Dat zullen ze wel een bloedbad noemen op de beurzen. Just another day at crypto.Stokstaart schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:43:
Holy f00k. Wat weten de insiders dat wij (nog) niet weten?
[Afbeelding]
Nee dat is enkel voor de experts. Ik heb 1 coin die nog in het groen staat. EUR heet dat. Maar dat schijnt weer de grootste shitcoin van allemaal te zijn. Ik snap er weinig van.Ngangatar schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:25:
[...]
Kan dat ook? Er voor de winst in zitten? Hell, dat had ik nooit verwacht. Ik zat er in voor dikke losses....
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De video is dus;
-Geld vanaf je eigen exchange (Kraken, Crypto.com, Kraken, Coinbase Pro w/e) overzetten naar Binance
-Crypto als XLM gebruiken om de transaction fees te drukken
-Via binance je XLM -> USDT en daarna USDT -> FTM
-Via Binance je FTM withdrawen naar FTM Metamask
-Via beefy.finance spookyswap gebruiken voor FTM -> BiFi
-Via beefy.finance je BiFi in een Bifi Maxi vault staken
Heb even snel wat in elkaar geflanst vandaag. Tip voor mezelf voor de volgende keer is om even met wat meer energie te praten, dit zou ik prima s'nachts op de achtergrond aan kunnen zetten om in slaap van te vallen, manman. Ben niet echt comfortable met 't maken van videos dus ook beetje struikelen over woorden en het kiezen van woorden, dus soms een beetje onhandig. Njah, genoeg gezeur. Hoop dat dit 't voor een ieder wat duidelijker maakt en een beetje een handvat geeft om hiermee om te leren gaan.
*Edit*
Ik heb hoofdstukken toegevoegd. Dus als je niet geïnteresseerd bent in hoe je currency op Binance krijgt, kan je gewoon doorskippen naar wat voor jou van toepassing is
[ Voor 50% gewijzigd door Valandin op 19-01-2022 00:31 ]
Nadat de 39.8k het niet houdt. Bam 10k candle incoming.
Op de 4h/1h is de daling duidelijk. Op de daily is het pijnlijk zichtbaar hoe de weg van 69k naar 39k verloopt. Klik weg, bel uw bank en zeg:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4VtPpJVtz5NY21dytURSUPfF.gif?f=user_large)
Toch denk ik dat we na de 39.5 weer heel hard omhoog gaan.Joosie200 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:33:
[...]
Nadat de 39.8k het niet houdt. Bam 10k candle incoming.
Op de 4h/1h is de daling duidelijk. Op de daily is het pijnlijk zichtbaar hoe de weg van 69k naar 39k verloopt. Klik weg, bel uw bank en zeg:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7DVkia4GDCcrOwena0cs9xoL.jpg?f=user_large)
Sinds vorige week ben ik DCA aan het doen met DOT en vandaag het dubbele gedaan gezien de mooie prijs, zijn er nog mensen die in DOT geïnvesteerd hebben?
Vind het namelijk een erg interessant en nuttig project met ook een goed bewezen team die met het project bezig is!
Ik ben van plan om de DCA tot eind maart te doen en deze dan minstens 1 jaar maar wellicht 2 jaar te holden naargelang hun visie en toekomstige plannen in 2023.
Als pluspunt kan ik deze investering achter 1 jaar zonder deze te verkopen onder de “goede huisvader” regel doorgeven aan de belastingdienst waardoor ik 0% op de winsten moet betalen.
Wat denken jullie van deze strategie?
Vind het namelijk een erg interessant en nuttig project met ook een goed bewezen team die met het project bezig is!
Ik ben van plan om de DCA tot eind maart te doen en deze dan minstens 1 jaar maar wellicht 2 jaar te holden naargelang hun visie en toekomstige plannen in 2023.
Als pluspunt kan ik deze investering achter 1 jaar zonder deze te verkopen onder de “goede huisvader” regel doorgeven aan de belastingdienst waardoor ik 0% op de winsten moet betalen.
[ Voor 3% gewijzigd door ZiggyLippens op 18-01-2022 18:40 ]
Was die 40K babe zo goed dan dat wij allemaal weer massaal gaan inkopen dan?knakworst schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:36:
[...]
Toch denk ik dat we na de 39.5 weer heel hard omhoog gaan.
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Huh, waarom heb je het over euro's ipv dollarsknakworst schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:36:
[...]
Toch denk ik dat we na de 39.5 weer heel hard omhoog gaan.
Geweldig dat je dit gemaakt hebt, complimentenValandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:31:
[YouTube: (NL) Crypto DeFi staken via Beefy.Finance - Stap voor stap voor alles]
De video is dus;
-Geld vanaf je eigen exchange (Kraken, Crypto.com, Kraken, Coinbase Pro w/e) overzetten naar Binance
Heb even snel wat in elkaar geflanst vandaag. Tip voor mezelf voor de volgende keer is om even met wat meer energie te praten, dit zou ik prima s'nachts op de achtergrond aan kunnen zetten om in slaap van te vallen, manman. Ben niet echt comfortable met 't maken van videos dus ook beetje struikelen over woorden en het kiezen van woorden, dus soms een beetje onhandig. Njah, genoeg gezeur. Hoop dat dit 't voor een ieder wat duidelijker maakt en een beetje een handvat geeft om hiermee om te leren gaan.
Super! De twijfels over jezelf zijn niet nodig, ik vind dat je sympathiek en nuchter (en vooral, informatief!) overkomt. Op camera staan lijkt me nooit eenvoudig en vooral een kwestie van gewoon worden. Bedankt voor alle moeite! dit is wat deze community prachtig maaktValandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:31:
[YouTube: (NL) Crypto DeFi staken via Beefy.Finance - Stap voor stap voor alles]
De video is dus;
Verwijderd
Ik ben jaloers op je baardValandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:31:
De video is dus;
*grijpt naar de drank*
Volgende keer luid schreeuwend;Skalders schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:41:
[...]
Super! De twijfels over jezelf zijn niet nodig, ik vind dat je sympathiek en nuchter (en vooral, informatief!) overkomt. Op camera staan lijkt me nooit eenvoudig en vooral een kwestie van gewoon worden. Bedankt voor alle moeite! dit is wat deze community prachtig maakt
Vergeet niet te liken en subscriben, klik op het belletje, hoeveel ga jij staken? Laat het achter in de comments!
Die BIFI op mijn summit is lekker bezig. Maar Summit is 50 procent van zijn waarde kwijt in een paar dagen dus de apy gaat flink naar beneden. Nu 72 procent. Nou ja beter zo dan andersom.
** Dat was weer de start van verschillende offtopic berichten... **
[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 18-01-2022 19:03 ]
nothing stops this train
Ik geef het je te doen, zo'n uitleg en met je kop op YouTube, super knap dat je het doet. Ik zou het niet aandurvenValandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:31:
De video is dus;
Dit soort filmpjes gaan hier denk ik heel goed gewaardeerd worden, lekker kalm en duidelijk
** Knip, offtopic **
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 18-01-2022 19:03 ]
** Knip, offtopic **
[ Voor 255% gewijzigd door Taro op 18-01-2022 19:03 ]
** Knip, offtopic **
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 18-01-2022 19:03 ]
** Knip, offtopic **
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 18-01-2022 19:03 ]
We zijn allemaal Valandin. En vind mij ook op twitter, instagram, facebook en tiktok.Valandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:46:
[...]
Volgende keer luid schreeuwend;
Vergeet niet te liken en subscriben, klik op het belletje, hoeveel ga jij staken? Laat het achter in de comments!
** Knip, offtopic **
[ Voor 254% gewijzigd door Taro op 18-01-2022 19:03 ]
Het ging me ook meer om de reden achter de dump, die voor crypto ook van invloed zou kunnen zijn.. 8% op een dag voor een soortgelijke stonk is niet gebruikelijk..Joosie200 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:29:
[...]
Dat zullen ze wel een bloedbad noemen op de beurzen. Just another day at crypto.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
** Knip, offtopic **
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 18-01-2022 19:05 ]
Wellicht een n00b vraag maar ik stel hem toch
Het viel mij op dat als ik in mijn coinbase pro account op deposit BTC klik, dan komt er een BTC wallet adres te staan. Als ik nu een andere keer weer op deposit klik, dan komt er een ander BTC wallet adres te staan. Ik zou verwachten dat dit adres hetzelfde zou blijven omdat het dezelfde wallet betreft, maar dat is niet zo?
Bij het zien van het tweede adres, is dan het eerste adres nog steeds valid? Dus als ik bij het zien van het tweede adres het eerste adres gebruik om BTC naar toe te sturen, komt dat dan nog steeds aan in mijn coinbase wallet of moet je altijd het meest actuele vertoonde adres gebruiken?
All-out of geleidelijk DCA-out? Met of zonder de intentie om eventueel binnenkort opnieuw een trade of hodl positie in te nemen?Richh schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:17:
Ik vind het wel mooi zo, tradepot staat al een tijdje in fiat en ik geloof dat het tijd wordt om verder te derisken
[Afbeelding]
Waarschijnlijk groene candle incoming, dus.
Nog mensen die recent hun HODL posities afbouw(d)en? Zelf verkocht ik mijn BTC flufjes twee weken geleden. 100% in fiat maar mijn geladderde buy orders staan klaar tussen 38.7k en 34.7k
Zouden allemaal valid moeten zijn. Hij generate steeds een nieuw adres zodat het niet te volgen is op de chain, maar blijven gekoppeld aan jou.almightyarjen schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:08:
Wellicht een n00b vraag maar ik stel hem tochHet viel mij op dat als ik in mijn coinbase pro account op deposit BTC klik, dan komt er een BTC wallet adres te staan. Als ik nu een andere keer weer op deposit klik, dan komt er een ander BTC wallet adres te staan. Ik zou verwachten dat dit adres hetzelfde zou blijven omdat het dezelfde wallet betreft, maar dat is niet zo?
Bij het zien van het tweede adres, is dan het eerste adres nog steeds valid? Dus als ik bij het zien van het tweede adres het eerste adres gebruik om BTC naar toe te sturen, komt dat dan nog steeds aan in mijn coinbase wallet of moet je altijd het meest actuele vertoonde adres gebruiken?
Zie ook: https://help.coinbase.com...-my-crypto-address-change
[ Voor 6% gewijzigd door Valandin op 18-01-2022 19:18 ]
Goede vid voor eerste keer, ik mis alleen het waarom. Waarom bifi maxi, waarom bifi tokens, waarom is wooBifi minder in aantal?Valandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:31:
De video is dus;
Alleen zonde van je fees dat je niet een currency gebruikte die geen fees heeft om van xlm naar fantom te komen.(usdt)
Aha! Ik zie het al je bent bij A87 in de leer geweestValandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:31:
De video is dus;
Helemaal top!
Zoals meerdere mensen al hebben aangegeven, @Verwijderd was dan jaloers op je baard. Ik alleen op de kleur van baard, oh ja en op je stoel en je haar…
Maar respect, kwam duidelijk over. Ik zal er ook mee aan de gang, thanks
UberLurker Departement #GG.
Geen lange intro, geen like/comment/subscribe riedel, niet doodgegooid worden met 20x reclame tussendoor. Ik heb hem geliked op YouTube en lopen henken hier
Verwijderd
Haha 'waarom'mannowlahn schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:21:
[...]
Goede vid voor eerste keer, ik mis alleen het waarom. Waarom bifi maxi, waarom bifi tokens, waarom is wooBifi minder in aantal?
Alleen zonde van je fees dat je niet een currency gebruikte die geen fees heeft om van xlm naar fantom te komen.(usdt)

Niet teveel nadenken, gewoon hup die spaarrekening erin.
Deze ponzi moet gevoed worden.
Ik zit met heel veel plezier te kijken en te luisteren naar je duidelijke uitleg. Super gedaan dit, een pareltje in de slowchat berichten. De slowchat is sowieso behoorlijk aan kwaliteit aan het winnen de laatste tijd en echt, dit helpt daar enorm aan mee.Valandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:31:
De video is dus;
Dikke thumbs up!!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Goede tip voor de volgende keer, ik wou de video ook redelijk kort houden en dat werd al snel 10 minuten.mannowlahn schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:21:
[...]
Goede vid voor eerste keer ik mis alleen het waarom. Waarom bifi maxi, waarom bifi tokens, waarom is wooBifi minder in aantal.
Eigenlijk ook bewust geen uitleg gegeven waarom ik voor token X ga, dat is iets dat iemand voor zichzelf moet bepalen en onderzoeken. Idem voor fantom en voor beefy.finance.
Je kan ook via het BSC netwerk CAKE staken via pancakeswap, de stappen blijven hetzelfde alleen dan andere tokens. Doel is echt om mensen wat handvaten te geven in dit proces.
Voor MooFantomBifi;
PS. Ohja, had ook ff BUSD kunnen doenA mooToken can be seen as a receipt that you get when depositing into any Beefy vault. This is a fully automatic process. For example, you receive mooBifi tokens from depositing $BIFI into the Beefy Maxi vault. These mooTokens do not 1:1 represent the token amount initially deposited but it does represent the value of your share in the vault. As a vault generates profit, the amount of mooTokens in your wallet remain constant while the underlying invested token amount in the vault increases. Whenever you want to withdraw the tokens that are staked for you in the vault, you need your receipt (mooTokens) which you hand in to redeem the deposited tokens + yield. Beefy.Finance users should hold on tightly to the mooTokens i.e. deposit receipts and not sell or exchange them to strangers or you will lose ownership of your staked assets in the vault.
Ik zit zelf ook aardig diep in DOT. In ieder geval zou ik niet op 1 paard wedden. Bouw een gezonde verhouding op met name BTC en ETH en voeg daar dan DOT aan toe evt met wat andere coins. Als je je DOT de komende jaren toch niet van de hand wilt doen, ga ze dan staken en verdiep je in aankomende Polkadot auctions. Ook ATOM timmert aardig aan de weg als het op interoperability aankomt. Genoeg projecten de afgelopen jaren die de toekomst hadden, maar het toch niet waargemaakt hebben, dus je risico's iets meer spreiden kan geen kwaad.ZiggyLippens schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:40:
Sinds vorige week ben ik DCA aan het doen met DOT en vandaag het dubbele gedaan gezien de mooie prijs, zijn er nog mensen die in DOT geïnvesteerd hebben?
Ik post wat minder dus het was ook te verwachten dat de kwaliteit omhoog zou gaanNgangatar schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:26:
[...]
Ik zit met heel veel plezier te kijken en te luisteren naar je duidelijke uitleg. Super gedaan dit, een pareltje in de slowchat berichten. De slowchat is sowieso behoorlijk aan kwaliteit aan het winnen de laatste tijd en echt, dit helpt daar enorm aan mee.
Dikke thumbs up!!
Voor mijn eigen strategie (long) is het te laat om te verkopen op dit niveau. Natuurlijk is niet verkopen nog steeds kans op 25% verlies, dat is dan maar zo. Grote fout om niet wat verkocht te hebben op de top. Moet je een keer overkomen en dan begrijp je het begrip 'risico'wootler schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:08:
[...]
All-out of geleidelijk DCA-out? Met of zonder de intentie om eventueel binnenkort opnieuw een trade of hodl positie in te nemen?
Nog mensen die recent hun HODL posities afbouw(d)en? Zelf verkocht ik mijn BTC flufjes twee weken geleden. 100% in fiat maar mijn geladderde buy orders staan klaar tussen 38.7k en 34.7k
Ik heb de typische fout van de beginner gemaakt door niet te kopen in slechte tijden. Daardoor wacht je tot het beter is en heb je een euforisch gevoel. Dan investeer je maar is de opwaartse potentie vrij klein. Verkopen heeft dan ook weinig zin omdat de winst gering is terwijl het risico dan aanzienlijk is.
Ik heb niets geinvesteerd in ongure projecten als Doge / Shiba / Floki. Die grootste shitcoins heb ik me van weten te weerhouden. Geen leverage trades ook. Wat beter kan is eerder verkopen en eerder kopen
Het grootste gedeelte van mijn portfolio is B/E. Dit hodl ik door. Omdat ik rond dit niveau wel wat risico zie heb ik de posities die ik had in ATOM en LINK verkocht op de lokale top van beiden (meer geluk dan wijsheid, beiden al aanzienlijk gedaald). Bij de dip in september hier een positie in opgebouwd voor de lange termijn. Mocht het nu omhoog schieten dan profiteer ik daar van middels B/E. Door middel van het verkopen van ATOM / LINK heb ik extra cash om in te kopen bij een verdere daling. Dat geeft een gerust gevoel.
Mijn strategie op het moment. Had liever wat meer cash gehad, maar het zij zo. Als ik meer cash had gehad dan had ik dit niveau aardig gevonden om voor de langte termijn wat in te slaan.
Precies, ik wil gewoon bifi shillen om er wat meer uit te halen. Geen flauw idee wat 't allemaal is. Die worstjes zijn wel lekker iig.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:25:
[...]
Haha 'waarom'![]()
Niet teveel nadenken, gewoon hup die spaarrekening erin.
Deze ponzi moet gevoed worden.
Verwijderd
Ik wil geen paniek zaaien, maar die kans op 25% verlies kan ook heel goed 90% verlies worden.Coldcat schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:30:
[...]
Voor mijn eigen strategie (long) is het te laat om te verkopen op dit niveau. Natuurlijk is niet verkopen nog steeds kans op 25% verlies, dat is dan maar zo. Grote fout om niet wat verkocht te hebben op de top. Moet je een keer overkomen en dan begrijp je het begrip 'risico'. Ik leer door te doen, niet door advies van anderen over te nemen. Vaak over gelezen in post op dit topic, maar nooit verkocht omdat MOON! Dat ga ik een volgende keer anders doen (als die er komt), die les moet je een keer leren. Ik zie het dan ook als investering om eelt op de cryptohanden te krijgen voor in de toekomst. Voorheen kocht ik vaak te duur in groene candles. Dat mag ik van mezelf ook niet meer doen zonder dat BTC net een run achter de rug heeft. De opwaartse potentie is te klein voor het risico.
Ik heb de typische fout van de beginner gemaakt door niet te kopen in slechte tijden. Daardoor wacht je tot het beter is en heb je een euforisch gevoel. Dan investeer je maar is de opwaartse potentie vrij klein. Verkopen heeft dan ook weinig zin omdat de winst gering is terwijl het risico dan aanzienlijk is.
Ik heb niets geinvesteerd in ongure projecten als Doge / Shiba / Floki. Die grootste shitcoins heb ik me van weten te weerhouden. Geen leverage trades ook. Wat beter kan is eerder verkopen en eerder kopen
Het grootste gedeelte van mijn portfolio is B/E. Dit hodl ik door. Omdat ik rond dit niveau wel wat risico zie heb ik de posities die ik had in ATOM en LINK verkocht op de lokale top van beiden (meer geluk dan wijsheid, beiden al aanzienlijk gedaald). Bij de dip in september hier een positie in opgebouwd voor de lange termijn. Mocht het nu omhoog schieten dan profiteer ik daar van middels B/E. Door middel van het verkopen van ATOM / LINK heb ik extra cash om in te kopen bij een verdere daling. Dat geeft een gerust gevoel.
Mijn strategie op het moment. Had liever wat meer cash gehad, maar het zij zo. Als ik meer cash had gehad dan had ik dit niveau aardig gevonden om voor de langte termijn wat in te slaan.
Ik hoop dat je je hier bewust van bent. Bedenk goed wat je doet, hoe dan ook klote om te lezen en ik hoop oprecht dat het snel goed komt.
Worstcase scenario is dat je wat verliest maar hey, misschien genoeg views en duimpjes voor wat YouTube moneyzzzValandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:34:
[...]
Precies, ik wil gewoon bifi shillen om er wat meer uit te halen. Geen flauw idee wat 't allemaal is. Die worstjes zijn wel lekker iig.
Thx @Valandin ik ga ook bifi staken. Mijn aandacht was vooral getrokken door de extreem lage supply. Door de dunne orderbookjes kan dit muntje zolang iedereen lekker domweg staked heel veel waard worden.
Al is het vast een ponzi ofzo met straks een exit scam. Klein gokje moet te wagen zijn. Ik durf het aan
Al is het vast een ponzi ofzo met straks een exit scam. Klein gokje moet te wagen zijn. Ik durf het aan
Overtreedt ik dan niet de “goede huisvader” regel en verlies ik dan niet mijn 0% tax voordeel aangezien ik mijn DOT van kraken crypto wallet naar de kraken staking wallet trade?blabla1986 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:30:
[...]
Als je je DOT de komende jaren toch niet van de hand wilt doen, ga ze dan staken en verdiep je in aankomende Polkadot auctions
Heb geen monetisation/ads aanstaanYES schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:35:
[...]
Worstcase scenario is dat je wat verliest maar hey, misschien genoeg views en duimpjes voor wat YouTube moneyzzz
Ik probeer zelf een exit strategy te hebben. Ik heb bijvoorbeeld laatst Chainlink weer gekocht @ €19.51.Coldcat schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:30:
[...]
Voor mijn eigen strategie (long) is het te laat om te verkopen op dit niveau. Natuurlijk is niet verkopen nog steeds kans op 25% verlies, dat is dan maar zo. Grote fout om niet wat verkocht te hebben op de top. Moet je een keer overkomen en dan begrijp je het begrip 'risico'. Ik leer door te doen, niet door advies van anderen over te nemen. Vaak over gelezen in post op dit topic, maar nooit verkocht omdat MOON! Dat ga ik een volgende keer anders doen (als die er komt), die les moet je een keer leren. Ik zie het dan ook als investering om eelt op de cryptohanden te krijgen voor in de toekomst. Voorheen kocht ik vaak te duur in groene candles. Dat mag ik van mezelf ook niet meer doen zonder dat BTC net een run achter de rug heeft. De opwaartse potentie is te klein voor het risico.
Ik ben echt enorm bullish over chainlink dit jaar en verwacht het ongeveer 1-2 jaar te HODL'en.
Op een aantal punten doe ik dan een deel weg:

De rest laat ik staan om long-term te HODL'en. De percentages kunnen natuurlijk afwijken naar verwachting. Maar gezien ik echt hoge (onrealistische) verwachtingen heb doe ik het zo.
Stel chainlink crashed en ik koop groots in op €15 dan wordt de Gemiddelde/prijs stuk ook lager. Die doet namelijk gemiddelde prijs betaald per chainlink keer groei percentage.
Is niet de meest professionele slimme manier, maar ik ben maar een nuchtere saaie hollander die alles makkelijk wilt houden.
Verwijderd
Als je maar niet gaat lopen roepen $6900 soon en dat we straks naar $300 crashen. Ofja trouwens, doe maar wel. Koop ik er een paarTominatie schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:39:
Thx @Valandin ik ga ook bifi staken. Mijn aandacht was vooral getrokken door de extreem lage supply. Door de dunne orderbookjes kan dit muntje zolang iedereen lekker domweg staked heel veel waard worden.
Mwah. Beefy.finance is wel echt groot inmiddels haha. We'll seeTominatie schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:39:
Ik heb recent het stukje over mooTokens herschreven en in 4 secties verdeeld, hoop dat het nu wat duidelijker is:Valandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:29:
[...]
Goede tip voor de volgende keer, ik wou de video ook redelijk kort houden en dat werd al snel 10 minuten.
Eigenlijk ook bewust geen uitleg gegeven waarom ik voor token X ga, dat is iets dat iemand voor zichzelf moet bepalen en onderzoeken. Idem voor fantom en voor beefy.finance.
Je kan ook via het BSC netwerk CAKE staken via pancakeswap, de stappen blijven hetzelfde alleen dan andere tokens. Doel is echt om mensen wat handvaten te geven in dit proces.
Voor MooFantomBifi;
[...]
PS. Ohja, had ook ff BUSD kunnen doen
https://docs.beefy.financ...vaults#what-are-mootokens
Ik ga je filmpje even bekijken en zorgen dat het bij de cowmoonity aankomt! Zit je al in de Discord?
Report me dan als het je niet aanstaat.
Ik zou zoiets nooit doen natuurlijk, maar het staat jou uiteraard vrij.
DoneYES schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:50:
[...]
Report me dan als het je niet aanstaat.
Ik zou zoiets nooit doen natuurlijk, maar het staat jou uiteraard vrij.
Leuke en nuchtere strategie!Valandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:46:
[...]
Heb geen monetisation/ads aanstaanIk doe alles voor de tweakers duimpies.
[...]
Ik probeer zelf een exit strategy te hebben. Ik heb bijvoorbeeld laatst Chainlink weer gekocht @ €19.51.
Ik ben echt enorm bullish over chainlink dit jaar en verwacht het ongeveer 1-2 jaar te HODL'en.
Op een aantal punten doe ik dan een deel weg:
[Afbeelding]
De rest laat ik staan om long-term te HODL'en. De percentages kunnen natuurlijk afwijken naar verwachting. Maar gezien ik echt hoge (onrealistische) verwachtingen heb doe ik het zo.
Stel chainlink crashed en ik koop groots in op €15 dan wordt de Gemiddelde/prijs stuk ook lager. Die doet namelijk gemiddelde prijs betaald per chainlink keer groei percentage.
Is niet de meest professionele slimme manier, maar ik ben maar een nuchtere saaie hollander die alles makkelijk wilt houden.
Wat is de reden dat u voor LINK heeft gekozen inplaats van ATMOS?
Jaapio 6900 is pas het begin. Dit muntje, dat uitmondt in een globale financiële evolutie gaat naar de 690k op termijn.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:47:
[...]
Als je maar niet gaat lopen roepen $6900 soon en dat we straks naar $300 crashen. Ofja trouwens, doe maar wel. Koop ik er een paar
Verwijderd
Dat zou mooi zijn dan heb ik 69 dollar.Tominatie schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:55:
[...]
Jaapio 6900 is pas het begin. Dit muntje, dat uitmondt in een globale financiële evolutie gaat naar de 690k op termijn.
Haha, mag je d’r niet wat meer in stoppen van de vrouw?Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:56:
[...]
Dat zou mooi zijn dan heb ik 69 dollar.
Nope, DM me maar de URL aubmjoaris schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:49:
[...]
Ik heb recent het stukje over mooTokens herschreven en in 4 secties verdeeld, hoop dat het nu wat duidelijker is:
https://docs.beefy.financ...vaults#what-are-mootokens
Ik ga je filmpje even bekijken en zorgen dat het bij de cowmoonity aankomt! Zit je al in de Discord?
Verwijderd
Ik vind 1.4 dollar meer dan genoeg risico... Deze DeFi tech is nieuw voor mij.Tominatie schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:58:
[...]
Haha, mag je d’r niet wat meer in stoppen van de vrouw?
Daarnaast werk ik in een fabriek en verdien ik netto 152,79 euro per maand.
Goed gevoel bij het project, blijft een beetje koffiedik kijken. Don't follow meZiggyLippens schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:53:
[...]
Leuke en nuchtere strategie!
Wat is de reden dat u voor LINK heeft gekozen inplaats van ATMOS?
Ik probeer niet in te veel coins tegelijk zitten dus ik stoot er soms wat af, pak er soms wat bij. Link is overigens niet het enige wat ik hold natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Valandin op 18-01-2022 20:03 ]
Verlies is misschien een verkeerd woord. Minder winst is een betere verwoording. Sta nog flink in het groen ten opzichte van de eerste keer dat ik Binance openede. En de bedragen zijn helaas gering. Echter op de top met iets uitstappen was achteraf gezien gewoon veel slimmer geweest. Kost tijd om dat in je vingers te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:35:
[...]
Ik wil geen paniek zaaien, maar die kans op 25% verlies kan ook heel goed 90% verlies worden.
Ik hoop dat je je hier bewust van bent. Bedenk goed wat je doet, hoe dan ook klote om te lezen en ik hoop oprecht dat het snel goed komt.
BTC zie ik zelf geen -90% doen. Zo wel, dan gooi ik in de weg naar het dal er meer fiat in. Shitcoins geloof ik die 90% absoluut wel, hier zit ik met wat klein geld in en in pojecten met staking (meer coins!) + projecten waar ik op de lange termijn wat in zie. Daarnaast nog wat NEXO / CRO die ik als marketing coin zie (vanwege de voordelen die je krijgt op de platformen). Mochten die dalen is het voordeel dat je automatisch meer coins krijgt. Op lange termijn zie ik voor beiden zeker adaptie op grotere schaal dan nu.
Overigens heb ik maart 2020 zonder meer te weten dan crypto wel voor €3,000 BTC verkocht. Eens kijken of ik dat terug kan vinden

Ik voel mij ook niet bezwaard om een domme vraag te stellen.
Betreft MC, op de launchpool die nog een aantal dagen loopt staat veel MC in staking.
Zodra de launchpool klaar is. Wat gebeurt er dan met de koers als alles ineens vrij komt? Keldert deze verder of gaat deze omhoog?
Betreft MC, op de launchpool die nog een aantal dagen loopt staat veel MC in staking.
Zodra de launchpool klaar is. Wat gebeurt er dan met de koers als alles ineens vrij komt? Keldert deze verder of gaat deze omhoog?
Wen moon ben jij dat?Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:01:
[...]
Ik vind 1.4 dollar meer dan genoeg risico... Deze DeFi tech is nieuw voor mij.
:fill(white):strip_exif()/f/image/QFayafSzfa0t2SPzUbiA5pSR.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
De rest valt door dat gat in de hand van je vrouw?Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:01:
[...]
Of is het net als hier dat het gewoon bij de polsen langs valt omdat het gat te groot is voor haar hand?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Verwijderd
Gelukkig maar, ik dacht in je vorige bericht tussen de regels door te lezen dat je all-in zat en flink onder water stond.Coldcat schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:03:
[...]
Verlies is misschien een verkeerd woord. Minder winst is een betere verwoording. Sta nog flink in het groen ten opzichte van de eerste keer dat ik Binance openede. En de bedragen zijn helaas gering. Echter op de top met iets uitstappen was achteraf gezien gewoon veel slimmer geweest. Kost tijd om dat in je vingers te krijgen.
BTC zie ik zelf geen -90% doen. Zo wel, dan gooi ik in de weg naar het dal er meer fiat in. Shitcoins geloof ik die 90% absoluut wel, hier zit ik met wat klein geld in en in pojecten met staking (meer coins!) + projecten waar ik op de lange termijn wat in zie. Daarnaast nog wat NEXO / CRO die ik als marketing coin zie (vanwege de voordelen die je krijgt op de platformen). Mochten die dalen is het voordeel dat je automatisch meer coins krijgt. Op lange termijn zie ik voor beiden zeker adaptie op grotere schaal dan nu.
Overigens heb ik maart 2020 zonder meer te weten dan crypto wel voor €3,000 BTC verkocht. Eens kijken of ik dat terug kan vindenWas op Revolut en dacht, dat is goedkoop. Met 10% voelde ik me king
StierenKlabanusVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:25:
[...]
Zit geen varken in hoor, puur stierenvlees.
Ik zit al een tijdje op link te azen, kan je die nog ergens leuk parkeren voor een apy van 297% of zo?
Zero.
Ik ben all in en sta bij 39k break even, wat nuVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:10:
[...]
Gelukkig maar, ik dacht in je vorige bericht tussen de regels door te lezen dat je all-in zat en flink onder water stond.

GerapporteerdValandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:34:
[...]
Precies, ik wil gewoon bifi shillen om er wat meer uit te halen. Geen flauw idee wat 't allemaal is. Die worstjes zijn wel lekker iig.
Zolder en garage opruimen en al je troep verkopen, euro's stop je in crypto.AlterBridge schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:22:
[...]
Ik ben all in en sta bij 39k break even, wat nu?
Dit was mijn tactiek van 2018 tot 2020.
Zero.
Reported!Tominatie schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:55:
[...]
Jaapio 6900 is pas het begin. Dit muntje, dat uitmondt in een globale financiële evolutie gaat naar de 690k op termijn.
Ik ben helemaal klaar met jullie shillpaupers!
Ga daar maar van uit, ik heb ze al weggedaan.thierry1982 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:03:
Ik voel mij ook niet bezwaard om een domme vraag te stellen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik heb meer BTC dan 99% van de tweakers hierVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:10:
[...]
Gelukkig maar, ik dacht in je vorige bericht tussen de regels door te lezen dat je all-in zat en flink onder water stond.
Ik heb BTC gemined in 2011 / 2012 met een GPU en laptop. De GPU ging echt lekker en de laptop was niet heel best, maar er kwam nog voldoende binnen om aan te laten staan. Het was een Sapphire Radeon HD6950 als GPU. Ik vond het vooral voor de leuk, en draaide eerder wel eens wat research projecten. Een paar maanden laten draaien geloof ik. Nooit me in verdiept en ik wist nog dat die keys heel belangrijk waren om op te slaan. Dat stond allemaal netjes in tekst bestanden in een map of in een Excel. PC verkocht en daarmee de keys denk ik. Eens in de zoveel tijd kijk ik terug of ik het toch niet kan vinden op een verloren dropbox of in de email. Niet te vinden... (de gouden tip krijgt 10% van de coins die ik had
Het kwartje is niet snel gevallen. Na de dip in 2020 wat ingekocht in Henk modus. BTC verkocht op €5600 en ETH op €260! Wat was ik blij met die paar % winst. Wist ik veel dat crypto meer is dan tulpenmania moest.
Het kwartje viel hier ergens vorig jaar toen ik me wat meer ging verdiepen in de materie. Nu wat meer voor de serieus. Echter helaas het grote geld helaas aan me voorbij laten gaan.
Wel ben ik daarom extreem bullish omdat ik weet dat er een groot aantal van die 21m tokens verloren is. Ik heb dus waarschijnlijk heel wat BTC, alleen is 99% gewoon zoek
Toch wel grappig als ik zo terugkijk, en als de geschiedenis herhaalt kijken we over 5 jaar weer precies zo terug op de tijd als nu (of niet).
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 18-01-2022 20:44 ]
Dat genesis block is van jou?Coldcat schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:40:
[...]
Ik heb meer BTC dan 99% van de tweakers hier
Ik heb BTC gemined in 2011 / 2012 met een GPU en laptop. De GPU ging echt lekker en de laptop was niet heel best, maar er kwam nog voldoende binnen om aan te laten staan. Het was een Sapphire Radeon HD6950 als GPU. Ik vond het vooral voor de leuk, en draaide eerder wel eens wat research projecten. Een paar maanden laten draaien geloof ik. Nooit me in verdiept en ik wist nog dat die keys heel belangrijk waren om op te slaan. Dat stond allemaal netjes in tekst bestanden in een map of in een Excel. PC verkocht en daarmee de keys denk ik. Eens in de zoveel tijd kijk ik terug of ik het toch niet kan vinden op een verloren dropbox of in de email. Niet te vinden... (de gouden tip krijgt 10% van de coins die ik had)
Het kwartje is niet snel gevallen. Na de dip in 2020 wat ingekocht in Henk modus. BTC verkocht op €5600 en ETH op €260! Wat was ik blij met die paar % winst. Wist ik veel dat crypto meer is dan tulpenmania moest.
Het kwartje viel hier ergens vorig jaar toen ik me wat meer ging verdiepen in de materie. Nu wat meer voor de serieus. Echter helaas het grote geld helaas aan me voorbij laten gaan.
Wel ben ik daarom extreem bullish omdat ik weet dat er een groot aantal van die 21m tokens verloren is. Ik heb dus waarschijnlijk heel wat BTC, alleen is 99% gewoon zoek
Toch wel grappig als ik zo terugkijk, en als de geschiedenis herhaalt kijken we over 5 jaar weer precies zo terug op de tijd als nu (of niet).
Een brug gaat alteren tot slaapplek.AlterBridge schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:22:
[...]
Ik ben all in en sta bij 39k break even, wat nu?
*username checks out
Het was in die tijd dat je je computerkracht kon doneren aan medische projecten. Geen idee meer precies wat dat was of hoe dat heette. Toen kwam hier een topic voorbij (wellicht het eerste BTC topic) dat je ook geld kon verdienen. Misschien zelfs als off-topic gelul in het medische rekenkracht donatie verhaal. Toen dacht ik natuurlijk, $$$'s is beter.
Ik weet nog goed hoe ik een private key en public key had aangemaakt. De public was om te delen en de andere moest je vooral veilig opbergen. Ik weet nog dat ik dat aanmaakte in een sub-map van mijn administratie destijds. Ik dacht, Erik zuinig zijn want dit gaat geld waard worden. Mooi om te zien hoe iets ongrijpbaars toen nu een serieuze plek in de wereld begint te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 18-01-2022 21:01 ]
Ik nu ook duur lesje. Maar goed en door. Volgende keer alleen nog de launchpads met BNB. Geen pegels meer in het shitcoin casino.Taro schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:35:
[...]
Ga daar maar van uit, ik heb ze al weggedaan.
Zou je kunnen uitleggen wat je hiermee bedoelt? Crypto wordt gewoon als vermogen gezien en ook op deze manier belast. Voor je staking rewards (rente) geldt dat dus ook. Ik zie even niet in wat dat met het type wallet te maken heeft.ZiggyLippens schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:39:
[...]
Overtreedt ik dan niet de “goede huisvader” regel en verlies ik dan niet mijn 0% tax voordeel aangezien ik mijn DOT van kraken crypto wallet naar de kraken staking wallet trade?
Verwijderd
Als je in Nederland woont mag je gratis traden tot je een ons 50k weegt.ZiggyLippens schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:39:
[...]
Overtreedt ik dan niet de “goede huisvader” regel en verlies ik dan niet mijn 0% tax voordeel aangezien ik mijn DOT van kraken crypto wallet naar de kraken staking wallet trade?
De goede huisvader regel klinkt mij Belgisch in de oren. En ik heb al vaker gelezen dat hodlers niks aan vermogensbelasting betalen maar traders de sjaak zijn bij onze zuiderburen. Het simpele staken in Bifi zou al onder traden kunnen vallen omdat je crypto moet swappen voor tokens en die dus verkoopt.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:22:
[...]
Als je in Nederland woont mag je gratis traden tot je een ons 50k weegt.
Als ik hier naar kijk zie ik gewoon Bitcoin vs alle altcoins
nothing stops this train
In Nederland wel ja. Maar voor Belgen is het andere koek https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210418_95956341 enblabla1986 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:12:
[...]
Zou je kunnen uitleggen wat je hiermee bedoelt? Crypto wordt gewoon als vermogen gezien en ook op deze manier belast. Voor je staking rewards (rente) geldt dat dus ook. Ik zie even niet in wat dat met het type wallet te maken heeft.
nieuws: Belgische fiscus belast winst uit privéhandel bitcoin met 33 procent
Verwijderd
Pfoeh. Ben je mooi klaar mee dan.Joosie200 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:33:
[...]
In Nederland wel ja. Maar voor Belgen is het andere koek https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210418_95956341 en
BIFI. Het hypepotentieel van Bitconnect, maar dan wel met goede tokenomics. Ik ben benieuwd.
Weet iemand een goed adres dat op het Fantom netwerk de dollarwaarde yield van een vault deposito weergeeft? Voorheen gebruikte ik op de Binance Smart Chain yield.watch. Tot nu ken ik alleen zapper.fi en debank.com, maar deze hebben geen dollar yield weergave. Degen.watch lijkt niet te werken.
Weet iemand een goed adres dat op het Fantom netwerk de dollarwaarde yield van een vault deposito weergeeft? Voorheen gebruikte ik op de Binance Smart Chain yield.watch. Tot nu ken ik alleen zapper.fi en debank.com, maar deze hebben geen dollar yield weergave. Degen.watch lijkt niet te werken.
En wat als je nou verlies maakt met btc? Krijg je dan 30 procent cashback? Anders word ik Belg!Joosie200 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:33:
[...]
In Nederland wel ja. Maar voor Belgen is het andere koek https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210418_95956341 en
Er gaan geruchten rond dat Intel in februari met een ultra-low-voltage ASIC miner komt voor Bitcoin. Een "bitcoin home miner". Nogmaals, het is een gerucht...
Tegelijk zie ik ook zowel TA als on-chain dat Bitcoin na een iets diepere dip van de aandelen (en daardoor ook Bitcoin mee zakt), Bitcoin gaat waarschijnlijk over een week of ietsjes later beginnen met een opmars. De stats zijn gewoon té sexy momenteel. Als dan ook Intel inderdaad komt met de home miner én de hype opnieuw gaat beginnen, dan gaat Bitcoin weer naar de maan en daar voorbij!
Tegelijk zie ik ook zowel TA als on-chain dat Bitcoin na een iets diepere dip van de aandelen (en daardoor ook Bitcoin mee zakt), Bitcoin gaat waarschijnlijk over een week of ietsjes later beginnen met een opmars. De stats zijn gewoon té sexy momenteel. Als dan ook Intel inderdaad komt met de home miner én de hype opnieuw gaat beginnen, dan gaat Bitcoin weer naar de maan en daar voorbij!

Geweldlig. Hiermee is alle info die nodig is voor de start van het DeFi topic er m.i. ook - alleen moet ik nog even een stukje tikken over waarom je een yield optimiser wil gebruiken... Dat wordt morgen in het vliegtuig!Valandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:31:
De video is dus;
Microsoft neemt Blizzard over! Ik zat net te denken, zou dit met NFT's te maken kunnen hebben? Gaming gaat groot worden de komende jaren en daarom snap ik de overname. Het aandeel was geplaagd door verkeerd management dus het had een lage waardering. Echter is integratie met NFT's iets wat veel genoemd wordt. Dat geeft een enorm groeipotentie.
Of zie ik een verband wat niet relevant is?
Of zie ik een verband wat niet relevant is?
@Glenn Hoddle voor het DeFi topic er is, toch een vraagje. Misschien heb ik het gemist in één van de stukken die je hier al gepost hebt, maar ik vroeg me af of er een goed alternatief is voor yieldwatch? Ik krijg een melding mbt "Pro access denied" en dat ik 0,00 $WATCH moet kopen.. 0,00 kopen lijkt me geen probleem maar aangezien ik al 0,00 bezit en yieldwatch dat niet goed vind weet ik ook niet wat te doen.
Is dit een bug die jij kent of zegt je dit allemaal niets?
Nee, wel 18% op Beefy (Fantom)Pelox schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:19:
Ik zit al een tijdje op link te azen, kan je die nog ergens leuk parkeren voor een apy van 297% of zo?
goede alternatieven zijn:YES schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 22:19:
@Glenn Hoddle voor het DeFi topic er is, toch een vraagje. Misschien heb ik het gemist in één van de stukken die je hier al gepost hebt, maar ik vroeg me af of er een goed alternatief is voor yieldwatch? Ik krijg een melding mbt "Pro access denied" en dat ik 0,00 $WATCH moet kopen.. 0,00 kopen lijkt me geen probleem maar aangezien ik al 0,00 bezit en yieldwatch dat niet goed vind weet ik ook niet wat te doen.
tin.network
debank.com
Verder heeft https://thetopdefi.com/ echt een heel gedetailleerd overzicht van je portfolio, inclusief hele precieze info over LPs e.d., allen werkt het vooralsnog alleen voor zaken gestaked op Beefy. (Want gemaakt door een van de duizenden Beefy fans.)
Enkeltje moon? 🚀🚀Glenn Hoddle schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 22:15:
[...]
Geweldlig. Hiermee is alle info die nodig is voor de start van het DeFi topic er m.i. ook - alleen moet ik nog even een stukje tikken over waarom je een yield optimiser wil gebruiken... Dat wordt morgen in het vliegtuig!
Thanks, ga ik daar eens naar kijken!Glenn Hoddle schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 22:23:
[...]
goede alternatieven zijn:
tin.network
debank.com
Verder heeft https://thetopdefi.com/ echt een heel gedetailleerd overzicht van je portfolio, inclusief hele precieze info over LPs e.d., allen werkt het vooralsnog alleen voor zaken gestaked op Beefy. (Want gemaakt door een van de duizenden Beefy fans.)
Edit: alle drie goede alternatieven, super bedankt nogmaals!
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 18-01-2022 22:26 ]
Crypto mag echt dat wel weer eens doen, maar ik verwacht ergens rond de Middellandse Zee gewoon weer te landen.
Mini moon
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ff over Beefy Finance he, zitten jullie dan voornamelijk in single assets? of doen jullie LP?
Moonriver netwerk vind ik ook wel interessant op Beefy Finance
Moonriver netwerk vind ik ook wel interessant op Beefy Finance
nothing stops this train
HODL!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PuXSxd2WdbT6lxhEvGCQyA4E.jpg?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!