Nee werkt niet.JaxTeller schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:00:
[...]
Ja sepa niet idd, maar hoe zit het met visa? ook niet mogelijk?
Die zou op het einde van dit jaar op 80.000$ moeten staan!Pelox schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:07:
Mijn slechtste aankoop van de afgelopen 2 jaar is nu officieel bifi. Slappe worst.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jYKtuzvnZHb2vz3uAF51FxBj.jpg?f=user_large)
Of op 18K! Glenn H. heeft dat beloofd!
Cmc zelfs plat. Is dit het einde?PHPResource schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:33:
Binance plat hier. Bij jullie ook?
Hier nietPHPResource schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:33:
Binance plat hier. Bij jullie ook?
Zero.
Ligt wellicht aan CloudFront en niet zozeer aan Nance
when BIFI $800? 😅Pelox schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:07:
Mijn slechtste aankoop van de afgelopen 2 jaar is nu officieel bifi. Slappe worst.
ik wacht er nog steeds op
nothing stops this train
Is het moment dan eindelijk daar dat een hoop van die staking mechanismes uiteindelijk toch niet de beloofde rente uitkeren?Pelox schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:07:
En wanneer gaan de Fantom-logo's van de AlphaTauri's?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wees blij dat je geen SUSHI hebt gekocht vorig jaar. Mooie run van 23 naar 2,55. Ik heb mijn BiFI omgeruild naar FTM, nog voor het Andre Cronje debacle. Ook een goeie zet geweest 👍Pelox schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:12:
[...]
Eindelijk de enige waar ik het afgelopen jaar nieuw geld ingestoken heb. Dus het valt gelukkig nog mee..
Komt er wel als het zo doorgaat. Koop ik er ook nog wat bij.Kol Nedra schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:42:
[...]
when BIFI $800? 😅
ik wacht er nog steeds op
Zero.
Hoe dan? Je trade op kraken EUR/USDT en dan op Binance van USDT/EUR? Hoe is dat een goede deal?Gondor schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 10:56:
In, ik denk, rond 3 jaar voor het eerst weer kraken route naar binance gebruikt. Binance kaart saldo in een half uur weer aangevuld. Ik heb zelfs 50€cent meerlambo soon.
Kraken pro fees is al 0,16% als je geduldig bent op een stable coin (0,26% als taker), dan een dollar TRC20 network fee en dan op Binance weer 0,075% swap fee (ga er vanuit dat iedereen hier een plukje BNB aanhoudt voor de swaps).
Ik gebruik dan liever CRO kaart met 2% dan Binance kaart met 2%. Crypto.com ondersteund VISA Direct sinds een tijd staan in paar seconden je Euro's op je kaart.
Pelox schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:50:
[...]
Komt er wel als het zo doorgaat. Koop ik er ook nog wat bij.
/f/image/RytxJ7oM3x5ravYohgnM6EeK.png?f=fotoalbum_large)
BIFI zijn allemaal uptrend sellers. Die 1400 is zolang verdedigd en als die dan eraan gaat, gaat het hard ook.
/f/image/UhkEg6WRkvRMCvinobMXtyrt.png?f=fotoalbum_large)
Als dit totalmarketcap level verloren wordt, gaat het pas een echt absoluut bloedbad worden. Er zijn zoveel whales die dan hun posities van de hand doen in zo'n beetje alles wat token heet
[ Voor 43% gewijzigd door Malarky op 30-04-2022 20:57 ]
Vloeken in de kerk:
Binnen 3 dagen gaat XRP FTM flippen. Nog 12 cent te gaan.
Binnen 3 dagen gaat XRP FTM flippen. Nog 12 cent te gaan.
En deze week, deze maand, dit jaar, dit seizoen etc
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wen supply shock?
Wen price pump n.a.v. hashrate ATH?
Wen price pump n.a.v. hashrate ATH?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Optie 3, ze gooien een paar bommen op steden als Den Haag en Amsterdam maar dan zit je voorbij Apeldoorn nog goed (mits de wind de andere kant op staatPelox schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:47:
Als onze Russische vriend begint met het strooien van raketjes of bommen gaan we naar de maan en als het opgelost kan worden ook. Dus moon soon.
/f/image/PKszIUvMdMRVcb1PeDIPngED.png?f=fotoalbum_large)
Toch een voordeel om niet in de Randstad te wonen
https://nuclearsecrecy.com/nukemap/
==
hoi
Is zij gemaakt van de vangst van The Ocean Cleanup?
is er überhaupt een voordeel om in de Randstad te wonen?Eusebius schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 21:49:
[...]
Optie 3, ze gooien een paar bommen op steden als Den Haag en Amsterdam maar dan zit je voorbij Apeldoorn nog goed (mits de wind de andere kant op staat) Dit is dan met de zwaarste bom ooit. Tja, dan wordt het migreren naar Paraguay ofzo en dan kun je beter je Ledger meenemen. [Afbeelding]
Toch een voordeel om niet in de Randstad te wonen![]()
Ik zit ook veilig!
nothing stops this train
Idd, ze hangt al aan de lader zo te zien. Loading... 69% chargedYES schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 21:50:
[...]
Is zij gemaakt van de vangst van The Ocean Cleanup?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
4:20 until fully chargedVis schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 21:52:
[...]
Idd, ze hangt al aan de lader zo te zien. Loading... 69% charged
Voor de liefhebbers: kijk of je rekt recht hebt op de Evmos Rektdrop. Iets met een Cosmos token ofzo, ben niet echt thuis in dat eco-systeem. Maar gratis geld.
https://evmos.blog/claiming-your-evmos-rektdrop-10daead868a8
https://evmos.blog/claiming-your-evmos-rektdrop-10daead868a8
[ Voor 24% gewijzigd door jvel92 op 30-04-2022 22:02 ]
Er zinn zoveel voordelen om niet in de randstad te wonen. maar:Eusebius schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 21:49:
[...]
Optie 3, ze gooien een paar bommen op steden als Den Haag en Amsterdam maar dan zit je voorbij Apeldoorn nog goed (mits de wind de andere kant op staat) Dit is dan met de zwaarste bom ooit. Tja, dan wordt het migreren naar Paraguay ofzo en dan kun je beter je Ledger meenemen. [Afbeelding]
Ik dacht ooit een kaartje gezien te hebben van de sovjets met hun nuclear targets op Utrecht en Zwollywood ivm de spoorwegen. Ben je mooi klaar mee in Apeldoorn. Midden/Zuid amerika is altijd een safe haven geweest wat dat betreft, toch daar maar eens de plaatselijke funda checken
De tijd leert of het tij keert
Tip: el Salvador👊🏻 🚀raq schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 22:28:
[...]
Er zinn zoveel voordelen om niet in de randstad te wonen. maar:
Ik dacht ooit een kaartje gezien te hebben van de sovjets met hun nuclear targets op Utrecht en Zwollywood ivm de spoorwegen. Ben je mooi klaar mee in Apeldoorn. Midden/Zuid amerika is altijd een safe haven geweest wat dat betreft, toch daar maar eens de plaatselijke funda checken
gewoon huis verkopen, dan een (luxe)camper kopen en rest van het geld ALL-IN gaanraq schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 22:28:
[...]
Er zinn zoveel voordelen om niet in de randstad te wonen. maar:
nothing stops this train
fluffjes DOT + KAVA + ATOM gekocht, vooral KAVA flink afgestraft, thx ervoor!!
grotere orders bijgesteld voor BTC
grotere orders bijgesteld voor BTC
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 30-04-2022 23:20 ]
nothing stops this train
Na jaren fietsen weet ik dat de wind altijd uit west - zuidwest komt. In Apeldoorn ben je dus ook niet veiligEusebius schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 21:49:
[...]
Solana down. Gelukkig hebben we ADA nog.
Eens, ik zie ook weinig redenen om in Apeldoorn te gaan wonen als de trein naar Zwolle er niet meer zou zijn.raq schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 22:28:
Ik dacht ooit een kaartje gezien te hebben van de sovjets met hun nuclear targets op Utrecht en Zwollywood ivm de spoorwegen. Ben je mooi klaar mee in Apeldoorn.
spoiler:
038 present!! 
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ADA naar de $6+ tussen nu en 2030knakworst schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 23:31:
Solana down. Gelukkig hebben we ADA nog.
nothing stops this train
LOL dat geld natuurlijk ook voor Kampen en DeventerRichh schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 23:40:
[...]
Eens, ik zie ook weinig redenen om in Apeldoorn te gaan wonen als de trein naar Zwolle er niet meer zou zijn.
spoiler:038 present!!
3 mnd terug stond ik op het punt om mn KNC stack van de hand te doen, uit lui-heid niet gedaan, gelukkig. Is er enige reden voor deze run, of is het gewoon crypto in zn puurste vorm?
Zo zijn mn beste buys/trades doorgaans gebaseerd op geluk, buy-high's de gesaved worden, lui-heid om te verkopen, escalation-of-commitment (ook wel dca genoemd) en random lucky shots.
De tijd leert of het tij keert
Mei begint goed. Er blijft echt geen kut over van die troep.. ach ja.. hopelijk kunnen we over een jaar of 2 weer lachen.
Zero.
Als we de echte crypto winter ingaan en deze twee jaar aanhoudt dan blijft er echt geen kut over van alle alts. Er kan nog makkelijk 70% af dan.Pelox schreef op zondag 1 mei 2022 @ 00:07:
Mei begint goed. Er blijft echt geen kut over van die troep.. ach ja.. hopelijk kunnen we over een jaar of 2 weer lachen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb altijd xlm gebruikt tussen kraken en binance.Malarky schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:52:
[...]
Hoe dan? Je trade op kraken EUR/USDT en dan op Binance van USDT/EUR? Hoe is dat een goede deal?
Kraken pro fees is al 0,16% als je geduldig bent op een stable coin (0,26% als taker), dan een dollar TRC20 network fee en dan op Binance weer 0,075% swap fee (ga er vanuit dat iedereen hier een plukje BNB aanhoudt voor de swaps).
Ik gebruik dan liever CRO kaart met 2% dan Binance kaart met 2%. Crypto.com ondersteund VISA Direct sinds een tijd staan in paar seconden je Euro's op je kaart.
[...]
Met een beetje timing en letten op de 5/15 minuten chart koop ik, maker order. Naar binance sturen kost 0.01 xlm, dat is 0,17 cent ongeveer.
Op binance zet ik een verkoop order voor een prijs om iets meer dan het bedrag wat mijn bankrekening heeft verlaten terug te krijgen. Schommelingen van paar procent is niet zo bijzonder, dan heb je met gemak die fees uit.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Nou er is weer eens wat actie.
:strip_exif()/f/image/8dD21wRTjaEizrBiVG92ejjt.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoge 37er buy weggetikt.
:strip_exif()/f/image/8dD21wRTjaEizrBiVG92ejjt.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoge 37er buy weggetikt.
[ Voor 32% gewijzigd door Joosie200 op 01-05-2022 01:13 ]
Slechtste april ooit. Mooi man, laat maar komen, die capitulatie. My body is ready.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jedi_Pimp schreef op zondag 1 mei 2022 @ 01:14:
Slechtste april ooit. Mooi man, laat maar komen, die capitulatie. My body is ready.
:strip_exif()/f/image/K20mJk563yu6ljdFYgnPVPZB.jpg?f=fotoalbum_large)
We naderen de 100 weekly MA zo rond 36k, die eerder nooit veel support gaf. De 200 weekly (nu zo rond 21.5k) werd daarna vaak opgezocht met een mogelijke wick naar de 300 weekly MA. (nu zo rond 14.5k) Eerder gaf een snoekduik naar de 200 weekly MA een prima DCA moment. Zeg de duikeling van 6k naar 3k of van 7k USD naar 3.5k USD.
Dus daarom hou ik mijn vers van de pers gehamsterde fiat achter de hand voor zo'n moment. Zit nu ook maar voor 20% in crypto. Mochten we <30k snoekduiken zet ik zo 40% fiat om naar btc en 10% eth. Dva't mijn totale portefeuille mooi uit. Dus ja het ziet er wankel uit maarre:
Nu is het timen van de bottom nooit perfect te voorspellen en DCA ik gestaag mee. Wie weet of de capitulatie tot 20k (+/-) gaat komen.
Joosie200 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 01:52:
[Afbeelding]
We naderen de 100 weekly MA zo rond 36k, die eerder nooit veel support gaf. De 200 weekly (nu zo rond 21.5k) werd daarna vaak opgezocht met een mogelijke wick naar de 300 weekly MA. (nu zo rond 14.5k) Eerder gaf een snoekduik naar de 200 weekly MA een prima DCA moment. Zeg de duikeling van 6k naar 3k of van 7k USD naar 3.5k USD.
Dus daarom hou ik mijn vers van de pers gehamsterde fiat achter de hand voor zo'n moment. Zit nu ook maar voor 20% in crypto. Mochten we <30k snoekduiken zet ik zo 40% fiat om naar btc en 10% eth. Dva't mijn totale portefeuille mooi uit. Dus ja het ziet er wankel uit maarre:
[Afbeelding]
Hodl? Hodl die fiat maar goed vast! Fiat ftw! 20% in crypto zitten en dan HODL zeggen?
Het ziet er inderdaad niet echt denderend uit hoor, daar heb je helemaal gelijk in.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
.
[ Voor 125% gewijzigd door Raf1994 op 02-05-2022 05:22 ]
Want 20% is maar 2 Satoshi? Ik heb de rest bij elkaar gezet om toch een nieuwbouwkoopwoning te fixen iets met prioriteitenMicroWhale schreef op zondag 1 mei 2022 @ 08:01:
[...]
![]()
Hodl? Hodl die fiat maar goed vast! Fiat ftw! 20% in crypto zitten en dan HODL zeggen?Dat betekent dat je ergens achteraan tussen de linies staat en heel hard staat te roepen, maar nauwelijks skin-in-the-game hebt... En als het echt vechten wordt druip je snel af via de achterdeur.
Het ziet er inderdaad niet echt denderend uit hoor, daar heb je helemaal gelijk in.
Ape heeft ook mooi de weg naar beneden gevonden. Slechte hype coin.
Ben benieuwd wat mei gaat brengen!!
Overigens, verwacht vanaf hier wel weer een bounce naar boven, al zitten we in een dalende trend. Nfa
Ben benieuwd wat mei gaat brengen!!
Overigens, verwacht vanaf hier wel weer een bounce naar boven, al zitten we in een dalende trend. Nfa
[ Voor 60% gewijzigd door Don Guacamole op 01-05-2022 08:43 ]
Ik zou ada maar vooral Vechain lozen…Raf1994 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 08:16:
Ik was aan het twijfelen, maar ik heb in de nacht toch wat btc bijgekocht.
Rond de prijs van 35.760 euro bijgekocht.
Zo te zien was dit ongeveer de bodem van de dip, nu een kleine bounce.
Nu ja... het kan nog altijd terug zakken é, maar ik vond het een goed moment om wat bij te kopen, btc stond al zo laag, en er was nog een extra dipje richting de 35k, op maandbasis stond btc ook heel laag.
Momenteel bezit ik 80% in bitcoin, en 20% in Cardano en Vechain, alts volg ik amper, omdat zij toch btc volgen...
Ik hold gewoon voor de lange termijn met geld dat ik kan missen, ik ben geen trader, ik sta wel op verlies al een paar maand. Maar ik bekijk het op lange termijn.
'
[ Voor 141% gewijzigd door Raf1994 op 02-05-2022 05:27 ]
Op zich kwam VET niet slecht terug toen alles moon ging. Als je nu nog in shitcoins zit kun je ze wellicht beter houden met een stoploss voor als we door de 36k naar beneden donderen. Is het een bounce dan gaat VET en ADA ook wel weer mee omhoog. Dan zou ik eerder coins lozen waar developers er een potje van maken zoals FTM en SOL (en in het verleden NANO) .....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
zo heej wakker worden met meer BTC altijd mooi meegenomen 😃 weer wat fiat armer 👍
nothing stops this train
Hier ook mijn eerste dca gedaan in 2 jaar.Kol Nedra schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:02:
zo heej wakker worden met meer BTC altijd mooi meegenomen 😃 weer wat fiat armer 👍
Zero.
ETH strong tov de andere alts.
Hoop dat de maand mei groen wordt, dit is niet best
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
1 ding is in ieder geval goed duidelijk geworden. Crypto kan niet meer los worden gezien van de aandelenmarkten.
Ik denk dat het dit jaar niets meer gaat worden. Nasdaq en andere stonk beurzen hebben vrijdag een nieuwe low gemaakt. Dat gaan we morgen nog wel merken. Ik zie dit niet snel keren iig. Gok dat het beer blijft tot zeker verderop in q3 q4. Wellicht is de bodem er eerder door een capitulatie event. Vanaf 30k ga ik weer kopen. Tot die tijd hodl ik gewoon rustig door (zoals al vele jaren).
Mijn gedachte sluit ook wel aan bij de nieuwe video van Bob loukas (had hem al in nk topic gezet)
Mijn gedachte sluit ook wel aan bij de nieuwe video van Bob loukas (had hem al in nk topic gezet)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die periodes hebben we vaker gekend. Dat kan in 1 dag omslaan. Ik zie het alleen nu niet zomaar gebeuren door alles wat er in de wereld speelt.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:16:
1 ding is in ieder geval goed duidelijk geworden. Crypto kan niet meer los worden gezien van de aandelenmarkten.
2 bruggetjes verder naar het noorden.Slux schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:24:
Nog wat gemist in cryptoland ? Waar is onze jaapio heen ?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
dalende koersen maakt mij niet zoveel uit, wel koop ik meer BTC en veel minder alts totdat we een trend reversal zien op de weekly/monthly
nothing stops this train
BTC, ETH, BNB doen hun best. Voor de rest een bloedbad.PlanR schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:16:
ETH strong tov de andere alts.
.
[ Voor 105% gewijzigd door Raf1994 op 02-05-2022 05:28 ]
Paniek? Groot woord, ik zie hier absoluut geen paniek. Men baalt van de markt, dat is alles.Raf1994 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:49:
Ik begrijp soms niet waarom veel mensen in paniek slaan?
Alsof het de eerste keer is dat de economie crasht?
Als daytrader kan ik wel begrijpen dat het wat moelijker is, maar de markt staat nu heel goedkoop.
koop wat bij en wacht een paar jaar, historisch gezien herstelt de markt zich meestal gemiddeld.
als de aandelen terug stijgen, gaat btc volgen hoor.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
eigenlijk is er een reset bezig op de aandelenmarkt: Netflix, META, Amazon etc.... (ook BTC) waarbij de whales de weak hands het weer rustig opkopen...
niks aan het handje op longterm (3+ jaar)
de bodem opzoeken is puur gokken en FOMO, lekker rustig dca doen en niks aan het handje
de bodem opzoeken is puur gokken en FOMO, lekker rustig dca doen en niks aan het handje
nothing stops this train
Er is geen paniek hier hoor. Verre van. Ik waarschuw alleen dat het nog wel een stukkie dieper kan. Mij zal het me aan mijn reet roesten verder.Raf1994 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:49:
Ik begrijp soms niet waarom veel mensen in paniek slaan?
Alsof het de eerste keer is dat de economie crasht?
Als daytrader kan ik wel begrijpen dat het wat moelijker is, maar de markt staat nu heel goedkoop.
koop wat bij en wacht een paar jaar, historisch gezien herstelt de markt zich meestal gemiddeld.
als de aandelen terug stijgen, gaat btc volgen hoor.
Voor langetermijn beleggers zie ik geen probleem.
Let wel ook ff op dat BTC nog geen 1x een economische recessie meegemaakt heeft (of depressie). Het doel van btc was om dat als hedge te werken......dat moet nog blijken. Ik moet ook zeggen dat ik goud absoluut nog niet sterk vind op het moment.
Ben's huidige PF: 78% BTC, 14% ETH, 8% alts. 35% in stables.
Nog best een crypto heavy PF dus.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
80%btc, 15%eth, en 5% rommelJedi_Pimp schreef op zondag 1 mei 2022 @ 10:31:
Ben's huidige PF: 78% BTC, 14% ETH, 8% alts. 35% in stables.
verder is crypto ongeveer 70% van mijn PF. Vind het prima zo. Ben er nu ook niet echt druk mee bezig. Ga weer stevig inkopen onder de 30k. Komt ie daar niet, prima
heb zojuist mijn PF update gedaan.....komt erop neer dat ik een ROI heb van 3.99%
dit komt voornamelijk omdat ik een redelijk grote stack CRO heb voor mijn CRO-kaart cashback etc.
ach ja nog steeds winst en niet eens in het verlies, vooral te danken aan Bitcoin en Ethereum!
Ben blij hoor met mijn CRO kaart, ook al staat die flink onder water.
en mijn aandelen staan ook onder water, volgens mij is bij mij alleen Bitcoin, Ethereum, BNB en BIT bij mij in de plus, oh ja en Solana want ik had daar mijn inleg +kleine winst eruit gehaald en de rest laat ik staan
dit komt voornamelijk omdat ik een redelijk grote stack CRO heb voor mijn CRO-kaart cashback etc.
ach ja nog steeds winst en niet eens in het verlies, vooral te danken aan Bitcoin en Ethereum!
Ben blij hoor met mijn CRO kaart, ook al staat die flink onder water.
en mijn aandelen staan ook onder water, volgens mij is bij mij alleen Bitcoin, Ethereum, BNB en BIT bij mij in de plus, oh ja en Solana want ik had daar mijn inleg +kleine winst eruit gehaald en de rest laat ik staan
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 01-05-2022 10:46 ]
nothing stops this train
Je hoeft ook niet letterlijk de macro bodem op te kopen en te timen.Kol Nedra schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:53:
eigenlijk is er een reset bezig op de aandelenmarkt: Netflix, META, Amazon etc.... (ook BTC) waarbij de whales de weak hands het weer rustig opkopen...
[Afbeelding]
Het timen van een mogelijke macro bodem is ook niet de uitdaging. De uitdaging zit hem om dan de ballen te hebben en daadwerkelijk overgaan tot significante aankopen, want iedereen zal crypto op dat moment dood verklaren. Daarnaast is het handig om dan niet al je fiat al verspeeld te hebben, omdat je elke lokale bodem sinds ATH heb opgekocht.
Het hebben van geduld wordt beloond. Een macro bodem vormt zich niet in één dag.
klopt. En dat heb ik bij BTC vooral geleerd in 2015/2016.....maar niet uitgevoerd. Dus in 2019/ 2020 volle bak dca gedaan. Dat ik weer opstarten onder de 30k. En dan ook weer maandelijks.jvel92 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 11:01:
[...]
Je hoeft ook niet letterlijk de macro bodem op te kopen en te timen.
Het timen van een mogelijke macro bodem is ook niet de uitdaging. De uitdaging zit hem om dan de ballen te hebben en daadwerkelijk overgaan tot significante aankopen, want iedereen zal crypto op dat moment dood verklaren. Daarnaast is het handig om dan niet al je fiat al verspeeld te hebben, omdat je elke lokale bodem sinds ATH heb opgekocht.
Het hebben van geduld wordt beloond. Een macro bodem vormt zich niet in één dag.
[Afbeelding]
Afgelopen vrijdag was dat goed te zien, alle indexen down inclusief crypto en commodities. Dit gebeurd eigenlijk nooit en is duidelijk een teken dat alles naar cash aan het gaan is. Niets is een hedge meer op dit moment.anti elppa schreef op zondag 1 mei 2022 @ 10:19:
[...]
Er is geen paniek hier hoor. Verre van. Ik waarschuw alleen dat het nog wel een stukkie dieper kan. Mij zal het me aan mijn reet roesten verder.
Let wel ook ff op dat BTC nog geen 1x een economische recessie meegemaakt heeft (of depressie). Het doel van btc was om dat als hedge te werken......dat moet nog blijken. Ik moet ook zeggen dat ik goud absoluut nog niet sterk vind op het moment.
Griezelig want de vorige keren dat dit gebeurde kwam er een grote crash want alle vertrouwen in de markt is weg dan.
Byebye 38k
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
ja is ook niet raar natuurlijk. De financiele crisis is nooit op een fatsoenlijke manier opgelost en de FED en ECB hebben toen het grootschalige printen ontdekt zonder dat er evenredige economische groei tegenover stond.....bij een lage rente. Dit is zoals ik het zie het begin van het einde van het huidige monetaire beleid. Vraag is nu alleen nog, houd de FED voet bij stuk en gaan ze door met verhogen van de rente, of komt er later nog een FED capitulatie en verlagen ze weer......tot onder 0 de rente. In 2018 lukte het ze niet iig. Nu is de situatie nog breekbaarder.....Mochten ze het doen is het sowieso uitstel van executie.JoebarRC schreef op zondag 1 mei 2022 @ 11:45:
[...]
Afgelopen vrijdag was dat goed te zien, alle indexen down inclusief crypto en commodities. Dit gebeurd eigenlijk nooit en is duidelijk een teken dat alles naar cash aan het gaan is. Niets is een hedge meer op dit moment.
Griezelig want de vorige keren dat dit gebeurde kwam er een grote crash want alle vertrouwen in de markt is weg dan.
:strip_exif()/f/image/FvFTopo6TxKWS8Ir5P6ck0Ku.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor mij even geen koersen, een dagje onbezorgd genieten met de vrouw en kids in amusement park Tivoli in berg en dal(vlakbij Nijmegen)
Die 38k notice kwam door een push bericht
[ Voor 4% gewijzigd door Khaelos op 01-05-2022 12:07 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
De achtbaan weloverwogen overgeslagen?Khaelos schreef op zondag 1 mei 2022 @ 12:04:
[Afbeelding]
Voor mij even geen koersen, een dagje onbezorgd genieten met de vrouw en kids in amusement park Tivoli in berg en dal(vlakbij Nijmegen)
Veel plezier!Khaelos schreef op zondag 1 mei 2022 @ 12:04:
[Afbeelding]
Ik moet ook weer aan het werk.
Zero.
Gefotografeerd met een aardappel? Ik kan de pixels tellen.Khaelos schreef op zondag 1 mei 2022 @ 12:04:
[Afbeelding]
Daar zijn we weer

Zit je short of long? Gaan we even hunten nu je vrij bent of kun je ook traden vanaf je telefoon?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
De een heeft een pixelgezicht de ander is een halve aap.. zo hebben we allemaal wat.Darrell schreef op zondag 1 mei 2022 @ 12:21:
[...]
Gefotografeerd met een aardappel? Ik kan de pixels tellen.
1 ding hebben we gemeen.. rekt gaan we allemaal.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 01-05-2022 12:41 ]
Zero.
goed om te zien, want zo hoort het!Pelox schreef op zondag 1 mei 2022 @ 12:29:
[...]
De een heeft een pixelgezicht de ander is een halve aap.. zo hebben we allemaal wat.
nothing stops this train
Slux schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:24:
Nog wat gemist in cryptoland ? Waar is onze jaapio heen ?
Ik neem helemaal niks aan. Het ging me om hodl roepen terwijl je 20% van je PF in crypto hebt zitten.Joosie200 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 08:35:
[...]
Want 20% is maar 2 Satoshi? Ik heb de rest bij elkaar gezet om toch een nieuwbouwkoopwoning te fixen iets met prioriteitenEn gevalletje spelen met geld wat je kunt missen. Dus iets met assumptions
Maar als je er dan toch op in wilt gaan:
Ik weet niet hoe jij speelt met "geld wat je kan missen", maar mijn PF staat compleet los van alles wat ik met mijn courante geld doe. En als je dan zegt dat je funds ergens anders voor gebruikt, dan gaat het dus naar je courante potje en zit het imo niet meer in je PF. Dus iets met duidelijke grenzen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ben beidePelox schreef op zondag 1 mei 2022 @ 12:29:
[...]
De een heeft een pixelgezicht de ander is een halve aap.. zo hebben we allemaal wat.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bear market things: dick measuring contest wie wel of geen hodl mag roepen
Zondag dip? Gaan we ooit nog omhoog?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
En daarom op tijd winst nemen op alt posities. Heb ik deels gedaan in november jongstleden maar in hindsight had ik meer willen nemen. Maarja, iets met een kapitein...jvel92 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 11:01:
[...]
Je hoeft ook niet letterlijk de macro bodem op te kopen en te timen.
[Afbeelding]
Heb jij nog posities zoals Dopex een beetje op tijd kunnen verlaten?
Yup, die mogen pas als laatste het schip verlaten.
* sh4d0wman aait VET nog eens en denkt met weemoed terug aan 0.25, nu 0.04
edit @Eusebius VET/USDT maar ooit heeel heeeeel lang geleden was BTC ook spot goedkoop. Weet niet waarom Pino toen geen kruiwagen vol had ingeslagen
[ Voor 20% gewijzigd door sh4d0wman op 01-05-2022 14:20 ]
BTC op 0.25 ????sh4d0wman schreef op zondag 1 mei 2022 @ 14:06:
[...]
Yup, die mogen pas als laatste het schip verlaten.![]()
* sh4d0wman aait VET nog eens en denkt met weemoed terug aan 0.25, nu 0.04Ooit....
*Pingo's breathing intensifies
==
hoi
Ape strong!Pelox schreef op zondag 1 mei 2022 @ 12:17:
[...]
Veel plezier!
Ik moet ook weer aan het werk.
[Afbeelding]
Maktub
Ja, achteraf is dat natuurlijk ook wel zo. Geloof dat de consensus eind vorig jaar ook wel was dat Q1 2022 nog wel relatief gunstig zou zijn, maar uiteindelijk toch ingehaald door de realiteit. Uiteindelijk had ik eind vorig jaar ook veel agressiever winst moeten nemen op een aantal alts en moeten afromen naar ETH en/of stables.Jedi_Pimp schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:46:
[...]
En daarom op tijd winst nemen op alt posities. Heb ik deels gedaan in november jongstleden maar in hindsight had ik meer willen nemen. Maarja, iets met een kapitein...
Nee, Dopex, CVX en CRV zijn naast ETH mijn lange termijn posities. Wel zet ik maandelijks de cashflow om naar meer ETH.Heb jij nog posities zoals Dopex een beetje op tijd kunnen verlaten?
Tijdens de opleving eind maart wel de rest van mijn PF verkocht naar stables en ETH. Achteraf wel een goede beslissing gebleken. Aandelen was ik al wel volledig uit. Staat dus voldoende cash klaar om te profiteren van een eventuele crash. Aankomende week ook FOMC...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/VwykoR5xi8LKDztt2GxB4mE2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7tiB8BK6SnmiJ0UUPAj0wG5V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sfTxWWijjZ1oHizrypI4Ilue.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/futKbs2W42sYUTGPqLDAanmx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vhAAf0otCvR5dQ6qSswqsNoV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t0IsVcfPm3wucoVdpaGy2M46.jpg?f=fotoalbum_large)