[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.242 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik ben wel een beetje klaar met deze range. Ga eens een richting kiezen, 35k of 50k. Wen?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QwWQVtH5u1xIcUMtpfgnxOM13kc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lzXBWnY9AOx1N64bnVHVq2L3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82AkCVgWVBsIfLp2_L311cGCd7o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XkFXMK0SDdNwW6WXtJoYFQDe.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:06:
[...]

Grapje natuurlijk he. Ik kijk er echt naar uit.

Help
Ik zeg altijd dat we zwaar onder water staan met leverage en ik dus wel in de buurt van de computert moet blijven. Werkt als een zonnetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ho es @Verwijderd ik heb het!

Zeg morgen dat je Corona hebt opgelopen tijdens je werk ( dus effe naar huis bellen ). En het je beter lijkt niet thuis te komen want kids en vrouw…

Vervolgens kan je zelf alleen een weekend weg :9B

[ Voor 10% gewijzigd door Skrunsies op 19-01-2022 19:51 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
https://twitter.com/beefyfinance/status/1483854431968014336

Nog een betere manier om BIFI te staken? Hoe zet je dat over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
AlterBridge schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:13:
[...]

[Afbeelding]

Stable :-( ! Daar op 19 mei ingestapt. Geen steek verder dus.
Er is net een stablecoin gelanceerd. VeUSD. En nog meer veelbelovende updates het komende jaar. Hoe hij er nu bij staat is huilen met de pet op. Dat ben ik met je eens.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Allejezus. 30k confirmed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_uJSurTXcGbMvxz8ZL9OwO8eC4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DCcj1y0JNRVwfU0teSQmO2un.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/YU0vm2efOT4AAAAC/wagie-wojak.gif

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Momark
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-07 08:37
Valandin schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:39:
[YouTube: Veilig DeFi staken op Cardano! Cardano Wallet, Sundaeswap Airdrops. (Stap voor stap)]
Video over Cardano staken via een Cardano Wallet zoals Yoroi (Of Nami/Daedalus) heb ik ook gemaakt :)
Wat kan je verwachten?
4-6% Cardano RoA (Return of Ada) afhankelijk van staking pool & geluk
$SUNDAE airdrops (Aankomende periode i.v.m. SundaeSwap launch morgen)
DeFi Staken via eigen wallet, not your key, not your coin verhaal.
Veilige manier van staken i.v.m. delegatie en niet je crypto's in een vage site dumpen.
Geen lock-up periodes, je kan altijd withdrawen.

Ben niet gigantisch diep de materie in gedoken in de video met alternatieven etc omdat ik het ook weer onder de 10 minuten wou houden. De twee video's waren echt leuk om te maken.
Ik ga binnenkort door met een crypto-basic serie. Maar die zal ik hier niet posten want dan ben ik gewoon m'n kanaal aan het shillen en voegt ook niets toe aan de gesprekken hier ;)

Toevallig vandaag nog een reddit post over;
https://www.reddit.com/r/..._cardano_is_an_unmatched/
Fantastische video, het lijkt zo simpel, en zo is het ook uitgelegd. Toch durf ik het nog niet aan. Sinds lange tijd eindelijk weer in crypto gestapt, en de mogelijkheden zijn immens. Onbekend is voor mij nog onbemind 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Google en microsoft all-in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:47
jongens welke dip?
Bitcoin staat vandaag nog +0.9%
en week -3.7%

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Momark schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:05:
[...]

Fantastische video, het lijkt zo simpel, en zo is het ook uitgelegd. Toch durf ik het nog niet aan. Sinds lange tijd eindelijk weer in crypto gestapt, en de mogelijkheden zijn immens. Onbekend is voor mij nog onbemind 7(8)7
Stap voor stap :) Je kan cardano (en andere currencies) ook gewoon op een exchange staken, zoals Cardano op Kraken of Bitvavo bijvoorbeeld. Heeft wel nadelen t.o.v. een Cardano wallet gebruiken, maar dat is als je net weer instapt helemaal niet zo interessant ;)

(Dankjewel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:20
AlterBridge schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:13:
[...]

[Afbeelding]

Stable :-( ! Daar op 19 mei ingestapt. Geen steek verder dus.
Vet is de Ada van jaren terug. Leuk in concept, maar lost weinig op. Ben wel benieuwd wat jij er in mei in zag? Goede fundamentals of gewoon meer voor de snelle speculatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:47
Valandin schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:09:
[...]

Stap voor stap :) Je kan cardano (en andere currencies) ook gewoon op een exchange staken, zoals Cardano op Kraken of Bitvavo bijvoorbeeld. Heeft wel nadelen t.o.v. een Cardano wallet gebruiken, maar dat is als je net weer instapt helemaal niet zo interessant ;)

(Dankjewel!)
voordeel vam cardano wallet is het krijgen van Airdrops.....anders is Binance de 2e beste keuze met mooie apy
Die van 60 dagen is bijna altijd wel beschikbaar, 90 dagen moet je geluk hebben....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Momark schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:05:
[...]

Alles op zijn tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
in de belastingaangifte formulier word om een belegging nummer gevraagd (Vul in: het nummer van de belegging of beleggingsrekening. Dit kan een rekeningnummer of IBAN zijn.).
Heeft iemand hier een idee wat ik hier invul als ik BTC of enig ander crypto wil aangeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Kol Nedra schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:12:
[...]

voordeel vam cardano wallet is het krijgen van Airdrops.....anders is Binance de 2e beste keuze met mooie apy
Die van 60 dagen is bijna altijd wel beschikbaar, 90 dagen moet je geluk hebben....
Binance lijkt inderdaad ineens veel returns te geven, maar is wel locked staking natuurlijk. Ook de vraag of ze dit percentage het hele jaar vast gaan houden. Zou zweren dat ik 't laatst op 4% zag staan op binance. Maar als ze dit vast houden zeg ik doen :p

Het grootste voordeel van een cardano wallet vind ik dat je het in 'eigen beheer' hebt en kan koppelen met een hardware wallet. Die airdrops zijn ook mooie meenemers, zullen in de toekomst meer van zulke dingen komen. Ook komen er meer mogelijkheden om dubbel 'rente' te trekken, maar dat is voor later. Zijn ook nog wat andere redenen waarom ik liever niet iets permanent op een cex laat staan, maar daar kijkt iedereen anders naar.

Overigens verder absoluut niks mis met 't staken op Binance, Kraken of Bitvavo :)
Is weer minder gedoe natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Valandin op 19-01-2022 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momark
Valandin schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:09:
[...]

(Dankjewel!)
Ja, ben ook begonnen nu op bitvavo en de staking daar ook aangezet. Levert nu 5%. Niet onaardig natuurlijk. Maar levert geen sundeatokens op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momark
mannowlahn schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:11:
[...]

Vet is de Ada van jaren terug. Leuk in concept, maar lost weinig op. Ben wel benieuwd wat jij er in mei in zag? Goede fundamentals of gewoon meer voor de snelle speculatie?
Zag laatst een video met technische analyse van Vet, zou nu op een mooi steunnniveau staan. Maar als btc verder daalt zal vet net zo hard door de steun zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momark
dpatty schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:22:
in de belastingaangifte formulier word om een belegging nummer gevraagd (Vul in: het nummer van de belegging of beleggingsrekening. Dit kan een rekeningnummer of IBAN zijn.).
Heeft iemand hier een idee wat ik hier invul als ik BTC of enig ander crypto wil aangeven?
Ik heb mn aangifte dit jaar nog niet gedaan, maar dacht te herinneren dat er een aparte regel is voor cash geld en/of cryptos. Volgens mij beschouwd de belastingdienst de crypto niet onder de beleggingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Momark schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:34:
[...]

Ik heb mn aangifte dit jaar nog niet gedaan, maar dacht te herinneren dat er een aparte regel is voor cash geld en/of cryptos. Volgens mij beschouwd de belastingdienst de crypto niet onder de beleggingen.
Crypto word gezien als vermogen en valt dus in box 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:57

Coldcat

HODL

PWSteal schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:12:
[...]

Gewoon iedere wallet opgeven van iedere exchange... 100% traceerbaar en controleerbaar!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als VET 1 ding heeft laten zien dan is het wel dat wanneer de markt bullish is, echt bijna alles pumpt als een malle wat een beetje hype weet te creëren.

Blijft natuurlijk link, want bijvoorbeeld Verge of Reddcoin is dat deze cyclus absoluut niet gelukt, terwijl die vorige cyclus echt los gingen.

Cardano eveneens. Nog steeds geen solide product, veel concurrentie, maar toch top 5.

Het blijft een wonderbaarlijke space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Naar aanleiding van het Messari report dat eerder gedeeld werd hier ben ik ook wat in Defi gedoken. In dat rapport wordt duidelijk dat Defi en NFT's (meta) kunnen graan groeien de komende jaren. Het kan natuurlijk ook dalen.

Een week geleden besloten om als expiriment mijn CRO hiervoor te gebruiken. Ik heb het in een CRO / ETH pool gezet om eens te zien hoe dat werkt. Ergens in mijn hoofd is voelt dit ook als een risicospreiding. Als ETH stijgt ten opzichte van CRO dan heb ik meer CRO, als ETH daalt dan heb ik meer ETH wat ik ook niet erg vind. Daarnaast geeft het een hoge APY (risico) wat altijd leuk is en de IL hopelijk teniet wordt gedaan.

Als ik van een afstandje kijk dan zie ik dat meer mensen bezig zijn met die worstenbende hier. NFT"s nog niet zoveel op dit forum. Wat ik me afvraag. In een eerdere bullrun zou dat geld richting BTC vloeien. Zou dit een wezenlijk verschillen kunnen zijn met de historie? Of was dat alternatief er in zelfde mate vroeger ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:24:
Naar aanleiding van het Messari report dat eerder gedeeld werd hier ben ik ook wat in Defi gedoken. In dat rapport wordt duidelijk dat Defi en NFT's (meta) kunnen graan groeien de komende jaren. Het kan natuurlijk ook dalen.

Een week geleden besloten om als expiriment mijn CRO hiervoor te gebruiken. Ik heb het in een CRO / ETH pool gezet om eens te zien hoe dat werkt. Ergens in mijn hoofd is voelt dit ook als een risicospreiding. Als ETH stijgt ten opzichte van CRO dan heb ik meer CRO, als ETH daalt dan heb ik meer ETH wat ik ook niet erg vind. Daarnaast geeft het een hoge APY (risico) wat altijd leuk is en de IL hopelijk teniet wordt gedaan.

Als ik van een afstandje kijk dan zie ik dat meer mensen bezig zijn met die worstenbende hier. NFT"s nog niet zoveel op dit forum. Wat ik me afvraag. In een eerdere bullrun zou dat geld richting BTC vloeien. Zou dit een wezenlijk verschillen kunnen zijn met de historie? Of was dat alternatief er in zelfde mate vroeger ook?
Vorige run was dat er zeker ook, kijk maar eens naar de Bitcoin dominance van de afgelopen 6 jaar.

Echter is de grote vraag of Bitcoin vroeg of laat de marktdominantie weer terugpakt.

Vorige run zei iedereen dat dit niet meer ging gebeuren, maar uiteindelijk is dat wel gebeurd.

Of het deze run weer zo gaat, dat zal de tijd ons leren.

Eigenlijk is dit de vraag die de afgelopen 77 pagina's heeft gevuld met discussies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:46

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik zei toch: HODL!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YOpHfDxmBfSNmWfIAUWPWjBJRI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KUg9WtGgiQ4idNdnrZmXY27E.jpg?f=user_large

Edit: Was volgens mij ergens vanochtend +15%, maar toen kon ik niet verkopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 19-01-2022 21:35 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:30:
[...]

Vorige run was dat er zeker ook, kijk maar eens naar de Bitcoin dominance van de afgelopen 6 jaar.

Echter is de grote vraag of Bitcoin vroeg of laat de marktdominantie weer terugpakt.

Vorige run zei iedereen dat dit niet meer ging gebeuren, maar uiteindelijk is dat wel gebeurd.

Of het deze run weer zo gaat, dat zal de tijd ons leren.

Eigenlijk is dit de vraag die de afgelopen 77 pagina's heeft gevuld met discussies.
Weet je misschien ook wat de vorige keer de alternatieven waren? Waren dat shitcoins met een mooi verhaal zoals DOGE en SHIBA. Of ook gelijke projecten als op dit moment ontwikkeld worden. Alles is natuurlijk een shitcoin volgens de zeer eenvoudige flowchart, echter zijn er echte shitcoins en shitcoins.

Zelf mis ik de ervaring van de vorige run. Enkel dat de meeste munten van de vorige run die in de top 10 stonden niet meer terug te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Taro schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:34:
Ik zei toch: HODL!
[Afbeelding]

Edit: Was volgens mij ergens vanochtend +15%, maar toen kon ik niet verkopen.
Dus van +15 naar -8 naar +7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

dpatty schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:22:
Moet je crypto niet onder contant geld salderen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Qunix schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:43:
[...]

Dus van +15 naar -8 naar +7?
Normaal stel ik direct bij een leuk percentage een stop loss in met winst, maar deze laat ik onbewust wat langer lopen, waarschijnlijk om het lot te tarten.

De short (16x) maakt swings tussen -21% en +15%, ik zit waarschijnlijk ergens op een groter percentage te wachten, al weet ik doorgaans wel hoe dat eindigt: Met een liquidatie mailtje.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momark
PWSteal schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:12:
[...]

Klopt, maar niet op de regel van de beleggingen, maar onder het kopje overige bezittingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Toelichting: Ik hoop op een wick onder deze lijn, dan stel ik vlak onder boven de lijn een stop loss in:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6NKS_7Ux0Wc3zLBz09UUUOUPB0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fVMduV82Fl27VKJd94P3ivGn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:42:
[...]

Weet je misschien ook wat de vorige keer de alternatieven waren? Waren dat shitcoins met een mooi verhaal zoals DOGE en SHIBA. Of ook gelijke projecten als op dit moment ontwikkeld worden. Alles is natuurlijk een shitcoin volgens de zeer eenvoudige flowchart, echter zijn er echte shitcoins en shitcoins.

Zelf mis ik de ervaring van de vorige run. Enkel dat de meeste munten van de vorige run die in de top 10 stonden niet meer terug te vinden zijn.
Je kunt dit op coinmarketcap.com mooi zien in de 'historical snapshots': https://coinmarketcap.com/historical/

Daar zie je diverse screenshots van hoe de markt er voor stond.

Ethereum, Cardano, XRP waren er natuurlijk, maar ook die zijn allemaal aanzienlijk gecrashed in de berenmarkt. Vorige run ging het sowieso meer om 'payment coins' naar mijn gevoel.

Hoe e.e.a. dit keer gaat verlopen durf ik echt niet te zeggen, dat is en blijft speculeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik doe niet aan shorts... Dan zie je mijn kuiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:26:
[...]

Hahaha heerlijk. Ik ga vast popcorn kopen.

Ondertussen heb ik vast een alarm gezet:

[Afbeelding]

Ben dan al een half uurtje wakker maar gewoon om het niet te vergeten.

Iedere cent telt tenslotte in deze geitenponzi.

Hopelijk laat deze woensdag dipdag nog wat restjes over voor de aasgieren zoals mij.
Ik heb er nu alweer zin in om morgen om die sell knop te rammen om te kijken wat het gaat opleveren. Veel leuker dan een vaste hoeveelheid interest ontvangen.

Overigens voor de grap de game eens gestart om te kijken wat het is. Kan me niet voorstellen dat dit groot gaat worden. Alles is gericht op betalen om iets gedaan te krijgen, of lang wachten, of 1 van de vele boosters gebruiken. Dat gaat toch niemand doen?

Earning rewards with land
As a land owner you will earn two types of rewards. The first reward is the development reward. Based on the land’s development level, players will earn a percentage of the reward pool. Ten percent of all in-app purchases become the reward pool. Players can get more rewards by increasing their development level by consuming crystals or doing development activities.
The second reward is based on resources. Every land owner will get 5 percent of the resources collected within his land. Players can obtain these resources daily. These resources can be minted as NFTs and sold on a marketplace.
However, to claim rewards land owners may need to go through a KYC process. It depends a bit on the amount of land that someone ownes. That would basically mean that earnings from League of Kingdoms could potentially be considered financial gain or income by your local tax office.

What is League of Kingdoms?
League of Kingdoms looks like its inspired by popular mobile games like Rise of Kingdoms. You can see this in for example the need to work together to build a strong kingdom, overpower other kingdoms and defeat monsters. Players can forge alliances between kingdoms, while they can also voted for their leaders through the Ethereum blockchain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:04:
[...]

Ik heb er nu alweer zin in om morgen om die sell knop te rammen om te kijken wat het gaat opleveren. Veel leuker dan een vaste hoeveelheid interest ontvangen.

Overigens voor de grap de game eens gestart om te kijken wat het is. Kan me niet voorstellen dat dit groot gaat worden. Alles is gericht op betalen om iets gedaan te krijgen, of lang wachten, of 1 van de vele boosters gebruiken.

Earning rewards with land
As a land owner you will earn two types of rewards. The first reward is the development reward. Based on the land’s development level, players will earn a percentage of the reward pool. Ten percent of all in-app purchases become the reward pool. Players can get more rewards by increasing their development level by consuming crystals or doing development activities.
The second reward is based on resources. Every land owner will get 5 percent of the resources collected within his land. Players can obtain these resources daily. These resources can be minted as NFTs and sold on a marketplace.
However, to claim rewards land owners may need to go through a KYC process. It depends a bit on the amount of land that someone ownes. That would basically mean that earnings from League of Kingdoms could potentially be considered financial gain or income by your local tax office.

What is League of Kingdoms?
League of Kingdoms looks like its inspired by popular mobile games like Rise of Kingdoms. You can see this in for example the need to work together to build a strong kingdom, overpower other kingdoms and defeat monsters. Players can forge alliances between kingdoms, while they can also voted for their leaders through the Ethereum blockchain.
Ja echt weer dikke meuk. Maar als ik er een beetje meer BNB voor terugkrijg dan erin ging... Prima voor een paar muisklikken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:34
Maak er een NFT van, verkoop aan jezelf voor 2 BTC en verkoop daarna met 50% korting.
Voila 1 BTC extra!

Het is de schuld van de Rabobank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:53:
Toelichting: Ik hoop op een wick onder deze lijn, dan stel ik vlak onder boven de lijn een stop loss in:
[Afbeelding]
Hopelijk is daarna raketijsreclame van toepassing. Eerst groen daarna rood. Dat is 120k ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Net voor de gein m'n beraamde AOW pensioenleeftijd zou worden in de toekomst. Ik mag eruit op 69 jaar en 7 maanden. Helemaal koekoek! Des te meer reden om op zoek te gaan naar rendement, crypto is hierbij de mooiste aanvulling tot nu toe. Dat het voor ons allen maar mag gelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:06:
[...]

Ja echt weer dikke meuk. Maar als ik er een beetje meer BNB voor terugkrijg dan erin ging... Prima voor een paar muisklikken.
Wat ik niet snap is waarom die coins zo enorm in de hoogte springen bij de launch. Het zal ongetwijfeld te maken hebben liquiditeit wat er nog niet is. Ergenz zou iemand dat moeten betalen zou je zeggen.

Mij hoor je ook niet klagen.

1.5 maand spelen is $102 (inleg $2 x 50). Voor sommige landen een prima bezigheid dan:

[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 19-01-2022 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Deze markt kent meer pieken en dalen dan GTST zeg.. niet te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Coldcat schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:13:
[...]

Wat ik niet snap is waarom die coins zo enorm in de hoogte springen bij de launch. Het zal ongetwijfeld te maken hebben liquiditeit wat er nog niet is. Ergenz zou iemand dat moeten betalen zou je zeggen.

Mij hoor je ook niet klagen.
Ja er moeten blijkbaar mensen zijn die om 13.00 al een market buy hebben staan.
Maar wie zijn dat die denken: "Hé, nieuw muntje die moet ik hebben!"

Wie zijn dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WayOfTheWicked
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 27-06-2023
Valandin schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:39:
[YouTube: Veilig DeFi staken op Cardano! Cardano Wallet, Sundaeswap Airdrops. (Stap voor stap)]
Video over Cardano staken via een Cardano Wallet zoals Yoroi (Of Nami/Daedalus) heb ik ook gemaakt :)
Wat kan je verwachten?
4-6% Cardano RoA (Return of Ada) afhankelijk van staking pool & geluk
$SUNDAE airdrops (Aankomende periode i.v.m. SundaeSwap launch morgen)
DeFi Staken via eigen wallet, not your key, not your coin verhaal.
Veilige manier van staken i.v.m. delegatie en niet je crypto's in een vage site dumpen.
Geen lock-up periodes, je kan altijd withdrawen.

Ben niet gigantisch diep de materie in gedoken in de video met alternatieven etc omdat ik het ook weer onder de 10 minuten wou houden. De twee video's waren echt leuk om te maken.
Ik ga binnenkort door met een crypto-basic serie. Maar die zal ik hier niet posten want dan ben ik gewoon m'n kanaal aan het shillen en voegt ook niets toe aan de gesprekken hier ;)

Toevallig vandaag nog een reddit post over;
https://www.reddit.com/r/..._cardano_is_an_unmatched/
Bedankt voor de tijd die je gestoken hebt in dit filmpje.
Vrij nieuw hiermee en dan is het altijd fijn om een duidelijke nederlandse uitleg met stappenplan te kunnen volgen! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:00

Vis

Ik heb nog nooit zoveel bullish signalen in 1 week gehoord. Van Intel, Microsoft tot Google. Maar de koers doet er niets mee.
MANIPULATIE.

Ik heb zo'n vermoeden dat de bullrun binnenkort gaat starten.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vis schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 23:03:
Van welke coin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:00

Vis

TRY natuurlijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zZXhhbfWwmbXZ7-GW7-DY34_9WU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kz6nEU4XIyxiGJpG0XoJVzNK.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

De zogenaamde bullrun is al beëindigd imo. Het is wachten op nieuwe macro-economische impulsen om de reguliere beurzen een zetje te geven. Gebeurt dat niet, dan gaat Bitcoin ook nog ff on-hold.

Daarbij: Als er nieuwe financiele impulsen komen, zou dan de zeepbel nog meer opblazen. Ik heb werkelijk geen idee wanneer deze enorme bubble gaat barsten, maar het moet een keer gebeuren. Een pandemie is blijkbaar niet voldoende. Het systeem heeft zichzelf opnieuw "verbeterd".

[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 19-01-2022 23:24 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik heb nog nooit zoveel bullish signalen in 1 week gehoord. Van Intel, Microsoft tot Google. Maar de koers doet er niets mee.
MANIPULATIE.

Ik keek laatst een video van Benjamin waarbij hij noemde dat de coins van weak hands naar strong hands stromen. Chain data schijnt dit te laten zien (al vraag ik me hoe betrouwbaar dit is met het overboeken van ledgers etc.) Hoe lager we gaan hoe meer coins door de grote pacman wordt opgevreten. Wat mij interesseerde was dat hij noemde dat de meeste mensen de run naar de 100k zullen missen om het geld in de strong hands te laten stromen. Het normale volk stroomt in vanaf 100k tot de top.

Als je dan terugkijkt naar 2020 dan zaten we in no-time op 40k vanaf de vorige ATH (23 dagen). Daarna een drop en door naar de 65k levels.

Of dit werkelijkheid wordt weet niemand. Waar de niveaus liggen waarop dit gaat gebeuren ook niemand. Geen idee hoe diep we moeten gaan voordat de raket aangaat. Hoe stiller het rondom BTC is des te beter zou je zeggen. Ik denk niet dat dit de komende maanden al zal gebeuren, steeds een beetje lager zorgt vanzelf voor minder interesse. Als we stijgen zou het me niet verbazen dat we buiten de media om snel naar de ATH stijgen, en dan explosief doorstijgen naar 100k. Vervolgens het grote publiek in de rij FOMO't en dan de laatste zet maken met Bruna volk.
Daarbij: Als er nieuwe financiele impulsen komen, zou dan de zeepbel nog meer opblazen. Ik heb werkelijk geen idee wanneer deze enorme bubble gaat barsten, maar het moet een keer gebeuren. Een pandemie is blijkbaar niet voldoende. Het systeem heeft zichzelf opnieuw "verbeterd".
Tijdens de panademie was ik op kantoor bij een van de grootste familiebedrijven in Nederland. Daar was men zich voor de panademie al aan het voorbereiden op de crisis die zou komen. In de maanden voorafgaand hoorde je in iedere meeting dat men zeker wist dat de crisis er zou komen. Binnen een jaar zou de hel losbarsten. Deze mensen bepalen welke richting BV Nederland opgaat. Wat we tijdens Corona gezien hebben is dat de dip van korte duur was, en de crisis er nog niet kwam. Zulke bedrijven maken gebruik van de consultants en banken. De wijze les die ik toen geleerd heb is dat als mensen met zoveel slimme mensen om zich heen het al niet weten, niemand het weet.

Persoonlijk denk ik dat de huidige situatie onhoudbaar is. Als je van school komt is een huis kopen onbetaalbaar. Zonder poen van ouwelui kun je niets opbouwen. Huren is onbetaalbaar. Waarom zouden jongeren nog meedoen om dit in stand te houden? Een van de oplossingen is dat de lonen sterk zullen stijgen, en daarmee inflatie gaat stijgen. In dat geval wordt het leven echter onbetaalbaar voor ouderen zonder bezittingen waarvan het pensioen verdampt. Interessante tijden 8)

[ Voor 36% gewijzigd door Coldcat op 19-01-2022 23:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Mooody schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 23:21:
[...]

De zogenaamde bullrun is al beëindigd imo. Het is wachten op nieuwe macro-economische impulsen om de reguliere beurzen een zetje te geven. Gebeurt dat niet, dan gaat Bitcoin ook nog ff on-hold.

Ben ook wel benieuwd. Zou zelf geen 'bubbel' in m'n mond nemen maar voor mijn gevoel is er zoveel zo erg opgeblazen op het moment. De huizenmarkt door het dak heen, aandelen door het dak, cryptocurrencies door het dak, inflatie door het dak. Wanneer valt het eerste en krijgen we dan een domino effect of schieten we nog verder omhoog en wordt dit 'het nieuwe normaal' waar ze het over hebben :P

Mijn theeblaadjes lezen vanmiddag gaf aan dat we het 1e kwartaal vooral zijdelings blijven gaan en lekker blijven schommelen tussen de 40-45k.

[ Voor 6% gewijzigd door Valandin op 19-01-2022 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Coldcat schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 23:26:
Hoe stiller het rondom BTC is des te beter zou je zeggen. Ik denk niet dat dit de komende maanden al zal gebeuren, steeds een beetje lager zorgt vanzelf voor minder interesse. Als we stijgen zou het me niet verbazen dat we buiten de media om snel naar de ATH stijgen, en dan explosief doorstijgen naar 100k. Vervolgens het grote publiek in de rij FOMO't en dan de laatste zet maken met Bruna volk.
Ik hoor vooral een hele stapel hoop. Want waarom zou het beter zijn als het stil is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Valandin schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 23:28:
[...]

Ben ook wel benieuwd. Zou zelf geen 'bubbel' in m'n mond nemen maar voor mijn gevoel is er zoveel zo erg opgeblazen op het moment. De huizenmarkt door het dak heen, aandelen door het dak, cryptocurrencies door het dak, inflatie door het dak. Wanneer valt het eerste en krijgen we dan een domino effect of schieten we nog verder omhoog en wordt dit 'het nieuwe normaal' waar ze het over hebben :P

Mijn theeblaadjes lezen vanmiddag gaf aan dat we het 1e kwartaal vooral zijdelings blijven gaan en lekker blijven schommelen tussen de 40-45k.
Verwacht uiteindelijk een flinke terugval, want geld bijdrukken op deze schaal moet consequenties krijgen.
Iedereen omarmd de Corona-steun, maar iedereen vervloekt de prijsverhogingen in de supermarkt.

Het vervelende is dat de meute dit niet gaat oppikken, die hebben hun aandacht bij The Voice e,d,
De troeven blijven zodoende in de handen van de rijken. Kwestie van tijd totdat dit gaat verschuiven, kan me niet voorstellen dat mensen blijven pikken dat ze dom gehouden worden.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:40

Barrycade

Through the...

Coldcat schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 23:26:
[...]

Ik keek laatst een video van Benjamin waarbij hij noemde dat de coins van weak hands naar strong hands stromen. Chain data schijnt dit te laten zien (al vraag ik me hoe betrouwbaar dit is met het overboeken van ledgers etc.) Hoe lager we gaan hoe meer coins door de grote pacman wordt opgevreten. Wat mij interesseerde was dat hij noemde dat de meeste mensen de run naar de 100k zullen missen om het geld in de strong hands te laten stromen. Het normale volk stroomt in vanaf 100k tot de top.

Als je dan terugkijkt naar 2020 dan zaten we in no-time op 40k vanaf de vorige ATH (23 dagen). Daarna een drop en door naar de 65k levels.

Of dit werkelijkheid wordt weet niemand. Waar de niveaus liggen waarop dit gaat gebeuren ook niemand. Geen idee hoe diep we moeten gaan voordat de raket aangaat. Hoe stiller het rondom BTC is des te beter zou je zeggen. Ik denk niet dat dit de komende maanden al zal gebeuren, steeds een beetje lager zorgt vanzelf voor minder interesse. Als we stijgen zou het me niet verbazen dat we buiten de media om snel naar de ATH stijgen, en dan explosief doorstijgen naar 100k. Vervolgens het grote publiek in de rij FOMO't en dan de laatste zet maken met Bruna volk.

[...]

Tijdens de panademie was ik op kantoor bij een van de grootste familiebedrijven in Nederland. Daar was men zich voor de panademie al aan het voorbereiden op de crisis die zou komen. In de maanden voorafgaand hoorde je in iedere meeting dat men zeker wist dat de crisis er zou komen. Binnen een jaar zou de hel losbarsten. Deze mensen bepalen welke richting BV Nederland opgaat. Wat we tijdens Corona gezien hebben is dat de dip van korte duur was, en de crisis er nog niet kwam. Zulke bedrijven maken gebruik van de consultants en banken. De wijze les die ik toen geleerd heb is dat als mensen met zoveel slimme mensen om zich heen het al niet weten, niemand het weet.

Persoonlijk denk ik dat de huidige situatie onhoudbaar is. Als je van school komt is een huis kopen onbetaalbaar. Zonder poen van ouwelui kun je niets opbouwen. Huren is onbetaalbaar. Waarom zouden jongeren nog meedoen om dit in stand te houden? Een van de oplossingen is dat de lonen sterk zullen stijgen, en daarmee inflatie gaat stijgen. In dat geval wordt het leven echter onbetaalbaar voor ouderen zonder bezittingen waarvan het pensioen verdampt. Interessante tijden 8)
Paar stenen binnengekregen van de Moonsisters? ;)

Je laatste alinea is voor iedereen in Zuid en Oost Europa al een paar decennia al waarheid, maar wij Westerse postzegelbewoners waren verwend door jaren lang aan het Infuus van Slochteren te hangen.

Maar ergens houdt het op, qua plannen van het kabinet gaan we ook fijn potverteren met een oplopende staatsschuld. Dus dan zal het good old sparen weer weer wat gaan opleveren met stijgende hypotheekrentes, Sluit aan bij je afsluiting: interessante tijden komen er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 23:30:
[...]

Ik hoor vooral een hele stapel hoop. Want waarom zou het beter zijn als het stil is?
Als ik videos bekijken en lees komt naar voren dat het grote geld in de grote zakken uitkomt. Hoe stiller het is voordat de run begint hoe meer grote partijen kunnen profiteren, en hoe later mainstream instroomt (dus investeren op een hoger niveau). Wie er hier aan de knoppen draaien weet ik niet. Als je kijkt naar dit topic kijkt is het aantal posts ten tijde van een bull vele malen groter. Men zal weer van BTC gaan horen als het in het nieuws komt.

Van de 40 tot 69 is een 1.7. Van 30 naar 69 is een 2.3. Gaan we lager, dan nog wordt dat getal groter. Als de markt te sturen is komt het geld daarmee uit bij de grote zakken. Hoe lager BTC raakt hoe meer mensen interesse verliezen (dat bedoel ik met 'stil').
Barrycade schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 00:01:
[...]

Paar stenen binnengekregen van de Moonsisters? ;)
Welke coin is dat? Was dat een launchad? Morgen Loka!
Je laatste alinea is voor iedereen in Zuid en Oost Europa al een paar decennia al waarheid, maar wij Westerse postzegelbewoners waren verwend door jaren lang aan het Infuus van Slochteren te hangen.

Maar ergens houdt het op, qua plannen van het kabinet gaan we ook fijn potverteren met een oplopende staatsschuld. Dus dan zal het good old sparen weer weer wat gaan opleveren met stijgende hypotheekrentes, Sluit aan bij je afsluiting: interessante tijden komen er aan.
Mijn vrouw is toevallig afkomstig uit die regionen. Wat daar gaande is dat iedereen die jong is vertrekt. Daardoor krimpt de bevolking. Er is geen geld en er is geen toekomst. Als je blijft leef je van salaris tot salaris. Alles is corrupt, met weinig kansen voor jongeren. Wil je meer dan pak je je spullen vertrek je naar het noorden. Met name Duitsland is populair. Gevolg is dat je een land hebt waarbij de meest gemotiveerde mensen vertrekken. De oudere generatie had vroeger rijkdom maar dat is vergaan. Mijn vrouw is het meest verbaasd hoe goed oude mensen het hier hebben, dat je die op een terras koffie ziet drinken. Daar is absoluut geen geld voor.

Het is triest om te zien dat men vroeger geld had voor olie, maar tegenwoordig op hout moet stoken omdat olie gewoon te duur geworden is. Het is overleven.

Het leuke is wel dat slechte tijden sterke mensen maakt. Het barst me toch van een hoop motivatie onder jonge mensen die vertrekken om er wel wat van te maken. Dat in vergelijking met iemand die hier van het HBO/Unversiteit komt en verwacht dat alles wordt toegeschoven. En het dan toch anders blijkt te zijn. Helemaal waar dat goede tijden zwakke mensen maakt.

Daar is het gevolg een vlucht naar een plek die beter is en waar kansen liggen. Als je hier met een modaal salaris afstudeerd zit je in dezelfde situatie als daar met de hoge prijzen. Je kunt huur betalen en dat is het. De M00n het mooier groen gras :)

[ Voor 53% gewijzigd door Coldcat op 20-01-2022 00:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:53

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-YANfMr0jiY5Unbe1hir5RceduM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SHTK2zQSjhtFYKUxeQqqK9xK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:47
Qunix schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:02:
Ik doe niet aan shorts... Dan zie je mijn kuiten :+
Tis ook veel te koud voor shorts, snap die bears dan ook echt niet.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
ADA Rekteroni!

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zijn dikke BNB al in de sappige launchpad gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1984
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 22:14
Ben benieuwd hoeveel % je uiteindelijk krijgt toegewezen. Nu al c.a. 5M BNB committed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mb1984 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 07:31:
Ben benieuwd hoeveel % je uiteindelijk krijgt toegewezen. Nu al c.a. 5M BNB committed.
Laten we uitgaan van grofweg 7M BNB bij sluiten subscription.

25M LOKA muntjes : 7M BNB = 3,57 LOKA mogen kopen per comitted BNB (zal wat afwijken door de hardcap).

Het wordt dus geen vetpot ben ik bang. _O-

BNB zal na de launchpad ook wel 5-10% corrigeren dus qua fiat waarde wordt het vast weer een dikke sigaar uit eigen doos.

Maar hey, omprutsen met dikke tech: onbetaalbaar. 7(8)7

LOKA wordt hier gedumpt zodra ik ze ontvang overigens. Dit schunnige muntje met onderliggende IKEA game ga ik niet hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 07:52:
[...]

Laten we uitgaan van grofweg 7M BNB bij sluiten subscription.

25M LOKA muntjes : 7M BNB = 3,57 LOKA mogen kopen per comitted BNB (zal wat afwijken door de hardcap).

Het wordt dus geen vetpot ben ik bang. _O-

BNB zal na de launchpad ook wel 5-10% corrigeren dus qua fiat waarde wordt het vast weer een dikke sigaar uit eigen doos.

Maar hey, omprutsen met dikke tech: onbetaalbaar. 7(8)7

LOKA wordt hier gedumpt zodra ik ze ontvang overigens. Dit schunnige muntje met onderliggende IKEA game ga ik niet hodlen.
Ik dump maar koop wel terug na de dump denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:00:
[...]

Ik dump maar koop wel terug na de dump denk ik.
Dat heb ik bij BETA ook gedaan (vanaf $2.89) en dat is uiteindelijk niet helemaal goed afgelopen. :+

Gaat gelukkig niet om groot bedrag, wel grote negatieve percentages.

Maargoed. You win some, you lose some.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een shi coin is die ADA ook, poepte hem naar de 1.16 eur vanaf 1.30 range.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:13:
En nog veulste duur..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:13:
Ben zelf met een klein bedrag en stoploss opnieuw in ADA gestapt gisteravond om later vandaag uit te stappen. ADA kennende druppelen later op de dag wel berichten binnen dat er fundamentele problemen met de DEX zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Valandin schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:25:
[...]

Binance lijkt inderdaad ineens veel returns te geven, maar is wel locked staking natuurlijk. Ook de vraag of ze dit percentage het hele jaar vast gaan houden. Zou zweren dat ik 't laatst op 4% zag staan op binance. Maar als ze dit vast houden zeg ik doen :p

Het grootste voordeel van een cardano wallet vind ik dat je het in 'eigen beheer' hebt en kan koppelen met een hardware wallet. Die airdrops zijn ook mooie meenemers, zullen in de toekomst meer van zulke dingen komen. Ook komen er meer mogelijkheden om dubbel 'rente' te trekken, maar dat is voor later. Zijn ook nog wat andere redenen waarom ik liever niet iets permanent op een cex laat staan, maar daar kijkt iedereen anders naar.

Overigens verder absoluut niks mis met 't staken op Binance, Kraken of Bitvavo :)
Is weer minder gedoe natuurlijk.
Groot fan hier van de staking bij Kraken, al is dat mijn kleinste exchange qua funds. Bijv DOT, 12% APY, elke dinsdag en vrijdag uitgekeerd, en dan het belangrijkste, auto compound, dat gedeelte zorgt dat mijn ocd niet afgaat. De website en de structuur is 1998 maar het gemak vind ik heerlijk. Daardoor kom ik er eigenlijk zelden en vergeet ik zelfs dat ik daar muntjes heb staan.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 20:14

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:09:
[...]

Dat heb ik bij BETA ook gedaan (vanaf $2.89) en dat is uiteindelijk niet helemaal goed afgelopen. :+

Niet goed gegaan? BETA staat nog steeds op x10 tov introductie. We zijn met z'n allen veel te verwend geworden :>

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:53:
[...]

Groot fan hier van de staking bij Kraken, al is dat mijn kleinste exchange qua funds. Bijv DOT, 12% APY, elke dinsdag en vrijdag uitgekeerd, en dan het belangrijkste, auto compound, dat gedeelte zorgt dat mijn ocd niet afgaat. De website en de structuur is 1998 maar het gemak vind ik heerlijk. Daardoor kom ik er eigenlijk zelden en vergeet ik zelfs dat ik daar muntjes heb staan.
KSM zelfs 18%. Ik vind trouwens dat die website juist modern overzichtelijk is hoor. Veel andere, ook kleinere, exchanges maken er een kunst van om dingen zo moeilijk mogelijk vindbaar te maken als je de website niet goed kent. Kraken is daarin wat mij betreft een verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:09:
[...]

Ja inderdaad you win some you lose some. Ik zie wel deze al een app hebben voor de iphone en android. Dus in feite al een draaiende game. Wat veel van dit soort projecten nog niet eens hebben.

Ik ga hier wel een gokje op wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BIFI strong. Hoe lang nog? Ik blijf mijn yield erin pompen maar ik gaer nu geen nieuw geld in pompen. Tenzij ik ADA had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
knakworst schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:59:
BIFI strong. Hoe lang nog? Ik blijf mijn yield erin pompen maar ik gaer nu geen nieuw geld in pompen. Tenzij ik ADA had ;)
Het is wachten op een correctie ben ik bang. Maar goed.. dat dacht ik vorig jaar ook bij doge, ada, eth, hot, etc, etc.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:57:
[...]

KSM zelfs 18%. Ik vind trouwens dat die website juist modern overzichtelijk is hoor. Veel andere, ook kleinere, exchanges maken er een kunst van om dingen zo moeilijk mogelijk vindbaar te maken als je de website niet goed kent. Kraken is daarin wat mij betreft een verademing!
Ik zeg ook dat het gemak heerlijk is, de menu's zijn overzichtelijk maar zo oubollig ;).

Kusama moet ik nog aan gaan schaffen en dat zal inderdaad ook op Kraken zijn. Kava is ook wel relaxed daar met 23% maar moet ik me op inlezen, weet ik echt nog helemaal niets van af en wat op Kraken staat wil ik echt jaaaren laten staan. Dus eerst inlezen voor ik iets doe daarmee evt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:04:
[...]

Het is wachten op een correctie ben ik bang. Maar goed.. dat dacht ik vorig jaar ook bij doge, ada, eth, hot, etc, etc.
Ik heb ook geleerd niet in paniek te verkopen. Eerst even de blow-off top afwachten. Op 1.700, 2.000, of 3.000 dat is de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Mooody schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 00:00:
[...]

Verwacht uiteindelijk een flinke terugval, want geld bijdrukken op deze schaal moet consequenties krijgen.
Iedereen omarmd de Corona-steun, maar iedereen vervloekt de prijsverhogingen in de supermarkt.

Het vervelende is dat de meute dit niet gaat oppikken, die hebben hun aandacht bij The Voice e,d,
De troeven blijven zodoende in de handen van de rijken. Kwestie van tijd totdat dit gaat verschuiven, kan me niet voorstellen dat mensen blijven pikken dat ze dom gehouden worden.
Persoonlijk vind ik dat men te veel kijkt naar de vraagkant - we hebben geld bijgedrukt en daardoor is er deze torenhoge inflatie. COVID heeft enorm veel impact gehad op de productiviteit en supply chain. Eenmaal de aanbodkant terug draait als voor COVID dan kunnen we de inflatie al een pak drukken en zullen we wss wel gewoon rond de streefinflatie van 2% uitkomen (waar ook al vaak is aangehaald dat het streefgetal verhogen naar 3% ook geen probleem zou mogen zijn).
Beefy heeft een marketcap van 140M - Yearn heeft er eentje van 1200M met een TVL van 4x hoger
Ik zie niet in waarom je schrik hebt om er extra in te investeren?

[ Voor 15% gewijzigd door forzaracing op 20-01-2022 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:28

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

ATOM blijf maar terug vechten tegen het getrut van BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:08:
[...]

Ik zeg ook dat het gemak heerlijk is, de menu's zijn overzichtelijk maar zo oubollig ;).

Kusama moet ik nog aan gaan schaffen en dat zal inderdaad ook op Kraken zijn. Kava is ook wel relaxed daar met 23% maar moet ik me op inlezen, weet ik echt nog helemaal niets van af en wat op Kraken staat wil ik echt jaaaren laten staan. Dus eerst inlezen voor ik iets doe daarmee evt.
Haha ja ik vind het wel meevallen met dat oubollige eigenlijk, maar misschien word ik ook wel oud, als zelfs jij dingen ouderwets vind ogen en ik dat niet zie.. :+

KAVA ken ik ook totaal niet maar ik ben wat dat betreft ook wel ff crypto-moe, ik breid mijn PF voorlopig dan ook niet uit, ben eigenlijk onbewust helemaal klaar voor een crypto-winter(slaap). Al is het aandeel alts in % van het gehele PF daar wellicht nog iets te groot voor.. Ach ja, het zijn alts waarvan ik denk/verwacht dat ze wel een bear overleven dus lekker laten garen in hun eigen sopje, alleen ATOM nog even wegzetten tegen rente :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:12:
[...]

Ik heb ook geleerd niet in paniek te verkopen. Eerst even de blow-off top afwachten. Op 1.700, 2.000, of 3.000 dat is de vraag.
Ik verkoop ook niet meer in paniek, ik miste daardoor elke keer de bottom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Gelukkig heb ik eergisteren wel mijn glmr teruggekocht in de dip. Twijfelde tussen glmr en bifi, vooralsnog de betere keuze.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:20:
[...]

Haha ja ik vind het wel meevallen met dat oubollige eigenlijk, maar misschien word ik ook wel oud, als zelfs jij dingen ouderwets vind ogen en ik dat niet zie.. :+

KAVA ken ik ook totaal niet maar ik ben wat dat betreft ook wel ff crypto-moe, ik breid mijn PF voorlopig dan ook niet uit, ben wat dat betreft eigenlijk onbewust helemaal klaar voor een crypto-winter(slaap). Al is het aandeel alts in % van het gehele PF daar wellicht nog iets te groot voor.. Ach ja, het zijn alts waarvan ik denk/verwacht dat ze wel een bear overleven dus lekker laten garen in hun eigen sopje, alleen ATOM nog even wegzetten tegen rente :*)
Mijn PF is nu zo saai met overwegend ETH en BTC, daar past nog wel wat ellende naast ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:57:
[...]

Niet goed gegaan? BETA staat nog steeds op x10 tov introductie. We zijn met z'n allen veel te verwend geworden :>
Haha ik bedoel meer mij DCA avontuur op BETA :+ Mooie gemiddelde prijs van pak em beet $1.20

Dacht hij bounced wel. Deed hij ook, maar pas op $0,40. :o

woops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

KAVA ken ik ook totaal niet maar ik ben wat dat betreft ook wel ff crypto-moe, ik breid mijn PF voorlopig dan ook niet uit, ben eigenlijk onbewust helemaal klaar voor een crypto-winter(slaap).
Ff oppassen met het hier nog een keer over te hebben, voor je het weet hebben we de shill politie op ons dak.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:31
Ngangatar schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:23:
[...]

Ff oppassen met het hier nog een keer over te hebben, voor je het weet hebben we de shill politie op ons dak.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CUPv56gDxEcERIo6wQ_oT7PWK1I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bWGwBQp7YLt9BvgOwIZVdZFa.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BNB heeft vannacht nog een redelijk opgaande trend laten zien. Onverwacht, er zullen toch geen dommies geweest zijn die nog even voor de LP wilden inkopen en het stukje over gemiddeldes niet gelezen hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 23:43
Ngangatar schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:28:
BNB heeft vannacht nog een redelijk opgaande trend laten zien. Onverwacht, er zullen toch geen dommies geweest zijn die nog even voor de LP wilden inkopen en het stukje over gemiddeldes niet gelezen hebben?
Waarschijnlijk wel. Is volgens mij bij elke launchpad zo geweest :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:28

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mijn duits is heel slecht, maar begrijp ik hieruit samen met het bericht van @YES dat ik all in KAVA moet gaan? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso neem ik BIFI mee in DCA wanneer het complete kaartenhuis instort. Samen met Bitcoin wel een mooi muntje om te accumuleren voor long term.

Is een longshot, maar ALS DeFi blijft groeien op termijn dan is die supply van BIFI té laag om niet te moonen.

Wil ik best een gokje mee wagen. Met kleine stapjes geduldig de dips kopen en wegzetten in vaults. Wie doet je wat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

De grote vraag is tegen welke munt het beste te dumpen is. Een groene candle wordt het zeker!

Ada wel weer een mooi voorbeeld dat groene candles najagen geen zin heeft. Het komt altijd weer terug.

[ Voor 36% gewijzigd door Coldcat op 20-01-2022 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:36:
De grote vraag is tegen welke munt het beste te dumpen is. Een groene candle wordt het zeker!
Gooi het direct terug in BNB om verder nooit meer naar om te kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:21:
[...]

Mijn PF is nu zo saai met overwegend ETH en BTC, daar past nog wel wat ellende naast ;).
Saai en behoudend, past toch juist prima bij je? :9

Mijn PF in %:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v6oYHWYwj1tQXtwi6OkPTJWrRY0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vcMxZoMrzBUruXrLo3GgjTKn.png?f=user_large

Ik wil BTC en ETH nog balanceren, naar beide 35% maar het grootste deel van mijn BTC staat geparkeerd in een fixed term bij Nexo dus nog even geduld. Verder ben ik klaar/tevreden met wat ik heb zo.

En over de shill-politie gesproken, ik ben in ieder geval vol in de shills van ATOM en BIFI getrapt zoals duidelijk te zien is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Xqlus1ve schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:32:
[...]

Mijn duits is heel slecht, maar begrijp ik hieruit samen met het bericht van @YES dat ik all in KAVA moet gaan? :+
Zit je nog niet all-in KAVA dan? Iedereen zit dat hier, als ze wat anders beweren, geloof ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:49
[...]

KAVA ken ik ook totaal niet maar ik ben wat dat betreft ook wel ff crypto-moe, ik breid mijn PF voorlopig dan ook niet uit, ben eigenlijk onbewust helemaal klaar voor een crypto-winter(slaap). Al is het aandeel alts in % van het gehele PF daar wellicht nog iets te groot voor.. Ach ja, het zijn alts waarvan ik denk/verwacht dat ze wel een bear overleven dus lekker laten garen in hun eigen sopje, alleen ATOM nog even wegzetten tegen rente :*)
https://medium.com/kava-l...atom-edition-da6e4c5bb078

Dan is dit wellicht interessant voor de korte termijn.

De stablecoin-pools op Kava.io zijn ook het bekijken waard. Zit er een paar maandjes in en print lekker door. Enige minpuntje is de vesting period van 12 maanden om het een beetje aantrekkelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:37:
[...]

Gooi het direct terug in BNB om verder nooit meer naar om te kijken.
De standaard vraag ieder launchpad. Gaan we voor een LOKA/BTC paar, LOKA/BNB paar, LOKA/USDT paar om 11u :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
twit schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:49:
[...]

De standaard vraag ieder launchpad. Gaan we voor een LOKA/BTC paar, LOKA/BNB paar, LOKA/USDT paar om 11u :)
BUSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:48
Dat is misschien wel de slimste ivm fees ja. Goede :)!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Ik heb altijd maar 1 keuze.. convert dust to bnb.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 23:43
[...]

13:00 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 01-10 13:11
Zeg, dit is niet toevallig iemand die hier rond hangt he? (achter paywall, maar de strekking is wel duidelijk)

https://www.ad.nl/tech/he...iet-dat-dit-kan~ab02a13f/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ray_ schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:06:
Zeg, dit is niet toevallig iemand die hier rond hangt he? (achter paywall, maar de strekking is wel duidelijk)

https://www.ad.nl/tech/he...iet-dat-dit-kan~ab02a13f/
Wel groene stroom toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Loka calculation klopt nog niet helemaal geloof ik.. geeft 0.0 aan hier

Oh hij begint weer opnieuw. Nu staat er wel een aantal.

[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 20-01-2022 10:11 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 01-10 13:11
Al zou dat het geval zijn, het is wel een hele dikke middelvinger naar alles en iedereen. Geloof niet dat dit soort acties het imago van cryptocurrencies goed doen. Ook niet dat die beste huiseigenaar iets meer voor ogen heeft naast persoonlijk gewin. Dat de hele buurt daarvoor overhoop moet is hem kennelijk een rotzorg.
Pagina: 1 ... 20 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!