[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 177 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.659 views

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:21
https://nos.nl/artikel/24...en-verleiding-snelle-geld

Vind dit oprecht wel een goed idee. Wat tegengewicht bieden aan al die crypto reclames op straat en tv.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:07
Gister Maxima, en nu dit:

Les over cryptomunten moet mbo'ers wapenen tegen verleiding snelle geld - https://nos.nl/l/2423184

_O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Richh schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:39:
Gister Maxima, en nu dit:

Les over cryptomunten moet mbo'ers wapenen tegen verleiding snelle geld - https://nos.nl/l/2423184

_O-
Laat ze dan gelijk de gok reclames ff meenemen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Richh
baba420 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:38:

Vind dit oprecht wel een goed idee. Wat tegengewicht bieden aan al die crypto reclames op straat en tv.
Een risico benoeming zoals beleggers ook doen, is niks mis mee idd. Een les voor specifiek mbo'ers? Ga eerst eens jongeren leren te budgetteren of hoe je belastingaangifte doet, als je mensen financieel wilt helpen.

Ik vind het wel erg toevallig, btc komt het dalletje uit en opeens staan daar allerlei instanties inclusief onze koningin om te zeggen dat je moet oppassen :P

• baba420
  • Laatst online: 21:21
Richh schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:41:
[...]

Een risico benoeming zoals beleggers ook doen, is niks mis mee idd. Een les voor specifiek mbo'ers? Ga eerst eens jongeren leren te budgetteren of hoe je belastingaangifte doet, als je mensen financieel wilt helpen.

Ik vind het wel erg toevallig, btc komt het dalletje uit en opeens staan daar allerlei instanties inclusief onze koningin om te zeggen dat je moet oppassen :P
Ik ben met alles wat je zegt mee eens, maar ik denk dat ze het bij mbo'ers doen omdat zij relatief gezien het meest kwetsbaar zijn voor gok- en cryptoreclames.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:40:
[...]

Die spekken de staatskas dus dat is dan weer np.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Richh schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:41:
[...]

ja toch, supergevaarlijk al die aandelen en crypto.
geld moet rollen, koop een nieuwe auto, een nieuwe telefoon en betaal de hoofdprijs op vakantie en ga in hoogseizoen! :z

ach de vleestaks en vliegtaks komt er ook al aan 🥲

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 30-03-2022 09:50 ]

nothing stops this train

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:40:
[...]

Echt hè. Miljoenen aan gokreclames uitgeven (volledig betaald door de Rijksoverheid) waardoor ze hun 'eigen' targets niet halen om 18 t/m 24 jarigen zo veel mogelijk te weren, maar wel de koningin laten waarschuwen voor Bitcoin. Roverheid gonna rover.

Hoe krijg je het ook voor elkaar om nog steeds te oreren dat sparen de beste optie is. Geef dan het advies om te beleggen in een gediversifieerd mandje met o.a. aandelen, obligaties en commodities.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12 11:01
Qunix schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:28:
https://www.telegraaf.nl/...a-waarschuwt-voor-bitcoin

Máxima waarschuwt voor Bitcoin en advies om juist te sparen op een spaarrekening. (dus nu ook met de hoge inflatie)
2 dagen te vroeg met die grap

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:57
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:44:
[...]

Zou mooi zijn, mijn inkooporders zijn vannacht om ong 3:45 gehit. Marginaal onder mijn vorige verkoopprijs maar prima, we gaan weer verder.
Zelf vlak boven de 48K verkocht en tot heden nog in stable, mocht die D MA200 sneuvelen (met voldoende marge) spring ik de eerstvolgende dip weer op de trein. Voor nu nog iets te onzeker..
YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:56:
[...]

Ik vind het maar lastig te voorspellen momenteel.
Precies dit, het dipje van vannacht is alweer opgekocht, echter zoals je aangeeft op de lage tijdframes zie je de eerste LL & LH alweer verschijnen. :) Even wachten op een goede confirmation zoals A87 dit altijd mooi weet te zeggen!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Jedi_Pimp schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:56:
[...]

Echt hè. Miljoenen aan gokreclames uitgeven (volledig betaald door de Rijksoverheid) waardoor ze hun 'eigen' targets niet halen om 18 t/m 24 jarigen zo veel mogelijk te weren, maar wel de koningin laten waarschuwen voor Bitcoin. Roverheid gonna rover.

Hoe krijg je het ook voor elkaar om nog steeds te oreren dat sparen de beste optie is. Geef dan het advies om te beleggen in een gediversifieerd mandje met o.a. aandelen, obligaties en commodities.
"Omgaan met geld" zou gewoon een vak moeten zijn op de middelbare school. Budgetteren (in-, uitgaven), Sparen, Investeren. Allemaal dingen die je eenvoudig kunt leren. En vooral ook hoe dingen niet moeten natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 30-03-2022 10:03 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12 23:51
knakworst schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:12:
Op momenten dat er NUL losers zijn op Binance, is er maar één advies. FOMO er niet in, zeker niet de shitcoins.

ZIL is op de 24 uur inmiddels in het rood. Als je ziet wat die daarvoor gedaan heeft niet heel gek trouwens.
Stop-loss gezet op $0.14. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:00

NeoflexNL

Forever young

[...]

Ik denk dat voor een grote groep sparen wel degelijk de beste optie is. Zoals eerder gezegd hier; eerst je buffers op orde (denk aan de spreekwoordelijke wasmachine en pech met de auto) en daarboven wellicht wat aandelen, commodities etc. Die laatste groep kan je ook niet altijd zomaar ten gelde maken (als je het direct nodig hebt).

Volgens mij is voor een grote groep mensen het eerst deel (sparen) al een grote opgave. En ja, ook dat is veelal wel de doelgroep die vatbaar is voor gokreclames en succesverhalen en zwendels in crypto.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

MicroWhale schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:00:
[...]

"Omgaan met geld" zou gewoon een vak moeten zijn op de middelbare school. Budgetteren (in-, uitgaven), Sparen, Investeren. Allemaal dingen die je eenvoudig kunt leren. En vooral ook hoe dingen niet moeten natuurlijk.
Heel erg mee eens!! Ik neem die taak als ouder voor mijn kinderen overigens graag over..

[ Voor 8% gewijzigd door NeoflexNL op 30-03-2022 10:09 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-12 09:20
MicroWhale schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:00:
[...]

Helemaal eens, maar zoals zelfs in dit forum vaak genoeg blijkt kunnen veel mensen, zelfs degenen die er bekend mee zijn, niet omgaan met onzekerheid. Veel mensen vinden het lastig om te / kunnen niet plannen voor de lange termijn. Veel mensen geven snel toe aan impulsen en vinden het lastig om bevrediging uit te stellen, zelfs wanneer dat met zekerheid een beter resultaat oplevert. Laat staan alle kortetermijn schommelingen met crypto en aandelen waardoor zovelen met verlies op de sell knop zullen drukken.

Dus wel 'eenvoudig te leren', niet 'eenvoudig in de praktijk te brengen' voor velen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:24
Wauw mijn zilliqa is na een stijging van 277% deze maand nu bijna break-even. Nog maar 5% te gaan.

Toch zonde dat ik die coin had opgegeven en ben gestopt met middelen |:(

Maar nu komt dus het moment dat ik ze na een jaar rotten kan wegdoen als het verlies weg is. Die verleiding is altijd groot. Alleen daarna stijgt het natuurlijk door naar grote hoogtes. What to do =(

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:50
AlterBridge schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:18:
Wauw mijn zilliqa is na een stijging van 277% deze maand nu bijna break-even. Nog maar 5% te gaan.

Maar nu komt dus het moment dat ik ze na een jaar rotten kan wegdoen als het verlies weg is. Die verleiding is altijd groot. Alleen daarna stijgt het natuurlijk door naar grote hoogtes. What to do =(
Zo bijzonder is dat muntje niet. Wees dankbaar voor deze kans je geld terug te krijgen. 277% in deze eindsprint voor een munt als deze zou ik asap wegdoen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:06
AlterBridge schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:18:

Ik heb er ook een paar die daar in de buurt gaan komen :o
Zodra die op winst staan zet ik een stoploss in de winst en die wil ik als het verder omhoog gaat mee omhoog schuiven. Klapt de stoploss er uit, winst is winst, niet meer naar omkijken.. :D

(Gaat hij voor dat je de stoploss hebt kunnen zetten alweer naar beneden.. Terug in de ijskast en niet meer naar omkijken voorlopig..)

[ Voor 8% gewijzigd door Acidrain op 30-03-2022 10:24 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 10:58
ja tot de volgende exploit _/-\o_

• BTFD
Ik word wel met de dag gelukkiger dat ik mijn investering in het Polkadot netwerk heb zitten! ACA, GLMR en ASTR gaan weer lekker vandaag! Ook blij dat ik mijn KSM in stake heb staan, waardoor ik niet getriggerd kan worden om ze weg te doen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:52

knakworst

Get more sats!

StevenzeN schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:14:
Zijn er eigenlijk ook mensen hier die GMT te vroeg verkocht hebben?
Je kan die shitcoin nooit te vroeg verkopen. Twee dollar. Waanzin.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
BTFD schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:28:
Ik word wel met de dag gelukkiger dat ik mijn investering in het Polkadot netwerk heb zitten! ACA, GLMR en ASTR gaan weer lekker vandaag! Ook blij dat ik mijn KSM in stake heb staan, waardoor ik niet getriggerd kan worden om ze weg te doen..
Ik verkoop al die muntjes gewoon telkens. De parachains gebruik ik enkel om mijn dot geforceerd te hodlen.

Zero.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:53
[...]

Dat is voor mensen die uberhaupt geen spaarpotje hebben helemaal niet het beste advies. Plus dat iedereen een spaarrekening heeft gekoppeld aan zijn bankrekening en dus makkelijk een spaarpotje bij elkaar kan sparen. Aandelen, obligaties en commodities heb je weer veel meer kennis voor nodig. En voor mensen die niet eens kunnen sparen is dat echt een ver van hun bed show

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 12:41
zwembroek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:21:
[...]

Zo bijzonder is dat muntje niet. Wees dankbaar voor deze kans je geld terug te krijgen. 277% in deze eindsprint voor een munt als deze zou ik asap wegdoen.
Ik zou je er iets meer in verdiepen voordat je dit zegt. Kans dat dit het begin is van een nog grotere stijging is best aannemelijk.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:52

knakworst

Get more sats!

GLMR deelt een paar letters met GMT. Vandaar de pump.

• BTFD
Pelox schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:30:
[...]
Ik verkoop al die muntjes gewoon telkens. De parachains gebruik ik enkel om mijn dot geforceerd te hodlen.
Tot heden heb ik alleen nog de inleg eruit getrokken en de rest laten staan, mocht het zo zijn dat, zal ik stapsgewijs afbouwen en dit omzetten naar DOT voor de volgende parachain..

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12 11:01
Alle shitcoins pumpen dus er zal wel weer een dump komen voor btc soon?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:50
sh4d0wman schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:02:
Wat een rust hier. Benieuwd wat we vandaag gaan doen. Het voelt een beetje wankel vandaag :+
* sh4d0wman heeft er al weer een halve dag op zitten

Mijn VET is groen. Tip: koop meer VET 8)

[Afbeelding]
Verder ook niet aan het shillen ofzo ;)
Ik heb verkocht rond de 0,25$ en rond de 0,05$
Wil de rest wel weer wat hoger verkopen dan die 0,25$

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12 10:08

YES

Moderator General Chat
Raaafie schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:43:
Alle shitcoins pumpen dus er zal wel weer een dump komen voor btc soon?
Of BTC trekt ze leeg en de BTC.D stijgt weer wat?

• YES

YES

Moderator General Chat
ElMathijs schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:36:
[...]

Ik zou je er iets meer in verdiepen voordat je dit zegt. Kans dat dit het begin is van een nog grotere stijging is best aannemelijk.
Zonder verdere toelichting is wat jij roept ook maar een holle kreet..

• BTFD
Hier dek je jezelf wel goed in! ;)

• elektriekert
Crawl NL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:47:
Zojuist toch maar de helft van GMT in de verkoop gedaan. De andere helft weer terug op kweek gezet. Lekker muntje. Magic Internet Money ;)
‘ A token backed by real assets that brings in constantly growing daily BTC income to its owner.’
Aldus de whitepaper :+

Dus dit is echt een ponzi coin of niet?

• ElMathijs
YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:44:
[...]

Zonder verdere toelichting is wat jij roept ook maar een holle kreet..
Correct, inderdaad van hetzelfde niveau. Maar Zilliqa heeft een paar grote partnerships binnengehaald de laatste maanden en start binnenkort als eerste Layer-1 blockchain zijn eigen Metaverse. Vandaar dat ik nog wel meer stijging verwacht.

• elektriekert
Don Guacamole schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:10:
Trouwens, moonbeam was na listing ver boven 10 dollar.. daar ging die vlieger vooralsnog niet op. Ingestapt onder de 2 dollar en laat ze nu lekker staan.
Crypto is niet altijd logisch. Wel prachtig dat het met de juiste keuze soms een fortuin kan opleveren. Voelt toch beter dan een staatslot kopen.
Overigens, kleine zekerheid, btc gaat die ton aantikken, daar ben ik van overtuigd, dus als je nog een x2 zoekt en tijd hebt, kan je die vrij makkelijk oppikken.
Je ziet eigenlijk constant de roulatie tussen altcoins die pompen.

• YES

YES

Moderator General Chat
ElMathijs schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:49:
[...]

Correct, inderdaad van hetzelfde niveau. Maar Zilliqa heeft een paar grote partnerships binnengehaald de laatste maanden en start binnenkort als eerste Layer-1 blockchain zijn eigen Metaverse. Vandaar dat ik nog wel meer stijging verwacht.
Op basis van hype mbt die partnerships en eigen Metaverse, of denk je dat het inhoudelijk ook van de grond komt? Ik ken de munt en de inhoud niet dus mijn opmerking was ook bedoelt om je te triggeren er wat meer over te zeggen :)

• elektriekert

Máxima waarschuwt voor Bitcoin en advies om juist te sparen op een spaarrekening. (dus nu ook met de hoge inflatie)
Winst is winst Máxima!
Dikke doei! :+

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:28

Máxima adviseert de Minima

• ElMathijs
YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:51:
[...]

Op basis van hype mbt die partnerships en eigen Metaverse, of denk je dat het inhoudelijk ook van de grond komt? Ik ken de munt en de inhoud niet dus mijn opmerking was ook bedoelt om je te triggeren er wat meer over te zeggen :)
Inhoudelijk was het altijd goed, snelle blockchain (vergelijkbaar met Solana), maar hopeloos in marketing. Hier komt nu wat hype erbij, waardoor meer mensen het ontdekken. En zijn ook druk bezig met hun ontwikkel/marketing team uit te breiden.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:54:
Zijn er hier mensen die EWT aan het staken zijn? Ik kan nergens de APY vinden. Ik hoop dat Ledger support binnenkort beschikbaar komt in een volgende release.
De nieuwe EWT pool is open.

https://consortia-stake-ewt.io/

10.36% APY.

Over twee dagen gaat de eerste pool dicht. De limit per user is minder in de nieuwe pool. Vorige pool zat erg snel vol, deze gaat wat langzamer (misschien groter).

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:21

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

elektriekert schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:43:
[...]

Verder ook niet aan het shillen ofzo ;)
Ik heb verkocht rond de 0,25$ en rond de 0,05$
Ik hoop ook ooit die 0.25 nog eens te zien. Dan kan ik het er eindelijk uit kieperen :> Geef toe, het was wel een leuk pumpje vandaag. Benieuwd of we de 0.086 aantikken en er door breken de komende dagen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gokje genomen in het Gaming shitcoin casino crypto gebeuren.

ILV in staking gezet op de illuvium.io site en morgen of overmorgen worden de APY bekend. Ik heb er zin in om te kijken hoe hoog of hoe laag die percentages worden en of het spel echt aan gaat slaan bij launch. Wellicht een gigaflop en ik heb er dan ook puur een muntje in gestopt voor locked staking 12 maanden als experiment en voor de fun.

Ik game al sinds de jaren 80 en zie dit spel wel aanslaan, maar kan er zo gruwelijk naast zitten. Zoals altijd in games, kan 1 foute keuze leiden tot een totale mislukking voor een spel. Met andere woorden hier is niets verstandelijks aan, dit is pure hopium en fun.

Absoluut NFA!

Hieronder de TVL tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fE943SapDWfP6u5pIzPejulj30E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tywYccfVmPmS8oXfbG5bDkG2.png?f=fotoalbum_large

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:57
Hè bah gisteren mijn VET zakje verkocht en nu pumpt ie door.. ach ja Maxima, winst=winst :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• YES

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:21:
Hè bah gisteren mijn VET zakje verkocht en nu pumpt ie door.. ach ja Maxima, winst=winst :+
Met genoeg winst behoor je tot de maxima en niet meer tot de minima. :+

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:49
Waar blijft de Maxima Inu?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• StevenzeN
De Zorreguieta Inu inclusief airdrops.

• zwembroek
Coldcat schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:58:
[...]

De nieuwe EWT pool is open.

https://consortia-stake-ewt.io/

10.36% APY.

Over twee dagen gaat de eerste pool dicht. De limit per user is minder in de nieuwe pool. Vorige pool zat erg snel vol, deze gaat wat langzamer (misschien groter).
Ik had het gezien thx! Ik heb mijn EWT aankoop uitgesteld. Ik denk dat er voor de halving in 2024 een betere entry mogelijk is. Anders heb ik pech! :)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12 07:50
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:15:
Gokje genomen in het Gaming shitcoin casino crypto gebeuren.

ILV in staking gezet op de illuvium.io site en morgen of overmorgen worden de APY bekend. Ik heb er zin in om te kijken hoe hoog of hoe laag die percentages worden en of het spel echt aan gaat slaan bij launch. Wellicht een gigaflop en ik heb er dan ook puur een muntje in gestopt voor locked staking 12 maanden als experiment en voor de fun.

Ik game al sinds de jaren 80 en zie dit spel wel aanslaan, maar kan er zo gruwelijk naast zitten. Zoals altijd in games, kan 1 foute keuze leiden tot een totale mislukking voor een spel. Met andere woorden hier is niets verstandelijks aan, dit is pure hopium en fun.

Absoluut NFA!

Hieronder de TVL tot nu toe.

[Afbeelding]
YouTube: Illuvium Gameplay (Work In Progress) -- Survival Mode [Private Beta 1]

Ik zit redelijk "verdiept" in de crypto metaverse/gaming. Maar als je bovenstaande video bekijkt, dat is de beta gameplay. Ziet het er niet veel te simpel uit? is dit echt iets waarvan jij denkt dat dit een populaire game kan worden? En hoe is dit anders van de andere (al dan niet turn-based) crypto stadium games? Ik heb er op Twitter namelijk echt best wat voorbij zien komen; vergeef me, ik ben ze vergeten omdat ik dit soort type games persoonlijk niet interessant vind.

Beter gezegd; denk je dat dit meer waard kan worden dan 600miljoen, of 6 miljard fully dil?

PSN/Steam: Xamsix

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wiley99 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:09:
[...]

Helemaal eens, maar zoals zelfs in dit forum vaak genoeg blijkt kunnen veel mensen, zelfs degenen die er bekend mee zijn, niet omgaan met onzekerheid. Veel mensen vinden het lastig om te / kunnen niet plannen voor de lange termijn. Veel mensen geven snel toe aan impulsen en vinden het lastig om bevrediging uit te stellen, zelfs wanneer dat met zekerheid een beter resultaat oplevert. Laat staan alle kortetermijn schommelingen met crypto en aandelen waardoor zovelen met verlies op de sell knop zullen drukken.

Dus wel 'eenvoudig te leren', niet 'eenvoudig in de praktijk te brengen' voor velen.
Klopt. Omgaan met geld is in de praktijk inderdaad wat anders. Omgaan met 'veel' geld ook weer... daarom zou er ook een stukje psychologie bij moeten om minimaal te signaleren dat je iets ervaart (de kick van het kopen, onrust bij risico, marketingtechnieken om je iets te laten kopen (3 producten aanbieden met 2 'false' producten), etc...) Zoveel waar mensen totaal geen weet van hebben wat dat betreft.
NeoflexNL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:08:
[...]
Heel erg mee eens!! Ik neem die taak als ouder voor mijn kinderen overigens graag over..
Ik ben blij dat ik ook een ouder ben die dat mijn kinderen kan leren, want er zijn er ook zoveel die dat niet kunnen (omdat ze onwetend zijn).

Voor wat betreft "Geld voor je laten werken": De kinderen (~9j) hebben bij mij een 'spaarrekening' met 15% rente voor hun zakgeld. Ik reken ze elke keer voor wat ze krijgen als ze het laten staan en wat ze krijgen als ze het nu opnemen en opnieuw moeten beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 30-03-2022 11:40 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• zwembroek
ElMathijs schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:58:
[...]

Inhoudelijk was het altijd goed, snelle blockchain (vergelijkbaar met Solana), maar hopeloos in marketing. Hier komt nu wat hype erbij, waardoor meer mensen het ontdekken. En zijn ook druk bezig met hun ontwikkel/marketing team uit te breiden.
Als jij erin geloofd dat we tot aan de nieuwe halving geen bear market meer krijgen dan kan je door hodlen. En als dit project ook long term toekomst heeft uiteraard.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:15
MicroWhale schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:40:

Voor wat betreft "Geld voor je laten werken": De kinderen (~9j) hebben bij mij een 'spaarrekening' met 15% rente voor hun zakgeld. Ik reken ze elke keer voor wat ze krijgen als ze het laten staan en wat ze krijgen als ze het nu opnemen en opnieuw moeten beginnen.
Kan ik hier ook een rekening openen om BTC te sparen?!

Goed om te lezen dat je je kinderen deze les geeft. Mijn ouders hebben vroeger hetzelfde principe toegepast. De spiegel voorhouden en mij op een goede manier interesseren in sparen en beleggen!

Stack Sats

• zwembroek
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:45:
[...]

Tja, maar welk project gaat er uiteindelijk wel of niet zo succesvol worden ;).
Dot was een no brainer!
Naast geluk moet je er ook wat feeling voor hebben. Mooody heeft niet voor niets zo vaak raak geschoten. En je moet er zelf ook echt veel vertrouwen in hebben anders wordt long term hodlen sowieso lastig.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-12 14:18
When 48k?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Stovirpi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:44:
[...]

Kan ik hier ook een rekening openen om BTC te sparen?!
Ja hoor! Minimum is 0.1BTC en natuurlijk zonder garantie dat je het terugkrijgt. :+
Goed om te lezen dat je je kinderen deze les geeft. Mijn ouders hebben vroeger hetzelfde principe toegepast. De spiegel voorhouden en mij op een goede manier interesseren in sparen en beleggen!
Wat fijn! De mijne hebben er nauwelijks iets aan gedaan! :D
Rond mijn 40e viel het kwartje pas na het lezen van een aantal zeer goede boeken hierover.
En daarna kwam 'in de praktijk' pas. Dat wil ik met de kinderen heel erg voorkomen, omdat het me veel gekost heeft terwijl dat niet had gehoeven.
Ik wil ze later ook met alle plezier mijn eigen financiële situatie uitleggen en hoe ik daar gekomen ben. Dan zien ze in ieder geval één manier van hoe het kan en mogen ze hun eigen plan trekken.

• YES

YES

Moderator General Chat
Eerst de 47k maar ff houden :+

• keepitfrosty
  • Laatst online: 25-12 07:05
niet, back down we go naar het weekend toe :)

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

MicroWhale schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:40:

Ik ben blij dat ik ook een ouder ben die dat mijn kinderen kan leren, want er zijn er ook zoveel die dat niet kunnen (omdat ze onwetend zijn).

Ik houd wel van dat soort initiatieven ja. Mijn vader heeft me aangemoedigd als kind een deel van mijn spaargeld (vnml zakgeld at the time) in een fonds te steken, Robeco Young Dynamic heette dat. Zaten aandelen van wat fancy namen in die je als kind aanspreken (denk aan MC Donalds, Nike etc.). Heel leuk om daar zo mee kennis te maken.

Iedere zaterdag keek ik in de krant wat de waarde op dat moment was, ik wordt al oud :9

Ik wil dat met mijn kinderen ook doen, en daar crypto zeker in meenemen. Ze zijn nog jong, dus ik heb geen idee hoe dat er op een passende leeftijd uit gaat zien.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xamsix schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:38:
[...]

Ik zit redelijk "verdiept" in de crypto metaverse/gaming. Maar als je bovenstaande video bekijkt, dat is de beta gameplay. Ziet het er niet veel te simpel uit? is dit echt iets waarvan jij denkt dat dit een populaire game kan worden? En hoe is dit anders van de andere (al dan niet turn-based) crypto stadium games? Ik heb er op Twitter namelijk echt best wat voorbij zien komen; vergeef me, ik ben ze vergeten omdat ik dit soort type games persoonlijk niet interessant vind.

Beter gezegd; denk je dat dit meer waard kan worden dan 600miljoen, of 6 miljard fully dil?
Dat is het mooie van gaming, ieder zijn meug. En ik speel op HS BG na inmiddels geen autobattle games meer maar dit genre is mega populair. Meerdere kennissen spelen dit soort spellen nog op mobiles en gooien daar ook teveel geld in stelselmatig al gedurende jaren, kijk naar bijvoorbeeld Summoners Wars en alle soortgelijke games.

Wat dit spel extra daarop biedt is dat het "open world" is, op PC gepeeld kan en zal worden, men land kan ownen als verdienmodel en dat er serieus werk gemaakt wordt van de graphics en engine.

De battle ziet er erg simpel uit vooralsnog maar vergeet niet dat wat je laat zien, de RAW gameplay is van alleen het battlesysteem. De kracht van zulke systemen is dat de diversiteit van de te verkrijgen monsters, hoe je ze kunt verkrijgen, en hoe je ze kan optrainen en of er countercombinaties te maken zijn voor de geldende meta vaak bepaald of een spel wel of niet aan zal slaan.

Het is een redelijk groot en ambitieus project en dat is de reden dat ik dit gokje neem. En hoeveel het waard kan worden, werkelijk geen idee. Ik verwacht niet een dusdanige hype als op AXS maar die zitten op een bizarre FDV van 17B.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:57
Xamsix schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:38:
[...]

Dit spel ziet er uit als een 1 op 1 kopie van iets wat ik een keer gespeeld heb op steam, mannetjes plaatsen en die laten vechten.
Maar zoals als gezegd word zijn er altijd mensen bereid om hier alle in op te gaan en de beste/sterkste speler te worden en dat kost meestal een flinke duit

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• zwembroek
Het zal de eeuwige bear in mij zijn maar ik voel een daling aan komen. :P

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:04:
Donderdag is alweer bijna aanstaande ja. Er komt sneeuw... Ik voel je.

• AlterBridge
zwembroek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:47:
[...]

Dot was een no brainer!
Naast geluk moet je er ook wat feeling voor hebben. Mooody heeft niet voor niets zo vaak raak geschoten. En je moet er zelf ook echt veel vertrouwen in hebben anders wordt long term hodlen sowieso lastig.
Vanaf de highs was BTC down met -50% en vele populaire alts tot wel -80%. Is dat een bull market?

Moeten we echt -95% gaan om het een bear te noemen? Dat BTC door was gegaan tot de oude 20k ath en alts daarmee nog dieper?

This time it’s different en met de huidige adoptie hoeft dat toch niet ^^?

• AlterBridge
ElMathijs schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:49:
[...]

Misschien dan toch maar even aankijken en de strategie van @Acidrain aanhouden die een stoploss zet en de rest vooor lief neemt :p

• YES

YES

Moderator General Chat
Op korte timeframes is voor BTC/USDT ook wel wat verkoopdruk te zien ja. Durf er nog niet echt naar te handelen eigenlijk.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 25-12 07:05
the simple bear necessities of life..

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Raaafie schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:58:
[...]

2 dagen te vroeg met die grap
Of juist het signaal om het tegenovergestelde te doen ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:11:
[...]

Op korte timeframes is voor BTC/USDT ook wel wat verkoopdruk te zien ja. Durf er nog niet echt naar te handelen eigenlijk.
Mochten we naar beneden gaan, dan begint die Bart ook wel een dikke kop te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wO3zw35imHGaodfhXQQTAh9Z0Ro=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rWOmPMNxu0rtT7ipc95w6VAM.png?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:17:
[...]

Mochten we naar beneden gaan, dan begint die Bart ook wel een dikke kop te krijgen.

[Afbeelding]
Hoeft natuurlijk niet meteen zo'n eind naar beneden hè. Klein stukje om daarna in één ruk door naar 420k te beuken om alle Bart roepers de les te lezen :P

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:19:
[...]

Hoeft natuurlijk niet meteen zo'n eind naar beneden hè. Klein stukje om daarna in één ruk door naar 420k te beuken om alle Bart roepers de les te lezen :P
BART!

• Xamsix
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:59:
[...]

Dat is het mooie van gaming, ieder zijn meug. En ik speel op HS BG na inmiddels geen autobattle games meer maar dit genre is mega populair. Meerdere kennissen spelen dit soort spellen nog op mobiles en gooien daar ook teveel geld in stelselmatig al gedurende jaren, kijk naar bijvoorbeeld Summoners Wars en alle soortgelijke games.

Wat dit spel extra daarop biedt is dat het "open world" is, op PC gepeeld kan en zal worden, men land kan ownen als verdienmodel en dat er serieus werk gemaakt wordt van de graphics en engine.

De battle ziet er erg simpel uit vooralsnog maar vergeet niet dat wat je laat zien, de RAW gameplay is van alleen het battlesysteem. De kracht van zulke systemen is dat de diversiteit van de te verkrijgen monsters, hoe je ze kunt verkrijgen, en hoe je ze kan optrainen en of er countercombinaties te maken zijn voor de geldende meta vaak bepaald of een spel wel of niet aan zal slaan.

Het is een redelijk groot en ambitieus project en dat is de reden dat ik dit gokje neem. En hoeveel het waard kan worden, werkelijk geen idee. Ik verwacht niet een dusdanige hype als op AXS maar die zitten op een bizarre FDV van 17B.
Ik mis alleen nog het open wereld aspect, dat vind ik eigenlijk alleen terug in de trailer, maar dat is geen gameplay. Moet aan het open wereld gedeelte nog begonnen worden? Dan kan het best een tijd gaan duren voordat de game beschikbaar komt.

Maar het klinkt in ieder geval alsof je het eea uitgezocht hebt en er enthousiast van wordt, dus dan zeker gewoon doen en hoop dat het wat geld opbrengt!

Mocht je het leuk vinden, ik heb wat geinvesteerd in Outerring, coin heet GQ. Het is een gokje, erg klein project, team uit Spanje. Het leuke is dat ze een speelbare tech demo beschikbaar hebben op de website sinds deze of vorige week. Het is een beetje zoals Sandbox, maar ik zie meer heil in dit project. Mits ze alles goed weten te doen, en dat is een grote mits.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12 15:37

Deze waarschuwing past exact in mijn beeld rondom crypto en de huidige tijden. Het verplaatsen van oud geld naar nieuwe eigenaren. Máxima is een van de symbolen van het oude geld.

Het valt mij op dat ze allemaal roepen dat je geld binnen 1 dag helemaal weg kan zijn. Dit lukt mij doorgaans alleen met x100 leverage trades.

• zwembroek
AlterBridge schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:06:
[...]

Vanaf de highs was BTC down met -50% en vele populaire alts tot wel -80%. Is dat een bull market?

Moeten we echt -95% gaan om het een bear te noemen? Dat BTC door was gegaan tot de oude 20k ath en alts daarmee nog dieper?

This time it’s different en met de huidige adoptie hoeft dat toch niet ^^?
Ik noem wat we nu hebben gehad een mini bear en nu een kleine opleving. Geloof jij dat we voor de halving in 2024 niet nog iets van een crypto winter krijgen? This time it's different met de huidige adoptie. Ik hoop met je mee maar ik voel het niet. Ik zou er wel voor tekenen maar eerst zien dan geloven. :)
Het zou mij niets verbazen dat we de 53/54k gaan opzoeken om daarna richting de 20k te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 30-03-2022 12:26 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:42
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:17:
[...]

[Afbeelding]
Lengthening cylces = Lengthening Barts? :+

Ik heb mijn shitcoin-wallet eens even opgeruimt. Alle meuk eruit, alles nu in BUSD.
Nu maar wachten tot de shitcoinstorm weer echt los barst :+ Ik ben niet van de + 10%, maar van de 10x :+

En dat komt vooral door de bedragen waar ik mee "speel". dan is +10% niet zoveel waard. :+

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:19
Erg bijzonder om te zien hoe weinig impact die hele ronin hack tot nu toe heeft op de markt

• Richh
norua schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:26:
Erg bijzonder om te zien hoe weinig impact die hele ronin hack tot nu toe heeft op de markt
Voordeel is dat er relatief weinig mensen met relatief weinig vermogen in dat soort shitcoins zitten. King Bitcoin is stabiel en safe, goddank hangt het allemaal daar vanaf :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xamsix schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:20:
[...]

Ik mis alleen nog het open wereld aspect, dat vind ik eigenlijk alleen terug in de trailer, maar dat is geen gameplay. Moet aan het open wereld gedeelte nog begonnen worden? Dan kan het best een tijd gaan duren voordat de game beschikbaar komt.

Maar het klinkt in ieder geval alsof je het eea uitgezocht hebt en er enthousiast van wordt, dus dan zeker gewoon doen en hoop dat het wat geld opbrengt!

Mocht je het leuk vinden, ik heb wat geinvesteerd in Outerring, coin heet GQ. Het is een gokje, erg klein project, team uit Spanje. Het leuke is dat ze een speelbare tech demo beschikbaar hebben op de website sinds deze of vorige week. Het is een beetje zoals Sandbox, maar ik zie meer heil in dit project. Mits ze alles goed weten te doen, en dat is een grote mits.
Thanks, ga ik vanavond eens in duiken. Of tijdens een saaie meeting, dit soort dingen delen maakt het forum zo leuk.

Wat meer footage van open world, maar al van vorig jaar:

Op de disord server is er veel activiteit van de devs mbt footage, economics, airdrops maar ook graphical designs, soms uitgewerkt, soms concept.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5NRqZSB12e0pHyJ_BLSd-CvfRzY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lWIFfXAcHp3vIExWM9tSmRSZ.png?f=fotoalbum_large

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:28:
[...]

Thanks, ga ik vanavond eens in duiken. Of tijdens een saaie meeting, dit soort dingen delen maakt het forum zo leuk.

[YouTube: ILLUVIUM OPEN WORLD GAMEPLAY!]

Op de disord server is er veel activiteit van de devs mbt footage, economics, airdrops maar ook graphical designs, soms uitgewerkt, soms concept.

[Afbeelding]
Jeetje, ieder z'n meug zeg..

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

NeoflexNL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:30:
[...]

Jeetje, ieder z'n meug zeg..
Let wel, ik ga dit niet spelen maar denk wel de potentie te herkennen.

• YES

YES

Moderator General Chat

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• Xamsix
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:28:
[...]

[YouTube: ILLUVIUM OPEN WORLD GAMEPLAY!]

[Afbeelding]
Ah kijk die had ik nog niet gezien, leuke video en die gameplay ziet er goed uit!

Owja, check trouwens ook Phantom Galaxies eens. Al kwam ik na wat onderzoek erachter dat zij eigenlijk een bestaande steamgame hebben genomen en die verder aan het ontwikkelen zijn (en combineren met crypto). Maar qua graphics best sterk en een vrij uitgebreide speelbare alpha.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
BAM!

In de bedrijfskantine nu ook mogelijk om met Visa te betalen. Cashback op mijn kroket!

Hupsakee! Ik vond het blijkbaar een duivels plan })

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F_KWXsDbN1HhXVyO_IvSzC-lQk0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0oUORHpAabAyp6rcuJNx0zAA.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Skrunsies schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:39:
BAM!

In de bedrijfskantine nu ook mogelijk om met Visa te betalen. Cashback op mijn kroket!

[Afbeelding]
Meteen maar 6 kroketten besteld zie ik :+

• zwembroek
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:31:
[...]

Let wel, ik ga dit niet spelen maar denk wel de potentie te herkennen.
Het spijt me maar ik zie alleen maar shit games die deze tokens, NFT's etc gebruiken.
Ik geloof wel dat wanneer er echt AAA games door een EA, Sony of Microsoft studio worden ontwikkeld met utility NFT's dat zoiets groot kan worden. Zo'n Gamestop marketplace kan hier misschien een eerste stap in zijn.

• zwembroek
Skrunsies schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:39:
BAM!

[Afbeelding]
Ten eerste wat een fucking dure kroket man. Wat zat daar in? Kreeft? En ten tweede keken ze je niet raar aan toen je die wilde afrekenen met een Visa kaart lol...

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:41:
[...]

Het spijt me maar ik zie alleen maar shit games die deze tokens, NFT's etc gebruiken.
Ik geloof wel dat wanneer er echt AAA games door een EA, Sony of Microsoft studio worden ontwikkeld met utility NFT's dat zoiets groot kan worden. Zo'n Gamestop marketplace kan hier misschien een eerste stap in zijn.
Alleen Ubisoft is hier vooralsnog echt mee bezig.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:08

resusaapje

h less

resusaapje schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:11:
[...]

Vanmorgen 21 van die joekels gra-ties gekregen van Nance. Nu al 47% winst 8)7
GMT. Wat is hier loos? Dagje later al op 99% ? Als ik niet zo weinig had én ze niet cadeau had gekregen waren ze nu de deur al uit 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:42:
[...]

Ten eerste wat een fucking dure kroket man. Wat zat daar in? Kreeft? En ten tweede keken ze je niet raar aan toen je die wilde afrekenen met een Visa kaart lol...
Staat Skruns daar met zijn Obsidian crypto kaart af te rekenen naast de CEO die de kwartjes uit zijn broekzak staat te vissen.

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-12 12:15
Morgen begint een nieuwe governance periode voor ALGO. Prijs zit al aardig in de lift sinds vanmorgen.

• resusaapje
  • Laatst online: 21:08

resusaapje

h less

Mooody schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:25:
[...]

Is ATOM staken op 16% dan niet nog leuker? Dat is het platform waarop dit soort muntjes is gelanceerd.

Wees op je hoede dat je niet te diep gaat investeren. Dat zorgt alleen maar voor gedoe.
Je bevestigt mijn gevoel. Al mijn ATOM staat nu te steken op KEPLR, maar ik zit wel steeds met een schuin oog naar al die jaloersmakende idioot hoge percentages van nog guurdere shitcoins te turen. Besloot er niet voor te gaan vanwege gurigheid.

Hoe guurder de munt, hoe hoger de steek, hoe dieper de val

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
[...]

Duur? Mwa INFLATIE biatchhhhhhhh 🙃

nothing stops this train

• StevenzeN
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:44:
[...]

Alleen Ubisoft is hier vooralsnog echt mee bezig.
Er zijn ook geruchten dat Rockstar bezig is met het implementeren van crypto in GTA6, maar dat zijn vage geruchten.

• StevenzeN
Trouwens, hoeveel GMT kreeg je per BNB?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
wow 2 "crypto" artikelen op 1 dag op de nos homepage..

Les over cryptomunten moet mbo'ers wapenen tegen verleiding snelle geld

Politie legt voor het eerst beslag op NFT's
https://nos.nl/artikel/24...het-eerst-beslag-op-nft-s

Doe ermee wat je wilt.

Zero.

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:14
NeoflexNL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:40:
[...]

Gewoon zo veel mogelijk mensen voorschieten. Dan uiteraard een oer-hollands tikkie sturen. Cashback zelf houden natuurlijk >:)

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12 23:55

Blaim

Cashback kroket

StevenzeN schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:52:
[...]

Er zijn ook geruchten dat Rockstar bezig is met het implementeren van crypto in GTA6, maar dat zijn vage geruchten.
Dan moet je er vroeg bij zijn, zodra bekend is welke chain ze gebruiken. Die ga ik even in de gaten houden, thanks.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

PureLOOD schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:57:
[...]

Gewoon zo veel mogelijk mensen voorschieten. Dan uiteraard een oer-hollands tikkie sturen. Cashback zelf houden natuurlijk >:)
Ik moet toegeven dat dat wel eens is gebeurd hier ja >:)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

StevenzeN schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:53:
Trouwens, hoeveel GMT kreeg je per BNB?
Ik geloof een stuk of 50?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

resusaapje schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:46:
[...]

GMT. Wat is hier loos? Dagje later al op 99% ? Als ik niet zo weinig had én ze niet cadeau had gekregen waren ze nu de deur al uit 8)
Ik heb net de GMT dust die ik nog had omgezet. De dust was meer waard dan 1 GMT bij opening _/-\o_

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
NeoflexNL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:40:
[...]

[...]

Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:46:
[...]

Staat Skruns daar met zijn Obsidian crypto kaart af te rekenen naast de CEO die de kwartjes uit zijn broekzak staat te vissen.
Kol Nedra schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:52:
[...]

Duur? Mwa INFLATIE biatchhhhhhhh 🙃
Kroketten voor iedereen! Extra cashback voor mij.

Ze hebben niet gezien dat ik het met het kaartje betaald heb. Schud het zo uit de mouw, op mijn smartwatch met Curve. En by the way… Wie zegt dat ik niet de directeur ben :P

UberLurker Departement #GG.

• Ray_
  • Laatst online: 25-12 14:09
Skrunsies schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:05:
[...]
En by the way… Wie zegt dat ik niet de directeur ben :P
Ik moest even zoeken, maar: dat zeg je zelf.
Skrunsies schreef op zondag 16 januari 2022 @ 01:03:
[...]

Ik ben manager purchasing. ( al zou je dat misschien niet zeggen als je naar mijn PF kijkt :X )

Aangezien ik door prive omstandigheden veel afwezig ben geweest ( wel thuis gewerkt, maar weinig tot niet aan het reizen ben geweest ) kan ik niet anders concluderen dat mijn werkgever daar echt soepel mee om is gegaan. Vandaar dat er vanuit mij ook nog voldoende loyaliteit is naar mijn werkgever.

Maar neemt niet weg dat die mega pump nu wel mag komen :+
Jezus, ik moet echt weer even aan het werk gaan geloof ik.
Pagina: 1 ... 177 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!