nothing stops this train
Tot een tijd geleden zat ik er vuistdiep in maar sinds het onder een dollar dook eigenlijk niet meer naar gekeken tot pas geleden, toen ik dacht dat 0.29 wel de bodem zou zijn.
Beetje naar de 1d zitten kijken en mijn gokjes pakken iedere keer redelijk goed uit, van +10% tot zo'n +30%. Rookie numbers, I know. Maar voor een niet-trader vind ik 't best aardig.
Vroeg of laat moet hij toch weer een keer richting die 1 USD bewegen zou je zeggen. Project heeft daadwerkelijk een use case met echte gebruikers zonder al te veel gebakken lucht.
Les 1: DYOR, ook voor snelle Lambo's. Dit type Lambo heeft een reputatie van losvoetigDon Guacamole schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:15:
[...]
Haha nou volgens die kerel lag t aan de weg, vast niet aan de snelheid.
Ach, denk niet dat ik een lambo koop, volgens mij niet de beste investering.
Kan je beter iets hebben wat je een zorgeloze oude dag geeft.
Tenzij btc idd naar 5 miljoen gaat, dan worden we allemaal zo achterlijk rijk dat je dat ding gewoon kan pinnen.
Les 2: Zodra je in het serieuzere PK aantal (~ 250pk +) komt, ga op voertuigbeheersing cursus
Net zo goed als met crypto/investeringen -- ben je stront eigenwijs en doe je dat niet, dan is het gevolg de kreukelzone (crypto: het afvoerputje)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Welnee. Iets meer dan 300 pk hier, ik heb alleen nog maar een bumper kapot geredenD_Jeff schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:10:
[...]
Les 2: Zodra je in het serieuzere PK aantal (~ 250pk +) komt, ga op voertuigbeheersing cursus
Iedere idioot kan gas geven. Een cursus zelfbeheersing was in dit Lambo-geval waarschijnlijk nuttiger geweest.
Wist niet dat hij het was. Ah dan maakt hij de Lambo wel weer fabrieksnieuw! Komt goed!roflexx schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:36:
[...]
De 29-jarige miljonair Rick van Stippent crashte zondag met zijn Lamborghini tegen de vangrail op de A28. Hij was onderweg naar een autoshow in Assen, maar op de snelweg ging het helemaal mis. Zijn ’Lambo’ ligt volledig in de prak.
Als je een trader bent misschien wel.baba420 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:27:
Crypto moon, stonks moon. Je zou bijna op het sell knopje rammen zeg.
Afhankelijk van je doelen! Kratje bier, of lambo..baba420 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:27:
Crypto moon, stonks moon. Je zou bijna op het sell knopje rammen zeg.
Nu is die keuze gelukkig al geweest!
CHZ, AXS, Doge, iedereen moet het een keertje meemaken.Don Guacamole schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:42:
Zo, wat ben ik blij dat ik GMT op 0,15 heb verkocht, zeker nu ze bijna een dollar zijn. Stel je toch voor wat ik daarmee had moeten doen? Laten staan of verkopen?
Een illuster rijtje, doge: die rit naar 0,70 was inderdaad insane, ff 500% in een week.knakworst schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:43:
[...]
CHZ, AXS, Doge, iedereen moet het een keertje meemaken.
Shiba wel het ritje meegepakt en ook op tijd uitgestapt, al had ik daar achteraf veel meer in moeten gooien, maar ja, achteraf is lekker wonen.
Wat is de volgende parel? Wen moon?
Een Mazda3 MPS (standaard 261 pk, makkelijk te verbouwen naar 400-regio) heeft ook de geinig om heel makkelijk uit te breken (leuk voor de donuts, minder grappig bij een rotonde met sloot)Ray_ schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:18:
[...]
Welnee. Iets meer dan 300 pk hier, ik heb alleen nog maar een bumper kapot gereden(en dat was op een circuit)
Iedere idioot kan gas geven. Een cursus zelfbeheersing was in dit Lambo-geval waarschijnlijk nuttiger geweest.
Daarom is voertuigbeheersing zo idioot belangrijk: weet wat ie gaat doen onder welke omstandigheden en hoe daar mee om te gaan.
Verder Eensch:500km runway(droge baan) kan elke idioot aan.
Ter hoogte van de lichtmis heb je een stukje waar de A28 een stukje deint. Als je daar dan een dot gas in de lambo geeft dan stuiter je wel tegen de vangrail aan als je er niet mee bekend bent. Kun je nog zo graag accelereren van 80 naar 120 km /u maar met zo'n lambo lijkt mij wegligging toch anders dan met een doorsnee bak.roflexx schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:36:
[...]
De 29-jarige miljonair Rick van Stippent crashte zondag met zijn Lamborghini tegen de vangrail op de A28. Hij was onderweg naar een autoshow in Assen, maar op de snelweg ging het helemaal mis. Zijn ’Lambo’ ligt volledig in de prak.
Eens zien hoeveel weerstand de MA 25 biedt rond 48.3k. En of bitcoin 41.1k / MA7 gaat retesten als higher low. Zonder retest kan bitcoin knallen wat ie wil maar is de vangrail er ook snel genoeg.
Ontopic:
Ach nieuws over een eenzijdig kapot gereden Lambo vind ik leuker om te lezen dan ieders fire plannen waar een eigen topic voor is.Xqlus1ve schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:55:
Ik zie dat autoblog.nl ook aangeschoven is
Ontopic:
[Afbeelding]
Wenn moon wenn Lambo. Voor hoeveel slingeren ze die in de verkoop. Klein deukje voor de handige harry
Cro(nos)!Xqlus1ve schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:55:
Ik zie dat autoblog.nl ook aangeschoven is
Ontopic:
[Afbeelding]
nothing stops this train
kernie schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:58:
Willen jullie even stoppen met al die namen van muntjes te schreeuwen hier, ik begin te Fomo'en
KAVA is toch een mooi muntje. Zit tenminste wat beweging in (zowel op als neerKol Nedra schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:58:
jeetje MINA, KAVA gaat hard!
MINA trouwens ook, en nog wat shitcoins 💪
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 28-03-2022 13:05 ]
nothing stops this train
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hun stable LP blijft een bizarre geldprinter. SWP is redelijk constant, over een paar maandjes komen m'n eerste vesting periods vrij en dan gaan we eens even lekker compounden!
Mijn laatste twee grote buy orders zijn gevuld op 2,21 en 2,24.
Nu laat ik mijn voorraad aanvullen door de staking opbrengsten. En dat gaat snel genoeg.
11 april nog een grote unlock. De aankoopprijs voor deze VC's was 0,01 cent. Even afwachten wat dit met de koers doet. (Ik verwacht geen market sells maar het zou de koers wel flink kunnen drukken.) Ik koop zelf niet meer bij boven de $2. En ik hoop dat we daar nooit weer komen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Er komt een keer een tijd dan lach je om deze prijzen. Als Polkadot straks XCM v3 uitrolt dan gaat Moonbeam pas echt zijn ware potentie laten zien. Ik zie GLMR long term (als in na de Bitcoin halving in 2024.) makkelijk boven de $20 uit komen.sjorremans schreef op maandag 28 maart 2022 @ 13:19:
Lekker moontje van glimmer, nog 1 dollar erbij en dan sta ik weer quitte wat betreft glimmer
Ah zie dat dit alweer achterhaald is, intussen op $1,05 hahaDon Guacamole schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:42:
Zo, wat ben ik blij dat ik GMT op 0,15 heb verkocht, zeker nu ze bijna een dollar zijn. Stel je toch voor wat ik daarmee had moeten doen? Laten staan of verkopen?
Must. Resist. Fomo. zwembroek. Not. Helping.zwembroek schreef op maandag 28 maart 2022 @ 13:34:
[...]
Er komt een keer een tijd dan lach je om deze prijzen. Als Polkadot straks XCM v3 uitrolt dan gaat Moonbeam pas echt zijn ware potentie laten zien. Ik zie GLMR long term (als in na de Bitcoin halving in 2024.) makkelijk boven de $20 uit komen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Blijven investeren.....
De beste strategie is inderdaad blijven investeren en 30 jaar niet naar kijkenMaStar schreef op maandag 28 maart 2022 @ 13:56:
Mooie tijden en je ziet hoe perceptie veranderd. Vorige 47k was iedereen in mineur. Nu is iedereen happy en bullish.
Blijven investeren.....
Life is a challenge
dannelini schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:08:
Gisteren zijn er 47K Seekers gemint (seekers.xyz) met als doel niet alleen een vette 3D robot maar ook straks te fungeren als $SYLO node. Erg leuke utility swing aan het NFT plaatje. 15M$ opgehaald in de mint en 16M$ marketcap met de munt. Kan een leuke small cap gem worden. :-)
Wat is de munteenheid van Kenia?dannelini schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:08:
Gisteren zijn er 47K Seekers gemint (seekers.xyz) met als doel niet alleen een vette 3D robot maar ook straks te fungeren als $SYLO node. Erg leuke utility swing aan het NFT plaatje. 15M$ opgehaald in de mint en 16M$ marketcap met de munt. Kan een leuke small cap gem worden. :-)
Toch altijd mooi om met zo'n target op je lichaam rond te lopen.Coldcat schreef op maandag 28 maart 2022 @ 13:10:
Nexo is leuk bezig. Krijg een dikke hoodie aangeboden! Nu de kaart nog
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Is mij te ingewikkeld, dan maar een lambo minder op de oprit.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #22
Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:39:
En het topic zit alweer vol. Voor meer Crypto slowchat gaan we verder in hoofdstuk 22:
is er een daadwerkelijke limiet im aantal pages?Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:39:
En het topic zit alweer vol. Voor meer Crypto slowchat gaan we verder in hoofdstuk 22:
nothing stops this train
Sorry was de bron vergeten te vermelden.LarryD schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:39:
[...]
Over wat voor top hebben we het als we deze serieus nemen?
Is van Benjamin Cowen, die noemt niet echt een top volgens mij maar weet alles altijd wel mooi in perspectief te plaatsen. Zowel Bullish als Bearish.
Uit de topicstart:Kol Nedra schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:49:
[...]
is er een daadwerkelijke limiet im aantal pages?
Max Pages: 2100
Circulating pages: 345
Volume / 24h: 32.879 views
ATH: Nov 10 2021: 81.783 views
Volume / Post.NL cap: 8.795 posts
But, when ASTAR mooon?!Kol Nedra schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:49:
[...]
is er een daadwerkelijke limiet im aantal pages?
aaaah proberen de market te timen he? 🥲Spollie schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:58:
Hmm, nu heb ik spijt dat ik nog voor 35% in stablecoins zit. Ik was aan het wachten tot BTC rond de 38k zou komen om bij te kopen, maar dat moment is niet meer gekomenMoet voor mezelf nu wel de FOMO resisten en gewoon de 12% APY accepteren.
welkom, de fomo will kick-in 👊
nothing stops this train
Same, grote buyorders stonden rond de 28-29k. Maar die zijn noooit opgepikt... 12% is peanuts, 20-28% in Defi als je wat zoektSpollie schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:58:
Hmm, nu heb ik spijt dat ik nog voor 35% in stablecoins zit. Ik was aan het wachten tot BTC rond de 38k zou komen om bij te kopen, maar dat moment is niet meer gekomenMoet voor mezelf nu wel de FOMO resisten en gewoon de 12% APY accepteren.
Edit: geen fin. Advies, want de risicos zijn (marginaal) hoger.
[ Voor 6% gewijzigd door Tiepfoud op 28-03-2022 15:07 ]
Zou welkom zijn. Voorlopig heeft @zwembroek het gelijk aan zijn kant met zijn uitleg over ASTAR en GLMR.
/f/image/p5RidmKa13s8rOmtDJNRBleF.png?f=fotoalbum_large)
Blij dat ik in de dip een flink pakkie GLMR heb gekocht en in 30 en 90 dagen staking heb gegooid.
Ik dacht meer aan GLMR en MOVR als gelijke. 1 op KSM andere op DOT.Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2022 @ 15:07:
[...]
Zou welkom zijn. Voorlopig heeft @zwembroek het gelijk aan zijn kant met zijn uitleg over ASTAR en GLMR.
[Afbeelding]
Blij dat ik in de dip een flink pakkie GLMR heb gekocht en in 30 en 90 dagen staking heb gegooid.
GLMR vs ASTAR niet echt onderzoek naar gedaan. We gaan het zien.
Omdat jij NFT's jat en besmeurt!!Skrunsies schreef op maandag 28 maart 2022 @ 15:11:
[...]
Hey! Hoezo krijg jij meer likes met mijn meme dan ik kreeg met mijn meme![]()
[Afbeelding]
En timing/het ideale bericht om het onder te posten, denk ik.
YES schreef op maandag 28 maart 2022 @ 15:18:
[...]
Omdat jij NFT's jat en besmeurt!!
UberLurker Departement #GG.
Als je nu je GLMR met BTC koopt is t nog altijd een zeer mooie deal.Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2022 @ 15:07:
[...]
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik werd al achterdochtig toen ik zag dat de link niet door Taro of Oisyn was geplaatstYES schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:41:
[...]
spoiler:Heel slim dat je niet de meest gangbare/populaire hebt gepakt want zodra er 2 keer een Q in een YT link voor komt vertrouw ik hem niet
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Well that escalated quickly.....YES schreef op maandag 28 maart 2022 @ 15:18:
[...]
Omdat jij NFT's jat en besmeurt!!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
nothing stops this train
Dikke parel broer!dannelini schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:08:
Wel positief dat de 50 weekly ma dus ook beslecht is. Eerdere keren dat die na enige tijd werd gepasseerd kwam er een leuke run up daarna. En 47k voelt nu als fomo prijs maar kan bij een retest dus support bieden maar als fear price voelen. Beetje juni - september idee vorig jaar.
Het enige stukje waar hij wel overheen praat, is precies waar hier de cursor staat:Joosie200 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 17:59:
Stelletje Bruna juinsters.
[...]
Wel positief dat de 50 weekly ma dus ook beslecht is. Eerdere keren dat die na enige tijd werd gepasseerd kwam er een leuke run up daarna. En 47k voelt nu als fomo prijs maar kan bij een retest dus support bieden maar als fear price voelen. Beetje juni - september idee vorig jaar.
:strip_exif()/f/image/DUAKkzsl4FaSUZjQMNyNKlLY.jpg?f=fotoalbum_large)
Eind 2012 gingen we ook over 50w, om 3 weken later er weer voor langere tijd onder te duiken.
Dat noemt ie ook als mogelijk scenario. Dus hou alle opties open. En toch zie je sindsdien vaker bij het doorbreken en retesten later een run up dan het 2012 scenario.Ray_ schreef op maandag 28 maart 2022 @ 18:06:
[...]
Het enige stukje waar hij wel overheen praat, is precies waar hier de cursor staat:
[Afbeelding]
Eind 2012 gingen we ook over 50w, om 3 weken later er weer voor langere tijd onder te duiken.
Die 50w had toen bar weinig waarde. Vind het een erg ver gezocht scenarioRay_ schreef op maandag 28 maart 2022 @ 18:06:
[...]
Het enige stukje waar hij wel overheen praat, is precies waar hier de cursor staat:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Doe eens romantisch en boek een weekendje weekje Parijs met je vrouw of vriendin
En loop vervolgens ‘toevallig’ langs:
https://www.pbwsummit.com
[ Voor 3% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 28-03-2022 19:19 ]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Hopium? Op basis van deze plaat kun je ook concluderen dat de cycle ver in de nadagen zit (ondanks lengthening) en dat de rek naar boven er uit is (diminishing returns).
Maktub
Ik dacht dat Jedi en Majic hier redelijk positief waren, Mooody misschien ook?Darrell schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:28:
Wat vinden jullie hier van Do Kwon dan eigenlijk? Ik vind dat hier erg onderbelicht terwijl het niet niks is en best wel eens de katalysator van deze run kan zijn.
En in welk opzicht een katalysator? (Hoe) Zou het de koersen van andere platformen opstuwen?
Maktub
Berichtje wat ik hier eerder plaatste:MrMrq schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:36:
[...]
Ik dacht dat Jedi en Majic hier redelijk positief waren, Mooody misschien ook?
En in welk opzicht een katalysator? (Hoe) Zou het de koersen van andere platformen opstuwen?
https://u.today/terra-ust...ire-in-three-month-period
Dan is het in ieder geval al weer zo 2024.MrMrq schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:34:
[...]
Hopium? Op basis van deze plaat kun je ook concluderen dat de cycle ver in de nadagen zit (ondanks lengthening) en dat de rek naar boven er uit is (diminishing returns).
Hopium
Mij ook. Gelukkig gaat het PF lekker en is het eigenlijk absurd dat we er uberhaupt over klagen maar toch. Waarschijnlijk is dit het stukje ' hardheid' dat de mensen die meer traden allang hebben opgebouwd. You win some you lose some etc.HollovVpo1nt schreef op maandag 28 maart 2022 @ 18:09:
GMT blijft mij uitlachen
Ik zit helaas nog in de fase dat ik me een paar keer per dag afvraag wat ik allemaal had kunnen doen als ik die XXXX stuks GMT niet voor een duppie had weggedaan
Then again. BTC/ETH etc zijn uiteraard een veeel groter deel van mijn pf en ik moet toch zeggen deze maandag is boven verwachting ik had toch wat angst voor een terugval. Heerlijk
[ Voor 25% gewijzigd door twit op 28-03-2022 20:18 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Hoewel Waves leuke stakingrewards heeft, zijn er wel alle tekenen aan de wand dat deze coin momenteel het speeltje van de Whales zijn.
#Buyatownrisk #GeenFinAdvies
Op binance heeft hij ooit hoger gewicked 41.86 euro.D_Jeff schreef op maandag 28 maart 2022 @ 20:14:
Sh*tcoin/Alt Waves heeft zojuist een nieuwe ATH bereikt (en is momenteel in price discovery modus gegaan).
Hoewel Waves leuke stakingrewards heeft, zijn er wel alle tekenen aan de wand dat deze coin momenteel het speeltje van de Whales zijn.
Op de weekly zie je een prachtig W patroon. Richting een double top en dat is in principe bearish. Ik ga ervanaf blijven
En toch zojuist maar mijn winst gepakt. Opgepikt voor $11, dus een leuke x3. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!D_Jeff schreef op maandag 28 maart 2022 @ 20:14:
Sh*tcoin/Alt Waves heeft zojuist een nieuwe ATH bereikt (en is momenteel in price discovery modus gegaan).
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Je moet een plan volgen. De meeste coins storten in elkaar na de launch. Dus als je daarvan wilt profiteren is verkopen geen slecht idee. Dat een paar coins dan exploderen hoort erbij. Ik zet ze dan wel altijd om in BNB om die troep wat verder te laten groeien.twit schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:49:
[...]
Mij ook. Gelukkig gaat het PF lekker en is het eigenlijk absurd dat we er uberhaupt over klagen maar toch. Waarschijnlijk is dit het stukje ' hardheid' dat de mensen die meer traden allang hebben opgebouwd. You win some you lose some etc.
Ik zit helaas nog in de fase dat ik me een paar keer per dag afvraag wat ik allemaal had kunnen doen als ik die XXXX stuks GMT niet voor een duppie had weggedaan. De GMT verkoop staat nog in USDT niets te doen helaas.
Then again. BTC/ETH etc zijn uiteraard een veeel groter deel van mijn pf en ik moet toch zeggen deze maandag is boven verwachting ik had toch wat angst voor een terugval. Heerlijk
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Q7davloUFIZWBWcaiwR6gQkR.gif?f=user_large)
Wat is het ook een klein glad boefje dat Bitcoin. Stiekem naar die 48k kruipen, wachten tot wij mooon roepen en dan zijn we weer in ons aarschje gepakt.
Ga je wel op de top kopen?HollovVpo1nt schreef op maandag 28 maart 2022 @ 18:09:
GMT blijft mij uitlachen
Toch zal het percentage verkopers na de volgende LP lager zijn dan de afgelopen kerenColdcat schreef op maandag 28 maart 2022 @ 20:39:
[...]
Je moet een plan volgen. De meeste coins storten in elkaar na de launch. Dus als je daarvan wilt profiteren is verkopen geen slecht idee. Dat een paar coins dan exploderen hoort erbij. Ik zet ze dan wel altijd om in BNB om die troep wat verder te laten groeien.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/C2SQmwEqGPs530g3uzEx33K3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AhysbO748qDlGyISrniqDVkG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fI4JaEpzNfHgsJLyJfqgHeKF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QXcFwEIsrYsDtX0BpIAQxUKz.jpg?f=fotoalbum_large)