Man man man. Het gaat maar door met de ellende. Ik mag vandaag m’n REI’tjes ontvangen met dikke korting.
Oh absoluut. En de vorige keer was er een redelijk kleine reactie op de officiële rente cijfers aanpassing maar een heftige reactie een uur later toen Powell ging spreken.anti elppa schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 22:47:
[...]
Bears bij btc duurde tot nu toe altijd maar een jaar waarna we weer gingen opbouwen.
Voor dca, begin 1 jaar na de top. Werkte tot nu toe top. Geen garantie natuurlijk.
Morgen trouwens weer fed moment. Rente waarschijnlijk 0.5% omhoog. Reken maar op een tering bende.
Buywall Bitfinex staat er nog. Zolang die niet gepulled word zakt btc niet zomaar voorbij de 36 tot 37k zone.
Die cijfers dus 50 basis punten weet iedereen wel, wat belangrijker is wat hij gaat vertellen.
Het wordt nu gesuggereerd dat ze willen versnellen en dus 75 per keer willen doen. Dat zal erin hakken en die schok komt dan een uurtje later
Juli-ish?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:14:
[Embed]
5 weekly red candles. 6 nog nooit gebeurd volgens mij.
When stop suffering ser? Why punishment?
Puur gebaseerd op 2021
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik zou wel zorgen dat je buy en sell orders al ingeschoten zijn. Live traden kan traag als stront gaan of ze gooien de munt/tent op slot "onderhoud" (hoi bitvavo/litebit).
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ja idd. Voor mij is nu vooral de vraag hoe lang ze het vol houden. Eind 2018 trokken ze hun keutel ook weer in. Groot verschil met toen is natuurlijk die idiote inflatie.JoebarRC schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 07:05:
[...]
Oh absoluut. En de vorige keer was er een redelijk kleine reactie op de officiële rente cijfers aanpassing maar een heftige reactie een uur later toen Powell ging spreken.
Die cijfers dus 50 basis punten weet iedereen wel, wat belangrijker is wat hij gaat vertellen.
Het wordt nu gesuggereerd dat ze willen versnellen en dus 75 per keer willen doen. Dat zal erin hakken en die schok komt dan een uurtje later
Ze zullen dus wel door "moeten". Dit gaat wel resulteren in een heel erg lange donkere tijd. Stagflatie gaat hier uitkomen op een manier die we denk ik nog niet eerder gezien hebben. Ben op zich wel erg benieuwd hoe en wat. Voor mij boeit het allemaal niet zo. Maar weet wel dat er in oa Nederland heel veel mensen zijn die dit heel erg zwaar gaan voelen.
1 pluspunt er zullen weer meer dan genoeg werknemers te vinden zijn. Ook de woningmarkt zal wel veranderen. Of het raakt nog meer op slot, en als we dan poosje onderweg zijn komen er meer en meer executie verkopen. Prijzen zakken dan vanzelf. Tenzij inflatie nog harder gaat dan de daling.
Tja en bitcoin.......vraag me af wanneer die ontkoppeld.......en of dat uberhaubt gaat gebeuren. Dit is iiig nieuw terrein.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als alle munten aan inflatie onderhevig zijn, zou je zeggen dat mensen toch naar Bitcoin gaan kijken als alternatief. Wat anders?
Het probleem is dat de gemiddelde Henk en Ingrid geen idee hebben van financien. Daar gaan de wenkbrauwen omhoog bij het woord inflatie en "we moeten maar zien", "het zal wel loslopen", "de regering stelt wel een plan op".LarryD schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 07:44:
Als alle munten aan inflatie onderhevig zijn, zou je zeggen dat mensen toch naar Bitcoin gaan kijken als alternatief. Wat anders?
Hopelijk meer adoptie door landen en bedrijven die het wel zien. Dan volgt het gepeupel op een dag vanzelf wel en liggen wij al jaren te ruften op een prive eiland.
edit: vergeet niet een lokale Bruna te openen voor de hoge nood
https://www.bruna.nl/over-ons/franchiser-worden
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 04-05-2022 07:48 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Volgens mij zit heel cryptoland in dit topic kijken en willen ze elke keer graag die 38k babe zien!
Alsof alles onder 38k uitverkoop schreeuwt.
Alsof alles onder 38k uitverkoop schreeuwt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Krijgen we vandaag een buy the rentestijging news?
Zero.
Ben sinds gisteren ook weer Bitcoin aan het bijkopen. Verwacht geen snelle stijging maar de methode buy when others are fearful werkt tot nu toe goed.
Heb juist moeite altijd met verkopen want wat als het blijft stijgen… maar wordt er steeds beter in 👍
Heb juist moeite altijd met verkopen want wat als het blijft stijgen… maar wordt er steeds beter in 👍
Bijzondermentalozzie schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 08:19:
Ben sinds gisteren ook weer Bitcoin aan het bijkopen. Verwacht geen snelle stijging maar de methode buy when others are fearful werkt tot nu toe goed.
Bitcoin heeft ook inflatie (mining)LarryD schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 07:44:
maar het mooie is dat bij iedere halving de inflatie lager wordt 🙌
nothing stops this train
Ben ook een bijzondere man
Maar is dit niet weer zo'n periode van nu kopen anders kijk je over twee jaar terug met:
Wat een sh*itzooi in de wereld, weinig vertrouwen daarom Bitcoin laag.. had ik toen maar gekocht..
Net zoals toen met de Coronadip...
Ahjah wie weet. Misschien is Bitcoin over 2 jaar ook een sh*tcoin en DCA ik flufjes die ik nog beter naar mijn schoonmoeder had kunnen overmaken.
Precies, er wordt nu ineens niet meer gesproken over een 2.5% rente maar een ‘neutrale rente’.anti elppa schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 07:26:
[...]
ja idd. Voor mij is nu vooral de vraag hoe lang ze het vol houden. Eind 2018 trokken ze hun keutel ook weer in. Groot verschil met toen is natuurlijk die idiote inflatie.
Ze zullen dus wel door "moeten". Dit gaat wel resulteren in een heel erg lange donkere tijd. Stagflatie gaat hier uitkomen op een manier die we denk ik nog niet eerder gezien hebben. Ben op zich wel erg benieuwd hoe en wat. Voor mij boeit het allemaal niet zo. Maar weet wel dat er in oa Nederland heel veel mensen zijn die dit heel erg zwaar gaan voelen.
1 pluspunt er zullen weer meer dan genoeg werknemers te vinden zijn. Ook de woningmarkt zal wel veranderen. Of het raakt nog meer op slot, en als we dan poosje onderweg zijn komen er meer en meer executie verkopen. Prijzen zakken dan vanzelf. Tenzij inflatie nog harder gaat dan de daling.
Tja en bitcoin.......vraag me af wanneer die ontkoppeld.......en of dat uberhaubt gaat gebeuren. Dit is iiig nieuw terrein.
Dat zou volgens sommige analisten neerkomen op rond de 4.5 a 5%.
Met inflatie erbij zou je dus zeker 2 jaar iedere maand 50 of 75 basispunten moeten hebben, een zeer zekere weg naar stagflatie.
Dit is echt onbekend terrein van de afgelopen tientallen jaren en BTC?.. oh man dat zou een prima hedge kunnen zijn ware het niet dat het meerendeel al door hedgefunds, crypto whales etc wordt bezeten en die gebruiken het niet op die manier.
Ik vermoed ook een langere wat donkere tijd, inderdaad heel verschillend per persoon. Beleggen en crypto is echt erbij en ook al is het niet leuk om je PF te zien verdampen hert maakt niet veel uit.
Ik en mijn vrouw zijn vrij zuinig, de kinderen in de laatste jaren van de studie dus de kosten worden steeds minder maar voor mijn kinderen of diegene met een jong startend gezin oef……
Om toch wat te verdienen in deze donkere crypto tijden
Coinbase learn & earn gratis $2 -The Graph
Antwoord op de vraag: Unlimited Free Cloud storage for photos (dikke tech!).
PS5
zo mijn buy orders staan klaar voor de FUD wat er misschien aankomt
buy orders beginnen bij -6% tot -10% huidige koers (rode wik)
kom maar op
fed gaat het hebben over rente % verhoging op hun mickey mouse geld, zou vast invloed hebben op de koers
kom maar op
fed gaat het hebben over rente % verhoging op hun mickey mouse geld, zou vast invloed hebben op de koers
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 04-05-2022 09:16 ]
nothing stops this train
Denk eerder dat dit al in de prijs zit.. tenzij de fed ineens hele gekke dingen gaat doen wat betreft rente verhogingenKol Nedra schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:14:
kom maar op
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zou toch machtig mooi zijn als we n.a.v. de Fed bespreking nu eens een mega groene paal krijgen die ons weer richting moon stuurt.
Dromen mag altijd
Spannende dag wel! Even wat fiat klaarzetten.
Dromen mag altijd
Spannende dag wel! Even wat fiat klaarzetten.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zit zeer waarschijnlijk al in de prijs idd. Wie weet krijgen we een mooie groene dag, het blijft crypto.sjorremans schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:33:
[...]
Denk eerder dat dit al in de prijs zit.. tenzij de fed ineens hele gekke dingen gaat doen wat betreft rente verhogingen
Zero.
Die Learn and earn op Coinbase blijft bij mij al tijden op Invite friends hangen. Geen idee hoe of wat maar er komt gewoon geen nieuwe learn and earn meer.kernie schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:00:
Om toch wat te verdienen in deze donkere crypto tijden![]()
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Mini moon?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Litecoin news:
Ik vind dit wel een goede feature, maarja Litecoin is wel saai net zoals LINK, EOS, Tezos etc....
zolang LTC nog steeds bleed against ETH en BTC is het (nog) niet de moeite om LTC te kopen..
Ik vind dit wel een goede feature, maarja Litecoin is wel saai net zoals LINK, EOS, Tezos etc....
zolang LTC nog steeds bleed against ETH en BTC is het (nog) niet de moeite om LTC te kopen..
nothing stops this train
Sssst!!! Maak de daytraders niet wakker!
Zero.
MWEB is super belangrijk omwille privacy. Let op dit gaat BTC ook implementeren soon.Kol Nedra schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:23:
Litecoin news:
[YouTube: The Biggest Crash in History Has Begun (Crypto Hodlers SELL NOW?!)]
Mooie fakeout, vanavond bam omlaag.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik maar denken dat ik een mooie ADA deal had op $0.85.
Stoppen met werken zal je bedoelen!
Wat een fantatische deal
Flauw vermoeden dat nu pump vanavond rekter dan rekt betekent.
Er was een zelfde deal met de foto van Elon Musk erbij, moet wel betrouwbaar zijn toch? Laatst ook al een keer Matthijs van Nieuwkerk die goede tips gaf in van dat soort advertenties. Echt super chill dat dergelijke bekende mensen gratis tips weggeven om super rijk te worden.Beltoni schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 11:32:
[...]
Stoppen met werken zal je bedoelen!
Wat een fantatische deal
Sharing is caringYES schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 11:36:
[...]
Er was een zelfde deal met de foto van Elon Musk erbij, moet wel betrouwbaar zijn toch? Laatst ook al een keer Matthijs van Nieuwkerk die goede tips gaf in van dat soort advertenties. Echt super chill dat dergelijke bekende mensen gratis tips weggeven om super rijk te worden.
En alleen voor Nederlanders!! Wat een mazzel!
Zero.
ADA staat niet stil, maar de hype is voor nu weg.sanntje schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 11:28:
Ik maar denken dat ik een mooie ADA deal had op $0.85.
longterm nog steeds bullish, ADA is decentralised, SOL niet
ADA is traag maar zijn ze mee bezig en is klaar in 2026, net als ETH2.0
tegenover BTC en ETH bleed ADA, zou voor nu even niet kopen tot je duidelijk een reversal gaat zien op weekly
sta je ermee onder water? lekker HODL en uizingen als je longterm investor bent.
ik sta ook onder water ermee, net zoals met DOT, CRO, LINK, KSM, BOO, Cake, RAMP en ATOM
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 04-05-2022 11:46 ]
nothing stops this train
Ik kan de launchpad op binance niet openen hij blijft laden.. heeft iemand anders daar ook last van?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
bij mij werkte het, kon ook GAL harvestenKhaelos schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 11:41:
Ik kan de launchpad op binance niet openen hij blijft laden.. heeft iemand anders daar ook last van?
nothing stops this train
Hier werkt het ook. Heeft dat zin om GAL al te oogsten/harvesten? Morgen zou GAL te verhandelen zijn als ik mij goed herinner en we weten nog geen prijs per GAL. Is voor mij de eerste keer dat ik aan zo'n pool meedoe, dus geen ervaring met eerdere pools
Hoe laat is dat FED non-feestje vandaag?
15:30 als de stonks openen?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het rentebesluit van de Fed wordt woensdagavond om 20:00 uur bekendgemaakt. Om 20:30 uur geeft voorzitter Powell een toelichting.Coldcat schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:25:
Hoe laat is dat FED non-feestje vandaag?
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 100,000,000 #USDT (100,000,000 USD) transferred from unknown wallet to #Binancehttps://t.co/3L875Eq50a
— Whale Alert (@whale_alert) 4 mei 2022
Gratis geld = gratis geldedgarvh schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:02:
[...]
Hier werkt het ook. Heeft dat zin om GAL al te oogsten/harvesten? Morgen zou GAL te verhandelen zijn als ik mij goed herinner en we weten nog geen prijs per GAL. Is voor mij de eerste keer dat ik aan zo'n pool meedoe, dus geen ervaring met eerdere pools
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
:fill(white):strip_exif()/f/image/FxtArWQWED59E27NfCaR0rGe.png?f=user_large)
Ik kreeg een melding vanuit Discord en was er op tijd bij.. toch weer wat leuke winst met Apecoin gepakt.
(Wat een geitenbende...)
Dat is Jerome Powell die alvast BUSD klaar zet om goedkoop satjes aan te kopen vanavond.
zou helemaal mooi zijn als ie stiekem een megawhale is in BTCVis schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:02:
[...]
Dat is Jerome Powell die alvast BUSD klaar zet om goedkoop satjes aan te kopen vanavond.
iig zit hij nu wel met BUSD in de GAL pool
nothing stops this train
sow kei grote whale die de dip gaat kopen ik ga sws instappen om deze stijging mee te pakke!!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik kan ook niets ongezien van de ene naar de andere wallet verplaatsen zonder dat het opgemerkt wordt.Jedi_Pimp schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:13:
[...]
sow kei grote whale die de dip gaat kopen ik ga sws instappen om deze stijging mee te pakke!!
Jammer van de clipboard malware he? Nu staat het bij mijDarrell schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:17:
[...]
Ik kan ook niets ongezien van de ene naar de andere wallet verplaatsen zonder dat het opgemerkt wordt.
Wel een kut tijd, dan slaap ik al (ander werelddeel)
Verwijderd
Elon heeft vandaag voor een pump van APE coin gezorgd. Hij heeft zijnn twitter profile pic veranderd naar een bende bored ape's..
VET pot? Wat is er met mijn vetpot? Oh nogsteeds zwaar onder water.roflexx schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:32:
0,1 gal heb ik nu. Wat een vetpot.
eldeegee schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:35:
[...]
VET pot? Wat is er met mijn vetpot? Oh nogsteeds zwaar onder water.

De enige alt waar ik ooit balletjes diep in ging, en ik heb ze nog bijna allemaal
Zit er ook veel te diep in, meuk.. had bij de laatste opleving van 18 dollar cent ff aan de zijlijn moeten blijven, maar was te hebberig. Nu een drama. Ach zie het in 2025 wel. Het is wel één die blijft en steeds beter aan de weg timmert, zal vast goedkomen .sh4d0wman schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:38:
[...]
[Afbeelding]
De enige alt waar ik ooit balletjes diep in ging, en ik heb ze nog bijna allemaal![]()
Geduldig wachten, in een echte bull wordt zelfs drek als TRON weer wat waard dus zal VET ook weer omhoog gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door eldeegee op 04-05-2022 13:41 ]
@sh4d0wman als we nu al zolang zaten te wachten op een Apecoin of iets dan zou ik me wel wat meer zorgen maken 😉 maar VET komt wel weer joh.. als BTC straks weer eens een klapper maakt komt ie weer tot leven, beetje FOMO erbij en we doen weer VET hard mee.
Top 20 coins van 4 jaar geleden zijn er best een aantal van dood...
https://djed.xyz
Djed testnet is live
https://medium.com/cotine...tnet-is-live-b0b0b13552e0
Ik blijf bullish voor ADA en COTI
Het Cardano ecosysteem gaat komende jaren echt een vlucht maken.
Djed testnet is live
[ Voor 16% gewijzigd door keanu_ op 04-05-2022 13:57 ]
Niet zolang ik de controle hebkeanu_ schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:55:
irony > *
Moest zowaar 1750 ADA-tjes aftikken voor dit pak... inflation is a bitchKol Nedra schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:00:
[...]
ik zag laatst een goede foto van je, je lijkt best wel een Gentlemen...
[Afbeelding]
irony > *
Hee Jaapio, hoe is het? nog lekker aan de schultenbrau?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
klopt, heb deze ook al weken op mijn schermNgangatar schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:11:
Tot mijn stomme verbazing, still in play, ik dacht we er aan de onderkant wel doorheen zouden zijn gezakt. Maar nee.....
[Afbeelding]
How nice, op basis van die van mij of eentje van jezelf?anti elppa schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:12:
[...]
klopt, heb deze ook al weken op mijn scherm
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nou, dat ging effe goed verkeerd. +10%. Wie doet dat nou?Kol Nedra schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:14:
kom maar op
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Inmiddels ook een dumpje toch?Verwijderd schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:34:
Elon heeft vandaag voor een pump van APE coin gezorgd. Hij heeft zijnn twitter profile pic veranderd naar een bende bored ape's..
Niet voor ERGO? 😢keanu_ schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:55:
Djed testnet is live
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
ERGO ook zeker wel, maar die zit niet in mijn portfolio
Istie al gewaardeerd dan? Nee tog? Nou dan!roflexx schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:32:
0,1 gal heb ik nu. Wat een vetpot.
1 GAL wordt straks $1337,69 en das best netjes
Van mezelf. Ik teken die zooi ook altijd nog oldstyle in bitcoinwishdomNgangatar schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:12:
[...]
How nice, op basis van die van mij of eentje van jezelf?
Dat zou niet slecht zijn. Maar ik denk eerder 13,37 haharesusaapje schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:39:
[...]
Istie al gewaardeerd dan? Nee tog? Nou dan!
1 GAL wordt straks $1337,69 en das best netjes
Vandaar dat gebash op Terra en Tether. Zijn gewoon een paar gure maxi's daar bij de redactieknakworst schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:55:
Ook bij fd zijn ze erachter.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik ook!Ngangatar schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:12:
[...]
How nice, op basis van die van mij of eentje van jezelf?
Wij maxis waren al lang quote top 10 waardig als er niet allemaal vieze alts dollars en euro wegsnoepenJedi_Pimp schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:59:
[...]
Vandaar dat gebash op Terra en Tether. Zijn gewoon een paar gure maxi's daar bij de redactie

Behalve Monero dan want soms wil je dingen kopen die beter verborgen kunnen blijven
Hou de 15min chart in de gaten, wen dump, wen fedroflexx schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:12:
Hoe laat is dat fed gebeuren?
Moiety in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21"roflexx schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:12:
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Volgens mij heeft nexo een flinke technische storing. Mijn account staat op 0,00.
Vanavond 2000 onze tijd.roflexx schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:12:
website ligt ook plat inderdaadroflexx schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:20:
Volgens mij heeft nexo een flinke technische storing. Mijn account staat op 0,00.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Die wachten ook even de FED af.....
Hopelijk zijn ze snel weer in de lucht!
edit: @Khaelos bitnance.... seems legit
[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 04-05-2022 15:41 ]
Hier is niks aan de hand met nexo..
Zero.
Werkt hier ook weer gelukkig.Pelox schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:30:
Hier is niks aan de hand met nexo..
Ik heb de cache van binance gecleared in het instellingen menu en hij doet het weerKhaelos schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 11:41:
Ik heb 0.25 GAL!
[ Voor 3% gewijzigd door Khaelos op 04-05-2022 18:35 ]
Nee, de waarde is gelijk aan 1 BIFI bij launch.roflexx schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:50:
[...]
Dat zou niet slecht zijn. Maar ik denk eerder 13,37 haha
Heet dat tegenwoordig een technische storing.... Vroegah noemden we dat gewoon een rugpull.roflexx schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:20:
Dat is zeker geen technische storing.roflexx schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:20:
Een hack las ik net?
Goed en belangrijk nieuws voor het hele Dotsama ecosysteem. XCM eindelijk gelanceerd.
After passing community vote, v0.9.19 has been enacted on Polkadot. This upgrade included a batch call upgrading Polkadot’s runtime to enable parachain-to-parachain messaging over XCM and upgrading #Statemint to include minting assets (like NFTs) and teleports. pic.twitter.com/uqIB5di2Q1
— Polkadot (@Polkadot) 4 mei 2022
Polkadot’s XCM format means the network’s objective to be a fully interoperable multichain ecosystem has been fulfilled. XCM allows communication not just between the parachains themselves, but also smart contracts, dApps, and @Substrate_io pallets.https://t.co/vME8Iyyzya
Polkadot’s parachain-to-parachain communication is now enabled with XCM. Polkadot’s vision of cross-chain interoperability starts here.
To learn more tune into the community call next week: https://t.co/MKDB8AO5x2
To open an HRMP channel: https://t.co/42B1sVvuoA pic.twitter.com/xr2mDFaCYY
nasdaq staat iig op kleine -1% en btc mooi in de plus. Laten we hopen dat het vanavond nog verder uit elkaar ligt
Nice!zwembroek schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 16:10:
Goed en belangrijk nieuws voor het hele Dotsama ecosysteem. XCM eindelijk gelanceerd.
[Twitter: title]
Wen DOT moon
UberLurker Departement #GG.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/qbS1nTRyZ9oIFDVikaPYKy61.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u2LGxcUWItef4Ytj8RCO4bUJ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/myfqXdcuPNJHdShqRfoAxki8.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nUCmlKNrZghgyfZFiUPaJvg8.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s1syoaXrSslqxe7GntgH1sn8.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large)