[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 195 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.470 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Nou Jack, bring it on

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Look at these boomers! _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
MicroWhale schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:49:
En waar ik eigenlijk voor kwam is dit artikel:
"The worst economic depression ever may be coming"

Je zult dan toch ergens naar moeten vluchten...

Om het nu hopium te noemen vind ik wat ver gaan, omdat het flink wat maatschappelijke gevolgen kan hebben, maar ja... interessant leesvoer is het wel.
Hmm, nog niet erg onder de indruk van deze Medium. Ik lees de laatste tijd (erg) veel over dit onderwerp en wat in dit artikel gebeurt is het opnoemen van allerlei verschillende elementen die niet an sich met elkaar verbonden zijn. Kunnen deze elementen, gecombineerd met elkaar bij wijze van perfect storm een katalysator kunnen gaan vormen voor een 2008-like crash? Sure. Wat ik alleen mis in het artikel is de overduidelijke squeeze waar centrale bankiers nu in verkeren. Ze kunnen niet keihard gaan verkrappen omdat de signalen van een naderende recessie er al zijn. Daarnaast heeft de ECB te maken met uitdagingen van een andere aard zoals de stijgende yield spreads (i.e. delta's tussen yields van Duitsland/Nederland en Italië/Griekenland). Als CB's nu gaan verkrappen in de mate die nodig is om tot een crash te leiden zoals het artikel schetst, gaan ze niet alleen de naderende recessie versterken maar ook nog eens enorme problemen creëeren in financiële- en kapitaalmarkten.

Ik denk niet dat het een en al florisante tijden zijn die ons tegemoet gaan treden, maar vergeet niet dat er al 1.5+ jaar mensen zijn die roepen dat de ergste crisis ooit gaat komen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:17

MicroWhale

The problem is choice

Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:44:
[...]

Hmm, nog niet erg onder de indruk van deze Medium. Ik lees de laatste tijd (erg) veel over dit onderwerp en wat in dit artikel gebeurt is het opnoemen van allerlei verschillende elementen die niet an sich met elkaar verbonden zijn. Kunnen deze elementen, gecombineerd met elkaar bij wijze van perfect storm een katalysator kunnen gaan vormen voor een 2008-like crash? Sure. Wat ik alleen mis in het artikel is de overduidelijke squeeze waar centrale bankiers nu in verkeren. Ze kunnen niet keihard gaan verkrappen omdat de signalen van een naderende recessie er al zijn. Daarnaast heeft de ECB te maken met uitdagingen van een andere aard zoals de stijgende yield spreads (i.e. delta's tussen yields van Duitsland/Nederland en Italië/Griekenland). Als CB's nu gaan verkrappen in de mate die nodig is om tot een crash te leiden zoals het artikel schetst, gaan ze niet alleen de naderende recessie versterken maar ook nog eens enorme problemen creëeren in financiële- en kapitaalmarkten.

Ik denk niet dat het een en al florisante tijden zijn die ons tegemoet gaan treden, maar vergeet niet dat er al 1.5+ jaar mensen zijn die roepen dat de ergste crisis ooit gaat komen.
Je hebt wel gelijk hoor. Social media versterken helaas het geroep om een crisis. En mensen beginnen elkaar ook na te praten zonder dat ze weten waar ze het over hebben.

Hoe dan ook, we leven in een fragiele tijd. Een tijd waar er maar iets hoeft te gebeuren en de schaartste loert. Een bank die omvalt, de ECB die een verkeerde beslissing neemt, een oorlog, een grote staking, een mislukte oogst... elk van deze zorgen voor stijgende prijzen, sociaal-economische onbalans en grotere onvrede onder de bevolking. Politici zijn overbureaucratisch en zien alleen nog maar cijfertjes en 'knoppen waar ze aan kunnen draaien'. Althans: Dit is wat ik zie. Wat je er zelf van maakt moet je zelf weten... maar ik vind het te fragiel. Of er een ergste crisis ooit komt geen idee, maar dat het kaartenhuis zomaar kan afbrokkelen: Yep.

Vandaar een mobiel beroep, maar inderdaad ook crypto, connecties en iets waar je goed in bent. In mijn geval zijn dat verbinden en creatief oplossingen verzinnen. Dat helpt om flexibel te zijn en blijven in een wereld waar dingen snel kunnen veranderen.

En voor dezelfde sats zitten we over tig jaar gewoon in Nederland achter de geraniums. Met een achteruitkijkspiegel aan de gevel om de buren in de gaten te kunnen houden. Je weet het niet.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Oké, nu ik dit Adderall gastje hoor en zie praten, weet ik helemaal dat er geen Apple aankondiging komt. Een dumpje na zijn praatje, die komt er wel aan. Brace yourself. ;w

Even prutsen met de remote. Geez, Shopify straks de grote aankondiging, even unironical je publiek boomers noemen maar zelf je presentatie niet geregeld krijgen... Adoptie gaat nog wel even duren ben ik bang.

[ Voor 37% gewijzigd door Blaim op 07-04-2022 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:44:
[...]
Wat ik alleen mis in het artikel is de overduidelijke squeeze waar centrale bankiers nu in verkeren. Ze kunnen niet keihard gaan verkrappen omdat de signalen van een naderende recessie er al zijn. Daarnaast heeft de ECB te maken met uitdagingen van een andere aard zoals de stijgende yield spreads (i.e. delta's tussen yields van Duitsland/Nederland en Italië/Griekenland). Als CB's nu gaan verkrappen in de mate die nodig is om tot een crash te leiden zoals het artikel schetst, gaan ze niet alleen de naderende recessie versterken maar ook nog eens enorme problemen creëeren in financiële- en kapitaalmarkten.

Het punt is alleen wel dat de Centrale Banken wat moeten met de inflatie. Het mandaat van bijvoorbeeld de ECB is handhaven van de prijsstabiliteit. Op moment dat de inflatie zoals nu, door o.a. hun eigen beleid, de spuitgaten uit loopt gaat dat op den duur ook tot enorme maatschappelijke onrust leiden. Ook dat zal gevolgen hebben voor de economie. Je helpt of de economie om zeep door pijnlijke rente verhogingen (had allang moeten gebeuren) en QT. Of je laat de inflatie dooretteren, dat ongetwijfeld ook de economie om zeep gaat helpen + maatschappelijk onrust omdat je middenklasse niet meer rond kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-06 10:38
Dit is wel een mooie aankondiging. Lightning in de maccie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:17

Vis

LarryD schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:08:
Dit is wel een mooie aankondiging. Lightning in de maccie.
En in de Aldi

Maar wie gaat z'n satjes nou verspillen in winkels.. snap dit nutteloze gedoe echt niet. En die Mallers is echt heeeelemaal de weg kwijt gewoon. What the actual F*ck dude.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Vis schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:11:
[...]

En in de Aldi

Maar wie gaat z'n satjes nou verspillen in winkels.. snap dit nutteloze gedoe echt niet. En die Mallers is echt heeeelemaal de weg kwijt gewoon. What the actual F*ck dude.
Heb je geluisterd? Het gaat helemaal niet om betalen met Bitcoin. Het gaat om het gebruik maken van de Bitcoin blockchain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Coke over Tor _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:13:
[...]

Heb je geluisterd? Het gaat helemaal niet om betalen met Bitcoin. Het gaat om het gebruik maken van de Bitcoin blockchain
Nee ik begrijp er helemaal geen ruk van wat die gast uitkraamt 🤣

Maar adoptie is goed ja.. wen moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-10 22:55
Strike partnership met POS, waardoor je eigenlijk letterlijk overal direct met Bitcoin kan betalen?

Dat is huge.

Niet dat iemand het wil gebruiken want je wil je BTC hodl'en, maar hoe makkelijker / dieper geïntegreerd Bitcoin is in ons dagelijks gebruikte economische systeem, hoe serieuzer het vanzelf wordt genomen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/22z3nkS3aHIhqo3M-LEbcRf-jiA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aTiv4UMpGy5yCmMOF6NWEu3X.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-06 10:38
Vis schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:15:
[...]

Nee ik begrijp er helemaal geen ruk van wat die gast uitkraamt 🤣

Maar adoptie is goed ja.. wen moon
Het is ook dollar -> Bitcoin -> dollar, met zo goed als geen transactiekosten (tov 10 cent bij credit cards ofzo?).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Richh schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:16:
Strike partnership met POS, waardoor je eigenlijk letterlijk overal direct met Bitcoin kan betalen?

Dat is huge.

Niet dat iemand het wil gebruiken want je wil je BTC hodl'en, maar hoe makkelijker / dieper geïntegreerd Bitcoin is in ons dagelijks gebruikte economische systeem, hoe serieuzer het vanzelf wordt genomen.
Nu zijn eigenlijk de merchants aan zet. Er van uitgaande dat elke VISA/Mastercard transactie de merchant 3% kost. Dan zou het helpen als ze bijvoorbeeld 2% korting geven als je betaald via Lightning. Dat zou pas echt adoptie versnellen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
jvel92 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:08:
[...]

Het punt is alleen wel dat de Centrale Banken wat moeten met de inflatie. Het mandaat van bijvoorbeeld de ECB is handhaven van de prijsstabiliteit. Op moment dat de inflatie zoals nu, door o.a. hun eigen beleid, de spuitgaten uit loopt gaat dat op den duur ook tot enorme maatschappelijke onrust leiden. Ook dat zal gevolgen hebben voor de economie. Je helpt of de economie om zeep door pijnlijke rente verhogingen (had allang moeten gebeuren) en QT. Of je laat de inflatie dooretteren, dat ongetwijfeld ook de economie om zeep gaat helpen + maatschappelijk onrust omdat je middenklasse niet meer rond kan komen.
Mandaat is naast prijsstabiliteit ook het bevorderen van economische groei (althans de Fed). Als men rate hikes gaat toepassen tot in den treurnis om inflatie te stoppen, breek je de economie. Dat weten ze ook en dat gaat tegen hun duale mandaat in. Het is vrij moeilijk te kwantificeren waar nu precies inflatie vandaan komt (supply shocks, energie of toch die vermaledijde M2 increase) en al helemaal in hoeverre inflatie verankerd wordt en blijft in inflatieverwachtingen. Het voordeel is dat de rente dusdanig laag is in absolute termen dat er ruimte is voor hikes. Denk je nou echter echt dat een paar luttele hikes van 25 of 50 basispunten alle inflatieproblemem uit de wereld gaan helpen? Dan zouden ze echt meer hun best moeten doen. En vergeet ook niet dat het maanden duurt voordat effecten van verkrapping zichtbaar worden in de reële economie en dus ook lagere inflatie..

De yield curve is al inverted, huizenprijzen groeien minder hard en we gaan langzaamaan een recessie in. Prima, het zou alleen nogal verneukeratief zijn als daar ook nog een financiële crisis overheen komt. Omdat de financiële sector nu dusdanig uit de kluiten is gewassen ten opzichte van de reële economie is het voorkomen dat het financiële- en kapitaalmarkten instorten, stiekem het echte hoofdpijndossier in plaats van een beperkte periode van hoge inflatie :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Zoveel adoptie en nog blijven ze dumpen.
Misschien na morgen moon of nog meer rekt.

Bears are aiming for a $145 million profit

Listed below are the four most likely scenarios based on the current price action. The number of options contracts available on April 8 for call (bull) and put (bear) instruments varies, depending on the expiry price. The imbalance favoring each side makes up the theoretical profit:

Between $42,000 and $44,000: 250 calls vs. 3,650 puts. The net result favors the put (bear) instruments by $145 million.
Between $44,000 and $45,000: 550 calls vs. 2,800 puts. The net result favors bears by $100 million.
Between $45,000 and $46,000: 700 calls vs. 2,150 puts. The net result benefits put (bear) options by $60 million.
Between $46,000 and $47,000: 1,800 calls vs. 1,500 puts. The net result is balanced between call (buy) and put (sell) instruments.
This crude estimate considers the call options used in bullish bets and the put options exclusively in neutral-to-bearish trades. Even so, this oversimplification disregards more complex investment strategies.

For instance, a trader could have sold a put option, effectively gaining positive exposure to Bitcoin above a specific price but unfortunately, there is not an easy way to estimate this effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik zat op uniswap en wilde eth swappen voor cpepe.

Maar blijkbaar zat ik nog op de binance chain waardoor ik bnb heb proberen te swappen.
Dit ging niet goed en er werd niks geswapped. Kan ik dit nog terugdraaien of contact opnemen met de receiver?

Tx Id
0x56940f2b50cd8ebb3bb0a2c35f383368b0a299a65687256bb1d3587957dda719

Ontvanger 0x68b3465833fb72a70ecdf485e0e4c7bd8665fc45

Thanks voor de input alvast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Worstkaas schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:35:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rZBZUI5DberIrwM-PRSraEZwUCY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AqggN93iQcKk22anoXVzYX9t.gif?f=user_large

Obvious troll is obvious, toch?! |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Blaim op 07-04-2022 23:44 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Worstkaas schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:35:
Kan iemand mij misschien helpen?

Maar blijkbaar zat ik nog op de binance chain waardoor ik bnb heb proberen te swappen.
Dit ging niet goed en er werd niks geswapped. Kan ik dit nog terugdraaien of contact opnemen met de receiver?

Tx Id
0x56940f2b50cd8ebb3bb0a2c35f383368b0a299a65687256bb1d3587957dda719

Ontvanger 0x68b3465833fb72a70ecdf485e0e4c7bd8665fc45

Thanks voor de input alvast
Je moet ff je mindset swappen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:17

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mooody schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:55:
[...]

Je moet ff je mindset swappen.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Laatst online: 18-10 07:12
Eth head and shoulders in the making.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Asprine schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:45:
Eth head and shoulders in the making.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NxoYZ09WaxEv-0BolRJlmOAgDYQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Kk4CkrjorCqtJkq7uwvSgvI8.jpg?f=user_large
:/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:38:
Tot welke graad in blockchain tech moet je investeren is de vraag.

Boek <- Word <- Windows <- Microsoft <- "NASDAQ"

Ga je in dat boek investeren in de hoop dat het een bestseller wordt? Ga je in Word investeren omdat je daar bestsellers mee kan maken? Ga je in Windows investeren, omdat je daar onmisbare applicaties zoals Word op kan draaien? Ga je simpelweg in Microsoft investeren, omdat die een groot deel van de totale tech wereld zijn.

Imo gokken teveel mensen in crypto op het niveau van het boek in de hoop dat het een bestseller gaat worden. De hype proberen te pakken voor de snelle gains. Dat kan goed gaan, maar ook volledig verkeerd gaan. Het is een inefficiënte manier van investeren, terwijl dit wereldje juist de kansen biedt om jezelf te onderscheiden. Je moet alleen het geduld hebben en (niet onbelangrijk) het geloof hebben dat deze technology niet snel zal verdwijnen.

Een paar levels hoger investeren dan de gebakken lucht, zou ik iedereen aanraden. Als je geduld hebt, kun naar verwachting lekker verdienen in crypto.
Ik begrijp je volkomen, maar zoals jezelf al aangaf een paar dagen terug, jij bent een beetje klaar met al die handelingen en wil niet al teveel tijd meer kwijt zijn aan dat geneuzel.

Als ik kijk naar mijn PF, en dan even inzoom op mijn DOT ecosysteem, dan bestaat dat voor ongeveer 45% uit DOT, 40% uit KSM en dan voor 10% uit GLMR en 5% uit SCRT en ASTAR.

95% staat in staking en met 5% handel ik voor de fun. Tuurlijk kan ik alles in DOT gooien, maar de kans op een leuke snelle groei zoals sommige dagen met ASTAR en daar op handelen, maakt het voor mij als beginner gewoon leuker dan alleen PF staren en niets doen.

Of dat slim is? I really don't care. Een klein gedeelte PF is voor mij om risico's mee te nemen, dat is de fun.

Jij zit op een heel ander moment in je crypto hobby/carierre dan sommigen van ons.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Wow! Near, 70% van mijn wallet. Dit is mij toch lekker wakker worden. Had al mooi winst afgenomen deze week. Even kijken wat wij doen nu doen. Denk 15% winst pakken en dan straks weer terug kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MOOON!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:53

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
8 april kikker in je bil... pffff hou es op met die stomme grappen... Irritant hoor :O

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Moet je eens een zoek opdracht doen op Jackson6 in dit topic, daar komt alleen maar moon en rekt uit zijn toetsenboord :')

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Xqlus1ve schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:58:
[...]

Moet je eens een zoek opdracht doen op Jackson6 in dit topic, daar komt alleen maar moon en rekt uit zijn toetsenboord :')
De opvolger van Tacticus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:15
Xqlus1ve schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:58:
[...]

gelukkig zijn er CSS filters die dat probleem oplossen :+ Dan heb je opeens geen last meer van bepaalde accounts O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Toch vind ik het wel grappig... Uren is het hier stil, niemand zegt wat, lijkt hier compleet leeg.. Iemand maakt een wel heel erg irritant grapje, super vervelend, maar goed.. Komen uit alle crypto gedrochten mensen weg kruipen om er op te knallen.

Super vermakelijk. Waar is trouwens die meme van de Simsons, met "Stop it, he is already dead.."

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:08:
Toch vind ik het wel grappig... Uren is het hier stil, niemand zegt wat, lijkt hier compleet leeg.. Iemand maakt een wel heel erg irritant grapje, super vervelend, maar goed.. Komen uit alle crypto gedrochten mensen weg kruipen om er op te knallen.

Super vermakelijk. Waar is trouwens die meme van de Simsons, met "Stop it, he is already dead.."

_O-
SSSSSTTT! Zit hier voor mijn rust hoor :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:09:
[...]

SSSSSTTT! Zit hier voor mijn rust hoor :(
LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA!!!

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hahaha heb ik toch weer even mooi de boel wakker gekregen, HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:14
Waah schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:59:
[...]

gelukkig zijn er CSS filters die dat probleem oplossen :+ Dan heb je opeens geen last meer van bepaalde accounts O-)
Deze 2 waren voor mij enige tijd geleden al de rede een CSS in gebruik te nemen! :X

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

_O-
Juist de setting dat het heel rustig is en iemand vanuit het niets MOON roept terwijl er niets gebeurd is vind ik wel grappig :D Daar kan je dan ook weer mooi op reageren met een meme, beetje lol trappen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:21:
[...]

Juist de setting dat het heel rustig is en iemand vanuit het niets MOON roept terwijl er niets gebeurd is vind ik wel grappig :D Daar kan je dan ook weer mooi op reageren met een meme, beetje lol trappen :+
Over grappig gesproken, kunnen we ook een grap van de week troffee weg geven?

Want dan wil ik toch graag @mannowlahn, met zijn 'Tarrel, baas Plee' nomineren... Heb me gisteren echt bescheurd van het lachen. Vertelde hem later nog aan vrienden, ik bedoel bij buren, ze vonden hem super grappig. Dus heb maar gezegd dat ik het bedacht had :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Waah

_O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1C7oU0JN5DAjzJeP5nQp_JqyMw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pSrXTAUzU7gZNcacFQgxeavb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Hoe @BTFD, daar ook links staat te kijken _O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zit ik gisteren lekker een beetje in het zonnetje in de tuin, te genieten van mijn bijna pensioen, komt die ADHD buurman van me binnen rennen, huilend van het lachen, en die verteld een mop over zijn Barrel van een lease auto en zijn Baas die op de Plee zat. :?

Ik snapte en verstond er echt helemaal niets van, maar heb een beetje mee zitten lachen, zoals meestal met hem. Een dot van een vent overigens, maar de helft van de tijd begrijp ik niet waar hij het over heeft. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:42:
[...]

Zit ik gisteren lekker een beetje in het zonnetje in de tuin, te genieten van mijn bijna pensioen, komt die ADHD buurman van me binnen rennen, huilend van het lachen, en die verteld een mop over zijn Barrel van een lease auto en zijn Baas die op de Plee zat. :?

Ik snapte en verstond er echt helemaal niets van, maar heb een beetje mee zitten lachen, zoals meestal met hem. Een dot van een vent overigens, maar de helft van de tijd begrijp ik niet waar hij het over heeft. :N
Gelukkig heb ik niet zo'n buurman, die van mij lacht altijd mee om mijn grappen en die snapt echt wel waar ik het over heb... Ho es... GETS!

Sorry buurman :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ngangatar schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:29:
[...]

Ik begrijp je volkomen, maar zoals jezelf al aangaf een paar dagen terug, jij bent een beetje klaar met al die handelingen en wil niet al teveel tijd meer kwijt zijn aan dat geneuzel.

Als ik kijk naar mijn PF, en dan even inzoom op mijn DOT ecosysteem, dan bestaat dat voor ongeveer 45% uit DOT, 40% uit KSM en dan voor 10% uit GLMR en 5% uit SCRT en ASTAR.

95% staat in staking en met 5% handel ik voor de fun. Tuurlijk kan ik alles in DOT gooien, maar de kans op een leuke snelle groei zoals sommige dagen met ASTAR en daar op handelen, maakt het voor mij als beginner gewoon leuker dan alleen PF staren en niets doen.

Of dat slim is? I really don't care. Een klein gedeelte PF is voor mij om risico's mee te nemen, dat is de fun.

Jij zit op een heel ander moment in je crypto hobby/carierre dan sommigen van ons.
Helemaal eens en uiteraard respect voor je keuzes!
Ik geef alleen aan wat ik zelf doe, maar heb ook geen enkel benul of dat de juiste keuze is. Het is goed voor mijn eigen gemoedsrust, that's it :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:44:
[...]

Helemaal eens en uiteraard respect voor je keuzes!
Ik geef alleen aan wat ik zelf doe, maar heb geen enkel benul of dat de juiste keuze is. Het is goed voor mijn eigen gemoedsrust, that's it :)
Zoals Linkin Park ooit al zong: In the end, thats all that really matters.

ok, ok, beetje verbasterd naar eigen voordeel :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:47:
[...]

Of zoals Mike Shinoda ooit zei:

Crypto is 100 percent luck, 0,1 percent skill
0 percent concentrated power of will
0 percent pleasure, 100 percent pain
And a hundred percent guarantee to get rekt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Ja precies dat!

REM - Man on the Moon had je ook kunnen gebruiken.

Of Money van Pink Floyd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Hij zong er ook bij, I had to fall, to lose it all, maar dat is geen leuk metafoor voor crypto toch :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
YES schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:51:
[...]

Of zoals Mike Shinoda ooit zei:

Crypto is 100 percent luck, 0,1 percent skill
0 percent pleasure, 100 percent pain
And a hundred percent guarantee to get rekt!

ok, ok, beetje verbasterd naar eigen voordeel situatie :).
FTFY :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:51:
[...]

Ja precies dat!

REM - Man on the Moon had je ook kunnen gebruiken.

Of Money van Pink Floyd.
Of In the Crypto van Elvis Presley.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Overigens bedenk ik me dat ik een heel makkelijke aanpassing verneukt heb in die tekst van Shinoda:

This is 100 percent luck
0,1 percent skill
0 percent pleasure
100 percent pain
And a 100 percent reason to remember the gains

Maar ja, moet je wel gains hebben om te rememberen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PdokCr8hIiJFChhS_3-_IdrETn8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XG7z00nZLsMoMaNkTOxEMczC.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:09:
[...]

Of In the Crypto van Elvis Presley.
Wrekt Wrekt Wrekt van Eddy Wally wellicht.

En daarna Under The Bridge van RHCP.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 08-04-2022 12:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-10 19:13

NeoflexNL

Forever young

Of die van Imagine Dragons..

I'm rekt, since you've been here,
Yeah I'm rekt, since you've been gone..

Donder, gaat dit over Jaapio??

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:15:
[...]

Wrekt Wrekt Wrekt van Eddy Wally wellicht.

En daarna Under The Bridge van RHCP.
Coolio had ook een bekende met "Banksters Paradise"

Of eentje vanuit de top 2000

"Blockchainian Rhapsody" van Queen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
YES schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:11:
Overigens bedenk ik me dat ik een heel makkelijke aanpassing verneukt heb in die tekst van Shinoda:

This is 100 percent luck
0,1 percent skill
0 percent pleasure
100 percent pain
And a 100 percent reason to remember the gains

Maar ja, moet je wel gains hebben om te rememberen..

[Afbeelding]
Mike Shinoda, die een shitstorm over zich heen kreeg omdat hij voor NFT's was, maar geen idee had wat het voor de muziekindustrie zou gaan betekenen :D

Maar lijkt wel een toffe kerel, zijn streams zijn geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:28:
[...]

Mike Shinoda, die een shitstorm over zich heen kreeg omdat hij voor NFT's was, maar geen idee had wat het voor de muziekindustrie zou gaan betekenen :D

Maar lijkt wel een toffe kerel, zijn streams zijn geweldig.
Voor NFT's??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzsUcSSeYRg3AlekgS4GxfJKc6g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:15
Wachten op Godot. GMT ...

Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/still-waiting-atic-mthruf-com-via-9gag-com-14684311.png

[ Voor 60% gewijzigd door Tibs op 08-04-2022 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
[...]

Behalve dat ze dat niet zongen maar dit:

But in the end, it doesn't even matter

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Raaafie schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:04:
[...]

Je zou haast zeggen dat ie daarop doelde met zijn opmerking over het verbasteren naar eigen voordeel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Raaafie schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:04:
[...]

Ja idd, als @Ngangatar er nou bij had gezet, verbasterd naar eigen voordeel ofzo.... Oh wacht es :Y

@YES, was weer eens sneller d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Skrunsies op 08-04-2022 13:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:08:
[...]

Ja idd, als @Ngangatar er nou bij had gezet, verbasterd naar eigen voordeel ofzo.... Oh wacht es :Y

@YES, was weer eens sneller d:)b
Zal met mijn werk te maken hebben dat ik altijd op scherp sta.
Of teveel tijd hier besteed :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:11:
[...]
Zal met mijn werk te maken hebben dat ik altijd op scherp sta.
Je bedoelt omdat je niets te doen hebt neem ik aan?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:07:
[...]

Je zou haast zeggen dat ie daarop doelde met zijn opmerking over het verbasteren naar eigen voordeel :+
_O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:14:
[...]

Je zou haast zeggen dat ik daarop doelde met mijn opmerking over het teveel tijd hier besteden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:14:
[...]

Hey Taro,

Jij hier? Hoef je niet te werken ofzo :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1wkrWAuJlAlrUjg8ICH7OKMCLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8yHc7gaUPy4y51qgp1FBPTt5.gif?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Skrunsies op 08-04-2022 13:28 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ondertussen in Miami...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K6UenJCUkXikRHkILwapHlz4AZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NaqGCWJ69WTDNgWBohY3wAr1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-10 01:45

filthy rich

löp wa los

Mijn vlucht dreigt geannuleerd te worden door staking, willen jullie alsjeblieft je muntjes uit de staking halen. bvd.

[ Voor 4% gewijzigd door filthy rich op 08-04-2022 13:42 ]

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:39
filthy rich schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:42:
Mijn vlucht dreigt geannuleerd te worden door staking, willen jullie alsjeblieft je muntjes uit de staking halen. bvd.
Kreeg je een beroerte na de eerste 2 woorden?

Oeh, ninja edit.

[ Voor 3% gewijzigd door markisoke op 08-04-2022 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:14
filthy rich schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:42:
Zet me wel te denken, als je staking zou doen bij een Franse exchange, zou het dan meer opleveren? Zij zijn nog al van de staking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:34
PureLOOD schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:56:
[...]

Zet me wel te denken, als je staking zou doen bij een Franse exchange, zou het dan meer opleveren? Zij zijn nog al van de staking :+
Mits je een geel hesje draagt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
markisoke schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:53:
[...]

Kreeg je een beroerte na de eerste 2 woorden?

Oeh, ninja edit.
Mark? Ben jij dat?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_eFqbgpE__K0rq2Ficbsfgqy6VA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qfYy48PiPqU5xB80lweK3dHW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Over staking gesproken. Dat kan natuurlijk alleen op PoS coins. Alles valt tegenwoordig onder de noemer staking terwijl er meestal geen sprake is van staking maar een andere manier om rente te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZZCK_qorfwLI6hQtws0l5NpFzfw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C7yGl4GDpfe2Y1a01lbbkfQN.jpg?f=user_large

duurt lang :+

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Respect dat jij in ruil voor een halve euro een maand lang jezelf hebt gepijnigd met deze pauperbrowser

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:03
Het is weekend he.. omhoog met die handel en rap een beetje.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Pelox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:46:
En maart is ook al voorbij ;) !

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:46:
Yes kom maar op!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kpqD3m7XhC7e3Y6nemXjYnNNhhc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HWrPqpUmKJF55s5irQzSVTp1.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:23:

Mandaat is naast prijsstabiliteit ook het bevorderen van economische groei (althans de Fed).
Mandaat van de FED vastgesteld door het congres:
  1. Creëren van maximale werkgelegenheid
  2. Handhaven van prijsstabiliteit
  3. gematigde rente op de middel-lange termijn
Door het op de juiste manier te beheersen, creëer je inderdaad economische groei. Maar het is niet hun mandaat.
Als men rate hikes gaat toepassen tot in den treurnis om inflatie te stoppen, breek je de economie. Dat weten ze ook en dat gaat tegen hun duale mandaat in.
Het is een populaire gedachte onder met name investeerders dat de FED de rente niet agressief durft te verhogen, want het zou een recessie veroorzaken. Ben van mening dat ze dit wel degelijk durven en gaan doen, want het is immers hun mandaat om te zorgen voor prijsstabiliteit.

Het niet onder controle krijgen van de inflatie, heeft even goed gevolgen voor de economie. Door de prijsstijging van bijvoorbeeld voedsel (+12% in maart wereldwijd) zal men steeds maar geld kwijt zijn aan primair levensonderhoud. Hierdoor zal men minder besteden aan secondaire goederen en diensten, met dalende omzet voor bedrijven. Deze omzetten staan al onder druk door de stijging van de kosten voor energie en grondstoffen. Ontslagen zijn mogelijk een gevolg. Een stijgende werkloosheid + toenemende prijzen is geen prettige combinatie.

Alternatief is natuurlijk niets doen en allemaal aan UBI (Universal Basic Income), waardoor we de afhankelijkheid van de overheid vergroten.
Het is vrij moeilijk te kwantificeren waar nu precies inflatie vandaan komt (supply shocks, energie of toch die vermaledijde M2 increase) en al helemaal in hoeverre inflatie verankerd wordt en blijft in inflatieverwachtingen. Het voordeel is dat de rente dusdanig laag is in absolute termen dat er ruimte is voor hikes. Denk je nou echter echt dat een paar luttele hikes van 25 of 50 basispunten alle inflatieproblemem uit de wereld gaan helpen? Dan zouden ze echt meer hun best moeten doen. En vergeet ook niet dat het maanden duurt voordat effecten van verkrapping zichtbaar worden in de reële economie en dus ook lagere inflatie..
Er is geloof ik niemand die beweert dat de rente een beetje verhogen, ook maar iets gaat doen. De Centrale Banken lopen achter en de rente verhogingen hadden allang doorgevoerd moeten worden. Hierdoor worden ze nu gedwongen om agressief te werk te gaan. Iets waar een aantal voormalig FED ook op hinten.
De yield curve is al inverted, huizenprijzen groeien minder hard en we gaan langzaamaan een recessie in. Prima, het zou alleen nogal verneukeratief zijn als daar ook nog een financiële crisis overheen komt. Omdat de financiële sector nu dusdanig uit de kluiten is gewassen ten opzichte van de reële economie is het voorkomen dat het financiële- en kapitaalmarkten instorten, stiekem het echte hoofdpijndossier in plaats van een beperkte periode van hoge inflatie :)
Dat de huizenprijzen dalen is niet meer dan logisch met een stijgende rente en hogere kosten in levensonderhoud. Mensen worden simpelweg uit de markt geprijsd (zover ze dat nog niet waren), waardoor de vraag afneemt ten opzichte van aanbod. Lijkt mij een gezonde ontwikkeling.

De rest is nou juist een van de redenen waarom er iemand na de crisis in 2008 met BTC is gekomen. En waarom we in de huidige situatie zitten namelijk; namelijk het constant pappen en nathouden. We hebben leiders die geobsedeerd zijn met koopkrachtplaatjes en wie hun ego laten afhangen van de stand van de S&P500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Is dit een reverse moon? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:13

Darrell

Fiat moonboy

Dit is het laatste beetje retail eruit jagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q80uWEDZWfP9ijqrMqQSxMSccb8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ag9LR6Qw16KOHhKhsVf7uETM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:13
Darrell schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:09:
Dit is het laatste beetje retail eruit jagen.
Institutional money incomming!!11!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHuOACfgcieoA6qnvhV0MmVr1jA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OGFlK7dvvjmTiGV2AgVLGLNQ.jpg?f=fotoalbum_large

De Benjamin indicator in effect. Logisch toch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TnurpAQtEw_rcyWVps5T4zPzoX0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jq7E7KINJnjTLMKFWjMVrH3B.jpg?f=user_large

Normaal hebben we het over een dip kopen jongens. Deze doet weer even pijn zeg. Nu weer up?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Blaim schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:32:
[Afbeelding]

Normaal hebben we het over een dip kopen jongens. Deze doet weer even pijn zeg. Nu weer up?
Als deze mini dip je al pijn doet dan zou ik mezelf alvast voorbereiden als ik jou was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tGlgMlDTlnt0W6fV1KRW8vVSew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mNnGdZOYBgGBRjKemMJytgWY.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

zwembroek schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:36:
[...]

Als deze mini dip je al pijn doet dan zou ik mezelf alvast voorbereiden als ik jou was.

[Afbeelding]
Meh, eerder omdat we belangrijke support levels breken dan het procentuele verlies. Ik begin een bietje bearish te worden.. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4oP2Gt7bc44oxhB-VJNbOkmLSOI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eNFGGA6kdnsDGtcBc7kfsbCB.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
En waarom zo langzaam bloeden, heb gewoon liever dat het in 1 harde ruk naar beneden gaat.. dit is echt een kansloze en trieste geitenbende

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eRCg2UQKxKowlD2S5s4fxEnxvkI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mLmlpVQKfOCsQOOGrCtzrry4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
2 maanden er over gedaan om de 44.5K te breken.. is allemaal weer pleitos :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:54
sjorremans schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:43:
2 maanden er over gedaan om de 44.5K te breken.. is allemaal weer pleitos :+
prima toch? kun je goedkoper BTC kopen d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
Blaim schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:38:
[...]

Meh, eerder omdat we belangrijke support levels breken dan het procentuele verlies. Ik begin een bietje bearish te worden.. :|
Ik was al bearish na de rejection. De kans op een daling was groter dan een stijging.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
Mochten iemand toch enigszins wat ''richting'' de moon willen zien, tussen de dips door

https://www.spacex.com/launches/ax-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

we hebben een kleine bounce.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:21

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ahhhh lief, een jongetje of een meisje?

[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 08-04-2022 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:33:
[...]

Ahhhh lief, hoe heet die?
Brooklyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mLmCbsbz80yD6jowOxel--e7D-0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DRPg5ZJ9bZg8Oc2DqrEa1CMI.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Pagina: 1 ... 195 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!