Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik ben een BTC maxi. Met wat ETH voor de schnabbel. En DOT en KSM voor de staking en omdat de techniek tof is. En GRT omdat ik in het project geloof.PlanR schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:12:
[...]
Hoppa bijpompen! En wat wou je dan kopen? Alts of BTC?
Ok, misschien toch niet zo'n maxi. Maar meer dan dit is 't niet
Dacht dat dat overal de 25e was.Ray_ schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:10:
[...]
Prima, morgen wordt het salaris weer gestort.
Ray_ schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:15:
[...]
Ik ben een BTC maxi. Met wat ETH voor de schnabbel. En DOT en KSM voor de staking en omdat de techniek tof is. En GRT omdat ik in het project geloof.
Ok, misschien toch niet zo'n maxi. Maar meer dan dit is 't niet
Niks mis mee, komt helemaal goed!
PlanR schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:12:
[...]
Hoppa bijpompen! En wat wou je dan kopen? Alts of BTC?
nothing stops this train
Ik denk eerder dat we door de 41k heen zakken.PlanR schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:37:
Als we vanavond allemaal slapen/rekt zijn/liggen,, beuken we door de 42&43 door
Ja, bij mij bepaalt ook mijn werkgever dat, die kijkt niet echt meer naar overal. Wel al jaren netjes op de 24e of de vrijdag ervoor als dat in een weekend valt.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
42 en 43 dollar? I hope not!PlanR schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:37:
Als we vanavond allemaal slapen/rekt zijn/liggen,, beuken we door de 42&43 door
SuCces met de dure SuC'sTaro schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:14:
[...]
Mij zal je een paar weken niet zien, iets met een zonnig land en een rondreis enzo...
Gelukkig de Binance Card gekoppeld ivm laden, dat verzacht de boel een beetje ivm cashback
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Q7davloUFIZWBWcaiwR6gQkR.gif?f=user_large)
Dit, iedere dag weer. Doodziek word je er van.
Yep!Wiley99 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:43:
[...]
Ja, bij mij bepaalt ook mijn werkgever dat, die kijkt niet echt meer naar overal. Wel al jaren netjes op de 24e of de vrijdag ervoor als dat in een weekend valt.
Hetzelfde hier alleen dan keurig op de 20e, of op de vrijdag als de 20e in het weekend valt
UberLurker Departement #GG.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zie nu dat dat geen verkeerde keus is geweest. Zo meteen ff ruim 2% satjes toevoegen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zoals op iedere donderdag.Joosie200 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:02:
Had gewoon om half 4 toch op de sell knop moeten rammen zoals alle andere yankees.
Zero.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zei het al voor Pingo. Het is 9 van de 10x rood op donderdag.twit schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:12:
[...]
Ik dacht ik ga toch eens kijken of het nu gewoon zo in ons hoofd zit omdat je slechte dagen nu eenmaal altijd onthoud maar damn. De donderdagen zijn echt al tijden niet best zeg!![]()
:
[Afbeelding]
Altijd janken op donderdag, gelukkig morgenmiddag weekend.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 21-04-2022 22:22 ]
Zero.
Daar was het 7 dagen in de maand rood. Dat is weer een heel ander verhaal.Pelox schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:18:
[...]
Ik zei het al voor Pingo. Het is 9 van de 10x rood op donderdag.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
twit schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:20:
[...]
Daar was het 7 dagen in de maand rood. Dat is weer een heel ander verhaal.
Zero.
Excuus. Taro is de grens nog niet over en het ontspoort al. Ik begon zo goed met zowaar wat data en een zelfgemaakte chart en wat uitzoekwerk. Ik ga terug in mn hok.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Komt er eigenlijk ooit een dag dat jij ook long zit / BTC in je PF hebt en met de meesten in dit topic mee hoopt dat we zowaar omhoog ipv omlaag gaan?roflexx schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:38:
Daar gaat de 41k al haha.
Ik zit voor 50% in btc. En hoop ook echt wel dat we omhoog gaan. Maar ik zie dat op korte termijn niet gebeuren. Daarom probeer ik toch wat te traden.twit schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:39:
[...]
Komt er eigenlijk ooit een dag dat jij ook long zit / BTC in je PF hebt en met de meesten in dit topic mee hoopt dat we zowaar omhoog ipv omlaag gaan?
Kan ik op jullie rekenen? Dankjewel!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik denk dat wanneer ik zo nu en danst traden uiteindelijk meer btc had had gehad..roflexx schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:45:
[...]
Ik zit voor 50% in btc. En hoop ook echt wel dat we omhoog gaan. Maar ik zie dat op korte termijn niet gebeuren. Daarom probeer ik toch wat te traden.
Aan de andere kant, mijn doelstelling is om met 7 jaar financieel onafhankelijk te zijn dus waarom de haast
Vroeger heeft het ‘traden’ mij uiteindelijk meer gekost dan het wat opleverde
Hier dus gewoon elke maand geld in btc, eth, link en stablecoin (voor de 12% rente) en er van uit gaan dat over 7 jaar dit er voor zorgt dat FO haalbaar is 😜
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat is de 100W MA? Als je wilt dat je daar uitkomt zie je dat je er net boven blijft hangen.resusaapje schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:59:
Vanaf zaterdag ben ik een week weg, ik ben niet van plan naar crypto te kijken. Ik heb BTC orders staan in de 35-36 regionen. Ik hoop blij verrast te zijn als ik over een week weer terug ben.
Kan ik op jullie rekenen? Dankjewel!
Ik trade maar met 15% van mijn totale pf. Voor de rest doe ik hetzelfde als jou ongeveer.sjorremans schreef op donderdag 21 april 2022 @ 23:04:
[...]
Ik denk dat wanneer ik zo nu en danst traden uiteindelijk meer btc had had gehad..
Aan de andere kant, mijn doelstelling is om met 7 jaar financieel onafhankelijk te zijn dus waarom de haast
Vroeger heeft het ‘traden’ mij uiteindelijk meer gekost dan het wat opleverde
Hier dus gewoon elke maand geld in btc, eth, link en stablecoin (voor de 12% rente) en er van uit gaan dat over 7 jaar dit er voor zorgt dat FO haalbaar is 😜
Vuige ramptoerist dat je er bentroflexx schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:38:
Daar gaat de 41k al haha.
Ik wil wedden dat Taro of Jaapio wat kratjes bier in een short hebben geknald rond 42.9k.
Geeft je mooi een kratje bier met bifi in return.
Die is support inderdaad. Waarbij de weekly 7 resistance is. Die is al eerder een aantal weken een probleem geweest, maar ook met vuurwerk omhoog als ie wordt gebroken.YES schreef op donderdag 21 april 2022 @ 23:38:
Tot nu toe geeft de 1D MA7 steun, benieuwd of die het houdt. Hij is namelijk de afgelopen dagen weer omhoog aan het kruipen, als we er doorheen donderen gaat het wel even hard denk ik? Dus laten we gaan voor MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Dit is de support lijn (zonder wicks) van de ADHD Duitser.Deman23 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 00:46:
Eindelijk iets wat op een bounce begint te lijken. Hopelijk geen dode kat..
Hij houd hem, vooralsnog. Wat een bende..Deman23 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 00:46:
Eindelijk iets wat op een bounce begint te lijken. Hopelijk geen dode kat..
Kwam er gisteren achter dat dat gewoon Jan & Kees zijnJoebarRC schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:41:
Klote yanks ook altijd.. Wie heeft hun ooit toegelaten tot deze club
De Bounceroflexx schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 04:58:
Welke bounce
Fake! De auto zakt niet door zijn vering heen
Jan & Kees?? En Henk & Ingrid dan?Crawl NL schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 06:35:
[...]
Kwam er gisteren achter dat dat gewoon Jan & Kees zijn
Kom op, een beetje diversiteit kan geen kwaad toch
Nee hoor, de maan is van lichtgewicht kaas. Daarom blijft de koers niet elke keer op die hoogte, omdat er geen massa isXqlus1ve schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 07:41:
[...]
Fake! De auto zakt niet door zijn vering heen
==
hoi
Bestaat dat nogroflexx schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:30:
Matic heeft er zin in!
Dat is de tragiek van mijn actiesColdcat schreef op donderdag 21 april 2022 @ 23:05:
[...]
Dat is de 100W MA? Als je wilt dat je daar uitkomt zie je dat je er net boven blijft hangen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
En wat als de dump iets eerder komt?eldeegee schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:04:
Zal ik een kleine voorspelling doen? We zijn onderweg naar de 41-42K om later vandaag weer keihard te worden gedumpt. Crypto is helemaal niet moeilijk.
Zet eens een buy op $239000 K? Thx!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wat houdt die egg hunt in?
Van hun Twitter: https://twitter.com/AstarNetwork/status/1516770976536530949
1/ Go here and click on Staking https://portal.astar.network/
2/ Stake a minimum of 500 $ASTR
3/ Must Stake your $ASTR through the whole campaign
4/ Rewards are received based on staked amount
5/ Claim rewards on the portal with the claim button at the end of campaign
[ Voor 13% gewijzigd door mannowlahn op 22-04-2022 10:19 ]
Leuke actie voor als je al ASTR in je PF hebt. Ik zou er nu niet speciaal ASTR voor gaan kopen. Zeker niet in deze onzekere markt en het feit dat er de komende maanden miljarden ASTR vrij komen voor vc's.markisoke schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:01:
[...]
Van hun Twitter: https://twitter.com/AstarNetwork/status/1516770976536530949
[Afbeelding]
1/ Go here and click on Staking https://portal.astar.network/
2/ Stake a minimum of 500 $ASTR
4/ Rewards are received based on staked amount
Stilte voor de moon #hopiumLBV_038 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:15:
Het is stil... te stil
Gisteren een kwartier proberen te vinden wanneer die campaign afloopt... Niet te vinden.markisoke schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:01:
Duidelijk communiceren is toch lastig
Momark schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:46:
[...]
Bitvavo is prima om mee te beginnen. Overzichtelijk, makkelijk orders plaatsen en je kan staken ook automatisch aanzetten. Voor waves, ada, icon en wat anderen, krijg je toch wekelijks meer dan 5%, voor btc en eth en wat anderen is de staking minder dan 1%.
Ik vraag me af of de cryptos bij een faillissement van bitvavo weg zijn, die staan dan nog op jou naam? Het geld zal wellicht wel weg zijn, maar een faillissement zie ik niet gauw gebeuren, of er moet een grote hack plaatsvinden, maar dat lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Dank! Bitvavo it is.NeoflexNL schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:36:
[...]
Crypto.com is ook een mooie optie. Makkelijk te storten en de CDC kaart (zie ook YouTube en dit forum) is een erg leuke (en verslavende) manier om je pf een beetje op te bouwen.
Op YouTube vind je ook legio filmpjes met verschillende exchanges.
We horen het graag van je als je rekt gegaan bent of als je crypto naar de maan gegaan is!
(welke muntjes ga je aanschaffen?)
Het idee is om een klein bedrag te beleggen in Bitcoin en misschien Etherium.YES schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:45:
[...]
We horen het graag van je als je rekt gegaan bent of als je crypto naar de maan gegaan is!
(welke muntjes ga je aanschaffen?)
En wellicht een heel klein bedrag aan random coins puur als een vorm van een experiment.
Normaal is april een mooie maand…
Vraag voor degenen die dat ook doen: Hoe bepalen jullie voor jezelf hoeveel je omzet naar de assets waar die rente uit komt?
[ Voor 10% gewijzigd door MicroWhale op 22-04-2022 12:55 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik laat altijd "in kind" uitbetalen. Dus in de asset die je hebt weggezet. Oftewel;MicroWhale schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:51:
Net even het verschil uit zitten rekenen tussen uitbetalen in NEXO en uitbetalen in de currency zelf... scheelt toch een aardige duit! Dus ik wil t knopje naar uitbetalen in NEXO zetten... echter...
Vraag voor degenen die dat ook doen: Hoe bepalen jullie voor jezelf hoeveel je omzet naar de assets waar die rente uit komt?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hoe zorg je er dan voor dat je minimaal 10% nexo blijft houden?Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:00:
[...]
Ik laat altijd "in kind" uitbetalen. Dus in de asset die je hebt weggezet. Oftewel;
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
VerstandigFuujii schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:21:
[...]
Het idee is om een klein bedrag te beleggen in Bitcoin en misschien Etherium.
En wellicht een heel klein bedrag aan random coins puur als een vorm van een experiment.
De transaction export van NEXO werkt daar zeer goed voor.MicroWhale schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:51:
Net even het verschil uit zitten rekenen tussen uitbetalen in NEXO en uitbetalen in de currency zelf... scheelt toch een aardige duit! Dus ik wil t knopje naar uitbetalen in NEXO zetten... echter...
Ik zorg dat ik 10,5-12% Nexo houd voor alle perks. Erboven of eronder dan Nexo eraf of erbij, maar wel in USDx (om schommelingen op te vangen en om card uitgaven af te lossen). In BTC en ETH steek ik alleen mijn DCA uit EURx die ondertussen rente staat te trekken.MicroWhale schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:51:
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dus je Nexo >12% gaat naar USDx en je EURx rente gaat naar BTC en ETH?Wiley99 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:08:
[...]
Ik zorg dat ik 10,5-12% Nexo houd voor alle perks. Erboven of eronder dan Nexo eraf of erbij, maar wel in USDx (om schommelingen op te vangen en om card uitgaven af te lossen). In BTC en ETH steek ik alleen mijn DCA uit EURx die ondertussen rente staat te trekken.
Zo'n percentage vind ik inderdaad wel wat om aan te houden, maar ik zou dan eerder naar BTC gaan of EURx... (Ik snap dat USDx meer rente trekt, maar ik vind wat er nu in de amerikaanse economie gebeurt niet echt vertrouwen geven in die munt.)
Niet, ik vind NEXO helemaal niet zo goed wat dit betreft. Waarom hebben we een shitcoin nodig om meer rente te krijgen? Het is een extra laag risico toevoegen wat nergens voor nodig is.MicroWhale schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:05:
[...]
Hoe zorg je er dan voor dat je minimaal 10% nexo blijft houden?
CDC, Celcius en NEXO doen hieraan. Daarom heb ik momenteel Bitcoin weggezet bij Ledn, Youhodler en Hodlnaut.
Hoeveel procent rente krijg je daar?Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:13:
[...]
Niet, ik vind NEXO helemaal niet zo goed wat dit betreft. Waarom hebben we een shitcoin nodig om meer rente te krijgen? Het is een extra laag risico toevoegen wat nergens voor nodig is.
CDC, Celcius en NEXO doen hieraan. Daarom heb ik momenteel Bitcoin weggezet bij Ledn, Youhodler en Hodlnaut.
2x de helft
De Nexo die ik verkoop is niet zo heel veel hoor, die gaat ook weer op aan de kaart. Ik doe dat naar USDx zodat ik een beetje zicht houd op de Nexoschommelingen (koers en percentage van pf) en rente. Da's alleen een OCD dingetje ;-)MicroWhale schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:11:
[...]
Dus je Nexo >12% gaat naar USDx en je EURx rente gaat naar BTC en ETH?
Zo'n percentage vind ik inderdaad wel wat om aan te houden, maar ik zou dan eerder naar BTC gaan of EURx... (Ik snap dat USDx meer rente trekt, maar ik vind wat er nu in de amerikaanse economie gebeurt niet echt vertrouwen geven in die munt.)
EURx 3 van 4 delen gedurende 3 maanden vastgezet voor 12% (zodat elke maand een deel vrij zou kunnen vallen).
Het vierde deel (tegen 8%) gebruik ik voor DCA in BTC en ETH (beide 7% rente), die ik daarna regelmatig 'koud' zet. Daarnaast gebruik ik het voor card aflossing als die in EUR minder is dan ik betaald heb (als de USD koers stijgt).
Ik heb USDC voor collateral en aflossen kaart, die staat ondertussen 12% te doen (niet vergeten elke keer de credit wallet leeg te trekken).
't Is wat werk voor een paar centen, maar het loont wel op lange termijn. Wie het kleine niet eert...
En met Curve wissel ik makkelijk tussen Binance, Nexo (alleen virtueel) en gewone credit card afhankelijk van de beschikbaarheid van fondsen op de betreffende plek (go back in time ftw)
<edit: nog wat rentepercentages toegevoegd>
<edit2: voor nieuwe reaguurders: uiteraard spreid ik mijn kansen ook over verschillende exchanges, koude opslag, ouderwetse banken enz. dus nu niet alles bij Nexo knallen omdat het zo'n enorme rentes biedt. Icesave anyone?>
[ Voor 8% gewijzigd door Wiley99 op 22-04-2022 13:35 ]
Oke, dan stal ik mijn muntjes daar ook..
Ik krijg nu namelijk 4 x een kwart, geitenbende.
Thanks!
4 is toch meer dan 2?Skrunsies schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:29:
[...]
Thanks!
Ja, sorry. Ik ken ook niet al die percentages uit m'n hoofd. en ze passen het ook bijna maandelijks aan. Maar het is echt wel te vinden. Google schijnt wel een handige tool te zijnSkrunsies schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:29:
[...]
Thanks!
Thanks man, ik ga hier voor mezelf eens een leuke variant op bedenken.Wiley99 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:23:
[...]
De Nexo die ik verkoop is niet zo heel veel hoor, die gaat ook weer op aan de kaart. Ik doe dat naar USDx zodat ik een beetje zicht houd op de Nexoschommelingen (koers en percentage van pf) en rente. Da's alleen een OCD dingetje ;-)
EURx 3 van 4 delen gedurende 3 maanden vastgezet voor 12% (zodat elke maand een deel vrij zou kunnen vallen).
Het vierde deel (tegen 8%) gebruik ik voor DCA in BTC en ETH (beide 7% rente), die ik daarna regelmatig 'koud' zet. Daarnaast gebruik ik het voor card aflossing als die in EUR minder is dan ik betaald heb (als de USD koers stijgt).
Ik heb USDC voor collateral en aflossen kaart, die staat ondertussen 12% te doen (niet vergeten elke keer de credit wallet leeg te trekken).
't Is wat werk voor een paar centen, maar het loont wel op lange termijn. Wie het kleine niet eert...
En met Curve wissel ik makkelijk tussen Binance, Nexo (alleen virtueel) en gewone credit card afhankelijk van de beschikbaarheid van fondsen op de betreffende plek (go back in time ftw)
<edit: nog wat rentepercentages toegevoegd>
Ja, dat dacht ik ook... maar ik ken zelfs figuren die krijgen 8 x 1/8 op die muntjes.. Maar ja, waar vind je zo'n exchange
Da's toch best weinig in cryptoland. Ik zou overstappen.
Was een grapjeeeee... juist omdat ik je comment wel leuk vond... Al meen ik wel dat ik nu echt 4x een kwart krijgGelukszoekr schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:31:
[...]
Ja, sorry. Ik ken ook niet al die percentages uit m'n hoofd. en ze passen het ook bijna maandelijks aan. Maar het is echt wel te vinden. Google schijnt wel een handige tool te zijn
Maaruh, wen moon ?
Wat is dat voor nieuwerwetse shit??Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:31:
[...]
Google schijnt wel een handige tool te zijn
Nope, da's expres. Easter Egg, dus geheim, sssstSlonzo schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:39:
[...]
Gisteren een kwartier proberen te vinden wanneer die campaign afloopt... Niet te vinden.
Duidelijk communiceren is toch lastig
Het verhaal gaat dat je ergens deze periode ASTR moet staken en dat drie nu nog onbekende era's je vette opbrengsten brengen. Wanneer dat is, is geheim, maar je weet het op het moment dat je bij het claimen opeens veul veul meer ASTR krijgt dan normaal. Ach ja, gratis geld, ik ga niet klagen
Ah, het is vanaf nu. Krijg opeens 2x zoveel. Yay.
[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 22-04-2022 14:03 ]
Ken je dat FOK! topic over 2* de helft?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
't Is voor een bedrijf natuurlijk veel fijner om mensen uit te betalen in een shitcoin die je helemaal niets gekost heeftGelukszoekr schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:13:
Niet, ik vind NEXO helemaal niet zo goed wat dit betreft. Waarom hebben we een shitcoin nodig om meer rente te krijgen? Het is een extra laag risico toevoegen wat nergens voor nodig is.
Ja, ik snap zeker het model wel uit het oogpunt van het bedrijf. Het is dubbel cashen. Maar wat NEXO betreft, ik wil nog wel overwegen om 1% NEXO aan te schaffen, maar 10% voor de maximale tier is mij wat te gortigSlonzo schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:10:
[...]
't Is voor een bedrijf natuurlijk veel fijner om mensen uit te betalen in een shitcoin die je helemaal niets gekost heeftHet is een risico, maar voor minder risico-averse mensen zeker het overwegen waard, kan ook heel positief uitdraaien.
Era 9-10-11 dus?resusaapje schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:34:
Ah, het is vanaf nu. Krijg opeens 2x zoveel. Yay.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z1jZzmbkX04aMtsX9qvTtely.jpg?f=user_large)
Op een wickje hier en daar blijft de uptrend in tact. Rustig aan van 32>34>36>38>40k opschuiven als higher low. Met een DXY die de trend omhoog niet langer weet vast te houden kan bitcoin een nieuwe run up richting 48k gaan testen. Een beetje zoals eind maart april in een maand geleden.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/C7NWB0X6dyJVDxPWHI0LQN9K.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3ual6gap2x42eqeRwN8n9scz.gif?f=user_large)
/f/image/OC4Oh0wxAVYjsdxgLkbMRHzH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lTRPcC9oLuU6MiVK28QLB8ZF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oHPWDY0450oXOTPCz2WWJdad.png?f=fotoalbum_large)