Achja, ik heb wel vaker met dit bijltje gehakt. M'n CRO stake komt over 20 dagen vrij, dan maken we er gewoon BNB van en ga ik die kaart (weer) gebruiken.
Wat is de goedkoopste manier eigenlijk om funds naar Binance te krijgen tegenwoordig?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Rip crypto.comBananeman schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:23:
https://crypto.com/product-news/crypto-com-visa-cards-update
Crypto.com slasht nog een keer zo'n beetje alles: card rewards (op je aankopen) omlaag en staking rewards (op je card stake) volledig weg.
Ik nog 22 dagen en daarna verpats ik idd ook alles.Gelukszoekr schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:27:
Ja whow. Ik zat kort geleden nog te twijfelen om een upgrade te nemen van de Crypto.com kaart. Dat gaat m dus niet worden.
Achja, ik heb wel vaker met dit bijltje gehakt. M'n CRO stake komt over 20 dagen vrij, dan maken we er gewoon BNB van en ga ik die kaart (weer) gebruiken.
Ik gebruik XLM.Wat is de goedkoopste manier eigenlijk om funds naar Binance te krijgen tegenwoordig?
Yep.
Ik wilde net vragen: Waarom loopt het opeens niet meer? Iemand daar een goede bron voor?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
De banners voor GP Miami moeten betaald worden denk ik?MicroWhale schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:29:
[...]
Ik wilde net vragen: Waarom loopt het opeens niet meer? Iemand daar een goede bron voor?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En de sponsoring van ufc en een stadion in LA.Richh schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:32:
[...]
De banners voor GP Miami moeten betaald worden denk ik?
Flink balen, vond de Binance kaart niet geweldig in gebruik.
[ Voor 43% gewijzigd door Nopheros op 01-05-2022 16:43 ]
Wordt een massale exodus.
Goedemorgen.edgarvh schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:41:
CRO wordt gedumpt wegens uitkleden Visa kaart en stake rentes per 1 juni
Daar zat ik ook al, zojuist de virtuele kaart geactiveerd, ff kijken nu wat het eigenlijk inhoudtroflexx schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:44:
Iedereen overstappen op nexo:)
Krijg je daar 2% cashback op dan?Bananeman schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:49:
[...]
Daar zat ik ook al, zojuist de virtuele kaart geactiveerd, ff kijken nu wat het eigenlijk inhoudt
Afhankelijk van je level: https://nexo.io/blog/it-is-finally-here-the-nexo-card
- Platinum: 2% in NEXO Tokens or 0.5% in BTC
- Gold: 1% in NEXO Tokens or 0.3% in BTC
- Silver: 0.7% in NEXO Tokens or 0.2% in BTC
- Base: 0.5% in NEXO Tokens or 0.1% in BTC
Ah ja. En dan doen ze bij NEXO straks ook zo'n trucje en dan is al je NEXO ook geen reet meer waard.Bananeman schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:54:
[...]
Afhankelijk van je level: https://nexo.io/blog/it-is-finally-here-the-nexo-card
[...]
"Since the Nexo Card is a part of our Loyalty program, the more NEXO Tokens you have in your accounts, the more you will receive in crypto rewards when you use your card. "
Y'24
Misschien, maar Nexo heeft niet de uitgaven die Crypto.com wel heeft. Kijk alleen al hoeveel Crypto.com adverteert en je snapt direct dat dat terugverdiend moet worden.RvV schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:56:
[...]
Ah ja. En dan doen ze bij NEXO straks ook zo'n trucje en dan is al je NEXO ook geen reet meer waard.![]()
"Since the Nexo Card is a part of our Loyalty program, the more NEXO Tokens you have in your accounts, the more you will receive in crypto rewards when you use your card. "
Ik zat Crypto.com te overwegen, maar nu niet meer.
Tomorrow is not today!
Snap ik, wie uberhaupt nog wel? Netflix terugbetaling is leuk, maar that's it. Die card cashback sucks.Sydney08 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:01:
[...]
Hij beukt even door de 38K.
38030 en het houd niet op!!!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Marktpenetratie denk ik. Initieel veel klanten lokken, maar na verloop van tijd aan je product of dienst gaan schaven, in de hoop dat je huidige klantenbestand gewoon blijft plakken.MicroWhale schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:29:
[...]
..wie het kleine niet eert...PlanR schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:08:
Bam! Mooooon!!
Hij beukt even door de 38K.
38030 en het houd niet op!!!
Enige manier voor ze om niet straks cro tegen market price te moeten kopen. Zo zie je maar, al die apys is van korte duur. Mede hierom is crypto ook totaal nog geen goed alternatief voor een passief inkomen.Bananeman schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:23:
https://crypto.com/product-news/crypto-com-visa-cards-update
Crypto.com slasht nog een keer zo'n beetje alles: card rewards (op je aankopen) omlaag en staking rewards (op je card stake) volledig weg.
Ik denk dat dit maar een deel van het probleem is. Nexo bouwt al 5 jaar (4 jaar als je vanaf de launch van hun platform rekent) heel gestaag aan een werkend ecosysteem. Vaak ook met feedback uit de community. Daarnaast laten ze zich niet peoplen door dingen als exchange listings, marktsentiment en andere (minder belangrijke) zaken. Onder anderen cc willen een meer explosieve (Amerikaanse) aanpak: Die moeten en zullen snel groeien. Dat gaat uiteindelijk ten koste van de gebruiker.Sydney08 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:01:
[...]
Misschien, maar Nexo heeft niet de uitgaven die Crypto.com wel heeft. Kijk alleen al hoeveel Crypto.com adverteert en je snapt direct dat dat terugverdiend moet worden.
@Gelukszoekr zat jij nog in cc of was je al bezig om ergens anders een nestje te bouwen? Wat is jouw kijk op wat er bij cc gebeurt?
[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 01-05-2022 17:12 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Die gaat de komende weken/maanden blijven zakken idd, omdat steeds meer mensen hun stake verkopen zodra die vrijkomt.knakworst schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:15:
Het doet de CRO koers geen goed, zoveel is duidelijk.
Het is nu wachten op Binance die de rewards naar beneden schroeft, die percentages waren redelijk gespiegeld aan CDC.
Niet normaal!! Weer de boot gemist.
Als de ETH door de 2800 gaat ben ik er hélémaal klaar mee. Net alles verkocht.
Idd, ik zal hier niet zo snel meer voor vallen. Hoewel ik mijn cro al had voordat men met die credit cards etc bezig was.RvV schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:56:
[...]
Ah ja. En dan doen ze bij NEXO straks ook zo'n trucje en dan is al je NEXO ook geen reet meer waard.![]()
nothing stops this train
Iets waar ik komende dagen naar uitkijk!
CEO van COTI gaf recentelijk in de cardano360 nog aan dat het een dezer dagen zal komen.
Launch vermoedelijk eind juni.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Waarom alles verkopen? Met zo'n 100% "all or nothing" is het vragen om een koersbeweging welke je niet zag aankomen.PlanR schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:17:
[...]
Prima hoor, wanneer je met alles er in en er uit gaat, maar daar moet je dan wel tegen kunnen als het ff de andere kant op gaat. Iets wat je gezien je teksten, moeilijk af gaat.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
[ Voor 6% gewijzigd door monofear op 01-05-2022 18:01 ]
Soms zit het mee, en vaak zit het tegen.Darrell schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:04:
Zo. PlanR(ekt) heeft alles verkocht. Dan kunnen we nu naar de maan.
Koop op de 48K wel weer terug in.
En? Ben je er al helemaal klaar mee?PlanR schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:17:
[...]
Ja kan een goede zet gedaan hebben. Maar verkopen met zoveel angst in de markt pakt niet altijd goed uit.PlanR schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:06:
[...]
Soms zit het mee, en vaak zit het tegen.
Koop op de 48K wel weer terug in.
Man!! Drama…
(Long liep al sinds 2740. En nog steeds draaiende
Stoploss op 2700. Nog even verder doorstijgen & ik zet hem in profit.)
Weet het,Darrell schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:10:
[...]
Ja kan een goede zet gedaan hebben. Maar verkopen met zoveel angst in de markt pakt niet altijd goed uit.
als iedereen hier angst heeft plaats ik een long.
En respecteer de levels. Van de week op 38600 ook uitgekocht. Lager weer ingekocht.
En voor nu, gas erop…!
Na 5 weken daling wil je juist kopen lijkt me, niet meer verkopen.Darrell schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:10:
[...]
Ja kan een goede zet gedaan hebben. Maar verkopen met zoveel angst in de markt pakt niet altijd goed uit.
Film tijd!!
Ze hadden nieuwe voordelen moeten introduceren ipv alleen maar zaken terugschroeven/afnemen. Ik ben mijn vertrouwen in die tent iig kwijt, ze lijken het werkelijk niet te snappen.Kol Nedra schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:57:
gaat CRO misschien meer richten op mainstream? Minder kosten aan CRO rewards +minder cashback.....maar wel nog Spotify en Netflix..... door minder rewards terug te geven aan de klant kunnen ze het wel investeren in alle Henk en Ingrids? *hopium*
De oude voorwaarden kunnen natuurlijk niet uit met bestaande users. Wel met nieuwe users die registreren en de app gebruiken en zo het geld terug laten rollen door fees.Bananeman schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:27:
[...]
Ze hadden nieuwe voordelen moeten introduceren ipv alleen maar zaken terugschroeven/afnemen. Ik ben mijn vertrouwen in die tent iig kwijt, ze lijken het werkelijk niet te snappen.
Beter de rates omlaag dan de tent failliet.
Overigens is de bear we confirmed met alle lagere APY’s en voordelen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik ben er nog niet uit. De komende dagen nog maar eens rustig bekijken wat een handige zet isMicroWhale schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:11:
[...]
@Gelukszoekr zat jij nog in cc of was je al bezig om ergens anders een nestje te bouwen? Wat is jouw kijk op wat er bij cc gebeurt?
Hodlnaut, CabitalJanpietertje89 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:08:
Iemand nog alternatieven voor ledn.io? Gister helaas bericht dat de hoogste rate nog maar tot 0.1BTC telt dus moet weer verder spreiden. Youhodler en celcius ken ik zelf al, celcius heeft ook zo'n vervelende cap en youhodler relatief lage rate voor BTC.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 100% gewijzigd door Raf1994 op 02-05-2022 05:20 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
In profit zetten en morgen pas naar kijken.Raf1994 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:59:
Blijkbaar was die aankoop aan 35700 euro gisterenavond ideaal.
Nu ja, kan nog altijd weer diep zakken..
Is er iemand die daar meer over kan vertellen en ook weet hoe financieel gezond ze zijn?
Is er nu niet meer. CDC biedt ook geen voordelen meer t.o.v. andere. Zoals ik al in het CDC topic zei:jvel92 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:00:
Wat is überhaupt het verdienmodel van partijen als crypto.com?
Is er iemand die daar meer over kan vertellen en ook weet hoe financieel gezond ze zijn?
Het verdienmodel was dus voor de eigenaars, niet voor het bedrijf.Ze zullen weer een MCO->CROtje moeten doen. Eigenlijk is dit een soort van legale rugpull. MCO en nu CRO hebben de eigenaars in een paar jaartjes stinkend rijk gemaakt. Knap gedaan wel
[ Voor 5% gewijzigd door Skalders op 01-05-2022 20:04 ]
Je zegt dus eigenlijk gewoon gebakken lucht, en het was leuk zolang men CRO kon binnenharken?Skalders schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:04:
[...]
Is er nu niet meer. CDC biedt ook geen voordelen meer t.o.v. andere. Zoals ik al in het CDC topic zei:
[...]
Het verdienmodel was dus voor de eigenaars, niet voor het bedrijf.
Lijkt er wel op dat de F1 op zoek moet naar nieuwe sponsoren, als de bear market doorzet.
[ Voor 8% gewijzigd door jvel92 op 01-05-2022 20:17 ]
resusaapje in "Polkadot & Kusama crowdloans"
Spann0nd gevecht bij verlenging van parachains.
Maarrrrrrr, waar blijft Moonriver? Nergens iets gelezen over wat men daar wil gaan doen. Hun parachain loopt ook binnenkort af...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja zie je in elke bear. Ook nu gaan er een hoop naar de teringjvel92 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:16:
[...]
Je zegt dus eigenlijk gewoon gebakken lucht, en het was leuk zolang men CRO kon binnenharken?Kunnen we al ergens inzetten op welke exhange of CeFi platform als eerste failliet gaat?
Lijkt er wel op dat de F1 op zoek moet naar nieuwe sponsoren, als de bear market doorzet.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Denk dat er voor cdc nog steeds een verdien model aan zit, transacties leveren gewoon geld op. Voor de consument is het minder, andere Exchanges zullen volgen, nu het nog kan lekker genieten van het harken van rente op je stables, waarvan we weten dat het op langere termijn niet houdbaar is.Skalders schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:04:
[...]
Is er nu niet meer. CDC biedt ook geen voordelen meer t.o.v. andere. Zoals ik al in het CDC topic zei:
[...]
Het verdienmodel was dus voor de eigenaars, niet voor het bedrijf.
Uiteindelijk worden we toch allemaal rijk als btc de trend van de afgelopen jaren door zet.
2 jaar nog ff dca en dan gaat btc uiteindelijk makkelijk x10.
Zo lang is het nog niet geleden dat je voor minder dan 5K een wholecoiner kon worden.
Yup, daar komt het wel op neer. Grappige is dat ze het gewoon 2x achter elkaar hebben gedaan (MCO, nu CRO) en geld binnen geharkt.jvel92 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:16:
[...]
Je zegt dus eigenlijk gewoon gebakken lucht, en het was leuk zolang men CRO kon binnenharken?![]()
Je hebt andere aanbieders die wel een verdienmodel hebben: abo kosten, fees,... dat is natuurlijk lang niet zo aantrekkelijk als CDC waar alles 'gratis' was. Maar op lange termijn wel houdbaarder. Persoonlijk ben ik echter niet meer zo happig, maar als we een bear doorgaan en dan met een nieuwe bull beginnen zal ik wel op de eerste plek staan bij de aantrekkelijkste aanbieder, om dan een jaartje mee te profiteren van hun gebakken lucht
CDC biedt geen enkel voordeel meer t.o.v. andere aanbieders IMO. De cashback en stake waren de redenen om al de rest over het hoofd te zien.Don Guacamole schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:19:
[...]
Denk dat er voor cdc nog steeds een verdien model aan zit, transacties leveren gewoon geld op. Voor de consument is het minder, andere Exchanges zullen volgen, nu het nog kan lekker genieten van het harken van rente op je stables, waarvan we weten dat het op langere termijn niet houdbaar is.
Uiteindelijk worden we toch allemaal rijk als btc de trend van de afgelopen jaren door zet.
2 jaar nog ff dca en dan gaat btc uiteindelijk makkelijk x10.
Zo lang is het nog niet geleden dat je voor minder dan 5K een wholecoiner kon worden.
Ik ga wel akkoord met je laatste punt. Heb mijn CRO dan ook netjes omgezet naar BTC. Gelukkig was ik er optijd bij om nog winst te hebben op CRO. Mijn vriendin vroeg me al een paar keren het afgelopen half jaar als ze niet ook een CDC kaart zou moeten pakken. Ben blij dat ik ze dat uit haar hoofd heb gepraat.
Eens, ik bedoelde dat er voor cdc zelf nog een verdien model op zit.Skalders schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:22:
[...]
CDC biedt geen enkel voordeel meer t.o.v. andere aanbieders IMO. De cashback en stake waren de redenen om al de rest over het hoofd te zien.
Ik ga wel akkoord met je laatste punt. Heb mijn CRO dan ook netjes omgezet naar BTC. Gelukkig was ik er optijd bij om nog winst te hebben op CRO. Mijn vriendin vroeg me al een paar keren het afgelopen half jaar als ze niet ook een CDC kaart zou moeten pakken. Ben blij dat ik ze dat uit haar hoofd heb gepraat.
Inderdaad voor de gebruiker niet, zijn betere opties, iig op dit moment.
:strip_exif()/f/image/Jmzf3cacCbtSYz28vQYHJkRD.jpg?f=fotoalbum_large)
CDC is/was als een iets te fanatieke start-up die te snel groeide. Snel links laten liggen die bende, sowieso die app is zo traag als een slak. Heb hem begin vorig jaar even gebruikt omdat Binance toen net ging poepen met hun Ideal en Sepa overboekingen. En CDC via Creditcard wel werkte.
Kort daarna Bitvavo m'n 1e fiat on ramp geworden.
Maar ja, je kon goed geld verdienen met CRO.
Maar zodra de muziek stopt kun je maar beter wegwezen bij die gure exchanges.
Ledger for the win, compounding of niet.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Njah "gratis"... Je moet toch een bepaalde hoeveelheid van hun eigen token aanhouden bij dergelijke platformen om maximaal te kunnen profiteren. Zou dat niet gratis noemen.Skalders schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:19:
[...]
Yup, daar komt het wel op neer. Grappige is dat ze het gewoon 2x achter elkaar hebben gedaan (MCO, nu CRO) en geld binnen geharkt.
Je hebt andere aanbieders die wel een verdienmodel hebben: abo kosten, fees,... dat is natuurlijk lang niet zo aantrekkelijk als CDC waar alles 'gratis' was. Maar op lange termijn wel houdbaarder. Persoonlijk ben ik echter niet meer zo happig, maar als we een bear doorgaan en dan met een nieuwe bull beginnen zal ik wel op de eerste plek staan bij de aantrekkelijkste aanbieder, om dan een jaartje mee te profiteren van hun gebakken luchtErg wel, ik omschrijf hier praktisch een ponzi.
Heb überhaupt nooit echt begrepen wat de aantrekkingskracht is. Voor een betaalkaart met cashback zou ik liever met een abonnementsstructuur werken i.p.v. een investering vooraf doen, waarbij het nog maar de vraag is of je de investering eruit haalt omdat je ook met koersrisico zit.
Voor het staken van je tokens heb je meer dan voldoende opties in DeFi en hoef je geen tokens aan te houden van het platform zelf.
Om het er nu allemaal uit te halen voelt toch ook niet lekker. Wordt een vreselijke baghold denk ik...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Roept iemand mij?Deman23 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:53:
Bartje op de 15m..
Zero.
Beetje wordt dood katje ?Pelox schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:31:
Uuuh. Dat Bartje zakt door.. dat is het toch geen Bartje meer?
De Nexo managing partner Antoni Trenchev legde het een jaar geleden hier uit vanaf 3 minuten:jvel92 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:00:
YouTube: How To Earn With Bitcoin & Crypto | Live AMA with Nexo's Antoni Tren...
Als mensen geld lenen betalen ze rente. Ook moeten zij onderpand vast laten zitten, wat meer is dan het geleende geld, elke crypto heeft een andere verdeelsleutel (LTV). Om bijvoorbeeld 1 bitcoin te kunnen lenen moet je 2 bitcoin in onderpand geven. Dat onderpand verdient dan geen rente, op een enkele uitzondering na.
Dus het zijn niet alleen de rente inkomsten wat Nexo opstrijkt, ook krijgen zij door het onderpand "gratis" geld in beheer waar ze vervolgens weer geld mee kunnen verdienen.
Voor hoe financieel gezond Nexo is kan worden gekeken naar de real time audit van een derde partij die ze laten uitvoeren: https://real-time-attest.trustexplorer.io/nexo
But bitcoin energy use is a problem 🤔 pic.twitter.com/UBCLlbIJVp
— ₿itcoin Liotta (@BTCLiotta04) 30 april 2022
Zeker niet leuk en de rente weghalen snap ik echt niet (geen reden meer om de duurdere kaarten te nemen), maar lijkt pure FUD verder. Dat het een bear market is helpt ook niet.Bumpy_NL schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:32:
Wat is er aan de hand met cdc dan? De rewards op earn en de kaart zijn terug geschroefd. De koers is flink gezakt, maar waarom wordt er over een rugpull gesproken?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
Dat de wereld 1 grote hypocriete bende is. Op ieder vlak.
Zero.
Ja, net als zijn post want die kost ook ergens wat stroom.Pelox schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:59:
[...]
Dat de wereld 1 grote hypocriete bende is. Op ieder vlak.
How dare you!!YES schreef op zondag 1 mei 2022 @ 22:02:
Maar ja, ik ben al twee dagen een server aan de praat aan het proberen te krijgen met 16 cores, 32 threads en 192Gig aan RAM, dus laat de boel maar gauw moon gaan, kan ik hem mooi laten draaien met een paar door BTC gefinancierde zonnepanelen!
Zero.
Nou ja, hij draait voor 50% op pure hypocrisy, dat moet ergens groen zijn toch?
YES schreef op zondag 1 mei 2022 @ 22:00:
[...]
Ja, net als zijn post want die kost ook ergens wat stroom.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Je kon er eerst crypto lenen, maar was het niet nexo, of blockfi die daar in Amerika een huge boete voor kreeg. De SEC zijn boefjes.jvel92 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:00:
CDC trok ook vrij paniekerig hun leningen er uit, en begon daarna alles terug te schroeven..
Ik behoud gewoon m'n crootjes, ga nu geen gekke sprongen maken. Zie het volgend jaar, of over 5 jaar wel weer.
Lekkere what aboutism. En het lijkt me dat het dezelfde mensen zijn die beide energywasters vinden? Dusja
Verder hele dikke
Weet niet of dit stuk al voorbij was gekomen:
https://www.nieuwnieuws.n...bitcoin-kookt-de-oceanen/
Eindelijks eens wat meer inhoud dan het gemiddelde Bitcoin stroom bashing artikel
Afgelopen nacht wel gevangen in de dump en pump met een flufje
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ze hadden juist bewust een platform (lees: ponzi) bedacht waarmee iedereen - gezien persoonlijke uitgaven - er rijk van zou worden door cashbacking, staking, etc.Kol Nedra schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:57:
gaat CRO misschien meer richten op mainstream? Minder kosten aan CRO rewards +minder cashback.....maar wel nog Spotify en Netflix..... door minder rewards terug te geven aan de klant kunnen ze het wel investeren in alle Henk en Ingrids? *hopium*
Op een gegeven moment is er een kantelpunt dat de aanvoer van nieuwe leden niet meer exponentieel toeneemt. Immers ondanks de belachelijke uitgaven voor marketing aan acteurs, billboards en formule 1 is iedereen die klant wilde worden zo'n beetje wel klant. Dit zijn juist de mensen die een initiele investering doen in CRO platform om deze in de maanden daaropvolgend terug te gaan verdienen. Dan stort het kaartenhuis in elkaar
- Crypto.com Exchange: belachelijke fees van 0,4% op trading
- Crypto.com App: geen staking rewards op CRO, oneindige gratis 30dagen creditcard aankopen terwijl je gewoon 1,8% boven de marktprijs van alle crypto betaald
Geen enkel unique selling point dus meer, maar nog wel de belachelijke hoge marketing verplichtingen. Dat is snel einde verhaal.
[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 02-05-2022 07:58 ]
Het zullen wel zware financiele tijden zijn, maar vermoed dat ze ten onder gaan aan hun eigen succes-model. Zou mij niets verbazen als het dood bloed het hele CDC kaart verhaal aangezien vele mensen er niets meer voor voelen 3,5K of 35K te stoppen in een kaart met zeer lage voordelen.Malarky schreef op maandag 2 mei 2022 @ 07:57:
[...]
Ze hadden juist bewust een platform (lees: ponzi) bedacht waarmee iedereen - gezien persoonlijke uitgaven - er rijk van zou worden door cashbacking, staking, etc.
Op een gegeven moment is er een kantelpunt dat de aanvoer van nieuwe leden niet meer exponentieel toeneemt. Immers ondanks de belachelijke uitgaven voor marketing aan acteurs, billboards en formule 1 is iedereen die klant wilde worden zo'n beetje wel klant. Dit zijn juist de mensen die een initiele investering doen in CRO platform om deze in de maanden daaropvolgend terug te gaan verdienen. Dan stort het kaartenhuis in elkaar
- Crypto.com Exchange: belachelijke fees van 0,4% op trading
- Crypto.com App: geen staking rewards op CRO, oneindige gratis 30dagen creditcard aankopen terwijl je gewoon 1,8% boven de marktprijs van alle crypto betaald(helaas zien velen dat niet), lage rente (1,5% flexibele op USDC).
Geen enkel unique selling point dus meer, maar nog wel de belachelijke hoge marketing verplichtingen. Dat is snel einde verhaal.
Een hoop werk en risico die weinig vruchten afwerpt zo
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/6alXM6HHnHfpaKiD2kNL2uGS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rgzgnq9XvMdjEnySBi2wJbyY.jpg?f=fotoalbum_large)