Darrell schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:52:
Voor wie zich afvraagt waar Jaapio gebleven is:
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hahahaha prachtig. Dat klopt. Ging er alleen niet vanuit dat iemand mijn grap helemaal uit ging pluizen. Prachtig!Ray_ schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:35:
[...]
Ik moest even zoeken, maar: dat zeg je zelf.
[...]
Jezus, ik moet echt weer even aan het werk gaan geloof ik.
UberLurker Departement #GG.
Of we moeten @Skrunsies feliciteren met zijn promotieRay_ schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:35:
[...]
Ik moest even zoeken, maar: dat zeg je zelf.
[...]
Jezus, ik moet echt weer even aan het werk gaan geloof ik.
Nope…Waah schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:06:
[...]
Of we moeten @Skrunsies feliciteren met zijn promotie
Heb hier inmiddels meerdere tweakers gelezen die een directie functie hebben. Ik ben een simpele manager die soms bij ze aan tafel mag zitten. ( in de kantine )
Dikke CRO bij Bitvavo ( als je daar ooit op withdraw kunt drukken )
[ Voor 67% gewijzigd door Skrunsies op 30-03-2022 14:14 ]
Jade Green of royal indigo denk ik.Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:46:
[...]
Staat Skruns daar met zijn Obsidian crypto kaart af te rekenen naast de CEO die de kwartjes uit zijn broekzak staat te vissen.
0,22 usd is 0,20 euro.
3% van 6,66 euro is 0,1998 euro . Afgerond 0,20 euro.
Yep! De Jade Green inderdaadDacuuu schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:19:
[...]
Jade Green of royal indigo denk ik.
0,22 usd is 0,20 euro.
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:29:
Ik heb de Midnight blue thuis liggen, maar wel met 3%
volgende halte: obsidian perks maar wel met de blauwe kaartDacuuu schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:32:
[...]
en ik de ruby met Jade perks. Jij bent wel de ultimate sleeper met je blue kaart.
nothing stops this train
zwembroek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:35:
Hey @YES heb jij de Dragonfly doji candlestick ook al gespot?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Weten we al waar @Skrunsies woont? Er blijft weinig meer geheim zoDacuuu schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:19:
[...]
Jade Green of royal indigo denk ik.
0,22 usd is 0,20 euro.
Yep, ik ook de ruby kaart met Jade perksDacuuu schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:32:
[...]
en ik de ruby met Jade perks. Jij bent wel de ultimate sleeper met je blue kaart.
Ja.zwembroek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:35:
Hey @YES heb jij de Dragonfly doji candlestick ook al gespot?
Polkadotstraat 69PureLOOD schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:52:
[...]
Weten we al waar @Skrunsies woont? Er blijft weinig meer geheim zo
6969AP Rektcity
Ja en zoveel Jade Green (€3500) kaarthouders die even de % verhoudingen coins in hun portefeuille delen. Wie nieuwsgierig is rekent zo uit hoeveel BTC je hebt als je dan zegt “64% BTC, 22% Eth, 7% Cro etc etc”PureLOOD schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:52:
[...]
Weten we al waar @Skrunsies woont? Er blijft weinig meer geheim zo
Dat zou toch geweldig zijn om in zo'n nieuwe VinEx wijk (ze zullen vast wel weer komen) allemaal crypto-straatnamen te maken. Dan woon je straks in een of andere gure shitcoin-straat. Dat lijkt me echt geweldig.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wonende aan de Shibalaan en dan dit in je tuin hebben.NeoflexNL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:57:
[...]
Dat zou toch geweldig zijn om in zo'n nieuwe VinEx wijk (ze zullen vast wel weer komen) allemaal crypto-straatnamen te maken. Dan woon je straks in een of andere gure shitcoin-straat. Dat lijkt me echt geweldig.
Moah weet ik niet… straks woon je in AdaNeoflexNL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:57:
[...]
Wel lekker voor hem dat hij zijn trezor is vergeten, net goed.Darrell schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:52:
Voor wie zich afvraagt waar Jaapio gebleven is:
[Afbeelding]
Zero.
Pelox schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:00:
[...]
Wel lekker voor hem dat hij zijn trezor is vergeten, net goed.
Wonende sinds 2010 Satoshi erf 21B...NeoflexNL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:57:
[...]
Dit is toch een bullflag en helemaal geen libelle kaars ding of zo?
Die spike naar beneden.YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:09:
[...]
Dit is toch een bullflag en helemaal geen libelle kaars ding of zo?
Ja maar met je lijntjes benadruk je juist een bullflag (ook al ie dus doorkruist door die dojivliegkaars). Als je niet googled wat zo'n drakenvlieg candle is haal je het ook niet uit jouw plaatje hoor
ik denk dan; zal ik ze nu uit staking halen en verkopen? blijft lastig.....
nothing stops this train
dragonfly is altijd boelieschYES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:11:
[...]
Ja maar met je lijntjes benadruk je juist een bullflag (ook al ie dus doorkruist door die dojivliegkaars). Als je niet googled wat zo'n drakenvlieg candle is haal je het ook niet uit jouw plaatje hoor
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
100k soon dan?anti elppa schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:13:
[...]
dragonfly is altijd boeliesch+ bull pennant = 69k soon
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja totdat je ergens moet opgeven dat je aan de cumrocketlaan woontNeoflexNL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:57:
[...]
Zal er de volgende keer een pijl in tekenen lol.YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:11:
[...]
Maar ehhh het is er wel een. Laat me ook even meedoen Visca jonge.
Ik bestrijd zeker niet dat het er één is, ben het met je eens, maar ik vond je voorbeeld chart niet zo sterkzwembroek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:14:
[...]
Zal er de volgende keer een pijl in tekenen lol.
Maar ehhh het is er wel een. Laat me ook even meedoen Visca jonge.
ze noemen het ook wel een hammercandle. is een reversal candle, alleen staat BTC nog niet echt in de reverse = geen bounce. Dus ff serieus, als USA niet up opent straks ben ik bang dat we down gaan (gezien de correlatie laatste dagen met stonks)YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:15:
[...]
Ik bestrijd zeker niet dat het er één is, ben het met je eens, maar ik vond je voorbeeld chart niet zo sterkIk kende hem niet eens dus jij doet al meer mee dan ik, ouwe TA-master
[ Voor 22% gewijzigd door anti elppa op 30-03-2022 15:17 ]
Niet altijd toch?anti elppa schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:13:
[...]
dragonfly is altijd boeliesch+ bull pennant = 69k soon
Ach ik vind het prima. x100 leveraged long geopend zonder s/l. Alles of niets, moon of rekt, villa of brug alles kan.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zo'n 24 januari en 24 februari candle?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
gravestone doji's zijn beren stokken. Dragonfly of hammercandle is boelischYES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:16:
[...]
Niet altijd toch?
Ach ik vind het prima. x100 leveraged long geopend zonder s/l. Alles of niets, moon of rekt, villa of brug alles kan.
Ik had verwacht dat jij niet afgeleid zou worden door zo'n driehoekje maar ik zal er vervolgens op gaan letten.YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:15:
[...]
Ik bestrijd zeker niet dat het er één is, ben het met je eens, maar ik vond je voorbeeld chart niet zo sterkIk kende hem niet eens dus jij doet al meer mee dan ik, ouwe TA-master
Prachtige namen die vooral heel interessant klinken haha.
Ja dat was wat ik er net ook over las.anti elppa schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:18:
[...]
gravestone doji's zijn beren stokken. Dragonfly of hammercandle is boelisch
Ik vind alles prima zolang we morgen maar op 69k staan, lijkt me niet teveel gevraagd.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Haha ja bedankt, anders snap ik het allemaal niet meer.zwembroek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:18:
[...]
Ik had verwacht dat jij niet afgeleid zou worden door zo'n driehoekje maar ik zal er vervolgens op gaan letten.
Prachtige namen die vooral heel interessant klinken haha.
Ik vind die patronen allemaal niet echt goede indicators moet ik zeggen, idd vooral lekker interessant lullen
MA's vind ik wel handig te gebruiken, horizontale support of resistance levels/zones en compressie (steeds korter wordende candles) ook. Daarmee kan je wel enigszins een schatting doen of er iets staat te gebeuren en soms zelfs ook welke kant op.
Wethouder Hekking was één van de vele typetjes gespeeld door Kees van Kooten. Van welke fictieve provincieplaats was Hekking wethouder?
Ben benieuwd of jullie het mooie antwoord weten
Iets met de bruna.YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:42:
Ik speel het spelletje De Slimste Mens op mijn telefoon. Kreeg ik net de vraag:
Wethouder Hekking was één van de vele typetjes gespeeld door Kees van Kooten. Van welke fictieve provincieplaats was Hekking wethouder?
Zero.
hahaha idd iets met de Bruna...YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:42:
Ik speel het spelletje De Slimste Mens op mijn telefoon. Kreeg ik net de vraag:
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 30-03-2022 15:46 ]
Jade hier, dat is 7% van mijn pf. De andere 93% is bitconnect.AlterBridge schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:55:
[...]
Ja en zoveel Jade Green (€3500) kaarthouders die even de % verhoudingen coins in hun portefeuille delen. Wie nieuwsgierig is rekent zo uit hoeveel BTC je hebt als je dan zegt “64% BTC, 22% Eth, 7% Cro etc etc”
FTFY
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dacuuu schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:07:
[...]
Jade hier, dat is 7% van mijn pf. De andere 93% is bitconnect.
[ Voor 28% gewijzigd door YES op 30-03-2022 16:18 ]
ff de piano eronder
of Universal studios
edit omg: dit filmpje vind mijn dochtertje van 3 jaar echt helemaal het einde......ze ligt steeds in een deuk
ze zegt iedere kee: ''meer''
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 30-03-2022 16:25 ]
nothing stops this train
Hij gaat helemaal stuk om deze!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Vind ik ook hilarisch. Papa?BTFD schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:30:
Zodra ik het ook maar enigszins over Crypto heb, loopt mijn zoon van 6 weer te schreeuwen:
[YouTube: Me Saying Bitcoin]
Hij gaat helemaal stuk om deze!
nothing stops this train
Nog even en ik moet weer terug in FOMO-en.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:54:
Ik had dus gisteravond buy orders op 46.3k gezet, die zijn net niet geraakten nu zetten we een higher low neer
Nog even en ik moet weer terug in FOMO-en.
Zero.
Toevallig deze middag gekeken.Pelox schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 17:15:
Iemand 'trust no one, the Hunt for the crypto King' al gezien op netflix?
Vond ‘m erg interessant en zeker een aanrader!
Morgen een belangrijke zakelijke meeting van een paar uur, zal ik hem dan wel even bekijkenPelox schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 17:15:
Iemand 'trust no one, the Hunt for the crypto King' al gezien op netflix?
Dat is 1 april
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 30-03-2022 17:55 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
https://twitter.com/0xPolygon/status/1509191396938317833
vet nieuws voor matic, solana, ...
nothing stops this train
Bull Flag or a Full Bag, that's the question, my dear Watson.Kol Nedra schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 17:56:
Bull Flag in the making? 👀
Jep, even wat rust tot Do Kwon de buy button heeft gevonden en dan kunnen we weer door.Kol Nedra schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 17:56:
Bull Flag in the making? 👀
Edit; geeft net in een interview te kennen de grootste Bitcoin holder te willen worden achter Satoshi 😎
[ Voor 19% gewijzigd door Alpina op 30-03-2022 18:09 ]
Let me know als je iets hebt kunnen achterhalen!Blaim schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:58:
[...]
Dan moet je er vroeg bij zijn, zodra bekend is welke chain ze gebruiken. Die ga ik even in de gaten houden, thanks.
Dat schiet natuurlijk niet op met die promotie zo he..Skrunsies schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 17:51:
[...]
Morgen een belangrijke zakelijke meeting van een paar uur, zal ik hem dan wel even bekijken
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Doet alleen niets met de koers...Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 17:55:
https://www.opera.com/crypto/next
Promotie?NeoflexNL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:42:
[...]
Dat schiet natuurlijk niet op met die promotie zo he..
Pffff hahahahah grappenmaker! Ben straks dikke vette bacon buyer ( ipv manager van een stel buyers ) door DOT en GLMR. Nooit meer werken ha!
[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 30-03-2022 19:51 ]
Opera integreert Crypto wallet en een gateway naar "web3" in zijn browser
Ik zie dat dit al gepost was.
[ Voor 29% gewijzigd door Qunix op 30-03-2022 20:20 ]
Soort van MetaMask in de browser gebouwd?Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 17:55:
https://www.opera.com/crypto/next
En dat je direct connectie hebt met smartcontracts o.a. Dat web3 verhaal...mannowlahn schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:19:
[...]
Soort van MetaMask in de browser gebouwd?
Zal er eens induiken, klinkt wel als of adoptie van crypto sneller zal gaan. Het is nog steeds veels te omslachtig allemaal.Qunix schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:21:
[...]
En dat je direct connectie hebt met smartcontracts o.a. Dat web3 verhaal...
Misschien zit er nog een trade in met het nieuws van de afgelopen uren. Eerst de Opera crypto browser en nu deze samenwerking. Zit nog wel wat rek in Matic.
Iedereen in dit topic:
:fill(white):strip_exif()/f/image/A0XXLVw7L7sCgsqasoyhSU6M.png?f=user_large)
Edit: ik voel me nog steeds best wel kut en schuldig over Jaapio. Is er niet iemand die hem kent? @Snitserklaas wellicht? Zou zonde zijn dat hij vanwege een misverstand is vertrokken...
[ Voor 29% gewijzigd door Jedi_Pimp op 30-03-2022 21:30 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Een procentje eraf na een kleine 50 procent stijging is heftig hè?NeoflexNL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:31:
De dolle duikavond is begonnen zie ik..
Toch wel benieuwd hoelang het zal duren voordat mijn order gehit wordt... Het is al een half uur nét niet...
(plaatje is 5m kaarsen en scheelt net onder de 10 units van de fiat "waarde")
Het was dat vreselijke moment, 30 maart 2022, even na 15:30, toen de BTC/USDT koers onder de 47k dook. En nu, eeuwen later, na een gigantische strijd is het helaas weer zover, we zitten onder de 47k. Ik was al bijna vergeten dat het ooit zover gekomen is en dacht echt dat het nooit meer zover zou komen.
The horror.. Sterke allen.
Wooh! Even weer een dva momentje
Kan me niet voorstellen dat Jaapio is vertrokken door jouw opmerking. Dus zou ik me echt niet druk over maken.Jedi_Pimp schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:00:
Niemand:
Iedereen in dit topic:
[Afbeelding]
Edit: ik voel me nog steeds best wel kut en schuldig over Jaapio. Is er niet iemand die hem kent? @Snitserklaas wellicht? Zou zonde zijn dat hij vanwege een misverstand is vertrokken...
Mooon!!! , Neee REKT...... Of toch Mooooooon!!! Of ja, nou, nee ja neee, ....YES schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:40:
Ik kan het me nog herinneren, als de dag van vandaag, de enorme dip. De dip der dips. Geen nacho was er tegen opgewassen. Huilende mensen in de straten, verwilderd zoekend naar fiat omdat hun magische internet muntjes zo weinig meer waard was.
Het was dat vreselijke moment, 30 maart 2022, even na 15:30, toen de BTC/USDT koers onder de 47k dook. En nu, eeuwen later, na een gigantische strijd is het helaas weer zover, we zitten onder de 47k. Ik was al bijna vergeten dat het ooit zover gekomen is en dacht echt dat het nooit meer zover zou komen.
The horror.. Sterke allen.
Zo stressvol
Tiepfoud schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:44:
[...]
Mooon!!! , Neee REKT...... Of toch Mooooooon!!! Of ja, nou, nee ja neee, ....
Zo stressvol
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/cX69FXrmkc1ABhzIrcpM8JqH.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AY3pySKGWSArZOdnYDfON7h6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OikIHbTot1eEkKTsyJZQHy7t.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BVMS3BFSZ9Npn44b7EjrZAmE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mfnMKmXGDw1UHF3hDkhG3ita.jpg?f=fotoalbum_large)