[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 196 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.469 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

@Pelox op 42.7K alles weer verkocht toevallig?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
van 42783 naar 43783.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/007o9nTR9dcWbLsz7QpabnA8Qdk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6KiXBDNz3pu6aIoxeuCmMLtp.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tu7RU1PLbvdqDt18ZXiE_CHDLc0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FTkpLuURqQi9u2eQ6ITh1e5b.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
jvel92 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:06:
[...]

Mandaat van de FED vastgesteld door het congres:
  1. Creëren van maximale werkgelegenheid
  2. Handhaven van prijsstabiliteit
  3. gematigde rente op de middel-lange termijn
Door het op de juiste manier te beheersen, creëer je inderdaad economische groei. Maar het is niet hun mandaat.

[...]

Het is een populaire gedachte onder met name investeerders dat de FED de rente niet agressief durft te verhogen, want het zou een recessie veroorzaken. Ben van mening dat ze dit wel degelijk durven en gaan doen, want het is immers hun mandaat om te zorgen voor prijsstabiliteit.

Het niet onder controle krijgen van de inflatie, heeft even goed gevolgen voor de economie. Door de prijsstijging van bijvoorbeeld voedsel (+12% in maart wereldwijd) zal men steeds maar geld kwijt zijn aan primair levensonderhoud. Hierdoor zal men minder besteden aan secondaire goederen en diensten, met dalende omzet voor bedrijven. Deze omzetten staan al onder druk door de stijging van de kosten voor energie en grondstoffen. Ontslagen zijn mogelijk een gevolg. Een stijgende werkloosheid + toenemende prijzen is geen prettige combinatie.

Alternatief is natuurlijk niets doen en allemaal aan UBI (Universal Basic Income), waardoor we de afhankelijkheid van de overheid vergroten.

[...]

Er is geloof ik niemand die beweert dat de rente een beetje verhogen, ook maar iets gaat doen. De Centrale Banken lopen achter en de rente verhogingen hadden allang doorgevoerd moeten worden. Hierdoor worden ze nu gedwongen om agressief te werk te gaan. Iets waar een aantal voormalig FED ook op hinten.

[...]

Dat de huizenprijzen dalen is niet meer dan logisch met een stijgende rente en hogere kosten in levensonderhoud. Mensen worden simpelweg uit de markt geprijsd (zover ze dat nog niet waren), waardoor de vraag afneemt ten opzichte van aanbod. Lijkt mij een gezonde ontwikkeling.

De rest is nou juist een van de redenen waarom er iemand na de crisis in 2008 met BTC is gekomen. En waarom we in de huidige situatie zitten namelijk; namelijk het constant pappen en nathouden. We hebben leiders die geobsedeerd zijn met koopkrachtplaatjes en wie hun ego laten afhangen van de stand van de S&P500.
Interessante punten die je maakt (en überhaupt leuk om hier op enig niveau over te praten met iemand) al ben ik het niet overal mee eens :P
Door het lezen van het boek van Goud tot Bitcoin ben ik sowieso wat meer geneigd financiële- en kapitaalmarkten als drijfveer te zien voor beleid en een bias te hebben voor de spagaat waar CB's nu in zitten.

Wat in ieder geval vaststaat, is dat het voor investeerders zo maar eens tegen zou kunnen gaan vallen als CB's om o.a. inflatieredenen wel degelijk hard gaan ingrijpen. Heb je voor jezelf al bepaald wat je in een dergelijk scenario gaat doen? I.e. in het geval van een post-2000 situatie waarin equity markten in een jarenlange bear market terecht kwamen - misschien wel überhaupt de laatste 'echte' LT-bear market, 2008 niet meegerekend.

Hieronder de SPX, log schaal vanaf begin jaren '80. De dotcom crisis (versterkt door 9/11) duurde rustig ~900 dagen en snoepte de helft van de SPX weg. Al met al heeft het bijna 7 jaar geduurd voordat er een nieuwe ATH werd gemaakt. Wellicht totaal niet aan de orde voor nu, maar zo zou het ook kunnen verkeren. Ik ben pas ~1,5 jaar bezig met beleggen en ken alleen de 'buy the dip' en 'only way is up' credo's van de afgelopen 10 jaar. Misschien gevaarlijk om deze jaren als benchmark te gebruiken en op de toekomst te projecteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UAf4GwZhvmaLlRI9VYyJklJIoGs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cOnt2LE37sthA72uGKcnyxm2.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:26

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:33:
[...]

Ahhhh lief, een jongetje of een meisje?
Niet echt woke om dat te vragen.

Trouwens

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-c-2b7uGBy1MFW1zFSNrMkA8VI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door knakworst op 08-04-2022 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:55:
[...]

Nee, besefte ik mij later ook..

Sorry :$

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:55:
[...]

Trouwens

[Afbeelding]
Knakwoke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Eth mooon

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
woke :r

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gelukkig geen Elon 44k post dus tijd voor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OVE7Phe0Djtj-dAlg9L_oM03iVI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/64amqecWigy4wE2TQEFBjYrY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:55
Ngangatar schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:51:
[...]

Mijn trade gedoe is ook maar een stel aannames welke toevallig in mijn eigen straatje passen. Neem nou Algorand, vond en vind ik een leuk muntje, maar toen ik begon niets mee gedaan. Ook niet in mei 2021 toen alles in elkaar klapte.

Onlangs zat ik weer te kijken en toen viel mij op in de 1W view dat er een sterke support lijkt te bestaan op een bepaald niveau. Toen 3 weken geleden dat punt bereikt werd, heb ik voor de fun, en vooral om mijn eigen probeersel te testen, een leuke fluf ingeslagen. Tot nu toe loopt dat best aardig, maar nu moet deze prutser nog een uitstap niveau zien te vinden en nog bedenken hoeveel ik over wil houden voor long term HODL.

Maar dit durf ik geen TA te noemen, het is meer lucky shots omdat je oog ergens op een bepaald patroon valt en BTC daarna leuke dingen doet ;).

[Afbeelding]
Nu zou ik vooral niks van mij aannemen want TA kan ik niet, maar ik hoor vaak dat de .702 retrace vanaf de top vaak een goeie is.

Maar zoals ik al zei: niks van mij aannemen want ik kan niet traden en doe het ook niet 7(8)7 .

Misschien dat de beter onderlegde dit kunnen onderbouwen :9

Edit: pffff, ik reageer op het verleden!!! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Het is een fake out naar beneden instappen, oh nee het is toch een fake out naar boven uitstappen, oh nee toch een double fake out... :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYUwbLZibClfA4D25bd6K1Z_QCY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LbYohxfq1exD55fN36h3dGcJ.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:20
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:54:
[...]

Wat in ieder geval vaststaat, is dat het voor investeerders zo maar eens tegen zou kunnen gaan vallen als CB's om o.a. inflatieredenen wel degelijk hard gaan ingrijpen. Heb je voor jezelf al bepaald wat je in een dergelijk scenario gaat doen?
Ik ben altijd wat risico mijdend, dus ook ik houd er ernstig rekening mee. Vervelend genoeg lijken er in dergelijke scenario’s weinig echte go-to assets. Dus ik spreid maar (obligaties, commodities, cash, edelmetaal, Bitcoin).
Al heb ik nog geen obligatie slow chat gevonden, voor de memes.
Ik ben pas ~1,5 jaar bezig met beleggen en ken alleen de 'buy the dip' en 'only way is up' credo's van de afgelopen 10 jaar.
Idem, en dat vind ik hét argument tegen all-in op crypto. Bitcoin kent gewoon nog geen macro economische bear…

What if I told you… dat BTC alleen maar duurder lijkt en wordt OMDAT (en dus niet langer dan dat) fiat minder waard wordt.
En wat doet dat met alle HODLers en whales, als de volgende bull market peak niet hoger zou blijken dan deze?

Had jij Mecking (Deflatie in aantocht) al gelezen?

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-10 22:53

resusaapje

h less

Heel stiekem blijkt er een conf/hack event te zijn geörganiseerd rond Dotsama en z'n parachains.

4 dagen met luistersessies en workshops van 20 t/m 23 april in Amsterdam

Teams die meedoen:
HydraDX, Basilisk, Polkadot, Acala, Interlay, Subsquid, Parity, Talisman, DFG, Centrifuge, Moonbeam en Astar

https://amsterdot.io/

Meteen een CC SC BBQ doen? :9

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:46

Vis

Cryptomarktje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aAn5KObf6cZ2xKNP_bCNtes7D1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MhBcOG8hC94dIlDsg25foRKi.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9tWJYZX8BdMfytqdT-jyQIrw-AU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eGtnJZh1DQXvNsFZ4p2tBJN6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
MrMrq schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:30:

Idem, en dat vind ik hét argument tegen all-in op crypto. Bitcoin kent gewoon nog geen macro economische bear…

What if I told you… dat BTC alleen maar duurder lijkt en wordt OMDAT (en dus niet langer dan dat) fiat minder waard wordt.
En wat doet dat met alle HODLers en whales, als de volgende bull market peak niet hoger zou blijken dan deze?
Yep, dat is een goede vraag. Na het ontstaan van BTC is het alleen maar up only geweest met wat mini bear markets her en der. Anderzijds, als counter, M2 is nu dusdanig hoog en tijden zijn fundamenteel anders dan vroeger, dus wellicht blijven alle assets wel op een bepaalde ondergrens ook al komt er een macro bear (zie jij de S&P ooit nog onder de 2000 komen?).
Had jij Mecking (Deflatie in aantocht) al gelezen?
Nope, jij wel? Aanrader?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
Kunnen we aub voor altijd stoppen met die bitcoin miami conferentie.. dat is altijd een zekerheidje op rektheid.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 19:35:
Kunnen we aub voor altijd stoppen met die bitcoin miami conferentie.. dat is altijd een zekerheidje op rektheid.
Niks dan ellende idd. Clowns.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-10 21:15
Niks mis mee. Heb nog een beetje bijgekocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 19:35:
Ja!

Het is allemaal de schuld van Willie! (en de Rabobank)

….Party in the city where the heat is on
All night, on the beach till the break of dawn
"Welcome to Miami"
"Bienvenidos a Miami"
Bouncin' in the club where the heat is on
All night, on the beach till the break of dawn
I'm goin' to Miami
"Welcome to Miami"….

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:03
Gezocht; Btc @ 69k
Reward: 0,001 ETH

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Hoe rekt gaan we volgende week op parijs blockchain event?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Wen bounce...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:29
Gaat weer lekker hè mannen! Wordt een top weekend :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Het is toch nergens meer donderdag?? Hoe kan dit?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Ik probeer even een vallend mes op te vangen. No guts no glory.

Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/ae/ae31e97e423ddc6f278ee89876c3876e5978161daa80edf327af295f45eb3a04.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door zwembroek op 08-04-2022 20:24 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 19:35:
[...]

… de S&P ooit nog onder de 2000 komen?
Ik sluit het geenszins uit. Noem me somber, maar als de klimaat- en geopolitieke problemen doorzetten gaat een heleboel geld gewoon verplaatst worden. We kunnen dan een flinke strijd om grondstoffen, energie, leefbaar gebied en commodities verwachten. En met exorbitante kosten komt werkloosheid.
Wat is je aandeel Tesla of je BoredApe dan nog waard?
Nope, jij wel? Aanrader?
Het is geen echt goed boek, maar het is wel de moeite waard. Het beschrijft de Kondratieff cyclus en dat we weer aan het einde staan - net als in de jaren ‘30 en de echte crashes telkens 80 jaar darvoor. Toen je een kruiwagen met geld nodig had om een brood te kopen in Duitsland - en een dag later twee kruiwagens.
Maar goed, het is geloof ik al vijftien jaar oud en door easing zijn de voorspellingen telkens niet uitgekomen. Waarschijnlijk wordt de klap alleen maar groter?

Zie hoeveel bedrijven er dit jaar volgens KVK en CBS gaan omvallen, nu de Corona steun stopt. En daarna hun toeleveranciers.
Tapering is onvermijdelijk, zie inflatie, maar gaat de domino stenen omflikkeren die eigenlijk in 2008 al (mee) hadden moeten gaan.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
** Tweede dubbel post vandaag. Ik word groggy van Corona en zou geen telefoon meer mogen bedienen **

[ Voor 90% gewijzigd door MrMrq op 08-04-2022 20:34 ]

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

sjorremans schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 20:17:
Gaat weer lekker hè mannen! Wordt een top weekend :+
Idd. Charts hoeven we niet naar te kijken. Meer tijd om te sjorren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Laatste kans om boven de $43k te verkopen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
wootler schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 20:52:
Laatste kans om boven onder de $43k te verkopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Lekker daytraden vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 14:55
zwembroek schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:18:
Het is een fake out naar beneden instappen, oh nee het is toch een fake out naar boven uitstappen, oh nee toch een double fake out... :?
Double backtraced!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 19-10 00:42
Pelox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 20:17:
Het is toch nergens meer donderdag?? Hoe kan dit?
Is vrijdag, kids later in bed?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Same here, blijft altijd leuk om te doen in zo'n range :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1aqmyj_j0EBg47panffEF2xoeJo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3sOsrFP0VfM146ton6bza5Wm.jpg?f=user_large
Van onder naar boven lezen uiteraard ;)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:54:
[...]

Interessante punten die je maakt (en überhaupt leuk om hier op enig niveau over te praten met iemand) al ben ik het niet overal mee eens :P
Door het lezen van het boek van Goud tot Bitcoin ben ik sowieso wat meer geneigd financiële- en kapitaalmarkten als drijfveer te zien voor beleid en een bias te hebben voor de spagaat waar CB's nu in zitten.
Het mooie is ook, dat het niet nodig is om volledig met elkaar eens te zijn :P De meningen hierover, zijn ook onder de professionals erg verdeeld.

Ben van mening dat de FED sowieso wel agressief de rente gaat verhogen dit jaar. Het zal echter wel van korte duur zijn, met de eerste daling in 2023. Heb persoonlijk minder vertrouwen in de ECB onder leiding van de dame in Chanel. Vandaag lekte iets over de ontwikkeling van een crisis tool voor de ECB voor Yield Curve Control. Oftewel we gaan Japan achterna.
Wat in ieder geval vaststaat, is dat het voor investeerders zo maar eens tegen zou kunnen gaan vallen als CB's om o.a. inflatieredenen wel degelijk hard gaan ingrijpen. Heb je voor jezelf al bepaald wat je in een dergelijk scenario gaat doen? I.e. in het geval van een post-2000 situatie waarin equity markten in een jarenlange bear market terecht kwamen - misschien wel überhaupt de laatste 'echte' LT-bear market, 2008 niet meegerekend.
Het slimme geld heeft zich al wel op de juiste manier gepositioneerd om optimaal te profiteren van een mogelijke crash. Door middel van bijvoorbeeld opties of door een cash positie.

Koop zelf sinds 2015 maandelijks saai een ETF. In 2021 mee gestopt, want meer focus op crypto. Sinds eind vorig jaar wekelijk positie afgebouwd in het kader van risico management. Probeer nu sowieso ook gedisciplineerder om te gaan met mijn investeringsportfolio. Onderdeel daarvan is ook het streven naar een 10% cash positie (staat uiteraard wel in een yield farm). Afgelopen weken dan ook risico afgebouwd en vooral kleinere posities verkocht.
Hieronder de SPX, log schaal vanaf begin jaren '80. De dotcom crisis (versterkt door 9/11) duurde rustig ~900 dagen en snoepte de helft van de SPX weg. Al met al heeft het bijna 7 jaar geduurd voordat er een nieuwe ATH werd gemaakt. Wellicht totaal niet aan de orde voor nu, maar zo zou het ook kunnen verkeren. Ik ben pas ~1,5 jaar bezig met beleggen en ken alleen de 'buy the dip' en 'only way is up' credo's van de afgelopen 10 jaar. Misschien gevaarlijk om deze jaren als benchmark te gebruiken en op de toekomst te projecteren.
Denk dat je hier de spijker wel op de kop slaat. We zijn het laatste decennia gewend geraakt aan "uponly", en veel (nieuwe) investeerders weten ook niet beter. Tot die groep hoor ik zelf ook overigens. Hier zit ook zeker wel een gevaar in, want we weten nog helemaal niet hoe crypto gaat presteren in een tegenvallende macro-economie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:03
Taro schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 21:24:
[...]

Same here, blijft altijd leuk om te doen in zo'n range :)
[Afbeelding]
Van onder naar boven lezen uiteraard ;)
Zei de man waarvan HODL op No. 1 "staat"

:+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:09

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Meer mensen issues met Binance?, krijg de melding: Unfortunately, we ate unable to provide services to users from restricted countries (including ip adresses).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 21:59:
Meer mensen issues met Binance?, krijg de melding: Unfortunately, we ate unable to provide services to users from restricted countries (including ip adresses).
VPN aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
D_Jeff schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 21:58:
[...]

Zei de man waarvan HODL op No. 1 "staat"

:+
HODL komt niet in mijn vocabulaire voor :) Ik streef ernaar dmv staking en Ledger's, maar ik ben er echt niet goed in.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Aan op NL, uit, wifi aan, wifi uit, blijf dezelfde meldingen krijgen :?

Even een rebootje uitvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 22:05:
[...]

Aan op NL, uit, wifi aan, wifi uit, blijf dezelfde meldingen krijgen :?

Even een rebootje uitvoeren.
PC of router? Of wellicht allebei even.

Hier geen probs met Binance, zowel met als zonder VPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 22:15:
[...]

PC of router? Of wellicht allebei even.

Hier geen probs met Binance, zowel met als zonder VPN.
Thanks voor het checken, reboot loste het probleem op (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ovgxjj4vmkBDuNND8-xTkxBk-zk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rnyvK17C64iFxoNQCqJRB5Ki.jpg?f=user_large
:w

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:02
Tav Jvel92

MAND

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dat zeg ik nog geeneens tegen mijn hond op die manier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Ngangatar schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 22:50:
[...]

Dat zeg ik nog geeneens tegen mijn hond op die manier....
Dan ben ik wel benieuwd wat je wel tegen je hond zegt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
offtopic maar man man man ik lach me in mijn deuk _/-\o_
soms is YouTube algoritm echt geweldig

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Moiety schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 22:52:
[...]

Dan ben ik wel benieuwd wat je wel tegen je hond zegt!
"Ga nou eens voor één keer mijn pantoffels, krant, sigaar en whiskey pakken."

"Al is het maar voor één keer? Krijg je daarna een lekker kluifje"

"Ah toe nou? Kom op dan, je kan het!"

"Goed zo, goed zo!! Braaaaave jongen, breng maar hier....."

"Neeeeeeee niet zelf oproken!!!"

*Ngangatar loopt gedesillusioneerd naar de keuken en pakt zelf maar weer de whiskey, een fckng groot glas, zonder ijs...*

Wat een kutleven, stomme hond, en Bitcoin is ook al stuk....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Rekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
JODELLLL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Trade mislukt...shit happens. Morgen maar weer eens kijken hoe de boel ervoor staat. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-10 20:42
Howdy folks, ik dacht laat ik es weer es een beriggie posten. Ik zat es ff te kieken naar het aantal wallets met méér dan 1 BTC erin. Volgens bitinfocharts zijn dat er momenteel zo’n 833.000.

Nu zat ik me te bedenken welk percentage daarvan particuliere ‘beheerders’ zijn. Dus mensen met méér dan 1 BTC in eigen beheer (dus buiten hun BTC die ze op exchanges etc. hebben staan om). Want veel mensen hebben natuurlijk een deel (of zelfs alles) buiten hun eigen beheer geparkeerd staan.
Van die 833.000 wallets worden er nogal wat beheerd door allerhande organisaties, fondsen, exchanges, bedrijven, overheidsinstanties etc.

Stel nu dat er van die 833.000 wallets met meer dan 1 BTC, 85% behoort aan particulieren (pure aanname). Dan houd je zo’n 710.000 wallets over.
Van die 710.000 particuliere wallets met meer dan 1 BTC, denk ik dat er toch een aanzienlijk aantal behoren aan dezelfde eigenaar. Want stel, je bezit 10 BTC of 20 BTC ‘in eigen beheer’, dan is het vrij aannemelijk dat je die verdeelt over meerdere wallets (hetzij ledgers of trezors of weet ik wat, maar i.i.g. ‘your own key’). Want ja, als die kjeal met die boormachine dan weer es langskomt ben je dan, naast je knieschijven, wellicht slechts de helft of een derde van je BTC kwijt, in plaats van alles.

Derhalve dacht ik dat het wel enigszins reëel zou zijn om aan te nemen dat er van die 710.000 resterende wallets met meer dan 1 BTC, zeg 600.000 wallets behoren aan afzonderlijke individuele particuliere eigenaren.

600.000 dus.

Nu zijn er op de wereld een kleine 200 landen. Deel die 600.000 door 200, dan kom je op slechts 3000 particulieren pér land in de wereld die minimaal 1 BTC in eigen beheer hebben.

Is dat niet bar weinig? In een rijk land land als Nederland, met iets van 17 miljoen inwoners, mag dat best naar 300.000 zou ik zeggen :P .
Nu heb ik er al een paar achter de kiezen, dus wellicht maak ik een of meerdere grove denkfouten, dus schiet maar raak :)

(Uiteraard probeer ik hiermee slechts aan te geven dat wanneer het BTC balletje de goede kant op rolt en de adoptie zich gunstig ontwikkelt, er nog behoorlijk wat aan potentie zit onder de radar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

toilet_paper schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 01:32:
Howdy folks, ik dacht laat ik es weer es een beriggie posten. Ik zat es ff te kieken naar het aantal wallets met méér dan 1 BTC erin. Volgens bitinfocharts zijn dat er momenteel zo’n 833.000.

Nu zat ik me te bedenken welk percentage daarvan particuliere ‘beheerders’ zijn. Dus mensen met méér dan 1 BTC in eigen beheer (dus buiten hun BTC die ze op exchanges etc. hebben staan om). Want veel mensen hebben natuurlijk een deel (of zelfs alles) buiten hun eigen beheer geparkeerd staan.
Van die 833.000 wallets worden er nogal wat beheerd door allerhande organisaties, fondsen, exchanges, bedrijven, overheidsinstanties etc.

Stel nu dat er van die 833.000 wallets met meer dan 1 BTC, 85% behoort aan particulieren (pure aanname). Dan houd je zo’n 710.000 wallets over.
Van die 710.000 particuliere wallets met meer dan 1 BTC, denk ik dat er toch een aanzienlijk aantal behoren aan dezelfde eigenaar. Want stel, je bezit 10 BTC of 20 BTC ‘in eigen beheer’, dan is het vrij aannemelijk dat je die verdeelt over meerdere wallets (hetzij ledgers of trezors of weet ik wat, maar i.i.g. ‘your own key’). Want ja, als die kjeal met die boormachine dan weer es langskomt ben je dan, naast je knieschijven, wellicht slechts de helft of een derde van je BTC kwijt, in plaats van alles.

Derhalve dacht ik dat het wel enigszins reëel zou zijn om aan te nemen dat er van die 710.000 resterende wallets met meer dan 1 BTC, zeg 600.000 wallets behoren aan afzonderlijke individuele particuliere eigenaren.

600.000 dus.

Nu zijn er op de wereld een kleine 200 landen. Deel die 600.000 door 200, dan kom je op slechts 3000 particulieren pér land in de wereld die minimaal 1 BTC in eigen beheer hebben.

Is dat niet bar weinig? In een rijk land land als Nederland, met iets van 17 miljoen inwoners, mag dat best naar 300.000 zou ik zeggen :P .
Nu heb ik er al een paar achter de kiezen, dus wellicht maak ik een of meerdere grove denkfouten, dus schiet maar raak :)

(Uiteraard probeer ik hiermee slechts aan te geven dat wanneer het BTC balletje de goede kant op rolt en de adoptie zich gunstig ontwikkelt, er nog behoorlijk wat aan potentie zit onder de radar.)
Ik gebruik voor iedere transactie een nieuw btc adres. Dat kun je al niet meten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
toilet_paper schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 01:32:

600.000 dus.

Zit ongetwijfeld een kern van waarheid in (lijkt een beetje op 'tHeRe aRe xxxxx miLLioNaiReS aNd jusT 21 biTcoIns') alleen vraag ik me af hoeveel particulieren een BTC of iets daar in de buurt op exchanges hebben geparkeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Duurt die conferentie nog lang..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:34:
_O-

Het is nog even wachten op de uitslag van de karaoke van gisteren. Heb begrepen dat Vitalik ook een nieuw dansje ingestudeerd had.

[ Voor 31% gewijzigd door Skrunsies op 09-04-2022 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:34:
Zeker al de dip lopen sellen? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-10 14:40
Wel geen eigenlijk, dat de hele crypto shizzle alleen maar daalt sinds/tijdens de Bitcoin conferentie.. :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Khaelos schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:23:
Wel geen eigenlijk, dat de hele crypto shizzle alleen maar daalt sinds/tijdens de Bitcoin conferentie.. :X
En dus kan je concluderen dat deze conferentie geen impact heeft op de koers. Tenminste niet zo lang er geen groot nieuws is.

Hoe is het met New World?

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 09-04-2022 10:59 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-10 16:33
Ik zie alle berichten van dalende crypto's maar mijn BTC waarde is nog steeds hetzelfde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:46

Vis

tony-stark schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:02:
Ik zie alle berichten van dalende crypto's maar mijn BTC waarde is nog steeds hetzelfde
Sterker nog.. hij groeit hier.

Stacking sats baby!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:04:
[...]

Sterker nog.. hij groeit hier.

Stacking sats baby!
Hier groeit niks… ach t zal de leeftijd zijn :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Skrunsies schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:23:
[...]

Hier groeit niks… ach t zal de leeftijd zijn :'(
Daar zijn pilletjes voor hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Qunix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:28:
[...]

Daar zijn pilletjes voor hoor ;)
Ja I know.. heb ze gisteren ingenomen zonder water.. Loop de hele dag al rond met een stijve nek :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:31:
[...]

Ja I know.. heb ze gisteren ingenomen zonder water.. Loop de hele dag al rond met een stijve nek :F
_O- Wauw wat slecht deze Skruns...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:33:
[...]

_O- Wauw wat slecht deze Skruns...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Ndwk_hVpSdKTbRYRr45o9Dc4ok=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QZgWCLxUy4bnzffkROVADhwV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Nieuwe video / review van Coinbureau over Moonbeam.
Betere uitleg kan je niet vinden. Zeer bullish. Mooie reclame met meer dan 2 miljoen abonnees.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:19:
Betere uitleg kan je niet vinden. Zeer bullish. Mooie reclame met meer dan 2 miljoen abonnees.

[YouTube: Moonbeam: GLMR To The Moon?! Complete Review!! 🌑]
Die zag ik ook al voorbij komen... met de prijs doet het echter 0,0.
Ik hoop dan dat het allemaal slimme mensen zijn die weten dat ze nog even moeten wachten met kopen tot eind volgende week. :)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Quant loopt ook echt goed leeg..

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:13:
Quant loopt ook echt goed leeg..
Dat zit allemaal in de aanbouw van @Mooody zijn nieuwe stulpje :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Veel alts staan al op -85% tov de piek een jaar geleden. Misschien toch tijd om eens wat shitcoins in te slaan..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
Pelox schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:24:
Veel alts staan al op -85% tov de piek een jaar geleden. Misschien toch tijd om eens wat shitcoins in te slaan..
Ik ga ook eens window shoppen.
https://cryptorank.io/ath

XRP lijkt met die strategie een prima deal! :+ Of Zcash.

Let wel, als ze bijvoorbeeld (tijdelijk) naar -95% gaan tov de piek, wat na de vorige bull met veel assets gebeurde, dan ga je nog steeds -66% vanaf hier. En is je rendement bij instappen op -95% drie keer hoger dan bij -85% (tot ATH).

Geduld is het devies en DCA nooit verkeerd.

[ Voor 24% gewijzigd door MrMrq op 09-04-2022 14:57 ]

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online
MrMrq schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:34:
[...]

Let wel, als ze bijvoorbeeld (tijdelijk) naar -95% gaan tov de piek, wat na de vorige bull met veel assets gebeurde, dan ga je nog steeds -66% vanaf hier. En is je rendement bij instappen op -95% drie keer hoger dan bij -85%.

Kratje pils van dit,
Flesje wijn van dat😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-10 14:40
Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:59:
[...]

En dus kan je concluderen dat deze conferentie geen impact heeft op de koers. Tenminste niet zo lang er geen groot nieuws is.

Hoe is het met New World?
Hah toevallig gister nog eventjes gespeeld.. same old same old, er heerst wel hyperinflatie!
595+ items die voorheen 5k-8k kostten, daar vragen ze nu 30k-40k voor en lvl 600 legendaries kosten 200k+ 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
MrMrq schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:34:
[...]

Let wel, als ze bijvoorbeeld (tijdelijk) naar -95% gaan tov de piek, wat na de vorige bull met veel assets gebeurde, dan ga je nog steeds -66% vanaf hier. En is je rendement bij instappen op -95% drie keer hoger dan bij -85% (tot ATH).

Of good old dgb

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-10 18:05
Khaelos schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:13:
[...]

Hah toevallig gister nog eventjes gespeeld.. same old same old, er heerst wel hyperinflatie!
595+ items die voorheen 5k-8k kostten, daar vragen ze nu 30k-40k voor en lvl 600 legendaries kosten 200k+ 8)7
Dacht dat dat een mmorpg was? Klinkt zo meer als een The Netherlands Simulator ! :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
MicroWhale schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:26:
[...]

Die zag ik ook al voorbij komen... met de prijs doet het echter 0,0.
Ik hoop dan dat het allemaal slimme mensen zijn die weten dat ze nog even moeten wachten met kopen tot eind volgende week. :)
Wat is de reden voor eind volgende week? Nieuwe release van rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Digibyte, wie weet zal die in de picture komen als ETH PoS echt op zijn einde komt...

dus RVN en DGB inslaan? O-)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:19:

[YouTube: Moonbeam: GLMR To The Moon?! Complete Review!! 🌑]
Dat heeft hij op verzoek van zijn volgers gedaan. Echter is hij er al tijden heel duidelijk over dat hij nul interesse heeft om zelf aan de parachain crowdloans mee te doen. En ook in dit filmpje geeft hij niet zo subtiel aan dat wat hem betreft Terra de betere papieren heeft

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
resusaapje schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:39:
[...]

Dat heeft hij op verzoek van zijn volgers gedaan. Echter is hij er al tijden heel duidelijk over dat hij nul interesse heeft om zelf aan de parachain crowdloans mee te doen. En ook in dit filmpje geeft hij niet zo subtiel aan dat wat hem betreft Terra de betere papieren heeft
En wat wil je daar mee zeggen? Wat maakt het uit wat die vent zelf doet. Het gaat erom dat hij het goed uitlegt wat Moonbeam is. Daarnaast heeft hij meer dan twee miljoen volgers. Dan komen meer mensen te weten over het project. En het was een ontzettend positief verhaal.

[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 09-04-2022 17:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
zwembroek schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:44:
[...]

En wat wil je daar mee zeggen?
Dat hij er video over gemaakt heeft omdat men dat aan hem vroeg. Daarin beoordeeld hij het en geeft hij aan dat zijn voorkeur naar tera gaat op dat gebied. Hij had ook kunnen zeggen dat hij een Disney film gekeken heeft omdat me vroeg om een review maar dat zijn voorkeur uit gaat naar gilmour girls. Sommige mensen houden van beiden en kunne zich daar ook in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
mannowlahn schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:53:
[...]

Dat hij er video over gemaakt heeft omdat men dat aan hem vroeg. Daarin beoordeeld hij het en geeft hij aan dat zijn voorkeur naar tera gaat op dat gebied. Hij had ook kunnen zeggen dat hij een Disney film gekeken heeft omdat me vroeg om een review maar dat zijn voorkeur uit gaat naar gilmour girls. Sommige mensen houden van beiden en kunne zich daar ook in vinden.
Goed dat jij het even voor hem uitlegt of heb jij ook een dubbel account?

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
zwembroek schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:57:
[...]

Goed dat jij het even voor hem uitlegt of heb jij ook een dubbel account?
Wij hebben maar 1 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:31
mannowlahn schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:01:
[...]

_O- _O-

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kU9FFN7qygWl41gG8O1G4qEIkWE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mKgr0Sd9ruuH6Q7YA2QvUckS.jpg?f=fotoalbum_large

Dit doe ik overigens alleen bij vrienden nog. De rest mag het uitzoeken ben wel klaar met iedereen waarschuwen 😌

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Kol Nedra schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:41:
[Afbeelding]

Dit doe ik overigens alleen bij vrienden nog. De rest mag het uitzoeken ben wel klaar met iedereen waarschuwen 😌
Je hoeft niet iedereen te redden hoor...

En je bent hier welkom: Bitcoin-topic #4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

mannowlahn schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:01:
[...]

Zo is dat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:44:
[...]

En wat wil je daar mee zeggen? Wat maakt het uit wat die vent zelf doet. Het gaat erom dat hij het goed uitlegt wat Moonbeam is. Daarnaast heeft hij meer dan twee miljoen volgers. Dan komen meer mensen te weten over het project. En het was een ontzettend positief verhaal.
Je klinkt boos? Dat vind ik jammer.
Ik vond het ook een interessant filmpje en heb hem daarom gisteren ook al gedeeld. In mijn eigen privé kanaaltje op dit forum, dus niet heel gek dat je hem hebt gemist.
Het opmerkelijkste aan zijn verhaal vond ik dat hij duidelijk stelt dat hij dit op verzoek doet en dat wat hem betreft Terra een betere propositie is.
Wat ik er dus uithaal is dat dit een schoolvoorbeeld van Britse indirectheid is. Het klinkt goed en positief, maar ondertussen gebeurt er heel wat anders onder water

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
resusaapje schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:55:
[...]

Ik vond het ook een interessant filmpje en heb hem daarom gisteren ook al gedeeld. In mijn eigen privé kanaaltje op dit forum, dus niet heel gek dat je hem hebt gemist.
Het opmerkelijkste aan zijn verhaal vond ik dat hij duidelijk stelt dat hij dit op verzoek doet en dat wat hem betreft Terra een betere propositie is.
Wat ik er dus uithaal is dat dit een schoolvoorbeeld van Britse indirectheid is. Het klinkt goed en positief, maar ondertussen gebeurt er heel wat anders onder water
Ik ben helemaal niet boos. Maar ik zei nergens dat die Guy het zat te shillen. Het ging mij er alleen om dat hij het super duidelijk heeft uitgelegd. Ik snap dan de toevoeging van Terra niet helemaal. En Guy promoot sowieso zijn eigen bags altijd. Het is een ontzettend goed filmpje voor iemand die wil weten wat Moonbeam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
resusaapje schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:55:
[...]

Er zijn prive kanalen op got?!🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

roflexx schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 19:41:
[...]

Er zijn prive kanalen op got?!🤔
Jazeker! Heerlijk rustig 8)
Polkadot & Kusama crowdloans

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dit is oprecht één van de saaiste dagen.

Ook op Binance zijn de omzetten laag
Pagina: 1 ... 196 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!