[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:21

knakworst

Get more sats!

Short op verkeerde momentje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:46
shorten? you get what you deserve :P
bij 42.8k zou denk ik rejection kunnen komen?
(daar bij jij beter in met TA)

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 18-01-2022 22:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
knakworst schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 22:42:
[...]

Short op verkeerde momentje :?
Te lang laten lopen, stond eerder vandaag dik in de plus. Maar gelukkig niet met een megabedrag.

Ik laat hem nog even gaan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kol Nedra schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 22:35:
ff over Beefy Finance he, zitten jullie dan voornamelijk in single assets? of doen jullie LP?
Moonriver netwerk vind ik ook wel interessant op Beefy Finance
Voornamelijk single assets ja, ook wat stablecoin-LPs. En dan nog een paar kleine LPs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En terug naar aarde.

Zo komen we niet uit het neergaande kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:59

_AN

Valandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:31:
[YouTube: (NL) Crypto DeFi staken via Beefy.Finance - Stap voor stap voor alles]

De video is dus;
-Geld vanaf je eigen exchange (Kraken, Crypto.com, Kraken, Coinbase Pro w/e) overzetten naar Binance
-Crypto als XLM gebruiken om de transaction fees te drukken
-Via binance je XLM -> USDT en daarna USDT -> FTM
-Via Binance je FTM withdrawen naar FTM Metamask
-Via beefy.finance spookyswap gebruiken voor FTM -> BiFi
-Via beefy.finance je BiFi in een Bifi Maxi vault staken

Heb even snel wat in elkaar geflanst vandaag. Tip voor mezelf voor de volgende keer is om even met wat meer energie te praten, dit zou ik prima s'nachts op de achtergrond aan kunnen zetten om in slaap van te vallen, manman. Ben niet echt comfortable met 't maken van videos dus ook beetje struikelen over woorden en het kiezen van woorden, dus soms een beetje onhandig. Njah, genoeg gezeur. Hoop dat dit 't voor een ieder wat duidelijker maakt en een beetje een handvat geeft om hiermee om te leren gaan.
Goede video hoor!

Maar wat ik niet helemaal begrijp: je zou toch ook op Binance BIFI kunnen kopen en deze direct naar je MetaMask sturen of kun je ze dan niet binnen het FTM netwerk gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiggyLippens
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-07 15:53
Joosie200 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:27:
[...]

De goede huisvader regel klinkt mij Belgisch in de oren. En ik heb al vaker gelezen dat hodlers niks aan vermogensbelasting betalen maar traders de sjaak zijn bij onze zuiderburen. Het simpele staken in Bifi zou al onder traden kunnen vallen omdat je crypto moet swappen voor tokens en die dus verkoopt.
Dus even ter confirmatie, gewoon staken van mijn DOT op kraken staking wallet valt niet onder het traden dan?
Of wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
_AN schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:17:
[...]

Goede video hoor!

Maar wat ik niet helemaal begrijp: je zou toch ook op Binance BIFI kunnen kopen en deze direct naar je MetaMask sturen of kun je ze dan niet binnen het FTM netwerk gebruiken?
via Binance kun je alleen BEP20 versie van BIFI token sturen.
Je kan natuurlijk dan die token wel bridgen naar FTM netwerk

Hier als voorbeeld:

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 19-01-2022 00:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ZiggyLippens schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:17:
[...]

Dus even ter confirmatie, gewoon staken van mijn DOT op kraken staking wallet valt niet onder het traden dan?
Of wel?
lijkt mij van niet, staken is rente krijgen, je bent zelf niet actief bezig met traden....

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Goede video hoor!

Dat kan idd prima, maar moet je ze wel bridgen van BSC naar FTM op bijv. Spookyswap of Anyswap.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ikiU6BkmCbnTnY8xtn5zhEm-624=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DTfCHSXfiPiuoLcTGlc1vw9c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W9X1VgJx6xdROrGa5asTHgIjmCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DIv21Z1o0KZVXRWZW3L6MH53.jpg?f=fotoalbum_large

Zo heb ik het ook gedaan, gewoon op m'n mobiel via Trustwallet.

Dikke tech _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
[...]

Goede video hoor!

Dank!

Je kan ook BiFi op binance kopen en dan withdrawen naar je BSC Metamask en dan via https://anyswap.exchange bridgen van BSC Bifi naar Fantom Bifi. Maar meer stappen, meer complex, meer fees :)

De insteek van de video was een beetje dat men vertrouwen krijgt om token X te staken op 'platform' Y.
Dit was de eenvoudigste route die het breedst toepasbaar is. Dat kan dus BiFi zijn op Beefy.finance, maar kan ook CAKE op pancakeswap.finance zijn. De stappen zijn dan hetzelfde alleen dan op BSC i.p.v. Fantom, en CAKE i.p.v. Bifi.

*Edit*

Was te lang bezig met typen, @Verwijderd was me al voor.
Dikke tech!

[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 18-01-2022 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
wootler schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:08:
[...]

All-out of geleidelijk DCA-out? Met of zonder de intentie om eventueel binnenkort opnieuw een trade of hodl positie in te nemen?
Ik zou nooit alles in 1x verkopen, tenzij ik mn doelen gehaald heb. Maar eigenlijk had ik dat al gehaald vorig jaar, en heb eigenlijk nooit goed nagedacht over wat daarna de beste strategie is 8)7

Maar DCA out dus. Niet de eerste fluf trouwens, ook niet de laatste.

Er moet wel wat veranderen wil ik weer serieus gaan hodlen. Wat korte ritjes voor de lol ga ik wel doen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
ZiggyLippens schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:17:
[...]

Of wel?
Ik woon niet in België en ben ook niet heel bekend met de regel/wetgeving. Maar zover ik de 'goede huisvader' regel heb begrepen gaat het er om dat je kan aantonen dat je niet actief aan het daytraden bent. Dus iets staken en rente laten trekken is aantoonbaar passief. Zolang het dus niet lijkt alsof je het als werk doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen weer de beruchte allesverwoestende woensdag dipdag.

Hopelijk blijft het kaartenhuis nog even staan tot ik miljardair ben.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Valandin
Moet trouwens zeggen dat ik best wat lol had in het opnemen/maken van dat filmpje over defi staken. Zit er aan te denken om er wat meer te maken, om wat aan m'n verbeterpunten te werken en er wat beter in te worden. Zit te denken aan o.a.

'Cardano (ADA) staken via je Cardano wallet (Yoroi/Nami/Daedalus) via stakepools om in aanmerking te komen voor $SUNDAE drops vanaf de 25e'

en verder wat crypto basics

'Hoe kies ik een exchange? Welke keuzes zijn er?'
'DCA(+), wat is dat en hoe doe ik dat effectief?'
'Exit strategies. Hoe zorg je dat je onderweg naar boven winst veilig stelt?'
'Buy, Limit, Sell, Stop Loss orders. Wat is het en wat doe je er mee?'
(Als jullie nog tips hebben aan leuke basis-onderwerpen om aan te snijden, of andere crypto-topics let me know :P Inspiratie is welkom..)

Zal niet alle videos hier gaan zitten posten, want wil niet in het grijze gebied van shameless promotion gaan zitten. Maar denk dat o.a. dat filmpje over cardano staken voor mensen hier wel handig kan zijn. Volgens mij hebben best veel mensen cardano en kunnen ze in aanmerking komen om gratis wat sundae tokens te scoren en 1-2% meer APY krijgen dan op de cex.

[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 18-01-2022 23:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:40:
[...]

Ik zou nooit alles in 1x verkopen, tenzij ik mn doelen gehaald heb. Maar eigenlijk had ik dat al gehaald vorig jaar, en heb eigenlijk nooit goed nagedacht over wat daarna de beste strategie is 8)7

Maar DCA out dus. Niet de eerste fluf trouwens, ook niet de laatste.

Er moet wel wat veranderen wil ik weer serieus gaan hodlen. Wat korte ritjes voor de lol ga ik wel doen.
Had je het nog niet gehoord? Intel, ultra low voltage groene asics, regenbogen, eenhoorns!

Voor we het weten staan we op 75k en fomo't Saylor in met 500 duizendmiljard geleende dollars, en drukt ons naar de 420k.

Dit topic is een circus, laat je niet afleiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Die beurscijfers _O-

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:50:
[...]

Had je het nog niet gehoord? Intel, ultra low voltage groene asics, regenbogen, eenhoorns!

Voor we het weten staan we op 75k en fomo't Saylor in met 500 duizendmiljard geleende dollars, en drukt ons naar de 420k.

Dit topic is een circus, laat je niet afleiden.
Ik fomo heel graag weer in hoor d:)b

Acties:
  • +63 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Inmiddels klaar met cashen en kavel betaald. Echt wel een geluksmomentje :7

Kan inmiddels zeggen dat het gaat om een bedrag van 500k. Fiat inleg was +/- 20k in 2017 en +/- 20k bijgestort in 2018/2019. Wellicht was de markt gunstig, maar ik denk zeker dat behoudend traden (3-4x per jaar) en de markt in de gaten houden de key factors zijn geweest.

edit: uiteraard niet alles gecashed. Ik ga de komende jaren met volle moed verder met o.a. ETH. Jullie gaan nog geen afscheid nemen van me :+

[ Voor 34% gewijzigd door Mooody op 19-01-2022 01:20 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Mooody schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 01:11:
Inmiddels klaar met cashen en kavel betaald. Echt wel een geluksmomentje *O*

Kan inmiddels zeggen dat het gaat om een bedrag van 500k. Fiat inleg was +/- 20k in 2017. Wellicht was de markt gunstig, maar ik denk zeker dat behoudend traden (3-4x per jaar) en de markt in de gaten houden de key factors zijn geweest.

edit: uiteraard niet alles gecashed. Ik ga de komende jaren met volle moed verder met o.a. ETH. Jullie gaan nog geen afscheid nemen van me :+
Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Knap gedaan. Nog problemen gehad met de FIAT bank hierbij?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Inmiddels klaar met cashen en kavel betaald.
Gefeliciteerd d:)b *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Coldcat schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 01:19:
[...]

Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Knap gedaan. Nog problemen gehad met de FIAT bank hierbij?
Nog niet. Ik hoop niet dat Rabo omvalt, want dan was het voor niets geweest :+

Vind het opvallend dat ik mijn geld (wellicht onterecht) veiliger waan op Crypto.com dan op de Rabobank.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Mooody schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 01:22:
[...]

Nog niet. Ik hoop niet dat Rabo omvalt, want dan was het voor niets geweest :+

Vind het opvallend dat ik mijn geld (wellicht onterecht) veiliger waan op Crypto.com dan op de Rabobank.
Opeens betalen in plaats van te ontvangen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skalders
  • Laatst online: 30-09 01:06

Kan inmiddels zeggen dat het gaat om een bedrag van 500k. Fiat inleg was +/- 20k in 2017 en +/- 20k bijgestort in 2018/2019. Wellicht was de markt gunstig, maar ik denk zeker dat behoudend traden (3-4x per jaar) en de markt in de gaten houden de key factors zijn geweest.

Mooi voorbeeld van hoe buy & holden of erg behoudend traden kan werken indien je genoeg geduld hebt. Maar 20k in '17 + 20k in '18/'19 verdeeld over btc & eth zou ondertussen zo'n €628000 betekenen. Dat in 5 jaar tijd. Wie zou daar niet voor tekenen?

Goed, wel een gunstige markt zoals je zegt, btc en eth gaan niet meer zulke returns hebben op dezelfde korte termijnen. Toch zeker iets om een les uit te trekken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

Toppie, het gevoel komt me bekend voor! O-) ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Coldcat schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 01:24:
[...]

Opeens betalen in plaats van te ontvangen :p
Valt mee, de boel is grotendeels al naar de notaris. Maar het feit dat "de bank maar 100k dekt is ongemakkelijk. Terwijl een CEX in feite niets dekt, maar voor je gevoel toch alles dekt, danzij de exponentieel stijgende liquiditeit. Nieuwe realiteit...of wellicht zit ik weer te opportunistisch te denken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Skalders schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 01:27:
[...]

Mooi voorbeeld van hoe buy & holden of erg behoudend traden kan werken indien je genoeg geduld hebt. Maar 20k in '17 + 20k in '18/'19 verdeeld over btc & eth zou ondertussen zo'n €628000 betekenen. Dat in 5 jaar tijd. Wie zou daar niet voor tekenen?

Goed, wel een gunstige markt zoals je zegt, btc en eth gaan niet meer zulke returns hebben op dezelfde korte termijnen. Toch zeker iets om een les uit te trekken :)
Ik cash niet alles uit, slechts een deel gaat nu in grond/stenen. Kavel is gekocht om enigzins aan risico-management te doen, want tot dusver had ik alles in crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
  • Laatst online: 30-09 01:06
Mooody schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 01:33:
[...]

Ik cash niet alles uit, slechts een deel gaat nu in grond/stenen. Kavel is gekocht om enigzins aan risico-management te doen, want tot dusver had ik alles in crypto.
Dat is ook de beste strategie. Mogen ze met het boormachientje afkomen, aan die kavel kunnen ze niet veel doen. Toch een voordeel van dat ouderwets gecentraliseerd systeem dat zegt dat je er de eigenaar van bent :P

Ik doe hetzelfde met opbrengstvastgoed, en ben van plan dat opnieuw te doen. Deze keer wel wat meer overhouden van de crypto. Ik streef naar een verhouding van 1/3de vastgoed, 1/3de index ETF's, en 1/3de crypto.

Jouw (nieuwe) lange termijnsvisie is dus vooral ETH? BTC wat naar de achtergrond?

[ Voor 8% gewijzigd door Skalders op 19-01-2022 01:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Skalders schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 01:36:
Jouw (nieuwe) lange termijnsvisie is dus vooral ETH? BTC wat naar de achtergrond?
Heb eigenlijk al sinds 2019 meer ETH dan BTC in de PF en sinds enkele maanden helemaal geen BTC meer.

Ik verwacht dat er meer vraag naar ETH zal zijn dan naar BTC.
BTC is niet helemaal gelukkig in deze rol, het is bedacht als decentrale valuta. Early adaptor voordeel op dit moment is letterlijk goud waard.
ETH wordt exact gebruik waar het voor bedacht is. Teveel juist, vandaar de huidige nadelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 19-01-2022 01:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mooody schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 01:33:
[...]

Goed gewerkt! Wat ik mij wel afvraag bij zon bedrag: hoe trek je dat er uit? Gewoon in een keer naar Rabo storten?

Proof of wealth is tegenwoordig hip maar ja ook problematisch. In het verleden heb ik wel coinbase, litebit en andere brokers gebruikt. Of conversies tussen coins met shapeshift en dergelijke.

Toen kon het meeste nog zo goed als anoniem. Natuurlijk zijn er nog ideal transfers naar de brokers en enkele factuur betalingen in BTC. Hopen dat dat voldoende is.... Anders kun je maar kleine beetjes per keer / bank opnemen ben ik bang. (bv $15000 ipv $100000)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

_O_ gefeli man!

Ondertussen gaat de beurs onderuit en rallied de DXY. Niet om mijn gelijk te halen, maar dit is wel een beetje waar ik op hoopte. Dikke volatiliteit. Ik denk dat er nog een procent of 2 van de SPX af kan, en dat we nog een 'laatste' liquidity grab van BTC krijgen rond de 38k. De 10jaars rente stijgt als een tiet en dat is alleen maar een goed teken voor de middellange termijn. Nog even geduld dus.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Geweldig!

Gefeliciteerd!

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Moon moooon!!

Grapje, ik mis ze :N

Fijne dag allen! En van harte @Mooody !

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 00:31

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

But Mooody, what about ATOM then? :P

Ik blijf rustig jouw posts volgens, ik hou zelf ook niet van traden maar wel hodlen en jij vind altijd wel leuke coins om in te investeren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 16:56

MicroWhale

The problem is choice

Gefeliciteerd @Mooody... Mooi voorbeeld van waar je het voor doet. d:)b _/-\o_

Ik zou toch willen dat ik destijds ook het inzicht had dat jij in 2017 had. Toen ging ik er compleet bleu en naïef in. Veel geleerd in die tijd. O+
Mooody schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 01:29:
[...]

Valt mee, de boel is grotendeels al naar de notaris. Maar het feit dat "de bank maar 100k dekt is ongemakkelijk. Terwijl een CEX in feite niets dekt, maar voor je gevoel toch alles dekt, danzij de exponentieel stijgende liquiditeit. Nieuwe realiteit...of wellicht zit ik weer te opportunistisch te denken.
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker. Op een of andere manier zit ik liever bij een CEX of iets dergelijks dan bij een bank. Misschien ook een misplaatst gevoel van veiligheid of gewoon een (gezonde) afkeer van het hele bankensysteem. Dat laatste steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar vooruit.
Feit blijft wel dat sommige aanbieders in de cryptowereld al een aantal jaar een goed track-record heeft als het gaat om veiligheid, liquiditeit en stabiliteit. Het enige wat ik vind ontbreken is de koppeling met het huidige systeem: een rekeningnummer. Net zoals bij 'degiro' waar je dat nummer gebruikt om je geld van en naar dat 'alternatief' te verplaatsen.
Wellicht zijn de banken over een paar jaar dat alternatief. Of beter gezegd: De laatste schakel naar financiële handelingen die nog niet via crypto geaccepteerd worden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Gefeliciteerd @Mooody

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FX-wgmdPumThQgAdvFqdxDYWl0k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PwCxxDTi0y0vIQUaRGO73GfL.png?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door MrFX op 19-01-2022 07:49 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ben ik nu zo scheel? Ik zie de launchpad button niet meer op binance

Edit: gevonden haha

[ Voor 14% gewijzigd door roflexx op 19-01-2022 07:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:06
Gefeliciteerd @Mooody , overigens die stijgende rente gaat nog wel wat lucht uit de crypto halen denk ik. Wellicht totdat men erachter komt dat het toch een heel andere asset class is dan hoe men het tot nu toe bekijkt , sommigen althans.

Wellicht gaan meer mensen (en grote partijen) zich er nu echt meer in verdiepen en krijgen we echt meer daadwerkelijk gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik heb de chainlink dip gekocht, maar hij blijft dippen..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ADA landt ook weer snel terug op aarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:24

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O7ME6p8EIkbfN8-DnXMsfjhy9hU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I8mCFFe4CHprPLGs4nXkAY0Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:14
Dit had ik nooit verwacht. Dacht dat Bitcoin inmidddls wel op $60k zou zitten.

Maja daarom trade ik ook niet 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
mentalozzie schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:27:
Dit had ik nooit verwacht. Dacht dat Bitcoin inmidddls wel op $60k zou zitten.

Maja daarom trade ik ook niet 😂
Daarom moet je juist wel traden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 00:31

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

roflexx schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:28:
[...]

Daarom moet je juist wel traden.
Poah dat noem ik nou slecht advies, meeste mensen verliezen hier alleen meer geld mee. Iedereen moet het zef weten maar met traden loop je ook ontzettend veel risico's als je niet weet wat je doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Xqlus1ve schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:32:
[...]

Poah dat noem ik nou slecht advies, meeste mensen verliezen hier alleen meer geld mee. Iedereen moet het zef weten maar met traden loop je ook ontzettend veel risico's als je niet weet wat je doet.
en met Hodl kan dat net zo goed. als je niet weet wat je doet.

Beetje een dooddoener :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Meer deze dan:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
[...]

Sorry het was niet als advies bedoelt. Maar alleen hold mis je wel wat kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke duikvlucht maakt ADA op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Gratz @Mooody! De tering, wat een geld!

Wat is je grootste klapper geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
roflexx schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:40:
[...]

Sorry het was niet als advies bedoelt. Maar alleen hold mis je wel wat kansen.
dat zeker, PoS, compounding is echt belangrijk.
Er zijn echt talloze manieren om vermogen te krijgen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:24

Darrell

Fiat moonboy

Alts rekt, btc een natte scheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:49:
-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Darrell schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:49:
Mijn zoontje gisteren ook op school.. kon hem direct ophalen en laten testen op corona.. vals alarm. Verwacht ik bij btc ook :+

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 13:36
Na maanden van niks bij te kopen ben ik stilaan weer fiat naar exchanges aan het sturen. Ik sta nog steeds dik in het groen maar dat is vooral omdat ik tijdens voorgaande bearish periodes flink heb ingeslagen. Ben ik dus weer van plan... no financial advice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pelox schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:52:
[...]

Mijn zoontje gisteren ook op school.. kon hem direct ophalen en laten testen op corona.. vals alarm. Verwacht ik bij btc ook :+
natte scheet en covid test?👀
btc zal nog wel weken in deze range blijven, daarna een uitbraak 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Mooody _/-\o_

Op naar de mooiste jaren, zowel op je nieuwe plekje als in crypto d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 13:36
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:04:
[...]

Gefeliciteerd Mooody _/-\o_

Op naar de mooiste jaren, zowel op je nieuwe plekje als in crypto d:)b
Lekker man! Dat is inderdaad wel knap. Aan iedereen... onderschat dit verhaal trouwens niet. Het lijkt simpel maar vergt verdikke flink wat moed om in een dalende markt bij te kopen en niet met zekerheid te weten dat alles zich nog zou herstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:02

YES

Moderator General Chat

Zo, knap gedaan hoor en een heel duidelijk tastbaar resultaat van je investering als gevolg, wat vet! Gefeliciteerd! *O* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FLUX is ook voor een koopje te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zo weer wat ETH bijgekocht.

PF nu grootste deel uit Casper, Eth, Dot en Atom

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

StevenzeN schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:42:
Gratz @Mooody! De tering, wat een geld!

Wat is je grootste klapper geweest?
Aantal klappertjes, o.a. BAND, MATIC en ANKR. Maar in feite is "de grote klapper" de factor geduld. Het maandelijks compounden van assets die 1000%+ doen in 4 jaar tijd (BTC, ETH). Voor mijn gevoel is het allemaal niet zo spannend geweest.

Ben ook nog lang niet klaar met crypto hoor. Moet sparen voor een zitgrasmaaier :+

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 19-01-2022 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:15:
[...]

Aantal klappertjes, o.a. BAND, MATIC en ANKR. Maar in feite is "de grote klapper" de factor geduld. Het maandelijks compounden van assets die 1000%+ doen in 4 jaar tijd (BTC, ETH). Voor mijn gevoel is het allemaal niet zo spannend geweest.
Nog bedankt voor het benoemen van ANKR ergens begin 2021, mede daardoor is mijn PF ook een stuk serieuzer geworden in een paar maand tijd toen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sh4d0wman schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 02:11:
[...]

Goed gewerkt! Wat ik mij wel afvraag bij zon bedrag: hoe trek je dat er uit? Gewoon in een keer naar Rabo storten?
In gedeeltes DCA-out. Had ff een paar maand eerder gemoeten, maar timing blijft lastig voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

Ik weet niet of dit waar is, daar ga ik nog onderzoek naar doen. Maar als ETH en WEF samenwerken is dit wel belangrijk en heeft dit extreem grote gevolgen... 😟

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Terwijl btc een bartje gedaan heeft probeert BIFI een omgekeerde te voltooien ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WXuIxO5hHieSO8ujS1OQcgIdeew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nnZkN3rpypLRelT3M41PWroF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 19:49

Klaar voor de < 30k ;) ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:21:
[Twitter]

Ik weet niet of dit waar is, daar ga ik nog onderzoek naar doen. Maar als ETH en WEF samenwerken is dit wel belangrijk en heeft dit extreem grote gevolgen... 😟
Hahaha heerlijk. Ik ga vast popcorn kopen.

Ondertussen heb ik vast een alarm gezet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lQI47jm0kjj-7EFWDIYI60mYGmY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gx19vJ8bxmoN5Aw2tQIyLSvk.jpg?f=fotoalbum_large

Ben dan al een half uurtje wakker maar gewoon om het niet te vergeten.

Iedere cent telt tenslotte in deze geitenponzi.

Hopelijk laat deze woensdag dipdag nog wat restjes over voor de aasgieren zoals mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
9 vd 10x doet BTC het omgekeerde van wat de markt verwacht, dus kunnen we allemaal hopen op een crash?

congrads @Mooody altijd leuk om zulke succes verhalen te lezen. _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Griffx op 19-01-2022 09:34 ]

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Qunix schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:55:
Er gaan geruchten rond dat Intel in februari met een ultra-low-voltage ASIC miner komt voor Bitcoin. Een "bitcoin home miner". Nogmaals, het is een gerucht...

Tegelijk zie ik ook zowel TA als on-chain dat Bitcoin na een iets diepere dip van de aandelen (en daardoor ook Bitcoin mee zakt), Bitcoin gaat waarschijnlijk over een week of ietsjes later beginnen met een opmars. De stats zijn gewoon té sexy momenteel. Als dan ook Intel inderdaad komt met de home miner én de hype opnieuw gaat beginnen, dan gaat Bitcoin weer naar de maan en daar voorbij!

[Afbeelding]
Nog meer nieuws: https://bitcoinmagazine.c...-purchase-big-german-bank

Bitmex wil een Duitse bank overnemen. Dus dan creëren ze een portal om de fiat en crypto werelden te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
Wederom een slowbleed naar het weekend toe om de 40 weer even te kietelen? Alleen mijn BIFI en Fuse staan nog in de groen vandaag. Tijd voor een extra bak koffie.

[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 19-01-2022 09:46 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht ietwat offtopic, maar volgende week heb ik een weekend weg met de vrouw gepland staan. Even geen kinderen om ons heen, gewoon met zijn 2tjes in een hotel.

Heeft iemand de gouden tip hoe ik hier onderuit kan komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:52:
Wellicht ietwat offtopic, maar volgende week heb ik een weekend weg met de vrouw gepland staan. Even geen kinderen om ons heen, gewoon met zijn 2tjes in een hotel.

Beetje kuchen. Corona.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty

niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Zeggen dat je crypto zo hard in het rood staat of zelfs helemaal verdampt is in één of andere 999x leveraged long, dat het financieel gewoon niet meer uit kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:17

Wat een boomergrap

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Niet? -O-

Ik zat zelf te denken om aankomend weekend de dakgoten te gaan schoonmaken en 'per ongeluk' van de ladder te vallen.

Echter loop ik spaak bij de calculatie van de bijkomende risico variabelen. Een gebroken been heb ik er nog wel voor over, echter kan het alle kanten op met bovenstaand plan.

Lastig.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:01:
[...]

Niet? -O-

Ik zat zelf te denken om aankomend weekend de dakgoten te gaan schoonmaken en 'per ongeluk' van de ladder te vallen.

Echter loop ik spaak bij de calculatie van de bijkomende risico variabelen. Een gebroken been heb ik er nog wel voor over, echter kan het alle kanten op met bovenstaand plan.

Lastig.
Je ruggengraat kan je sowieso al niet breken dus op zich kan er weinig mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

aangepast; moet een grap zijn 😊

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 19-01-2022 10:04 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-09 13:41
Ik vraag mij af wat nou in de praktijk beter is.

10 crypto van 25 euro per stuk
5 crypto van 50 euro per stuk

elke keer als een crypto de 30 euro aan tikt verkoop ik 5 euro, tikt een crypto de 20 aan dan koop ik 5 euro.

Is dit een goede strategy en is 10 crypto a 25 euro of 5 crypto a 50 euro beter?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Zeg dat je een vriendin hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
mugenmarco schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:04:

elke keer als een crypto de 30 euro aan tikt verkoop ik 5 euro, tikt een crypto de 20 aan dan koop ik 5 euro.

Is dit een goede strategy en is 10 crypto a 25 euro of 5 crypto a 50 euro beter?
5 crypto;
-hoef je minder crypto te volgen met nieuws
-5x kans rekt te gaan ipv 10x

maar mag dit niet zeggen, want ik heb +/- 20 verschillende 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:01:
[...]

Niet? -O-

Lastig.
Gewoon gaan, hopen dat je weer wat credits op de mentale bank bij je vrouw hebt staan en fingers crossed dat je snel wat wife changing money binnenharkt. En dan de grote exit stage right doen!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Toch leuk voor @Valandin dat er hier op Tweakers een aantal zitten met connecties bij Beefy (235k Twitter volgers) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Alleen naar waarde van een crypto kijken is hoe dan ook geen slimme strategie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:06:
[...]
Zeg dat je een vriendin hebt.
Ik wil niet met 60 messteken omkomen maar onder het weekendje weg uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:14
mjoaris schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:08:
Toch leuk voor @Valandin dat er hier op Tweakers een aantal zitten met connecties bij Beefy (235k Twitter volgers) }:O

[Twitter]
is (nog) niet te zien in de views ;-) maar wie weet.

Krijg je al ad-revenue voor je video's? Of heb je daar te weinig subscribers voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

[Twitter]
Wauw, dat moet een leuke boost voor je kanaal zijn @Valandin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Om te beginnen zou ik dollars doen. :+

Daarnaast is het kijken naar alleen de prijs niet echt verstandig, er zijn altijd onderliggende redenen waarom een prijs stijgt of daalt.

Bijvoorbeeld hype.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
veel BIFI laatste tijd, jullie shillen enorm veel hoor!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBeM6YAGTq_fo2vLtmFIv4iudpo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SUElz2XxeUDPE4GKMnvP1x3p.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

keepitfrosty schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:44:
Wederom een slowbleed naar het weekend toe om de 40 weer even te kietelen? Alleen mijn BIFI en Fuse staan nog in de groen vandaag. Tijd voor een extra bak koffie.
FTM inmiddels ook, maar niet echt op een manier om blij mee te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

YES schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:08:
[...]

Alleen naar waarde van een crypto kijken is hoe dan ook geen slimme strategie.
Dit is überhaupt niet eens een strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Mooody schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:15:
[...]

Ben ook nog lang niet klaar met crypto hoor. Moet sparen voor een zitgrasmaaier :+
Bedankt voor het delen van een aantal coins en tips. Met NEXO en CRO heb ik iedere dag plezier. Volgens mij kwamen die bij jou vandaan. En niet meer dan 10 coins hebben is ook helemaal waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:12:
[...]

Dit is überhaupt niet eens een strategie.
Je hebt gelijk, heb meteen een edit gedaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[Twitter]
Bij wie moet ik zijn voor de taalfouten? (staked kan sowieso niet, Engels of niet, dan moet dan staket zijn, maar ik zou er 'stort' of 'deponeert' van maken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:14:
[...]

Bij wie moet ik zijn voor de taalfouten? (staked kan sowieso niet, Engels of niet, dan moet dan staket zijn, maar ik zou er 'stort' of 'deponeert' van maken.)
Niet bij mij.... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:10:
veel BIFI laatste tijd, jullie shillen enorm veel hoor!
[Afbeelding]
Facts. Het is natuurlijk leuk dat iedereen en z'n moeder nu in BIFI stapt, maar er wordt wel erg veel geshillt.

Sommige users zijn voor minder gemod en dat is toch niet helemaal eerlijk in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

is al opgelost zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:14:
[...]

Je kan op Twitter toch gewoon een bericht sturen naar dat account? Aangezien ze, blijkbaar, in het Nederlands tweeten moet dat vast goed komen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh

[Twitter]
Eerlijk gezegd verbaast me dat helemaal niet _O-

Maar zeker mooi voor @Valandin!

Pagina: 1 ... 18 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!