Was dit niet ook in #BOOS voorbij gekomen?Richh schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:50:
[...]
Die gast heeft veel geld niet 'geinvesteerd' maar heeft samen met een figuur als Rapper Boef allemaal jongeren op zitten hypen om hun zakgeld te stoppen in een project gebouwd op allerlei beloftes (die ze nooit zijn nagekomen), waar het clubje vervolgens al het geld uit heeft getrokken als een pump & dump.
Niks mis met self-made millionaires zoals hij, z'n eerste Lambo heeft ie gewoon van vage Android games bij elkaar geharkt. Helemaal mooien eens dat de afgunst daarover heel Nederlands is.
Maar als je als multi-miljonair simpele tieners gaat overtuigen dat ze in een zelfgemaakte crypto moeten investeren, en vervolgens daar al het geld uit trekt? Dan ben je gewoon zielig.
En dan vervolgens op TV te koop lopen met je luxe levensstijl?
Yep, dat is dezelfde dude.Xqlus1ve schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:54:
[...]
Was dit niet ook in #BOOS voorbij gekomen?
YouTube: CRYPTOMUNT XPOSE lijkt PUMP ’N DUMP met VASCO ROUW als ADVISEUR DEEL...
En vanmiddag om 16:00 gaan ze er over door:
morgen. 16:00 uur, BOOS. #waardoenzehetvan
— Tim Hofman (@debroervanroos) 6 april 2022
Stiekem denk ik nog steeds dat het allemaal om @YES Rouw gaat. Geintje he
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Lijkt inderdaad uitgebodemd. Nu wachten op een groen Wall Street anders gaan we weer verder naar de 3.zwembroek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:12:
Iemand GLMR opgepakt voor onder de 4,10?
Vasco verdiende al een paar jaar goud geld met zijn platform. Millionaires club ofzo. ‘Cursus verpakkingen dus’. Zo zag je hem net zoveel voorbij komen als Joshua Kaats (dropshipping), Jia Ruan (bol.com) en later Ali B/boefjes met hun ‘ik wil groeien’ platform.Richh schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:50:
[...]
Die gast heeft veel geld niet 'geinvesteerd' maar heeft samen met een figuur als Rapper Boef allemaal jongeren op zitten hypen om hun zakgeld te stoppen in een project gebouwd op allerlei beloftes (die ze nooit zijn nagekomen), waar het clubje vervolgens al het geld uit heeft getrokken als een pump & dump.
Niks mis met self-made millionaires zoals hij, z'n eerste Lambo heeft ie gewoon van vage Android games bij elkaar geharkt. Helemaal mooien eens dat de afgunst daarover heel Nederlands is.
Maar als je als multi-miljonair simpele tieners gaat overtuigen dat ze in een zelfgemaakte crypto moeten investeren, en vervolgens daar al het geld uit trekt? Dan ben je gewoon zielig.
En dan vervolgens op TV te koop lopen met je luxe levensstijl?
Niet mij associëren met die oplichter!Richh schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:55:
[...]
Stiekem denk ik nog steeds dat het allemaal om @YES Rouw gaat.
04/06/22 19:16:30 Buy Limit GLMR/USD 4.000 USDknakworst schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:07:
[...]
Lijkt inderdaad uitgebodemd. Nu wachten op een groen Wall Street anders gaan we weer verder naar de 3.
04/07/22 08:01:34 Sell Limit GLMR/USD 4.100 USD
Ben er met de trade pot uit. Ik vertrouw het niet. Trade pot is te hoog om deze ook aan de long term hodl pot toe te voegen. Dan zijn er betere entries. Kan best zijn dat we vanavond naar aanloop van het Bitcoin event wat omhoog gaan maar ik ben er al weer klaar mee. Wacht nu af wat Bitcoin gaat doen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
?knakworst schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:07:
[...]
Lijkt inderdaad uitgebodemd. Nu wachten op een groen Wall Street anders gaan we weer verder naar de 3.
Blindstaren op alleen marco-events heeft bij dit muntje nog niet zoveel zin:
Er komen binnenkort nog tig miljoen glimmende GLMR muntjes vrij. Ik denk niet dat al die mensen (die ze voor ~1 cent hebben gekocht) ze gaan vasthouden om 4010% winst te behalen in plaats van 4000%.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Sorry, not sorry. In dit geval wel. Ik help graag mensen, maar ETH en halvening in één zin noemen en dan vragen of je ze nog wel vast moet houden?
Via YT vind je prima filmpjes over hoe ETH en BTC werken, wat een halvening is (en waar die op van toepassing is), wat de effecten ervan zijn (op BTC maar ook op cryptoland als geheel)... of artikelen op medium... of cursussen op udemy.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Was achteraf gezien inderdaad een zeer domme vraag. Ik begrijp de reacties volledig.MicroWhale schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:25:
[...]
Sorry, not sorry. In dit geval wel. Ik help graag mensen, maar ETH en halvening in één zin noemen en dan vragen of je ze nog wel vast moet houden?
Via YT vind je prima filmpjes over hoe ETH en BTC werken, wat een halvening is (en waar die op van toepassing is), wat de effecten ervan zijn (op BTC maar ook op cryptoland als geheel)... of artikelen op medium... of cursussen op udemy.

Vraag kwam deels door dit artikel.
https://en.ethereumworldn...um-merge-is-it-priced-in/
[ Voor 9% gewijzigd door Tibs op 07-04-2022 10:29 ]
Ik hou er wel van, af en toe een jonge shitcoin grensoverschrijdend bepotelen.MicroWhale schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:21:
[...]
Blindstaren op alleen marco-events heeft bij dit muntje nog niet zoveel zin:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nou ja, beter een domme vraag stellen en de feedback oppakken dan helemaal niets vragenTibs schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:27:
[...]
Was achteraf gezien inderdaad een zeer domme vraag. Ik begrijp de reacties volledig.
Overigens heeft BTC nog altijd zoveel invloed op de crypto markt dat ook andere munten gevolgen merken van de halving. Gewoon eens googlen en op YT rondneuzen over wat de halvening cycle inhoudt is een prima tip van @MicroWhale. En als je dat eenmaal een beetje uitgevogeld hebt heb je de rabbithole geopend en kan je er vol in duiken
Ik vond je ook erg behulpzaam maar moest er toch aan denken.MicroWhale schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:25:
[...]
Zo'n halvening he, is dat een beetje zoiets als in maart 2024 je PF openen en al je muntjes door de helft zien?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JBB8sCdwWWmHZv2jdKHXXPUo.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Ik ga er nog steeds vanuit dat de echte bull met nieuwe ath's start na de halving in maart 2024.
https://www.buybitcoinworldwide.com/nl/bitcoin-clock/
Moeten we nog 2 jaar wachten op moon? Wat gaan we dan de komende 2 jaar doen??
wekelijks / maandelijks DCA/DVA, zodat tijdens de bullrun je PF explodeertDon Guacamole schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:55:
[...]
In het gunstigste geval een beetje rangen tussen de 30k en 50k? In het ergste geval rond de 20k? Ik heb geen idee. Misschien zijn de oude cycles voorbij maar misschien ook niet.Don Guacamole schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:55:
[...]
En staken.Xqlus1ve schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:56:
[...]
wekelijks / maandelijks DCA/DVA, zodat tijdens de bullrun je PF explodeert
20K voor wekelijks / maandelijks DCA/DVA teken ik wel voorzwembroek schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:00:
[...]
In het gunstigste geval een beetje rangen tussen de 30k en 50k? In het ergste geval rond de 20k? Ik heb geen idee. Misschien zijn de oude cycles voorbij maar misschien ook niet.
Yep, alleen DOT doet nog even een blowoff top dit jaar... Toch? Jongens?zwembroek schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:54:
[...]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de echte bull met nieuwe ath's start na de halving in maart 2024.
https://www.buybitcoinworldwide.com/nl/bitcoin-clock/
Wat heb je de afgelopen 2 jaar gedaan dan ?Don Guacamole schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:55:
[...]
Skrunsies schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:04:
Yep, alleen DOT doet nog even een blowoff top dit jaar... Toch? Jongens?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ceXdmXCi53iSQm9OPnigVQGH.jpg?f=user_large)
2 jaar muntjes verzamelen, om over 2 jaar een pakhuis voor te kopen.Don Guacamole schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:55:
[...]
2 jaar piekeren WELKE muntjes we moeten verzamelen
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
UniMatrix schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:11:
2 jaar piekeren WELKE muntjes we moeten verzamelen

Klopt, dca, staken, maar ook genieten van de xK babes..[b]Skrunsies schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:04:[/b
Wat heb je de afgelopen 2 jaar gedaan dan ?
En we hadden vorig jaar prima nieuwe ath ‘s.
Als die komende 2 jaar niet komen wordt t wel erg saai.
Maar goed, inderdaad lekker bags vol blijven gooien en dan helemaal lambo in 2024.
Eind 2024 met pensioen!
Of rekt, maar dat zien we dan wel weer
Lambo is zo Vasco.. door die gast heb ik een afkeer gekregen aan het hele lambo, rolex geld wereldje ieuw.. ga iets nuttigs doen met je centen, iemand blij maken die het kan gebruiken ofzo.Don Guacamole schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:16:
[...]
Klopt, dca, staken, maar ook genieten van de xK babes..
En we hadden vorig jaar prima nieuwe ath ‘s.
Als die komende 2 jaar niet komen wordt t wel erg saai.
Maar goed, inderdaad lekker bags vol blijven gooien en dan helemaal lambo in 2024.
Eind 2024 met pensioen!
Of rekt, maar dat zien we dan wel weer
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wat is er mis met gezond kapitalisme?Vis schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:18:
[...]
Lambo is zo Vasco.. door die gast heb ik een afkeer gekregen aan het hele lambo, rolex geld wereldje ieuw.. ga iets nuttigs doen met je centen, iemand blij maken die het kan gebruiken ofzo.
Lambo is ook figuurlijk, zou dat ding nooit kopen nee.
Iemand blij maken, tsja ik ben geen filantroop maar uiteindelijk maken we iedereen blij, denk dat de wereld wel gebaat is bij decentralisatie, wij dragen daar met onze investeringen aan bij. En ja daar plukken wij ook de vruchten van, het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten.
Wen lambo duurzame milieubewuste auto?
Ik hoop/denk dat we nog wel een keer richting de 60/69k gaan deze cycle (gevoelsmatig hoor), en tja dan toch maar wachten op die volgende halving
PS5
Mijn gevoel zegt van niet maar ik zou het prima vinden. Dan haal ik wel alles uit staking en verkoop ik de boel. Al zit ik er long term in, zo'n kans laat ik niet lopen.kernie schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:39:
Ik hoop/denk dat we nog wel een keer richting de 60/69k gaan deze cycle (gevoelsmatig hoor), en tja dan toch maar wachten op die volgende halving
Dit .zwembroek schreef op donderdag 7 april 2022 @ 12:04:
[...]
Mijn gevoel zegt van niet maar ik zou het prima vinden. Dan haal ik wel alles uit staking en verkoop ik de boel. Al zit ik er long term in, zo'n kans laat ik niet lopen.
Maar ik geloof niet dat we ooit nog 20k-28k range gaan zien(buite evt, Black Swan) teveel grote investeerders(en fondsen) die op 40k + ingekocht hebben imho.
Of zie ik dit verkeerd?
De 17k babe nog eens delen!Don Guacamole schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:55:
[...]
Wat gaan we dan de komende 2 jaar doen??
Maktub
Er is niet veel voor nodig om de koers onder de 30k te laten dalen. Dus dat kan makkelijk.Tiepfoud schreef op donderdag 7 april 2022 @ 12:10:
[...]
Dit .
Maar ik geloof niet dat we ooit nog 20k-28k range gaan zien(buite evt, Black Swan) teveel grote investeerders(en fondsen) die op 40k + ingekocht hebben imho.
Of zie ik dit verkeerd?
Probleem van die Vasco is expemplarisch voor nieuwe geld. Waar hij zijn geld aan uitgeeft moet hij zelf weten, maar wel als zijn nieuw vergaarde rijkdom ten koste gaat van anderen en dat is nu wel duidelijk.Vis schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:18:
[...]
Lambo is zo Vasco.. door die gast heb ik een afkeer gekregen aan het hele lambo, rolex geld wereldje ieuw.. ga iets nuttigs doen met je centen, iemand blij maken die het kan gebruiken ofzo.
Je zou zeggen dat als je betrokken bent bij een ponzi scheme met Xpose dat je niet gaat meedoen met zo’n tv programma. Het geeft ook aan dat hij weinig etnische besef heeft.
Vanmorgen weer gekeken, geen slot vrij voor ASTR maar wel voor GLMR. Stuur wat GLMR naar Binance... slot pleite. Morgenvroeg maar weer kijken.BTFD schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:26:
[...]
Heb mijn post even opgezocht en dit was afgelopen Vrijdag om 08:00u, dus grote kans dat die plek dan nog vrij was van die nacht zoals je aangeeft..
Stilte voor de storm...(sell the news vanavond
Domme vragen bestaan niet. Het is alleen verdomd moeilijk om een goed antwoord op je vraag te krijgen. Er wordt namelijk heel wat shit rondgeslingerd over die coins. Zo ook in jouw artikel. Kudo's dat je niet gedemotiveerd bent geraakt door mijn 'wally reflector':Tibs schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:27:
[...]
Was achteraf gezien inderdaad een zeer domme vraag. Ik begrijp de reacties volledig.

Ik had ook al een paar filmpjes en artikelen voorbij zien komen waarbij de term halvening voorbij kwam bij ETH... Dat is meer om uit te drukken dat de vernieuwingen een soortgelijk effect zouden sorteren. Dus: minting snelheid wordt lager, eventueel deflatie.
Handig vind ik het niet want het geeft het neveneffect dat mensen denken dat er écht een halvening komt. Of drie. Net zoals dat mensen bij ETH2.0 dachten dat er écht een nieuwe munt zou komen en dat je over zou moeten stappen. Zie ook de scams die daar op inspelen.
[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 07-04-2022 14:23 ]
Haha, ik denk dat het ego van die shitcoin door jouw benadering nu heel wat groter is geworden.Stokstaart schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:34:
[...]
Ik hou er wel van, af en toe een jonge shitcoin grensoverschrijdend bepotelen.
Eindelijk goede comments bij de crypto artikel van vanmorgen.
nieuws: Europese regels voor crypto's, wat gaat dat betekenen?
nieuws: Europese regels voor crypto's, wat gaat dat betekenen?
zwembroek schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:21:
[...]
Stilte voor de storm...(sell the news vanavond)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/f4hsJQpKuMH4sqgaOkLIvlfZ.gif?f=user_large)
Alles komt goed! Moon?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Met alle respect, maar dit levert onder aan de streep toch geen drol op?Bananeman schreef op donderdag 7 april 2022 @ 12:50:
[...]
Vanmorgen weer gekeken, geen slot vrij voor ASTR maar wel voor GLMR. Stuur wat GLMR naar Binance... slot pleite. Morgenvroeg maar weer kijken.
Je moet continu die vaults in de gaten houden voor een paar knaken. Ik zou er zelf geflipt van worden.
Imo kun je beter dit soort kleine (neem ik aan?) posities weer inruilen voor de "moedermunt" en deze relaxt laten compounden. In het geval van KSM en DOT kan dat prima op Kraken tegen 18% (KSM) en 12% (DOT) zonder omkijken.
Ivm de toenemende onzekerheid/volabiliteit kan downsizen/risico-management verstandig zijn. Het is nog lang niet uitgemaakt of Polkadot het leuk gaat doen de komende jaren. Dan is nóg een level dieper investeren nóg onzekerder natuurlijk.
Just my 2 sats uiteraard
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 07-04-2022 14:58 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zijn er nog bepaalde verwachtingen van deze Conference, of is het gewoon een leuk uitje voor de industrie?Gelukszoekr schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:59:
Bitcoin 2022 begint nu
Livestreams zijn hier te volgen en hier is de agenda.
Apple ism Strike een Lightning wallet op je nieuwe iPhone ofzoBlik1984 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:03:
[...]
Zijn er nog bepaalde verwachtingen van deze Conference, of is het gewoon een leuk uitje voor de industrie?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hoge stakingspercentages op Binance (60%+). Daarnaast kun je op het netwerk zelf staken, heb ik ook een deel staan, heb je er ook geen omkijken naar en dan zit je rond de 25% rewards.Mooody schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:56:
[...]
Met alle respect, maar dit levert onder aan de streep toch geen drol op?
Je moet continu die vaults in de gaten houden voor een paar knaken. Ik zou er zelf geflipt van worden.
DOT en KSM maken een aanzienlijk deel uit van mijn pf en staan grotendeels op Kraken te stakenImo kun je beter dit soort kleine (neem ik aan?) posities weer inruilen voor de "moedermunt" en deze relaxt laten compounden. In het geval van KSM en DOT kan dat prima op Kraken tegen 18% (KSM) en 12% (DOT) zonder omkijken.
Op tijd winst nemen is het credo, en dan zal ik het dus bij voorkeur ook juist niet omzetten in DOT/KSM maar in BTC, ETH of wat anders.Ivm de toenemende onzekerheid/volabiliteit kan downsizen/risico-management verstandig zijn. Het is nog lang niet uitgemaakt of Polkadot het leuk gaat doen de komende jaren. Dan is nóg een level dieper investeren nóg onzekerder natuurlijk.
Dank voor je input as always! 2 sats is beduidend minder dan 2 cent, maar ik vind het toch waardevolJust my 2 sats uiteraard
…. Het is nog lang niet uitgemaakt of Polkadot het leuk gaat doen de komende jaren…..Mooody schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:56:
[...]
Met alle respect, maar dit levert onder aan de streep toch geen drol op?
Imo kun je beter dit soort kleine (neem ik aan?) posities weer inruilen voor de "moedermunt" en deze relaxt laten compounden. In het geval van KSM en DOT kan dat prima op Kraken tegen 18% (KSM) en 12% (DOT) zonder omkijken.
Ivm de toenemende onzekerheid/volabiliteit kan downsizen/risico-management verstandig zijn. Het is nog lang niet uitgemaakt of Polkadot het leuk gaat doen de komende jaren. Dan is nóg een level dieper investeren nóg onzekerder natuurlijk.
Just my 2 sats uiteraard
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JBB8sCdwWWmHZv2jdKHXXPUo.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8E0MY2mtzIkIevpOMyvbBDXW.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RuvfmrBFdmjvLfNR2USGzv2F.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GWTxJeETNwu10GCqQfMS8XV5.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/d4IldZfgrBPgpiy8FSJeEuI0.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/s13ooNsdOSYpwmaxdUwWW6cm.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8yHc7gaUPy4y51qgp1FBPTt5.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NLLPyiI4bhLv52RcGd8QzPwc.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eL4zUdiUNyYhTfaxapVETBCR.gif?f=user_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0mwCqKsmz1uvq0BQjWeTvvSX.webp?f=user_large)
Die 60% percentages zijn tijdelijk toch? Die fixed 25% is dan inderdaad veel aantrekkelijk.Bananeman schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:05:
[...]
Hoge stakingspercentages op Binance (60%+). Daarnaast kun je op het netwerk zelf staken, heb ik ook een deel staan, heb je er ook geen omkijken naar en dan zit je rond de 25% rewards.
Ik zou zelf altijd de rewards terug laten vloeien in de moedermunt (vreselijk woord

Maar ik moet ook toegeven dat ik steeds luier word en er zo min mogelijk tijd aan wil besteden. Respect voor mensen die hun nek nu durven uit te steken
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 07-04-2022 15:25 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Skrunsies schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:19:
[...]
…. Het is nog lang niet uitgemaakt of Polkadot het leuk gaat doen de komende jaren…..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik schuif de laatste maanden steeds meer richting Cardano. Daar haar van Gavin Wood begint me een beetje tegen te staan

Ja je hebt ook wel gelijk. ( van dat haar in ieder geval )Mooody schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:24:
[...]
Ik schuif de laatste maanden steeds meer richting Cardano. Daar haar van Gavin Wood begint me een beetje tegen te staan
Heb net een gedegen onderzoek gedaan naar Cardano.. En nu all in gaan, zijn we er nog op tijd bij! Hup Cardano Hup

:strip_exif()/f/image/W0Q6MWptnKtfJPzvQVB3j2zJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha so long suckers .. zie je wel dat je naar mijn moeder moet luisterenSkrunsies schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:28:
[...]
Ja je hebt ook wel gelijk. ( van dat haar in ieder geval )
Heb net een gedegen onderzoek gedaan naar Cardano.. En nu all in gaan, zijn we er nog op tijd bij! Hup Cardano Hup![]()
[Afbeelding]
Eusebius in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21"
- maar serieus, leuk zulke nieuwsberichten op de site van een handelaar. Maar dat is alsof de slager zegt dat zijn vlees goed is.
[ Voor 8% gewijzigd door Eusebius op 07-04-2022 15:47 ]
==
hoi
Lange Frans schijnt dit algoritme te voeden.Skrunsies schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:28:
[...]
Ja je hebt ook wel gelijk. ( van dat haar in ieder geval )
Heb net een gedegen onderzoek gedaan naar Cardano.. En nu all in gaan, zijn we er nog op tijd bij! Hup Cardano Hup![]()
[Afbeelding]
Ja ik zag dat je ook een gedegen onderzoek naar Lange Frans was gestart!Mooody schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:40:
[...]
Lange Frans schijnt dit algoritme te voeden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OhX8lbe4PBZeSQvr4G2I9NBm.png?f=user_large)
Een lange FransQunix schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:08:
Ik heb net gedumpt op de wc.
YouTube: Bitcoin 2022 Conference - MAIN LIVESTREAM - General Admission Day 1
Michael Saylor en Cathie Woods nu live
-24% Ark Cathy!Qunix schreef op donderdag 7 april 2022 @ 17:10:
YouTube: Bitcoin 2022 Conference - MAIN LIVESTREAM - General Admission Day 1
Het zou toch episch en BigShortesque zijn als een whale midden in die speech de Bitcoin koers op -15% zet
Maktub
Lullig hoor, dumpen als Michael Saylor aan het woord is.
Betalen er mensen hier ook al met lightning? Weet iemand waar je makkelijk kan vinden of er winkels in de buurt Lightning accepteren?
Ik ben wel benieuwd naar de acceptatie er van.
MrQcue schreef op donderdag 7 april 2022 @ 17:52:
Betalen er mensen hier ook al met lightning? Weet iemand waar je makkelijk kan vinden of er winkels in de buurt Lightning accepteren?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gXyqvkDn9YEDIE1RUqZ1yo7n.jpg?f=user_large)
Zero.
Ik heb het, maar kan het nog nergens gebruiken helaas.MrQcue schreef op donderdag 7 april 2022 @ 17:52:
Maar dat komt wel goed.
Zo snel als bliksem.roflexx schreef op donderdag 7 april 2022 @ 18:37:
Wat is lightning?
https://lightning.network/
[ Voor 9% gewijzigd door souljah1h op 07-04-2022 18:40 ]
Ik weet een eetcafé in Haarlem, boekenwinkel in Hilversum en veel andere winkels in Arnhem.MrQcue schreef op donderdag 7 april 2022 @ 17:52:
Aan de koers te zien nog geen ‘Apple-BTC’ partnership. When dikke adoptie?
Peter Thiel is lekker bezig!
BTC vs ESG (CCP)
BTC vs ESG (CCP)
Mexico is plannen aan het maken, hoor ik nu overal.Gelukszoekr schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:52:
[...]
Ik zag het ja. Of toch Mexico?
https://twitter.com/Bitco...tatus/1504487275568107524
Pumperino confirmed, get on board now or miss the train.
Edit: ik lees hier wel erg bijzondere dingen. Heeft @Mooody nou twijfels bij Polkadot en is hij % aan het overhevelen naar Cardano? Wat heeft hij met die architect zitten roken dan?
[ Voor 22% gewijzigd door Jedi_Pimp op 07-04-2022 20:38 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Tjah zoiets zou een bedrijf als apple sowieso niet gaan verkondigen op een conference vol met btc goeroes hoorSkrunsies schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:56:
Soon.Skrunsies schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:56:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
±22:30LarryD schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:54:
Hoe laat is dat praatje van Mallers in Nederlandse tijd?
Deze Mexicaanse dude 

Fiat religie, waar het zomaar eens van "rijkdom" naar arm kan gaan binnen enkele maanden en iedereen afhankelijk zal worden van de overheid, wat de overheid van plan is met de CBDC. Dus verkoop je shitcoins en koop bitcoins. - aldus deze Mexicaan.
Fiat religie, waar het zomaar eens van "rijkdom" naar arm kan gaan binnen enkele maanden en iedereen afhankelijk zal worden van de overheid, wat de overheid van plan is met de CBDC. Dus verkoop je shitcoins en koop bitcoins. - aldus deze Mexicaan.
Dat is een serieuze statement, Michael gaat er zelfs voor staan om het te zeggen
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:18:
Dat is een serieuze statement, Michael gaat er zelfs voor staan om het te zeggen![]()
[YouTube: The Future Is Bright w/ Michael Saylor & Cathie Woods]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1ZU8kNSnV6lRNQXtot7lLW3.jpg?f=user_large)
Zero.
Welnee…. Meneer Wood hoeft maar 1 x naar de kapper te gaan en @Mooody is weer all inJedi_Pimp schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:28:
[...]
Mexico is plannen aan het maken, hoor ik nu overal.
Pumperino confirmed, get on board now or miss the train.
Edit: ik lees hier wel erg bijzondere dingen. Heeft @Mooody nou twijfels bij Polkadot en is hij % aan het overhevelen naar Cardano? Wat heeft hij met die architect zitten roken dan?
Cardano is na jaren ontwikkelen nog steeds een ghost chain, stelt geen drol voor. Als je het hebt over speculatief investeren, heb je het over Cardano. Aan alle kanten ingehaald door vele projecten, dikke punt. Maar voor hetzelfde geld verjaart deze post als melk. Feit is dat je hele flinke ballen moet hebben als Cardano-holder om vast te blijven houden aan de ADA-muntjes....het is mij niet gelukt vorig jaarJedi_Pimp schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:28:
Polkadot en Kusama doen hun best, maar qua ontwikkeling vind ik ook dat ze wel stappen moeten maken de komende tijd, anders zouden er zomaar nieuwe projecten kunnen instromen die weer een deel van het momentum kunnen inpikken. Luna/Terra is daar een goed voorbeeld van. Polkadot heeft een goede basis, maar de toekomst is onzeker. Prima investering voor de middellange termijn wellicht en ik houd ook zeker vast aan mijn positie.
Ethereum staat imo als een flinke paarse paal boven water. Dat netwerk is zowel decentraal als wijd geadopteerd. De fees zijn een issue, maar laat tegelijkheid zien dat mensen willen betalen voor keuze. Als proof of stake en later sharding geimplementeerd worden én Ethereum weet de userbase (/adoptie) goed te behouden, dan zie ik (met mijn beperkte verstand) Ethereum met grote afstand de meest luie lucratieve investering van het decennium worden.
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 07-04-2022 22:16 ]
Eens hoor. Maar jij was natuurlijk wel één van de main predikers van het Polkadot ecosysteem alles wat er omheen hing, dus vandaar m'n verbazing. Niets mis met kritisch zijn in hindsightMooody schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:43:
Polkadot en Kusama doen hun best, maar qua ontwikkeling vind ik ook dat ze wel stappen moeten maken de komende tijd, anders zouden er zomaar nieuwe projecten kunnen instromen die weer een deel van het momentum kunnen inpikken. Luna/Terra is daar een goed voorbeeld van. Polkadot heeft een goede basis, maar de toekomst is onzeker. Prima investering voor de middellange termijn wellicht en ik houd ook zeker vast aan mijn positie.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zit toevallig in Miami nu voor een rondtrip Florida, en het is een komen en gaan van crypto volk hier, mooi om te zien.
Veel reclame voor Earthfund.io, boven Miami beach circuleert heel de dag dit vliegtuigje met spandoek:
:strip_exif()/f/image/8TvhSW1fnHqIUkLGWJXqYUWI.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze hebben ook een busje met aanhanger rondrijden, maar die had ruzie met een lokaal viaductje 😂
Veel reclame voor Earthfund.io, boven Miami beach circuleert heel de dag dit vliegtuigje met spandoek:
:strip_exif()/f/image/8TvhSW1fnHqIUkLGWJXqYUWI.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze hebben ook een busje met aanhanger rondrijden, maar die had ruzie met een lokaal viaductje 😂
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zcno5vBYFu9HhXbXSgm3tqBj.jpg?f=user_large)
The expectations are too high.paul-s83 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:16:
[Afbeelding]
Is er een kans dat ze met alle aanwezigen collectief op de buy-knop gaan drukken? Vraag het voor een vriend.
De whales zitten echt niet op het BTC conference hoor. Te druk bezig met andere dingen dan mojito's drinken.merauder schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:26:
Is er een kans dat ze met alle aanwezigen collectief op de buy-knop gaan drukken? Vraag het voor een vriend.
Oh en alsjeblieft prove me wrong maar als ik denk aan een aankondiging wat Apple betreft, zeker als het iets innovatiefs betreft zoals crypto, en Apple kondigt dat niet zelf aan... dan acht ik de kans klein dat Jack Mallers het wel aankondigt.. Daar is Apple te groot en Jack te klein voor.Qunix schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:24:
Mallers nu dus.
[ Voor 38% gewijzigd door Blaim op 07-04-2022 22:32 ]
Als layer-0 is DOT/KSM geen miskoop voor de nabije toekomst verwacht ik. Project is heel actief. Heb daarnaast ook ATOM (tevens layer-0), dus ik gok ook voornamelijk op interoperability. Ik geloof niet in in een toekomst met tig (layer-1) chains die straks naast elkaar zogenaamd decentraal willen doen, terwijl ze vooral bezig zijn met hun eigen netwerkje promoten. Dan gok ik graag op platforms waarop je van alles en nog wat kunt bouwen.Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:13:
[...]
Eens hoor. Maar jij was natuurlijk wel één van de main predikers van het Polkadot ecosysteem alles wat er omheen hing, dus vandaar m'n verbazing. Niets mis met kritisch zijn in hindsight
[ Voor 56% gewijzigd door Mooody op 07-04-2022 22:35 ]
Ik denk dat het in de huidige tijd zeker de moeite waard is om te streven naar zoveel mogelijk mobiel (crypto helpt hierbij) te zijn en jezelf ook elders in levensonderhoud te kunnen voorzien. Iets waar ik persoonlijk zelf ook naar streef en het helpt daarbij echt om ook goede contacten te hebben elders in de wereld.MicroWhale schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:46:
[...]
Ik ga me in de toekomst dus ook zeker aangesproken voelen en wellicht wel tot die doelgroep behoren. Ik zie mezelf in de toekomst (als vrij van kinderen) wel verhuizen naar een land waar het minder regent.
Lijkt me sowieso wel handig om in twee landen inwoner te zijn.
Ook aansluitend op dat medium artikel, denk ik dat we in Europa de beste jaren wel achter de rug hebben en dat we wellicht moeten wennen aan afnemende welvaart i.p.v. toenemende. Als je kijkt wat bijvoorbeeld boodschappen tegenwoordig kost, dan moet je er niet aan denken om met een minimaal salaris te zetten. Je hebt op dat moment dan ook geen ruimte om te investeren in crypto ter compensatie van de inflatie.
De keuze is aan jou... Ga je long of short, of doe je niets?merauder schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:26:
Of je mist de kans, of je gaat rekt, of we zien je morgen bij een lambo dealer.
Tot welke graad in blockchain tech moet je investeren is de vraag.
Boek <- Word <- Windows <- Microsoft <- "NASDAQ"
Ga je in dat boek investeren in de hoop dat het een bestseller wordt? Ga je in Word investeren omdat je daar bestsellers mee kan maken? Ga je in Windows investeren, omdat je daar onmisbare applicaties zoals Word op kan draaien? Ga je simpelweg in Microsoft investeren, omdat die een groot deel van de totale tech wereld zijn.
Imo gokken teveel mensen in crypto op het niveau van het boek in de hoop dat het een bestseller gaat worden. De hype proberen te pakken voor de snelle gains. Dat kan goed gaan, maar ook volledig verkeerd gaan. Het is een inefficiënte manier van investeren, terwijl dit wereldje juist de kansen biedt om jezelf te onderscheiden. Je moet alleen het geduld hebben en (niet onbelangrijk) het geloof hebben dat deze technology niet snel zal verdwijnen.
Een paar levels hoger investeren dan de gebakken lucht, zou ik iedereen aanraden. Als je geduld hebt, kun naar verwachting lekker verdienen in crypto.
Boek <- Word <- Windows <- Microsoft <- "NASDAQ"
Ga je in dat boek investeren in de hoop dat het een bestseller wordt? Ga je in Word investeren omdat je daar bestsellers mee kan maken? Ga je in Windows investeren, omdat je daar onmisbare applicaties zoals Word op kan draaien? Ga je simpelweg in Microsoft investeren, omdat die een groot deel van de totale tech wereld zijn.
Imo gokken teveel mensen in crypto op het niveau van het boek in de hoop dat het een bestseller gaat worden. De hype proberen te pakken voor de snelle gains. Dat kan goed gaan, maar ook volledig verkeerd gaan. Het is een inefficiënte manier van investeren, terwijl dit wereldje juist de kansen biedt om jezelf te onderscheiden. Je moet alleen het geduld hebben en (niet onbelangrijk) het geloof hebben dat deze technology niet snel zal verdwijnen.
Een paar levels hoger investeren dan de gebakken lucht, zou ik iedereen aanraden. Als je geduld hebt, kun naar verwachting lekker verdienen in crypto.
[ Voor 32% gewijzigd door Mooody op 07-04-2022 22:50 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!