Maar ja die willen graag hun eigen munt pushen. Dan heb je straks naast woke ideeen ook de mogelijkheid om ze af te dwingen....Ik ben er van overtuigd dat we een toekomst tegemoet gaan waar de overheid onze (keuze) vrijheid verder af gaat nemen. Een wapen daar tegen zijn onze huidige verzameling crypto munten en bedrijven.
Enkele fijne passages:
Bullshit, veel crypto gaat sneller dan een bankoverboeking. Zeker tijdens feestdagenPanetta went on to allege that cryptocurrency transfers can take hours to process and highlighted the wild fluctuation in the prices of digital coins like bitcoin and ether.
Meneer mag mijn Monero trail wel eens proberen te volgen.He also pointed out that the “supposedly anonymous transactions leave an immutable trail that can be traced.”
Dat komt door dezelfde boomers als Panetta welke het bijna onmogelijk maken om zonder broker of exchange legaal naar fiat te gaan.The majority of crypto holders, the banker also noted, rely on intermediaries which is contrary to the philosophy of decentralized finance,
In ander nieuws: Cambodja en Nepal verbieden crypto nog steeds.Mooi, is er meer voor ons beschikbaar
edit: @Ngangatar wel naar boven graag anders ben ik echt skeer
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wat dat laatste betreft, eenssh4d0wman schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:31:
Lekker artikel weer https://news.bitcoin.com/...s-for-global-regulations/
Maar ja die willen graag hun eigen munt pushen. Dan heb je straks naast woke ideeen ook de mogelijkheid om ze af te dwingen....Ik ben er van overtuigd dat we een toekomst tegemoet gaan waar de overheid onze (keuze) vrijheid verder af gaat nemen. Een wapen daar tegen zijn onze huidige verzameling crypto munten en bedrijven.
Enkele fijne passages:
[...]
Bullshit, veel crypto gaat sneller dan een bankoverboeking. Zeker tijdens feestdagen![]()
[...]
Meneer mag mijn Monero trail wel eens proberen te volgen.
[...]
Dat komt door dezelfde boomers als Panetta welke het bijna onmogelijk maken om zonder broker of exchange legaal naar fiat te gaan.
In ander nieuws: Cambodja en Nepal verbieden crypto nog steeds.Mooi, is er meer voor ons beschikbaar
edit: @Ngangatar wel naar boven graag anders ben ik echt skeer![]()
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mooie compressie ook van alle MA's en de bollinger bands. Voor de stash aan btc doe maar omhoog uitbreken. Voor de gehamsterde euri via werk: doe maar omlaag uitbreken.Ngangatar schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:26:
Steeds een klein beetje meer pressie tot een uitbraak.
[Afbeelding]
Of toch moon. Glimmer is trouwens nog niet hersteld.
:strip_exif()/f/image/6KMV2coUxyhAweKgMA9mRwVP.png?f=user_large)
[ Voor 69% gewijzigd door knakworst op 28-04-2022 17:07 ]
Er zijn best veel bedrijven die BitPay hebben geïntegreerd, of andere betaaloplossingen waarvan Bitcoin 1 van de geboden opties is (zeg maar naast creditcard, ideal en Paypal).anandus schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:12:
[...]
Ja, okee, maar er zijn vziw geen bedrijven meer waar je ermee kan betalen. Een pizza, biertje of elektrische auto kopen zit er niet meer bij
Crypto is er voor de crypto, niet erbuiten.
Thuisbezorgd is daar een goed voorbeeld van.
Er zijn inderdaad wél helaas maar weinig bedrijven waarbij je (al dan niet een deel) van je productaankoop in crypto kan doen, waarbij de verkoper de coins 'hodlt'. Tesla deed dat, maar is daar inderdaad mee gestopt.
Overigens zijn er zeker autodealers (voornamelijk mkb bedrijven) die BTC accepteren.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zero.
Pelox
Pingo76
Permabears
Ik heb het verband gevonden.
Toch een dead cat.knakworst schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:05:
[...]
Of toch moon. Glimmer is trouwens nog niet hersteld.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Uiteraard. Iemand aan het speechen of tweeten ofzo? Of gewoon good old random cryptoPelox schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:14:
Waarschijnlijk zo weer dubbel rekt.. maar we gaan het zien.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
nothing stops this train
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Prima zo, hoeft het OM ook geen onderzoek te doen…
[ Voor 3% gewijzigd door Get!em op 28-04-2022 17:53 ]
De definitie van een dead cat bounce is wel veranderd zeg de afgelopen tijd. Bij elke daling na een kleine minuscule opleving wordt er dead cat bounce geroepen.PlanR schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:41:
Dead cat bounce, wel een mooike!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hoe wil je dit anders noemen? De 40K lukt niet.zwembroek schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:11:
[...]
De definitie van een dead cat bounce is wel veranderd zeg de afgelopen tijd. Bij elke daling na een kleine minuscule opleving wordt er dead cat bounce geroepen.
Zie het somber in helaas, jullie?
Welk jaar zit jij in? Bijna al mijn bankoverboekingen gaan in <5 seconde.sh4d0wman schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:31:
[...]
Bullshit, veel crypto gaat sneller dan een bankoverboeking. Zeker tijdens feestdagen
Bij een deadcat bounce moet de drop lager gaan dan het punt waar de bounce begon.PlanR schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:14:
[...]
Hoe wil je dit anders noemen? De 40K lukt niet.
Zie het somber in helaas, jullie?
Correct me if I’m wrong..
Ook wel logisch toch? Als je 30% marge hebt, en bitcoin zakt 50%... Tja dan ga je dus faillietRichh schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:13:
[...]
Er zijn inderdaad wél helaas maar weinig bedrijven waarbij je (al dan niet een deel) van je productaankoop in crypto kan doen, waarbij de verkoper de coins 'hodlt'. Tesla deed dat, maar is daar inderdaad mee gestopt.
Overigens zijn er zeker autodealers (voornamelijk mkb bedrijven) die BTC accepteren.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mooi hé!sjorremans schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:45:
Nieuwe poging om die 40.2k te slachten
We hebben echt even een extern nieuwtje (oekraine, adoptie, positiefe tech company results) ergens nodig om gelijk de 41k te clearen en er ruim doorheen te beuken lijkt het. Op deze manier iedere keer als de 40 in beeld komt komen er toch een partij mega sell orders en botjes in actie. Hopelijk gaat het een raketje naar de 45 worden als dit gekloot ooit ophoudt. #hopiumsjorremans schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:45:
Nieuwe poging om die 40.2k te slachten
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dat is het probleem, op het moment prima traden tussen de 39.5 en 38.5. Beetje longen en shorten.twit schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:55:
[...]
We hebben echt even een extern nieuwtje (oekraine, adoptie, positiefe tech company results) ergens nodig om gelijk de 41k te clearen en er ruim doorheen te beuken lijkt het. Op deze manier iedere keer als de 40 in beeld komt komen er toch een partij mega sell orders en botjes in actie. Hopelijk gaat het een raketje naar de 45 worden als dit gekloot ooit ophoudt. #hopium
Hij moet door de 40.5.. en goed ook.
[ Voor 117% gewijzigd door FriezNL op 28-04-2022 19:23 ]
Ik hoop iedere dag maar weer dat die traders een keer zoo hard de boot missen dat ze er weer 12 maanden spijt van krijgen. Stiekem hoop ik op de weken dat we een keer niet de ‘haha, yes nog lager lager dan kan ik bijkopen!’ mensen te zien maar de “help ik had zo’n mooi pf maar ik werd te greedy met shorten en nu heb ik 30% gains gemist “ posts voorbij zien komen. Beetje evil ik weet hetPlanR schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:58:
[...]
Dat is het probleem, op het moment prima traden tussen de 39.5 en 38.5. Beetje longen en shorten.
Hij moet door de 40.5.. en goed ook.
Hopelijk gewoon allemaal long, aan boord en op naar de 50 voor juni dat zou een mooie basis zijn voor een nieuwe bullrun in dit topic als we allemaal onze fancy aankopen en mooie vakanties delen de komende weken
Als je van je crypto af wilt dan wil mag je het ook wel naar mij overmaken hoorFriezNL schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:10:
[Afbeelding]
YouTube: Elon Musk & Tesla: 5 Reasons why You Should Buy Bitcoin & Ethereum! ...
Nu live via bovenstaande link te volgen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Geloof mij, dat wil ik niets liever de 50+!twit schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:11:
[...]
Ik hoop iedere dag maar weer dat die traders een keer zoo hard de boot missen dat ze er weer 12 maanden spijt van krijgen. Stiekem hoop ik op de weken dat we een keer niet de ‘haha, yes nog lager lager dan kan ik bijkopen!’ mensen te zien maar de “help ik had zo’n mooi pf maar ik werd te greedy met shorten en nu heb ik 30% gains gemist “ posts voorbij zien komen. Beetje evil ik weet het
Hopelijk gewoon allemaal long, aan boord en op naar de 50 voor juni dat zou een mooie basis zijn voor een nieuwe bullrun in dit topic als we allemaal onze fancy aankopen en mooie vakanties delen de komende weken
Zit in een long sinds de 38K, met een leuk bedrag.
Zien het wel, tot nu toe slappe hap!
Waarom post je dit? Denk je dat dit echt is? Scam...FriezNL schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:10:
[Afbeelding]
YouTube: Elon Musk & Tesla: 5 Reasons why You Should Buy Bitcoin & Ethereum! ...
Nu live via bovenstaande link te volgen.
Vind het bijzonder dat het via het Tesla kanaal werd uitgezonden, bijzonder knappe scam als je het mij vraagt. Stream is nu offline lijkt het.DutchCrownNL schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:17:
[...]
Als je van je crypto af wilt dan wil mag je het ook wel naar mij overmaken hoor
Voor de komende 5 minuten.
Ik kwam hem een uur geleden tegen in mijn feed, toen nog zonder “scam website link”. Ik volg Tesla als kanaal en kwam dezelfde feed direct weer tegen toen ik een uur later YouTube opende. Ik deelde het met idee van “die Musk is weer bezig BTC te promoten”, ik had het idee dat dat deel wel legitiem kon zijn. Ik had alleen even de website moeten checken voordat ik dat hier deeldesouljah1h schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:21:
[...]
Waarom post je dit? Denk je dat dit echt is? Scam...
Zoals hierboven al gezegd, knap staaltje scam door het Tesla kanaal te imiteren en ervoor te zorgen dat dit door algoritmes bij bezoekers bovenin de feed terecht komt voor +/- een uur. Hele kanaal is nu offline gehaald maar zal zeer waarschijnlijk slachtoffers hebben gemaakt. Hier niet overigens, BTC is veels te duur voor mij
nothing stops this train
Tassen vol van.
Voor een minuutje, totdat ik de Launchpad token ingewisseld had voor BNB
Edit: verkocht voor een stuk hogere prijs dan dit, niets aan de hand
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 28-04-2022 20:00 ]
Je kunt het in feite op dezelfde manier gebruiken als een Ledger of Trezor, althans de Ethereum Wallet (Argent Vault). Bijkomend voordeel ten opzichte van een reguliere wallet is dat je 0x adres een smart contract is, waardoor je ook een multisig kunt instellen. Waardoor je je wallet kunt herstellen bij verlies en extra verificatie nodig is bij transacties. Je moet hem wel eerst activeren en daar zitten kosten aan verbonden, maar een HW is ook niet gratis.Wiley99 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 10:27:
[...]
Ik heb een tijdje geleden Argent bekeken en de wallet geïnstalleerd maar ik kon nog echt geen goede reden bedenken om er geld / ETH in te stoppen. Ik kan er niets mee doen behalve laten staan en wachten op airdrops? Ik heb geen extra wallet nodig om te spreiden. Jammer, op zich, want ik zou het wel willen zien werken. Misschien ben ik ook te zuinig om de L1->L2 fees te betalen.
De zkSync wallet is wat beperkter in het gebruik, maar dat komt omdat zkSync zelf ook nog in de begin fase zit. Je zou er gewoon wat ETH kunnen parkeren voor de hodl.
Daarnaast hebben ze nu ook Argent X (browser extensie) dat een wallet is voor Starknet, ook een zk-rollup. Maar moet daar zelf ook nog mee experimenteren.
Van Arbitrum kun je gewoon gebruik maken vanuit je Metamask. Zou daar dan zeker ook gebruik van maken en wat naar Arbitrum bridgen. Of direct via Binance, FTX of Crypto.com. In mei begint The Arbitrum Odyssey, daar aan meedoen kan wel eens de sleutel zijn tot een airdrop.
Info: https://medium.com/offcha...trum-odyssey-87d6e11171d5
Vroeger zat er bij Kraken een persoon die de listings daar bepaalde. Hij was altijd vrij conservatief waardoor de rommel lekker buiten bleef. Ik gok dat hij inmiddels vervangen is, want de laatste tijd is er een hoop zooi bij gekomen zeg.
Hm.. Welke topic regular zien we al een tijdje niet meer net nu er iemand op deze ongetwijfeld zware functie bij Kraken is aangesteld... Toeval?Ray_ schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:14:
[...]
Vroeger zat er bij Kraken een persoon die de listings daar bepaalde. Hij was altijd vrij conservatief waardoor de rommel lekker buiten bleef. Ik gok dat hij inmiddels vervangen is, want de laatste tijd is er een hoop zooi bij gekomen zeg.
Die A87 toch ook he.twit schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:19:
[...]
Hm.. Welke topic regular zien we al een tijdje niet meer net nu er iemand op deze ongetwijfeld zware functie bij Kraken is aangesteld... Toeval?![]()
Tja, op een gegeven moment zal elke exchange mee moeten bewegen willen ze de transacties binnen het eigen systeem houden.Ray_ schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:14:
[...]
Ik had @Verwijderd wel wat hoger ingeschat. GMT, à la... Maar dat Samo-muntje? Als DOGE-believer zou hij niet zomaar een andere hond binnen laten.twit schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:19:
[...]
Hm.. Welke topic regular zien we al een tijdje niet meer net nu er iemand op deze ongetwijfeld zware functie bij Kraken is aangesteld... Toeval?![]()
Zolang je RNDR niet af gaat lopen fikken vind ik alles bestRay_ schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:24:
[...]
Ik had @Verwijderd wel wat hoger ingeschat. GMT, à la... Maar dat Samo-muntje? Als DOGE-believer zou hij niet zomaar een andere hond binnen laten.
nothing stops this train
ik hoor jou vaker positief over KSM, meer bullish KSM dan DOT?Ngangatar schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:27:
Mijn staatsloterij mazzeltje is overigens in KSM verdwenen op Kraken en staat bij de rest in staking tegen 18% tot minimaal 2024. Was weer ouderwets snel via Sepa binnen een paar minuten.
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Het is geen bear of bull markte. Het is een apenmarkt.
Monkeybusinessknakworst schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:50:
[...]
Het is geen bear of bull markte. Het is een apenmarkt.
Zou die GAL launchpool bij Binance wat zijn, of is dat geitenponzi ten top?
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 29-04-2022 00:11 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 00:11:
vergeet je BNB niet in de GAL-pool te gooien, start binnen 2 uur 👍
:strip_exif()/f/image/7snf2WrvZkCTdAvg5m7uhB2L.jpg?f=fotoalbum_large)
Jep om 02:00 gaat de busd en BNB er in
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
waarom niet nu? kan ook nu en kan je naar bed 😊Khaelos schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 00:38:
[...]
[Afbeelding]
Jep om 02:00 gaat de busd en BNB er in
nothing stops this train
KSM biedt meer tractie dan DOT. (Meer volume, groter koersverloop en de bonusrode: Taro kwam al eens met een FinAdviesje voor KSM)Kol Nedra schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:01:
[...]
ik hoor jou vaker positief over KSM, meer bullish KSM dan DOT?
Dan is de keuze snel gemaakt
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Whoops dacht dat het pas vanaf 02:00 konKol Nedra schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 00:53:
[...]
waarom niet nu? kan ook nu en kan je naar bed 😊
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
In tegendeel!
Kijk, alles wordt duurder. Pindakaas, gas, benzine, zonnebloemolie. En iedereen en zijn moeder vindt dat vervelend, snap ik. Inflatie. Koopkracht. Kut.
Nou is er echter één goed dat je écht wil hebben: Bitcoin.
Mooier, je kan dit product nog staken ook. Krijg je in de tussentijd kei veel zegeltjes.
En wat doet dat, tegen de godganse wereldmarkt in? Als een soort Gallisch dorpje in een Romeins rijk? Het gaat even vrolijk 50% in de aanbieding.
Twee voor de prijs van één! Twee halen, één betalen! Tweede product gratis!
Stop eens een Bitcoin in dat mandje waarmee we inflatie berekenen, kijken of dan alles nog steeds 8% duurder is geworden.
Ik ben niet somber hoor. Nooit. Ik ga lachend REKT. I’ll own nothing, but I’ll be happy.
[ Voor 10% gewijzigd door MrMrq op 29-04-2022 07:15 ]
Maktub
Nee, DOT stack is groter.Kol Nedra schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:01:
[...]
ik hoor jou vaker positief over KSM, meer bullish KSM dan DOT?
En verschillende landen in Zuid-Amerika kunnen er over meepraten. Hier een uitleg van Coinbureau (ja ik ben inmiddels fanboy, maar meer omdat hij zich tegenwoordig toelegt op de marco-economische situatie ipv individuele muntjes) aan de hand van een rapport over crypto-adoptie. De link start ergens halverwege, maar het is aan te raden om het hele filmpje te kijken.
Koop (een) Bitcoin, ga er op zitten en kom er pas van af als het scenario dat inmiddels best wat mensen/bedrijven schetsen uit is gekomen.
Even voor de duidelijkheid voor de mensen die denken dat 1 miljoen veel geld is: Die 1 miljoen zal minder koopkracht hebben dan de 1 miljoen van vandaag, maar met BTC heeft je PF in ieder geval nog dezelfde koopkracht als vandaag.
Denk daar maar eens goed over na.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Goed (onderbouwd) stuk.MicroWhale schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:38:
Denk daar maar eens goed over na.
Wel wil ik aanvullen dat jij, als ik het goed herinner, zeer bedreven bent in risico management. En dus (ook) minder risicovolle assets aanhoudt.
Er is nog steeds een reëel risico dat Bitcoin naar 6 cent gaat - en daar moet je je tegen beschermen. Ik bereid me voor op dat scenario met een basement vol blikken bonen, een BB-gun en een abonnementje op Brazzers.
Maktub
Minder risicovolle assets die niks waard worden omdat inflatie bedoel je?MrMrq schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:50:
[...]
Goed (onderbouwd) stuk.
Wel wil ik aanvullen dat jij, als ik het goed herinner, zeer bedreven bent in risico management. En dus (ook) minder risicovolle assets aanhoudt.
Er is nog steeds een reëel risico dat Bitcoin naar 6 cent gaat - en daar moet je je tegen beschermen. Ik bereid me voor op dat scenario met een basement vol blikken bonen, een BB-gun en een abonnementje op Brazzers.
De kelder staat hier ook al vol met het een en ander, maar dat abonnementje had ik nog niet! Bedankt voor de tip.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat zou kunnen - maar als ik het goed herinner had jij een hele beredeneerde en nette verdeling tussen alts, Bitcoin, stables, stonks, cash... En misschien ook wel obligaties, metalen, enz. Ik vind dat een zeer gezonde aanpak - gezonder dan all-in op BTC. Ik zou het jammer vinden als mensen dat op basis van dit specifieke stuk 'missen'.MicroWhale schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:55:
[...]
Minder risicovolle assets die niks waard worden omdat inflatie bedoel je?
Zelf ben ik meer Financially Incompetent, REKT Early.
[ Voor 21% gewijzigd door MrMrq op 29-04-2022 09:04 ]
Maktub
Naar 6 cent? Optimist.MrMrq schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:50:
[...]
Er is nog steeds een reëel risico dat Bitcoin naar 6 cent gaat
Bitcoin is al maanden onderweg naar de zes cent.
Of ze (ja, Bitcoin is een zij) daar aan komt is wat anders.
Maktub
Ik hoop niet dat ze teveel aankomt, obesitas is al een groot probleem.MrMrq schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:07:
[...]
Bitcoin is al maanden onderweg naar de zes cent.
Of ze (ja, Bitcoin is een zij) daar aan komt is wat anders.
Ik heb natuurlijk het liefst dat Bitcoin een enorm moddervette, dikke zeug wordt. Ik kan niet wachten op de 250k Babe (uit de film Babe).YES schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:08:
[...]
Ik hoop niet dat ze teveel aankomt, obesitas is al een groot probleem.
Maktub
Goed punt. Zijn de whales dan feeders? Zolang ze maar kopen wel. Hup vette Bitcoin!MrMrq schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:10:
[...]
Ik heb natuurlijk het liefst dat Bitcoin een enorm moddervette, dikke zeug wordt. Ik kan niet wachten op de 250k Babe (uit de film Babe).
Ah, Arthur Hayes, één van de knapste koppen in crypto. Leuk artikel, wel erg doomy. Zijn EU-ending prognose inclusief boze populisten in Noord-Europa is overigens nog even uitgesteld met de overwinning van MacronMicroWhale schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:38:
Koop (een) Bitcoin, ga er op zitten en kom er pas van af als het scenario dat inmiddels best wat mensen/bedrijven schetsen uit is gekomen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zo zit ik ook in Crypto & Stonks. Wedden op 1 paard doe ik wel in het CasinoMrMrq schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:58:
[...]
Dat zou kunnen - maar als ik het goed herinner had jij een hele beredeneerde en nette verdeling tussen alts, Bitcoin, stables, stonks, cash... En misschien ook wel obligaties, metalen, enz. Ik vind dat een zeer gezonde aanpak - gezonder dan all-in op BTC. Ik zou het jammer vinden als mensen dat op basis van dit specifieke stuk 'missen'.
Al zit ik wel enkel in de energie sector in Stonks, geen (edel)metalen oid
En ingewisseld voor EURX. Zeker een mooi pumpje. Daarom alle interest in Nexo uit laten betalen.roflexx schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:13:
Nexo +14% op de daily. maar eens wat omzetten naar btc:)
zwembroek schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:46:
Ik had vannacht een droom. GLMR onder de $2. Nog even doorzakken.Het liefst onder de $1. Er is nog een lange weg te gaan naar de volgende halving in 2024. Kan makkelijk.
[Afbeelding]
zwembroek schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:46:
Ik had vannacht een droom. GLMR onder de $2. Nog even doorzakken.Het liefst onder de $1. Er is nog een lange weg te gaan naar de volgende halving in 2024. Kan makkelijk.
[Afbeelding]
Daar heb je gelijk in... je moet nooit all-in gaan. Met niks behalve je partner eigenlijk.MrMrq schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:58:
[...]
Dat zou kunnen - maar als ik het goed herinner had jij een hele beredeneerde en nette verdeling tussen alts, Bitcoin, stables, stonks, cash... En misschien ook wel obligaties, metalen, enz. Ik vind dat een zeer gezonde aanpak - gezonder dan all-in op BTC. Ik zou het jammer vinden als mensen dat op basis van dit specifieke stuk 'missen'.
Als je investeert, doe dat dan op verschillende platforms, in verschillende asset-classes en houd nog wat opzij voor als je direct iets nodig hebt. In mijn ogen common sense, maar voor veel financieel analfabeten is het helaas erg moeilijk om de gevolgen van dit soort beslissingen te doorgronden.
Het specifieke onderwerp was inflatie, dus zorg dat je een hedge tegen inflatie in je PF hebt. Vroeger was dat goud, maar dat is nu aan het verschuiven dus. Veel grote assets managers zeggen dat die hedge 5% van je PF zou moeten zijn, maar gezien onze grote liefde voor en diep geloof in de cryptotech is dat doorgaans ietsje meer dan 50% vrees ik...
Ik weet niet of het zo'n doom-scenario is. In heel Europa hoor je ontevreden geluiden over Europa. En die komt niet alleen van woke wappies, maar ook uit de 'armere' landen zoals Spanje of het recent uitgestapte Engeland (ja die zijn arm), die vooralsnog enorm hebben geprofiteerd van hun lidmaatschap. En al is Griekenland wel gered, ze zijn allerminst blij met hun huidige wurgcontract voor wederopbouw... en zo kan ik er nog wel wat noemen. Tel daarbij op dat Frankrijk en Duitsland steeds meer grootheidswaan krijgen en het beeld is compleet.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:22:
[...]
Ah, Arthur Hayes, één van de knapste koppen in crypto. Leuk artikel, wel erg doomy. Zijn EU-ending prognose inclusief boze populisten in Noord-Europa is overigens nog even uitgesteld met de overwinning van Macron
Ik was blij met de EEG, met het vrije handelsverkeer. Hoe het nu gaat? Nee, dank je. Het enige wat er is gebeurd is dat het aantal profiteurs en geheime agenda's is geëxplodeerd. Als dit zo doorgaat woon ik over een aantal jaar in Portugal dat er uit is gestapt en zich opwerpt een vrijhaven voor crypto en voordelen geeft aan digital nomads.
Gewoon wachten... ik zie het wel gebeuren. Zeker met de huidige inflatiezwembroek schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:46:
[Afbeelding]
Early acces tot token sales. Een soort van pre public ICO.Asprine schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:23:
Vraagje, wat is de reden dat men zo graag wil mee testen aan een testnet? Telegram channels stromen dan vaak helemaal vol maar zie de meerwaarde niet?
Er is een kans dat een bijdrage aan het project in een later stadium wordt beloont in de vorm van gratis tokens of een andere blijk van waardering. Het is ook een manier om onderdeel te zijn van een bepaalde community. Vergeet ook niet dat veel mensen in de crypto community komen uit ontwikkelingslanden en dit een manier is om een actieve rol te krijgen bij een project en hier ook voor betaald te worden.Asprine schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:23:
Vraagje, wat is de reden dat men zo graag wil mee testen aan een testnet? Telegram channels stromen dan vaak helemaal vol maar zie de meerwaarde niet?
Persoonlijk vind ik het ook interessant om protocollen en nieuwe functionaliteiten uit te proberen en te testen, zeker als je ook interesse hebt in het project zelf.
Zero.
Het moeilijke is natuurlijk 'timing the market'.MicroWhale schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:04:
[...]
Het specifieke onderwerp was inflatie, dus zorg dat je een hedge tegen inflatie in je PF hebt. Vroeger was dat goud, maar dat is nu aan het verschuiven dus.
Eigenlijk moet je het dak van je PF repareren als het droog is. Met andere woorden: eigenlijk moest je vorig jaar goud en commodities oprapen, vóór er sprake was van inflatie. Dan zat je nu gebakken. Nu (nog) kopen kan een hele dure entry zijn.
Dat roept de vraag op: hoe beoordeel je waar het einde van de inflatie ligt, hoe 'tijdig' stap je uit en hoe hedge je je tegen deflatie?
Maktub
inflatie zal blijven doorstijgen, zo is fiat gemaakt eigenlijk.MrMrq schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:58:
[...]
Het moeilijke is natuurlijk 'timing the market'.
Eigenlijk moet je het dak van je PF repareren als het droog is. Met andere woorden: eigenlijk moest je vorig jaar goud en commodities oprapen, vóór er sprake was van inflatie. Dan zat je nu gebakken. Nu (nog) kopen kan een hele dure entry zijn.
Dat roept de vraag op: hoe beoordeel je waar het einde van de inflatie ligt, hoe 'tijdig' stap je uit en hoe hedge je je tegen deflatie?
Als je geen haast hebt (5+ jaar) is elke inleg nu altijd in het voordeel dan tegenover mensen die alleen in fiat zitten.
meestal dan he, want kijk naar de DOT-com bubble in intel, ze hebben nog steeds niet die ATH gehaald.
zoals ik al vorig jaar zei gaat dit ook gebeuren met Netflix/Apple/Amazon.....(oke niet over Netflix gezegd)
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 29-04-2022 11:04 ]
nothing stops this train
Inmiddels eerste Spotify afschrijving netjes in CRO terug ontvangen. Gisteren een ijsje gekocht via curve, ook 5ct in CRO op ontvangenTherapy777 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 20:55:
Zo, aangezien de markt toch ruk staat leek het me een goede tijd om eens zo'n Crypto.com debet card te fixen. Met CRO voor ~ 36 cent zie ik mijn investering van 350 euro om CRO vast te zetten niet zo snel minder waard worden. Nu ook lekker gebruik maken van 2% cashback en cashback op mijn Spotify abonnement
Moet toch ergens geld mee "verdienen". Dan maar door dingen te kopen
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/AWoqhgYdUMKAQR3s9jHg665n.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z1jZzmbkX04aMtsX9qvTtely.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1ZKzqjNifANAOG9D00RxGRmB.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/zZGeolr28MXTcLe58gu3bbnc.jpg?f=fotoalbum_large)