[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 231 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.618 views

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:46:
in September gaan we moonen, lockdowns overal weer dus mensen hebben geld over om bitcoin te kopen 👍
Hopelijk opnieuw een harde lockdown dus

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12 06:08
in September November gaan we moonen, lockdowns overal weer dus mensen hebben geld over om bitcoin te kopen 👍
FTFY :9

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:08

Vis

Celr krijgt ook rake klappen hoor.. pfff, maar goed dat ik alles in staking heb staan daarvan. Forced diamond hands baby O-)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-12 14:17
S&P500 zakt ook lekker..en btc volgt braaf

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
in September gaan we moonen, lockdowns overal weer dus mensen hebben geld over om bitcoin te kopen 👍
Nee, iedereen gaat lekker luxe op vakantie (ver weg of dichtbij) dus veel geld zal er niet over zijn.

==
hoi

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Eusebius schreef op maandag 2 mei 2022 @ 20:48:
[...]

Nee, iedereen gaat lekker luxe op vakantie (ver weg of dichtbij) dus veel geld zal er niet over zijn.
Hier wordt iedere dag goedkope Rekteroni gegeten als BTC < $40k staat :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:44
Verwijderd schreef op maandag 2 mei 2022 @ 20:00:
[...]

Hopelijk opnieuw een harde lockdown dus
Hoop het toch niet. Wel duidelijk geworden dat er belangrijkere dingen zijn dan geld :X

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:11
Waah schreef op maandag 2 mei 2022 @ 20:53:
[...]

Hoop het toch niet. Wel duidelijk geworden dat er belangrijkere dingen zijn dan geld :X
Inderdaad, dan maar geen moonende muntjes.
Ben je straks cryptomiljonair, heeft het geen eens zin om een eigen eiland te kopen want je kan er toch niet heen :N

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:06

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D6_vB57JDy4w5VjBPCl8U1mlJHk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yh52yWyj5qkYqKCyQ8RGfr5x.jpg?f=fotoalbum_large

• Waah
Gemiste kans om geen Pounds te gebruiken :+

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Waah schreef op maandag 2 mei 2022 @ 20:53:
[...]

Die wijsheid kan je niet snel genoeg hebben, nou ja na je kinderjaren dan, die mogen heerlijk naief zijn.

Zero.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Over die Corona gesproken, vorige week weer de nodige Corona gedronken. Krijg net een bericht binnen dat er veel positieve testen zijn binnengekomen. Laten we de test eens doen want ik voel me niet al te best.

Edit: Positieve test, die Corona is nog niet weg dus. Met alle drukte op Schiphol en daarna het OV dicht bij veel mensen gestaan.

Moon soon dus!

[ Voor 24% gewijzigd door Coldcat op 02-05-2022 22:03 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Eusebius
  • Niet online
ff klilkuh voor miem-filmpje :Y) https://9gag.com/gag/aNPOQPb

==
hoi

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GpgeAbnRCBDaX6bZ-yBWEkOwcSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W9P5o9AcJrkZDpBRLrgcDzfG.jpg?f=fotoalbum_large

not your keys.......

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-12 14:28

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:05
Zie hier trouwens nog steeds mensen shitcoins kopen. Doe dat nu aub niet. Mochten we echt nog een trap lager gaan, wat ik verwacht nu we bij stonks een nieuwe low hebben, dan gaan alts nog extreem veel meer zakken.

Of je moet graag bagholder willen worden van waardeloze bruine drek.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:08

Vis

anti elppa schreef op maandag 2 mei 2022 @ 22:38:

Of je moet graag bagholder willen worden van waardeloze bruine drek.
Ik noem het toch liever "long term investor" >:)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:06

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSuJswgin2EcBBY-3NsNtgWvMks=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LSCE2luQPQei83AzN5dx0eNn.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLCBNFawAjuT3qNS8hNWHEVgdoE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CFMtPkut1SRg3DmkrFYRuDyj.gif?f=user_large

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:42
Algorand is officieel partner geworden met FIFA
https://www.fifa.com/abou...kchain-innovator-algorand

• Waah
Tja bij ING heb je gewoon garanties :+ want regulatie.

Not your keys is vooral een probleem bij geen regulatie :D O-)

Verwijderd

Afdeling crypto-propaganda is ook weer wakker zie ik :+

Om even wat tegengeluid te geven dan.

https://www.bbc.com/news/technology-60933174
The company said the influx of players caused "immense user load", which forced it to loosen security procedures to cope with the increased demand.
Hoe druk ze het bij de ING ook krijgen - de beveiligingsregels zullen daardoor niet verlaagd worden. Eerder verhoogd.

Foutje kan gebeuren en die paar x 6 euro die afgeschreven is komt na een paar dagen weer terug, als niet sneller. Gestolen crypto is pleite.

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-12 09:07
SOL kwam net uit staking maar heeft helaas niet zoveel opgebracht ...

Nu maar wachten tot de koers wat stijgt.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:36
Tibs schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:02:
SOL kwam net uit staking maar heeft helaas niet zoveel opgebracht ...

Nu maar wachten tot de koers wat stijgt.
Snap sol echt niet, een van de grootste falen qua blockchain imho

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
mannowlahn schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:24:
[...]

De enige klus die ik echt niet kan wegens te weinig geduld, ik stuc nog liever een muur en ga er dan een paar uur met schuurmachine overheen om te vlakken dan dat ik ga behangen.

Respect!
Hahaha!

Om eerlijk te zijn ben ik wel gewend om tot 100 te tellen
Ik hou ze mooi in staking. En onder de $10 koop ik gewoon bij :)

UberLurker Departement #GG.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12 06:08
Ik zie net dat sh*tcoin WAVES in een maand tijd toch weer serieus rake klappen gehad heeft. Echter is voor mij de huidige koers nog te hoog om het als 2e ronde te proberen (vorige dip-prijs was ~6 USD / 6 EUR)

Die ~6 USD / EUR lijkt mij weer een mooi instapmoment (maar wel met de hete houtskool gedachte: na de eerste de beste +11% *floep - weg*; anders brand ie een lelijk gat in je PF )

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:54:
[...]

Afdeling crypto-propaganda is ook weer wakker zie ik :+

Om even wat tegengeluid te geven dan.

https://www.bbc.com/news/technology-60933174

[...]

Hoe druk ze het bij de ING ook krijgen - de beveiligingsregels zullen daardoor niet verlaagd worden. Eerder verhoogd.

Foutje kan gebeuren en die paar x 6 euro die afgeschreven is komt na een paar dagen weer terug, als niet sneller. Gestolen crypto is pleite.
Tjah, er wordt sowieso met twee maten gemeten zodra het op aan banken aankomt. Bij ING ben je je 1000 euro in ieder geval niet kwijt en wordt het gecorrigeerd. De mensen die de afgelopen maanden CRO hebben aangeschaft in ruil voor een stukje plastic/metaal, zodat je wat cashback kon harken dat uitbetaald werd in een eigen gecreëerde token zijn wellicht meer kwijt dan 1000 en daar kun je naar fluiten.

Moet je voorstellen dat de Rabobank met een dergelijke constructie komt. Je krijgt rente en cashback, maar je moet wel eerst een paar K investeren in onze speculatieve shitcoin zonder economische waarde en een bepaald % aanhouden/locken. Ohja de rente betalen we uit in dezelfde shitcoin. Kunstmatige vraag creëeren en dan de rente percentages halveren. :+

Verwijderd

jvel92 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:18:
[...]

Tjah, er wordt sowieso met twee maten gemeten zodra het op aan banken aankomt. Bij ING ben je je 1000 euro in ieder geval niet kwijt en wordt het gecorrigeerd. De mensen die de afgelopen maanden CRO hebben aangeschaft in ruil voor een stukje plastic/metaal, zodat je wat cashback kon harken dat uitbetaald werd in een eigen gecreëerde token zijn wellicht meer kwijt dan 1000 en daar kun je naar fluiten.

Moet je voorstellen dat de Rabobank met een dergelijke constructie komt. Je krijgt rente en cashback, maar je moet wel eerst een paar K investeren in onze speculatieve shitcoin zonder economische waarde en een bepaald % aanhouden/locken. Ohja de rente betalen we uit in dezelfde shitcoin. Kunstmatige vraag creëeren en dan de rente percentages halveren. :+
"Dikke tech"

Waar komt die winst vandaan vraagt u? He niet zo'n moeilijke vragen stellen he!

Dat het bij een dalende markt niet houdbaar is is overigens puur toeval en zeker niet gerelateerd.

Had je trouwens al gehoord dat ING zomaar je geld kan afpakken? :( :( :( :(

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
CDC trekt zijn keutel deels in: toch staking rewards maar minder dan voorheen het geval was.

Oud trucje: eerst alles afpakken, dan deels teruggeven, mensen toch blij cq. opgelucht en CDC heeft toch kunnen snoeien in de kosten.

Motor-forum.nl

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:21:
[...]

"Dikke tech"

Waar komt die winst vandaan vraagt u? He niet zo'n moeilijke vragen stellen he!

Dat het bij een dalende markt niet houdbaar is is overigens puur toeval en zeker niet gerelateerd.

Had je trouwens al gehoord dat ING zomaar je geld kan afpakken? :( :( :( :(
Behaalde omzet wordt volgens hun vooral behaalt uit borrow/lending en market neutral investing. Iets wat je niet kunt verifiëren, want een statement met harde cijfers en onderbouwing is niet beschikbaar. Het is dus puur speculeren. Het is wel interessant om te kijken naar een jaarverslag van bijvoorbeeld JPMorgan om te kijken waar zij hun omzet uit halen en of zoiets dergelijks haalbaar is voor bijvoorbeeld CDC of Nexo.

Zie op de lange termijn ook geen toekomst voor dergelijke CeFi partijen. Korte termijn wel, want cash grab. Daarnaast is er ook wel degelijk behoefte aan crypto betaalkaarten. Het is ook niet waar crypto voor staat. Termen als; "be your own bank" en "not your keys, not your coins" zijn er niet voor niets. Be your own bank betekend niet, dat je je crypto in een KYC custodial wallet bij een derde partij stalt. Maar dat je zelf in beheer bent d.m.v. van een non-custodial wallet.

Daar ligt ook meteen de grootste uitdaging van crypto, want dergelijke wallets moeten veel simpeler in gebruik worden. Veel crypto staat nu op exchanges of bij partijen als CDC. Hierdoor worden P2P betalingen lastiger en KYC wordt overal geintroduceerd. Over een tijdje zijn dergelijke partijen vergelijkbaar met de huidige banken en ben je eigenlijk weer terug bij af.

Een partij dat non-custodial wallets toegankelijk weet te maken voor het grote publiek en het daarnaast voor elkaar krijgt om betalingen direct vanuit een L2 wallet af te handelen zou een mooi streven zijn.

• Pelox
Lang verhaal, uiteindelijk is het toch de schuld van de Rabobank.

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 12:51:
Lang verhaal, uiteindelijk is het toch de schuld van de Rabobank.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/26aafc7d3d1a64da1b4b2fe5aec74502/tenor.png

daar komt de ING mooi mee weg.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 14:22
Beste Crypto-fans,

Ik was al niet het meest actieve forumlid maar wel een fervente lezer en sporadische poster. De laatste tijd ben ik helemaal minder actief geweest omdat ik druk bezig ben geweest met de aankoop van een nieuwe woning.

Ondanks dat de stemming nu wat minder is door het koersverloop wilde ik toch even met jullie delen dat mijn cryptowinsten er voor hebben gezorgd dat ik een droom kan waarmaken! Het was een mooie ride waarbij de Avalance, Ankr, Cake en Nano tips er voor hebben gezorgd dat ik een belletje kreeg van de ING hoe ik opeens zoveel eigen vermogen kon inleggen voor de hypotheek >:)

Moet zeggen dat het best wel wat rust geeft om een stuk minder crypto te hebben waardoor ik me ook even op andere zaken kan focussen.

Heb nog wel een fluf BTC dus ik vrees dat ik over een paar maandjes toch weer doorga waar ik gebleven was maar dan lekker vanuit een nieuwe woning :)

Thanks all!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-12 16:42
Love me some succes verhalen. Nu nog terugkeer van Jaapio en Taro van zijn vakantie

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:54
Egeau schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 15:24:

Heb nog wel een fluf BTC dus ik vrees dat ik over een paar maandjes toch weer doorga waar ik gebleven was maar dan lekker vanuit een nieuwe woning :)
Proficiat en mooi toch: je investeringen spreiden. Nu zit je ook vuistdiep in vastgoed en straks ook weer terug in crypto.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Jaa amerikanen. Ga maar weer lekker dumpen.

• roflexx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zRa7GwiJQkSa6h-bG89r7B9yNyg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2JnzO6aKf47xpIV5zK9AoxKr.jpg?f=fotoalbum_large

Daar is die dan. Net optijd voor mijn vakantie :)

Verwijderd

Tijd om te verkopen, alle signalen wijzen daar langzaam op.
Morgen eens zien wat deze trend gaat doen. (BTC)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Ik vind het 'signaal' nog lang niet sterk genoeg om alles te verkopen hoor. Hij bounced de hele tijd weer netjes terug. Onder de 38k wordt het peentjes zweten. Als ie dan niet terugkomt dan kun je met wat meer zekerheid zeggen dat t bergafwaarts gaat.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 16:51:
Tijd om te verkopen, alle signalen wijzen daar langzaam op.
Morgen eens zien wat deze trend gaat doen. (BTC)
We zijn al te laat.

Zero.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:50
Yep, kwestie van bijkopen onder de 36k

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8G9edmN26wp_PKFlSa0ATdA4bmQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vr3P0ip2ZztYZlckReQ2WRpP.gif?f=user_large

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttVSQVvHEjbCVx6B6Fs5BPux6Kk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aEHFKnCX1TMZOckYUlGRth1Z.gif?f=user_large

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-12 16:42
Moiety schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:03:
[...]

Yep, kwestie van bijkopen onder de 36k
wen <36k? heb al een tijdje wat orders staan rond dat niveau.

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WfvsNiCq6ylksSqUNJqk42F7twA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N3GZCGfSvVCkc0FTr4Mk2nRa.jpg?f=fotoalbum_large

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Nice, we gaan zo stijgen begrijp ik dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbAnvla25-1NNWh4JZ3XQW8nCQk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wOcKlUlRtmN12Mtax9JbjyBR.gif?f=user_large

• Moiety
In 2024:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pPANpLOvFGnr8xcm05ahCd9aFu4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/j9fUfGMcKzp5WPMCqudlomTK.gif?f=user_large

• Moiety
Skalders schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:13:
[...]

wen <36k? heb al een tijdje wat orders staan rond dat niveau.
Soon. Daarna naar 39k dan weer naar 37k en dan naar 42k (beartrap), vervolgens richting 35k en dan naar 50+k om vervolgens weer te zakken naar 39k.

• zwembroek
Moiety schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:24:
[...]

Soon. Daarna naar 39k dan weer naar 37k en dan naar 42k (beartrap), vervolgens richting 35k en dan naar 50+k om vervolgens weer te zakken naar 39k.
Als we zo de tijd vol maken tot aan de volgende halving en dan weer gaan knallen prima. Al hoop ik nog steeds op een dikke rode staaf naar 27k/28k. Dan nog even maximaal inslaan. Als we blijven rangen tussen de 35k en 54k dan zullen de sterke alt coins ook niet zo diep meer gaan. Als je kijkt naar AVAX, SOL, LUNA, ETH dan staan deze nog steeds sky high. In een echte berenmarkt zoals in de eerdere cycles zou daar niets van overblijven.

• roflexx
Krijg je trouwens ook cashback op geldopname bij pinautomaat bij nexo?

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-12 16:58

NeoflexNL

Forever young

roflexx schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:46:
Krijg je trouwens ook cashback op geldopname bij pinautomaat bij nexo?
Als dat zo zou zijn is dat feestje ook snel afgelopen denk ik..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Verwijderd

Dump incoming, 3 2 1

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:42
Die dump komt precies om 18:00 😡

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-12 10:32
Waah schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 07:41:
[...]

Tja bij ING heb je gewoon garanties :+ want regulatie.

Not your keys is vooral een probleem bij geen regulatie :D O-)
Die garanties betaal je voor en draaien we zelf voor op. Geld dat je bij ING stalt is jouw geld niet meer. Dat is het geld van ING. Je hebt enkel een vordering bij ING ter hoogte van je saldo. Dat is bij een exchange niet anders. Een deugdelijke exchange kan de zaak zo inrichten dat de garanties sterker zijn dan die van een bank met normale bank licentie. Not your keys not your control is wat ik er van maak overigens. Dat dekt de lading toch beter.

• Eusebius
  • Niet online
Moiety schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:24:
[...]

Want?

==
hoi

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:52

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15
Dag 38K ;w

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:06

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:52
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 19:02:
[...]

Die garanties betaal je voor en draaien we zelf voor op. Geld dat je bij ING stalt is jouw geld niet meer. Dat is het geld van ING. Je hebt enkel een vordering bij ING ter hoogte van je saldo. Dat is bij een exchange niet anders. Een deugdelijke exchange kan de zaak zo inrichten dat de garanties sterker zijn dan die van een bank met normale bank licentie. Not your keys not your control is wat ik er van maak overigens. Dat dekt de lading toch beter.
Momenteel vraagt ABN Amro €1,95 voor een betaalrekening. Per 1 juli wordt dat €2,95. Gewoon een whooping 50% erbij. Gewoon, omdat het kan. Gewoon, omdat ze jou niet nodig hebben, je geld hoeven ze ook niet en je bent ze alleen maar tot last.

Ooit komt er een dag dat banken niet meer nodig zijn... Dat banken net zo overbodig zijn en gaan verdwijnen zoals dat vroeger ging met paard en wagen. Ik hoop alleen dat ik dat nog mag meemaken.

• zwembroek
Of tot 2024? Haha wie weet.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
De DXY gaat omhoog, stonks en crypto gaat omlaag.

• zwembroek
Ik ben dit gepruts ook zo zat. Gewoon een dikke kletser naar beneden en dan langzaam weer opbouwen. Slow bleed gedoe is irritant.

• Kol Nedra
Qunix schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:08:
De DXY gaat omhoog, stonks en crypto gaat omlaag.
when bounce, it's a matter of time, die hele geitenponzi dollar is going to zero.......ZERO!

nothing stops this train

• Moiety
Zie op 1 na laatste post NK topic. Interessant filmpje.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QINnP3w8EEQRqwGfAIjkUlomMys=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/54nUcUufUIJYCidvhz7UAk2P.gif?f=fotoalbum_large

Zero.

• Kol Nedra
dat kan lager.......LAGER!.....DO IT!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUvg7F7cuHqiKSasrVuFuB1HvlY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DVYriVtiRwLETjdgGXtTvNhy.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:14
zwembroek schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:09:
Ik ben dit gepruts ook zo zat. Gewoon een dikke kletser naar beneden en dan langzaam weer opbouwen. Slow bleed gedoe is irritant.
Begint steeds meer op een échte bear te lijken, zoals 2018-2019. Dat saaie kan nog lang duren. Kijken hoe lang mensen het kunnen aanzien voor ze met verlies verkopen. Maar we hebben eerder met dat bijltje gehakt toch :P Wie weet de komende 2-3 jaar accumuleren dus

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• roflexx
Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:20:
[...]

Begint steeds meer op een échte bear te lijken, zoals 2018-2019. Dat saaie kan nog lang duren. Kijken hoe lang mensen het kunnen aanzien voor ze met verlies verkopen. Maar we hebben eerder met dat bijltje gehakt toch :P Wie weet de komende 2-3 jaar accumuleren dus
Pff 2-3jaar klinkt lang maar dca en dan over 2-3 jaar je inleg x3 ( ik zeg maar iets) lijkt mij niet verkeerd.

• Gelukszoekr
roflexx schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:24:
[...]

Pff 2-3jaar klinkt lang maar dca en dan over 2-3 jaar je inleg x3 ( ik zeg maar iets) lijkt mij niet verkeerd.
Na de laatste beer ben je echt wel x10 gegaan, vanaf de bodem dan. Maar wat je zegt, het vergt wel "eindeloos" vertrouwen als je na 3 jaar bloeden het nog niet zat bent. Daarom is DYOR zo belangrijk. Weet wat je hebt, en wat er gaande is, alleen dan kan je ergens vertrouwen in blijven houden ondanks de koers

• roflexx
Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:27:
[...]

Na de laatste beer ben je echt wel x10 gegaan, vanaf de bodem dan. Maar wat je zegt, het vergt wel "eindeloos" vertrouwen als je na 3 jaar bloeden het nog niet zat bent. Daarom is DYOR zo belangrijk. Weet wat je hebt, en wat er gaande is, alleen dan kan je ergens vertrouwen in blijven houden ondanks de koers
Ik vind het vooral moeilijk in te schatten welke alts het gaan overleven. Alls je op de bodem de juiste alts uit weet te kiezen met een leuk bedrag...

• Gelukszoekr
roflexx schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:32:
[...]

Ik vind het vooral moeilijk in te schatten welke alts het gaan overleven. Alls je op de bodem de juiste alts uit weet te kiezen met een leuk bedrag...
Er vanuit gaande dat we een 2-3 jaar beer krijgen. Dan zal je zien dat de alts gemiddeld harder zullen zakken dan Bitcoin.

Overleven doen ze over het algemeen wel op de enkele rugpull, faillissement of hack na. Daarna, als er weel een bull periode komt is het de vraag wat een populair thema is. Fundamentals zijn tot op zekere hoogte belangrijk, maar het is voornamelijk hype wat je rijk gaat maken.

In 2017 waren het ICO's. Toen kreeg je ETH-killers. Gaming, DeFi, Dexen, Metaverse, NFT's en ga zo maar door. Het is dus meer op het juiste moment in de thema-coin van het moment zitten ofzo

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:18
Vervroegd pensioen weer een paar jaar uitgesteld :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:27:
[...]

Dat is idd de crux. Je kan van te voren moeilijk zeggen of je vastberaden genoeg bent om 3 jaar lang naar licht bloedende koersen te kijken. Het klinkt leuk, lekker op $ 1x.000 inkopen (of lager), maar tegen die tijd zullen de meeste er al flauw van zijn.

Ik kocht btc op 10.000 dollar in 2017, maar had daarna rijkelijk m'n slag kunnen slaan voor veel lagere bedragen, maar ik had het compleet aan de kant geschoven.

Op zich is dat cashback systeem met die kaarten een leuke passieve manier om regulier wat muntjes in te slaan. Dat die native coins vervolgens een dikke ponzi blijkt is weer wat minder leuk. Je zou eigenlijk gewoon een soort automatische DCA aan moeten zetten, kan vast ergens..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gelukszoekr
NeoflexNL schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:53:
[...]
Op zich is dat cashback systeem met die kaarten een leuke passieve manier om regulier wat muntjes in te slaan. Dat die native coins vervolgens een dikke ponzi blijkt is weer wat minder leuk. Je zou eigenlijk gewoon een soort automatische DCA aan moeten zetten, kan vast ergens..
Die kaarten zijn naar mijn idee gewoon grappig om je bezig te houden. Het zelfde met DCA. Dat kan je zeker automatiseren, maar je kan imo beter er gewoon zelf mee bezig blijven. Voor mij is dit een hobby, wat de koers ook doet, ik blijf shit lezen, kijken. Instappen, twijfelen, uitstappen, weer iets anders proberen etc

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:06
Moiety schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:10:
[...]

Zie op 1 na laatste post NK topic. Interessant filmpje.
Kerel heeft een beetje veel tekst nodig maar t verhaal is wel interessant. Uiteindelijk matcht t wel bij de strategie van velen van hier, nu mooi dca, en ja we gaan nog lager, tot wellicht 28k, maar zie die bodem maar eens te timen.
De volgende cycle lekker naar 1ton+

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:56:
[...]

Die kaarten zijn naar mijn idee gewoon grappig om je bezig te houden. Het zelfde met DCA. Dat kan je zeker automatiseren, maar je kan imo beter er gewoon zelf mee bezig blijven. Voor mij is dit een hobby, wat de koers ook doet, ik blijf shit lezen, kijken. Instappen, twijfelen, uitstappen, weer iets anders proberen etc
Hoe/waar zou je zo'n auto DCA kunnen instellen? Ik hou me voor om er ook mee bezig te blijven, heb het sinds 2018 geheel los gelaten en een jaar geleden weer actief geworden.. Ik ken mezelf en vermoed dat ik na 1-2 jaar deze patronen af ga zwakken in het enthousiasme

• Pelox
NeoflexNL schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:04:
[...]

Hoe/waar zou je zo'n auto DCA kunnen instellen? Ik hou me voor om er ook mee bezig te blijven, heb het sinds 2018 geheel los gelaten en een jaar geleden weer actief geworden.. Ik ken mezelf en vermoed dat ik na 1-2 jaar deze patronen af ga zwakken in het enthousiasme
Coinbase, nexo en kraken kunnen dat geloof ik zo uit mijn hoofd..

Zero.

• Gelukszoekr
-edit-

[ Voor 91% gewijzigd door Gelukszoekr op 03-05-2022 21:55 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52

5 weekly red candles. 6 nog nooit gebeurd volgens mij.

When stop suffering ser? Why punishment?

[ Voor 32% gewijzigd door Jedi_Pimp op 03-05-2022 21:26 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]

Lees dit mooie DCA artikel eens door https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3
Met de API van je exchange moet je dat wel kunnen automatiseren, we zitten toch op Tweakers? :9

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:27
Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:38:
[...]

Het is dus meer op het juiste moment in de thema-coin van het moment zitten ofzo
Eens, en zelfs daarbinnen met de Coin van de Week Met De Beste Buzz.
Als er iets is dat ik van My First Bullrun heb geleerd, dan is dat het wel.

Doge, Safemoon, Chiliz, Cardano, BNB, Solana, Polka, CRO, FTM, Celr, Floki, Avalanche, Shiba, Beefy, Ape… Zelfs met de kennis van nu zou een mens huiverig zijn om in zo’n hoop hype te investeren.

Wat een jaar, wat een lessen. Bedankt voor de rit, jongens!

[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 03-05-2022 21:31 ]

Maktub

• Gelukszoekr
MrMrq schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:23:
[...]

Eens. En zelfs daarbinnen in de Coin van de Week Met De Beste Buzz.
Als er iets is dat ik van My First Bullrun heb geleerd, dan is dat het wel.

Doge, Safemoon, Chiliz, Cardano, BNB, Solana, Polka, CRO, FTM, Celr, Floki, Avalanche, Shiba, Beefy, Ape… Zelfs met de kennis van nu zou een mens huiverig zijn om in zo’n hoop hype te investeren.

Wat een jaar, wat een lessen. Bedankt voor de rit, jongens!
Probleem is natuurlijk dat je het niet van te voren weet. Het enige dat je kan doen is focussen op fundamentals en dan maar hopen dat je goed zit. Als er een bullrun komt dan maak je gewoon geld. De moonshot moet je geluk mee hebben. Laat je niet verleiden door al die coins van het moment te volgen. Meestal ben je te laat.

• Eusebius
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:28:
[...]

Probleem is natuurlijk dat je het niet van te voren weet. Het enige dat je kan doen is focussen op fundamentals en dan maar hopen dat je goed zit. Als er een bullrun komt dan maak je gewoon geld. De moonshot moet je geluk mee hebben. Laat je niet verleiden door al die coins van het moment te volgen. Meestal ben je te laat.
Precies. Zat nog te twijfelen om APE op 10 te kopen. Niet gedaan, ging vervolgens over de 20 heen. Had een mooie winst geweest. Maar ja, achteraf .. Misschien gaat de APE wel naar de 500? Weet je niet. Maar ik doe niet mee aan die apezooi :P
[...]

Kijk eens bij https://bitonic.nl/bits

==
hoi

• Gelukszoekr
Eusebius schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:35:
[...]

Precies. Zat nog te twijfelen om APE op 10 te kopen. Niet gedaan, ging vervolgens over de 20 heen. Had een mooie winst geweest. Maar ja, achteraf .. Misschien gaat de APE wel naar de 500? Weet je niet. Maar ik doe niet mee aan die apezooi :P
Wat nog wel een verschil maakt is waar je zit in je crypto avontuur. Als je net komt meedoen, dan vind ik het niet raar om wat geld in een coin te drukken, zoals APE in je voorbeeld. Verlies je, jammer dan. Maar helemaal in het begin is het wel leuk om zo wat te gokken. Echter wanneer je dan een paar keer goed zat, en wat vermogen hebt opgebouwd. Dan ga je toch wat zuiniger hiermee om, in mijn beleving tenminste

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Daar zou ik ver van wegblijven; als je blind containers van Docker Hub images gaat lopen draaien met complete access op je exchange accounts, ben je maar 1 commit + container update verwijderd van al je assets kwijt te raken.

[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 03-05-2022 22:01 ]

• MrMrq
[...]

Probleem is natuurlijk dat je het niet van te voren weet. Het enige dat je kan doen is focussen op fundamentals en dan maar hopen dat je goed zit.
Eens, als het al gaat ben je te laat.

Maar naast fundamentals wil ik me ook eens verdiepen in ‘hypability.’ Nog geen idee wat dan relevante attributen zijn, maar met dit koersverloop heb ik een paar jaar om dat te bedenken.

:+

Maktub

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
BTC dominantie veert nog steeds niet omhoog, hmmm

Morgen spektakel met dank aan de FED en overmorgen de beurt aan de Bank of England, ook al zijn de verwachtingen al deels ingeprijsd.

Huidige PF:
10% BTC (licht verlies)
90% fiat met redelijk optimistische BTC kooporders op 32k (15%), 28.5k (30%), 26k (35%) en 24,5k (20%), al zie ik die laatste niet direct aangetikt worden en zou ik het misschien beter in ETH steken.

• Gelukszoekr
Slonzo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:51:
[...]

Daar zou ik ver van wegblijven; als je blind containers van Docker Hub images gaat lopen draaien met complete access op je exchange accounts, ben je maar 1 commit + container update verwijderd van al je assets kwijt te raken.
je hebt gelijk, ik heb die bron weggehaald. Misschien wil jij m ook uit je reply halen :)

• MrMrq
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwFS9Nwux25tb88MXAKBI6I7T3Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/efuetizwisCiBefea4WJlvGd.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ug3O6ku_-ONH8EtxmcCn20E0Oos=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MqSf61ETkm9A8gd8QZljC8qm.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hl8ucOsJEX-H-FSU8DPr3NrORKI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4IePQFqEN16GnwgfiApM9aiF.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fp8v8lCJPU2aHCVw69aLsXDr9e0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pHkhTjEEMie7iGXEqlfYGjbb.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Th0rHpZ7cnsVDNiZAnI-JdehNg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kCbU2uDY4EPD4ZKIE7oH2Kb2.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door MrMrq op 03-05-2022 22:20 ]

Maktub

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:43
Skrunsies schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:32:
[...]

Netjes! Ook precies op de 15 min _/-\o_
Scherp!

• anti elppa
roflexx schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:24:
[...]

Bears bij btc duurde tot nu toe altijd maar een jaar waarna we weer gingen opbouwen.
Voor dca, begin 1 jaar na de top. Werkte tot nu toe top. Geen garantie natuurlijk.

Morgen trouwens weer fed moment. Rente waarschijnlijk 0.5% omhoog. Reken maar op een tering bende.

Buywall Bitfinex staat er nog. Zolang die niet gepulled word zakt btc niet zomaar voorbij de 36 tot 37k zone.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12 22:07
anti elppa schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 22:47:
[...]
Morgen trouwens weer fed moment. Rente waarschijnlijk 0.5% omhoog. Reken maar op een tering bende.
Of niet en het is al ingeprijsd.

• Kol Nedra
anti elppa schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 22:47:
[...]

Bears bij btc duurde tot nu toe altijd maar een jaar waarna we weer gingen opbouwen.
Voor dca, begin 1 jaar na de top. Werkte tot nu toe top. Geen garantie natuurlijk.

Buywall Bitfinex staat er nog. Zolang die niet gepulled word zakt btc niet zomaar voorbij de 36 tot 37k zone.
wie weet wel 0.75%

28k BTC confirmed :9

nothing stops this train

• anti elppa
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 22:57:
[...]

Gaat sowieso bewegen. Kan iig rond powell momentje heen en weer schieten. Vorige keren iig wel.

• Kol Nedra
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 22:57:
[...]

meeste denk wel, maar -10% zou best kunnen morgen

nothing stops this train

• roflexx
Morgen dus weer rekteroni op menu.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:36
All in op doge! Haha POS nu Elon er overheen en doge gaat straks Ada voorbij :+

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12 22:07
roflexx schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 23:09:
Morgen dus weer rekteroni op menu.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIz2uOVDBXxTkZRLw78x5YOjdds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3rmiIAsgtnjzEirUryseavIL.jpg?f=fotoalbum_large

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

[...]

Nou, idd. De hypes die ik groots heb meegepakt was voornamelijk geluk, daar is echt geen pijl op te trekken. Voor mij dan iig. De 'fundametals' die ik heb meegepakt komen vooral van hier icm eigen onderzoek (lrc/ankr/bnb/eth/atom). Als je een bear meemaakt en blijft investeren, is was een x10 onvermijdelijk. Ondanks je eigen falende trades en rugpulls.
Een goede exit strategie is key tijdens een bull, maar daar heb je lang genoeg om over na te denken tijdens een bear. Verkopen tijdens een bull voelt verkeerd, net als kopen tijden een bear. Met een koude, koelbloedige strategie help je jezelf goed tot een volgende BTC depressie aanbreekt ;) .
Laatst met een vriend geanalyseerd: de grootste klappers kwamen van coins die we vergeten waren, niet bij konden, dachten verkocht te hebben (luna/ampl), een op hol geslagen botje had verzameld of voor de cashback hadden gekocht. Alles waar we zelf aan zaten qua handelen verdampte instant. Kan er een boek over schrijven.

De tijd leert of het tij keert

Pagina: 1 ... 231 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!