Zero.
Ja ik heb nu een winst waar ik heel blij mee ben dus dan durf ik het wel aan zeg maar. We gaan het meemaken.Jedi_Pimp schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:54:
[...]
Zou ik persoonlijk niet kunnen. Trades managen die in de plus staan is trouwens best lastig en eigenlijk een heel ander soort skill dan gevuld worden, vind ik zelf.
Edit: ik zet hem wel zo strak dat ik me niet kan voorstellen dat hij de nacht doorkomt trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 27-03-2022 22:57 ]
Organische groei.
Meh.
Dikke vette MOON!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ioniq toch?Richh schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:02:
Toch te vroeg die auto gekocht
Meh.
Dikke vette MOON!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/caTtikYgExKUGpKRwBO1wkaf.jpg?f=user_large)
Even een ode aan ons oud forumlid jaapio tijdens deze mooie stijging!
Hey Sjoerd huppel jij hier ook nog rond ouwe Limbo…ik dacht die zit ergens op tropisch eiland. Oh wacht dat kan nog steeds natuurlijk
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Zit ik ook, maar heb nu pas starlink ouwe...Ali Baba 1001 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:16:
[...]
Hey Sjoerd huppel jij hier ook nog rond ouwe Limbo…ik dacht die zit ergens op tropisch eiland. Oh wacht dat kan nog steeds natuurlijk
En dan verstoort die BTC raket het signaal ook nog regelmatig. Het kan erger
Heerlijk dit
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
In het kader van not your keys, not your coins.
Het allerbeste is natuurlijk je muntjes op de Ledger zetten.
Maar wanneer men er voor kiest om muntjes te staken. Bijvoorbeeld kraken, Nexo oid en men kiest voor vaste staking als in 3 mnd. Dan kan je er logischerwijs zelf niet bij 3 mnd lang.
Maar…. Dan nu de ham vraag, zijn de coins dan safe? Dus niet flex staking maar 3 mnd vast.
UberLurker Departement #GG.
Dochterlief heeft vandaag haar A zwemdiploma gehaald en gaat niet voor haar B.
Zoonlief moet nog eventjes, maar al met al 1 zwemles netto minder en dus 50% minder kans op een dump op de vrijdagmiddag.
Wen 420k?
Zero.
Congratz!Pelox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:26:
Nog meer bullish nieuws:
Zoonlief moet nog eventjes, maar al met al 1 zwemles netto minder en dus 50% minder kans op een dump op de vrijdagmiddag.
Wen 420k?
Zwemdiploma A betekent toch ook oud genoeg zijn om zelf op bed te gaan ? Hebben we dat gek*t ook niet meer
UberLurker Departement #GG.
Not your keys, not your coins... Dus nee, die zijn dan nog steeds niet safe. Maarja, wel extra rendement...Skrunsies schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:26:
Vanavond in een mini discussie geraakt.
Maar wanneer men er voor kiest om muntjes te staken. Bijvoorbeeld kraken, Nexo oid en men kiest voor vaste staking als in 3 mnd. Dan kan je er logischerwijs zelf niet bij 3 mnd lang.
Maar…. Dan nu de ham vraag, zijn de coins dan safe? Dus niet flex staking maar 3 mnd vast.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ff offtopic…Pelox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:26:
Nog meer bullish nieuws:
Wen 420k?
Onverstandig, zwemdiploma b is 1 sessie doorhalen en het maakt ze echt een stuk beter. B zou echt minimum moeten zijn
Ontopic…
M00n!
Lekker doorzetten voor ABC. A duurt het langst. B en C gaan relatief snel.Pelox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:26:
Nog meer bullish nieuws:
Wen 420k?
De jongste gaat hier in april beginnen en die laten we ook lekker doorknallen.
Maar goed, wil me er verder niet mee bemoeien
Voor ons zou het wel gunstig zijn idd.
[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 27-03-2022 23:46 ]
Of je je coins elders vast zet betekend niet per definitie dat ze dan veiliger staan opgeslagen. Dat is een aanname, maar weet je niet zeker.Skrunsies schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:26:
Vanavond in een mini discussie geraakt.
De coins zelf bewaren is veiliger, mits je fatsoenlijk omgaat met de sleutel
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 27-03-2022 23:48 ]
Darrell schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:48:
Heeft iemand dat speciale tegeltje van de weekly close nog?
Doe ik het voor maar bedoelde eigenlijk die andere.
Snap ik.Pelox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:48:
@Blik1984 & @Darrell Ik geloof jullie, maar ze is er klaar mee na de ellende van zwemles in coronatijd. Duurde allemaal veel te lang en de lol is er vanaf.
Ik ga mijn bedje opzoeken, benieuwd of we hier blijven hangen vannacht..
Truste.
ik laat hem open. Heb een x5 lopen vanaf 43.5. Heb stoploss op 45.5 staan.YES schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:42:
Mijn long staat inmiddels zo'n 20% in de plus, verleiding is groot om hem te sluiten maar ik ga ervan uit dat we nog verder gaan stijgen de komende tijd. Ik ga de stop loss wel omhoog zetten, een wickje naar beneden zal hem sluiten maar dan wel met een dikke winst
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dan zou ik als ik jou was een RMA aanvragen voor je kind, alle kinderen vinden zwemmen leukPelox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:48:
@Blik1984 & @Darrell Ik geloof jullie, maar ze is er klaar mee na de ellende van zwemles in coronatijd. Duurde allemaal veel te lang en de lol is er vanaf.
[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 28-03-2022 07:24 ]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
wat zoveel zou betekenen dat we ergens begin 2023 rond de 69k zitten.
Zonder gekheid is dit wel een mooie doorbraak. Als we die deze week kunnen houden zou dat een mooi bullish signaal zijn.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Cool! Dat tooltje scant gewoon het CC-topic op aantallen 'moon' en 'rekt'. 100% zeker!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Al is de Bart nog zo snel, de maan achterhaald hem wel.Vis schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:13:
Als dit maar geen Bartje wordt...
Zero.
Die van mij was gisteren na het verzetten van de stoploss vrijwel meteen uitgestopt door een klein wickje net onder de 46k. Hij stond open vanaf 42.5k dus ik heb er wel een leuke winst gepakt. Achteraf was mijn stoploss wellicht te strak, les voor de volgende keer, maar ik ben tevreden met mijn winst op dit moment.anti elppa schreef op maandag 28 maart 2022 @ 06:15:
[...]
ik laat hem open. Heb een x5 lopen vanaf 43.5. Heb stoploss op 45.5 staan.
Het was ook een long bij Bybit, waarbij je ook weer in BTC uitbetaald wordt dus het is niet zo dat je winst in dollars maakt en bij het uitstappen onderweg omhoog die dollars weer minder waard ziet worden, dus lekker blijven moonen dan maar.
Voor nu wacht ik weer af, ik gok op nieuwe weerstand op 47.7k-48k en daarna rond de 50.8k zo ongeveer. Als we op één van die levels iets terugvallen kijk ik of er een nieuwe entry in zit. Eventueel al eerder als we de bull market support band nog gaan testen maar die heb ik niet standaard in mijn BTC chart zitten dus ik weet niet precies waar die ligt, zometeen maar eens opzoeken.
Edit: even opgezocht maar die retest is wel een aardig stukje naar beneden weer, ik denk/hoop niet dat die eerst nog komt eigenlijk
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 28-03-2022 08:19 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zou kunnen dat we die nog gaan testen. Volgens mij hadden we in de periode juli - november ook een keer een stevige retrace van 52 naar 39,5k. Maar liever niet inderdaad !YES schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:16:
[...]
Die van mij was gisteren na het verzetten van de stoploss vrijwel meteen uitgestopt door een klein wickje net onder de 46k. Hij stond open vanaf 42.5k dus ik heb er wel een leuke winst gepakt. Achteraf was mijn stoploss wellicht te strak, les voor de volgende keer, maar ik ben tevreden met mijn winst op dit moment.
Het was ook een long bij Bybit, waarbij je ook weer in BTC uitbetaald wordt dus het is niet zo dat je winst in dollars maakt en bij het uitstappen onderweg omhoog die dollars weer minder waard ziet worden, dus lekker blijven moonen dan maar.
Voor nu wacht ik weer af, ik gok op nieuwe weerstand op 47.7k-48k en daarna rond de 50.8k zo ongeveer. Als we op één van die levels iets terugvallen kijk ik of er een nieuwe entry in zit. Eventueel al eerder als we de bull market support band nog gaan testen maar die heb ik niet standaard in mijn BTC chart zitten dus ik weet niet precies waar die ligt, zometeen maar eens opzoeken.
Edit: even opgezocht maar die retest is wel een aardig stukje naar beneden weer, ik denk/hoop niet dat die eerst nog komt eigenlijk
Nou ja, als het even wat langer sideways gaat, of zelfs iets blijft stijgen, trekt die support band ook omhoog en kan de retest wellicht wat minder lompDeman23 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:24:
[...]
Zou kunnen dat we die nog gaan testen. Volgens mij hadden we in de periode juli - november ook een keer een stevige retrace van 52 naar 39,5k. Maar liever niet inderdaad !
Op dit moment zou het niet zo prettig zijn nee
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 28-03-2022 08:26 ]
Zero.
Ik ookPelox schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:26:
Volgens mij heeft Will Smith zijn btc in de low verkocht.. Doet gekke dingen met mensen zo'n pompje.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Top 5 cryptocurrencies to watch this week: BTC, ADA, AXS, LINK, FTT
https://cointelegraph.com...week-btc-ada-axs-link-ftt
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 28-03-2022 09:02 ]
Heb je al iemand een mep verkocht?Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:41:
[...]
Ik ook. Zaterdag ingekocht, vannacht na weekafsluiting op 46.8 verkocht met een prima percentage. Ik denk dat ik even een weekje stop met traden, de afgelopen week was echt hit na hit na hit. Heb nu alleen nog een stel RNDR klaarstaan om bij 3 dollar de deur uit te gooien.
Zero.
Alleen Chris Rock.Pelox schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:02:
[...]
Heb je al iemand een mep verkocht?![]()
[Afbeelding]
Nah, meppen is niet echt mijn ding.
Mooi duidelijke range.Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:01:
Leuk artikel met een beetje TA onderbouwing per munt.
Top 5 cryptocurrencies to watch this week: BTC, ADA, AXS, LINK, FTT
https://cointelegraph.com...week-btc-ada-axs-link-ftt
[Afbeelding]
Chart van LINK is ook wel interessant, als die neergaande trendlijn doorbroken wordt kan ie wel flink uitbreken denk ik.
Ga er verder niets mee doen overigens
ik kom vandaag niet werken!
groetjes
Nedra
nothing stops this train
Beste baas,
Ik kom wat later. Ben even naar de Bruna.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zucht...
Gezien mijn onderschrift, had ik geen andere keus!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Vorige week wat getrade met QSP en te lang vast gehouden. Die winst moet je echt op tijd nemen en stoppen.
FTFYKol Nedra schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:05:
Beste baas,
groetjes
Mooyal
Ik ook niet, heb een weekje verlofKol Nedra schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:05:
Beste baas,
groetjes
Nedra
Ze proberen er natuurlijk alles aan te doen om de controle te behoudenQunix schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:22:
We hadden kort geleden nog de mogelijke PoW-ban wat niet doorgaat, nu hebben we het volgende: https://www.crypto-inside...-ons-zorgen-moeten-maken/
Zucht...
PS5
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Er zit een behoorlijke weerstand rond de 1,20. Als die breekt dan moon. Zeker met het Gamestop nieuws blijft LRC nog ondergewaardeerd. De resistance van 1,20 is nu al zo'n 3 a 4 keer getest. Hij zou er een keer doorheen moeten knallen zou je zeggen.Jackson6 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:35:
Loopring moon!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ook niet maar dat is omdat ik bij bijv AXS al aardig wat muntjes in staking heb zitten op zowel 90 als 60 dagen. Mocht je die nog niet hebben is 2 muntjes op binance (90 dagen, max amount 2 coins (120,69% rewards)) wel grappig eventueel.YES schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:05:
[...]
Mooi duidelijke range.
Chart van LINK is ook wel interessant, als die neergaande trendlijn doorbroken wordt kan ie wel flink uitbreken denk ik.
Ga er verder niets mee doen overigens
Ik ga mijn alts niet uitbreiden dus deze laat ik schieten, wel bedankt voor de tipNgangatar schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:09:
[...]
Ik ook niet maar dat is omdat ik bij bijv AXS al aardig wat muntjes in staking heb zitten op zowel 90 als 60 dagen. Mocht je die nog niet hebben is 2 muntjes op binance (90 dagen, max amount 2 coins (120,69% rewards)) wel grappig eventueel.
Overigens is het voor mij altijd een beetje een vraagstuk of het slim is om in alts te stappen als BTC de lucht in gaat, de vraag is altijd of alts BTC kunnen out-performen of dat je daar uiteindelijk niet veel mee opschiet. Ik ben daardoor zelf gewend om vaak naar de ALT/BTC pairs te kijken ipv ALT/FIAT
Hopelijk is de auteur geen diplomaat, hij weet het verschil tussen een threat en een thread niet (ook in cursief is het fout).Qunix schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:22:
We hadden kort geleden nog de mogelijke PoW-ban wat niet doorgaat, nu hebben we het volgende: https://www.crypto-inside...-ons-zorgen-moeten-maken/
Zucht...
Het is een beetje een clickbaittitel, zorgen maken klinkt altijd zo 'het overkomt me'. Waarom staat er nooit bij 'en twee manieren om hier invloed op uit te oefenen'
[ Voor 15% gewijzigd door Wiley99 op 28-03-2022 10:32 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Voor mij zijn alts voor staking en uiteindelijk weer verkoop, ik heb het dan over Binance. BTC voor HODL en trade.YES schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:23:
[...]
Ik ga mijn alts niet uitbreiden dus deze laat ik schieten, wel bedankt voor de tip
Overigens is het voor mij altijd een beetje een vraagstuk of het slim is om in alts te stappen als BTC de lucht in gaat, de vraag is altijd of alts BTC kunnen out-performen of dat je daar uiteindelijk niet veel mee opschiet. Ik ben daardoor zelf gewend om vaak naar de ALT/BTC pairs te kijken ipv ALT/FIAT
Kraken is voor alts staking lange termijn. (KSM/DOT/ATOM)
Crypto.com voor shit/giggles/cashback.
Gelukkig heb ik nog ff ingeslagen op 60 cent, op naar die 10 dollar!zwembroek schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:02:
[...]
Er zit een behoorlijke weerstand rond de 1,20. Als die breekt dan moon. Zeker met het Gamestop nieuws blijft LRC nog ondergewaardeerd. De resistance van 1,20 is nu al zo'n 3 a 4 keer getest. Hij zou er een keer doorheen moeten knallen zou je zeggen.
Ja ik heb alts puur voor de centen, hoger risico maar hopelijk ook meer winst. Daarbij verzamel ik sats. Als een alt, in verhouding, harder in sats gaat dan in $, dan gebruik ik dat om mijn potje sats ermee aan te vullen, op termijn.Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:32:
[...]
Voor mij zijn alts voor staking en uiteindelijk weer verkoop, ik heb het dan over Binance. BTC voor HODL en trade.
Kraken is voor alts staking lange termijn. (KSM/DOT/ATOM)
Crypto.com voor shit/giggles/cashback.
Het einddoel is hetzelfde, maar op een iets andere routeYES schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:35:
[...]
Ja ik heb alts puur voor de centen, hoger risico maar hopelijk ook meer winst. Daarbij verzamel ik sats. Als een alt, in verhouding, harder in sats gaat dan in $, dan gebruik ik dat om mijn potje sats ermee aan te vullen, op termijn.
Ik ga puur voor de lambo. De route is zo snel mogelijk. Ik investeer in de krochten van de shitcoinholes voor een zo groot mogelijk rendement.YES schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:35:
[...]
Ja ik heb alts puur voor de centen, hoger risico maar hopelijk ook meer winst. Daarbij verzamel ik sats. Als een alt, in verhouding, harder in sats gaat dan in $, dan gebruik ik dat om mijn potje sats ermee aan te vullen, op termijn.
Overigens zit mijn beste rendement op btc en ether, maar ooit komt de dag dat mijn alts gaan vlammen!
Hoop ik..
Enjoy the rideDon Guacamole schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:41:
[...]
Ik ga puur voor de lambo. De route is zo snel mogelijk. Ik investeer in de krochten van de shitcoinholes voor een zo groot mogelijk rendement.
Overigens zit mijn beste rendement op btc en ether, maar ooit komt de dag dat mijn alts gaan vlammen!
Hoop ik..
Deze oude lul gaat voor QOL ipv een Lambo
Echt?StevenzeN schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:17:
https://www.nu.nl/economi...-niveau-van-dit-jaar.html
De reacties worden steeds positiever.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XfbNAfdzHW6tJjIeVDAWTgcL.png?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zijn van die Henk & Ingrids die 5 tientjes Shiba hebben gekocht op de top en nu helemaal zijn verzuurd.
Je weet toch, autopoetser worden, en dan zo snel mogelijk over een viaduct.....Lambo to the moon...Don Guacamole schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:41:
[...]
Ik ga puur voor de lambo. De route is zo snel mogelijk.
Haha nou volgens die kerel lag t aan de weg, vast niet aan de snelheid.Get!em schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:12:
[...]
Je weet toch, autopoetser worden, en dan zo snel mogelijk over een viaduct.....Lambo to the moon...
Ach, denk niet dat ik een lambo koop, volgens mij niet de beste investering.
Kan je beter iets hebben wat je een zorgeloze oude dag geeft.
Tenzij btc idd naar 5 miljoen gaat, dan worden we allemaal zo achterlijk rijk dat je dat ding gewoon kan pinnen.
Daarom zei ik ook "steeds positiever"
Gisteren heeft die droeftoeter me 1,5 uur van mijn weekend gekost, die sowieso al 1 uur te kort duurde.Get!em schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:12:
[...]
Je weet toch, autopoetser worden, en dan zo snel mogelijk over een viaduct.....Lambo to the moon...
Als hij meeleest: je bent een droplul!
Verwijderd
MwoahVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:23:
Ik kijk zn filmpjes op YT en verwacht niet dat hij te hard heb gereden. Is echt een prima kerel
https://www.dumpert.nl/item/100026312_94cab246
Of 40 en die lambo 80.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:27:
[...]
valt toch wel mee? rij je zelf 80km en de ander netjes 130. prima te doen
Verwijderd
ja daarom je weet het niet,
het stukje is ook sowieso anders want eerst 2 baans lijkt die harder te rijden dan de filmer, prima kan. en ongeluk is op snelweg met 3-4 banen dusja, miss ging die wel ff 280 klappen , maar doordat ze geen lichamelijk schade hebben lijkt me dat die echt wel 130-150 max reed.
ah fijn, RBW gaat weer ff pumpen deze week lets fucking goooo
Wie reed eigenlijk in die lambo?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:32:
[...]
ja daarom je weet het niet,
het stukje is ook sowieso anders want eerst 2 baans lijkt die harder te rijden dan de filmer, prima kan. en ongeluk is op snelweg met 3-4 banen dusja, miss ging die wel ff 280 klappen , maar doordat ze geen lichamelijk schade hebben lijkt me dat die echt wel 130-150 max reed.
ah fijn, RBW gaat weer ff pumpen deze week lets fucking goooo
De 29-jarige miljonair Rick van Stippent crashte zondag met zijn Lamborghini tegen de vangrail op de A28. Hij was onderweg naar een autoshow in Assen, maar op de snelweg ging het helemaal mis. Zijn ’Lambo’ ligt volledig in de prak.
Ik geniet altijd wel van dit soort filmpjes. Leedvermaak is niet de meest nette vorm van vermaak, i know, maar dat zal me een rotzorg wezen.roflexx schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:36:
[...]
De 29-jarige miljonair Rick van Stippent crashte zondag met zijn Lamborghini tegen de vangrail op de A28. Hij was onderweg naar een autoshow in Assen, maar op de snelweg ging het helemaal mis. Zijn ’Lambo’ ligt volledig in de prak.
Bartje in de maak? Hoop van niet.
Waar dat?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:29:
dikke BIFI gaat ook lekker. nom nom nom
Vanmorgen bijgekocht, nom nom nomVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:29:
dikke BIFI gaat ook lekker. nom nom nom
mag nog wel een stukkie stijgen voor mij trouwens.. x 10 of zo..
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 28-03-2022 11:46 ]
Zero.
Zo behoudend weer.Pelox schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:45:
[...]
mag nog wel een stukkie stijgen voor mij trouwens.. x 10 of zo..
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2Hymq1qyrzzTNJ59XgoGd9AH.jpg?f=user_large)