en aans löpt wa vast
Geen idee of zo'n stuiterkat wel grappig isDeman23 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:32:
We zijn op de weekly bezig om belangrijke support te verliezen. Zou top zijn als we er zondag toch boven sluiten.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Hipsters + Haarlem + bier = Uiltje
Deze brouwer geeft per seizoen een aparte serie aan comics uit (op een bierblik) met de meest aparte biersmaken (in de categorie IPA / Stout / Lager / enz)
Om 14u30 komen de april cijfers mbt werkgelegenheid en werkloosheid in de VSA eraan. Dat kan alles nog meer omlaag trekken als de verwachtingen niet worden gehaald.
Bank of England waarschuwde gisteren trouwens dat ze daar dit jaar een recessie verwachten. Vraag is als de VSA eenzelfde situatie kan vermijden.
Vooruitzichten over de bedrijfsprognoses voor de rest van het jaar zijn in veel sectoren minder optimistisch geworden.
Dat er dit jaar een nieuwe ath komt geloof ik niet, zeker niet met rente verhogingen die nog afkomen, waardoor de verkoop druk hoog ligt.
[ Voor 23% gewijzigd door Raf1994 op 06-05-2022 13:42 ]
Eens kijken wat Plan B zegt.Raf1994 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:41:
Door de dip van de laatste dagen, mag je rekenen op een extra 6 maand om te herstellen.
Dat er dit jaar een nieuwe ath komt geloof ik niet.
Die margin call bleek volgens mij met wat nuance . Was iemand die een tweetje maakte zonder het hele gesprek te luisterenjvel92 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:58:
[Embed]
Geen idee of het hier al voorbij is gekomen. Maar de CFO van MicroStrategy liet zich deze week terloops ontvallen dat ze theoretisch gezien een Margin Call krijgen indien BTC naar 21k zakt. Ze zullen het wel niet zover laten komen, want ze kunnen gewoon extra onderpand toevoegen. Maar vraag me wel af waarom je zoiets zou noemen.
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 06-05-2022 13:56 ]
alle tips zijn welkom om fiat te vergaren
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 06-05-2022 13:48 ]
nothing stops this train
Ben jij toevallig dik en fatsig?Kol Nedra schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:48:
zo straks maar even bloed en sperma doneren, helaas al 1 nier verkocht dus die moet ik wel behouden.
Anders heeft @zwembroek nog wel een idee
UberLurker Departement #GG.
Kol Nedra schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:48:
zo straks maar even bloed en sperma doneren, helaas al 1 nier verkocht dus die moet ik wel behouden.
/f/image/c4SDvaBcRgcXwRSR1lX8rawJ.png?f=fotoalbum_large) 
                    ”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
* sh4d0wman printscreen en NFT maakt.... kopen??
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je kan de andere nier ook opgeven, gewoon aan de dialyse.Kol Nedra schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:48:
sh4d0wman schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:04:
Als we nu moonen, range traden en nog eens moonen dan hebben we een middelvinger op de hourly
* sh4d0wman printscreen en NFT maakt.... kopen??
/f/image/xnOKSsXtNA4VNbZoev6e3qPB.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BBlTlB9vN0XY2SpkJmAxSYbL.gif?f=user_large) 
                    Wat denken jullie?
Gaat er iets fout of moet ik nog even wachten en zal hij straks gewoon alsnog verwerkt worden?
Maar met een dalende inflatie stijgt uiteindelijk wel de koopkrachtRaf1994 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:41:
Door de dip van de laatste dagen, mag je rekenen op een extra 6 maand om te herstellen.
Dat er dit jaar een nieuwe ath komt geloof ik niet, zeker niet met rente verhogingen die nog afkomen, waardoor de verkoop druk hoog ligt.
De low van 1,80 gaat er binnenkort zeker aan, 1,23 is niet onmogelijk maar dan moet btc 'meewerken' denk ik. Hoewel ook als btc zijwaarts gaat weten de glimmers goed naar beneden te glibberen.
Zoiets heb ik eerder ook gehad en na een aantal dagen staat het geld dan weer in je funding wallet.LBV_038 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:13:
Mensen hier veel ervaring met de Binance Card? Heb vanochtend online bestelling geplaatst maar op de webshop staat dat ik nog moet betalen. Het geld is wel van mijn kaart afgeschreven. De status in de Binance App staat op Paid, de eerdere transacties staan allemaal complete maar dat zou ook kunnen zijn omdat die spullen geleverd zijn.
Wat denken jullie?
Gaat er iets fout of moet ik nog even wachten en zal hij straks gewoon alsnog verwerkt worden?
Edit: ik weet het alweer. Betaling bij jumbo was mislukt. Nog een keer betaald en toen was het er dus 2 keer af. Die mislukte betaling stond er later weer op.
[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 06-05-2022 14:22 ]
Haha verdomme is pas de derde betaling die ik er mee doeDarrell schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:21:
[...]
Zoiets heb ik eerder ook gehad en na een aantal dagen staat het geld dan weer in je funding wallet.
Ik heb toen geen contact gezocht. Was het bedrag te klein voor. Ik betwijfel of het sneller gaat als je contact zoekt. Misschien eerst ff de webshop contacten of er bij hun iets misgaat.LBV_038 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:22:
[...]
Haha verdomme is pas de derde betaling die ik er mee doe
Kan het nu ook niet missen om het nog een x te bestellen. Hoef ik geen contact te zoeken met Binance o.i.d.?
Ik heb het ook meerdere malen gehad, soms komt het niet vanzelf terug en dan wordt het Binance support. Dan meestal terug. Ook al een keer niet omdat de merchant het gehad zou hebben... niet dus. Nu doe ik alles via curve een ICS card, en als de transactie onomkeerbaar akkoord is, ga ik 'go back in time'. Dat gaat altijd perfect.LBV_038 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:22:
[...]
Haha verdomme is pas de derde betaling die ik er mee doe
Kan het nu ook niet missen om het nog een x te bestellen. Hoef ik geen contact te zoeken met Binance o.i.d.?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Belangrijk detail hierin is dat een margin call niet hetzelfde is als een liquidatie. Op dat moment kunnen ze extra onderpand inzetten, want die middelen hebben zo ook gewoon tot hun beschikking. Ga er ook vanuit dat ze het uberhaupt niet zover zullen laten komen. Geliquideerd worden kunnen ze sowieso niet, althans niet tot 2025. Wel kan er gevraagd worden om extra onderpand op hun lening, en die middelen hebben ze en Saylor ook gewoon.keepitfrosty schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:46:
[...]
Die margin call bleek volgens mij met wat nuance . Was iemand die een tweetje maakte zonder het hele gesprek te luisteren
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/28Uk2VKtc1rytqgrn8MzOqwb.webp?f=user_large)
@Skrunsies dit wordt een Polkadot Zebra genoemd, schijnt ontzettend zeldzaam te zijn. Mooi beessie, dikke tech.
YES schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:42:
[Afbeelding]
@Skrunsies dit wordt een Polkadot Zebra genoemd, schijnt ontzettend zeldzaam te zijn. Mooi beessie, dikke tech.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/10dpQttrxjo3zdvW8L5fXPWu.jpg?f=user_large) 
Bij mij werden regelmatig betalingen dubbel uitgevoerd, net of ik 2x betaald zou hebben. Het antwoord van Binance was telkens opnieuw dat het probleem bij de verkoper zou liggen. De eerste kreeg kreeg ik zelfs instructies dat ik terug moest gaan naar de winkel, de winkelier de Visa betalingen zou moeten laten nakijken en op die manier mijn geld terugkrijgen. Na veel gezeur in de winkel bleek het uiteindelijk gewoon elke keer bij Binance te liggen. Heb m'n geld wel steeds terug gekregen maar dat duurt dan wel 30 dagen, als het dan nog niet automatisch werd teruggeboekt konden ze me eindelijk helpen bij support.knakworst schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:29:
[...]
Ik heb het ook meerdere malen gehad, soms komt het niet vanzelf terug en dan wordt het Binance support. Dan meestal terug. Ook al een keer niet omdat de merchant het gehad zou hebben... niet dus. Nu doe ik alles via curve een ICS card, en als de transactie onomkeerbaar akkoord is, ga ik 'go back in time'. Dat gaat altijd perfect.
Als het dan over 14 euro gaat geen probleem, maar de laatste keer ging het om 400 euro en dan zit je toch elke keer in de stress of je het wel weer terug krijgt..
Dat was voor mij de laatste keer dat ik de Binance kaart heb gebruikt, dat ding werkt gewoon niet goed genoeg en klagen bij support heeft geen effect. Ze geven het zogenaamd door en je hoort er niets meer van.
Exact mijn ervaring bij Binance support, altijd ontkennen. Bij CDC gaat het wel altijd goed maar zien de transacties in het overzicht er bizar uit, je krijgt drie gekke transacties. Maar uiteindelijk klopt het daar altijd. Hopelijk bij plutus ook soepeltjes die ga ik binnenkort gebruiken.Nopheros schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:51:
[...]
Bij mij werden regelmatig betalingen dubbel uitgevoerd, net of ik 2x betaald zou hebben. Het antwoord van Binance was telkens opnieuw dat het probleem bij de verkoper zou liggen. De eerste kreeg kreeg ik zelfs instructies dat ik terug moest gaan naar de winkel, de winkelier de Visa betalingen zou moeten laten nakijken en op die manier mijn geld terugkrijgen. Na veel gezeur in de winkel bleek het uiteindelijk gewoon elke keer bij Binance te liggen. Heb m'n geld wel steeds terug gekregen maar dat duurt dan wel 30 dagen, als het dan nog niet automatisch werd teruggeboekt konden ze me eindelijk helpen bij support.
Als het dan over 14 euro gaat geen probleem, maar de laatste keer ging het om 400 euro en dan zit je toch elke keer in de stress of je het wel weer terug krijgt..
Dat was voor mij de laatste keer dat ik de Binance kaart heb gebruikt, dat ding werkt gewoon niet goed genoeg en klagen bij support heeft geen effect. Ze geven het zogenaamd door en je hoort er niets meer van.
Helaas staat de webshop er om bekend slecht te bereiken zijn... Ik twijfelde al om hier te bestellen maar zij verkochten als enige nog het product dat ik zocht... Ik hoop maar dat ik mijn geld een keer mag ontvangen of het product
Man man, 18 dagen ook. De techniek staat voor niets.LBV_038 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:00:
Als ik kijk bij FAQ zie ik het volgende staan: "7. If your transaction status is ‘Paid’, this means that your payment is successful and pending merchant confirmation. The process may take up to 18 days. We appreciate your patience on this matter."
Helaas staat de webshop er om bekend slecht te bereiken zijn... Ik twijfelde al om hier te bestellen maar zij verkochten als enige nog het product dat ik zocht... Ik hoop maar dat ik mijn geld een keer mag ontvangen of het product
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dikke tech zullen we maar zeggen dan... Ik ga gewoon support contacten niet geschoten is altijd misNeoflexNL schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:02:
[...]
Man man, 18 dagen ook. De techniek staat voor niets.
dus over 25 dagen weer een update
Bij Plutus krijg je de cashback pas nadat de transactie is bevestigd. Dit kan tot 90 dagen duren
Bitcoin - A weapon of mass disruption
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Als de stront de ventilator raakt als in Bitcoin naar de 23k/24k dan $0,43 soon.knakworst schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:15:
[...]
De low van 1,80 gaat er binnenkort zeker aan, 1,23 is niet onmogelijk maar dan moet btc 'meewerken' denk ik. Hoewel ook als btc zijwaarts gaat weten de glimmers goed naar beneden te glibberen.
D_Jeff schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:39:
[...]
Hipsters + Haarlem + bier = Uiltje
Deze brouwer geeft per seizoen een aparte serie aan comics uit (op een bierblik) met de meest aparte biersmaken (in de categorie IPA / Stout / Lager / enz)
:strip_exif()/f/image/d66YwzNvJitWG28Fywb88EJt.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier zo maar eens wat waardeloze munten ingooien.. rekt zijn we toch al..
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 06-05-2022 15:38 ]
Zero.
Imapoorbastard, met maar een paar dots... Maar druk bezig met staking.YES schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:42:
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/1jt4NyOx38KEREkB0ojq1xgZ.png?f=user_large) 
                                                AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
En ook met focus stacking?Ngangatar schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:29:
[...]
Imapoorbastard, met maar een paar dots... Maar druk bezig met staking.
[Afbeelding]
`
Compound as well.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Pelox schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:27:
[...]
[Afbeelding]
Hier zo maar eens wat waardeloze munten ingooien.. rekt zijn we toch al..
Iedereen al aan het bier?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Huh? Iedereen doet 5 seconden toch? Anders kom je nooit bij de bruna

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
De rest komt er later in, dieper.
(28-32K weer 25%)
Halen we zo diep niet, blijf ik ermee traden.
Bloedbadje wel hoor.
[ Voor 11% gewijzigd door PlanR op 06-05-2022 16:02 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
iets met Bitcoin flippen in de toekomst...... 🚀
nothing stops this train
Exact hetzelfde ook een keer gehad. Geprobeerd die dag via chat en support goed te krijgen. Dat werd een vrij lang verhaal en screenshots en weet ik het wat. Nog voor ik daar de energie voor had verzameld (dag of twee later) was het al automatisch gecorrigeerd en teruggestort. Kortom ik vermoed dat je als webshop zegt nog niet betaald vrij veilig nog een keer zou kunnen afrekenen.Darrell schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:21:
[...]
Zoiets heb ik eerder ook gehad en na een aantal dagen staat het geld dan weer in je funding wallet.
Edit: ik weet het alweer. Betaling bij jumbo was mislukt. Nog een keer betaald en toen was het er dus 2 keer af. Die mislukte betaling stond er later weer op.
Edit: nvm. Ik reageer ook eens een keer voordat ik tot onderaan bij lees. Hier was al meermaals op gereageerd door anderen zie ik
[ Voor 8% gewijzigd door twit op 06-05-2022 16:08 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Liever een x bedrag aan btc dan aan een alt zoals Dot.Kol Nedra schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:04:
wat een PolkaDOT nieuws hier zeg, layer 0 dikke tech toch?
iets met Bitcoin flippen in de toekomst...... 🚀
PlanR schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:07:
[...]
Liever een x bedrag aan btc dan aan een alt zoals Dot.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/s13ooNsdOSYpwmaxdUwWW6cm.gif?f=user_large) 
ik ook hoor, soms klein kratje in DOT.PlanR schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:07:
[...]
DOT bleeds against Bitcoin, maar flip soon? 🙏
nothing stops this train
Ow alts gaan harder mocht de vlieger weer opgaan. En DOT is een leuke munt. Liever DOT dan een Shiba/DogeKol Nedra schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:08:
[...]
ik ook hoor, soms klein kratje in DOT.
DOT bleeds against Bitcoin, maar flip soon? 🙏

PlanR schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:09:
[...]
Ow alts gaan harder mocht de vlieger weer opgaan. En DOT is een leuke munt. Liever DOT dan een Shiba/Doge
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WIgB0YwB5h6iZmSrg0hdzyxg.gif?f=user_large) 
PlanR schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:07:
[...]

Ben maar voorzichtig met de alts. Ik zie nog geen teken van leven.
Kan altijd wel lachen met jullie
inverse graph denk ik
Rustig omlaag, en bam. Touche, 34K
[ Voor 39% gewijzigd door PlanR op 06-05-2022 16:20 ]
BIT? BNB? ETH? 💪PlanR schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:14:
[...]
Ben maar voorzichtig met de alts. Ik zie nog geen teken van leven.
Kan altijd wel lachen met jullie
vast nog wel enkele 👀
nothing stops this train
Kneiters harde opwaardse trend/bounce dingPlanR schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:19:
Weer een prachtige fakeout dit,
Rustig omlaag, en bam. Touche, 34K
:fill(white):strip_exif()/f/image/qLoCdeSBpnhblRVjThfDeIDr.png?f=user_large) 
                    Ja bijna.reshi schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:34:
[...]
Kneiters harde opwaardse trend/bounce ding
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/uIjsHo4RL3sVPc6UT47BOf94.png?f=user_large) 
                    Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kijk uit dat je monitor niet omvalt. Volgens mij staat ie aardig scheef.reshi schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:34:
[...]
Kneiters harde opwaardse trend/bounce ding
[Afbeelding]
NeoflexNL schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:40:
[...]
Kijk uit dat je monitor niet omvalt. Volgens mij staat ie aardig scheef.
@YES ook wel hoor. Maar een duimpje kon er natuurlijk weer niet van af. Die rapporteert liever.knakworst schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:11:
[...]
Het duurt even voordat het bij de gewone mens indaalt. Alleen @Darrell en @Kol Nedra wisten dit onmiddellijk op de juiste intrinsieke waarde te schatten.
:strip_exif()/f/image/JrEOdKlN2njTv7hVUbln56at.jpg?f=fotoalbum_large) 
                                                Moon? Het is klaar. 32K in omcoming. All time high na 2026
Ik ga terrasje pakken, alerts aanstaan op 3000 omhoog, en 3000 omlaag.
Dit is spielerij
[ Voor 21% gewijzigd door PlanR op 06-05-2022 16:58 ]
Madelon VosAlterBridge schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:10:
Hebben jullie nog tips voor podcasts over Crypto? NL of Engelstalig. Liefst een beetje BTC georiënteerd en minstens wekelijks content. Ik ken de BNR Cryptocast al.
PLU 62% over de afgelopen 24 uur. Gotta love them shitcoins
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 06-05-2022 17:51 ]
nothing stops this train
Dit is overigens ook een teken dat we nog dieper naar de kelder gaan. Dat iedereen en zijn moeder zijn zuurverdiende ge-inflateerde fiat stuk slaat op de hype trein.Gelukszoekr schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:50:
Mooooooonnnn!
PLU 62% over de afgelopen 24 uur. Gotta love them shitcoins
Begrijp me niet verkeerd, ik snap het goed. Als ik beter was in fundamentele analyse tijdig trends spotten deed ik het namelijk ook.
Maar wie moet dan BTC op een BTC-waardige hoogte houden?
Ik ken maar twee kandidaten.
De ene is @anti elppa. Die zou zijn nieren nog verkopen om meer sats te stacken, ware het niet dat hij ze beide al verkocht heeft in 2016. Volgens de legende krijgt hij nu regelmatig vers, schoon bloed van doodgeknuppelde shorters.
De andere is die gast van de 40k support meme. Maar die ligt met een gebroken rug in het Haga ziekenhuis.
Maktub
Satoshi Radio is erg leuk en informatief.AlterBridge schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:10:
Hebben jullie nog tips voor podcasts over Crypto? NL of Engelstalig. Liefst een beetje BTC georiënteerd en minstens wekelijks content. Ik ken de BNR Cryptocast al.
Over het algemeen is het wel een trend die al wat langer gaande is. Met name de retailers kopen liever iets goedkoops met als gevolg dat Bitcoin wat achter blijft.
De BTC.D is al een tijd dalende. Je zou kunnen stellen dat er dus minder interesse is voor Bitcoin als voor alts. Echter zijn er ook zoveel alts bijgekomen dat het misschien nog wel knap is dat Bitcoin nog steeds deze dominantie heeft weten te behouden
Nuja, als het naar 28k daalt of lager zal mijn strategie niet veranderen en blijf ik kopen. Persoonlijk einddoel was sowieso eerder rond 2030, 2025 ten vroegste. In dat opzicht is het alleen maar positief om nog zo laag in te kunnen blijven kopen. Mijn FIRE berekening zou dan heel wat positiever uitdraaien.
Er zijn hier vaker bodems voorspelt die vervolgens op een paar k niet gehaald worden. Als heel de markt en zijn moeder naar die bodem zit te loeren wil iemand te laat zijn en koopt 'alvast weer wat in' richting die bodem. Ik heb het gevoel dat mede daarom voorspelde bodems niet altijd bereikt worden.Skalders schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 18:31:
Er wordt wel altijd heel snel terug over 20k gesproken bij flinke dalingen. Ik denk niet dat het zover zal komen, het lijkt me heel straf als we nog onder de 28k gaan. Zelf heb ik nog buy orders tussen 30-33k staan maar lager niet.
Nuja, als het naar 28k daalt of lager zal mijn strategie niet veranderen en blijf ik kopen. Persoonlijk einddoel was sowieso eerder rond 2030, 2025 ten vroegste. In dat opzicht is het alleen maar positief om nog zo laag in te kunnen blijven kopen. Mijn FIRE berekening zou dan heel wat positiever uitdraaien.
Is ook weer zo hoor. Een maat van mij zat met de coronadip klaar om 1 BTC op zijn (vers gekochte) ledger te zetten, had iets van 3000 dollar in gedachte. Op een 500 a 1000 dollar niet gehaald en lang verhaal kort hij heeft nog steeds geen crypto sinds toen…YES schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 18:33:
[...]
Er zijn hier vaker bodems voorspelt die vervolgens op een paar k niet gehaald worden. Als heel de markt en zijn moeder naar die bodem zit te loeren wil iemand te laat zijn en koopt 'alvast weer wat in' richting die bodem. Ik heb het gevoel dat mede daarom voorspelde bodems niet altijd bereikt worden.
Zelf had ik toen 150 dollar voor 1 ETH in gedachte maar heb bij 200 en 250 flink ingeslagen.
Niet TE greedy zijn inderdaad.
Eens, gewoon niet te gierig worden en je pakt waarschijnlijk een aantal zeer goede koopmomenten mee. Ik moet dat zelf nog leren met longs/shorts, die laat ik soms te lang open omdat ik nog meer beweging in die richting verwacht en dan gebeurd het tegenovergestelde, terwijl ik dan al op winst stondAlpina schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 18:42:
[...]
Is ook weer zo hoor. Een maat van mij zat met de coronadip klaar om 1 BTC op zijn ledger te zetten, had iets van 3000 dollar in gedachte. Op een 500 a 1000 dollar niet gehaald en lang verhaal kort hij heeft nog steeds geen crypto sinds toen…
Zelf had ik toen 150 dollar voor 1 ETH in gedachte maar heb bij 200 en 250 flink ingeslagen.
Niet TE greedy zijn inderdaad.
ALTS met potentie zie ik hetzelde als aandelen van een bedrijf. ik kijk niet naar de dollar waarde maar ik kijk op de weekly en monthly grafiek naar ALTS hoe ze het doen tegenover BTC.Skalders schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 18:31:
Er wordt wel altijd heel snel terug over 20k gesproken bij flinke dalingen. Ik denk niet dat het zover zal komen, het lijkt me heel straf als we nog onder de 28k gaan. Zelf heb ik nog buy orders tussen 30-33k staan maar lager niet.
ETH en BNB are here to stay (for now) 👍
nothing stops this train
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wryibm6GCJi7ca5FsRsKdnCO.jpg?f=user_large) 
                    Totaal niet, enkele wisten dat ik er in 2017 ben ingestapt.NeoflexNL schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:12:
[...]
No way, haha. Dan was het dus een realistisch scenario geweest
Bedenk me nu; ben jij dan die betreffende oom die op verjaardagen over crypto loopt te leuren?
Zogenaamd verlies had geleden (nooit verkocht), en vervolgens in de bear daarop volgend bij ben blijven kopen.
Inmiddels ook al m'n inleg plus winst eruit gehaald
Waar blijft die echte altseason dan?MrMrq schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 18:04:
[...]
Dit is overigens ook een teken dat we nog dieper naar de kelder gaan. Dat iedereen en zijn moeder zijn zuurverdiende ge-inflateerde fiat stuk slaat op de hype trein.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap het goed. Als ik beter was in fundamentele analyse tijdig trends spotten deed ik het namelijk ook.
Maar wie moet dan BTC op een BTC-waardige hoogte houden?
Ik ken maar twee kandidaten.
De ene is @anti elppa. Die zou zijn nieren nog verkopen om meer sats te stacken, ware het niet dat hij ze beide al verkocht heeft in 2016. Volgens de legende krijgt hij nu regelmatig vers, schoon bloed van doodgeknuppelde shorters.
De andere is die gast van de 40k support meme. Maar die ligt met een gebroken rug in het Haga ziekenhuis.
Capitulatie terwijl de alts nog 2 weekjes kaarsen genereren waar onze Derksen wat mee zou kunnen.
Of focus ik me teveel op de shitcoins van 2017?
Kom op, ADA nog ff naar de 10$
Sunny side up!
goed gejat van twitter 😅
nothing stops this train
Verwijderd
Enkele memejaren geleden ben ik hier weggegaan als direct gevolg van pure Westerse analoge submissie. Ik heb deadlines opgelegd gekregen door hogere machten die stress tot de 4e macht brachten. Tijd om ff het spreekwoordelijke roer om te gooien.
Tevens ben ik een 12 stappen programma ingestuurd na een interventie van boomer-achtige nocoiners. Zij maakten zich onnatuurlijk veel zorgen over de omvang van mijn hopium verslaving. Ik ben naar de Breider gestuurd, de behandeling werd gefinancierd door mijn grootmoeder. Zij heeft een ziek gevoel voor humor dus ik werd in een fel oranje gehuurde lambo naar de kliniek gebracht.
Ik kwam op afdeling ₿ terecht, waar meerdere cryptografisch versleutelde zielen rondliepen. Net als ik waren zij epochs geleden hun seedphrase naar geestelijk welzijn verloren. Ik ontmoette daar een boel bonte figuren. Zo huppelde er een man rond in een DOGE pak, waarvan ik achteraf hoorde dat hij een miljard DOGEcoin had gemined in 2014. Helaas verkocht voor een aansteker met rebelse opdruk, eind 2014 op het darkweb van Enschede. Deze man veinzde eindeloze incontinentie als gevolg van bovenstaande geitenbende.
Ook ontmoette ik Camille, een vlotte meid van mid twintig met ongelooflijk prompte memme. Ik zweer het jullie; deze vrouw had een Bitcoin babe kunnen zijn, mits ze zichzelf niet schaamteloos had aangeboden op OnlyFans voor ondermaatse shitcoins als Ethereum en Pluton. Haar eigenwaarde leek wel heviger aan inflatie ondervonden dan de Venezolaanse Bolivar, het lag in te goot te fermenteren om op te rapen voor iedereen met een IQ hoger dan 21.
En Igor niet te vergeten. Een narcistisch psychopaat die ledgers roofde van pochende crypto miljonairs. Hij vertelde mij o.a. zeer gedetailleerd hoe je met een moker organen kunt laten imploderen en botten kunt fragmenteren tot celniveau met een theelepel. Ooit had hij een Ethereum maxi tot het randje van de dood gemarteld, dagen na het onthullen van zijn seedphrase. Het betreffende slachtoffer smeekte om zijn dood, 3 weken lang. Uiteindelijk is dit slachtoffer zo geestelijk toegetakeld uit de maandenlange marteling gekomen dat hij alleen nog kon werken op de Binance helpdesk. Igor Zijn diepgewortelde haat tegen gecentraliseerde programmeerbare shitcoins zonder consensus definitie was zo groot dat het mij deed walgen van angst.
Maar mijn leven is toch wel drastisch veranderd toen ik Michael leerde kennen. Een maxi pur sang, met schizoaffectieve stoornis. Soms praatte hij dagen achtereenvolgens over decentrale gedachten die hij deelde met een parallel universum in derde macht. Ik kon letterlijk uren naar hem luisteren als hij de meest cryptografische stellingen deelde binnen de onbeperkte beperkening van zijn complexe maar ook vogelvrije brein. Alsof er synapsen ontwikkelden waar je bij zat, biochemische golven rondwanend in een cellencomplex, als maden in een zwaar ontbonden lijk.
Hij vertelde mij dat wanneer zijn behandeling erop zat, hij terug zou keren naar El-Salvador. 'Jaapie, daar diep in de inheemse jungle, zit een volk die ons begrijpt'. Vertelde hij me, terwijl zijn ogen rond rolden in zijn schedel als knikkers in een lege augurkenpot. 'Zij denken niet binnen de kaders van opsluiting van onze moderne maatschappij, maar grenzeloos, bijna als het energiegehalte van het universum.'
'Lijp.' Zei ik, terwijl ik nog een hijsje nam van mijn bullpipe, gevuld met boliviaanse hopium die ik anaal de kliniek in had weten te smokkelen.
'Maar hoe ga je daar heen dan pik?' Vroeg ik hem. 'Met mijn lambo natuurlijk.' Zei Michael.
In een roes van hopiaten vergat ik dat deze maxi nog had lopen minen met Satoshi, in de tijd dat Bitcoin nog minder gedecentraliseerd was dan een tosti ijzer van de lokale Action.
'Lijp.' Zei ik. 'Ga je met me mee Jaapie?' Vroeg hij. En zo het geschiedde, want een ritje in een Bitcoin bekostigde lambo kun je alleen weigeren als het laatste restje van je ziel is gestorven als een rat op een zinkend Russisch oorlogschip.
Uiteindelijke samen uit de kliniek ontsnapt met zijn tweeën. De details zal ik jullie besparen, evenals onze reis naar El-Salvador. (Ook vanwege de AIVD natuurlijk, die vermoedelijk ons digitale spoor nauwlettend in de gaten houdt.)
Affijn, we komen dus in die jungle aan. Knetterhigh van de hopium en cocaïne. (Michael snuift bergen om zijn meest agressieve en destructieve persoonlijkheid te onderdrukken, en tja, een gratis Bitcoin bekostigd snuifje kun je alleen weigeren als het laatste restje van je ziel is gestorven als een rat op een zinkend Russisch oorlogschip.)
Aangekomen bij een tempel gevuld met asics, ontmoette ik een volger van de asicteken. Een inheemse stam uit de oudheid van 2010 die in pure harmonie leeft met de Bitcoin blockchain. Het was ongelooflijk, een warm gevoel onwaakte over mijn lichaam en deed mijn vingers tintelen toen ik de tempel binnenstapte. Even dacht ik dat het door de energetische kracht van de tempel kwam, maar ik besefte me dat ik die dag al ruim 2 gram coke genuttigd had (het was rond 8 uur smorgens) dus dat zal het wel geweest zijn.
Maar alsnog was het adembenemend. De asicteken stelden mij voor aan de tempel oudste, een El-Salvadoriaan van een jaar of 80 die zijn ogen had uitgesneden en met ledgers in beide oren verbonden was met de Bitcoin blockchain middels een glasvezel katheter. Een asicteek vertelde mij dat er in zijn lichaam meer dan 250 blocks gemined waren. Zijn lichaam werkte als een quantum computer (Behalve zijn nieren, die had hij verkocht voor DOT). 'Gaaf he.' Zei Michael. 'Deze kill geeft echt geen ene fuck. Heeft zelfs zijn ogen uitgesneden om 1 te worden met het PoW concensus. Moet je nagaan wat er nu in zijn lichaam gebeurd Jaapie, pure waanzin, maar dichterbij interdimensionale interventie dan jij en ik ooit zullen komen.'
'Lijp.' Zei ik. 'Vergelijk dat nu eens Jaapie.' Zei Micheal. 'Vergelijk dat eens met een Henk of Ingrid die standaard maandag naar hun werk gaan om koffie te zuipen met andere lotgenoten die daar ook helemaal niet willen zijn. Kijk naar deze man en besef hoe vrij hij is, terwijl zijn lichaam geborgd is.' Ik raakte geïnspireerd maar tevens lichtelijk gedesillusioneerd door deze bovenmenselijke dedicatie. Er werd door de tempel oudste in een core transactie signature bevestigd dat we door mochten naar de gebedsruimte. Nouja, dat sla je niet af natuurlijk, helemaal niet als je er toevallig toch al bent.
We kwamen in een ruimte, gevuld met asictekische monniken. Via glasvezel katheters waren zij met elkaar verbonden, als een soort human centipede achtige verschijning. Stronghand naar stronghand in lot verbonden. Ik schat dat er bij elkaar meer dan 3k monniken waren. Allen gaven zij hun lichaam ter beschikking van de Bitcoin blockchain. Het was teleurstellend maar prachtig tegelijk, alsof je voor de eerste keer klaarkomt in je eerste echte liefde, maar na 2 seconden al.
Even later werden we helaas de tempel uitgeschopt omdat Micheal een lijntje had gelegd op de billen van een vrouwelijke monnik. 'Moet je toch eens gedaan hebben.' Zei hij.
Was best een wous die vent.
Maar zo worden de blocks in El-Salvador dus gemined jongens en meisjes. En ik kom ooit nog wel eens terug als mijn agenda het wat beter toelaat.
TLDR; hodl.

Hmm nog eens gelezen en ik kom tot de conclusie dat je een paar weken in een gesloten inrichting hebt gezeten om af te kicken van de drugs!
Dat verklaard natuurlijk ook al die Leipe verhalen

[ Voor 56% gewijzigd door Khaelos op 06-05-2022 21:27 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

:strip_icc():strip_exif()/u/177764/crop67470ca4bba1c_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1244740/crop619835423e299_cropped.jpg?f=community) 
            :fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZI4cqnrVyakMu0KsvBq1GlDm.gif?f=user_large) 
                    :strip_icc():strip_exif()/u/468714/crop6746d5a147b72_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/403510/tweakers.net.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/66890/crop5fac416dd4ada_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/297416/crop604a13173438c_cropped.png?f=community) 

:strip_exif()/u/507911/crop643431f6da4ba_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1590238/crop61adfc9424e65_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/352534/crop640deaa522bb4_cropped.webp?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/140411/crop6099a6822994b_cropped.jpg?f=community) 

:strip_exif()/u/53157/thai4.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/562170/crop609ea994a5396_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1652102/crop61d84334d6d30_cropped.jpg?f=community) 
            /u/1231/crop67444c3dedc86_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/311700/crop62d672416205c.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1016209/crop618ed9be80dd5_cropped.jpg?f=community) 
            /u/953451/crop6898664e6a193_cropped.png?f=community) 
            /u/228058/crop55f2918eef184_cropped.png?f=community) 
            :no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e74jqsPYVnwz2mRcLJyeSBbS.jpg?f=user_large) 
                    :strip_icc():strip_exif()/u/72467/crop6415e217dbb6a_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/604788/crop5b6459a93ed01_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/300293/crop673248bca6dc4_cropped.png?f=community) 
            /u/117865/crop68edc77e02ffb_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1198228/crop604f8b1889ad9_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1661544/crop61409f0af12f1_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1563378/crop6741a0606a717_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1288474/crop6570d4080d6b1_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/7gFBEviVsRUaD5c4Z8shfXCe.jpg?f=fotoalbum_large)
/u/1623632/crop60b0e5a010f5e_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/421349/crop608e455a5ee12_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/K9B1zqINxjyfC0EZ00bjzAvh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XnjRO5I6FpL99ZGz714mcJfN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/u/1434842/crop6741d3e96ad39_cropped.gif?f=community) 
            /u/393472/crop683fdbba1cbaf_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/hLlMmcVIIKsJBe5LCvCtunoc.jpg?f=fotoalbum_large)