[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.461 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-10 14:40
zwembroek schreef op maandag 11 april 2022 @ 23:22:
[...]

Ik vind het nog wel meevallen. Ten minste de alts die ik graag wil toevoegen aan de collectie. Dan moet er nog heel wat vanaf voordat mijn buys worden gehit. Misschien als Bitcoin even een snelle duik naar de 34k maakt. Maar ik ben geduldig. Ik snap dat het voor veel mensen vervelend is zo'n daling maar deze kondigde zich al een tijdje aan. Ik zie het als een herkansing om bepaalde tokens in te kunnen slaan. Uiteindelijk gaat het wel weer omhoog.
In prima inkoop moment dus O-)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-10 12:51
PHPResource schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 07:39:
We staan aan de vooravond van een giga financiele crisis als je het mij vraagt. Alle seinen staan op rood. Hoge inflatie en stagflatie, Oost-Europese onrust met sancties, stijgende rentes en toenemende staatsschulden. De Centrale banken kunnen nauwelijks meer aan knoppen draaien. De rente moet omhoog om de inflatie te lijf te gaan met als gevolg een toenemend risico voor de Zuid Europese landen. Natuurlijk reageren de beurzen en cryptomarket hier al op, dit is indicatief voor wat komen gaat.

Recessie met hogere werkloosheid, toenemende faillesementen en meer armoede.

Wat we kunnen doen? Cashen en kijken of je lager in kunt stappen = timing the market. Of bljjven zitten en DCA bijkopen = time in the market. Dat laatste wordt altijd gesuggereerd beter te zijn.
Zelf heb ik de interval tussen mijn dca momenten verlaagd, en koop ik nu weer wekelijks in. Mochten we verder naar beneden gaan, dus richting de 30k of lager verander ik dit weer in dagelijks.

Uiteindelijk zitten we nu in de situatie waar Bitcoin voor ontworpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:52
Pelox schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 08:36:
De conferentie is in ieder geval voorbij, dat scheelt al een hoop.
En wat is besloten? Hoe gaat men deze geitenponzi manipuleren de komende tijd? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:07
Oke, oke... ik heb ook een plukje ETH gekocht.

Waar ga ik deze neerzetten voor de staking rewards?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:44
Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 08:57:

Nexo? Of op een ledger voor de hodl.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 08:58:
[...]

Nexo? Of op een ledger voor de hodl.
Kan je via de ledger staken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 08:58:
[...]

Kan je via de ledger staken?
Ja dat kan, maar ik begin er zelf niet aan. Mijn ledgeradressen zijn nergens aan gekoppeld.

https://www.ledger.com/staking-ethereum

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 12-04-2022 09:10 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:09

Vis

Heb mijn ETH wel via Lido (Ledger) gestaked staan tegen 4,4% gemiddeld.
Als het goed is kun je ze ten alle tijden unstaken. Maar zeker weet ik het even niet, kan ook goed dat ze pas na de merge naar 2.0 te unstaken zijn. Nu is ETH toch een long time hodl investering voor mij dus voel me er sowieso wel oke bij, en Ledger voelt net wat veiliger dan een exchange voor de long time.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Vis schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:37:
Heb mijn ETH wel via Lido (Ledger) gestaked staan tegen 4,4% gemiddeld.
Als het goed is kun je ze ten alle tijden unstaken. Maar zeker weet ik het even niet, kan ook goed dat ze pas na de merge naar 2.0 te unstaken zijn. Nu is ETH toch een long time hodl investering voor mij dus voel me er sowieso wel oke bij, en Ledger voelt net wat veiliger dan een exchange voor de long time.
Kan je ook een deel in staking zetten als test?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
Nu is Nexo aan de beurt met phishing mail? Ik ben spontaan geregistreerd daar :)

Edit: OMG ik heb nog 1.05 LTC in mijn Ledger staan. WHo KNEW!!

[ Voor 29% gewijzigd door HaruHaru op 12-04-2022 09:49 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

HaruHaru schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:48:
Nu is Nexo aan de beurt met phishing mail? Ik ben spontaan geregistreerd daar :)
Ik kreeg laatst een mail van de klantenservice van NEXO dat ik een hoodie mocht bestellen als trouwe klant. Ik natuurlijk meteen de gegevens invullen :)

Achteraf bedacht ik me toch dat het wel een geniale scam-actie geweest zou zijn. Nou had ik de laatste tijd veel contact met support. Bovendien klopten de adressen en was de toon hetzelfde als in andere e-mails. Toont wel aan dat je moet blijven opletten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Coldcat schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:52:
[...]

Ik kreeg laatst een mail van de klantenservice van NEXO dat ik een hoodie mocht bestellen als trouwe klant. Ik natuurlijk meteen de gegevens invullen :)

Achteraf bedacht ik me toch dat het wel een geniale scam-actie geweest zou zijn. Nou had ik de laatste tijd veel contact met support. Bovendien klopten de adressen en was de toon hetzelfde als in andere e-mails. Toont wel aan dat je moet blijven opletten.
Ja idd. Ik ben even vergeten welke andere exchange het was, maar ik werd zelfs gebeld van we willen je gegevens compleet maken. Hoe komen ze toch aan al die gegevens. Gelukkig mag ik een nieuwe telefoon nummer kiezen binnenkort. geeft me ook een dag of 2 rust totdat ook die word doorverkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-10 17:44

Binance locked ETH 2.0 staking? Daar heb ik mijn flufje al een poos staan tegen en zeer hoge (15-20%??) reward.

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:39

YES

Moderator General Chat
HaruHaru schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:53:
[...]

Ja idd. Ik ben even vergeten welke andere exchange het was, maar ik werd zelfs gebeld van we willen je gegevens compleet maken. Hoe komen ze toch aan al die gegevens. Gelukkig mag ik een nieuwe telefoon nummer kiezen binnenkort. geeft me ook een dag of 2 rust totdat ook die word doorverkocht :D
Tja, een paar weken terug postte ik hier nog dat mijn Sony account ineens een vreemde inlog meldde. Ineens werd ook een oud AppleID van mij weer actief. Beide accounts had ik snel terug en bleken, achteraf, een oud en hetzelfde wachtwoord ingesteld te hebben. Waarschijnlijk is dat wachtwoord samen met wat andere gegevens een tijdje terug ergens buitgemaakt of doorverkocht want in de weken er na kreeg ik ineens meerdere telefoontjes van de robot van "The Ministry of Justice".

Heeft me wel weer even wakker geschud, meeste van mijn accounts waren al veilig zat en die twee genoemde kwamen ze ook niet veel verder mee maar ik heb nu alles met unieke, complexe wachtwoorden beveiligd en de in mijn ogen belangrijkste accounts (mail maar ook crypto exchange accounts en Paypal bijvoorbeeld) met 2FA beveiligd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Omzetten naar beth misschien interessant aangezien de merge wel eens dit jaar plaats kan gaan vinden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mPLIcSc8gcE2vxEyxKYq_T-oZlI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7lenYnjT7wgZ7wFhDBVmWDzF.jpg?f=fotoalbum_large

Gelijk 2,5% meer eth voor na de merge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
YES schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:59:
[...]

Tja, een paar weken terug postte ik hier nog dat mijn Sony account ineens een vreemde inlog meldde. Ineens werd ook een oud AppleID van mij weer actief. Beide accounts had ik snel terug en bleken, achteraf, een oud en hetzelfde wachtwoord ingesteld te hebben. Waarschijnlijk is dat wachtwoord samen met wat andere gegevens een tijdje terug ergens buitgemaakt of doorverkocht want in de weken er na kreeg ik ineens meerdere telefoontjes van de robot van "The Ministry of Justice".

Heeft me wel weer even wakker geschud, meeste van mijn accounts waren al veilig zat en die twee genoemde kwamen ze ook niet veel verder mee maar ik heb nu alles met unieke, complexe wachtwoorden beveiligd en de in mijn ogen belangrijkste accounts (mail maar ook crypto exchange accounts en Paypal bijvoorbeeld) met 2FA beveiligd.
2FA is ondertussen een redder. Goed dat je dit zei, ik ga nu ook even al mijn wachtwoorden vernieuwen. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Buy the dip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
HaruHaru schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:00:
[...]

2FA is ondertussen een redder. Goed dat je dit zei, ik ga nu ook even al mijn wachtwoorden vernieuwen. O+
Een goede wachtwoordenkluis met password generator in combinatie met 2FA moet m.i. wel genoeg beveiliging bieden inderdaad. Ik ga er gewoon vanuit dat het nog vaak genoeg voor gaat komen dat passwords gejat gaan worden van websites en als dit dan gebeurd scheelt het gewoon enorm dat het maar voor 1 account gebruikt is.

En die scam calls vind ik nog wel geinig, ze stoppen er na een tijdje ook wel weer mee en het is altijd zo kansloos nep 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
@Taro is het alweer tijd om uit te stappen? Ik vertrouw deze opleving niet. Maarja wie ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:27
roflexx schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:06:
@Taro is het alweer tijd om uit te stappen? Ik vertrouw deze opleving niet. Maarja wie ben ik.
Vaak ben je te bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
YES schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:03:
[...]

Een goede wachtwoordenkluis met password generator in combinatie met 2FA moet m.i. wel genoeg beveiliging bieden inderdaad. Ik ga er gewoon vanuit dat het nog vaak genoeg voor gaat komen dat passwords gejat gaan worden van websites en als dit dan gebeurd scheelt het gewoon enorm dat het maar voor 1 account gebruikt is.

En die scam calls vind ik nog wel geinig, ze stoppen er na een tijdje ook wel weer mee en het is altijd zo kansloos nep 8)7
Ja idd. Ik zal is even checken voor een goede wachtwoordenkluis. Tips?
roflexx schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:06:
Ik heb mijn ETH long gezet op 2895. Ik verwacht nog een dipje. BTC heeft ook mooie support tussen 38000 & 38500. Daar zou die nog wel is naar kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
HaruHaru schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:10:
[...]

Ik gebruik Bitwarden, vanwege de extensies die bestaan voor Firefox. Bevalt goed. Of het de meest veilige is weet ik niet zeker maar als die op een nieuw device zou worden benaderd zit ook hier weer 2FA op. Helaas niet standaard op de Firefox extensie bij elke keer dat je hem wilt raadplegen of na een aantal uur zeg maar, dat mis ik nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 18:09

Vis

Pelox schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:46:
[...]

Kan je ook een deel in staking zetten als test?
Zekers. Let wel even op de fee voor het staken, dit wisselt nog flink op de dag. Van 10 dollar tot 25 dollar ongeveer.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:08
YES schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:13:
[...]

Ik gebruik Bitwarden, vanwege de extensies die bestaan voor Firefox. Bevalt goed. Of het de meest veilige is weet ik niet zeker maar als die op een nieuw device zou worden benaderd zit ook hier weer 2FA op. Helaas niet standaard op de Firefox extensie bij elke keer dat je hem wilt raadplegen of na een aantal uur zeg maar, dat mis ik nog wel.
Hier ook Bitwarden, maar voor een laagje extra veiligheid heb ik bij de exchanges (en ook bij mijn email adressen) geen usernames ingevuld en heb ik de laatste 3 tekens verwijderd uit het password, mocht iemand toegang krijgen, ligt niet meteen alles op straat :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BTFD schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:10:
[...]

Hier ook Bitwarden, maar voor een laagje extra veiligheid heb ik bij de exchanges (en ook bij mijn email adressen) geen usernames ingevuld en heb ik de laatste 3 tekens verwijderd uit het password, mocht iemand toegang krijgen, ligt niet meteen alles op straat :)
Ah ja, dat is ook wel slim inderdaad. Ik ga dat niet op die manier doen omdat ik denk dat mijn 2FA (via een authenticatie app en niet via sms) ook voldoende moet zijn om op tijd in te grijpen als iemand een deel van de gegevens weet te bemachtigen.

Wel altijd weer ff goed als hier iemand over beveiliging begint, triggert mij (en wellicht ook anderen) om er weer even over na te denken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:02
HaruHaru schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:10:
[...]

[Password Managers] Discussie- en reviewtopic

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:52
BTFD schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:10:
[...]

Slim! Google Authenticator voegt bij het scannen van een QR vaak ook de gebruikersnaam toe. Heb dat ook aangepast naar enkel de dienst waar de code voor is.

Waar mogelijk gebruik ik trouwens een Yubikey voor 2fa ipv. een Google authenticator. Zo'n hardware-sleuteltje voelt toch altijd wat veiliger dan een app die op je telefoon staat die ondertussen verbinding houdt met de rest van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Ray_ schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:21:
[...]

Waar mogelijk gebruik ik trouwens een Yubikey voor 2fa
Zal hier ook eens naar kijken, want zoals je aangeeft staat GA in verbinding met de wereld en mis ik ook een Code en/of Face-ID om toegang te krijgen. Meen mij te herinneren dat er laatst een topic voorbij is gekomen waar de TS alles in orde leek te hebben (geen sms voor 2FA) en toch fout is gegaan..

Om die rede ben ik toen alles nagelopen en vond zelfs meerdere seeds in Bitwarden, deze toen ook maar even verwijderd! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BTFD schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:38:
[...]
Om die rede ben ik toen alles nagelopen en vond zelfs meerdere seeds in Bitwarden, deze toen ook maar even verwijderd! :+
Waar laat je die seeds dan? Ik ben altijd bang dat ik die ergens té goed beveiligd weg zet en er dan nooit meer bij kom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
BTFD schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:38:
[...]

Wat doe je met je seeds eigenlijk? Want ik zit dus in dezelfde situatie. Wel een goed beveiligde wachtwoordkluis, maar ook vol met 2FA back-ups en seeds. :P Dus als het dan op straat ligt, dan ligt het ook echt allemaal op straat. :P
YES schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:40:
[...]

Waar laat je die seeds dan? Ik ben altijd bang dat ik die ergens té goed beveiligd weg zet en er dan nooit meer bij kom :+
Jep spijker op z'n kop, dit heb ik dus ook.

[ Voor 23% gewijzigd door dehardstyler op 12-04-2022 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost50
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-02-2023
Ik heb 2 usb sticks met bitlocker "wachtwoord".
Die gebruik ik voor wallet seeds en andere wachtwoorden.
Vind dat dat perfect werkt.
Heb inmiddels teveel accounts en wachtwoorden "niet te doen", je moet wat op een gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Joost50 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:46:
Ik heb 2 usb sticks met bitlocker "wachtwoord".
Die gebruik ik voor wallet seeds en andere wachtwoorden.
Vind dat dat perfect werkt.
Heb inmiddels teveel accounts en wachtwoorden "niet te doen", je moet wat op een gegeven moment.
Ik zat ook te denken aan een 2de wachtwoordkluis voor seeds etc. Maar dan moet je nog een lang belangrijk wachtwoord onthouden, dat je eigenlijk nergens moet opschrijven. Met een wachtwoordkluis niet zo'n probleem, want die typ je dagelijks in. Maar zo'n seed kluis daar kom je eigenlijk nooit in, dus ik ben erg bang dat wachtwoord dan te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost50
dehardstyler schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:49:
[...]

Ik zat ook te denken aan een 2de wachtwoordkluis voor seeds etc. Maar dan moet je nog een lang belangrijk wachtwoord onthouden, dat je eigenlijk nergens moet opschrijven. Met een wachtwoordkluis niet zo'n probleem, want die typ je dagelijks in. Maar zo'n seed kluis daar kom je eigenlijk nooit in, dus ik ben erg bang dat wachtwoord dan te vergeten.
Ik heb juist een kort en makkelijk wachtwoord gedaan, word echt niet zomaar geraden als het word gestolen.
Je hebt dan sowieso tijd om maatregelen te treffen als het word gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:57
dehardstyler schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:49:
[...]

Gebruik zelf een oude telefoon met encryptie, zonder simkaart / internet verbinding. Maakt een foto een klaar. Eventueel op 2 telefoons zodat er altijd een backup is die je eventueel ook nog ergens anders neer kunt leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
YES schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:40:
[...]
dehardstyler schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:41:
[...]
Wat doe je met je seeds eigenlijk? Want ik zit dus in dezelfde situatie. Wel een goed beveiligde wachtwoordkluis, maar ook vol met 2FA back-ups en seeds. :P Dus als het dan op straat ligt, dan ligt het ook echt allemaal op straat. :P
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Call me crazy! :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUvg7F7cuHqiKSasrVuFuB1HvlY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DVYriVtiRwLETjdgGXtTvNhy.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Darrell schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:00:
[...]

Omzetten naar beth misschien interessant aangezien de merge wel eens dit jaar plaats kan gaan vinden?

[Afbeelding]

Gelijk 2,5% meer eth voor na de merge.
Hoe kom je bij die 2.5% meer na de merge?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:36:
[...]

Hoe kom je bij die 2.5% meer na de merge?
1 Beth kost nu 0,975 Eth

Na merge wordt beth 1 op 1 omgezet naar eth.

En daarmee wil ik eigenlijk ook zeggen dat je niet je eth moet staken maar verhandelen naar beth.

Als je je eth zelf in eth2.0 staking zet is de conversie van eth naar beth wel 1 op 1.

[ Voor 28% gewijzigd door Darrell op 12-04-2022 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Vrees dat we zo/ straks weer rekt gaan. Lijkt wel of er weer alleen alts in de dip gekocht worden. Een flinke groene staaf op btc zou nu toch veel beter zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joost50
$300 miljoen geliquideerde longposities in de afgelopen 24 uur.
Er zijn maar weinig mensen die geld verdienen met hefboomproducten... op de lange termijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:44
heb wel wat fouten gemaakt met crypto maar zo blij dat ik niet aan de short en long knoppen heb gezeten.
Ben daar echt veel te dom voor haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-10 14:42
Darrell schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:41:
[...]

1 Beth kost nu 0,975 Eth

En daarmee wil ik eigenlijk ook zeggen dat je niet je eth moet staken maar verhandelen naar beth.

Als je je eth zelf in eth2.0 staking zet is de conversie van eth naar beth wel 1 op 1.
Hier even op inpikken. Als je op binance ETH in staking wil zetten dan zet je het voor minimaal 2jaar vast? Of hoe werkt dat juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 18-10 22:53

resusaapje

h less

Tibs schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:16:
[...]

Hier even op inpikken. Als je op binance ETH in staking wil zetten dan zet je het voor minimaal 2jaar vast? Of hoe werkt dat juist?
Je gaat niet staken, je ruilt je eth om voor beth

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Darrell schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:41:
[...]

1 Beth kost nu 0,975 Eth

Zeker interessant! En dan alsnog je BETH vastzetten op Binance dan lijkt me. Of proberen dmv trading aan meer ETH danwel BETH te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:21:
[...]

Zeker interessant! En dan alsnog je BETH vastzetten op Binance dan lijkt me. Of proberen dmv trading aan meer ETH danwel BETH te komen
Je beth blijft gewoon in je spotwallet staan en de rewards worden dagelijks verdeeld over alle wallets waar beth in staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
mentalozzie schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:16:
heb wel wat fouten gemaakt met crypto maar zo blij dat ik niet aan de short en long knoppen heb gezeten.
Of juist te intelligent om daaraan te beginnen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
roflexx schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:05:
Vrees dat we zo/ straks weer rekt gaan. Lijkt wel of er weer alleen alts in de dip gekocht worden. Een flinke groene staaf op btc zou nu toch veel beter zijn?
Ik snap het sowieso niet waarom mensen nu al weer de alt dip kopen. Misschien voor een trade. Maar ik zie nog geen prijzen waarvan ik denk deze ga ik nu alvast kopen voor een long term hodl. Daarnaast vind ik het persoonlijk heel erg moeilijk om in te schatten wat we nu gaan doen op de korte en middellange termijn. Drie weken terug verwachtte iedereen nog >50k. Nu is de verwachting 37k/38k of misschien wel 33k/34k. Meestal gebeurt dan het tegenovergestelde. Of we gaan nu toch ineens naar de >50k of we flikkeren naar de 30k. Ik blijf geduldig.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
Die Koreaan gaat trouwens ook weer lekker, gisteren 400k verloren en as we speak staat hij alweer 63k in de min. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18:15
zwembroek schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:26:
[...]

Ik snap het sowieso niet waarom mensen nu al weer de alt dip kopen. Misschien voor een trade. Maar ik zie nog geen prijzen waarvan ik denk deze ga ik nu alvast kopen voor een long term hodl. Daarnaast vind ik het persoonlijk heel erg moeilijk om in te schatten wat we nu gaan doen op de korte en middellange termijn. Drie weken terug verwachtte iedereen nog >50k. Nu is de verwachting 37k/38k of misschien wel 33k/34k. Meestal gebeurt dan het tegenovergestelde. Of we gaan nu toch ineens naar de >50k of we flikkeren naar de 30k. Ik blijf geduldig.
Het tegenovergestelde van ‘kan omlaag of omhoog’ dus oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:23:
[...]

Je beth blijft gewoon in je spotwallet staan en de rewards worden dagelijks verdeeld over alle wallets waar beth in staat.
Volgens mij moet je wel minimaal iets aan eth staken, of ergens in earn zetten ofzo, als je alleen beth in je spot portefeuille hebt krijg je nog niets aan rewards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:36:
[...]

Volgens mij moet je wel minimaal iets aan eth staken, of ergens in earn zetten ofzo, als je alleen beth in je spot portefeuille hebt krijg je nog niets aan rewards.
Nee is niet nodig. BETH in je spotwallet is voldoende om rewards te ontvangen.

@Xqlus1ve een tijdje terug dezelfde tip gegeven en die kan het uit ervaring beamen dat er gewoon rente uitgekeerd wordt.

Kwam er zelf te laat achter en had die van mij wel in staking gegooid dus extra beth misgelopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:40:
[...]

@Xqlus1ve een tijdje terug dezelfde tip gegeven en die kan het uit ervaring beamen dat er gewoon rente uitgekeerd wordt.

Kwam er zelf te laat achter en had die van mij wel in staking gegooid dus extra beth misgelopen
Jammer, maand geleden was de koers zelfs 0.9250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
BTFD schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:34:
Die Koreaan gaat trouwens ook weer lekker, gisteren 400k verloren en as we speak staat hij alweer 63k in de min. :/
Hoe komt zo'n manneke aan zoveel geld zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zo'n dip heeft ook voordelen. Meer CRO voor je cashback :).

Dat was lekker shoppen vanmorgen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:49:
[...]

Jammer, maand geleden was de koers zelfs 0.9250.
Daar keek ik ook naar. Kan net zo goed een goede buyorder plaatsen. Zo kan je niet verliezen lijkt me

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7CipgsjWTF_-gpwKlVdLVKJxpFI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XLpjJqE8Cog1qBBpn2xe9UKc.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:36:
[...]

Jawel. BETH in je spotwallet = eth staken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:15:
[...]

Zo kan je niet verliezen lijkt me
Die kan op de wall of fame/shame met
*%*#&% %&*%&* junk *&%#&%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:29:
[...]

Die kan op de wall of fame/shame met
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/afgiC8kAShgH7GDBT5rhQa7x1hQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Jammer dat die gebruikersnaam bezet is, had ik graag willen hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:56

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Darrell schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:40:
[...]

Klopt! (al heb ik ze niet meer, omgezet in Stables en daarna BTC voor de dip van gisteren _O- )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
mentalozzie schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:16:
En dat is juist erg slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Xqlus1ve schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:33:
[...]

Klopt! (al heb ik ze niet meer, omgezet in Stables en daarna BTC voor de dip van gisteren _O- )
Tssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-10 14:42
[...]

Dus de BETH moet je niet staken (lukt ook niet op Binance) maar brengt gewoon op in je spot wallet? Das makkelijk. :+

Zie net het antwoord hierboven. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Tibs op 12-04-2022 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Tibs schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:43:
[...]

Dus de BETH moet je niet staken (lukt ook niet op Binance) maar brengt gewoon op in je spot wallet? Das makkelijk. :+

Zie net het antwoord hierboven. 8)7
Klopt. Beth is eigenlijk een bewijsje dat je eth gestaked hebt en die bewijsjes zijn vrij verhandelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 11:52
Hmpf. Slecht hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5dGxjrAnKJ_it6frgravdz7xSFQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PhFfgDBVkQD4eGsICdSOz4G6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ik zou het net plaatsen. Goed nieuws voor het Moonbeam netwerk. Bring on the TVL. Uniswap v3 komt ook naar Moonbeam binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
zwembroek schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:16:
[...]

Ik zou het net plaatsen. Goed nieuws voor het Moonbeam netwerk. Bring on the TVL. Uniswap v3 komt ook naar Moonbeam binnenkort.
Sorry, ging over Moonbeam idd 😎
Ook nog even een Crypto.com listing erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-10 07:12
SHIB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Shiba heeft nu de Shibadex, daardoor wellicht (ze gebruiken de tech van Komodo :*))

https://komodoplatform.com/en/blog/shibadex/

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-04-2022 15:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
BTC100K2021 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:23:
[...]

Shiba heeft nu de Shibadex, daardoor wellicht (ze gebruiken de tech van Komodo :*))

https://komodoplatform.com/en/blog/shibadex/
Nee ik denk dat het door de RobinHood listing komt. Ze hebben trouwens ook Solana, Matic en Compound gelist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhGbKfI2Xvu6cEHZq2CKgWobjTA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3BAT09XrFcKOrU4M95y7oPWH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Als het sentiment negatief is hier, koop ik bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

M'n ETH komt letterlijk net op Binance binnen. maakt die BETH ineens een groene paal...
Dan maar een wat lage buyorder schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Geen idee of dit al voorbij gekomen is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LEOQKD9gh-l-kUag9nZix2hFKpE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2DKMPnlTrWqbR8Y2MbOUns8f.png?f=fotoalbum_large

https://cointelegraph.com...s-30-tax-goes-into-effect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:10:
[...]

M'n ETH komt letterlijk net op Binance binnen. maakt die BETH ineens een groene paal...
Je wordt gehunt Roellie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Btc dumpt gewoon weer.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:31
[...]

Ik snap het sowieso niet waarom mensen nu al weer de alt dip kopen
Als mensen daar nou überhaupt gewoon even mee zouden stoppen :X

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://reclameblog.com/wp-content/uploads/2011/06/Fruitjoy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:10:
[...]

Aardig paaltje idd. De helft van dat paaltje is er ook alweer af.

Komt nog wel wat onrust dat mensen van hun beth en eth afwillen voor een leuke kans.

[ Voor 19% gewijzigd door Darrell op 12-04-2022 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:26
Riempjes vast, het valt weer :X

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Gaat die koreaan weer long?

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTkbvhGcsoFMBMvz2ZJAYYv_5gM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YX8Evnsmf6SC0bFoGu2oWNsC.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Het zou wat zijn als deze schreeuwende meneer gelijk krijgt :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Coldcat schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:01:
[...]

Het zou wat zijn als deze schreeuwende meneer gelijk krijgt :+
alleen bij een rugpull zou dit mogelijk zijn.
mensen die shorten zullen allang hun short positie gesloten hebben als bitcoin rond de 20k kwam....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:18
Kol Nedra schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:09:
[...]

alleen bij een rugpull zou dit mogelijk zijn.
mensen die shorten zullen allang hun short positie gesloten hebben als bitcoin rond de 20k kwam....
Er is toch een adres die een miljoen bitcoin heeft ? Stel deze meneer of mevrouw (als die nog leeft) besluit dit massaal te gaan dumpen, dan kunnen we laag gaan…
Maar 0?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-10 13:51

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Darrell schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:46:
[...]

Klopt. Beth is eigenlijk een bewijsje dat je eth gestaked hebt en die bewijsjes zijn vrij verhandelbaar.
En met DOT en BDOT heb je hetzelfde nu. Je moet wel nog een paar weken wachten (2023-10-24 komen ze weer 1 op 1 vrij) maar dan heb je wel meer DOT voor je DOT ;)

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-10 13:58
Bitcoin kan nooit naar 0 gaan. Genoeg bedrijven en personen die gaan inslaan rond een bepaalde prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
_Gast_ schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:33:
Bitcoin kan nooit naar 0 gaan. Genoeg bedrijven en personen die gaan inslaan rond een bepaalde prijs.
Ja bij 6cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Er loopt al de hele dag een short vanaf $40100, vanmiddag stond die op 120k verlies, toen 60k in de plus en inmiddels weer 30k in het rood..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
BTFD schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:22:
[...]

Er loopt al de hele dag een short vanaf $40100, vanmiddag stond die op 120k verlies, toen 60k in de plus en inmiddels weer 30k in het rood..
Dat hij mooi rekt mag gaan dan.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
hij mag zeker rekt gaan, just dca en HODL, veiliger kan niet 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:18
BTFD schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:22:
[...]

Ik weet niet hoeveel views die heeft maar ik hoop voor hem een hoop omdat te compenseren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

_Gast_ schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:33:
En er zijn meer dan 10% coins aangemerkt als zombie coins, die zijn al sinds 2010 niet van wallet veranderd.

Pagina: 1 ... 201 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!