[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.035.592 views

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:00

Vis

Ngangatar schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:10:
[...]

Vermoedelijk waren er veel mensen die twijfelden om nog een keer CELR te kopen en doet men dit nu vanwege hogere staking rewards?
Kan ja, denk ook de optie om je celertjes te staken bij hun eigen SGN 2.0.
En de 5B transactie volume is aangetikt. Wellicht wat hype nu, hödl.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-05 07:40
Interessant om te lezen de motivaties van iedereen. Ik werk nu bijna 15 jaar in een 4 ploegen systeem. Eerlijk gezegd begint het me steeds meer op te breken met name de nachten oa. in combinatie met kinderen. Dat ik dankzij crypto dit binnenkort anders kan gaan invullen ben ik dan ook erg blij mee 😊

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 18:14
anti elppa schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:49:
[...]

grappig, hier ook directie functie. Ik kan mijn rol ook zeer zeker niet partime doen, dus minder werken gaat niet (binnen deze rol). Kan natuurlijk gewoon opstappen. Of praten over een andere rol en dan rustig de boel overdragen als ze een vervanger gevonden hebben. Voorlopig wil ik dat toch ook nog niet. Is zelfs kans dat ik binnen een jaar nog een stap ga maken.
Same here. Ik denk er echter al een jaar of twee zeer regelmatig over om er een punt achter te zetten een tijd niets te gaan doen en daarna misschien iets heel anders te gaan doen. Helaas geen goede sell orders en doelen met mezelf afgesproken waardoor ik voorlopig nog even moet wachten op een BTC terug op ~60k+ maar dan kan het toch echt wel eens zover zijn. Paar maandjes bali, paar maandjes rest van de wereld, ondertussen kijken of er nog iets van een digital-nomad achtig leventje op te bouwen is voor wat side inkomsten. Lijkt me heerlijk ! :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:03
twit schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:58:
[...]

Same here. Ik denk er echter al een jaar of twee zeer regelmatig over om er een punt achter te zetten een tijd niets te gaan doen en daarna misschien iets heel anders te gaan doen. Helaas geen goede sell orders en doelen met mezelf afgesproken waardoor ik voorlopig nog even moet wachten op een BTC terug op ~60k+ maar dan kan het toch echt wel eens zover zijn. Paar maandjes bali, paar maandjes rest van de wereld, ondertussen kijken of er nog iets van een digital-nomad achtig leventje op te bouwen is voor wat side inkomsten. Lijkt me heerlijk ! :)
Ja ik zie mezelf dat dus ook zeker doen. Ik kan ook nu al. Kan zo 10 - 15 jaar op reserves leven maar dan moet ik daarna wel echt tot pensioen aan de bak, en dat zie ik niet echt zitten + ik vind mijn werk echt nog helemaal geweldig.
Kijk als BTC naar 200-400k range gaat dan zou er wel een kans zijn dat ik op kortere termijn al stop.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
[...]

Toch wel een beetje jammer dat nagenoeg iedereen tegenwoordig digital nomad is of kan zijn. Sinds de careuna kan iedereen en alles thuiswerken of langere tijd vanuit het buitenland werken - ook bij mainstream organisaties.

Wat ben ik trouwens intens brak. Hoe krijg ik 't weer voor elkaar, vraag ik me weleens af.

Is Jaapio al gesignaleerd trouwens?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 14:16
Mijn motivatie is om met zo min mogelijk inzet genoeg te verdienen dat nodig is om te kunnen doen wat ik wil.

Grootste doel is het continu verlagen van de lasten, waardoor minder geld en dus minder inzet/uren nodig is/zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Pelox op 27-03-2022 11:28 ]

Zero.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:08
Leuk, al dat praten over Financially Independent, Retire Early. Er is overigens een heel Tweakers topic voor.

Ik zat te denken of ik nog wat extra inkomsten kon genereren. Misschien met handel in populaire domeinnamen…

Wie was me voor?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kYfTxYi0moNl_QLdMW7U90sqIkQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/M1jXb8PjXqO15a4X2vPAivsE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door MrMrq op 27-03-2022 11:42 ]

Maktub

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 27-03 16:38
Pelox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 07:40:
[...]

Mijn 2 kratjes celr zijn er al 4 oOo

Kijk ook even naar Zil... 7(8)7
Wowow Zil +63% :D!

Nog eens +80% voor ik weer break even sta -_-

Celr trouwens ook nog een verdubbeling nodig. Ik durfde ze helaas echt niet te middelen nadat het al eens fout was gegaan ;w

Grappig om te lezen dat de Crypto eindbazen hier ook eindbazen in het echte leven zijn oOo

[ Voor 30% gewijzigd door AlterBridge op 27-03-2022 11:47 ]

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ma5P_9il4g72K4YPvrZfD3yw85Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NRA3BlXfbVw00AC2nMhqB9sf.jpg?f=fotoalbum_large

Jaapio heeft andere problemen zie ik....

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ronald.42 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:43:
[Afbeelding]

Ik las het net en wou al posten
https://www.rtlnieuws.nl/...eppel-a28-snelweg-politie

Wie had geen zin meer in een witte Lambo?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ronald.42 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:43:
[Afbeelding]

Koersen aan het checken tijdens het rijden neem ik aan...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• MrMrq
Taro schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:59:
[...]

Koersen aan het checken tijdens het rijden neem ik aan...
Er zijn in ieder geval bizarre charts op de weg geprint….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J17CtqMCjRiCJMZCiAJt5YtdSm8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NN9tKY6613XvMkrYzzuXpBHO.png?f=fotoalbum_large

Maktub

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
MrMrq schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:01:
[...]

Er zijn in ieder geval bizarre charts op de weg geprint….

[Afbeelding]
En een dikke -80% voor de Lambo

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Verwijderd

When sunday pump? 48k vanavond please :)

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-05 21:42
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:22:
When sunday pump? 48k vanavond please :)
Sunday..... pump?! Ik ken alleen de sunday dump.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

resusaapje

h less

Hello bitches!

Hebben jullie me gemist? Vast niet. Nou, ik jullie wel!

Potjandorie, op en neer naar Polen gereden, kom ik terug, BTC op hetzelfde niveau. Zo teleurgesteld...

Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Ik hoop vooral mooie longterm investeringen te maken. Wat extra's voor later.
Nu was ik er niet toen BTC <1k was, of ETH< 250,-. Dus met gespreid portfolio hoop ik vooral alts te zien gaan (lees: ADA, COTI etc).

Kleine gains mooi, maar een klapper over 3-5jr is waar ik op inzet. Crypto is ver van geintegreerd en adoptie.
Long-term bullish :)

[ Voor 26% gewijzigd door keanu_ op 27-03-2022 12:57 ]

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03-2025
Wat mij opvalt is dat de koers van BETH nog maar 3.5% lager ligt dan die van ETH.
Dit lag altijd dichter in de buurt van de 8-10%.

Zou dit betekenen dat ETH2.0 er snel zit aan te komen?
Zou mooi zijn

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-02 18:14
Blender_01 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:41:
Wat mij opvalt is dat de koers van BETH nog maar 3.5% lager ligt dan die van ETH.

Zou mooi zijn
Ik dacht ergens gelezen te hebben rond juni-juli? Weet de bron niet meer dus weet ook niet of dat echt officieel is.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-04 10:00
Gek hoe dit werkt, bij de dip naar 34K wel bijgekocht maar niet volle bak, want iedereen dacht we gaan nog lager. Staan we nu 10K hoger en krijg ik fomo om meer te kopen, raar hoe m’n brein hiermee om gaat.
Denk dat ik t beter bij dca kan houden om emotie uit te schakelen..

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Don Guacamole schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:54:
Gek hoe dit werkt, bij de dip naar 34K wel bijgekocht maar niet volle bak, want iedereen dacht we gaan nog lager. Staan we nu 10K hoger en krijg ik fomo om meer te kopen, raar hoe m’n brein hiermee om gaat.
Denk dat ik t beter bij dca kan houden om emotie uit te schakelen..
Mijn inkoop moment is gisteren geraakt dus ik wacht ff op een hopelijk mooie weekafsluiting.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 13:09

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Blender_01 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:41:

Zou mooi zijn
Zou dat ook een indicatie zijn voor hoe het later gaat met DOT en BDOT? Want daar zie ik nog best wel een leuk model in nu met zo 60% extra voor je DOT en twee jaar wachten om je DOT + die 60% weer terug te krijgen. Daar moet je dan niet te lang mee wachten, dus tot het in de buurt komt van de wisseling, want dan neemt het mogelijk (sterk?) af.

Ok het staat lang vast maar soms is een lange termijn investering niet erg :)

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• MrMrq
resusaapje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:44:
Hello bitches!

Hebben jullie me gemist? Vast niet. Nou, ik jullie wel!
Jawel! Allemaal berichtjes als ‘we missen Resusaapje, die gekke Fries’ en ‘hij moet wel babes komen posten vanaf de 69k’ en ‘Resusaapje is vast Snitserklaas.’

Maktub

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

MrMrq schreef op zondag 27 maart 2022 @ 14:02:
[...]

Jawel! Allemaal berichtjes als ‘we missen Resusaapje, die gekke Fries’ en ‘hij moet wel babes komen posten vanaf de 69k’ en ‘Resusaapje is vast Snitserklaas.’
Aah, schatjes toch O+

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

Beste @Snitserklaas,

Aangezien mijn crypto maar niet beweegt, wil ik graag een boottochtje over het Snitsermeer bij wijze van troost. Kunt u dat regelen?

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 18-05 10:55
Dit kan nog een serieus tijdje doorgaan precies...
Of we moeten uit die langzame compressie breken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_8uzL0fHI2Rg1W32PVhqrbCf9s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yS3jCgJt8cxxhySVC5pyoQHB.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Lekker man. In de tuin, zonnetje, biertje en de selderij organisch zien goeien.

• AlterBridge
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3MFAvrIj0gV9zy2MYxa_WidU2s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/etbA4XPpG7UnWbz9QuP5FuG3.jpg?f=fotoalbum_large

Bier, tieten, strand, zon en MOON!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Muziekie erbij.

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-02 10:24
Eindelijk er zit weer beweging in mijn VET pot.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 13:42
VET doet wel even een lekker moontje ja :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• eldeegee
sjorremans schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:03:
VET doet wel even een lekker moontje ja :+
Mocht ook wel. Één van de coins die het hardst door t putje ging. Maargoed HODL dat ding al zo lang. Nog altijd een zwaar ondergewaardeerd muntje imo.

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-05 14:40
Iemand toevallig nog nieuws kunnen vinden wat de reden is van deze stijging? Zag op Reddit iets over geruchten dat het gelist gaat worden op Coinbase maarja dat horen we al jaren haha..

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-03 14:02
Bijna 40% in 24 uur tijd voor VeChain! Iemand enig idee wat deze stijging veroorzaakt heeft?
Ik heb zelden zo’n stijging meegemaakt bij een ‘oude’ altcoin. :D

Verwijderd

Alpina schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:52:
Interessant om te lezen de motivaties van iedereen. Ik werk nu bijna 15 jaar in een 4 ploegen systeem. Eerlijk gezegd begint het me steeds meer op te breken met name de nachten oa. in combinatie met kinderen. Dat ik dankzij crypto dit binnenkort anders kan gaan invullen ben ik dan ook erg blij mee 😊
Lekker! Tis je gegund, ruk ploegendiensten. _/-\o_
[...]

anti elppa schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:03:
[...]

Ja ik zie mezelf dat dus ook zeker doen. Ik kan ook nu al. Kan zo 10 - 15 jaar op reserves leven maar dan moet ik daarna wel echt tot pensioen aan de bak, en dat zie ik niet echt zitten + ik vind mijn werk echt nog helemaal geweldig.
Kijk als BTC naar 200-400k range gaat dan zou er wel een kans zijn dat ik op kortere termijn al stop.
Heerlijk om te lezen dit _/-\o_

Dit is precies waarom ik sinds kort begonnen met met traden. Stukje vrijheid terug krijgen. Al zou het maar 1 dag per week minder werk opleveren, dan ben ik al helemaal gelukkig. Het ultieme doel is natuurlijk FIRE. Niet dat ik werken vies vind btw, in tegendeel!

Omdat ik er niet hals over kop in wou duiken (en het dus meer gokken zou zijn / yoloen op shitcoins) ben ik ontzettend klein begonnen en me gaan inlezen / video's aan het kijken hoe dat nou precies werkt, waar je naar kijkt etc. En verdomme, het is nog leuk en interessant ook :+

Klein beginnen, portfolio vergroten / uitbreiden tijdens bullruns en DCA'en in de bearmarkets. (in grote lijnen, ik ben nog lerende ;) , gameplans zijn in ontwikkeling) Het investeren komt wel als m'n portfolio wat gegroeid is.

FOMO begone!

• Joosie200
  • Niet online
Nog geen moongeroep? Doe liever aan sungeroep: tis heerlijk weer :9B

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SUN B-) *O* B-) *O* B-) *O* B-) *O* B-) *O*

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• eldeegee
Cpt.Iglo schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:28:
Bijna 40% in 24 uur tijd voor VeChain! Iemand enig idee wat deze stijging veroorzaakt heeft?
Ik heb zelden zo’n stijging meegemaakt bij een ‘oude’ altcoin. :D
Omdat t zo'n ondergewaardeerde coin is, wat eigenlijk gewoon een heel solide project is. Steeds meer contracten en adoptie hier en daar. Die Coinbase listing roepen ze al jaren. "Donderdag" wordt er elke week geroepen op de Reddit page, als grap.

Vechain is een gewoon een trage, laatste nieuws is dit.."Draper University Partners with VeChain to Launch Fellowship and Web3 Accelerator Programs"

Trage, maar wel een langzaam groeiende. Ik heb er vertrouwen in. Die Sunny Lu is ook wel een slimme gast. Maar goed je zet je zuurverdiende centen wel in op een "skeefmieger" zoals wij hier in Friesland de Chinezen/Koreanen noemen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dat ziet eruit als een candle die de 45k weleens kan gaan doorbreken...

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
eldeegee schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:46:
[...]

Omdat t zo'n ondergewaardeerde coin is, wat eigenlijk gewoon een heel solide project is. Steeds meer contracten en adoptie hier en daar.
Maar is VET niet "bewust" lager gewaardeerd omdat de coin er al jaren is, veel nieuwere coins veel meer hebben weten te bereiken en momentum hebben en er enorm veel bagholders zijn?

Ondergewaardeerd vind ik altijd zo'n loze kreet, vaak uitgesproken door bagholders die er het beste van hopen en de fomo willen aanwakkeren, terwijl andere coins vaak al veel verder zijn en veel meer potentieel hebben en daardoor dus niet "ondergewaardeerd" zijn.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05 17:20
Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:17:
1 roebel kost €0.0069. Lijkt me een mooie "buy the dip"
LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:18:
[...]
Persoonlijk zou ik nog even wachten. Met de opkomende olie ban van de VS en wellicht verdere sancties op gas vanuit de EU is de kans aanwezig dat er nog een extra nulletje tussen de komma en de 6 komt op korte termijn.
1 roebel kost nu €0.0092. Was toch een mooie 33% die ik ook gewoon weer heb laten liggen 8)

[ Voor 38% gewijzigd door Gelukszoekr op 27-03-2022 18:01 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:57

Coldcat

HODL

Wanneer zal er weer eens een geitenmunt uit de hoed van Binance komen?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:59:
Wanneer zal er weer eens een geitenmunt uit de hoed van Binance komen?
De minuut nadat je hebt besloten je BNB te verkopen en daarna 10% is gestegen. Zo gaat het altijd...

• Tiepfoud
4$ grt op coinbase te rapen, voor tussen de biertjes. Of op de plee 😉

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 13:42
Eindelijk 45k incoming?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tiepfoud schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:08:
4$ grt op coinbase te rapen, voor tussen de biertjes. Of op de plee 😉
Of vlak voor Kerst 2020 al :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x72OpHnQpbGk0EjvoCupn8cEtIw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1JiCl7n7bT0fjc4zdqHGOWLV.jpg?f=fotoalbum_large

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:28
45K Bitches! :7

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-04 20:33
Incoming. Relax!! Hij wil (nog) niet..

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• eldeegee
Andddddd it's gone

• Tiepfoud
Lol, weird. Dan is die terug van weggeweest 8)7

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
DCA zit er weer in, let's go!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-04 13:32

filthy rich

löp wa los

Taro schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:06:
DCA zit er weer in, let's go!
Tot ca 48?

en aans löpt wa vast

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De DCA gaat richting de Ledger, dus tot >1M.

Voor de handelspot: 48.x k + wick, dus +-49k. Ik acht de kans wel groot dat Bitcoin daar binnenkort alsnog doorheen gaat, maar waarschijnlijk niet bij de eerste poging, dus rond dat punt verkoop ik een en ander inderdaad even.

Edit: Er van uitgaande dat de 3D MA99 @ 45.6k eerst wordt doorbroken. Daarna dus 1M MA7 @ 47.8k en de 1W MA25.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 27-03-2022 20:19 ]

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Taro schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:13:
[...]

De DCA gaat richting de Ledger, dus tot >1M.

Voor de handelspot: 48.x k + wick, dus +-49k. Ik acht de kans wel groot dat Bitcoin daar binnenkort alsnog doorheen gaat, maar waarschijnlijk niet bij de eerste poging, dus rond dat punt verkoop ik een en ander inderdaad even.

Edit: Er van uitgaande dat de 3D MA99 @ 45.6k eerst wordt doorbroken. Daarna dus 1M MA7 @ 47.8k en de 1W MA25.
Is het heel erg dat ik hier niks van snap -O-

Is er al een topic waar oude grafiekjes-met-voorspellingen worden gecheckt? Zo af en toe komt er bericht voorbij met één of andere voorspelling (*kuch* Tiepfoud in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21" *kuch* ;) ) Hartstikke leuk natuurlijk .. maar klopt het ook als je verder kijkt? Lees: we zoeken de beste analisten :)

==
hoi

• MrMrq
Eusebius schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:49:
[...]

Is er al een topic waar oude grafiekjes-met-voorspellingen worden gecheckt?
Iedere keer als Taro weer een fuck-up maakt doe ik een uitgebreide reconstructie met scherp commentaar, maar dat alles wordt telkens weggemod. Heel vreemd :+

Zonder gekheid: het zijn geen voorspellingen. Net als het weer zijn het verwachtingen, met een bepaalde kans. Als A gebeurt, dan is daarna B waarschijnlijk.
Zoals dat een bepaalde MA een weerstand of juist support wordt. Of dat bepaalde trends worden gecontinueerd.

Als je daar meer over wil leren, doe dan een basis cursus technische analyse. En/of sla eens een topic uit 2020 open en kijk welke verwachtingen zijn uitgekomen.

Je zult zien dat sommige mensen beter zijn in weersverwachtingen dan anderen. Ze letten op andere patronen, of plaatsen deze in beter perspectief. De vaste stamgasten in NK (Scul, Jedi, Joosie, Taro, …) vind ik behoorlijk accuraat - en kunnen ook niet de toekomst voorspellen.

Taro is een Piet Paulusma onder de Peter Timofeefs van het neusje van de Erwin Krols. Maar als ík zonnig weer verwacht, kun je beter je paraplu meenemen.

[ Voor 19% gewijzigd door MrMrq op 27-03-2022 21:42 ]

Maktub

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MrMrq schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:59:
[...]

...Taro is een Piet Paulusma ...
Oant Moon

==
hoi

• Jedi_Pimp
Als je een slechte zondag denkt te hebben, kijk dan even hier naar.

F ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dQUfLa_HMEBo_6zStg43yoqaun8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NRKw7CLA0FbYE2mAZo1e19JI.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-02 22:45
Valt mij op dat het vooral oudere shitcoins zijn die pumpen vandaag. HOT, VET, DGB, STMX.

Wie heeft inmiddels al een bag Pundix of XRP ingeslagen?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:18
zwembroek schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:04:
[...]

_/-\o_

En mooie plannen heeft iedereen met eerder stoppen met werken. Wat dat betreft liggen we hier wel op een lijn met elkaar. Ik kan niet zeggen voor wie ik werk maar op dit moment ben ik al elke maandag vrij en het doel is om de vrijdag er ook zo snel als mogelijk bij te pakken. Mijn doel is om dit binnen 5 jaar te realiseren. Helemaal stoppen met werken zou natuurlijk fantastisch zijn maar dat is weer een stap verder en daarbij heb je ook wat meer geluk nodig.
En hard werken voor de baas is natuurlijk mooi maar als de organisatie je voortdurend onder werk druk zet, loonsverhogingen er niet inzitten (zowel schaal of periodieke verhogingen) en zijn beste medewerkers niet de erkenning geeft terwijl ze onmisbaar zijn voor de continuïteit, dan doe ik geen stap harder. Het mes snijdt aan twee kanten.
In dat schuitje zit ik inmiddels ook, loonsverhogingen blijven uit en de ene na de andere stapt op.
:+

• Gelukszoekr
Zo te zien maken ze er een aardig zooitje van nu bij Crypto.com

* Earn percentages gaan fors naar beneden
* Alles wat je wegzet in Earn boven de $30k aan waarde krijg je nog maar de heft van het rente percentage

YouTube: My Thoughts on Crypto.com's New EARN Rates

Mijn BTC komt deze week vrij uit deze Earn. Ik kan geloof ik weer op zoek naar alternatieven....

• AlterBridge
Gelukszoekr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:21:

* Alles wat je wegzet in Earn boven de $30k aan waarde krijg je nog maar de heft van het rente percentage

Mijn BTC komt deze week vrij uit deze Earn. Ik kan geloof ik weer op zoek naar alternatieven....
Ja klopt :-(

Hier met Jade van 6,5% teruggezet naar 4%, terwijl de earn rate wel zwaar meewoog om naar Crypto.com over te stappen en voor de €3500 Jade kaart te kiezen. De cashback gaat als alleenstaande namelijk niet heel rap.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-05 13:17

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:21:

Hmm, ik had dit even gemist maar idd van 6,5 terug naar 4.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gelukszoekr
AlterBridge schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:26:
[...]

Ja klopt :-(

Hier met Jade van 6,5% teruggezet naar 4%, terwijl de earn rate wel zwaar meewoog om naar Crypto.com over te stappen en voor de €3500 Jade kaart te kiezen. De cashback gaat als alleenstaande namelijk niet heel rap.
Alsof ze bewust CRO weer even door de toilet willen spoelen, en dan rond de WK, met de sponsoring weer de boel ophogen, dikke gains.. insider trading much? Of ben ik nou een wappie...

• Gelukszoekr
NeoflexNL schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:27:
[...]

Hmm, ik had dit even gemist maar idd van 6,5 terug naar 4.
Ja, en alles boven de $30k gaat daarna nog door de heft, naar 2% dus

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Dan maar weer richting Nexo, daar staat nog steeds 6% rente op BTC.

Tomorrow is not today!

• Gelukszoekr
Sydney08 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:33:
Dan maar weer richting Nexo, daar staat nog steeds 6% rente op BTC.
Als je genoeg van hun shitcoin hebt toch?
Anders is het 4% tot max $50k

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Gelukszoekr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:41:
[...]

Als je genoeg van hun shitcoin hebt toch?
Anders is het 4% tot max $50k
Klopt, volgens mij was het 10% van je portfolio wat dan uit Nexo moet bestaan.

Tomorrow is not today!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sydney08 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:43:
[...]

Klopt, volgens mij was het 10% van je portfolio wat dan uit Nexo moet bestaan.
Correct. Heb ik overigens bewust wel gedaan omdat je ook weer rendement over die Nexo krijgt en het rendement op de rest hoger is. Als Nexo daalt blijft je bijleggen, maar ik heb +-13% Nexo en dan ga je tijdens de dalen niet direct terug in rendement.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:59

Wom

Percentages bij Celcius zijn twee weken terug ook aangepast. Lijkt er op dat het overal wat omlaag gaat. Die kijken natuurlijk naar elkaar.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-05 15:49
Jedi_Pimp schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:06:
Als je een slechte zondag denkt te hebben, kijk dan even hier naar.

F ;(

[Afbeelding]
Hahaha wat de vliegende neuk joh. Jpeg van een steentje per ongeluk verkocht voor wat los zand. Idiocracy in zijns glorie _O-

• Gelukszoekr
Wom schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:49:
Percentages bij Celcius zijn twee weken terug ook aangepast. Lijkt er op dat het overal wat omlaag gaat. Die kijken natuurlijk naar elkaar.
Wat ze bij Celcius en Ledn tenminste wel goed doen is de max waarde weergeven in de coin en niet in de USD waarde, dat maakt het zeer onoverzichtelijk bij Crypto.com imo

Bij Celcius krijg je dus 5% op maximaal 1 BTC
Bij Ledn krijg je 6.25% op maximaal 0.5 BTC
Bij Crypto.com krijg je 4% op maximaal een waarde van $30k 8)7

En ik maar denken dat Crypto.com er was om mensen aan de crypto te krijgen, maar in plaats daarvan gaan we alles terugrekenen naar fiat. Net zoals bij de kaart. Lekker handig..

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-05 15:49
Wom schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:49:
Op zich gezond want die percentages gaan gewoon soms nergens over.

• eldeegee
Daar gaan we

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Boom.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3bOzCAtRFRfdsmKI-JaZwrLlLE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large

Zero.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mooooon

• eldeegee
Nu ff doortrappen en we zijn weer boelisch.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-05 18:29

YES

Moderator General Chat
Haha ik dacht, wat lullen jullie we hangen nog op de 44.8k te rommelen, niet eens gezien dat het 45.8k was inmiddels :')

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

woop woop

en aans löpt wa vast

• twit
MOON. Aggr.trade aan , biertje open. Enjoy the ride guys!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• eldeegee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iAATCLtLJE8F2teDdwEJsNi4KaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWVa9feGonEbSwRvuPcExwk4.jpg?f=fotoalbum_large

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-02 16:05

Blaim

Cashback kroket

MEEEEEWNNNNNNN
Sodeju

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6O0UdpYzuxluGEqTxZV8YFEGX2E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8eiCIq55e2v1lPXRwfJJRsm8.png?f=fotoalbum_large

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wat is er gaande, wow!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNN

• YES

YES

Moderator General Chat
Mijn long staat inmiddels zo'n 20% in de plus, verleiding is groot om hem te sluiten maar ik ga ervan uit dat we nog verder gaan stijgen de komende tijd. Ik ga de stop loss wel omhoog zetten, een wickje naar beneden zal hem sluiten maar dan wel met een dikke winst d:)b

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:57

Coldcat

HODL

MARS!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

even hangen bij de 42k eur?

en aans löpt wa vast

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Wow 45k nog eens niet gezien. Staan we op 46k:)

• Jedi_Pimp
YES schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:42:
Mijn long staat inmiddels zo'n 20% in de plus, verleiding is groot om hem te sluiten maar ik ga ervan uit dat we nog verder gaan stijgen de komende tijd. Ik ga de stop loss wel omhoog zetten, een wickje naar beneden zal hem sluiten maar dan wel met een dikke winst d:)b
En gedeeltelijk sluiten, i.e. verschillende TP niveaus?

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:46
Hartstikke organic

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Short squeeze want einde van de maand?

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKJM8-euRauvrwx7F6I6yAA26O4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1wTEW3PETpV4QB5ajcfwWKJ5.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_j8iNkq3wbgQOscmK668d_bBMM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aqXG3BRz5L7ErLn8chsM0Gi4.jpg?f=user_large

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-02 16:05

Blaim

Cashback kroket

Cyka blyed op deze manier, niks organisch aan, had deze toch pas echt morgen verwacht. Paar whales konden echt niet wachten dus.

[ Voor 58% gewijzigd door Blaim op 27-03-2022 22:49 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:43:
[...]

En gedeeltelijk sluiten, i.e. verschillende TP niveaus?
Hmm, is misschien ook wel een idee ja. Eerst maar eens een nachtje slapen en zien of hij dan nog leeft. Living on the egde! :+

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Een achtbaan gaat ook eerst omhoog om daarna keihard naar beneden te gaan.

• Joosie200
  • Niet online
YES schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:38:
Haha ik dacht, wat lullen jullie we hangen nog op de 44.8k te rommelen, niet eens gezien dat het 45.8k was inmiddels :')
Tijd voor een leesbril of nieuwe f5 knop? :P

• twit
Joosie200 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:50:
[...]

Tijd voor een leesbril of nieuwe f5 knop? :P
Dat zijn poor kid oplossingen. Waarom niet gewoon een 3x zo groot scherm voor de beste man :)

• Jedi_Pimp
YES schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:46:
[...]

Hmm, is misschien ook wel een idee ja. Eerst maar eens een nachtje slapen en zien of hij dan nog leeft. Living on the egde! :+
Zou ik persoonlijk niet kunnen. Trades managen die in de plus staan is trouwens best lastig en eigenlijk een heel ander soort skill dan gevuld worden, vind ik zelf.

---

Mooi moment voor de Rubic listing op Kraken. Ben benieuwd of mijn geduld van circa 1 jaar holden eindelijk wordt uitbetaald.

Pagina: 1 ... 171 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!