[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 202 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.440 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:11:
[...]

En er zijn meer dan 10% coins aangemerkt als zombie coins, die zijn al sinds 2010 niet van wallet veranderd.
diamond hands*1000

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:54:
hij mag zeker rekt gaan, just dca en HODL, veiliger kan niet 👍
Dat zijn nog eens wijze woorden :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:32
spot on 👊
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jhv3lVQfGgTc8N9HIMjpzwwmIL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8KXYJchoWFbTinmUwk4ROfn.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deman23 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:14:
[...]

Er is toch een adres die een miljoen bitcoin heeft ? Stel deze meneer of mevrouw (als die nog leeft) besluit dit massaal te gaan dumpen, dan kunnen we laag gaan…
Maar 0?!
Hier zie je een stukje van de verdeling:

https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-supply/

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:09

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fPgOXFUCOBhKBP8kNvWpWgfTQPo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/trQxIR8rlIIir1siTRr4le1W.jpg?f=fotoalbum_large

'Nuff said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Beth is natuurlijk ideaal voor als ETH 2.0 er is en je snel terug naar ETH wilt. Aangezien je de eerste halfjaar sowieso moet wachten anders. Wat ik er een beetje uit begrijp dat ze maar zoveel eth uit de pools laten terughalen? Alleen als die koers snel daalt ook van beth, dan wordt het snel minder aantrekkelijk.
Hoe denken jullie daarover?
Ik heb wel een aantal beth extra door de staking inmiddels. Dec 2020 begonnen ermee samen met de bonus van bnb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ah die boomerstonks gaan ook naar de gedver. Vandaar dat we het even zwaar hebben.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-10 16:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
En we gaan weer rekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:31
Zal weer komen omdat poetin roept dat de onderhandelingen dood gebloed zijn en hij z’n militaire doelen gaaf halen

Eerder vandaag stonden de beurzen nog in de plus :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
sjorremans schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:33:
Zal weer komen omdat poetin roept dat de onderhandelingen dood gebloed zijn en hij z’n militaire doelen gaaf halen

Wat een nare man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
allemaal de schuld van die Poetin zeggen ze op het nieuws..

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:51:
allemaal de schuld van die Poetin zeggen ze op het nieuws..
Inflasie ook zJiN sChUlD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:05
hijacker80 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:30:
Beth is natuurlijk ideaal voor als ETH 2.0 er is en je snel terug naar ETH wilt. Aangezien je de eerste halfjaar sowieso moet wachten anders. Wat ik er een beetje uit begrijp dat ze maar zoveel eth uit de pools laten terughalen? Alleen als die koers snel daalt ook van beth, dan wordt het snel minder aantrekkelijk.
Hoe denken jullie daarover?
Ik heb wel een aantal beth extra door de staking inmiddels. Dec 2020 begonnen ermee samen met de bonus van bnb.
Ik zou graag met je mee willen denken. Maar ik snap niet veel van je post. Ik ben pas sinds vandaag aan het rondneuzen waar je ETH het beste neer kan zetten. En zover ik het heb gelezen is BETH een token die na de merge ingewisseld kan worden voor ETH 1:1.

Wat is er met een half jaar? Waarom zou die koers snel dalen, minder ETH uit pools terughalen?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
sjorremans schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:33:

Afbeeldingslocatie: https://tickernews.co/wp-content/uploads/2022/02/Putin-to-the-rescue-1000x600.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:30
Zag vandaag wat posts voorbijkomen over het staken van ETH. Met staken bedoel ik hier, dus het staken om het PoS netwerk van Ethereum te valideren en niet het locken van je ETH op crypto.com voor xx% APY.

ETH staken om het netwerk te valideren kan via bijvoorbeeld Binance, Lido en Rocketpool. Via deze partijen krijg je een liquid staking token in ruil voor je ETH, dat je dus locked in het staking contract op de PoS chain van Ethereum. Met deze tokens heb je een claim op ETH dat in het staking contract staat. Bij Binance is de liquide token bETH, bij Lido stETH en bij Rocketpool rETH. Deze liquide staking tokens zijn ook vrij verhandelbaar.

Je kunt op dit moment geen ETH unstaken, dat kan pas op zijn vroegst zes maanden naar de merge. Wel kun je bijvoorbeeld stETH, rETH of bETH traden voor ETH om vervolgens naar USD te verkopen. Je bETH wordt na de merge ook niet automatisch omgezet naar ETH. Je bETH is simpelweg een bonnetje om ETH mee te claimen.

Daarnaast zou ik iedereen toch willen aanraden om voor het staken van ETH gebruik te maken van partijen als Lido en Rocketpool, in plaats van gecentraliseerde partijen als Coinbase of Binance. Als je decentralisatie en de gezondheid van het ETH netwerk belangrijk vindt, is Rocketpool de betere keus. Vanaf 17,6 ETH kun je via Rocketpool bijvoorbeeld ook zelf een node draaien. Vanaf 32 ETH, zou je het ook helemaal zelf kunnen doen.

Na de merge levert het staken van ETH naar verwachting ook een APY op van tussen de 8% en 20%. Zeker als je wat meer ETH hebt, zijn partijen als Rocketpool en Lido interessant. Zou mij in dat soort gevallen ook zeker inlezen op het runnen van je eigen node (zitten immers ook op Tweakers).

Mochten fees een issue zijn dan kun je rETH bijvoorbeeld ook op ETH L2 kopen, zoals Arbitrum of zkSync. Hetzelfde geldt voor stETH (zkSync of FTX exchange).

[ Voor 3% gewijzigd door jvel92 op 12-04-2022 21:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

jvel92 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:29:
Zag vandaag wat posts voorbijkomen over het staken van ETH. Met staken bedoel ik hier, dus het staken om het PoS netwerk van Ethereum te valideren en niet het locken van je ETH op crypto.com voor xx% APY.

ETH staken om het netwerk te valideren kan via bijvoorbeeld Binance, Lido en Rocketpool. Via deze partijen krijg je een liquid staking token in ruil voor je ETH, dat je dus locked in het staking contract op de PoS chain van Ethereum. Met deze tokens heb je een claim op ETH dat in het staking contract staat. Bij Binance is de liquide token bETH, bij Lido stETH en bij Rocketpool rETH. Deze liquide staking tokens zijn ook vrij verhandelbaar.

Je kunt op dit moment geen ETH unstaken, dat kan pas op zijn vroegst zes maanden naar de merge. Wel kun je bijvoorbeeld stETH, rETH of bETH traden voor ETH om vervolgens naar USD te verkopen. Je bETH wordt na de merge ook niet automatisch omgezet naar ETH. Je bETH is simpelweg een bonnetje om ETH mee te claimen.

Daarnaast zou ik iedereen toch willen aanraden om voor het staken van ETH gebruik te maken van partijen als Lido en Rocketpool, in plaats van gecentraliseerde partijen als Coinbase of Binance. Als je decentralisatie en de gezondheid van het ETH netwerk belangrijk vindt, is Rocketpool de betere keus. Vanaf 17,6 ETH kun je via Rocketpool bijvoorbeeld ook zelf een node draaien. Vanaf 32 ETH, zou je het ook helemaal zelf kunnen doen.

Na de merge levert het staken van ETH naar verwachting ook een APY op van tussen de 8% en 20%. Zeker als je wat meer ETH hebt, zijn partijen als Rocketpool en Lido interessant. Zou mij in dat soort gevallen ook zeker inlezen op het runnen van je eigen node (zitten immers ook op Tweakers).

Mochten fees een issue zijn dan kun je rETH bijvoorbeeld ook op ETH L2 kopen, zoals Arbitrum of zkSync. Hetzelfde geldt voor stETH (zkSync of FTX exchange).
Plankton hier ;w

Beth is voor mij wel een uitkomst. De aantallen waar jij over praat ben ik veel te laat voor op het feestje gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gaat het luik zo open? Bouncen we of zakken we langzaam door?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:44
Coldcat schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:59:
Gaat het luik zo open? Bouncen we of zakken we langzaam door?
De afgelopen 2 jaar zo verschrikkelijk veel fud.. zonder al dat gedoe in de wereld had btc nu op 27 miljard gestaan.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Darrell schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:51:
[...]

Plankton hier ;w

Beth is voor mij wel een uitkomst. De aantallen waar jij over praat ben ik veel te laat voor op het feestje gekomen.
Ja, bETH kan ook zeker wel interessant zijn in dat soort gevallen. Zeker in combinatie met arbitrage, mits het de peg kan behouden zodra je van bETH terug naar ETH wilt.

Je kunt overigens ook gewoon stETH of rETH kopen, zonder dat je alle handelingen voor het staken van ETH onchain moet doen en de daarbij horende kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Nexo heeft nu ook ondersteuning voor het Poloygon network! Geen bridge kosten voor onder ander Link en ETH. Dat is wel echt een mooie verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-10 22:53

resusaapje

h less

Coldcat schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 22:44:
Nexo heeft nu ook ondersteuning voor het Poloygon network! Geen bridge kosten voor onder ander Link en ETH. Dat is wel echt een mooie verbetering :)
Wacht, ik krijg mijn mining-ETH binnen op polygon. Via nexo kan ik het nu kostenloos overhalen naar ethereum?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
resusaapje schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:02:
[...]

Wacht, ik krijg mijn mining-ETH binnen op polygon. Via nexo kan ik het nu kostenloos overhalen naar ethereum?
Nog even en we kunnen alles kosteloos overhalen. :+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Peter has spoken 🥲
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KRKzgZ1eZhJHbAf87lLPpWhthVc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1uqEz3R3shNLsA1woj3k8a1t.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:14

Chaes

#HODL

Volgens mij is Peter geSchifft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-10 12:51
Moet toegeven dat ik de 30k een spannend level vind. Je krijgt dan een level wat dan voor de 3e keer getest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kom maar effies wisselen Petertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:16
merauder schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:37:
Moet toegeven dat ik de 30k een spannend level vind. Je krijgt dan een level wat dan voor de 3e keer getest is.
Laatste keer dat 30k getest is, is alweer 3 kwart jaar geleden. Telt dat nu nog steeds mee als “opnieuw testen” nu? De scheurtjes zijn in mijn ogen allang weer gerepareerd en is (in eerste instantie) gewoon weer een stabiele bodem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

resusaapje schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:02:
[...]

Klopt:

https://nexo.io/blog/the-...543&mid=500009431&jb=1671
Zero Bridge Fees: There are no bridge fees when using the Nexo Multichain Bridge. Third-party solutions can be costly and we’re happy to provide you with a zero-fee service.

Furthermore, all withdrawals on the Polygon network are free and will not count towards your free monthly withdrawals that come with our Loyalty Program. With this update, the list of tokens and stablecoins available for cross-chain transfers via the Nexo Multichain Bridge is as follows:
Ik gebruikte 2miners als pool met BTC pay-outs. (kwam van binance |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( ). Nu ga ik de flexpool gebruiken met Polygon.

[ Voor 30% gewijzigd door Coldcat op 12-04-2022 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het feit dat zo'n man even zijn tijdelijke gelijk wil halen met een denigrerende opmerking als sheeple, diep treurig. Doet me een beetje denken aan bepaalde mensen waar ik ook niet echt fan van ben. Valt mee dat hij het nog niet letterlijk over oogkleppen heeft. 8)7

Maar ja, iedereen met een afwijkende mening moet wanneer het even mogelijk is op zijn nummer worden gezet om je gelijk te halen. Wat een mannetje zeg, wat zal die in zijn jeugd gepest zijn dat hij nu continue wil laten merken hoe goed hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:13:
[...]

Ik zou graag met je mee willen denken. Maar ik snap niet veel van je post. Ik ben pas sinds vandaag aan het rondneuzen waar je ETH het beste neer kan zetten. En zover ik het heb gelezen is BETH een token die na de merge ingewisseld kan worden voor ETH 1:1.

Wat is er met een half jaar? Waarom zou die koers snel dalen, minder ETH uit pools terughalen?
Hey! Zeker die kan je na de merge 1:1 inruilen. Nu verlies je er wat op. Als je ruim bezit voel je dat echt wel door de omzetting naar eth vanuit beth. Daar gaat het mij om.
Voordeel is bv bij binance dat je niet zelf 32 eth hoeft te bezitten en dat je daarvoor een contract krijgt waar je nog steeds van af kan door beth om te zetten tegen een <1 eth elk moment. Ik ben vooral bang voor de dump daarvan. Ik geloof wel in langer termijn en krijg nu 4.7%. Ze hebben het over nu 10-12%
Alleen ja tegen welke koers...

Als je zelf met een 32 eth een validator kan runnen, zitten de tokens van eth na de merge voor +- halfjaar vast. dit lees je in alle artikelen hierover. Een X aantal komen p dag vrij. Dus bedoel vooral de koers van beth/eth gaat straks flink dalen (gok ik). Het is lang onder de 1 al een tijd, en is gekomen doordat vele hun beth hebben terug gehaald voor eth sinds ze achterkwamen hoelang de munt vast zit door de staking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
jvel92 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:29:

Ik zou dat wel willen maar door de omzetting van beth naar eth, heb ik minder eth. Had genoeg eth voor 1 node maar bij binance kon ik ook de rest inzetten. Daar naast de bonus actie van BNB wat ze toen hadden. Heeft bijna 7 bnb opgeleverd. Wel is de uitbetaling van een eigen node natuurlijk hoger.
APY 20% zal het vast niet worden. 12% teken ik voor :*) +- 40 euro p dag zou dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

hijacker80 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 00:00:
[...]

Hey! Zeker die kan je na de merge 1:1 inruilen. Nu verlies je er wat op. Als je ruim bezit voel je dat echt wel door de omzetting naar eth vanuit beth. Daar gaat het mij om.
Voordeel is bv bij binance dat je niet zelf 32 eth hoeft te bezitten en dat je daarvoor een contract krijgt waar je nog steeds van af kan door beth om te zetten tegen een <1 eth elk moment. Ik ben vooral bang voor de dump daarvan. Ik geloof wel in langer termijn en krijg nu 4.7%. Ze hebben het over nu 10-12%
Alleen ja tegen welke koers...

Als je zelf met een 32 eth een validator kan runnen, zitten de tokens van eth na de merge voor +- halfjaar vast. dit lees je in alle artikelen hierover. Een X aantal komen p dag vrij. Dus bedoel vooral de koers van beth/eth gaat straks flink dalen (gok ik). Het is lang onder de 1 al een tijd, en is gekomen doordat vele hun beth hebben terug gehaald voor eth sinds ze achterkwamen hoelang de munt vast zit door de staking.
Dat is dan toch een geld mijn? Moet dat voor de Merge geregeld zijn? Ik kan bij lange na geen node kan draaien, verwacht wel wat FOMO koers actie dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
Coldcat schreef op woensdag 13 april 2022 @ 00:13:
[...]

Dat is dan toch een geld mijn? Moet dat voor de Merge geregeld zijn? Ik kan bij lange na geen node kan draaien, verwacht wel wat FOMO koers actie dan!
Klopt met een hogere Apy en koers zekers.
Wanneer is het een geld mijn? Ik krijg nu dagelijks op dit moment 0,0068 Beth dat is na omzetting naar eth stuk minder. Je kan ook de Binance creditkaart je Beth meer opwaarderen geloof dat zou wel schelen. Het zijn leuke inkomsten dat zeker.

Eth is altijd mijn dca geweest voor 150-200€p maand en bij dalingen wat extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Hoi 40k

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
[Video: https://gfycat.com/ImportantHotIchthyostega]

edit: blijkbaar weet ik nog steeds niet hoe ik moet embedden op tweakers 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Skalders op 13-04-2022 02:34 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
Skalders schreef op woensdag 13 april 2022 @ 02:33:
[Video]

Om 02:33u moet je jezelf embedden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:52
Skalders schreef op woensdag 13 april 2022 @ 02:33:
[Video]

Het stukje mist waar die uitstapt, zich rustig afklopt en wegloopt met BTC op 6 cent :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik heb een grappig gifje gevonden op internet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3rDyEpLSbZT98nKv8F2qGCSB4Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TpocEAHEaNZgljgtsYDQvfZL.gif?f=user_large

@Skalders embedden van filmpjes lukt volgens mij alleen met youtube. In dit geval: downloaden, converteren naar een gifje en hier uploaden

[ Voor 24% gewijzigd door Darrell op 13-04-2022 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:27

knakworst

Get more sats!

Handig zo'n oracle om je koopmomenten te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w3HklpPkwBK1OJ7Z7gAPmB586gA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7O7DcNTR52ds5Zd5eTaDvMeA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
hijacker80 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 00:05:
[...]

Ik zou dat wel willen maar door de omzetting van beth naar eth, heb ik minder eth. Had genoeg eth voor 1 node maar bij binance kon ik ook de rest inzetten. Daar naast de bonus actie van BNB wat ze toen hadden. Heeft bijna 7 bnb opgeleverd. Wel is de uitbetaling van een eigen node natuurlijk hoger.
APY 20% zal het vast niet worden. 12% teken ik voor :*) +- 40 euro p dag zou dat zijn.
Ja, de peg in het trading pair BETH/ETH is wel enigszins zorgwekkend. Zit nu wel redelijk dichtbij (1 bETH: 0,985 ETH), maar heeft ook redelijk lang tussen de 0,90 en 0,94 gezeten. Niet prettig als dat dat je exit liquiditeit is.

Zal niet iedereen het met me eens zijn (hoeft ook niet), maar ben van mening dat het staken van ETH op Binance niet echt een goede deal is. Als het om de APY te doen is, kun je via partijen als crypto.com een betere deal krijgen. Als je je ETH gaat staken in PoS contract, dan is dat toch een long term commitment en ben je (neem ik aan tenminste) bullish ETH op de lange termijn. Zeker op moment dat het gaat om grote hoeveelheden ETH is het interessant om het toch via een Lido of Rocketpool te doen; je helpt om het netwerk gezond te houden, de liquide token heeft utility in DeFi en het is ook wat transparanter dan Binance. Maar goed, dat is ook maar mijn persoonlijke mening en visie erop.

Overigens kun je pas zes maanden (Shanghai Upgrade) na de merge je ETH 1-op-1 claimen van de PoS chain, tot die tijd is het gelocked in het staking contract. Ook als je staked via Binance, zij maken immers gebruik van hetzelfde staking contract. Tot die tijd ben je afhankelijk van BETH/ETH trading pair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Het is stil hier. Teken van een bodem in de maak? Wat volume neerleggen rond de 40k lijkt me goed. Daarna een wick naar onder en vervolgens moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Coldcat schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:40:
Het is stil hier. Teken van een bodem in de maak? Wat volume neerleggen rond de 40k lijkt me goed. Daarna een wick naar onder en vervolgens moon?
Stonk futures in het groen. Tijd voor de beloofde dead cat bounce/relief rally die ons een groene april gaat bezorgen :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:33
Zeker , Moon soon. Of zijn mensen gewoon afgehaakt omdat de energie rekening betaald moet worden en die grafieken enger zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
We zitten stil omdat we denken geschoren te gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 12:39

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:41:
[...]

Stonk futures in het groen. Tijd voor de beloofde dead cat bounce/relief rally die ons een groene april gaat bezorgen :)
Relief rally, 10k daily candles, alles. Wen 420k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

CornermanNL schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:45:
[...]

Zeker , Moon soon. Of zijn mensen gewoon afgehaakt omdat de energie rekening betaald moet worden en die grafieken enger zijn ?
Ah iedereen FOMO't in de energie. Zo maar eens kijken wat voor rijen er voor het tankstation staan :)

Met al die rare prijzen van tegenwoordig voor voedsel, energie en huur zal je bijna je spullen pakken en naar Portugal verhuizen.

[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 13-04-2022 13:06 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:04
Zo.. Na tijdje afwezig weer eens kijken hoe het schip ervoor staat.
Nog steeds een dikke hodler, maak me geen zorgen bij dipjes etc.
Heb wel even hele kleine koerswijziging gemaakt. Klein deel van btc en eth omgezet in dot. Puur voor de 12 procent staking
Hodlen blijf ik sowieso, aantal eth staan vast in staking voor eth2. 0, maar btc en eth stonden ook deels voor m'n gevoel niks te doen. Dot lijkt mij niet snel onder de 10 euro de stuk te komen. Nog aangekocht op 3.30 gemiddelde prijs, Lucky denk. Maar toch op 16.20 flinke positie vergroot. Reden: alvast maandelijks wat gaan afroamen voor passief inkomen, voelt eigenlijk wel goed een lekker bedrag per maand apart. Mocht de koers toch wat dalen richting 10 euro oid dan roam ik niet af en bouw ik extra op. Geeft eigenlijk wel rust. Jullie hebben er geen kut aan maar denk zal m'n ervaring weer eens delen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Joost50
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-02-2023
CornermanNL schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:45:
[...]

Hier moet ik dan altijd aan denken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wa302Eib0iUnzN0N21xCe6HqyZo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eEkNBWs07A2QYx8iZ8B43QTe.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BvjuZTUwLAeb5Wu_hsdfv8nu2CQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G8vjGUbeSA1z5rgkLDonj4MN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTXFmyuS2icqDBHvWahnre9IBIk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rE9JebuxomxT96GTXT1xVisc.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
Joost50 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 13:24:
[...]

Hier moet ik dan altijd aan denken.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGaN_2EEq8c851E23FVRXvV5iro=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RiFrdRC4II2zHHe8cNR5Cmu4.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Prima nieus! De zomer komt te snel. Even wachten tot BTC moon gaat. Later dit jaar gaat de koers sneller omhoog ;) Hoop ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MCs01J-n-x_XZVgwkiBl7AhaCWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lTuSYv2ihsGnacI6JFT6cbWG.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 00:26:
ik had vandaag cryptocast geluisterd over DUSK network en dacht laat eens kijken hoe die ervoor staat......dikke pamperino's gehad afgelopen weken :7

de Whitepaper klonk interessant, maar ga er nu niet kopen. maar wel om in de gaten te houden
https://www.bnr.nl/podcas...-financiele-wereld-worden
even een oude post quoten.

heb zelf wat DUSK gekocht gisteren.
hun testnet werd enkele weken eindelijk gereleased. nu nog zien of het ook groots gaat getest en nadien geïmplementeerd worden in de zaken waarvoor het zou dienen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:27

Vis

Moon

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 12:39

YES

Moderator General Chat
Daily candle kleurt net groen. Alleen nog ff een paar van die 10k daily candles en we zijn zo bij die nieuwe ATH. Kan weinig aan mis gaan toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
dat wordt weer huilen naar alle reacties....
laat die boomers/ noi coiners hun zegje maar doen ;w

ik weet nog van mijn vrienden die raar naar mij keken toen ik naar facebook ging.....waarom zeiden ze: Hyves en cu2 werkt goed toch?

of met mijn mobiele telefoon: waarom heb je een mobiele telefoon? veel te duur en niet nodig...

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 13-04-2022 15:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Dan niet he....

Volgens mij hebben ze zelfs gemist dat er al doelspecifieke blockchains zijn met Graph en Ontology doeleinden...

[ Voor 53% gewijzigd door Get!em op 13-04-2022 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:26
Kol Nedra schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:40:
[...]

ik weet nog van mijn vrienden die raar naar mij keken toen ik naar facebook ging.....waarom zeiden ze: Hyves en cu2 werkt goed toch?

of met mijn mobiele telefoon: waarom heb je een mobiele telefoon? veel te duur en niet nodig...
2 crypto gerelateerde posts op de fp.. Gaat lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:52
Dacuuu schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:45:
[...]

2 crypto gerelateerde posts op de fp.. Gaat lekker!
Negatieve aandacht is ook aandacht hè? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:17
Moon!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:31
Redelijke moon, hopelijk even doorzetten naar de 42K!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Mooon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
5k+ is een moon, dit is gerommel in de marge. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_O6ypm7SSb7kx1_S9Si782bzZos=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BT3AWByU1sqi7AFJ9Z0GmepT.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Hahah ik dacht WTF, maar vals alarm. Bedankt he! Kruip ik nu weer in mijn hol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-10 21:24
Kol Nedra schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:40:
[...]

Inderdaad, het sentiment tegen Crypto op Tweakers verbaast me best wel eigenlijk. Je zou toch verwachten dat de doelgroep hier meer voorop zou lopen.

Als ik kijk naar mijn eigen vriendenkring, heeft iedereen in ieder geval wat crypto. Sommigen alleen doge, maar goed het is een start :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
zenith schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:56:
Haha klopt, had ook even zin om het te roepen. Dit is eigenlijk een kleine stuiter naar boven.

Maar: Moon 🔜

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:57
Misschien dat het al gepost is, heb het dan zelf gemist.

nieuws: Nederlandse politie pakt drie mannen op voor rug pull met Chibi Neko-...

In December heeft een mede tweaker flink wat mensen opgelicht met een rug pull. Het is bijna niet te geloven maar ze zijn nu daadwerkelijk opgepakt..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/up6TZ7lMiLIqYmrKz0Xx59yz5VQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FaGPntT3RSLZ4CJsCL4sPG32.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:27

knakworst

Get more sats!

PureLOOD schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:02:
[...]

Inderdaad, het sentiment tegen Crypto op Tweakers verbaast me best wel eigenlijk. Je zou toch verwachten dat de doelgroep hier meer voorop zou lopen.

Als ik kijk naar mijn eigen vriendenkring, heeft iedereen in ieder geval wat crypto. Sommigen alleen doge, maar goed het is een start :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EIVSg4GMAp9Y1uYPIF0Kw4Kz8ic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EPMHmiZBeEMZeI4KvWGzXi8y.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Nopheros schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:19:
Misschien dat het al gepost is, heb het dan zelf gemist.

nieuws: Nederlandse politie pakt drie mannen op voor rug pull met Chibi Neko-...

In December heeft een mede tweaker flink wat mensen opgelicht met een rug pull. Het is bijna niet te geloven maar ze zijn nu daadwerkelijk opgepakt..
Mooi dat dit soort mensen worden opgepakt en dat men actief hiermee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:47
zenith schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:56:
Klopt! Sigaren uit eigen doos zijn het. Moon = +20k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Vanavond weer onder de 40k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-10 13:42
Coldcat schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:22:
[...]

Mooi dat dit soort mensen worden opgepakt en dat men actief hiermee bezig is.
Dat was onze mede tweaker Nick Kok zote zien: Nickkok in "[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]"
20% word gelocked voor 3 jaar net als de lp tokens. Er blijft 5% over voor het team. Zijn uiteraard niet van plan deze te verkopen.

Word een mooi projectje. Ik hoop dat de website morgen/overmorgen klaar is. Dan gaan we beginnen met de marketing. Hebben zo’n 37k klaarliggen voor de marketing van de pre-sale.
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dca voor 3 jaar:

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:41
Even gekeken naar die screenshot, maar met zoveel spel en taalfouten moet er toch een belletje gaan rinkelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
markisoke schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:44:
[...]

Even gekeken naar die screenshot, maar met zoveel spel en taalfouten moet er toch een belletje gaan rinkelen.
Meme coins en belletjes die bij mensen rinkelen? Die zijn allemaal stokdoof en blind, die zijn over het algemeen niet te helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
A87 plies kom bek, wie niet joe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:08:
[...]

A87 plies kom bek, wie niet joe!
Jes plies, ei mis jor drohwings

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mannowlahn
wie ar in dis mesif soeport, joe ket de pooint. pritty voor auwerlie. it loeks ah biet behhhris. Dis is a haai haai end not lo lo lo lo

[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 13-04-2022 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
mannowlahn schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:10:
[...]

wie ar in dis mesif soeport, joe ket de pooint. pritty voor auwerlie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C4X5HK99pWoeeHGQnMbMRJ17yjY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Sa4hDP1BpoNlcwNC1sap3Vwh.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
Ik dacht dat ik met Ten Hag wat gewend was maar dit is best indrukwekkend. Wij hebben moeite met indiers die engels spreken en indiers gaan helemaal mank op dit soort dialecten denk ik.

[ Voor 42% gewijzigd door mannowlahn op 13-04-2022 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Hij heeft wel fancy software, dat wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:14:
Hij heeft wel fancy software, dat wel.
Ja betaald van mijn DOT jes :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:15:
[...]

Ja betaald van mijn DOT jes :(
Ach ja..heeft ie toch nog iets. Maar de conclusie van zijn analyse is ook wel weer fantastisch. Er is meer data nodig aan het einde van de grafiek om te zeggen of we omhoog of omlaag gaan. Zo kan ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:18:
[...]

Ach ja..heeft ie toch nog iets. Maar de conclusie van zijn analyse is ook wel weer fantastisch. Er is meer data nodig aan het einde van de grafiek om te zeggen of we omhoog of omlaag gaan. Zo kan ik het ook.
Ach dat is ook zo, maar op momenten mis ik hem wel. Man als hij wat zei en iedereen ging erover heen. Had ik toch wel de tranen in de ogen van het lachen.

Maar ja hij heeft gelijk. We hebben meer data nodig. Veel meer… heeft ie ook al een analyse van DOT ? Of van de ARK van Noach Arnold? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
Poah, onze Koreaan gooit net een short uit paniek dicht met 70k verlies…

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:57
flinke bounce, als ik de 5 min chart open zoals gebruikelijk hier zou ik toch een flinke moon moeten roepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:25:
flinke bounce, als ik de 5 min chart open zoals gebruikelijk hier zou ik toch een flinke moon moeten roepen.
Gooi het er maar uit dan! :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
BTFD schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:23:
Poah, onze Koreaan gooit net een short uit paniek dicht met 70k verlies…
Ik geloof daar dus helemaal niks van. Dikke kans dat die kerel gewoon een frontje heeft gebouwd op een site die met fake geld op deze koersen iets laat zien. Alles voor de views. Bijna alles op internet is nep mensen, behalve de ta van taro en consorten.
Dyor en laat je niet leiden door YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:21:
[...]

Ach dat is ook zo, maar op momenten mis ik hem wel. Man als hij wat zei en iedereen ging erover heen. Had ik toch wel de tranen in in de ogen van het lachen.

Maar ja hij heeft gelijk. We hebben meer data nodig. Veel meer… heeft ie ook al een analyse van DOT ? Of van de ARK van Noach Arnold? :+
Ja ik mis hem hier ook. Gelukkig was hij gestopt met leverage traden maar die tijd bracht wel de beste one-liners voort. Je hebt geen analyse voor Dot nodig. Je weet dat die behoorlijk rekt gaat met een BTC naar 33k. :P

Pagina: 1 ... 202 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!