijzigd door Skrunsies op 05-05-2022 16:58 ]
ja die gaat echt hard. Net al -4,4%, dat is al aardig extreem voor stonks beurs. Nog ff en er is weer een nieuwe low daar.....en dan gaat ie pas echt hardDarrell schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:55:
Gaat wel hard rekt nu. Nasdaq freefall.
Uitverkoop! Uitverkoop!!anti elppa schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:56:
[...]
ja die gaat echt hard. Net al -4,4%, dat is al aardig extreem voor stonks beurs. Nog ff en er is weer een nieuwe low daar.....en dan gaat ie pas echt hard
Vraag me alleen af waarom, fed heeft gisteren niks geks gezegd toch? Leuke stijging gisteren en dan ditanti elppa schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:56:
[...]
ja die gaat echt hard. Net al -4,4%, dat is al aardig extreem voor stonks beurs. Nog ff en er is weer een nieuwe low daar.....en dan gaat ie pas echt hard
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ja normaal (iig afgelopen 6 maanden) kwam de reactie direct. Geen idee waarom het nu een dag later pas.sjorremans schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:01:
[...]
Vraag me alleen af waarom, fed heeft gisteren niks geks gezegd toch? Leuke stijging gisteren en dan dit
Vanaf 37,5k lopen we weer tegen de extreme buy wall op op finex. Daar gaan we iig niet zomaar voorbij komen.
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 05-05-2022 17:05 ]
Als ze dit in eerste instantie bedacht hadden hoefde CRO niet -30 procent te doen. Kwaad is nu al geschied.Skrunsies schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:56:
[...]
Die mening deel ik met je!
Dan maar wachten op de 'updates' dus![]()
Edit, dit dus:
✅ Current card rewards will be locked-in for six months if you re-stake before June 1, 2022
geen fee op nieuwe card? lekker, kan ik mijn plastiek blauwe kaart weg doen 🙃Skrunsies schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:56:
[...]
Die mening deel ik met je!
Dan maar wachten op de 'updates' dus![]()
Edit, dit dus:
maar wacht wel eerst op de Plutus kaart ala die binnen is, want als je nieuwe kaart aanvraagt locked de oude toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 05-05-2022 17:10 ]
nothing stops this train
Nu weet je gewoon dat dit jaar gewoon een klote jaar zal worden, na elke renteverhogingen...
Je zou denken dat het al ingeprijst is...
Die pump van gisteren was gewoon om de koersdaling nu wat in te perken.
schreef dat laatst al. Dit jaar kan je sowieso afschrijven. Gewoon hodl, kappen of DCA onder de 30k. Verder ver wegblijvenRaf1994 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:08:
Fuck zeg...
Nu weet je gewoon dat dit jaar gewoon een klote jaar zal worden, na elke renteverhogingen...
Je zou denken dat het al ingeprijst is...
Die pump van gisteren was gewoon om de koersdaling nu wat in te perken.
U vraagt wij draaienresusaapje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:05:
waar blijft die BTC achtbaan die recht naar beneden gaat? Now is da time!
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Zero.
beurzen zijn nu niet veel anders hoorPelox schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:13:
Crypto is altijd zo heerlijk organisch.
amazon -7%
netflix -5%
Nasdaq -5%
enz enz
Na die paar maanden? Kan nog jaren zo doorgaan ditkeanu_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:13:
Wat een test voor ons uithoudingsvermogen zeg ..
ja wilde net tikken. Dit is nog nietsGelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:14:
[...]
Na die paar maanden? Kan nog jaren zo doorgaan dit
En als kers op de taart... TWTR: +4%anti elppa schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:14:
beurzen zijn nu niet veel anders hoor
amazon -7%
netflix -5%
Nasdaq -5%
enz enz
Strong hands brother
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/zwEhtENcbfggVmeN0cvCENX6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5tpcteUr70420R4v0M6M61yy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5cUVxljbuLxRkpCt4pnXCZPU.png?f=fotoalbum_large)