exact dit. Als je een modaal salaris aan apy rewards per jaar binnen haalt is er weinig medelijden te hebben met een hack. Dan is het een fractie van je vermogen, er vanuitgaande dat crypto hopelijk niet je gehele spaarpot is.troje schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 19:03:
[...]
Okee. Dus om 26k jaarlijks aan staking rewards binnen te hengelen, heb je dus vele tienduizenden maar waarschijnlijk zelfs honderdduizenden euros ergens op een vaag platform staan. Geen wonder dat een obscuur platform al makkelijk 600 miljoen kwijt kan raken. Interessant rendement, bizar hoog risico.
oh oops, ik dacht all-in is the way to go 👀mannowlahn schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 19:08:
[...]
exact dit. Als je een modaal salaris aan apy rewards per jaar binnen haalt is er weinig medelijden te hebben met een hack. Dan is het een fractie van je vermogen, er vanuitgaande dat crypto hopelijk niet je gehele spaarpot is.
nothing stops this train
Mag je alsnog wel medelijden hebben toch ? of pas onder bepaald bedrag?mannowlahn schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 19:08:
[...]
exact dit. Als je een modaal salaris aan apy rewards per jaar binnen haalt is er weinig medelijden te hebben met een hack. Dan is het een fractie van je vermogen, er vanuitgaande dat crypto hopelijk niet je gehele spaarpot is.
Ja heb wel medelijden bv met studenten of mensen die wellicht nog niet financieel begaafd zijn. Mensen die dit soort vermogens hebben, weten zelf ook beter.wehave schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 19:14:
[...]
Mag je alsnog wel medelijden hebben toch ? of pas onder bepaald bedrag?
Mijn dochter geeft me net een eenhoorn en maan tattoo. Komt goed heren. 420k soon.
Zero.
Want ze gaat nu ook zelfstandig naar bed?Pelox schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 19:16:
Mijn dochter geeft me net een eenhoorn en maan tattoo. Komt goed heren. 420k soon.
Pelox schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 19:16:

*you = je dochter
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ben wat stil de laatste tijd hier omdat ik bezig ben met een internationale verhuizing. Maar wilde dit toch even melden:
Sinds ik begonnen met crypto sta ik nu weer in de plus!
Omdat ik onhandig instapte en wat domme keuzes maakte stond ik redelijk in de min, maar door slim BTC in te kopen en stug door te gaan met mijn botjes is dat nu allemaal weer weggewerkt, en sta ik zelfs al wat in de plus. Voelt goed dit
Omdat ik onhandig instapte en wat domme keuzes maakte stond ik redelijk in de min, maar door slim BTC in te kopen en stug door te gaan met mijn botjes is dat nu allemaal weer weggewerkt, en sta ik zelfs al wat in de plus. Voelt goed dit
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Oh, en waar ik 2 weken geleden mijn relatief grote aandeel in IRIS nog vervloekte, ben ik er de laatste anderhalve week wel erg blij mee. Ik had het willen verkopen tegen een spotprijs om er maar van af te zijn, maar door genoemde verhuizing geen tijd gehad. Ben ik even blij zeg, mijn botje draait lekker door
Kan iemand mij vertellen wat nou de pump van GMT veroorzaakt? Is het een hype coin voor de toekomst o.i.d.? Telkens wanneer ik denk ik ga nu niet kopen dit is de top komt er nog weer 50% bij man man man
Dat is overduidelijk: het feit dat jij nog niet koopt doet de prijs in anticipatie nog meer opdrijven natuurlijk!HollovVpo1nt schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:41:
Kan iemand mij vertellen wat nou de pump van GMT veroorzaakt? Is het een hype coin voor de toekomst o.i.d.? Telkens wanneer ik denk ik ga nu niet kopen dit is de top komt er nog weer 50% bij man man man
Diverse cryptomatties hebben me de laatste dagen een PM gestuurd om te checken of ik nog leef. Superliev natuurlijk
Ja hoor, ik leef nog. Ben alleen de laatste tijd een beetje afgeleid, omdat we een huis aan het ontwerpen zijn.
De grond waarop het huis komt is mede mogelijk gemaakt door MATIC, CRO en vriendjes
Zal hier geen foto's plaatsen, want dan heb ik @Taro op mijn zinken dak
Hier kun je lurken: Mooody in "Ervaringen met het bouwen van een eigen huis - Deel 2"
En wees niet bang, ik blijf hier zeker nog rondhangen.....niet alles is verkocht
*insert I'll_be_back.wav
Ja hoor, ik leef nog. Ben alleen de laatste tijd een beetje afgeleid, omdat we een huis aan het ontwerpen zijn.
De grond waarop het huis komt is mede mogelijk gemaakt door MATIC, CRO en vriendjes
Hier kun je lurken: Mooody in "Ervaringen met het bouwen van een eigen huis - Deel 2"
En wees niet bang, ik blijf hier zeker nog rondhangen.....niet alles is verkocht
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 29-03-2022 22:34 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
@Mooody gefeliciteerd met je toekomstige woning, die crypto winsten goed besteedt , waar is die grond ? In de Metaverse ? Want hier in de verre omtrek geen grond te bekennen om op te bouwen.
Goed te zien dat je nog leeft! Wat een dijk van een woning zeg, prachtig!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hier ook weinig grond. Heb er ook vrij veel moeite voor moeten doen (wekelijks actief makelaars e.d. mailen) om voor in de boot bus te blijven zitten. Uiteindelijk ontstond er een kans (beetje geluk kwam erbij) en die hebben we met beiden handen gepakt.CornermanNL schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:00:
@Mooody gefeliciteerd met je toekomstige woning, die crypto winsten goed besteedt , waar is die grond ? In de Metaverse ? Want hier in de verre omtrek geen grond te bekennen om op te bouwen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Shiiiiiiiiit sonMooody schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:53:
Diverse cryptomatties hebben me de laatste dagen een PM gestuurd om te checken of ik nog leef. Superliev natuurlijk![]()
En wees niet bang, ik blijf hier zeker nog rondhangen.....niet alles is verkocht*insert I'll_back.wav
YouTube: Shiiiiit Sheeeeeeeeeit Shieet Sheeeit - Senator Clay Davis, The Wire
Waar is da
[ Voor 8% gewijzigd door filthy rich op 29-03-2022 21:08 ]
en aans löpt wa vast
Vondelpark.
Mooi toch? Mensen hebben hun inleg x150 zien gaan in paar weken tijd. Prachtig dat dit nog kan!HollovVpo1nt schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:41:
Initiële prijs was iets van 0,01$, bij listing al x 15 gegaan, maar daarna x10 nog, dus in totaal x150!
Dit belooft wat voor de toekomst!
Kunnen we straks allemaal posten in t huizentopic dat we dik gaan wonen!
(Gefeliciteerd Moody!)
Prachtig ontwerp, mooie omgeving!Mooody schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:53:
Diverse cryptomatties hebben me de laatste dagen een PM gestuurd om te checken of ik nog leef. Superliev natuurlijk![]()
En wees niet bang, ik blijf hier zeker nog rondhangen.....niet alles is verkocht*insert I'll_back.wav
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik dacht wooldrik
en aans löpt wa vast
Vorige week >5000 stuks GMT de deur uitgedaan rond 0,76 
Edit: Dat geld toen wel in BTC gestoken, maar toch...
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 29-03-2022 21:29 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zo dan. De listing van Rubic op Kraken helemaal zitten voorbereiden. RBC gedeposit, op mijn MetaMask verse USDT in de aanslag om van arbitrage te kunnen profiteren. 17:30u achter m'n laptop.
Gebeurt. Er. Helemaal. Niets. Te weinig liquiditeit. Sterker nog, een slordige 8% daling ten opzichte van m'n instapprijs van eergisteren. Een grotere anticlimax dan mijn ontmaagding.
Op een serieuze noot: de andere geliste projecten vandaag doen ook amper iets. Ik snap dat er liquiditeit nodig is voor het orderboek, maar kunnen exchanges zelf niet als market maker optreden voor een vooraf bepaalde hoeveelheid? Nu laat Kraken een daling van 50% zien omdat er één minuut na listing een aankoop heeft plaatsgevonden voor 2* de listing price, maar met amper volume. Gewoon onzin dus.
Gebeurt. Er. Helemaal. Niets. Te weinig liquiditeit. Sterker nog, een slordige 8% daling ten opzichte van m'n instapprijs van eergisteren. Een grotere anticlimax dan mijn ontmaagding.
Op een serieuze noot: de andere geliste projecten vandaag doen ook amper iets. Ik snap dat er liquiditeit nodig is voor het orderboek, maar kunnen exchanges zelf niet als market maker optreden voor een vooraf bepaalde hoeveelheid? Nu laat Kraken een daling van 50% zien omdat er één minuut na listing een aankoop heeft plaatsgevonden voor 2* de listing price, maar met amper volume. Gewoon onzin dus.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Met andere woorden: Zij mogen het verlies nemen ipv jij? Waarom zouden ze dat doen?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:29:
[...] maar kunnen exchanges zelf niet als market maker optreden voor een vooraf bepaalde hoeveelheid?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Mazzelaar, jij bent tenminste ontmaagd itt de overige nerds hier.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:29:
Zo dan. De listing van Rubic op Kraken helemaal zitten voorbereiden. RBC gedeposit, op mijn MetaMask verse USDT in de aanslag om van arbitrage te kunnen profiteren. 17:30u achter m'n laptop.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Btc nieuwe run naar 48k?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik las overigens al een paar keer dat het goed nieuws zou zijn voor de koers wanneer er vrede komt in Oekraïne. Let wel, ik zou vrede echt geweldig vinden, laat ik dat voorop stellen!
Maar ik weet inmiddels van een paar Russen dat het moment dat de vrede er gaat komen, ze razendsnel alle crypto weer verkopen die ze hebben aangeschaft de afgelopen weken/maanden en dat veel Russen er zo over denken. Dus ben benieuwd welke invloed dit zal gaan hebben.
Maar ik weet inmiddels van een paar Russen dat het moment dat de vrede er gaat komen, ze razendsnel alle crypto weer verkopen die ze hebben aangeschaft de afgelopen weken/maanden en dat veel Russen er zo over denken. Dus ben benieuwd welke invloed dit zal gaan hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 29-03-2022 21:39 ]
Nu al over vrede? zou mooi zijn maar ik verwacht dat dit pas na september gaat gebeuren.
nothing stops this train
Ik zeg niet nu, reageer puur op de eerdere comments hier dat vrede bullish zal zijn. Dat lijkt mij nog geen uitgemaakte zaak.Kol Nedra schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:40:
Nu al over vrede? zou mooi zijn maar ik verwacht dat dit pas na september gaat gebeuren.
Wat een woning man! Zeer smaakvol en het is je gegund!Mooody schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:53:
Wel medelijden met de gene die de ramen lapt haha
Zie net dat er op Kraken een staking muntje bijgekomen is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/wESCSgplmOwkPLVOi7UZn1dS.png?f=user_large)
https://coinmarketcap.com/currencies/secret/
:fill(white):strip_exif()/f/image/wESCSgplmOwkPLVOi7UZn1dS.png?f=user_large)
Lappie grond kopen met CRO, lekker man.. accepteerde de notaris ook Visa?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
En bedankt.. nu is het geen geheim meer.Ngangatar schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:43:
[Afbeelding]
Zero.
Vaneker gok ik zo.
Overigens lijkt me dat de omgeving op het plaatje ter voorbeeld dient en niet de daadwerkelijk omgeving is.
[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 29-03-2022 21:46 ]
Jij dacht dat die sancties zomaar over zijn? Ga maar van uit dat het nog lang kan duren hoor mocht Rusland uit Oekraïne vetrokken zijn.Ngangatar schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:38:
Ik las overigens al een paar keer dat het goed nieuws zou zijn voor de koers wanneer er vrede komt in Oekraïne. Let wel, ik zou vrede echt geweldig vinden, laat ik dat voorop stellen!
Zal jouw medelijden doorgeven aan mijn schoonmoedermannowlahn schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:43:
[...]
Wat een woning man! Zeer smaakvol en het is je gegund!
Wel medelijden met de gene die de ramen lapt haha
Die komt bij je inwonen?Mooody schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:46:
[...]
Zal jouw medelijden doorgeven aan mijn schoonmoeder
Dat is het mooie van een forum, kan je mooie dingen met elkaar delen
Ik ben ook nog even sceptisch, sommig bullish nieuws slaat tijdens een downtrend nog geen deuk in een pakje boter. Als we in een uptrend zitten en er wordt een vredesverklaring ondertekend... dan zal dat de Russen misschien overhalen tot verkopen maar dat staat in het niet tegenover het koopvolume van alle Westerse landen.Ngangatar schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:42:
[...]
Ik zeg niet nu, reageer puur op de eerdere comments hier dat vrede bullish zal zijn. Dat lijkt mij nog geen uitgemaakte zaak.
En het lijkt dat Russen zich ook laten Red Pillen:
Ik verwacht niets, maar ik ga er ook niet blind vanuit dat het een tot het ander leidt. Wellicht ben ik wat voorzichtiger, dat zou kunnen.mannowlahn schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:45:
[...]
Jij dacht dat die sancties zomaar over zijn? Ga maar van uit dat het nog lang kan duren hoor mocht Rusland uit Oekraïne vetrokken zijn.
Maar ik weet wel dat een aantal normale Russen, hun crypto zullen verkopen in de verwachting dat ze op dat moment veel Rubel krijgen voor hun crypto en dat die Rubel daarna langzaamaan weer meer waard zal gaan worden.
Het proces van MATIC naar grond was best een struggle. Rabobank die uitgebreide uitleg vereist (anti-witwaswet), notaris die uitleg (en crypto-advies) vereistNeoflexNL schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:44:
Lappie grond kopen met CRO, lekker man.. accepteerde de notaris ook Visa?
Nice. Real life Sims spelen dusMooody schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:53:
Helaas heb ik te weinig eth en btc om dat mogelijk te maken.
Bitcoin zakt niet door 47k en breekt niet door 48k. 1k range is nou ook weer niet zo spannend.
Haar dochter wil dat helaas niet, ondanks dat we een kelder hebben. Dus hoogstwaarschijnlijk moeten we een glazenwasser inhuren
Als je ziet dat je een beperkte inflow hebt waardoor je niet genoeg liquiditeit kan garanderen, moet je imo trading stopzetten tot het moment dat het orderboek zijn ding kan doen. Dat was toen in november bij TRAC (Coinbase) ook zo.Taro schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:31:
[...]
Met andere woorden: Zij mogen het verlies nemen ipv jij? Waarom zouden ze dat doen?
En als je dan trading live laat gaan met zo'n belabberd orderboek, krijg je een niet representatieve gang van zaken. Vandaar m'n suggestie over liquiditeit actief verschaffen - maar ik weet niet of dat gebruikelijk is bij listings.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Coinbase start idd het traden bijv. pas bij voldoende liquiditeit én altijd in limit only mode. Zou Kraken ook kunnen doen idd. Maar een exchange zal zelf nooit invloed op het orderbook uitoefenen, want dan zouden ze het ook kunnen manipuleren.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:51:
[...]
Als je ziet dat je een beperkte inflow hebt waardoor je niet genoeg liquiditeit kan garanderen, moet je imo trading stopzetten tot het moment dat het orderboek zijn ding kan doen. Dat was toen in november bij TRAC (Coinbase) ook zo.
En als je dan trading live laat gaan met zo'n belabberd orderboek, krijg je een niet representatieve gang van zaken. Vandaar m'n suggestie over liquiditeit actief verschaffen - maar ik weet niet of dat gebruikelijk is bij listings.
Vanmorgen 21 van die joekels gra-ties gekregen van Nance. Nu al 47% winstTaro schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:29:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vaneker, wonen tussen de tandartsen en thoraxchirurgen. Nee bedanktNopheros schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:45:
[...]
Vaneker gok ik zo.
Overigens lijkt me dat de omgeving op het plaatje ter voorbeeld dient en niet de daadwerkelijk omgeving is.
Leek me me het meest voor de hand liggend om aan grond te komen, alhoewel niet makkelijk. Ziet er iig goed uit, veel plezier met het proces.Mooody schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:12:
[...]
Vaneker, wonen tussen de tandartsen en thoraxchirurgen. Nee bedankt![]()
Ik zit nu net voor de gein wat van die SCRT muntjes te kopen op Binance om vervolgens naar Kraken te sturen. Dit past ook prima in het stukje spreiding qua Exchanges en in de diversificatie van crypto qua ecosysteem. Ik heb al redelijk wat in het DOT ecosysteem maar ben ook wat ATOM betreft aan het inlezen en aan het uitbreiden.
Anyhow, wat nu dus opvalt, is hoe simpel het inmiddels is om crypto te kopen, te transfereren tussen exchanges en dan in staking te zetten. Inclusief wachttijd kost me dit nu max 15 minuten waar ik een klein jaar geleden 2 uur, 24 quadrupplechecks en 549 zweetdruppels nodig gehad zou hebben, inclusief 3 Youtube instructie filmpjes.
Anyhow, wat nu dus opvalt, is hoe simpel het inmiddels is om crypto te kopen, te transfereren tussen exchanges en dan in staking te zetten. Inclusief wachttijd kost me dit nu max 15 minuten waar ik een klein jaar geleden 2 uur, 24 quadrupplechecks en 549 zweetdruppels nodig gehad zou hebben, inclusief 3 Youtube instructie filmpjes.
Jij weet waar je moet zoekenNopheros schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:13:
[...]
Leek me me het meest voor de hand liggend om aan grond te komen, alhoewel niet makkelijk. Ziet er iig goed uit, veel plezier met het proces.
Dit is een stukje grond dat niet op de radar (/Funda) is beland, dus de kans is klein dat je weet waar het is.
Als je over 2 jaar een rondje rijdt en het huis herkent, bel gerust aan voor een biertje
Samen uithuilen met een ipa?Taro schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:29:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Op https://wallet.keplr.app/ krijg je 24,66%. Is dat niet leuker?Ngangatar schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:43:
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Qua staking percentage absoluut. Maar ik hou het graag simpel en zoek pas weer een nieuwe exchange oid op zodra ik boven een bepaald bedrag aan crypto kom. Ik vind Kraken een heerlijk simpele exchange met een ouderwetse userinterface waar ik me op de een of andere manier prettig bij voelresusaapje schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:19:
[...]
Op https://wallet.keplr.app/ krijg je 24,66%. Is dat niet leuker?
Iets met dief van eigen portemonnee.
Er staat nu iets op Kraken, op Binance, op Crypto.com, op Bitvavo (whhyyyyy?) en er is wat ILV naar de Illuvium website gegaan. Wel ff voldoende zo
Is ATOM staken op 16% dan niet nog leuker? Dat is het platform waarop dit soort muntjes is gelanceerd.resusaapje schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:19:
[...]
Op https://wallet.keplr.app/ krijg je 24,66%. Is dat niet leuker?
Wees op je hoede dat je niet te diep gaat investeren. Dat zorgt alleen maar voor gedoe.
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 29-03-2022 22:26 ]
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering jantje wat een prachtige woning! Gefeliciteerd man!Mooody schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:53:
Dealtwit schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:18:
[...]
Samen uithuilen met een ipa?Hier 2900 stuks voor 0,13. Ik moet hem echt maar eens uit mn delta overzicht halen en stoppen met mezelf pijnigen
Ik heb inmiddels een deel weer in de pf gedrukt, voor de stijging die een paar minuten geleden begon
Dacht ik idd ook, was benieuwd waar je nog zon wei om je huis kon kopen;)Nopheros schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:45:
[...]
Vaneker gok ik zo.
en aans löpt wa vast
Ik kan nog mij nog een bepaald moment herinneren dat men stelde "winst = winst".Taro schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:29:
Dus.. Had je er winst aan?
Flowchart:
Ja --> Niet zeuren en dooooor
Nee --> Buy High, Sell low
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ja, winst. Maar desondanks doet het wel pijnD_Jeff schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:45:
[...]
Ik kan nog mij nog een bepaald moment herinneren dat men stelde "winst = winst".
Dus.. Had je er winst aan?
Flowchart:
Ja --> Niet zeuren en dooooor
Nee --> Buy High, Sell low
Dat is een dunne lijn die ik ook heb bewandelt
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Inmiddels toch alweer +10% 
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mKIrwsyllDxWjTku5YKSr0G9.jpg?f=user_large)
Maar even wat stop losses in profit instellen, want groene candles chasen...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mKIrwsyllDxWjTku5YKSr0G9.jpg?f=user_large)
Maar even wat stop losses in profit instellen, want groene candles chasen...
Ongekend dat GMT..
Rond de 1.50 ook nog ingestapt, sell order op 1.99.. maar die zie ik zo nog geraakt worden
Rond de 1.50 ook nog ingestapt, sell order op 1.99.. maar die zie ik zo nog geraakt worden
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Project is inmiddels 10 miljard "waard". Ik zou ff winst pakkensjorremans schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:52:
Ongekend dat GMT..
Ik voel met je meeTaro schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:48:
[...]
Ja, winst. Maar desondanks doet het wel pijnIk zeur niet, ik klaag en baal alleen.
* D_Jeff kijkend naar de koers van WAVES
bijna x2 gegaan tov verkoopmoment
Ja en straks de doge verhalen en dan de pizza voor 10k bitcoins en we zijn rond.
GMT gaat leuk inderdaad, fijn dat ik eens een launchpad allocatie wat langer heb aangehouden. En staat netjes in die flexible savings wat inmiddels een aardig aantal per dag opbrengt.
Reden voor moon? Gerucht dat ze gaan partneren met een groot merk. Enige sportmerk dat ze volgen op Twitter is adidas, dus de link is snel gelegd. Maar mocht het adidas niet zijn, dan zakt het ook weer snel terug. Ik ga gokken dat het wel adidas is, dan voorzie ik nog wel een aardige stijging.
Reden voor moon? Gerucht dat ze gaan partneren met een groot merk. Enige sportmerk dat ze volgen op Twitter is adidas, dus de link is snel gelegd. Maar mocht het adidas niet zijn, dan zakt het ook weer snel terug. Ik ga gokken dat het wel adidas is, dan voorzie ik nog wel een aardige stijging.
PSN/Steam: Xamsix
Ach jah, ik ben het inmiddels wel gewend. Ook 4.000 DOT rond een paar USD verkocht... Ik had al lang 10 generaties na mij veilig kunnen stellenD_Jeff schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:01:
[...]
Ik voel met je mee
* D_Jeff kijkend naar de koers van WAVES
bijna x2 gegaan tov verkoopmoment
Steken jullie nou maar die winst in btc anders trekt de grote baas al die hype coins gewoon weer de afgrond in.
Zero.
Yes sir!Pelox schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:10:
Steken jullie nou maar die winst in btc anders trekt de grote baas al die hype coins gewoon weer de afgrond in.
Voortaal launchpad coins minimaal maand HODL'en.
Ik baal nog steeds, gmt was de eerste launchpad die ik vergeten was in een jaar:(
20.000 matic gekocht op 2 cent; verkocht op 4 cent..Taro schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:09:
[...]
Ach jah, ik ben het inmiddels wel gewend. Ook 4.000 DOT rond een paar USD verkocht... Ik had al lang 10 generaties na mij veilig kunnen stellen
200 bnb gekocht op 2,50, verkocht op 5 dollar..
Heeft toch wel een beetje pijn gedaan ergens
[ Voor 5% gewijzigd door sjorremans op 29-03-2022 23:17 ]
Die doet hier ook wel pijn ja. Ik heb jarenlang dagelijks een paar BNB aan fee's verbrandsjorremans schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:17:
[...]
200 bnb gekocht op 2,50, verkocht op 5 dollar..
Ook de crypto pijp moet blijven roken
GMT, LOKA en VOXEL.
Allemaal Binance launchpad crap dat vandaag pumpt, is daar een reden voor?
GMT al een paar keer deels uitgestapt en toch weer teruggekocht. Vandaag toch met ruim de helft in delen uitgestapt.
Over een paar jaar ga ik dit bericht lezen als GMT de 270 USDT heeft aangetikt
Allemaal Binance launchpad crap dat vandaag pumpt, is daar een reden voor?
GMT al een paar keer deels uitgestapt en toch weer teruggekocht. Vandaag toch met ruim de helft in delen uitgestapt.
Over een paar jaar ga ik dit bericht lezen als GMT de 270 USDT heeft aangetikt
Ik ken dat gevoel.roflexx schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:16:
Ik baal nog steeds, gmt was de eerste launchpad die ik vergeten was in een jaar:(
Gemiddelde BNB was > dan aantal BNB dat ik die ochtend in kon leggen.
Om 8.30 dacht ik dacht ik, ik ga nog even wat BNB bijkopen.
Dat laatste gedaan, maar daarna vergeten in te leggen.
Launchpad dus ook gemist.
Blender_01 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:46:
[...]
Ik ken dat gevoel.
Gemiddelde BNB was > dan aantal BNB dat ik die ochtend in kon leggen.
Om 8.30 dacht ik dacht ik, ik ga nog even wat BNB bijkopen.
Dat laatste gedaan, maar daarna vergeten in te leggen.
Launchpad dus ook gemist.
[ Voor 49% gewijzigd door Blaim op 30-03-2022 00:02 ]
Wat een rust hier. Benieuwd wat we vandaag gaan doen. Het voelt een beetje wankel vandaag
* sh4d0wman heeft er al weer een halve dag op zitten
Mijn VET is groen. Tip: koop meer VET
* sh4d0wman heeft er al weer een halve dag op zitten
Mijn VET is groen. Tip: koop meer VET
[ Voor 20% gewijzigd door sh4d0wman op 30-03-2022 08:03 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Denk vandaag weer retest van belangrijke weerstanden (1.2 ADA, 0.29 COTI, 48k BTC..), we moeten er een keer doorheen!
Daarom moet je zulke projecten als DOT als je er zo vroeg bij bent hodlen.Taro schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:09:
[...]
Ach jah, ik ben het inmiddels wel gewend. Ook 4.000 DOT rond een paar USD verkocht... Ik had al lang 10 generaties na mij veilig kunnen stellen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nu niet erdoor, betekend de 3de keer testen en dus grote kans op een rejection. Laten we hopen dat deze poging succesvol gaat zijn!keanu_ schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:14:
Denk vandaag weer retest van belangrijke weerstanden (1.2 ADA, 0.29 COTI, 48k BTC..), we moeten er een keer doorheen!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Zou mooi zijn, mijn inkooporders zijn vannacht om ong 3:45 gehit. Marginaal onder mijn vorige verkoopprijs maar prima, we gaan weer verder.BTFD schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:41:
[...]
Nu niet erdoor, betekend de 3de keer testen en dus grote kans op een rejection. Laten we hopen dat deze poging succesvol gaat zijn!
Tja, maar welk project gaat er uiteindelijk wel of niet zo succesvol wordenzwembroek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:40:
[...]
Daarom moet je zulke projecten als DOT als je er zo vroeg bij bent hodlen.Daarom zou ik die Glimmers maar niet zo snel verkopen als ik jou was.
Zojuist toch maar de helft van GMT in de verkoop gedaan. De andere helft weer terug op kweek gezet. Lekker muntje. Magic Internet Money
[ Voor 9% gewijzigd door Crawl NL op 30-03-2022 08:47 ]
Iemand hier die nu bijna op x20 staat op gmt met een leuk aantal? Pfff
Hoe vaker getest hoe zwakker de weerstand is het over algemeen volgens mij. Echter de wick naar beneden van de vorige daily candle is ook een soort van 'trendbreuk' op korte termijn dus de weg naar onderen wordt ook een beetje getest.BTFD schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:41:
[...]
Nu niet erdoor, betekend de 3de keer testen en dus grote kans op een rejection. Laten we hopen dat deze poging succesvol gaat zijn!
Ik vind het maar lastig te voorspellen momenteel.
Voor het eerst wat winst gepakt, plukjes ADA, VET en CELR gekocht in de dip nu verkocht. Zeg 25-30% uitgestapt, fiat staat nu klaar voor de volgende 'buying opportunities'.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Nee, elke keer denk ik, die boot is vertrokken en klaar. Misschien had je zoals taro moeten doen, ff zo’n swing meepakken maar daar heb ik geen verstand van. Wel denk ik dat bij de huidige koers nog een x10 niet logisch is, maar ja wie ben ik.roflexx schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:55:
Iemand hier die nu bijna op x20 staat op gmt met een leuk aantal? Pfff
Soms moet je blij zijn met je x15 na launch, want winst is winst.
Denk wel dat de volgende launchpad de strategie iets aangepast wordt, alpine, loka en gmt doen het stukken beter dan ik had verwacht.
Trouwens, moonbeam was na listing ver boven 10 dollar.. daar ging die vlieger vooralsnog niet op. Ingestapt onder de 2 dollar en laat ze nu lekker staan.
Crypto is niet altijd logisch. Wel prachtig dat het met de juiste keuze soms een fortuin kan opleveren. Voelt toch beter dan een staatslot kopen.
Overigens, kleine zekerheid, btc gaat die ton aantikken, daar ben ik van overtuigd, dus als je nog een x2 zoekt en tijd hebt, kan je die vrij makkelijk oppikken.
Crypto is niet altijd logisch. Wel prachtig dat het met de juiste keuze soms een fortuin kan opleveren. Voelt toch beter dan een staatslot kopen.
Overigens, kleine zekerheid, btc gaat die ton aantikken, daar ben ik van overtuigd, dus als je nog een x2 zoekt en tijd hebt, kan je die vrij makkelijk oppikken.
GMT toch te vroeg verkocht als ik de koers nu zie
Zijn er eigenlijk ook mensen hier die GMT te vroeg verkocht hebben?
Nou ik heb nu net 1/3e verkocht, werd me toch wat te spannend. Tweederde laten staan, want je weet maar nooit natuurlijk. Nu afwachten of het te vroeg was of niet. In beide gevallen primaStevenzeN schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:14:
PSN/Steam: Xamsix
direct na launch 😅StevenzeN schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:14:
nothing stops this train
https://www.telegraaf.nl/...a-waarschuwt-voor-bitcoin
Máxima waarschuwt voor Bitcoin en advies om juist te sparen op een spaarrekening. (dus nu ook met de hoge inflatie)
Máxima waarschuwt voor Bitcoin en advies om juist te sparen op een spaarrekening. (dus nu ook met de hoge inflatie)
Qunix schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:28:
Maxima zit in micro krediet, vanuit dat oogpunt snap ik het wel. Ze heeft het over sparen, en crypto doe je niet met je spaargeld normaal gesproken behalve de mensen die echt van een gokje houden.Qunix schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:28:
Voor minima helemaal geen gek advies, eerst de basis op orde hebben met een spaarpotje en met het overige kun je speculeren wat je wiltQunix schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:28:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/khyL7qmwfGLMyoC29VnnURtY.png?f=fotoalbum_large)