[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 224 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.664 views

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-12 13:24
Kol Nedra schreef op woensdag 27 april 2022 @ 19:24:
GMT, dat fking muntje ook he 🥲
al dat gratis geld misgelopen om bij launch te verkopen voor BNB
Maatje van me nu al 1500 gratis geld

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Staat prachtig! Kan zo in VT wonen en dan samen met alle huismoeders naar de maan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUQ0a-pjCa2nxcwPcd7HZeeOLvU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LofUF8uERqIBZJwnRHPzYX7X.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 27-04-2022 20:00 ]

Zero.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
@zwembroek ik heb vast besteld hoor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6wGRQEYTGWfIYEiLN0_Do7NhRs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4oXschQNwnPihKYwvXh6YQ4j.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15
Ik kwam er ook pas achter nadat ie al op +14% stond haha _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
knakworst schreef op woensdag 27 april 2022 @ 08:30:
[...]

Komt hij niet uit zelfde regio als @Ali Baba 1001 ?

Technisch plaatje perfect en boven 100k. 1 miljoen s00n.

[Afbeelding]

Ondertussen stopt Rusland gasleveranties aan Polen en Bulgarije. Gas 20 procent duurder. Duurder gas = hogere inflatie = goed voor btc.
Ik weet niet waar het om gaat, maar ik weet niet (meer?) waar ik vandaan kom…ik ben al zo oud, dat ik denk dat ik mijn eigen geschiedenis ben vergeten.

Ik heb zin in een dikke groene kaars, die kan ik niet vergeten, dus die ga ik zo ook maar eens opsteken.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 21:35

Therapy777

Metal!

Zo, aangezien de markt toch ruk staat leek het me een goede tijd om eens zo'n Crypto.com debet card te fixen. Met CRO voor ~ 36 cent zie ik mijn investering van 350 euro om CRO vast te zetten niet zo snel minder waard worden. Nu ook lekker gebruik maken van 2% cashback en cashback op mijn Spotify abonnement :D

Moet toch ergens geld mee "verdienen". Dan maar door dingen te kopen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Therapy777 op 27-04-2022 20:56 ]

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:39
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 20:46:
[...]

Ik weet niet waar het om gaat, maar ik weet niet (meer?) waar ik vandaan kom…ik ben al zo oud, dat ik denk dat ik mijn eigen geschiedenis ben vergeten.

Ik heb zin in een dikke groene kaars, die kan ik niet vergeten, dus die ga ik zo ook maar eens opsteken.
Terwijl je een volledig leger aan assistenten hebt.. Ik vraag mij serieus af waar het misgaat?
:+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:16
Therapy777 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 20:55:
Zo, aangezien de markt toch ruk staat leek het me een goede tijd om eens zo'n Crypto.com debet card te fixen. Met CRO voor ~ 36 cent zie ik mijn investering van 350 euro om CRO vast te zetten niet zo snel minder waard worden. Nu ook lekker gebruik maken van 2% cashback en cashback op mijn Spotify abonnement :D

Moet toch ergens geld mee "verdienen". Dan maar door dingen te kopen :P
mijn investering ligt bij ~42 cent en heb er geen spijt van ook al is de inleg nu minder waard, maar wel elke week 10% apy CRO + 3%cashback d:)b

voor de Ruby gaan is ook zeker goed, daar kun je gelukkig minder hard rekt op gaan 8)

de reden dat ik voor deze kaart ging is dat het gelukt was om mijn vrouw over te halen voor de benefits.... de helft van de inlegwaarde is ook van mijn vrouw. natuurlijk is het ons geld samen maar ik heb liever deze keuze dan dat het geld op de bank bleef staan...

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 27-04-2022 21:14 ]

nothing stops this train

• Kol Nedra
ASTR wordt weer interessant, zit nu op een range dat ik lager kan inkopen dan dat ik verkocht had tijdens de run omhoog, dus als ik dezelfde hoeveelheid koop heb ik dus toch een kleine winst :)

nothing stops this train

• Therapy777
  • Laatst online: 23-12 21:35

Therapy777

Metal!

Kol Nedra schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:09:
[...]

mijn investering ligt bij ~42 cent en heb er geen spijt van ook al is de inleg nu minder waard, maar wel elke week 10% apy CRO + 3%cashback d:)b

voor de Ruby gaan is ook zeker goed, daar kun je gelukkig minder hard rekt op gaan 8)

de reden dat ik voor deze kaart ging is dat het gelukt was om mijn vrouw over te halen voor de benefits.... de helft van de inlegwaarde is ook van mijn vrouw. natuurlijk is het ons geld samen maar ik heb liever deze keuze dan dat het geld op de bank bleef staan...
Nice! Ja volgens mij krijg ik geen 10% op die 350 euro. Maar ach, alleen al met Spotify heb ik het in zo'n twee jaar terugverdiend. En de waarde zal wel redelijk gelijk blijven. Ik spaar met de cashback wel voor hogere tiers maar 3500 in een keer vond ik iets te risicovol voor een experiment :p

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12 15:37
Gebruik inmiddels CDC alleen voor de cashback en stop er zo nu en dan nog wat in staking. De fees van Bitvavo zijn een lachertje vergeleken bij Crypto.com.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:13
Lekker man! De wekker gaat hier morgen ochtend weer vroeg. Donderdag en vrijdag gewoon werken. -O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
zwembroek schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:57:
[...]

Lekker man! De wekker gaat hier morgen ochtend weer vroeg. Donderdag en vrijdag gewoon werken. -O-
En jouw kostbare tijd inruilen voor een beetje fiat. Plus wanneer je het krijgt per maand, gaat bijna de helft ervan af! Ik ken het. Ik moet ook helaas. Anders kan ik niet meer rekt gaan natuurlijk.

• zwembroek
Qunix schreef op woensdag 27 april 2022 @ 22:02:
[...]

En jouw kostbare tijd inruilen voor een beetje fiat. Plus wanneer je het krijgt per maand, gaat bijna de helft ervan af! Ik ken het. Ik moet ook helaas. Anders kan ik niet meer rekt gaan natuurlijk.
Ach ja dat maakt het terugkijken op zulke posts nadat je met vervroegd pensioen bent gegaan alleen maar leuker.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4I4SPCWS9JG5xHLoPkRBKbnDIE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pyFc7sxfjBT4QRdvvSYnQq5a.webp?f=fotoalbum_large

Sounds about right :P

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 27-04-2022 22:09 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:50

Chaes

#HODL

Iemand nog in de botsbootjes gezeten vandaag in Amsterdam? Was hertstikke meauii joh! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Chaes op 27-04-2022 22:16 ]

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-12 22:29
Therapy777 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:42:
[...]

Ik spaar met de cashback wel voor hogere tiers maar 3500...
Excuses voor de pun, maar:

Moet je ffe 699.650 174650 Euries uitgeven, met de kaart, aan 2% cashback,
om die 3500 Euries samen te rapen. _O-

Edit: Heb m zelf ook maar aan 2% hoor. Zou van m'n leven geen 3500Euro vastzetten, voor wat je bij die kaart terugkrijgt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Tiepfoud op 28-04-2022 07:16 ]

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Bitcoin wordt nationale munt van Centraal Afrikaanse Republiek
https://bitcoinmagazine.n...raal-afrikaanse-republiek
Bron: https://www.facebook.com/...iel/posts/305888361698320 (van het officiele account)

[ Voor 37% gewijzigd door Qunix op 27-04-2022 22:40 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-12 13:49
Ah. Het onderwerp Crypro.com cashback. Altijd leuk :)

Ik heb onder oude voorwaarden (10k CRO, destijds €500) de 3% kaart genomen. En de vrouw een Curve kaart gegeven om maximaal te profiteren.

Alles bij elkaar nu zo'n €1000 aan cashback ontvangen, €200 aan refferals en rente op de CRO. Geen idee wat dat heeft opgeleverd.

Een tijdje geleden, toen de koers rond de €0.7 per CRO stond de helft van mn inleg gecashed (€3500) en de andere helft gebruikt om de kaart te blijven gebruiken.

Wat er ook gebeurt. Die kaart is gewoon een dikke win :) Net als veel andere kaarten trouwens

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:57:
[...]

Ja hier ook _O-

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op woensdag 27 april 2022 @ 22:59:
Ah. Het onderwerp Crypro.com cashback. Altijd leuk :)

Ik heb onder oude voorwaarden (10k CRO, destijds €500) de 3% kaart genomen. En de vrouw een Curve kaart gegeven om maximaal te profiteren.

Alles bij elkaar nu zo'n €1000 aan cashback ontvangen, €200 aan refferals en rente op de CRO. Geen idee wat dat heeft opgeleverd.

Een tijdje geleden, toen de koers rond de €0.7 per CRO stond de helft van mn inleg gecashed (€3500) en de andere helft gebruikt om de kaart te blijven gebruiken.

Wat er ook gebeurt. Die kaart is gewoon een dikke win :) Net als veel andere kaarten trouwens
lekker man, de mensen die nu beginnen met CRO zullen dit ook gaan zeggen binnen 3 jaar (hoop ik) d:)b

nothing stops this train

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14:47
Kol Nedra schreef op donderdag 28 april 2022 @ 00:09:
[...]

lekker man, de mensen die nu beginnen met CRO zullen dit ook gaan zeggen binnen 3 jaar (hoop ik) d:)b
Ik ben ingestapt op 0,48 voor Jade. Voorlopig nog geen slingers. Cashback geeft wel keer op keer een dopamine shot en de Earn rewards op BTC en Eth waren tot voor kort leuk. De 6,5% die ik had staan loot nu bijna af, daarna is het 4….

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIja5ygKrC2l6dN6_ClYKcXC060=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FioNSCpVbXmUIlUyHCbgCgNC.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:53

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tiepfoud schreef op woensdag 27 april 2022 @ 22:29:
[...]

Moet je ffe 699.650 Euries uitgeven, met de kaart, aan 2% cashback,

Edit: Heb m zelf ook maar aan 2% hoor. Zou van m'n leven geen 3500Euro vastzetten, voor wat je bij die kaart terugkrijgt ;)
Tier 3 (€3500) is 3%.

Daarnaast is er een behoorlijk verschil tussen de Tier 2 (Ruby) en Tier 3 (Jade/Indigo) aan benefits. Klopt je doet er langer over om je geld eruit te krijgen bij een stabiele koers. Daarin tegen kan je 6 maanden weer uitstappen mocht je het niet vertrouwen, nu laat je het net overkomen alsof je er jaren aan vast zit.

Je pakt trouwens gemiddeld tussen de 100 a 150 euro per maand op zo’n kaart aan rebate, staking van CRO en cashbacks.

• anandus
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op donderdag 28 april 2022 @ 05:53:
[...]

Tier 3 (€3500) is 3%.

Daarnaast is er een behoorlijk verschil tussen de Tier 2 (Ruby) en Tier 3 (Jade/Indigo) aan benefits. Klopt je doet er langer over om je geld eruit te krijgen bij een stabiele koers. Daarin tegen kan je 6 maanden weer uitstappen mocht je het niet vertrouwen, nu laat je het net overkomen alsof je er jaren aan vast zit..
Moet je wel hopen dat het na zes maanden nog genoeg waard is natuurlijk. CRO is nu de helft waard van zes maanden geleden, zoiets? Daar kan je moeilijke tegenop verdienen met cashbacks.

• anandus
  • Niet online
Kelderde de koers niet nadat El Salvador het een nationale munt maakte? Kijken of we weer zo'n effect zien :P

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12 15:37
[...]

Ik denk tegenwoordig iets kleiner met de CRO kaart. De boodschappen, streamingdiensten, tanken en kinderkleding via de CRO kaart betalen zorgen ervoor dat ik al een tijdje gratis naar de streamingdiensten kijk.

Wel een goed moment zoeken om de vergaarde CRO te storten naar de card wallet.

[ Voor 6% gewijzigd door merauder op 28-04-2022 06:59 ]

• Tiepfoud
Xqlus1ve schreef op donderdag 28 april 2022 @ 05:53:
[...]

Tier 3 (€3500) is 3%.

Daarnaast is er een behoorlijk verschil tussen de Tier 2 (Ruby) en Tier 3 (Jade/Indigo) aan benefits. Klopt je doet er langer over om je geld eruit te krijgen bij een stabiele koers. Daarin tegen kan je 6 maanden weer uitstappen mocht je het niet vertrouwen, nu laat je het net overkomen alsof je er jaren aan vast zit.

Je pakt trouwens gemiddeld tussen de 100 a 150 euro per maand op zo’n kaart aan rebate, staking van CRO en cashbacks.
De pun sloeg op het bedrag die nodig was, om 3.5k te sparen met cashback.

Ik ken het verschil heel goed. Gebruik zelf dagelijks de ruby i.c.m. Curve. Maar ongeveer Alles kan ingetrokken worden op Elk moment. Netflix, spotify, je 10%, etc...
(Herinner je bvb de Swipe card nog, en de bijbehorende token?)
**

This offer is launched by Crypto.com independently and there is no partnership between Crypto.com and the merchants in this offer. Crypto.com has the sole discretion to modify this offer at any time.

Crypto.com has the sole discretion to modify the private members benefits and/or welcome offers at any time.
Als je kapitaalkrachtig bent, en/of 3,5k vertrouwt aan een bedrijf, met een muntje, met synthetisch gecreëerde vraag, is dat goed natuurlijk. Daar moet elk zijn rekening in maken. Ik blijf sceptisch op de langere termijn ;)

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

anandus schreef op donderdag 28 april 2022 @ 06:40:
[...]
Moet je wel hopen dat het na zes maanden nog genoeg waard is natuurlijk. CRO is nu de helft waard van zes maanden geleden, zoiets? Daar kan je moeilijke tegenop verdienen met cashbacks.
Je moet erin stoppen wat je bereid bent kwijt te kunnen raken. Je hebt inderdaad lullige momenten, maar je mag van mij ook wel aan je voorhoofd krabben als je op 0,80 euro cent ben ingestapt destijds, groene kaarsen najagen met zulke bedragen mag van mij ook wel een wijze leerles zijn.

Er zijn er ook zat die een paar duizend pompen in shitcoins (lees alles behalve BTC/ETH) waar nu de waarde ook meer als 50% van is gedaald, enigste verschil is dat je dan met je paper hands direct je verlies kan nemen inplaats je nog een paar maanden moeten wachten.
[...]

Maaruh, maar met 2% moet je 175K euro uit geven om 3500 cashback terug te krijgen, met 3% is dat 116K, waar haal jij 700K vandaan in je berekening? 8)7 (en dat is puur als je alle overige benefits niet mee reken, wat niet mogelijk is omdat je ook nog per week CRO uitgekeerd krijgt met een 10% APY wat je gestaked heb op je kaart).

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

anandus schreef op donderdag 28 april 2022 @ 06:42:
[...]

Kelderde de koers niet nadat El Salvador het een nationale munt maakte? Kijken of we weer zo'n effect zien :P
https://www.msn.com/nl-nl...b7edb492c8de8a5258bff30aa

XRP = trash

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tiepfoud schreef op donderdag 28 april 2022 @ 07:05:
[...]

De pun sloeg op het bedrag die nodig was, om 3.5k te sparen met cashback.

Ik ken het verschil heel goed. Gebruik zelf dagelijks de ruby i.c.m. Curve. Maar ongeveer Alles kan ingetrokken worden op Elk moment. Netflix, spotify, je 10%, etc...
(Herinner je bvb de Swipe card nog, en de bijbehorende token?)
Ik kan ook morgen onder een bus liggen, wat is eigenlijk je punt? Ik zit nou niet in crypto (en stonks) omdat het zo verdomde risicoloos is. Anders had ik het wel op de bank gezet, waarbij 10K na 10 jaar hoeveel precies waard is? Juist ja de helft _O-

Stel je had 1 BTC in October/November, welke waarde ben je nu kwijt als je die gewoon door gehodled heb in de tussentijd?

• Tiepfoud
Xqlus1ve schreef op donderdag 28 april 2022 @ 07:07:
Maaruh, maar met 2% moet je 175K euro uit geven om 3500 cashback terug te krijgen, met 3% is dat 116K
Oeh, je hebt gelijk! In mijn excuus, dat was snel hoofdrekenen met een halve fles wijn :F
Mijn punt blijft wel (redelijk) overeind imho? :P

• D_Jeff
Zeg @Jedi_Pimp een stable coin zou toch amper bewegen?

Ik zie zojuist dat ik van het verschil al een simpele hamburger bij de snackbar kan gaan halen
:P

• Pelox
Quant gaat ook heel lekker zeg. Wowie..

Inmiddels 80% gezakt en dan moet de bearmarket schijnbaar nog beginnen.

[ Voor 49% gewijzigd door Pelox op 28-04-2022 08:14 ]

Zero.

• Kol Nedra
Hopen mag altijd he?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWTHOw1Fhu5S7PqDu-ekGBKB1XA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iClduj2nu387AEUCsMzhQb7p.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Kol Nedra
Pelox schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:11:
Quant gaat ook heel lekker zeg. Wowie..

Inmiddels 80% gezakt en dan moet de bearmarket schijnbaar nog beginnen.
eerst maar zien of we de 30k range gaan opzoeken.
maar meanwhile lekker dca iedere week en HODL 👍

nothing stops this train

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:58
anandus schreef op donderdag 28 april 2022 @ 06:40:
[...]
En 4x zoveel waard als 12 maanden geleden, zoiets?

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:19

resusaapje

h less

Accountant? Heb jij daar geld voor?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Kol Nedra
resusaapje schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:37:
[...]

Accountant? Heb jij daar geld voor?
en zonde van het geld, waarschijnlijk weet jij meer over financiën dan een boomer accountant :P

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-12 05:52

knakworst

Get more sats!

Dikke Cake :?

• Kol Nedra
BNB +CAKE MOON

+nieuwe listing launchpool token: GAL
BUSD --> 10% of total allocated rewards
CAKE --> 20% of total allocated rewards
BNB --> 70% of total allocated rewards

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgE_Q3FVHzYMoNQEbbxmVOQsjDs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ucomiw3lnwpY8CvpVa5MVne7.gif?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door Kol Nedra op 28-04-2022 10:07 ]

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:05:
BNB +CAKE MOON

+nieuwe listing launchpool token: GAL
BUSD --> 10% of total allocated rewards
CAKE --> 20% of total allocated rewards
BNB --> 70% of total allocated rewards
Vandaar. Leuk dat Binance Cake ook weer eens meeneemt in de Launchpool.

A web3 credential network. Toch zeker een paar miljard waard.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:57:
[...]

en zonde van het geld, waarschijnlijk weet jij meer over financiën dan een boomer accountant :P
Had ik al gezegd dat ik accountant van beroep ben?

• Kol Nedra
knakworst schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:07:
[...]

Vandaar. Leuk dat Binance Cake ook weer eens meeneemt in de Launchpool.
wat echt mooi zou zijn als Binance altijd Cake mee zou gaan nemen in launchpools, Cake/BNB zijn toch deels met elkaar gelinked volgens mij....toch?

nothing stops this train

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-12 09:07
FU APE! :(

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Tibs

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Ngangatar schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 08:31:
Morning folks. Lekker lang weekend weggeweest. Helemaal niets aan crypto gedaan, behalve eind vorige week mijn BTC verkocht en gisteren weer teruggekocht. Leuk percentage extra sats, zonder er ook maar 1 minuut aan besteed te hebben, het geluk is met de onnozelen.

Driehoekje still in play zag ik...

[Afbeelding]

En vanmorgen om 4:51 melding dat mijn GLMR uit staking waren gekomen, gelijk er maar weer in gezet voor 30 dagen.
Yes dank u.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:26:
[...]

wat echt mooi zou zijn als Binance altijd Cake mee zou gaan nemen in launchpools, Cake/BNB zijn toch deels met elkaar gelinked volgens mij....toch?
Pancakeswap zijn weliswaar anonieme ontwikkelaars, maar volgens mij kwamen die allemaal van de Binance payroll om te concurreren met sushiswap / uniswap en zo de Binance smart chain te promoten.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En onthoud, never chase green candles.

• Tibs
knakworst schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:36:
[...]

En onthoud, never chase green candles.
Daar trap ik idd niet meer in. Heeft me al genoeg frustraties en verlies gegeven. O-)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FD heeft nu TerraUSD op de korrel. Achter paywall.
https://fd.nl/financiele-...t-terrausd-nieuwe-tijdbom

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:19

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:56:
5 rode weken nooit eerder vertoond de laatste jaren. Zat altijd wel een weekje of 2 groen tussen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0H4uY7eLR3Od1XKQwjueX7eNegM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jUYpPkCZFtArexomA47lSqGL.jpg?f=fotoalbum_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Het mooie is dat ze er lyrisch over gaan schrijven op het moment dat er in US ook maar iets van een wet aangenomen wordt dat dit soort stablecoins legitiem maakt.

Tendentieus heet dat. Vreselijk.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AyIqXkYIhbDYy6_iXE74_KMTPpM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GfdqaPRnFiQQhYMKMAemHxFK.jpg?f=fotoalbum_large

Het is wachten op een kanteling bij de DXY. Die staat nu net zo hoog als in maart 2020, 2017 en daarvoor 2003. Neerwaartse DXY is goed voor tech stonks en crypto. En anders waar blijft die good ol short squeeze voor bitcoin? Als iedereen een opgaande move kapot short: laat ze maar lekker duurder terugkopen.

Ik vind het nog netjes dat Bitcoin het 40k level wil proberen vast te houden.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik denk dat ik de week nu maar sluit dan, tis weer mooi genoeg geweest :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

Rainbowtoken en Unimmilk gaan hopelijk eindelijk volgende week exploderen bij launch. Klima bag met groot verlies verkocht toen coppertje meegepakt en sta nu bijna winst ipv 75% verlies. VAMOSS

Bitcoin blijf beetje hangen maar verwacht mei-juni zo n belachelijke grote pump naar ATH

• zwembroek
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:59:
Rainbowtoken en Unimmilk gaan hopelijk eindelijk volgende week exploderen bij launch. Klima bag met groot verlies verkocht toen coppertje meegepakt en sta nu bijna winst ipv 75% verlies. VAMOSS

Bitcoin blijf beetje hangen maar verwacht mei-juni zo n belachelijke grote pump naar ATH
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jSejv5hlQd9_BGc5aUFJYPR-dM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iWOF625GMK8nlfkJY8Zem7HY.jpg?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Met dank aan de staatsloterij zo meteen even 100 euro extra in crypto gooien ^^.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:18
Ngangatar schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:01:
Met dank aan de staatsloterij zo meteen even 100 euro extra in crypto gooien ^^.
Micro whale alert.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
D_Jeff schreef op donderdag 28 april 2022 @ 07:58:
Zeg @Jedi_Pimp een stable coin zou toch amper bewegen?

Ik zie zojuist dat ik van het verschil al een simpele hamburger bij de snackbar kan gaan halen
:P
Dollar strong, stables strong. Wel lekker voor mijn potje op NEXO :)
> wins 100 euro in lottery
> proceeds to dump winnings in another lottery

[ Voor 28% gewijzigd door Jedi_Pimp op 28-04-2022 12:18 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Onverwachts kleingeld is altijd leuk toch? En heb er toch geen echte bestemming voor.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik 17,50 oOo

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Alhoewel er best wat gegronde zorgen bestaan rondom Terra en UST (onder andere uiteengezet door Tweaker @jvel92 ), zijn sommige passages in dit stuk slechter geschreven dan mijn profielwerkstuk in de derde klas. Zie bijvoorbeeld:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Joosie200
  • Niet online
Geen idee of het al gedeeld is. Revolut heeft nu ook een learn and earn sectie. Met 11.5 euri in polkadot gratisch. Al kreeg ik slechts een tientje uitgekeerd na 9 quizjes voltooien.

Ben ik toch nog dot bezitter geworden. :7

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:18
Ngangatar schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:20:
[...]

Onverwachts kleingeld is altijd leuk toch? En heb er toch geen echte bestemming voor.
Zeker. En vele kleintjes.. >:)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:34:
Geen idee of het al gedeeld is. Revolut heeft nu ook een learn and earn sectie. Met 11.5 euri in polkadot gratisch. Al kreeg ik slechts een tientje uitgekeerd na 9 quizjes voltooien.

"Zingt samen met @Skrunsies ":

One of us, one of us! >:)

• Joosie200
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:36:
[...]

"Zingt samen met @Skrunsies ":

One of us, one of us! >:)
:*)

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:10

Ben ik toch nog dot bezitter bagholder geworden.
:+

Maktub

• Joosie200
  • Niet online
Een bag mag je het niet noemen. Eens zien of ik ze el cheapo kan transferen en dan hoppa 10x long. Dan wordt het nog een keertje wat. Maar ach leuk speelgeld. Van de staatsloterij heb ik het niet moeten hebben gisteren dus dan maar zo.

• Skrunsies
  • Niet online

Okidokie!

Is je body al ready??

We zijn er allemaal wel van overtuigd dat BTC een tonnetje gaat worden toch? Nou, dan ben je er mooi bij, want volgens Benjamin die altijd gelijk heeft, gaan de DOT jes dan gegarandeerd naar $150 *O*

https://dailyhodl.com/202...-leg-up-heres-his-target/

• Skrunsies
  • Niet online

• zwembroek
Dan GLMR ook naar de $100. Kan ik stoppen met werken.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:50:
[...]

Ja duhhh, maar dat was al een zekerheidje.. Dus die neemt Benjamin niet mee in zijn voorspelling :>

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N7-2EqmqKnsTSnnDNgrRuWi66mU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e0L1YRc7TPfYdNS43vE1clpp.jpg?f=fotoalbum_large

Hashrate ATH.

Wen moon.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wau7EdJWDz9RTB31EWjq9IxT5MY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/agRRkwValosUzLdcnmOjsDzf.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oQHa-2LpybkxR7t4DSP4SrWX1hc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pPiKd85h4LUGU3Uir26QoyDK.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJV8gyLSVYhA6K35GMEN_hocMqU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ojaGDcCzUj5CL3FlsUXFRauk.jpg?f=fotoalbum_large

DXY prijsactie. BoJ bemoeit zich ermee.

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12 17:26
Een soort van geïnverteerde zwembroek afbeelding :+

• zwembroek
Ik denk dat ik mijn tradepot ook maar even omzet naar euro's. Ik keek net even maar dat is zeker de moeite waard. Moet de dollar niet door blijven stijgen uiteraard.

• Kol Nedra
ik heb €17.50 extra want ik heb niet meegedaan :9
wat is de next SHIB? want toen had ik er een mooi rendement op gehad :D

nothing stops this train

• D_Jeff
Tsja, een launchpad stake actie plus dikke rewards.

Das ook een manier om je Cake weer van de crypto IC af te halen

• Kol Nedra
D_Jeff schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:13:
[...]

Tsja, een launchpad stake actie plus dikke rewards.

Das ook een manier om je Cake weer van de crypto IC af te halen
gewoon naar PCS gaan en zet het vast voor 1 jaar :*)

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:02:
[...]

Geen idee, ik zit niet in die categorie coins qua onderzoek. Ik koop liever iets duurder in nadat iets zich iets meer bewezen heeft.

Ik koop voor dit flufje SLgeld een beetje extra BTC, GLMR, RNDR, DOT, KSM, SOL of ATOM. Moet ik nog even bedenken vanavond.

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-12 08:12
Kol Nedra schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:02:
[...]

BRISE :o

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Richh
  • Laatst online: 15:35

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• anandus
  • Niet online
Volgens mij zijn het nu onderhand meer landen dan bedrijven die het gebruiken :P

• Richh
  • Laatst online: 15:35
anandus schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:00:
[...]

Volgens mij zijn het nu onderhand meer landen dan bedrijven die het gebruiken :P
Mwah, het aantal landen is 2. Er zijn echt wel meer bedrijfjes die 'iets' met crypto doen :P sterker nog, we hebben zelfs een exchange die op de beurs te verhandelen is.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:50:
[...]

Nog maar 96,83 te gaan *O*

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Onder welke steen leeft investing.com ?
Hmm. Bericht uit 2019.

Is het alweer tijd voor de dipsaus meme of zouden we om 15.30 uur voor de verandering wel eens stijgen. Het is wel donderdag...

[ Voor 133% gewijzigd door knakworst op 28-04-2022 15:01 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Heb inmiddels ook de dot quiz gedaan maar ik ben nog geen bagholder. Misschien is de actie voorbij.

• anandus
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:12:
[...]

Mwah, het aantal landen is 2. Er zijn echt wel meer bedrijfjes die 'iets' met crypto doen :P sterker nog, we hebben zelfs een exchange die op de beurs te verhandelen is.
Ja, okee, maar er zijn vziw geen bedrijven meer waar je ermee kan betalen. Een pizza, biertje of elektrische auto kopen zit er niet meer bij :P
Crypto is er voor de crypto, niet erbuiten.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 28-04-2022 15:14 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anandus schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:12:
[...]

Ja, okee, maar er zijn vziw geen bedrijven meer waar je ermee kan betalen. Een pizza, biertje of elektrische auto kopen zit er niet meer bij :P
Pizza of biertje regel ik wel voor 40.000 btc. Krijg je ook een elektrische auto bij.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:24
Wordt er weer slechte S&P/Nasdaq opening verwacht zeker? We gingen best ok vandaag tot we dicht bij de 15:30 US beurs opening lijken aan te komen..

Edit: https://edition.cnn.com/business/markets/premarkets hm nee die zijn groen zo te zien.

[ Voor 24% gewijzigd door twit op 28-04-2022 15:20 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Goh... 'murica is weer wakker.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:06
twit schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:20:
Wordt er weer slechte S&P/Nasdaq opening verwacht zeker? We gingen best ok vandaag tot we dicht bij de 15:30 US beurs opening lijken aan te komen..

Edit: https://edition.cnn.com/business/markets/premarkets hm nee die zijn groen zo te zien.
Futures staan redelijk in de plus dus eerder een afwijzing van de 40.2K denk ik

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15
twit schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:20:
Nee die staan juist groen, maar SPX moet wel een bounce krijgen bij opening anders valt die ook door z'n support heen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gos0sZijhext3v9Be-Wg7OAuh2E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6eJtWOZDJvEmkw2E8FlgKjp3.png?f=user_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fjrOYproJOv3qXYpB9DX7Sv0aMU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large

• Pelox
Donderdag :')

Zero.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Pagina: 1 ... 224 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!