die mag wel dippen, mijn buy orders zijn niet geraakt gisteren.
2 dagen terug wel mijn ETH order
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 29-04-2022 11:06 ]
nothing stops this train
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
die mag wel dippen, mijn buy orders zijn niet geraakt gisteren.
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 29-04-2022 11:06 ]
nothing stops this train
Pay peanuts, get monkeys klopt niet helemaal idd.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:06:
die APE coin.. waanzin
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Kunnen we ook vroeger aan de VrijMiBo?
Follow the money he.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:06:
die APE coin.. waanzin
Is gewoon weer de volgende hype, gaat vanzelf ook weer naar beneden. Wel fijn dat je daar wat winst op kan pakken natuurlijkAlpina schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:20:
[...]
Follow the money he.
Als je die trailer kijkt van hun Metaverse aankondiging weet je dat het met de money wel goed zit:
[YouTube: Otherside Trailer]
Heb op 12 dollar gekocht en neem gewoon telkens wat winst. Neemt niet weg dat er investors zijn die voor veeeel minder hebben gekocht en die zullen ook nog wel een keer gaan cashen.
Een stukje apenland in the Metaverse zou vanaf morgen 305 APE moeten kosten.
Blijkbaar zijn er veel mensen gek genoeg om dit te doen. Of gewoon geld teveel hebben.
Ik ben daarom ook gestopt met het aanvullen van mijn (gehele) PF met fiat... schuiven doe ik nog wel. Nu kopen wordt sowieso steeds duurder, dus ik ben verder gewoon geld aan het uitgeven.MrMrq schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:58:
[...]
Het moeilijke is natuurlijk 'timing the market'.
Eigenlijk moet je het dak van je PF repareren als het droog is. Met andere woorden: eigenlijk moest je vorig jaar goud en commodities oprapen, vóór er sprake was van inflatie. Dan zat je nu gebakken. Nu (nog) kopen kan een hele dure entry zijn.
Het mooie is dat Bitcoin niet deflationair is. Verder hoort deflatie bij oude economie.Dat roept de vraag op: hoe beoordeel je waar het einde van de inflatie ligt, hoe 'tijdig' stap je uit en hoe hedge je je tegen deflatie?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mee eens hoor, klapt vanzelf wel weer een keer.Nopheros schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:35:
[...]
Is gewoon weer de volgende hype, gaat vanzelf ook weer naar beneden. Wel fijn dat je daar wat winst op kan pakken natuurlijk
MicroWhale schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:42:
[...]
Ik ben daarom ook gestopt met het aanvullen van mijn (gehele) PF met fiat... schuiven doe ik nog wel. Nu kopen wordt sowieso steeds duurder, dus ik ben verder gewoon geld aan het uitgeven.
[...]
Het mooie is dat Bitcoin niet deflationair is. Verder hoort deflatie bij oude economie.
Ehm... dus als het een beetje meezit hoeven we nooit meer uit te stappen. En als we wel uit moeten/willen stappen is de vraag eerder: Naar welke (fiat) munt toe dan? Als de euro of dollar überhaupt nog iets waard zijn, zou je er dan naar uitstappen?
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 29-04-2022 11:51 ]
Is ook niet per se voor prive personen/investeerders maar meer voor bedrijfjes met nft's die daar weer hun holders kunnen onderbrengen om samen te komen, spelletjes te spelen etc.Alpina schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:20:
[...]
[YouTube: Otherside Trailer]
Een stukje apenland in the Metaverse zou vanaf morgen 305 APE moeten kosten.
Blijkbaar zijn er veel mensen gek genoeg om dit te doen. Of gewoon geld teveel hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Partypsych op 29-04-2022 11:53 ]
Omdat Nexo nu op Binance verhandeld kan worden.roflexx schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:13:
Nexo +14% op de daily. maar eens wat omzetten naar btc:)
Voor BTC ben ik dat met je eens - ik doelde meer op de rest van het PF (stonks, bonds, commodities, ...). Maar ik besef (nu) dat dat gruwelijk off topic is, dus laat ik dat even parkeren.MicroWhale schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:42:
[...]
Het mooie is dat Bitcoin niet deflationair is. Verder hoort deflatie bij oude economie.
Ehm... dus als het een beetje meezit hoeven we nooit meer uit te stappen.
Maktub
Over 3,5 uur... ik zou nog even wachten met verkopen dus.KcRp schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:12:
[...]
Omdat Nexo nu op Binance verhandeld kan worden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
nothing stops this train
Ja, daar heb je wel gelijk in. ETH schijnt dat ook te kunnen worden na de volledige upgrade.Kol Nedra schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:40:
ik vind Bitcoin wel deflationair, natuurlijk komt er door minen steedswat bitcoin bij op de markt, maar bij een halving wordt de inflatie zoals gezegd wordt gehalveerd.
Daarnaast heb je ook nog mensen die bitcoin:
-naar verkeerd adres sturen
-mensen die hun private keys kwijt raken
-mensen die overlijden
Dus de hoeveelheid verhandelbare bitcoin krimpt....
BTC is niet deflationair, omdat de beschikbare supply in feite niet afneemt. Dat men toegang tot hun BTC verliest is niet hoe je inflatie definieert, zoals hierboven wordt gesuggereerd.MrMrq schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:29:
[...]
Bitcoin niet deflatoir... die vind ik lastig. Bij deflatie denk ik aan een (langdurige) prijsdaling van goederen. Waarom zou BTC daar geen last van -kunnen- hebben? Dat er maar 21 miljoen zijn vind ik geen steekhoudend argument. Ten eerste garandeert zeldzaamheid geen waarde stijging. Ten tweede zwemt Bitcoin in een oneindige inflatoire poel van Ada's, Apes, Axes en Aave's (coin printer goes brrrr).
Verwijderd
pizza moon!Uhuruburu schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:29:
Op een dag koop je voor 400 bitcoin weer gewoon een pizza 🍕
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het is crypto. Er hoeft niet altijd een reden te zijn voor een pump of een dump. Dat lees je ook altijd overal. Why dump? Why pump?Masstje schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:33:
Moonbeam doet blijkbaar een donderdagdip op vrijdag.
Lees nochtans niets speciaal waarom deze meer zou kelderen dan andere shitcoins.
Jazeker wel... maar niemand wil er met mij in, dus ik ben de enigezwembroek schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:33:
Wat zijn die Telegram groepen toch grappig. "Why isn't the team buying the tokens back so they can pump the price again". Onvoorstelbaar veel idioten....
Er er geen tweakers crypto Telegram?
UberLurker Departement #GG.
Er is wel een telegram groep voor PCS tokens e.d. maar denk niet dat dit is wat je zoekt.zwembroek schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:33:
Wat zijn die Telegram groepen toch grappig. "Why isn't the team buying the tokens back so they can pump the price again". Onvoorstelbaar veel idioten....
Er er geen tweakers crypto Telegram?
Laat hem nog maar even zakken, slinger ik er weer wat pleuro's in.zwembroek schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:34:
[...]
Het is crypto. Er hoeft niet altijd een reden te zijn voor een pump of een dump. Dat lees je ook altijd overal. Why dump? Why pump?
Zero.
FTFYPelox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:42:
Zo. Dat was weer een duur autoritje tractorritje zie ik..
Die kilometer vergoeding dekt het bij lange na allemaal niet meer
Of nietFordius schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:48:
Zo lekker dipjes afgelopen weken
Blijft nog wel doordippen
Weeee
Zero.
[ Voor 12% gewijzigd door Get!em op 29-04-2022 14:20 ]
Vault doet niets met launchpad alleen met launchpool dus voor je BNB in je vault krijg je ook GALGet!em schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:16:
Even vraagje: werkt de Binance bnb vault ook voor de huidige launchpad met 3 tokens? Of moet je het uit de vault halen?
Eerder alleen rechtstreeks meegedaan, maar zie nu bij launchpad geen available BNB terwijl ik het in de vault heb staan. Naar mijn interpretatie zou het automatisch gaan met de vault maar zie geen bevestiging.
Edit, nu na refresh zie ik de GAL in de BNB vault staan. Dus werkt ook voor deze launchpad.
[ Voor 19% gewijzigd door Acidrain op 29-04-2022 14:56 ]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 29-04-2022 14:59 ]
nothing stops this train
Te weten dat die kids nog niet in bed zitten...
Mooi manzwembroek schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:47:
Het mooie van crypto is dat als je denkt dat het laag staat het nog veel lager kan.
En Nexo kan blijkbaar nog hoger.
Ik room steeds af zodat ik net iets boven 10% blijf. Als de dump dan komt weer terugkopen... Trading for beginnersknakworst schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:48:
[...]
En Nexo kan blijkbaar nog hoger.
Maar:
[Afbeelding]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat is voor gevorderden. De beginnerscursus is buy high sell low. Stuk makkelijker te timen.Wiley99 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:50:
[...]
Ik room steeds af zodat ik net iets boven 10% blijf. Als de dump dan komt weer terugkopen... Trading for beginners
En wat een piek zeg, niet ver van ATH op btc pair.MicroWhale schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:35:
[...]
Over 3,5 uur... ik zou nog even wachten met verkopen dus.
Piekje incoming.
[ Voor 5% gewijzigd door KcRp op 29-04-2022 16:03 ]
NU.KcRp schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:58:
[...]
En wat een piek zeg, niet ver van ATH op btc pair.
Goed gezien!
[ Voor 16% gewijzigd door Wiley99 op 29-04-2022 16:01 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Noice! I wan't me... heb niets aan Nexo op Binance
[ Voor 6% gewijzigd door veertje op 29-04-2022 16:14 ]
Je had kunnen exchangen op Nexo... ik was met andere dingen bezig, dus niet mee kunnen pakken. Vanavond zal hij wel weer op een 'normaal' niveau staan.Wiley99 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:59:
[...]
NU.
Boh, jammer dat mijn Nexo op Nexo staan, dubbele waard op Binance nu
Heb ik ook gedaan, elke keer boven de 11% voor een procentje afromen, toch 3 of 4 keer kunnen doen. En zo meteen weer bijkopen zodat ik weer boven 10% kom, maar ik wacht nog heel even (paar uur gold is ook niet zo erg)MicroWhale schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:17:
[...]
Je had kunnen exchangen op Nexo... ik was met andere dingen bezig, dus niet mee kunnen pakken. Vanavond zal hij wel weer op een 'normaal' niveau staan.
[ Voor 15% gewijzigd door Wiley99 op 29-04-2022 16:30 ]
Dus dan kan ik euro als prio instellen en ook nog steeds cashback?KcRp schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:27:
Over Nexo gesproken. Tijdens de AMA over de Nexo kaart werd verteld dat ze nu een debit functie testen voor de kaart.
Je kan straks met een knop op je app de functionaliteit veranderen van credit naar debit en weer terug. En als je de debit functie gebruikt wordt de transactie afgeschreven van je balans op volgorde van prioriteit die je zelf kunt aangeven, dus het is geen pre paid debit kaart zoals we dat al kennen.
De kaart werkt nu al vrij uniek, maar als dit wordt toegevoegd is dit toch wel een grote stap in de crypto banking sfeer.
— Bitcoin Blunt Club (@BtcBluntClub) 29 april 2022
nothing stops this train
Ja klopt. Ze beginnen met fiat en stable coins als betaaloptie en willen later ook andere crypto toevoegen.roflexx schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:37:
[...]
Dus dan kan ik euro als prio instellen en ook nog steeds cashback?
nothing stops this train
Die 40+ van gister was prachtig, maar nu een eind weg.PlanR schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:48:
38.6 testje, again.
Ooit gaan we erdoorheen, opletten.
Ehh we hebben het nog wel over crypto toch?Skrunsies schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:35:
[...]
Laat hem nog maar even zakken, slinger ik er weer wat pleuro's in.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik blijf het zeggen: Nexo wordt mijn nieuwe bank.KcRp schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:27:
Over Nexo gesproken. Tijdens de AMA over de Nexo kaart werd verteld dat ze nu een debit functie testen voor de kaart.
Je kan straks met een knop op je app de functionaliteit veranderen van credit naar debit en weer terug. En als je de debit functie gebruikt wordt de transactie afgeschreven van je balans op volgorde van prioriteit die je zelf kunt aangeven, dus het is geen pre paid debit kaart zoals we dat al kennen.
De kaart werkt nu al vrij uniek, maar als dit wordt toegevoegd is dit toch wel een grote stap in de crypto banking sfeer.
Opletten waarvoor?PlanR schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:48:
38.6 testje, again.
Ooit gaan we erdoorheen, opletten.
Duhhhhh, je dacht toch niet dat ik mijn snikkel "Pleuro's" heb genoemdNgangatar schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:49:
[...]
Ehh we hebben het nog wel over crypto toch?
Het is echt om schijtziek van te worden idd. Een keer een leveltje een dag of twee vasthouden en vanaf daar misschien voorzichtig wat omhoog kijken zit er echt niet in. Ik weet het is al niet fantastisch (to say the least) sinds november ofzo maar deze 4-5 weken hakken er qua vertrouwen en "komt dit ooit nog goed" gevoel bij mij eigenlijk meer in dan die korte en veel snellere drop van 69 naar 60 en daarna 50.PlanR schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:49:
[...]
Die 40+ van gister was prachtig, maar nu een eind weg.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Voor je gevoel verkeerd maar dat is goed! De bodem nabij!twit schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:56:
[...]
Het is echt om schijtziek van te worden idd. Een keer een leveltje een dag of twee vasthouden en vanaf daar misschien voorzichtig wat omhoog kijken zit er echt niet in. Ik weet het is al niet fantastisch (to say the least) sinds november ofzo maar deze 4-5 weken hakken er qua vertrouwen en "komt dit ooit nog goed" gevoel bij mij eigenlijk meer in dan die korte en veel snellere drop van 69 naar 60 en daarna 50.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als je nu al denkt van komt dit ooit weer goed wat moet je dan denken als die capitulatie candle naar 28k of lager komt?twit schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:56:
[...]
Het is echt om schijtziek van te worden idd. Een keer een leveltje een dag of twee vasthouden en vanaf daar misschien voorzichtig wat omhoog kijken zit er echt niet in. Ik weet het is al niet fantastisch (to say the least) sinds november ofzo maar deze 4-5 weken hakken er qua vertrouwen en "komt dit ooit nog goed" gevoel bij mij eigenlijk meer in dan die korte en veel snellere drop van 69 naar 60 en daarna 50.
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 29-04-2022 17:06 ]
Ben er ook blij mee, helemaal i.c.m. Curve (met dank aan deze community). Maar ik kan een IceSaveonderbuikgevoel niet onderdrukken, dus de spreidstrategie is zinvol. (dat laatste is ook wat ik 's avonds tegen... oh wacht, off topic)MicroWhale schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:54:
[...]
Ik blijf het zeggen: Nexo wordt mijn nieuwe bank.
Nu zit ik nog chagrijnig achter mijn pc. Dan ga ik gewoon in een hoekje liggen huilen. En als er dan ook nog 15k achteraan komt ga ik in fuck it 100x long en we zien wel wat er gebeurt tilt modus en sluiten we dit hoofdstuk weer af I guess als de grootste stommiteit en grootste bevestiging van gierigheid die ik maar kan bedenken. Wie weet helpt het me dan nog wat in de rest van mijn levenzwembroek schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:05:
[...]
Als je nu al denkt van komt dit ooit weer goed wat moet je dan denken als die capitulatie candle naar 28k of lager komt?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Die dump gaat nog verder dan ik dacht, inmiddels 2,09.
[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 29-04-2022 17:19 ]
Omdat ik geen tokens/shitcoins wilde van een CeFi platform heb ik vorig jaar eerst Blockfi geprobeerd, die al vrij snel de rente liet dalen. Mede door jouw tips en die van @Mooody heb ik de stap naar Nexo gewaagd, dus dank jullie wel! Ik heb er zeker geen spijt van. Vandaag heb ik de 12% rente van vorig jaar zomer op Euro's even omgewisseld naar bitcoin met een stijging van ruim 200%MicroWhale schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:54:
[...]
Ik blijf het zeggen: Nexo wordt mijn nieuwe bank.
[ Voor 6% gewijzigd door KcRp op 29-04-2022 17:36 ]
[ Voor 21% gewijzigd door twit op 29-04-2022 17:30 ]
Dit compliment komt @Mooody toeKcRp schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:20:
[...]
Mede door jouw tips en die van Elmo (ben z'n echte tweakers naam even kwijt) heb ik de stap naar Nexo gewaagd, dus dank jullie wel!
Maktub
@@69KDarrell schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:32:
Wen Jaapio
Nee hoor, gewoon terug naar de status quo van de afgelopen weken. Alleen de Binance listing heeft even wat reuring gegeven.superchanbe schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:37:
wow nexo dumped zo hard
Zolang het maar geen Nex(t)0 zal zijn.Wiley99 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:08:
[...]
Nee hoor, gewoon terug naar de status quo van de afgelopen weken. Alleen de Binance listing heeft even wat reuring gegeven.
Mooi kut... volgende week komt m'n eerste half jaarlijkse stake los.. moet ik dan bijlappen om perks te behouden eigenlijk?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nee dat hoeft niet, lekker laten staan en genieten van alle cashback etc....NeoflexNL schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:40:
[...]
Mooi kut... volgende week komt m'n eerste half jaarlijkse stake los.. moet ik dan bijlappen om perks te behouden eigenlijk?
nothing stops this train
[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 29-04-2022 18:44 ]
bijna overal zijn de rewards naar beneden geschaald, ook bij Nexo geloof ik, of Youhodler etc...Bananeman schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:38:
Als CDC de card rewards ook nog gaat bijstellen naar beneden is het sprookje echt voorbij. Ze hebben de earn rewards om zeep geholpen al. Ik houd de kaart maar verplaats dadelijk alles uit earn naar andere opties.
nothing stops this train
Nee, zolang je het gestaked deel niet aanraakt.NeoflexNL schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:40:
[...]
Dan hebben we Rekteroni vanavond
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
$5,648 als uiterste bij start zelfs…Wiley99 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:08:
[...]
Nee hoor, gewoon terug naar de status quo van de afgelopen weken. Alleen de Binance listing heeft even wat reuring gegeven.
Maar niet zo erg als bij CDC. Gaat nergens over.Kol Nedra schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:44:
[...]
bijna overal zijn de rewards naar beneden geschaald, ook bij Nexo geloof ik, of Youhodler etc...
Maar je kunt je afvragen hoe dat komt. Wellicht is CDC de enige die veilige en eerlijke rentes biedt en zijn de andere exchanges slechts cowboys met rentes die niet op lange termijn houdbaar zijn.Bananeman schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:49:
[...]
Maar niet zo erg als bij CDC. Gaat nergens over.
Is dat niet een beetje het lot van al deze platformen? Zodra de incentives worden beperkt, gaat men opzoek naar een nieuw alternatief.Bananeman schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:38:
Als CDC de card rewards ook nog gaat bijstellen naar beneden is het sprookje echt voorbij. Ze hebben de earn rewards om zeep geholpen al. Ik houd de kaart maar verplaats dadelijk alles uit earn naar andere opties.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq