:strip_exif()/f/image/ivSmDoe7lUmwcBRSkm9TiCae.jpg?f=fotoalbum_large)
Wen volume
Het is nu wel errug rustig.
Edit: dat had ik beter niet kunnen zeggen.
[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 16-04-2022 17:15 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 16-04-2022 17:15 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 16-04-2022 17:16 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
nothing stops this train
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ja, anders moet ik weer hoger inkopen
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Btc heeft er weer ff geen zin in
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Die volg ik niet. In Nederland betaal je over geld in je sok ook belasting (als het meer dan duizend euro is). Nu dan even niet vanwege het box 3 geneuzel...Joosie200 schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 17:53:
En in Portugal zien ze crypto als betaalmiddel dus niks te maken met belasting.
Valt nog mee, denk nog niet dat alle orders van Taro geraakt zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 16-04-2022 18:15 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 16-04-2022 18:19 ]
nothing stops this train
In NL zien ze crypto als soort belegging dus box 3 belast (al heeft dus de hoge raad een streep door de huidige box 3 setup gedaan) En ja ook over geld in een oude sok zit in Box 3 als het meer dan 500 oid contant is thuis.knakworst schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 18:13:
[...]
Die volg ik niet. In Nederland betaal je over geld in je sok ook belasting (als het meer dan duizend euro is). Nu dan even niet vanwege het box 3 geneuzel...
viel mij ook op, dit geld voor zowel ByBit en Binance...HollovVpo1nt schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 20:39:
Hmm nog geen launchpad/pool geweest nog in april
nothing stops this train
Die wachten op bullseason.HollovVpo1nt schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 20:39:
Hmm nog geen launchpad/pool geweest nog in april
Dit dus. Wilde net posten dat hij dit letterlijk al tijden zegt. De laaste keer was oktober vorig jaar, haalde hij nog behoorlijk wat frontpages mee. Een maand later ATHs op equity markten.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
time in the market, beats timing the market
nothing stops this train
[ Voor 22% gewijzigd door Qunix op 16-04-2022 21:47 ]
Er is een onderscheid tussen regularisaties en rulings. Fiscale regularisaties zijn vanaf 2024 niet langer mogelijk (bron). Wie weet zal de volgende regering een gelijkaardige regeling herinvoeren. Rulings dien je voorafgaand aan het belastbaar feit aan te vragen. Hier een bijzonder interessant overzicht van de crypto-gerelateerde rulings.Tiepfoud schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 16:14:
[...]
In de toekomst kan alles anders natuurlijk. Maar als je naar precedenten kijkt, dan is de trend, indien je zelf vraagt om regularisatie: 10 tot 60% van de werkelijk verschuldigde som. Als ze er zelf achterkomen, hangt veel af van de bedragen, maar dit komt bijna nooit boven de 75% v.d. verschuldigde som uit.
Voor de volledigheid: advocaat adviseerde om op dit moment, exchange accounts etc. Niet aan te geven. Omdat de wetgeving volgens hen niet sluitend is. Dit zal niet blijven duren natuurlijk(alhoewel, in België weet je nooit).
Wel nieuwsgierig: sla je alle intrest berekeningen e.d. dan op? Of reken je gewoon met maandelijkse tussenperiodes etc?
Je link staaft je bewering niet? Ik lees toch niets nieuwswaardigs.Joosie200 schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 17:53:
https://www.bportugal.pt/en/page/virtual-currencies De Banco de Portugal is de eerste Portugese bank die een vergunning heeft gekregen om crypto diensten aan te gaan bieden. En in Portugal zien ze crypto als betaalmiddel dus niks te maken met belasting. Als El Salvador dus je iets te ver weg lijkt is Portugal toch een stukje beter bereikbaar.
Mooie ontwikkeling.
Wat doet dat in de stad dan?Qunix schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 21:46:
[Afbeelding]
Wajer 77 (2022)
Vast en zeker van een bitcoiner met weak hands.
North Korean level cringeworthy 😂 pic.twitter.com/CIUAgGQOKA
— 杨涵 Han Yang (@polijunkie_aus) 15 april 2022
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zeker! Ik heb Excel al uitgespeeld… Beter had ik al die tijd in TA gestoken, dan had ik misschien al dat fictieve rendement ook écht kunnen halen…toilet_paper schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:14:
Maken jullie ook wel es van die 'What if' en 'Wat zou dat mooi zijn'-overzichtjes
Maktub
en moet je zoiets ook doen met GLMR incl met die hoge APR dat ie van $4 naar bijvoorbeel $20 gaat in 2032toilet_paper schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:14:
Had deze per ongeluk ook in 't NK topic gezet![]()
Maar wil m toch hier ook ff plaatsen.'
Maken jullie ook wel es van die 'What if' en 'Wat zou dat mooi zijn'-overzichtjes zoals deze:
[Afbeelding]
Vervolgens een beetje tweaken met de getallen, bijv geen 10% koersstijging per jaar maar 20% (of 40 of 50%), en bijv geen 10 ETH maar 20 ETH, of ieder jaar 5%+1 omdat je er ieder jaar eentje bij koopt of handelt, dat soort dingetjes...
Of ben ik de enige die al likkebaardend zo af en toe z'n tijd aan het verdoen is
nothing stops this train
Haha Excel uitgespeeldMrMrq schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:20:
[...]
Zeker! Ik heb Excel al uitgespeeld… Beter had ik al die tijd in TA gestoken, dan had ik misschien al dat fictieve rendement ook écht kunnen halen…
Ja, dat is zeker leukKol Nedra schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:22:
[...]
en moet je zoiets ook doen met GLMR incl met die hoge APR dat ie van $4 naar bijvoorbeel $20 gaat in 2032
Zekers, volgens mijn berekeningen ben ik over 10jaar miljonair.toilet_paper schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:14:
Maken jullie ook wel es van die 'What if' en 'Wat zou dat mooi zijn'-overzichtjes zoals deze:
[Afbeelding]
Vervolgens een beetje tweaken met de getallen, bijv geen 10% koersstijging per jaar maar 20% (of 40 of 50%), en bijv geen 10 ETH maar 20 ETH, of ieder jaar 5%+1 omdat je er ieder jaar eentje bij koopt of handelt, dat soort dingetjes...
Of ben ik de enige die al likkebaardend zo af en toe z'n tijd aan het verdoen is
Zeker leuk maar wat is je euro tegen die tijd nog waard.toilet_paper schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:14:
[Afbeelding]
Ik verwacht 30-40% minder waard over 10jaar.Darrell schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:32:
[...]
Zeker leuk maar wat is je euro tegen die tijd nog waard.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
nothing stops this train
Denk nog wel paar cent eraf.Kol Nedra schreef op zondag 17 april 2022 @ 00:01:
als de prijs van FTM zo blijft tot volgende week dan gooi ik er wat fiat tegenaan wanneer mijn salaris gestort is
[ Voor 4% gewijzigd door Jedi_Pimp op 17-04-2022 08:04 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Vorig jaar ging het toch ook hard na de toenmalige ATH van 64,9 in april?Jedi_Pimp schreef op zondag 17 april 2022 @ 08:03:
De slechtste april ooit voor Bitcoin was -3%. We zitten nu al op -11%
Darrell schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 16:06:
Ik wil wat Link kopen maar SEPA is weekend aan het vieren.
Gisteravond overgemaakt maar nog niets. Verdammt
Dat klopt. Maar dat was dus na april. Mijn post is bedoeld om aan te geven dat we naar de slechtse april ooit aan het toebewegen zijn, tenzij we nog een pump gaan krijgen in de tweede helftDeman23 schreef op zondag 17 april 2022 @ 09:02:
[...]
Vorig jaar ging het toch ook hard na de toenmalige ATH van 64,9 in april?
Het is een heerlijke april tot nu toe. Zonnetje schijnt al dagen, bloesem op de bomen, restaurants, terrassen weer open, festivals overal en PF in dikke plus.Jedi_Pimp schreef op zondag 17 april 2022 @ 09:30:
[...]
Dat klopt. Maar dat was dus na april. Mijn post is bedoeld om aan te geven dat we naar de slechtse april ooit aan het toebewegen zijn, tenzij we nog een pump gaan krijgen in de tweede helft
Ah je bedoeld van 1 april tm 30. Dan kan het kloppen. Volgens mij was de toenmalige ATH 64,9 ook ergens midden april. Dus kan best zijn dat de daling van 1 tm 30 april vorig jaar minder is dan nu (op dit moment)Jedi_Pimp schreef op zondag 17 april 2022 @ 09:30:
[...]
Dat klopt. Maar dat was dus na april. Mijn post is bedoeld om aan te geven dat we naar de slechtse april ooit aan het toebewegen zijn, tenzij we nog een pump gaan krijgen in de tweede helft
BTFD schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 17:33:
Yes, mijn eerste leverage trade (3x) loopt! Een short () vanaf de $40516..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik sta er niet meer bij stil. Zaken kunnen anders uitpakken of zwaar tegenvallen. Ik vind tijdig winst nemen persoonlijk belangrijker.toilet_paper schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:14:
[Afbeelding]
Ik weet dat het klopt, omdat ik een overzicht heb met de ROIs van elke historische maandDeman23 schreef op zondag 17 april 2022 @ 09:33:
[...]
Ah je bedoeld van 1 april tm 30. Dan kan het kloppen. Volgens mij was de toenmalige ATH 64,9 ook ergens midden april. Dus kan best zijn dat de daling van 1 tm 30 april vorig jaar minder is dan nu (op dit moment)
Is toch leuk, dit soort feitjes. Of mag je hier alleen maar hopium posts delenNgangatar schreef op zondag 17 april 2022 @ 09:32:
[...]
Het is een heerlijke april tot nu toe. Zonnetje schijnt al dagen, bloesem op de bomen, restaurants, terrassen weer open, festivals overal en PF in dikke plus.
Wat is 1 maand nou, uitzoomen.
Zeker wetenJedi_Pimp schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:04:
[...]
Ik weet dat het klopt, omdat ik een overzicht heb met de ROIs van elke historische maand
[...]
Is toch leuk, dit soort feitjes. Of mag je hier alleen maar hopium posts delen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nee joh. Komende week richting de 50k.Khaelos schreef op zondag 17 april 2022 @ 12:24:
Wat een moeite met die 40k zeg pfff.. belooft weinig goeds voor de.korte termijn als je het mij vraagt.
Ik verwacht dan ook een dip omlaag richting 35k-36k
ik hoop het 😊Khaelos schreef op zondag 17 april 2022 @ 12:24:
Wat een moeite met die 40k zeg pfff.. belooft weinig goeds voor de.korte termijn als je het mij vraagt.
nothing stops this train
Hoezo moeite? Moeite met naar onder te breken? Hij houdt in mijn ogen juist goed support (itt de vorige keren)Khaelos schreef op zondag 17 april 2022 @ 12:24:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ga lekker paaseieren zoeken mansjorremans schreef op zondag 17 april 2022 @ 13:27:
Wat een saai weekend zo pffff
Zero.
Allang gedaan, inclusief koude pils in het zonnetje
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Barbecue aan en een nieuw pilsje erbij.sjorremans schreef op zondag 17 april 2022 @ 13:43:
[...]
Allang gedaan, inclusief koude pils in het zonnetje
Verder nog iets?😜
Zero.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Haha die staan mooi voor.....
[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 17-04-2022 16:35 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Voor Beefy;Mir64za schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:34:
Ik stake nu FTM-TOMB op Beefy.Finance bij explore zie ik Daily & Monthly yield.
Is er ook een tracker waar je kan zien wat je tot nu toe hebt verdient?
[ Voor 20% gewijzigd door PlanR op 17-04-2022 17:41 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
XRP.. bestaat die rommel nog? 😔 Zelfde als ADA, hoop gebakken lucht als je het mij vraagt. Je kunt er niets mee. Speculeren ja wellicht.PlanR schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:39:
Alts rustig omhoog tov btc. Benieuwd waar we volgende week staan. Fijne dagen allen!!!
Edit, XRP poging door tot 0.800 te komen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 29% gewijzigd door HollovVpo1nt op 17-04-2022 21:27 ]
nothing stops this train
Klinkt als een scamHollovVpo1nt schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:24:
Vraagje, een maat van mij wil funds withdrawen van GDAX. Dat is een app die hij heeft gedownload. Bij het withdrawen van zijn funds krijgt hij de melding dat hij belasting moet betalen, en dat die belasting niet van z'n funds withdrawed kunnen worden, maar hij dat apart moet betalen. Ik ken die GDAX niet. Voor de duidelijkheid: het schijnt niet Coinbase Pro te zijn.
Mijn eerste gedachte is: scam. Heb er helaas genoeg in dit forum langs zien komen en het verhaal is altijd gelijk: betaal bedrag X om je funds te kunnen withdrawen.
Wat denken jullie?
Edit: schijnt om deze app te gaan:
[Afbeelding]
Edit: hij zegt dat hij in het verleden bedragen op deze app gestort had, daarmee gehandeld had, en ook kon withdrawen. Maar nu vragen ze hem om geld te storten om aan te tonen dat hij de belasting kan betalen oid.
100% scam. Veel succes.HollovVpo1nt schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:24:
Vraagje, een maat van mij wil funds withdrawen van GDAX. Dat is een app die hij heeft gedownload. Bij het withdrawen van zijn funds krijgt hij de melding dat hij belasting moet betalen, en dat die belasting niet van z'n funds withdrawed kunnen worden, maar hij dat apart moet betalen. Ik ken die GDAX niet. Voor de duidelijkheid: het schijnt niet Coinbase Pro te zijn.
Mijn eerste gedachte is: scam. Heb er helaas genoeg in dit forum langs zien komen en het verhaal is altijd gelijk: betaal bedrag X om je funds te kunnen withdrawen.
Wat denken jullie?
[Afbeelding]
Edit: hij zegt dat hij in het verleden bedragen op deze app gestort had, daarmee gehandeld had, en ook kon withdrawen. Maar nu vragen ze hem om geld te storten om aan te tonen dat hij de belasting kan betalen oid.
Lijkt mij een duidelijke scam. Ik zou je maat op de hoogte geen “belasting” te betalen. Ken de app niet maar belasting voor een withdrawal is onzin, en eerdere trades kunnen “fake” zijn qua opbrengsten.HollovVpo1nt schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:24:
Wat denken jullie?
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door HollovVpo1nt op 17-04-2022 21:48 ]
Werkelijk waar geen idee. Vind 'm ook een pannenkoek. Ik denk dat deze GDAX misbruik maakt van de voormalige naam van Coinbase Pro. Want als je ook googles "Is GDAX scam", dan kom je tegen dat het geen scam is, omdat GDAX voorganger van Coinbase Pro is.roflexx schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:48:
Waarom is hij in godsnaam gdax gaan gebruiken?!
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 17-04-2022 21:55 ]
Ik heb dit exacte verhaal eerder online gelezen. Weet de naam van de 'exchange' niet meer, maar dat ging ook over belasting betalen.HollovVpo1nt schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:24:
Wat denken jullie?
[Afbeelding]
Help! ze vragen steeds weer geld... wat moet ik doen?!HollovVpo1nt schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:24:
krijgt hij de melding dat hij belasting moet betalen
Hahaha hier gebruik ik en mijn vrouw de mijn miner om vlees te ontdooien als we dat weer eens te laat uit de vriezer gehaald hebben.
En in een stream van Madelon Vos / Doopiecash meen ik me te herinnerenDacuuu schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:57:
[...]
Ik heb dit exacte verhaal eerder online gelezen. Weet de naam van de 'exchange' niet meer, maar dat ging ook over belasting betalen.
Scam 99.99²%
Stack Sats
Hoe de beep is dat nog rendabel bij 52,5 cent / kwh?Coldcat schreef op zondag 17 april 2022 @ 22:29:
[...]
Hahaha hier gebruik ik en mijn vrouw de mijn miner om vlees te ontdooien als we dat weer eens te laat uit de vriezer gehaald hebben.![]()
Komt dichtbij zo die memes..
Overiges gisteren de fan speed aangepast. Dat ding stond de hele tijd op 60% te loeien. Nu draait die lekker op de 40. Heb nog een fans speed controller aangepast en dan is bijna onhoorbaar
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Future profits.D_Jeff schreef op zondag 17 april 2022 @ 22:50:
[...]
Hoe de beep is dat nog rendabel bij 52,5 cent / kwh?
[ Voor 5% gewijzigd door souljah1h op 17-04-2022 22:59 ]
Is nog prima wat te verdienen met ETH, wel een stuk minder natuurlijk..D_Jeff schreef op zondag 17 april 2022 @ 22:50:
[...]
De kachel en isolatie zijn zo slecht dat ik straalkachels had aanstaan in de winter. Toen dacht ik dat kan effiënter door de energie eerst nog te benutten. Met 3 kaarten blijft de woning in combinatie met de warmtepomp op temperatuur.(die dus niet goed werkt). Electra is inclusief, anders was ik hier al weggeweest.D_Jeff schreef op zondag 17 april 2022 @ 22:50:
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 17-04-2022 23:14 ]
41k KW op n jaar... Dat gaat aankomenColdcat schreef op zondag 17 april 2022 @ 23:10:
[...]
De kachel en isolatie zijn zo slecht dat ik straalkachels had aanstaan in de winter. Toen dacht ik dat kan effiënter door de energie eerst nog te benutten. Met 3 kaarten blijft de woning in combinatie met de warmtepomp op temperatuur.(die dus niet goed werkt). Electra is inclusief, anders was ik hier al weggeweest.
Op hetzelfde moment dat ik wilde beginnen met minen ging de huur omhoog ondanks veel problemen aan de woning, dus toen heb ik nooit meer de moeite genomen ze uit te zetten. Moet de huurverhoging toch terugverdienen.
Ik heb nu 2 kaarten aanstaan en daarmee is de temperatuur nu goed in de woning. Ik zet ze in de zomer wel in eco-stand. Hopelijk dat ik voor de winter kan verhuizen en anders heb ik ze dan weer nodig.
Vanaf hoeveel verbruik zit je in het grootverbruikstarief? De eigenaar van de woning verbruikte vorig jaar 41k kW door de verkeerde systemen. Ik denk dat hij wel een gunstig tarief heeft.
Een compleet verkeerd systeem, zonder isolotie.Masstje schreef op zondag 17 april 2022 @ 23:30:
[...]
41k KW op n jaar... Dat gaat aankomen![]()
Lijkt me echt veel, maar goed, woning zonder isolatie en alles elektrisch is dit misschien mogelijk.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq