[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 215 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.543 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:38
NeoflexNL schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:03:
Ik krijg op Moonbeam de melding dat mijn aantal gestakete Glimmers te laag is voor de betreffende delegation, en dat ik daarmee geen rewards meer krijg.

Wat is dan raadzaam?

1. wachten tot het vanzelf weer terugkomt in de top300?
2. unstaken en een andere delegation zoeken?
3. bijstorten?

Trouwens best irritant dat je daar geen melding van krijgt, maar actief moet gaan kijken of alles nog goed gaat. Inmiddels liggen ze dus al een week stil...
Optie 1 gaat niet gebeuren.
Ik sluit me aan bij wat @Skrunsies zegt.
Let wel op dat collators met een lage minimale bond vaak ook het meeste risico lopen om uit de active set gedrukt te worden. Ik zou zelf bijstorten. Maar dat kan vast binnenkort onder de $4.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:34
Nou BTC kom op, sloop die 42K even vandaag!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-10 18:57

NeoflexNL

Forever young

Pusherman_ schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:28:
[...]

we zijn hier toch allemaal tradfi wantrouwers? O-)
Hmm, ja ik heb wel behoorlijk wat aan te merken op het huidige geldsysteem ja, maar feit blijft natuurlijk wel dat ik mijn hypotheek en boterhammen (en mijn belasting) met euro's betaal, en niet met Thether o.i.d. Daarnaast heb je natuurlijk depositogarantie op de bank.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:31:
[...]

Optie 1 gaat niet gebeuren.
Ik sluit me aan bij wat @Skrunsies zegt.
Let wel op dat collators met een lage minimale bond vaak ook het meeste risico lopen om uit de active set gedrukt te worden. Ik zou zelf bijstorten. Maar dat kan vast binnenkort onder de $4.
Dank! Ik vond persoonlijk dat ik er al best wat GLMR in had zitten, maar zal hier geen bedragen/amounts noemen.

Deze collator stond ook ergens in een top10 lijstje meen ik, dus dacht dat ik goed zat.

Bijstorten it is I guess...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
NeoflexNL schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:34:
[...]

Dank! Ik vond persoonlijk dat ik er al best wat GLMR in had zitten, maar zal hier geen bedragen/amounts noemen.

Deze collator stond ook ergens in een top10 lijstje meen ik, dus dacht dat ik goed zat.

Bijstorten it is I guess...
Als je aangeeft dat het al een week stil stond.. Krijg ik het idee dat je er niet veel naar kijkt en dus ook niet 'vaak' je rewards terug compound.. Dan is de optie die ik aangaf, alsin druk op revoke, misschien wel wat voor jou. Kan je makkelijker schakelen mocht je te weinig GLMR hebben..

Hoe dan ook bijstorten in GLMR rond de $4 is een koopje, die staat binnen de kortst mogelijke keren op $20.. Niet dat ik een muntje wil chillen ofzo maaruh..

HUP GLMR HUP *O*

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Skrunsies schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:38:
[...]

Als je aangeeft dat het al een week stil stond.. Krijg ik het idee dat je er niet veel naar kijkt en dus ook niet 'vaak' je rewards terug compound.. Dan is de optie die ik aangaf, alsin druk op revoke, misschien wel wat voor jou. Kan je makkelijker schakelen mocht je te weinig GLMR hebben..

Hoe dan ook bijstorten in GLMR rond de $4 is een koopje, die staat binnen de kortst mogelijke keren op $20.. Niet dat ik een muntje wil chillen ofzo maaruh..

HUP GLMR HUP *O*
Dat heb je wel aardig ingeschat O-) Het is een onderdeel van de crypto PF, naast allerlei andere dingen en is een vrij inactief geheel zogezegd. Rewards terug compounden deed ik eigenlijk helemaal niet, moet ik daar niet een minimum van 50 GLMR voor hebben?

Ik heb nu gerevoked idd, dank voor de hulp weer. DCA momentje komt er weer aan, dus zal er wat bij stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
NeoflexNL schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:42:
[...]

Dat heb je wel aardig ingeschat O-) Het is een onderdeel van de crypto PF, naast allerlei andere dingen en is een vrij inactief geheel zogezegd. Rewards terug compounden deed ik eigenlijk helemaal niet, moet ik daar niet een minimum van 50 GLMR voor hebben?

Ik heb nu gerevoked idd, dank voor de hulp weer. DCA momentje komt er weer aan, dus zal er wat bij stoppen.
Als je eenmaal bij een collator zit, dan hoef je geen 50 GLMR toe te voegen, maar volstaat 1 GLMR al wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:38:
[...]

HUP GLMR HUP *O*
Nadeel van meteen revoken is dat je er dan automatisch uitgeknikkerd wordt na 7 dagen.
>$20 na de halving in 2024? :9
Dan zie ik trouwens Dot ook wel weer >$50.

Met xcm v3 gaat Dotsama knallen in een bullmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:45:
[...]

Nadeel van meteen revoken is dat je er dan automatisch uitgeknikkerd wordt na 7 dagen.

Oh? dat wist ik niet ( wel dat DOT weer boven de $50 komt :9 ), wanneer je je 1e rewards krijgt en je daarna op revoke drukt, word je er dan na een week uitgeknalt?

Ik kan me voorstellen voor gebruikers die niet 'veel GLMR' hebben dat dat wel een goeie optie was geweest ( wanneer men toch niet werkt met compound )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:48:
[...]

Oh? dat wist ik niet ( wel dat DOT weer boven de $50 komt :9 ), wanneer je je 1e rewards krijgt en je daarna op revoke drukt, word je er dan na een week uitgeknalt?

Ik kan me voorstellen voor gebruikers die niet 'veel GLMR' hebben dat dat wel een goeie optie was geweest ( wanneer men toch niet werkt met compound )
Yep. ;)

Wat je wel kan doen is na 4 dagen je revoke cancelen en dan weer opnieuw revoken. Zo kan je wat dagen winnen in vergelijking met als je helemaal niet zou revoken. Maar wat een gedoe allemaal. Gewoon zorgen dat je op de eerste pagina van de 300 staat en je hebt er geen omkijken meer naar.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:56:
[...]

Yep. ;)

Wat je wel kan doen is na 4 dagen je revoke cancelen en dan weer opnieuw revoken. Zo kan je wat dagen winnen in vergelijking met als je helemaal niet zou revoken. Maar wat een gedoe allemaal. Gewoon zorgen dat je op de eerste pagina van de 300 staat en je hebt er geen omkijken meer naar.... :*)
Ja hallo... Zoveel whales aangaande GLMR zwerven hier niet op t forum _O- ( maar ben het wel met je eens )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:30

resusaapje

h less

[...]

Nadeel van meteen revoken is dat je er dan automatisch uitgeknikkerd wordt na 7 dagen
Nee hoor. Ik revoke standaard en blijf er dan vanaf. Niks aan het handje.
Wel is er nu een voorstel om na revoke geen staking meer toe te kennen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
42.500 vandaag?? Blijft lang rommelen..

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TSfIegEpw8GMdLgNkicaXkHhpig=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/w9R0ohBUNW1tFWArFbpVKbzx.gif?f=user_large

Macd op de deelie staat ook op het punt naar groen te flippen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EbfXz_O-nM5VWrymc1oJ5VUuwQU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kNqQBM4HQEA3MrM2kpUsccbf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door Darrell op 21-04-2022 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:49

knakworst

Get more sats!

Weet crypto door de paasdagen niet dat het al donderdag dipdag is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
resusaapje schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:14:
[...]

Nee hoor. Ik revoke standaard en blijf er dan vanaf. Niks aan het handje.
Wel is er nu een voorstel om na revoke geen staking meer toe te kennen
Dan heb jij geluk. Want na de 7 dagen revoke kan iedereen het verzoek uitvoeren. Meestal voert de collator het zelf uit. Ik wil niet geloven dat jij na de 7 dagen er niet binnen enkele dagen uit wordt geknikkerd. Bij de meeste mensen die ik ken is het instant na de 7 dagen. Misschien ben je wat minder interessant omdat je ergens onderaan de lijst hangt. Maar als ik revoke lig ik er 100% uit na 7 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:31:
[...]

Dan heb jij geluk. Want na de 7 dagen revoke kan iedereen het verzoek uitvoeren. Meestal voert de collator het zelf uit. Ik wil niet geloven dat jij na de 7 dagen er niet binnen enkele dagen uit wordt geknikkerd. Bij de meeste mensen die ik ken is het instant na de 7 dagen. Misschien ben je wat minder interessant omdat je ergens onderaan de lijst hangt. Maar als ik revoke lig ik er 100% uit na 7 dagen.
Dat is alleen zo bij mensen die vartighonderdmiljoen glimmertjes hebben...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1wkrWAuJlAlrUjg8ICH7OKMCLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8yHc7gaUPy4y51qgp1FBPTt5.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:37:
[...]

Dat is alleen zo bij mensen die vartighonderdmiljoen glimmertjes hebben...

[Afbeelding]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:15
MicroWhale schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:01:
[...]

persoonlijke mening: ... als je zo met je boekhouding/omzet omgaat dan kun je beter geen ZZPer worden.
Idd een hack en je hebt een schuld van bv 50k wat je gereserveerd had als inkomsten belasting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik weet nog niet welke nick hier precies van Elon is maar post even een paar memes van de coins die je gaat kopen. Thank you very much. Soon moon? :>

https://frontpage.fok.nl/...-van-21-miljard-euro.html

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jx2qSIF7jYiEnM-LHPNdsoJygks=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UjrLEffBPV1j6EJ7QQvLV86A.jpg?f=user_large

EUR of USD maakt weer veel uit vandaag…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
sh4d0wman schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:52:
Ik weet nog niet welke nick hier precies van Elon is maar post even een paar memes van de coins die je gaat kopen. Thank you very much. Soon moon? :>

https://frontpage.fok.nl/...-van-21-miljard-euro.html
DOT en GLMR

Geen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
42k nu eindelijk als support ? Of zakken we er weer voor de 900derste x doorheen .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 23:30

resusaapje

h less

zwembroek schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:31:
[...]

Ik ben inderdaad superoninteressant en heb altijd geluk. Dus tja, geloof het of niet, maar ik hing bijna een maand nog revoked rond en kreeg staking goodies binnen. Ik ben zelf weggegaan, omdat mijn collator plots inactive werd gemaakt. Dus exact mijn doel bereikt, want dat heb ik eerder meegemaakt en toen moest ik nog een week rondhangen voor ik ein-de-lijk weg kon

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
eldeegee schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:58:
42k nu eindelijk als support ? Of zakken we er weer voor de 900derste x doorheen .
Amerika zal wel weer dumpen om 15:30-16:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

eldeegee schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:58:
Om 16 uur weten we het.. dan zijn de Americans weer wakker.

Haha @roflexx dacht hetzelfde

[ Voor 6% gewijzigd door Vis op 21-04-2022 13:27 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Deze hebben we alvast in de pocket.

Om 16:00 gaan we de 43.3 doorbreken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Insert gif
Europe be like: first we pump
Amerikanen worden wakker
USA be like: then we dump

Voorlopig is het kiek em goan.

[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 21-04-2022 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:44

YES

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 13:37:
Insert gif
Europe be like: first we pump
Amerikanen worden wakker
USA be like: then we dump

Voorlopig is het kiek em goan.
Japanners worden wakker
Japan be like: then we attack pearl harbo.. wait what were we doing again??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
[...]

Voor GLMR die kunnen toch makkelijk naar 30-50$ gaan na alle rewards zijn vrijgekomen en de bull run terug begint. 30-50B market cap, in de buurt van SOL/LUNA/ADA/AVAX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
YES schreef op donderdag 21 april 2022 @ 13:56:
[...]

Japanners worden wakker
Japan be like: then we attack pearl harbo.. wait what were we doing again??
Japan be like: we need more Doge and Shiba! :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

PlanR schreef op donderdag 21 april 2022 @ 13:35:
Deze hebben we alvast in de pocket.

Om 16:00 gaan we de 43.3 doorbreken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZZb2QlgaNQnA-_HegL2jXzkgphY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lrBtPAKt8nqb9BZfX9XMU8yf.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:15
Een huis kopen met BTC als onderpand? #Hodl

https://mortgage.ledn.io/

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
forzaracing schreef op donderdag 21 april 2022 @ 13:59:
[...]

Voor GLMR die kunnen toch makkelijk naar 30-50$ gaan na alle rewards zijn vrijgekomen en de bull run terug begint. 30-50B market cap, in de buurt van SOL/LUNA/ADA/AVAX
Dat is mijn verwachting. Maar na de volgende halving in 2024. Eerder zou voor mij een bijzonder mooie verassing zijn. :*) Het is natuurlijk wel mogelijk als we nu nog iets van een bull run krijgen. Door de lage circulating supply de komende 24 maanden is het nooit uitgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:01
GLMR op Nexo zou opzich ook wel een fijne zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Ik geloof niet in een herhaling van gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
Canada only.

#next

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:16
Toch maar ef langs Hans Anders denk.
The Bitcoin Mortgage is currently accessible to select Canadian homeowners, and will be available to Canadians and Americans starting in 2022.
En verder maakt dat het natuurlijk niet minder interessant. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

dehardstyler schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:00:
[...]

Toch maar ef langs Hans Anders denk.

[...]

En verder maakt dat het natuurlijk niet minder interessant. :)
Zeker interessant. Het is adoptie op BTC. Waar die plaatsheeft interesseert me niet zo veel. Dat het Canada/Amerika is, is eigenlijk alleen maar gunstig omdat daar veel geld zit en de nood steeds hoger wordt.

Het enige wat je in Europa nog kunt doen is bijvoorbeeld via Nexo een lening afsluiten... maar dan moet je wel 5-10x je hypotheekbedrag in BTC hebben om je hele huis er mee te betalen (zonder je assets te hoeven verkopen).

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PlanR schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:57:
[...]

Ik geloof niet in een herhaling van gister.
Op donderdag dipdag???

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5z4Vzvkaxa_tbOs5nCxZG9nBtls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5EKztXfxiYTKUoMxDm3EOzmW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Darrell schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:18:
[Afbeelding]

Macd op de deelie staat ook op het punt naar groen te flippen:
[Afbeelding]
Daar is die al:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qSuCqUVt_cSA2mO4xcWxoqY6gJk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6r81rnQ4Gdzf3iKT1Bom1zoe.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ik wilde bijkopen op deze dipdag. Helaas gaat de rakket omhoog.

Realistisch scenario kan zijn dat we doorstijgen naar de 45k (die driehoek die hier genoemd werd). En daarna een terugval tot de lage 40 met een wick naar beneden.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-10 14:06
cake moooon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
Goed begin! Juich het ook toe. Al lijken de voorwaarde me nog niet helemaal lekker.

Lening is voor 2 jaar, daarna word de stand van zaken opnieuw opgemaakt. Als btc dan in een huge dip zit neem ik aan dat je een shitload aan fiat kan storten om het weer op pijl te trekken? Lijkt me nogal riskant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-10 04:26
Wel oppassen met dit soort indicatoren, nu er vooral sideways getrade wordt.

Het is al maanden pingpongen binnen een kanaal. De bovenkant wordt gevormd door de lijn van de dips van vorig jaar en de toppen van dit jaar. De onderkant is de lijn langs de dalen van 2022.

Nu zijn we weer onderweg naar de bovenkant (momenteel ±49k, met een tussentijdse weerstand op 45k)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
Hmm nog geen dump. Denk dat de amerikanen uitslapen vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

roflexx schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:05:
Hmm nog geen dump. Denk dat de amerikanen uitslapen vandaag.
Die pockets zijn een keertje leeg he ;).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSvCUZe3z1R5qK4g2QLi6SBGjD4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Hq5MLKyNJpcwH87kWZoOUiw9.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Coldcat schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:35:
Weet iemand ook of die GLMR staking op Binance wel eens vrijkomt?
Iemand de 60d & 30d al eens zien vrijkomen? Lijkt mij een betere deal dan direct op collator te zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

forzaracing schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:19:
[...]

Iemand de 60d & 30d al eens zien vrijkomen? Lijkt mij een betere deal dan direct op collator te zetten
Ja, ik heb inmiddels in zowel de 30, 60 en 90 dagen een fluf zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:21:
[...]

Ik weet niet, blijf het toch maar ranzig vinden klinken dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Ngangatar schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:21:
[...]

Dus om 2h30 opstaan is beste kans om erin te geraken : :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
forzaracing schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:27:
[...]

Lukt mij al 2weken niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
Thanks - dan ga ik het vandaag op een collator zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
forzaracing schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:33:
[...]

Thanks - dan ga ik het vandaag op een collator zetten
Misschien heb jij meer geluk haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

forzaracing schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:27:
[...]

Helaas niet.... Ze komen soms al vrij om 2:01 en soms pas om 2:55. Naar mijn eigen ervaring dan.... De scripts worden blijkbaar niet altijd in dezelfde volgorde gedraaid waardoor er flink verschil in kan zitten. Soms heb je mazzel en komt er om 2:05 een plek vrij, soms pas een stuk later of zelfs helemaal niet.

En nog vaker zie je vrijkomen maar voor je het kan staken, is het alweer gevuld, dit gaat echt in een paar seconden met de populaire muntjes. Ik zit dan ook continue te refreshen op zo'n moment tot ik een gaatje zie.

Sorry @Skrunsies , het werd er niet beter op....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:39:
[...]

Ik zit dan ook continue te refreshen op zo'n moment tot ik een gaatje zie.
:r

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-10 19:48
Hoi! Noob vraag.

Ik wil beginnen met periodiek een klein bedrag (50~ euro p/m max.) in crypto te investeren.
Nu heb ik veel goeds gehoord over Bitvavo (Nederlands en relatief lage kosten). Wat me alleen niet helemaal duidelijk is: tot hoever is je geld beschermd bij bijvoorbeeld een faillissement? Ik lees namelijk dat crypto's niet onder het depositogarantiestelsel vallen, maar Bitvavo meldt zelf dat de wallets tot honderdmiljoenen verzekerd zijn. Geldt dit dan enkel voor zaken als diefstal?

En omdat Bitvavo nog een relatief jong bedrijf is en je niet beschermd bent bij een faillissement(?): is het niet verstandiger om in crypto te investeren via (bijvoorbeeld) Binance?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10 14:15
Fuujii schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:51:
Hoi! Noob vraag.

Ik wil beginnen met periodiek een klein bedrag (50~ euro p/m max.) in crypto te investeren.
Nu heb ik veel goeds gehoord over Bitvavo (Nederlands en relatief lage kosten). Wat me alleen niet helemaal duidelijk is: tot hoever is je geld beschermd bij bijvoorbeeld een faillissement? Ik lees namelijk dat crypto's niet onder het depositogarantiestelsel vallen, maar Bitvavo meldt zelf dat de wallets tot honderdmiljoenen verzekerd zijn. Geldt dit dan enkel voor zaken als diefstal?
In principe is Bitvavo best oke: Nederlandse exchange, duidelijke site, Nederlandse helpdesk. Ze zijn niet de goedkoopste, maar an sich snap ik best dat je ze kiest als eerste exchange. Uiteindelijk zit je er waarschijnlijk in voor de lange termijn en wacht je op een grote koersstijging; dan maakt die paar cent aan fee's ook niet noemenswaardig veel uit. Wat dat betreft, als je je bewust bent van de risico's van crypto's en let op je wachtwoorden / 2FA: gewoon doen :)
Je kan altijd nog een andere exchange kiezen over een paar maanden.

Maar wat ik je vooral wil meegeven: ondanks mooie beloftes, garanties en verzekeringen, als de poep écht de ventilator raakt kan je enkel duimen. Dat geldt echt voor iedere exchange, groot of klein ;)

Overigens zou het ook niet heel nuttig zijn als crypto's onder het depositogarantiestelsel vallen; juist 1 van de redenen dat crypto's bestaan en nuttig zijn ís precies de zwakke plek van dat depositogarantiestelsel. :+
is het niet verstandiger om in crypto te investeren via (bijvoorbeeld) Binance?
Ik denk dat het in de praktijk niet bijzonder veel uitmaakt. Binance kan in theorie ook gewoon stuk.

Hoe dan ook: Er vanuit gaande dat je dit langere tijd gaat doen en je over een paar jaar een serieus vermogen hebt opgespaard: not your keys, not your coins ;) Als je je twijfels hebt bij een exchange, overweeg dan om een hardware wallet te kopen en kijk eens naar Bitonic's Bits.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 22-10 06:59
Ngangatar schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:39:
[...]

Helaas niet.... Ze komen soms al vrij om 2:01 en soms pas om 2:55. Naar mijn eigen ervaring dan.... De scripts worden blijkbaar niet altijd in dezelfde volgorde gedraaid waardoor er flink verschil in kan zitten. Soms heb je mazzel en komt er om 2:05 een plek vrij, soms pas een stuk later of zelfs helemaal niet.

En nog vaker zie je vrijkomen maar voor je het kan staken, is het alweer gevuld, dit gaat echt in een paar seconden met de populaire muntjes. Ik zit dan ook continue te refreshen op zo'n moment tot ik een gaatje zie.

Sorry @Skrunsies , het werd er niet beter op....
Blijkbaar mazzel gehad vorige maand met die 30 en 90 dagen. Als de kans inmiddels zo klein is denk ik dat ik maar op Kraken verder bijkoop ipv Binance, daar komt de crowd loan reward ook binnen.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
UniMatrix schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:31:
[...]

Blijkbaar mazzel gehad vorige maand met die 30 en 90 dagen. Als de kans inmiddels zo klein is denk ik dat ik maar op Kraken verder bijkoop ipv Binance, daar komt de crowd loan reward ook binnen.
Hoeveel procent geeft kraken op glmr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 22-10 06:59
roflexx schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:42:
[...]

Hoeveel procent geeft kraken op glmr?
Nul volgens mij :)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
Dat schiet ook lekker op dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Laatst online: 14-10 19:48
Richh schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:08:
[...]

In principe is Bitvavo best oke: Nederlandse exchange, duidelijke site, Nederlandse helpdesk. Ze zijn niet de goedkoopste, maar an sich snap ik best dat je ze kiest als eerste exchange. Uiteindelijk zit je er waarschijnlijk in voor de lange termijn en wacht je op een grote koersstijging; dan maakt die paar cent aan fee's ook niet noemenswaardig veel uit. Wat dat betreft, als je je bewust bent van de risico's van crypto's en let op je wachtwoorden / 2FA: gewoon doen :)
Je kan altijd nog een andere exchange kiezen over een paar maanden.

Maar wat ik je vooral wil meegeven: ondanks mooie beloftes, garanties en verzekeringen, als de poep écht de ventilator raakt kan je enkel duimen. Dat geldt echt voor iedere exchange, groot of klein ;)

Overigens zou het ook niet heel nuttig zijn als crypto's onder het depositogarantiestelsel vallen; juist 1 van de redenen dat crypto's bestaan en nuttig zijn ís precies de zwakke plek van dat depositogarantiestelsel. :+

[...]
Ik denk dat het in de praktijk niet bijzonder veel uitmaakt. Binance kan in theorie ook gewoon stuk.

Hoe dan ook: Er vanuit gaande dat je dit langere tijd gaat doen en je over een paar jaar een serieus vermogen hebt opgespaard: not your keys, not your coins ;) Als je je twijfels hebt bij een exchange, overweeg dan om een hardware wallet te kopen en kijk eens naar Bitonic's Bits.
Bedankt voor je reactie! Ik begrijp dat alles stuk kan. Maar is het met die logica niet beter om dan juist voor een grotere partij te kiezen dus? Omdat die doorgaans wat meer snel omvallen(?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-10 10:05
Fuujii schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:54:
[...]

Bedankt voor je reactie! Ik begrijp dat alles stuk kan. Maar is het met die logica niet beter om dan juist voor een grotere partij te kiezen dus? Omdat die doorgaans wat meer snel omvallen(?)
Als je een serieuzer alternatief zoekt: kraken.com Geen poespas of blinkende knopjes, maar wel een uiterst professionele en betrouwbare exchange. Makkelijk geld overmaken via sepa instant transfers. Wel geen ideal of bancontact.

Als het echt voor de lange hodl is, en het een stevig bedrag begint te lijken: koop een ledger. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

De verkoper had zich verslapen vandaag. Schijnt dat hij nu wakker is! Hij is nog wat sloom.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Op de deli is de MACD ook weer rood. Nu heb ik wel zin in een McDonald's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wen 30k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Het lukt maar niet he, met die geitenbende

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10 14:15
Fuujii schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:54:
[...]

In principe wel, ja. Maar als je wat dat betreft meer zekerheid wil, kan je het beste je coins in eigen beheer nemen (= hardware wallet, zoals een Ledger).

Uiteindelijk kent crypto veel risico's, het omvallen van exchanges is er zeker een, maar elke serieuze exchange die omvalt zal uiteindelijk ook weer invloed hebben op de koers van je coins. Het is naar mijn mening simpelweg een van de risico's, maar ik zou er zelf niet heel snel een andere exchange voor kiezen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:18
Allemaal alleen meningen, @Fuujii. Als je naar de grote exchanges kijkt dan zijn er voor allemaal voor en tegens. Kraken en Binance zijn natuurlijk buitenlands (wil je je paspoort aan de USA (Kraken) of een onduidelijke plek (Binance) afgeven of binnen Nederland (Bitvavo) houden?
Wil je gewoon even zien hoe het gaat en wat muntjes kopen en een tijdje vasthouden, dan is een simpele plek als Bitvavo wellicht overzichtelijker dan exchanges die vooral veel toeters en bellen hebben en waarvan het met zekerheid onduidelijker is hoe ze jouw muntjes bewaren.
En als het allemaal wat groter wordt, dan is het handig om wat te spreiden en zo je risico te beperken. Ze gaan niet allemaal tegelijk kapot.
Mijn advies voor 50/mnd in BTC of ETH zou Bitvavo zijn, eerlijk gezegd. Als je er na een jaar een aardig bedragje op hebt staan kun je een hardware wallet overwegen om een deel 'koud' te parkeren. Als je op een gegeven moment ook wil spelen met daghandel dan kun je altijd nog naar Kraken, Binance of de anderen die hier vaak genoemd worden.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:34
Lekker wanneer btc weer zo langzaam leeg gezogen wordt :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
41.8? Vind het meevallen. Maandag stonden we op 38.6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
PlanR schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:12:
41.8? Vind het meevallen. Maandag stonden we op 38.6.
Die 69/80+/100+ komt ooit wel. Not today

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op donderdag 21 april 2022 @ 00:32:
Het is donder donderdag! Taro al een paar dagen weinig gezien. Vaak komt hij terug met koersreactie!
Mij zal je een paar weken niet zien, iets met een zonnig land en een rondreis enzo... :w

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
Taro schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:14:
[...]

Mij zal je een paar weken niet zien, iets met een zonnig land en een rondreis enzo... :w
Finger vom Handy! (aka, laat de koersen even voor wat ze zijn en bestel nog wat extra IPA's)

Goede reis 8)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:12
[...]

Enjoy! Zo'n staking reward, bnb cashback , referral payment cocktailtje in het zonnetje op een mooie locatie smaakt vast heerlijk! Of een IPA natuurlijk als je een beetje in de westerse wereld blijft ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Enjoy (y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Ik zou het wel prima vinden. Nog een keer onderin de 30k en dan langzaam omhoog kabbelen richting een nieuwe ATH of triple top tegen het einde van het jaar. Om in het jaar 2023 met een -60% de beer door te brengen en dan in 2024 na de halving weer een echte bull te starten van minimaal 1,5 - 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Hoi! Noob vraag.

En omdat Bitvavo nog een relatief jong bedrijf is en je niet beschermd bent bij een faillissement(?): is het niet verstandiger om in crypto te investeren via (bijvoorbeeld) Binance?
Crypto.com is ook een mooie optie. Makkelijk te storten en de CDC kaart (zie ook YouTube en dit forum) is een erg leuke (en verslavende) manier om je pf een beetje op te bouwen.

Op YouTube vind je ook legio filmpjes met verschillende exchanges.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-10 13:13
Klote yanks ook altijd.. Wie heeft hun ooit toegelaten tot deze club

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momark
  • Laatst online: 12-07 08:37
Hoi! Noob vraag.

Bitvavo is prima om mee te beginnen. Overzichtelijk, makkelijk orders plaatsen en je kan staken ook automatisch aanzetten. Voor waves, ada, icon en wat anderen, krijg je toch wekelijks meer dan 5%, voor btc en eth en wat anderen is de staking minder dan 1%.

Ik vraag me af of de cryptos bij een faillissement van bitvavo weg zijn, die staan dan nog op jou naam? Het geld zal wellicht wel weg zijn, maar een faillissement zie ik niet gauw gebeuren, of er moet een grote hack plaatsvinden, maar dat lijkt me ook onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24

-Sander-

///M Powerrrrrr

Hoi! Noob vraag.

Wat ik heb gelezen op hun site is dat het bedrijf is opgesplitst. Alle gelden staan gereserveerd op een aparte vereniging. Bij een faillissement van de BV blijven de gelden dus los van het faillissement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:31
Wat een mooie dag had moeten worden lijkt toch nog rood af te sluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Deman23 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:04:
Kan nog goedkomen. Duimen, nog beter, kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Dit kan nog wel maanden zo doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Deman23 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:04:
Morgenochtend 39k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
We stonden om 8u rond dit niveau en om 20u ook. Dekselse donderdag ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 15:40
Prima, morgen wordt het salaris weer gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:31
PlanR schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:06:
[...]

Kan nog goedkomen. Duimen, nog beter, kopen!
Ben financieel niet zodanig dat ik invloed heb 😅🤷🏻‍♂️
Pagina: 1 ... 215 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!