[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 230 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.621 views

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:30
Ik denk ook dat het snel gedaan is met cdc. Was een mooie ponzi while it lasted. Maar ze hebben zo’n ontzettende kut app dat ik niet denk dat mensen daar vrijwillig iets met crypto doen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Onze Jaapio stuurde mij vanmorgen de volgende meme om te delen op het forum. Iets met crypto.com, nexo en een spuit hopium. Het begint toch weer te kriebelen wellicht :P

Zo is hij er toch nog een beetje bij O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3NV1JEwCLzp_DMTx35hk5DUpMY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yQGvfPUOPI3gD9jNDg6fbpBC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 02-05-2022 08:26 ]

Zero.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:23:
Onze Jaapio stuurde mij vanmorgen de volgende meme om te delen op het forum. Iets met crypto.com, nexo en een spuit hopium.

[Afbeelding]
Met dat Nexo ben ik het natuurlijk niet eens totdat die ook dit soort 180's gaan maken. O-) :X

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:54
MicroWhale schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:25:
[...]

Met dat Nexo ben ik het natuurlijk niet eens totdat die ook dit soort 180's gaan maken. O-) :X
Nexo is geen Amerikaans bedrijf en kan zich, conform hun model, buiten US op leningen richten. Zolang dat stand houdt of groeit zullen de rentestanden wel blijven, hoewel ik ervan overtuigd ben dat de opbrengstpercentages op een gegeven moment ook zullen dalen, in elk geval zodra de belangrijkste groei eruit is of regulering dat noodzakelijk maakt. Dan zal het stabiliseren naar een voor hen duurzaam niveau (hopelijk wel nog ruim boven het oudebankenniveau).

In elk geval nu profiteren van emerging markets zolang ze emergen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wiley99 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:51:
[...]

Nexo is geen Amerikaans bedrijf en kan zich, conform hun model, buiten US op leningen richten. Zolang dat stand houdt of groeit zullen de rentestanden wel blijven, hoewel ik ervan overtuigd ben dat de opbrengstpercentages op een gegeven moment ook zullen dalen, in elk geval zodra de belangrijkste groei eruit is of regulering dat noodzakelijk maakt. Dan zal het stabiliseren naar een voor hen duurzaam niveau (hopelijk wel nog ruim boven het oudebankenniveau).

In elk geval nu profiteren van emerging markets zolang ze emergen.
Klopt. Zorgpunt hierin is wel dat Nexo zich met hun business model grotendeels stoelt op Amerikaanse klanten. In geen enkel land wordt meer op de pof geleefd als daar. Het business model is in mijn ogen wel wat levensvatbaarder en robuuster dan de anderen. Maar ja, we zullen zien of het stand houdt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12 11:01
Paar dagen niet met crypto bezig geweest, gaat weer aardig rekt hier in mijn pf. Maar alsnog minder rekt dan de euro's op mijn bankrekening.

Verwijderd

Raaafie schreef op maandag 2 mei 2022 @ 09:36:
Paar dagen niet met crypto bezig geweest, gaat weer aardig rekt hier in mijn pf. Maar alsnog minder rekt dan de euro's op mijn bankrekening.
Het voordeel is dat je iedere dag dichterbij financiele vrijheid komt. Op een gegeven moment ben je zo rekt dat je alles kwijt bent. Vrij van de financiele druk van je fiat en crypto wallet. Leef je beste leven in Jaapio's oude doos onder de brug.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

mannowlahn schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:10:
Ik denk ook dat het snel gedaan is met cdc. Was een mooie ponzi while it lasted. Maar ze hebben zo’n ontzettende kut app dat ik niet denk dat mensen daar vrijwillig iets met crypto doen.
Het blijft gek, ze hoeven alleen maar goed af te kijken bij Binance. Dat is in al die jaren nog niet gelukt.

Het enige waarvoor je de cdc kaart zou kunnen gebruiken is buiten euro-gebied. De koersopslag is nagenoeg nul. Maar goed dat is bij Binance ook. Ik denk dat als je het geld hebt, je beter voor 10 bnb kunt gaan met de Binance card. 3 procent cashback en met die bnb kun je meedoen met launchpools etc.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op maandag 2 mei 2022 @ 09:03:
[...]

Klopt. Zorgpunt hierin is wel dat Nexo zich met hun business model grotendeels stoelt op Amerikaanse klanten. In geen enkel land wordt meer op de pof geleefd als daar. Het business model is in mijn ogen wel wat levensvatbaarder en robuuster dan de anderen. Maar ja, we zullen zien of het stand houdt.
Ook voor andere vermogende klanten zie ik een markt. Stel je hebt 25 btc op een plank liggen en je wilt een huis kopen van 400.000 euro. Dan kun je 12 btc verkopen. Je kan ook de btc op Nexo zetten en je hebt binnen een dag 400k op je fiat rekening. Zal je bij de Rabo niet lukken.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:29
Pelox schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:23:
Onze Jaapio stuurde mij vanmorgen de volgende meme om te delen op het forum. Iets met crypto.com, nexo en een spuit hopium. Het begint toch weer te kriebelen wellicht :P

[Afbeelding]
Waarom deelt hij de meme zelf niet ;(

• Pelox
PHPResource schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:12:
[...]

Waarom deelt hij de meme zelf niet ;(
Hij heeft geen account meer ;)

Zero.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:29
Pelox schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:16:
[...]

Hij heeft geen account meer ;)
I know, maar waarom. I need answers ;(

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:08

YES

Moderator General Chat
Hij heeft wel degelijk een account. Weliswaar hernoemd en inactief, maar een account heeft ie.

The greatest trick Jaapio ever pulled was convincing the world he didn't exist anymore.

Verwijderd

Wie is deze legendarische Jaapio toch?

Update me even met lore over dit enigma pls :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:25:

Jaapio was een legende hier. Tot ie er klaar mee was, en een rugpull met zijn account deed.

• Pelox
YES schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:29:
[...]

Jaapio was een legende hier. Tot ie er klaar mee was, en een rugpull met zijn account deed.
De Carlos Matos van Tweakers.

Zero.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:38

resusaapje

h less

Pelox schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:16:
[...]

Hij heeft een account minder ;)
FTFY

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:31
YES schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:29:
[...]

De legende gaat dat hij (cryptosletje) in het diepste dal van de bearmarket terugkomt om het moreel hier hoog te houden, en iedereen klaar te stomen voor een nieuwe bullrun.

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:37:
[...]

De legende gaat dat hij (cryptosletje) in het diepste dal van de bearmarket terugkomt om het moreel hier hoog te houden, en iedereen klaar te stomen voor een nieuwe bullrun.
Dat impliceert dat hij (Jaapio/cryptosletje/Satoshi, allemaal dezelfde persoon) weet wat het diepste dal van de bearmarket is. Dan worden we allemaal rijk dus d:)b

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Jaapio? Ken ik niet O-)

Die is gewoon binnen gelopen op een epic short en heeft nu een post-slaaf hier op tweakers. Dat uiteraard naast de butler, chauffeur, fluffer, dienstmeid en harem. Ja, dan zou ik hier ook niet meer rondhangen.... O+

edit: over short gesproken.... it's time to Yank it! :X

[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 02-05-2022 11:07 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• resusaapje
  • Laatst online: 15:38

resusaapje

h less

sh4d0wman schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:06:
Jaapio? Ken ik niet O-)

Die is gewoon binnen gelopen op een epic short en heeft nu een post-slaaf hier op tweakers. Dat uiteraard naast de butler, chauffeur, fluffer, dienstmeid en harem. Ja, dan zou ik hier ook niet meer rondhangen.... O+
Maar wat als Jaap == @Pelox ? :o

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12 06:08
Da geleuf k nie, joah!

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-12 09:34

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

knakworst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:08:
[...]

Het blijft gek, ze hoeven alleen maar goed af te kijken bij Binance. Dat is in al die jaren nog niet gelukt.

Het enige waarvoor je de cdc kaart zou kunnen gebruiken is buiten euro-gebied. De koersopslag is nagenoeg nul. Maar goed dat is bij Binance ook. Ik denk dat als je het geld hebt, je beter voor 10 bnb kunt gaan met de Binance card. 3 procent cashback en met die bnb kun je meedoen met launchpools etc.
Ik zou dan nog liever deze nemen nu https://plutus.it/
Er is nu ook een topic hier Plutus.it - Crypto Visa kaart
en ze hebben een actie op twitter voor de CDC gebruikers vooral, nu met extra aanmeldkorting :o

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04:55
Verwijderd schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:25:

Hij schreef altijd waanzinnige verhalen die je prima kon lezen vlak voordat je ging slapen en dan viel je met een weemoedig gevoel in slaap :+
Vooral die ene van vitalik en Charles was episch!! :*)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCMCYdB8agvj4rHeD2c72VxPnKU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0nHKobkYXmG2UuezRCA0XQak.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Khaelos op 02-05-2022 11:35 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Khaelos schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:31:
[...]

Hij schreef altijd waanzinnige verhalen die je prima kon lezen vlak voordat je ging slapen en dan viel je met een weemoedig gevoel in slaap :+
Vooral die ene van vitalik en Charles was episch!! :*)
Verhalen? Oh :/ Dat herinner ik mij niet....

Afbeeldingslocatie: https://www.memecreator.org/static/images/memes/3367427.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Servor
  • Niet online
tymiek schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:27:
[...]

en ze hebben een actie op twitter voor de CDC gebruikers vooral, nu met extra aanmeldkorting :o
De chagrijn in mij denkt, hebben we over een jaar of 2 jaar weer dezelfde discussie maar dan over Plutus?

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

• Raaafie
Servor schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:35:
[...]

De chagrijn realist in mij denkt, hebben we over een jaar of 2 jaar weer dezelfde discussie maar dan over Plutus?
Die naamgeving van de verschillende tiers laat al zien dat Plutus een flop wordt, komop zeg.

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-12 09:34

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Servor schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:35:
[...]

De chagrijn in mij denkt, hebben we over een jaar of 2 jaar weer dezelfde discussie maar dan over Plutus?
Vast wel maar dan heb je minder gezeik qua crypto dat vaststaat want dat is hier niet nodig. Sowieso had je met CDC al dat je eigenlijk wist dit is niet heel lang vol te houden en zie daar ze krijgen op hun donder qua waardering van de CRONOS munt. Ik had verwacht dat ze dit wel iets langer vol konden houden maar blijkbaar is het daar standaard om snel achter elkaar veel, voor de klant, pijnlijke veranderingen te maken.

En als je dat natuurlijk ook in je achterhoofd zal houden bij Plutus dan is het gewoon "ride the wave" tot je verder moet naar iets anders.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

sh4d0wman schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:06:
edit: over short gesproken.... it's time to Yank it! :X
Crypto, right?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:08:
[...]

Behalve dan dat crypto.com de mogelijkheid bied om binnen minuten je geld daar te hebben zonder prutswisselfratstransactiegezeik itt Nance.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

tymiek schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:27:
[...]

Ik heb alleen bij Binance wel het gevoel dat de cashback sustainable is, en mochten ze terugschroeven, het weinig impact heeft op BNB prijs. Bij CDC weten we het antwoord, bij Plutus is het nog een vraagteken.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DuIFV2q5M0zisu_O1pjlnBzbOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/moV8O81iFVhGQsQgRNy8apON.jpg?f=fotoalbum_large

Bij de ING letten ze ook op :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01
Plutus moon 🥲
was te verwachten, maar ik doe enkel de €5 per maand optie, ik ga geen PLU kopen

€5 per maand krijg je er makkelijk uit:
je krijgt 1 extra perk, ga je boodschappen doen bij Aldi/Lidl voor €10 dan krijg je €10 aan PLU.

ik ga PLU niet lang HODLen, gewoon traden voor BTC 👍

nothing stops this train

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Zo hard als de ETH vanmorgen kwam, zo snel ging hij ook weer weg

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:11:
[...]

Ook voor andere vermogende klanten zie ik een markt. Stel je hebt 25 btc op een plank liggen en je wilt een huis kopen van 400.000 euro. Dan kun je 12 btc verkopen. Je kan ook de btc op Nexo zetten en je hebt binnen een dag 400k op je fiat rekening. Zal je bij de Rabo niet lukken.
Wel grappig dat nog weinig mensen hier op gereageerd hebben.

Je hebt gelijk dat dat bij een bank niet kan, maar besef je wel dat je dan een lening aangaat tegen minimaal 6.9% in plaats van (bij hypotheek) 2.6%.

Reken maar even uit wat je dat op de lange termijn gaat kosten.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

MicroWhale schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:30:

Je hebt gelijk dat dat bij een bank niet kan, maar besef je wel dat je dan een lening aangaat tegen minimaal 6.9% in plaats van (bij hypotheek) 2.6%.

Die betaal je toch gewoon terug met je klassieke lening bij de bank? :P :+

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Stomme kloten berenmarkt!

* Zo, ben het weer even kwijt.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Even wat "play to earn" nieuws.

illuvium heeft de prijzen van de "land plots" aangekondigd, deze starten voor een plot 1 land, bij 2 ETH. De auction datum zal snel volgen.

Nieuwe character "leak" screenies van de devs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jEsNKsEFf4kCz3BU9XgWNTMjNmU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iqEtz6AIMN6pVQy6TsdhaSzV.png?f=fotoalbum_large

• Skrunsies
  • Niet online
Zo de hele tering bende verkocht. All in crypto nu!! Wen moon :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4anCdlp5tb43VBCFGjp72FY_K7Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ep3Bu7aTuCpGIEzD8t7UHmnz.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/absUoJJF8uYTXM2wJZkBUdYstIg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bfxWVnTKihv75HubHfuvJi2M.jpg?f=fotoalbum_large

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:31
[...]

Dit. Mij niet gezien met die hoge rentes. :+

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

[...]

Klopt, maar niet iedereen komt in aanmerking voor een hypotheek, en een hypotheek duurt sowieso weken zo niet maanden om te regelen.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ngangatar schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:11:
Even wat "play to earn lose" nieuws.
Misleiding gefixt.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

L2P.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:54
Skrunsies schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:22:
Zo te hele tering bende verkocht. All in crypto nu!! Wen moon :?

[Afbeelding]
[csi-mode]

Nog een boor nodig, Skruns? Kom ' m wel even langs brengen, je adres haal ik wel uit Streetview (overburen) of ik bel even met Sijpwerda of SW waarom ze hun wc/bus bij het 'verkeerde' adres hebben staan.

[/csi-mode]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:06
Wiley99 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:57:
[...]

[csi-mode]

Nog een boor nodig, Skruns? Kom ' m wel even langs brengen, je adres haal ik wel uit Streetview (overburen) of ik bel even met Sijpwerda of SW waarom ze hun wc/bus bij het 'verkeerde' adres hebben staan.

[/csi-mode]
Sterker nog, niet eens nodig! Zoom eens in op dat briefje links, staan 24 woorden op....

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:53
Jongens wat is weer een mooi instapmoment voor Apecoin?
Groetjes,
Gamer Ozzie.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:48
mentalozzie schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:22:
Groetjes,
Gamer Ozzie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BfUq7ORYA59KOZJ4c8KQp0dQVTQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jRYoTe6EcajyfPSbsP1aThkf.png?f=fotoalbum_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

De prijzen zijn sowieso aan de hoge kant.... Dang...

Niet dat ik er eentje wilde kopen, maar poeh he...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/deh-jHGTfMXPjmuaFWjKVMRaR3k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ECwSJJLHssBdp0lOm1AXJETe.png?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:14
@MicroWhale Als alternatief voor de Crypto.com kaart zit ik net als @Kol Nedra te kijken naar de Plutus kaart.
Bekijk deze eens zou ik zeggen :)
YouTube: PLUTUS Card review: Up to 8% cashback! The best crypto card? Feature...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Raaafie
Zo te hele tering bende verkocht. All in crypto nu!! Wen moon :?

[Afbeelding]
Meer heb je niet nodig toch :9

• Don Guacamole
Ngangatar schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:27:
De prijzen zijn sowieso aan de hoge kant.... Dang...

Niet dat ik er eentje wilde kopen, maar poeh he...

[Afbeelding]
Ik snap hier werkelijk niks van.. waarom zou je hier in godsnaam geld aan uitgeven?
Had al m’n bedenkingen bij nft, al hoewel ik dat nog snap, maar dit?
Wat gaat je dit brengen??

• Skrunsies
  • Niet online
Wiley99 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:57:
[...]

[csi-mode]

[/csi-mode]
Oh top!

Kom maar langs. Kan je me meteen effe helpen. Voel me echt zo’n lul de behanger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cEdYlyw2RBixWN5d7uBxvlhEK1U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DBGwHBssDVo2OLPj3Z1Ka1Kg.jpg?f=fotoalbum_large

Btw heb veelal DOT, dus om voor de huidige waarde nu een boormachine mee te nemen _O-

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb mijn Plu (Plutus) verkocht na een dikke 100% stijging. Misschien veel te vroeg, aangezien er veel nieuwe gebruikers lijken te komen. Echter vind ik het een leuke winst en die pak ik graag :)

Ga nog wel gebruik maken van de debit card zodra deze komt.

Tomorrow is not today!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
mentalozzie schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:22:
Groetjes,
Gamer Ozzie.
30dollar

• Ray_
  • Laatst online: 09:56
Don Guacamole schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:16:
[...]

Sterker nog, niet eens nodig! Zoom eens in op dat briefje links, staan 24 woorden op....
"Enhance!"
Skrunsies schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:51:
[...]

Btw heb veelal DOT, dus om voor de huidige waarde nu een boormachine mee te nemen _O-
Alles staken en over een jaar verkopen. Dan koop ik de hele Makita-fabriek. DOT to the moon.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:30
Skrunsies schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:51:
[...]

Oh top!

Kom maar langs. Kan je me meteen effe helpen. Voel me echt zo’n lul de behanger.

[Afbeelding]

De enige klus die ik echt niet kan wegens te weinig geduld, ik stuc nog liever een muur en ga er dan een paar uur met schuurmachine overheen om te vlakken dan dat ik ga behangen.

Respect!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-12 14:17
De Amerikanen weer met het verkeerde been uit bed gestapt..

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:05
Deman23 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:36:
De Amerikanen weer met het verkeerde been uit bed gestapt..
denk dat het nog sell orders zijn van na closing vrijdag. Je hebt kans dat het zo wel weer bounced

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-12 14:17
anti elppa schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:37:
[...]

denk dat het nog sell orders zijn van na closing vrijdag. Je hebt kans dat het zo wel weer bounced
Lijkt erop dat je gelijk krijgt :)

• Ray_
  • Laatst online: 09:56
[...]

Die @anti elppa is zo dom nog niet.

• anti elppa
[...]

exactly asssss predictedddd :r

• dnc-
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 01-07 15:49
[...]

Sorry misschien een onwijs domme vraag, maar wat bedoel je hiermee? Je ziet vaak (in onze tijdzone) om 14:30 de Amerikanen verkopen, maar dan om 15:30 hebben we nog weer een keer een flinke reactie

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:44:
[...]

Klopt, maar niet iedereen komt in aanmerking voor een hypotheek, en een hypotheek duurt sowieso weken zo niet maanden om te regelen.
Helemaal mee eens. Het is een drama om tegenwoordig een hypotheek te krijgen... of houden. Ga bijvoorbeeld niet scheiden als je (net) zelfstandig bent en je ex moet uitkopen.

6.9% APR op 12btc is best veel. Aan de andere kant: met 25btc kun je het grootste deel (zo niet alles) betalen van de 6% rente die je aan de andere kant ontvangt voor het stallen van dat geld bij Nexo. :/

Dit even in het enorm gunstige geval dat je een LTV ratio van 50% (wat niet zo is) mag aanhouden. Maar dan nog. Voor mensen voor wie geen hypotheek kunnen krijgen, best wat "spaarcenten" hebben én hoog risico willen lopen is dit nog niet eens zo slecht. :)

absoluut geen advies! 8)

• anti elppa
dnc- schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:43:
[...]

Sorry misschien een onwijs domme vraag, maar wat bedoel je hiermee? Je ziet vaak (in onze tijdzone) om 14:30 de Amerikanen verkopen, maar dan om 15:30 hebben we nog weer een keer een flinke reactie
komt omdat die yanks orders in kunnen geven maar pas (bv CME) bij start beurs verwerkt worden, waar veel markten in crypto gewoon 24/7 draaien. Daarom zie je vaak rond 15.30 ineens dikke actie

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:32:
@MicroWhale Als alternatief voor de Crypto.com kaart zit ik net als @Kol Nedra te kijken naar de Plutus kaart.
Bekijk deze eens zou ik zeggen :)
YouTube: PLUTUS Card review: Up to 8% cashback! The best crypto card? Feature...
Leuk!

maar...

Ik hoor alleen maar over dingen die je krijgt, maar niks over het hoe: Wat is het verdienmodel van plutus? Ze bieden allerlei gratis dingen aan, maar waar komt dat geld dan vandaan dat ze je geven?

De fees voor de subscriptions dekken dat totaal niet.

Dikke red flag.

• Gelukszoekr
MicroWhale schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:56:
[...]

Leuk!

maar...

Ik hoor alleen maar over dingen die je krijgt, maar niks over het hoe: Wat is het verdienmodel van plutus? Ze bieden allerlei gratis dingen aan, maar waar komt dat geld dan vandaan dat ze je geven?

Dikke red flag.
Ik ken het exacte verdienmodel niet. Wat je wel weet is dat ze al sinds 2016 meegaan. En de kaart waar je maandelijks €5 voor betaald is wel gunstig, dus dan hebben ze nog iets van inkomsten.

En verder... wat iemand in het Plutus topic net benoemde. We trekken ze leeg zo lang als het dan, en dan gaan we naar de volgende >:)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:59:
[...]

Ik ken het exacte verdienmodel niet. Wat je wel weet is dat ze al sinds 2016 meegaan. En de kaart waar je maandelijks €5 voor betaald is wel gunstig, dus dan hebben ze nog iets van inkomsten.

En verder... wat iemand in het Plutus topic net benoemde. We trekken ze leeg zo lang als het dan, en dan gaan we naar de volgende >:)
Haha, nou, zolang je je er comfortabel voelt om je geld daar te stallen en geen zorgen hebt over of je je geld dan op tijd weg kan halen als t mis gaat is het helemaal prima! :+

• Gelukszoekr
MicroWhale schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:03:
[...]

Haha, nou, zolang je je er comfortabel voelt om je geld daar te stallen en geen zorgen hebt over of je je geld dan op tijd weg kan halen als t mis gaat is het helemaal prima! :+
Het gaat niet om tienduizenden euro's hè. Als je altijd een paar honderd euro tot je beschikking hebt is dat prima. Dat kan je altijd boodschappen doen en tanken.

En zoals ook nu bij Crypto.com. het is niet alsof dat geld ineens weg is. Gewoon rustig afbouwen nu de rewards zo goed als weg zijn.

Ik ben wel erg blij dat ik een maandje geleden niet voor de Icy White kaart ben gegaan, Heb dat nog even kort overwogen. Dat zou wel pijnlijk geweest zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 02-05-2022 16:06 ]

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ze bieden allerlei gratis dingen aan, maar waar komt dat geld dan vandaan dat ze je geven?
Dat geld is PLU, dat hoeft toch helemaal nergens vandaan te komen want dat hebben ze zelf gemint en 'kost' hun 'niets'? Ze krijgen fiat d.m.v. de abonnementen en ze delen de (voor hen) 'gratis' PLU uit. Er is na X jaar nog geen 18% van de voorraad in circulatie dus tot die grote stapel PLU op is, gewoon lekker een graantje meepikken :P
Gelukszoekr schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:06:
En zoals ook nu bij Crypto.com. het is niet alsof dat geld ineens weg is. Gewoon rustig afbouwen nu de rewards zo goed als weg zijn.
Een grote en bekende partij zoals CDC (met een CRO market cap van +7.4 miljard) zal idd niet meteen een [echte] rugpull doen, bij een partij als Plutus waarbij de huidige market cap van hun token nog geen 30 miljoen is, zou ik minder vertrouwen hebben in het niet verdwijnen van geld ;) Maar goed, zoals je zegt, je moet er geen fortuinen stallen, het risico is beperkt.

[ Voor 49% gewijzigd door Slonzo op 02-05-2022 16:19 ]

• anti elppa
word nu spannend. Nasdaq en S&P hangen rond 0 boven een afgrond.......als die vallen.......

• D_Jeff
anti elppa schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:17:
word nu spannend. Nasdaq en S&P hangen rond 0 boven een afgrond.......als die vallen.......
....Fireworks? :o

• anti elppa
naar beneden ja

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:47:
[...]

komt omdat die yanks orders in kunnen geven maar pas (bv CME) bij start beurs verwerkt worden, waar veel markten in crypto gewoon 24/7 draaien. Daarom zie je vaak rond 15.30 ineens dikke actie
Kun je dit ergens historisch checken? Dat je van het afgelopen jaar per dag een gemiddelde ziet van 14.00 - 16.00 uur? Dan kun je daarop anticiperen natuurlijk.

==
hoi

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

[...]

Ze bieden allerlei gratis dingen aan, maar waar komt dat geld dan vandaan dat ze je geven?

Dikke red flag.
Het is een dikke ponzi totdat alle Pluton tokens gemint zijn. Dat duurt nog wel een tijd. Zeker als de prijs toeneemt doordat er meer mensen 'lid' worden met een stake aan Plutons.

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Eusebius schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:30:
Kun je dit ergens historisch checken? Dat je van het afgelopen jaar per dag een gemiddelde ziet van 14.00 - 16.00 uur? Dan kun je daarop anticiperen natuurlijk.
Wat checken? Veel Amerikaanse beurzen openen om 15u30, dan worden al de orders die klaarstaan uitgevoerd (vandaag om 15u30 waren dat dus alle orders sinds de sluiting vrijdagavond). Meer dat dat is het niet. Afhankelijk van de stand van de maan en de sterren kleuren de beurzen dan rood of groen en dat heeft ook effect op de cryptomarkten.

• anti elppa
Eusebius schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:30:
[...]

Tuurlijk. En sommige periodes heeft het meer invloed dan andere periodes. Volumes zijn nu laag waardoor dit veel meer invloed heeft. Tijdens full bull modus merk je er niets van. Sowieso is er nu dikke correlatie met stonks. Dat helpt niet mee

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Glimmende glmr heeft een opleving. Dead cat?

• roflexx
knakworst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:48:
Ik hoopte op 30% ofzo. Is het maar 10%😂

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

roflexx schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:54:
[...]

Ik hoopte op 30% ofzo. Is het maar 10%😂
En inmiddels al een halve dode kat :z

• Ezo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-12 10:45

Ezo

DEFI tech enjoyer

knakworst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:48:
Cross-Consensus Messaging (XCM) komt er woensdag aan

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Zo de hele tering bende verkocht. All in crypto nu!! Wen moon :?

[Afbeelding]
haha :o _/-\o_ 8)7

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ezo schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:58:
[...]

Cross-Consensus Messaging (XCM) komt er woensdag aan
I'm im it for the tech O-)

• Kol Nedra
PLU, wat een gekheid! wie weet blijft ie nog paar dagen moonen🙃

nothing stops this train

• roflexx
Kol Nedra schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:10:
PLU, wat een gekheid! wie weet blijft ie nog paar dagen moonen🙃
Heb ik iets gemist?

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-12 18:07
MicroWhale schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:46:
[...]

Helemaal mee eens. Het is een drama om tegenwoordig een hypotheek te krijgen... of houden. Ga bijvoorbeeld niet scheiden als je (net) zelfstandig bent en je ex moet uitkopen.

6.9% APR op 12btc is best veel. Aan de andere kant: met 25btc kun je het grootste deel (zo niet alles) betalen van de 6% rente die je aan de andere kant ontvangt voor het stallen van dat geld bij Nexo. :/

Dit even in het enorm gunstige geval dat je een LTV ratio van 50% (wat niet zo is) mag aanhouden. Maar dan nog. Voor mensen voor wie geen hypotheek kunnen krijgen, best wat "spaarcenten" hebben én hoog risico willen lopen is dit nog niet eens zo slecht. :)

absoluut geen advies! 8)
Inderdaad @knakworst . Het maakt je flexibel en minder afhankelijk van de grillen van een bank. Het kan je de ruimte geven om later alles rustig (beter) te regelen, misschien kan je een jaar later wel die hypotheek krijgen en daarmee je bitcoins weer terug krijgen. Er zijn situaties waarbij een bank je te risicovol vindt om geld aan te lenen terwijl je wel het onderpand hebt.

Daarbij, waarschijnlijk scheelt het niet veel, maar kosten zoals taxatierapporten, notariskosten, boete/kosten voor vervroegd aflossen en accountantsverklaringen (als het om een bedrijf gaat) heb je bij een CeFi leenboer niet. Dus dan zullen de totale kosten iets minder ver uit elkaar komen te liggen. En de snelheid; als je er weer van af wilt heb je het zo geregeld, goedschiks of kwaadschiks.

Ik vind dit in ieder geval een boeiende ontwikkeling die de macht van de banken iets kleiner maakt / de vrijheid van het individu iets groter maakt. Mits je natuurlijk een berg bitcoin op de plan hebt liggen, hoewel je ook kleiner kan denken zoals een auto die je nodig hebt voor je werk en je hebt alleen nog bitcoin.

Trouwens, Nexo heeft een klein belang in een Amerikaanse bank genomen. Het doel is hiermee de Amerikaanse dienstverlening weer beter mogelijk te maken nadat het de rente heeft moeten stopzetten voor nieuwe klanten :)

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:44
Zo'n creditcard waarbij je de coin moet holden.... Voor een paar euro's (of erger, dezelfde coin) cashback voelt een beetje als "penny wise, pound foolish".

• Kol Nedra
komt door downgrade cdc, neem aan dat je dat wel van gehoord hebt? 🙃

nothing stops this train

• roflexx
Kol Nedra schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:18:
[...]

komt door downgrade cdc, neem aan dat je dat wel van gehoord hebt? 🙃
Haha ja dat wel.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Dus mensen zoeken een alternatief. Dat is de reden dat Plutus zo enorm is gestegen de afgelopen 24 uur.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

is er een manier om op te volgen hoe de Solana-updates vorderen mbt het stilvallen van hun blockchain?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Don Guacamole schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:38:
[...]

Ik snap hier werkelijk niks van.. waarom zou je hier in godsnaam geld aan uitgeven?
Had al m’n bedenkingen bij nft, al hoewel ik dat nog snap, maar dit?
Wat gaat je dit brengen??
Als eerste: ik koop niets.

Maar ik weet dat degenen die wel kopen hier als reden voor hebben dat ze met geld geld willen maken. Kijk naar andere spellen waarin je een land plot kan kopen. Deze zijn net als sommige crypto soorten en net als onroerend goed om ons heen, beperkt in aanbod. Wanneer een spel als dit populair gaat worden, dat zullen de land plots, ook significant meer waard worden. Een stuk land geeft je daarnaast extra mogelijkheden zoals het harvesten van extra resources en dan vaak in de munteenheid van het spel, zoals in dit geval ILV, wat een huidige marktwaarde heeft van $400+ per munt.

Een absurd voorbeeld van een verkocht stukje land in bijvoorbeeld Axie Infinity: https://chainbulletin.com...d-plot-sells-for-550-eth/
Daar werd gewoon 550 ETH voor afgetikt, destijds 2,3 miljoen dollar.

Hier de marketplaces van Axie en Decentraland. Klik maar eens rond, dat gaat van stukje ETH tot en met miljoenen. Puur afhankelijk van wat makelaars ook altijd zeggen: locatie, locatie, locatie.

Axie: https://marketplace.axieinfinity.com/land/?auctionType=All
Decentraland: https://market.decentrala...est=false&onlySmart=false

• Don Guacamole
Ngangatar schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:51:
[...]

Als eerste: ik koop niets.

Maar ik weet dat degenen die wel kopen hier als reden voor hebben dat ze met geld geld willen maken. Kijk naar andere spellen waarin je een land plot kan kopen. Deze zijn net als sommige crypto soorten en net als onroerend goed om ons heen, beperkt in aanbod. Wanneer een spel als dit populair gaat worden, dat zullen de land plots, ook significant meer waard worden. Een stuk land geeft je daarnaast extra mogelijkheden zoals het harvesten van extra resources en dan vaak in de munteenheid van het spel, zoals in dit geval ILV, wat een huidige marktwaarde heeft van $400+ per munt.

Een absurd voorbeeld van een verkocht stukje land in bijvoorbeeld Axie Infinity: https://chainbulletin.com...d-plot-sells-for-550-eth/
Daar werd gewoon 550 ETH voor afgetikt, destijds 2,3 miljoen dollar.

Hier de marketplaces van Axie en Decentraland. Klik maar eens rond, dat gaat van stukje ETH tot en met miljoenen. Puur afhankelijk van wat makelaars ook altijd zeggen: locatie, locatie, locatie.

Axie: https://marketplace.axieinfinity.com/land/?auctionType=All
Decentraland: https://market.decentrala...est=false&onlySmart=false
Ah zo, Interessant, maar goed dat sla ik even over.
Ik geef toch de voorkeur aan andere investeringen.
Als ik 2,3 miljoen aan eth zou hebben denk ik dat ik.. ach laat maar, tegen die tijd zou ik met paperhands alles al verkocht hebben haha

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:36:
[...]

Het is een dikke ponzi totdat alle Pluton tokens gemint zijn. Dat duurt nog wel een tijd. Zeker als de prijs toeneemt doordat er meer mensen 'lid' worden met een stake aan Plutons.
Ik hoop dat je ziet dat de uitgave van die dingen exponentieel gaat verlopen hè?

Zal idd wel een tijdje duren.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-12 16:58

NeoflexNL

Forever young

Waah schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:17:
Zo'n creditcard waarbij je de coin moet holden.... Voor een paar euro's (of erger, dezelfde coin) cashback voelt een beetje als "penny wise, pound foolish".
Dat valt met die PLU wel mee, moet alleen 45 dagen wachten tot je er wat mee kan. Dan kan je het swappen voor alles wat je maar wil. Je hoeft er niks voor vast te houden (kan wel, hoeft niet).

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Verwijderd

Alts blijven maar doorzakken.. weeral de fout gemaakt van te greedy te zijn :(

• D_Jeff
Verwijderd schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:08:
Alts blijven maar doorzakken.. weeral de fout gemaakt van te greedy te zijn :(
In het TA_topic staat het vol met de waarschuwingen, tsja -- negeren is op eigen risico een 'buy high, sell low' voor jezelf maken :P

Je zou het nog goed kunnen maken om er een DCA tegenaan te zetten, maar zorg dat wel voor een limit-buy order die tenminste ~20 / 25% lager ligt dan je vorige inkoopmoment. Na 3 - 6 maanden geen hit? Cancel & verder shoppen

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Mei wordt ook rood. Oei oei oei…!!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Kol Nedra
in September gaan we moonen, lockdowns overal weer dus mensen hebben geld over om bitcoin te kopen 👍

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 230 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!