[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 174 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.665 views

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:18

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXZFgBq3w1OA5TZAkHu0VyRCd3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rvPkSxcv5tIQCVIMOq1icYlY.jpg?f=fotoalbum_large

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
DIKKE VETTE MOON!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:12
Wat is er eigenlijk loos? We zaten toch in een bear voor de komende 2 jaar?
Heb mijn plukjes laten staan, dus vind het niet verkeerd maar waar gaat dit heen?

• StevenzeN
DaWayne schreef op maandag 28 maart 2022 @ 20:54:
Wat is er eigenlijk loos? We zaten toch in een bear voor de komende 2 jaar?
Heb mijn plukjes laten staan, dus vind het niet verkeerd maar waar gaat dit heen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xGDl2GGApYF2iO8Y9ViQWYghrlw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KFASrtIOF1Zh93sMBd8N56QO.gif?f=user_large

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:38
Antwoord staat boven je! ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12 13:59

filthy rich

löp wa los

Bijgekocht buy high sell low

en aans löpt wa vast

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Die zocht ik ook! :D Kon zo snel geen goede vinden.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-12 18:57
Is dit nu het weerstandje waar we de vlag voor moesten gaan hijsen?, Waar de bullmarktsupportband voor op hun toeters staan te blazen? Of is het gewoon weer de geitenbende die z'n laatste adem blaast, voordat we weer een nog donkere grot opzoeken dan waar Gollum ooit z'n ring verloor.

• StevenzeN
eldeegee schreef op maandag 28 maart 2022 @ 20:58:
Is dit nu het weerstandje waar we de vlag voor moesten gaan hijsen?, Waar de bullmarktsupportband voor op hun toeters staan te blazen? Of is het gewoon weer de geitenbende die z'n laatste adem blaast, voordat we weer een nog donkere grot opzoeken dan waar Gollum ooit z'n ring verloor.
De cryptogoden die Jaapio weer proberen te summonen in Slowchat.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:12
Ik vind het helemaal mooi.
Dan nu maar doorstoten richting de 69k weer alsnog.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
eldeegee schreef op maandag 28 maart 2022 @ 20:58:
Daar zijn we nu aanbeland:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RnlZCHN9wFPaXe9yIy9AZo5ttkU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NcoJVjUXt9x1FMSGvgQPAiIa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35PmK8D14zKoIwNj-rvxd6xROZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V43HX8dEAGB6A9lOE2Y53fv3.jpg?f=fotoalbum_large

En daarom is de eerste van mijn 2 sell orders zojuist geraakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtLY2qMV8W1pCQOmisHppEFXSFY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hzmp3ccoaFX1UcNPxMUtGYyZ.jpg?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:31
Vanavond nog de 1W MA25 beslechten, zijn we daar ook vanaf. *O*

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:02:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ben dus niet de enige verkoper hier :9

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• eldeegee
Taro schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:02:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Een soort van tot hier en niet verder. Jij kijkt het even vanaf de zijlijn aan neem ik aan?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
eldeegee schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:05:
[...]

Een soort van tot hier en niet verder. Jij kijkt het even vanaf de zijlijn aan neem ik aan?
Ik heb een stukje hoger nog een 2e sell order voor de resterende 50% staan, want ik reken altijd een wick boven zo'n MA mee. Waar veel mensen vanuit fomo instappen als de koers boven de MA's komt, stap ik dan uit met hopelijk als resultaat dat binnen 48-72 uur de koers er weer een stuk onder dipt, dan overweeg ik gaandeweg weer lager in te stappen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-12 05:52

knakworst

Get more sats!

Op momenten dat er NUL losers zijn op Binance, is er maar één advies. FOMO er niet in, zeker niet de shitcoins.

ZIL is op de 24 uur inmiddels in het rood. Als je ziet wat die daarvoor gedaan heeft niet heel gek trouwens.

[ Voor 33% gewijzigd door knakworst op 28-03-2022 21:15 ]

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
48k!!!!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
We gaan gewoon lekker door, morgen 69K :D

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Gewoon doorstoten nu. Geen gedoe en gezeur!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

keanu_ schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:24:
Gewoon doorstoten nu. Geen gedoe en gezeur!
Er zullen wel teveel grafiekengluurders zijn waardoor we even wat gas terug nemen. Dan gaat de rakket daarna alleen maar harder omhoog.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• eldeegee
Taro schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:09:
[...]

Ik heb een stukje hoger nog een 2e sell order voor de resterende 50% staan, want ik reken altijd een wick boven zo'n MA mee. Waar veel mensen vanuit fomo instappen als de koers boven de MA's komt, stap ik dan uit met hopelijk als resultaat dat binnen 48-72 uur de koers er weer een stuk onder dipt, dan overweeg ik gaandeweg weer lager in te stappen.
Op basis waarvan zet je die targets? Ik probeer mij steeds meer in crypto te verdiepen maar blijft lastig. Simpelweg de Fibonacci tool eroverheen en gokken maar, dat is wat ik veelal zie in YouTube filmpjes. Gebaseerd op puur lucht.
Die moving averages, wat ik niet begrijp is als we daar boven zijn, dat we dan bullish mogen zijn. We kunnen er net zo hard weer onder zakken? Wat is een support en waarom houdt een support daar stand? Waarom houden kopers die "punten" aan..

[ Voor 14% gewijzigd door eldeegee op 28-03-2022 21:31 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Coldcat schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:27:
[...]

Er zullen wel teveel grafiekengluurders zijn waardoor we even wat gas terug nemen. Dan gaat de rakket daarna alleen maar harder omhoog.
Wordt spannend ;)

• Coldcat

Coldcat

HODL

eldeegee schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:28:
[...]

Op basis waarvan zet je die targets? Ik probeer mij steeds meer in crypto te verdiepen maar blijft lastig. Simpelweg de Fibonacci tool eroverheen en gokken maar, dat is wat ik veelal zie in YouTube filmpjes. Gebaseerd op puur lucht.
Die moving averages, wat ik niet begrijp is als we daar boven zijn, dat we dan bullish mogen zijn. We kunnen er net zo hard weer onder zakken? Wat is een support en waarom houdt een support daar stand? Waarom houden kopers die "punten" aan..
Taro heeft een aantal mooie analysis in het NK topic gemaatk waar het allemaal uitgelegd wordt. Gewoon mee lezen en op een gegeven moment zeggen de lijnen je iets.

[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 28-03-2022 21:33 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AXS ook door de 72$ grens heen, eens kijken of die een leuke marge kan pakken tot na dagafsluiting.

Dan daarna doorknallen, mits BTC het toelaat.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Fib is zeker geen gebakken lucht, mits goed toegepast. En dan is zelden het geval in die met tubers.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik zit even naar de grafiek te kijken.

Hebben we nu een AYH in 2022?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_O6ypm7SSb7kx1_S9Si782bzZos=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BT3AWByU1sqi7AFJ9Z0GmepT.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqbr3YPZRsDuAbtRPMqObUyqs58=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IW9pnYxKRdJepueXnvjNH7jM.png?f=fotoalbum_large

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Ik zet de sell orders vaak net onder en net boven een MA, bijv. 500-1000 USD tussen beide. Ik gebruik verder geen tooling, ik hou het simpel.
Niet iedereen houdt er rekening mee, daarom stopt een koers er nooit exact op. Veel bots en traders handelen op basis van MA's. Maar als er bijv. veel beginnende traders zijn die inkopen op zo'n punt, dan stijgt de koers wel door, al dan niet op basis van fomo. Maar op een gegeven moment neemt die koopkracht af en dan dondert een koers weer in elkaar. De nieuwe traders gaan dan panicsellen en dan krijg je mooie rode candles die je als ervaren trader weer kunt benutten om laag in te kopen. 1-2 pogingen daarna wordt vaak een MA nogmaals doorbroken om dan definitief door te zetten.

Boven zo'n MA is er minder weerstand en dus is de kans groter dat de prijs verder stijgt. Maar dat gebied begint er niet bijv. 1 USD boven, maar is vaak ergens tussen de 500-2500 USD en dat kan dus een wick (=een lont op/onder de kaars/candle) worden.

Als veel mensen bullish zijn moet ik het vaak in de 24u na zo'n post ook even ontgelden, dan zie je ineens heel veel oude gezichten terug die allemaal hun gelijk komen halen en 1-2 dagen later volgt er een rode candle en dan zie je ze niet meer. Ik sta er zakelijk in: Gaat de koers vanaf hier direct door naar een nieuwe ATH: Helemaal prima, dan stap ik met iets minder Bitcoin weer iets hoger in. Mijn handelspot is overigens maar een fractie van mijn hodl pot, dus linksom of rechtsom ben ik tevreden over de uitkomst.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 28-03-2022 21:46 ]

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-12 09:34

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

/aluhoedje op

Wat nou, gewoon stel he...dat dit één grote 1 april grap is en dat de whales op 1 april alles keihard laten crashen en al spul hebben klaarstaan om al die messen daarna op te vangen om nog meer sats te hebben als grap :+
Hopelijk is het dan niet onze 1 april maar die van de USA en kunnen wij nog snel cashen...

/aluhoedje af

Geen slechte start van de week zo.
Maar als je deze avond wat met ERC-20 dingen moets doen dan was je wel zuur dat ging even over de 2000 GWEI heen

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
En weer aan boord, hopelijk wordt die 2e sell order zo nog geraakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/22e-hgcX8kHZqmbfCDbpAbbUvbo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hu6nB8eaje4bPHo8jDpTGjRf.jpg?f=user_large

Edit: Nice, op de cent nauwkeurig :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uuE46ujUvkc2XyhfAiAD-8JDrEc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mnKNrTpZMnlZzE3rILL84AOv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 28-03-2022 21:58 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

tymiek schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:47:
/aluhoedje op

Wat nou, gewoon stel he...dat dit één grote 1 april grap is en dat de whales op 1 april alles keihard laten crashen en al spul hebben klaarstaan om al die messen daarna op te vangen om nog meer sats te hebben als grap :+
Hopelijk is het dan niet onze 1 april maar die van de USA en kunnen wij nog snel cashen...

/aluhoedje af

Geen slechte start van de week zo.
Maar als je deze avond wat met ERC-20 dingen moets doen dan was je wel zuur dat ging even over de 2000 GWEI heen
Whales zijn net Duitsers, hebben geen gevoel voor humor, no worries :).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:55:
En weer aan boord, hopelijk wordt die 2e sell order zo nog geraakt.
[Afbeelding]

Edit: Nice, op de cent nauwkeurig :D
[Afbeelding]
Ik moet wel zeggen dat ze de laatste tijd minder fel zijn, heb op mijn verkooporders van afgelopen 2 weken maar een keer of 3 een opmerking gehad. Viel me erg mee ten opzichte van vorig jaar oktober/november.

Edit: oops reageerde op de verkeerde post van je, maar je weet wel wat ik bedoel, vermoed ik.

Mooie hit btw!

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 28-03-2022 22:00 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:47
Heb mijn fluf BTC gekocht op €30.101, net verkocht op €43.600. Ongeveer 45% winst in 2 maanden tijd. :7

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:25
Blow off top soon?
Ik vind het eerlijk gezegd te mooi om waar te zijn dat er wederom een bullmarkt komt. Maar hopelijk heb ik ongelijk.
Anyway lekker traden zo en de HODL pot blijft onaangetast

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12 23:55

Blaim

Cashback kroket

Deman23 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 22:03:
Blow off top soon?
Ik vind het eerlijk gezegd te mooi om waar te zijn dat er wederom een bullmarkt komt. Maar hopelijk heb ik ongelijk.
Anyway lekker traden zo en de HODL pot blijft onaangetast
You are here:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLTIZ2hZaVxrqL7bmDBiCH17458=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hVc5PIH4a29EvzynasQyHqvi.png?f=fotoalbum_large

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:03
Ik heb een paar semishitcoins op youhodler staan staken (MANA, ILV). Die zijn intussen zo sterk gestegen dat ik overweeg om ze naar EURS te converteren. Als je ziet vanwaar ze komen, zit er natuurlijk nog rek in... En het brengt intussen 30% resp. 25% op. Lastig.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Th1x4nG schreef op maandag 28 maart 2022 @ 22:13:
Ik heb een paar semishitcoins op youhodler staan staken (MANA, ILV). Die zijn intussen zo sterk gestegen dat ik overweeg om ze naar EURS te converteren. Als je ziet vanwaar ze komen, zit er natuurlijk nog rek in... En het brengt intussen 30% resp. 25% op. Lastig.
Het is niet alles of niets, je kunt ook bijv. 25-50% omzetten?

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:47
Deels winst nemen is ook een optie toch? Daar is niemand armer van geworden. d:)b

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:03
Taro schreef op maandag 28 maart 2022 @ 22:16:
[...]

Het is niet alles of niets, je kunt ook bijv. 25-50% omzetten?
GioStyle schreef op maandag 28 maart 2022 @ 22:16:
[...]

Deels winst nemen is ook een optie toch? Daar is niemand armer van geworden. d:)b
Dank voor de wijze woorden. O+

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zoals Taro zegt, doe een gedeelte, dat geeft echt rust in het koppie.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zeker weten @Blaim ? Lijkt eerder bij de oranje pijl te zijn >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cVRZhyHV7rZuYC0lJ3Uftyv9kB4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8JEuk6VGjV6LCzgt1y0MGvkt.png?f=fotoalbum_large

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2022 @ 22:53:
[...]

Zeker weten @Blaim ? Lijkt eerder bij de oranje pijl te zijn >:)

[Afbeelding]
Hehe maar goed dat het een cycle is. O-)

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44
FTM heeft er nog moeite mee om door te knallen.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:35
Misschien wel te vroeg verkocht, but I don't give a shit :+

Mooi spaceship om met het laatste flufje mee naar de maan te gaan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IU0zpPlp3xlEfZatRG0pJPRCGZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4zs2t9QfJyfjwMXrSVgMNT51.jpg?f=fotoalbum_large

Thnx BTC d:)b life changer in 2 jaar tijd.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Richh schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 00:25:

[Afbeelding]

Grats, klasse gedaan goos! Super om te zien. _/-\o_

• Richh
_O- _O-

Waar kan ik stemmen voor meme van de maand?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

[Afbeelding]

Nice. En gaat wel schelen ook als je je eigen pv systeem thuis hebt ipv €2 de liter tanken.

Voor de rest: insert
I see red candles.gif

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:53

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ah scheisse, net de dip gemist doordat die kleine iets later wakker werdt _O-

• thido
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:41

thido

Tilburg

Xqlus1ve schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 03:52:
Ik lees hier al een jaartje of wat mee maar nog niets gepost eigenlijk. Ik zag het dipje voorbij komen vanacht maar besloten hem te laten gaan. Wel ben ik blij dat ik niet de enige ben die eruit 'moet' vanwege de kleine. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen ;-)

All electric! 8500Wp / Vaillant l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh / Victron 32kWh

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:13
Shit happens. Buy order gister niet doorgezet en nu ook gemist. Maar het is vandaag dalende dinsdag dus komt nog wel een kansje. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pelox
Ik niet, heb precies het dipje verkocht voor het slapengaan. d:)b

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb de dip ook gemist, doordat die kleine van mij gewoon de hele nacht door slaapt. Belachelijk gewoon.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:33
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXq3W1bSrEwIGZljoJnpjNGpuj4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YJznCP4SArpDuDiZDUoEcXXT.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• BTFD
@Kol Nedra, de hidden gem komt aardig in beweging! ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:48

WhySoSerious

Be the change.

[Afbeelding]

Inderdaad Ioniq dus. Klassebak die je geen seconde te laat gekocht kunt hebben :)

Rij al bijna 2 jaar voor nog geen cent brandstofkosten per km. En afschrijving is ook bijna nihil als ik prijzen zie.

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-12 16:29
Wat is Waves aan het doen joh.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52

[Afbeelding]

Niet eens een BTC logo of een SHIB/DOGE sticker :/

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• zwembroek
zwembroek schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:02:
[...]

Er zit een behoorlijke weerstand rond de 1,20. Als die breekt dan moon. Zeker met het Gamestop nieuws blijft LRC nog ondergewaardeerd. De resistance van 1,20 is nu al zo'n 3 a 4 keer getest. Hij zou er een keer doorheen moeten knallen zou je zeggen.
Altijd leuk om een kans te spotten en er zelf niet naar handelen. 8)7
Bloed chagrijnig word ik daar van en het humeur was al niet te best . :P

[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 29-03-2022 09:17 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
LarryD schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 08:44:
Bizar, gisteren nog 37-38 dollar :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:16
BTFD schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 08:30:
@Kol Nedra, de hidden gem komt aardig in beweging! ;)
hahah, mooi toch 🥲

nothing stops this train

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

LarryD schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 08:44:
Misschien toch binnenkort maar eens verkopen nu het zo hoog staat. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-12 14:47
zwembroek schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:14:
[...]

Ik ben blij dat ik All-in ben gegaan :P
Al 35% in de plus

Heb alles sinds Januari uit de CEX gehaald naar de eigen Loopring Wallet.
Bevalt me erg goed

[ Voor 12% gewijzigd door m-tuning op 29-03-2022 09:52 ]

• zwembroek
m-tuning schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:41:
[...]

Ik ben blij dat ik All-in ben gegaan :P
Al 35% in de plus

Heb alles sinds Januari uit de CEX gehaald naar de eigen Loopring Wallet.
Bevalt me erg goed
@Skrunsies en @YES insert die Fuck You NFT even please....

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:01:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dF4_0E8c0idSGKYmvLg6usLjnyk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BBlTlB9vN0XY2SpkJmAxSYbL.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVDacXQOI27esNGbOAEgpbcEfqQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dX9iBl79ZTh6vneaTxlmQKbL.png?f=fotoalbum_large

Heb er twee in de aanbieding voor je.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:53

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:14:
[...]

_O-

Ik heb op basis van jouw post een flufje gekocht gisteren, zonder TA/plan gedaan te hebben. Heb inmiddels al een deel winst genomen. Dit is absoluut geen financieel advies overigens, sterker nog, dit is het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen. Het geeft wel weer treffend aan wat voor sentiment er nu heerst:)

Btw, voor de mensen die het leuk vinden om met arbitrage bezig te zijn: er worden om 17:30h een buts coins gelist op Kraken. Ik ben zelf trotse bezitter van Rubic ($RBC) en ik heb inmiddels RBC in mijn ERC20 en BEP20 wallets + RBC gedeposit op Kraken. Hopelijk komen er wat mooie kansjes zoals die zich voordeden bij de listing van OriginTrail ($TRAC) op Coinbase november jongstleden. Daar was het prijsverschil tussen Uniswap/KuCoin en Coinbase een slordige *2 tot *3 :)
Ook dit is geen financieel advies, arbitrage kan leuk zijn maar vergt veel aandacht en je moet maar net mazzel hebben.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:48
Tering hey, waarom is Waves zo aan het stijgen?
Niet dat ik klaag, met een aankoop van een behoorlijk hoeveelheid X jaar geleden, maar zijn het Russen die dit massaal kopen ofzo?
voor 1,50$ gekocht indertijd. _O-

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:25:
[...]

_O-

Ik heb op basis van jouw post een flufje gekocht gisteren, zonder TA/plan gedaan te hebben. Heb inmiddels al een deel winst genomen. Dit is absoluut geen financieel advies overigens, sterker nog, dit is het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen. Het geeft wel weer treffend aan wat voor sentiment er nu heerst:)

Btw, voor de mensen die het leuk vinden om met arbitrage bezig te zijn: er worden om 17:30h een buts coins gelist op Kraken. Ik ben zelf trotse bezitter van Rubic ($RBC) en ik heb inmiddels RBC in mijn ERC20 en BEP20 wallets + RBC gedeposit op Kraken. Hopelijk komen er wat mooie kansjes zoals die zich voordeden bij de listing van OriginTrail ($TRAC) op Coinbase november jongstleden. Daar was het prijsverschil tussen Uniswap/KuCoin en Coinbase een slordige *2 tot *3 :)
Ook dit is geen financieel advies, arbitrage kan leuk zijn maar vergt veel aandacht en je moet maar net mazzel hebben.
Heel 4Chan is aan het geilen op Rubic. Misschien koop ik er een kleine bag van als iedereen gedumpt heeft. :X

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Haha dat WAVES joh, ondertussen op 51 dollar :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:09
35k Bitcoin zien we nooit meer terug... Schip is uit de haven gevaren...

[ Voor 5% gewijzigd door MaStar op 29-03-2022 10:44 ]

• Richh
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:08:
[...]

Niet eens een BTC logo of een SHIB/DOGE sticker :/
Die gaat er nog op komen, no worries ;)

• OkkE

OkkE

Prosac schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:29:
Tering hey, waarom is Waves zo aan het stijgen?
Niet dat ik klaag, met een aankoop van een behoorlijk hoeveelheid X jaar geleden, maar zijn het Russen die dit massaal kopen ofzo?
voor 1,50$ gekocht indertijd. _O-
Ik kan ook zo snel niks vinden wat deze stijging eenvoudig kan verklaren. Had niet het idee dat er veel gebeurd binnen het project, maar volg het dan ook niet meer actief. Ik twijfel of het echt iets aanwijsbaars is of meer toeval... daarom ook zit ik er aan te denken te verkopen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:01:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bRMBHIZmXEEnkHQ8yrZhhSc_lk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fI4JaEpzNfHgsJLyJfqgHeKF.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:48
OkkE schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:52:
[...]

Ik kan ook zo snel niks vinden wat deze stijging eenvoudig kan verklaren. Had niet het idee dat er veel gebeurd binnen het project, maar volg het dan ook niet meer actief. Ik twijfel of het echt iets aanwijsbaars is of meer toeval... daarom ook zit ik er aan te denken te verkopen.
Ik ook, heb ook geen bijzonder nieuws gemist voor mijn gevoel. Enige verklaring kan zijn dat het een russisch project is/was. Behalve misschien de integratie met het Ethereum netwerk, maar dan nog vind ik het een vrij rappe stijging.
Toen het vorige week ergens rond de 28/30 stond dacht ik al aan verkopen, maar de daling was steeds minimaal, dus maar ff wachten nog. Gisteravond 38 euro, maar geen zin meer in gedoe, dus maar gaan slapen. En dan wakker worden met 43 euro. Inmiddels bijna 46.

47,50 :9~ _/-\o_

48,50 :X 8)7

• StevenzeN
Dikke vette ASTR

• LarryD
OkkE schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:52:
[...]

Twijfel nu ook ja. Had lange tijd flinke bags, het overgrote deel heb ik al van de hand gedaan en dat laatste zooitje kan er nu wel uit :P

Maarja, stel dat ie nog even doorgaat dan is het een ander verhaal. Zou echter goed kunnen dat het gewoon een paar whales zijn, denk niet dat de volumes nou zo hoog zullen zijn.

• Coldcat

Coldcat

HODL

MaStar schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:44:
Dat zeiden we over de 50k eerder ook :)

• BTFD
Kol Nedra schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:01:
ASTR staat op het punt te gaan moonen! (of rejection)
Moge het duidelijk zijn welke van de twee het is geworden! :7

• Jedi_Pimp
Blaim schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:38:
[...]

Heel 4Chan is aan het geilen op Rubic. Misschien koop ik er een kleine bag van als iedereen gedumpt heeft. :X
Dat klopt, Rubic is het kindje van /biz/. Neemt niet weg dat het een 30m project is en dat een Kraken listing voor een grote pump kan zorgen. Ik heb mijn bags al gevuld, kan prima de andere kant op gaan, even goede vrienden :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Die had ik even te laat in de gaten en had geen limit sell staan helaas voor mijn fluf op Kraken.

• OkkE

OkkE

Over WAVES, ik denk dat dit wel eens de stijging kan verklaren: https://invezz.com/news/2...ens-head-office-in-miami/

Hoofdpunten:
- Waves Labs is set to become the growth generator for the Waves ecosystem worldwide
- It will seek integration with leading blockchain protocols and support projects on Waves
- Waves Labs has appointed a senior leadership team of fintech and crypto experts

Waves Labs (WAVES/USD) is opening a U.S. head office in Miami and making a number of key hires in their U.S. senior leadership team, Business Wire reported. The news follows the February announcement of Waves’ transformation plan.

[ Voor 21% gewijzigd door OkkE op 29-03-2022 11:22 ]

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Dit is een mooie draad:

Over $MATIC onderpand voor Compound Finance en laatste minuut stemde een VC tegen met meer liquiditeit.
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=17mk&p=1

Hoera voor Proof Of Stake! :D _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Qunix op 29-03-2022 11:22 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:18
MaStar schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:44:
Vorige week stonden alle koop orders op de 15k, nu zoen we de 35k nooit meer terug. Blad aan de boom. :9~

• Pelox
Wat ik verkoop stijgt door en wat ik koop zakt. Ik kan het nog!

Zero.

• OkkE

OkkE

Pelox schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:28:
Wat ik verkoop stijgt door en wat ik koop zakt. Ik kan het nog!
Dus je hebt Waves verkocht? Heb je toevallig ook wat NEO of Nano dat je kan verkopen? Daar wil ik wel vanaf, maar liefst met leuke winst. :+

• Pelox
OkkE schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:40:
[...]

Dus je hebt Waves verkocht? Heb je toevallig ook wat NEO of Nano dat je kan verkopen? Daar wil ik wel vanaf, maar liefst met leuke winst. :+
Helaas, dus grote kans dat die dikke klappers gaan maken :9

Zero.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Hahaa, mooi om al die altcoinverhalen met dikke (potentiële) winst weer langs te zien komen! d:)b
Dat jullie winsten je een paradijs op aarde mogen bezorgen.

Hier nog steeds niks veranderd aan mijn PF. Dus nog steeds lange termijn:
BTC - 47%
ETH - 41%
NEXO - 5%
DOT - 4%
BNB - 2%

En nog steeds totaal geen zin om hier iets aan te veranderen. :)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:33
(jarig!)
Boh boh die waves doet eventjes een +60% 8)7
Gelukkig doen m'n loopringetjes het ook niet verkeerd :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• zwembroek
Khaelos schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:57:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6aii6b.jpg

• Kol Nedra
BTFD schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:10:
[...]

Moge het duidelijk zijn welke van de twee het is geworden! :7
yes! 1e TP is gehit, +80% winst 🙌

nothing stops this train

• LarryD
Vooralsnog heb ik precies op de top Waves verkocht 8-)

• StevenzeN
Kol Nedra schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:16:
[...]

yes! 1e TP is gehit, +80% winst 🙌
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSOf44BY2avJTP_90YI_816388w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aFS65ad2xh9rRNRr2JxHvyag.png?f=fotoalbum_large

ASTR en GLMR blijf ik een poos hodlen, 50% van mijn DOT's ook in ASTR geknalt.

[ Voor 7% gewijzigd door StevenzeN op 29-03-2022 12:28 ]

• Kol Nedra
StevenzeN schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:27:
[...]

[Afbeelding]

ik hodl wel door, maar inleg is er bijna uit ik hodl voornamelijk bitcoin he, altjes is maar voor tijdelijk 🥲

nothing stops this train

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

StevenzeN schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:27:
[...]

[Afbeelding]

GLMR wordt enorm gedrukt heb ik het idee... Ondanks de flinke buys valt hij toch terug elke keer.

Belangrijkste vraag: Waardoor?
Doordat er nieuwe muntjes in omloop worden gebracht?
Is een whale aan het accumuleren?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:43:
[...]

Is een whale @zwembroek aan het accumuleren?
FTFY

• StevenzeN
[...]

GLMR wordt enorm gedrukt heb ik het idee... Ondanks de flinke buys valt hij toch terug elke keer.

Ik denk doordat er nieuwe munten in de omloop werden gebracht, de circulating supply voor februari was ongeveer 85 miljoen, op 20 februari kwamen daar 100 miljoen bij vanuit de ICO.

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-12 14:47
Khaelos schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:57:
Toch nog iemand anders met LRC :)
Erg ondergewaardeerd naar mijn mening.
Heb je de Wallet ook al geactiveerd?

• zwembroek
[...]

Verwacht geen grote prijsacties omhoog voor mei. Als de bull dit jaar nog doorzet dan denk ik dat we ergens vanaf mei een flinke stijging kunnen verwachten. De prijs wordt waarschijnlijk gedrukt door VC's die hun tokens vanaf 11 maart hebben ontvangen. Deze verkopen ze geleidelijk op de markt. Op 11 april komt nog een interessante VC unlock vrij. Deze early backers hebben de tokens gekocht voor 0,01 dollar cent. Reken uit je winst. :P Ik kan me niet voorstellen dat de prijs boven de $3,50 uit gaat komen deze maanden. Ik verwacht ook geen grote koers dalingen omdat ik weet dat deze munten massaal worden opgekocht door collators die hun nodes in de active set willen houden. Die Nodes leveren nogal wat op. Als Bitcoin tegen die tijd weer bear territorium opzoekt dan zullen er weer genoeg koop momentjes zijn.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-12 13:49
Heeft er iemand zich al eens verdiept in Multichain (voorheen Anyswap). Ik neig er naar hier een zakje van te kopen. Ik weet niks van de tokonomics, of wat de token überhaupt bijdraagt. Maar de bridge functie wordt gebruikt, en lijkt me een no-brainer als dat het een toekomst heeft.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Skrunsies
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zp8Km-eT6xPG0hgeVdbJSzLnLKE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/JPhZgXvobVvKu06vIMr4X8vd.gif?f=user_large

Pagina: 1 ... 174 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!