“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Terug naar je Maxi hoek jij!Uncle_Charles schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:17:
[...]
Dat laatste moet fout zijn, toch!? Hoe kan er nu iets goed zijn wat Cardano betreft.... Ben je reeds dronken?
Gratis is altijd goed, ook al is het kut
Er zitten ook wel aanzienlijke verschillen tussen liquidity pools op verschillende platforms. Niet overal moet je in de verhouding 50/50 liquiditeit voorzien, je kunt dan bijvoorbeeld in de pool ABC-XYZ met alleen XYZ instappen. Liquidity pools zijn er ook in vele verschillende smaken; een pool met USDT-USDC heeft aanzienlijk minder risico dan een pool ETH-USDT, daarnaast heb je ook nog pools met drie tokens.
Verschillen in verhouding kunnen ook creatief gebruikt worden als arbitrage mogelijkheid.
Het ligt helemaal aan je eigen situatie, en wat je wil.Joosie200 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 23:59:
[...]
Ik heb al wel wat zijdelings meegekregen hier. Maar ik vind het X xlm doorsturen, converten naar busd, swappen voor suhsi/cake/bifi/ander eetbaar spul als token en dat dan in een vault staken maar gedoe. Waarom zoveel schakels + fees. Gevalletje mandje van Makkum. Dat kan korter: mand! Dan maar geen apy hunten en hamsteren.
Als Henk en Ingrid een spot wallet openen en daarin spot eth of BTC stallen na kopen op een CEX al te veel gedoe vinden dan gaat DeFi wel langer de tijd nodig hebben om echt door te breken bij het grote publiek.
Hetzelfde met de CC's van crypto.com Waarom 350 / 3500 euri aan cro kopen (koerswaarde in een bear is maar afwachten) om een jade/green CC te fixen zodat je 120 euro cashback voor je Spotify en Netflix kunt regelen. Als je met vpn op Turkije beide regelt voor 5 euri per maand. Ik betaal liever 60 op jaarbasis dan af te wachten hoeveel van mijn cro in staking nog waard is over zeg een jaar vanaf nu.
Ik gebruik mijn cdc kaart nu een jaartje, en kon met de cashback bonus mijn cdc kaart upgraden.
Zo ver als dat het kan betaal ik alles met mijn cdc kaart. Die ene grote crypto klapper ga ik niet maken, maar vele kleine beetjes maken 1 grote.
Net zoals die coinbase rewards, "wat heb je nu aan 80 cent gratis crypto?" ondertussen heb ik er in totaal een paar honderd euro uit gehaald. Best lekker.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Check vervolgens even de vesting schedules.
https://docs.sundaeswap.finance
Hier ook, straks keihard op de SELL knop duwen.Aarle schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 08:24:
[...]
Hier ook. Benieuwd hoeveel er toebedeeld wordt.
Dit is de tweede die ik uitprobeer.zenith schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:55:
[...]
Hier ook, straks keihard op de SELL knop duwen.
Deze keer met 5x de inleg van vorige keer (gemiddeld).
Vorige keer was het 50 cent.
Ik vermoed dat het nu niet hoger wordt.
Als dat weer x25 gaat is het weer schrapen.
Er is nu 160mio+ ingelegd. Dat is echt te veel om enigszins leuk mee te doen.
Tenzij er echt een paar grote jongens bijzitten die tegen de max aanlopen, verwacht ik weer een lachtertje.
Edit: Wel gisteren een short geopend op BIT die ongetwijfeld goed uit gaat pakken.
[ Voor 7% gewijzigd door Aarle op 18-01-2022 11:00 ]
Verschilt niet veel van de tokenomics van Uniswap; 60% public, 40% team + investeerders.jvel92 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:43:
Voor alle mogelijke toekomstige SundaeSwap investeerders, hierbij een tip: werp eens een blik op de tokenomics. 45% van de supply is voor team + investeerders oftewel VC's. Kijk daarna eens naar wie de VC's zijn. Je zult zien dat daar o.a. Alabama Research tussen staat en doe eens onderzoek naar deze VC euh quant trading firm.
Check vervolgens even de vesting schedules.
https://docs.sundaeswap.finance
https://academy.moralis.i...uniswap-and-the-uni-token
Neemt uiteraard niet weg dat er al veel te veel swap protocolletjes zijn.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Zeker, je kan het overwegen om met een stablecoin als collatoral te doen, maar ik zou het persoonlijk niet gebruiken ivm de risico's ervan. Je kan niet uitgeven wat je niet hebt.roflexx schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:02:
Iemand al die leverage functie bekeken op nexo?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
De Uniswap tokenomics zijn natuurlijk ook niet best. Het is een "valueless governance" token waarbij de governance grotendeels in handen is van VC's. D'r was vorig jaar wat drama waarbij VC's hunzelf geld toebedeelden vanuit het door Uniswap opgezette DeFi education fund.Mooody schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:02:
[...]
Verschilt niet veel van de tokenomics van Uniswap; 60% public, 40% team + investeerders.
https://academy.moralis.i...uniswap-and-the-uni-token
Neemt uiteraard niet weg dat er al veel te veel swap protocolletjes zijn.
Groot verschil tussen Uniswap en Sundaeswap is dat Uniswap op een netwerk zit dat werkt.
Als jij als developer slim genoeg bent om een DEX te bouwen, dan ben je ook slim genoeg om in te zien dat ADA niet geschikt is voor een DEX. In welke wereld is het acceptabel dat een transactie er mogelijk paar dagen over doet? Dat wetende; waarom zou je dan een DEX bouwen en er überhaupt in investeren? Tenzij het gewoon een cash grab is. De tokenomics en de betrokken VC's bevestigen dat alleen maar.
Gelukkig zitten we op 42k en hebben we niks met die 40k brug te makenD_Jeff schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:06:
De 40K USD loopbrug piept, kraakt en buigt aan alle kanten. Voorlopig staat dat bruggetje nog overeind, de vraag is: hoe lang nog?
Zero.
Nee inderdaad. De 40k is een ‘brug te ver’Pelox schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:15:
[...]
Gelukkig zitten we op 42k en hebben we niks met die 40k brug te maken

UberLurker Departement #GG.
Sundaeswap was idd rete langzaam en verre van responsive op het testnet, en het is voor mij geen verrassing dat het op het mainnet nog langer duurt om transacties te verwerken.jvel92 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:13:
[...]
De Uniswap tokenomics zijn natuurlijk ook niet best. Het is een "valueless governance" token waarbij de governance grotendeels in handen is van VC's. D'r was vorig jaar wat drama waarbij VC's hunzelf geld toebedeelden vanuit het door Uniswap opgezette DeFi education fund.
Groot verschil tussen Uniswap en Sundaeswap is dat Uniswap op een netwerk zit dat werkt.
Als jij als developer slim genoeg bent om een DEX te bouwen, dan ben je ook slim genoeg om in te zien dat ADA niet geschikt is voor een DEX. In welke wereld is het acceptabel dat een transactie er mogelijk paar dagen over doet? Dat wetende; waarom zou je dan een DEX bouwen en er überhaupt in investeren? Tenzij het gewoon een cash grab is. De tokenomics en de betrokken VC's bevestigen dat alleen maar.
https://sundaeswap-financ...innet-launch-e9da5abfd819
Die heb ik ook meegepakt. Bij elkaar zo 80 euro kunnen converten naar eth. Dat en mijn beltegoed verbellen voor litecoin en die converten naar ethereum via Thoorn werkt prima. Gooi ik iig geen ongebruikt tegoed weg.Dacuuu schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:29:
[...]
Net zoals die coinbase rewards, "wat heb je nu aan 80 cent gratis crypto?" ondertussen heb ik er in totaal een paar honderd euro uit gehaald. Best lekker.
Ftm is tot 2.81 gedipt. Kijken of het vanaf nu omhoog gaat naar ATH. Het ziet er nog wel goed uit.Taro schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:28:
[...]
De huidige FTM koers is mogelijk een goed instappunt, om 2 redenen:
[Afbeelding]
En:
[Afbeelding]
Ik ben gisteren uitgestapt:
[Afbeelding]
En ga ervoor om FTM rond 2.79 USD weer op te pakken, de kans dat de huidige koers niet houdt door BTC is mij te groot en dan is dat het volgende instappunt:
[Afbeelding]
Yep, dat artikel inderdaad ook gelezen en zag weinig kritische reacties erop. De trend was: bedankt voor de transparantie LFG.MaZo schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:38:
[...]
Sundaeswap was idd rete langzaam en verre van responsive op het testnet, en het is voor mij geen verrassing dat het op het mainnet nog langer duurt om transacties te verwerken.
N.a.v. je PF: zit je toevallig in $TIME?
SundaeSwap is gewoon leuke proof of concept voor Cardano. Dat de uitwerking geen probleem oplost is niet zo relevant. Er zijn genoeg swap in de wereld en tot nu geeft de markt continue aan dat DEX totaal geen behoefte is. Men wil snel handelen en het centrale gebeuren neemt 99% voor lief.MaZo schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:38:
[...]
Sundaeswap was idd rete langzaam en verre van responsive op het testnet, en het is voor mij geen verrassing dat het op het mainnet nog langer duurt om transacties te verwerken.
Zolang dex niet dezelfde user experience kan bieden, heeft het weinig zin. Die sundaeswap gaat echt geen markt pakken imho. Snap ook niet dat mensen hier uberhaupt er enthousiast over zijn.
Yep, al een tijd, en aardig diep. Ben minder vrolijk de laatste paar dagen. M'n HEC is ook al als een pudding ingestort.jvel92 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:43:
[...]
Yep, dat artikel inderdaad ook gelezen en zag weinig kritische reacties erop. De trend was: bedankt voor de transparantie LFG.
N.a.v. je PF: zit je toevallig in $TIME?
Cardano fanboys hebben weinig om enthousiast over te zijn, omdat er vrijwel niets lanceert op Cardano.mannowlahn schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:44:
Snap ook niet dat mensen hier uberhaupt er enthousiast over zijn.
Dus als er iets wordt aangekondigd, knallen ze er op als vliegen op stront
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja het is een beetje als of china een nieuw grote winkelcentrum optuigd in zo'n spookstad.Mooody schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:48:
[...]
Cardano fanboys hebben weinig om enthousiast over te zijn, omdat er vrijwel niets lanceert op Cardano.
Dus als er iets wordt aangekondigd, knallen ze er op als vliegen op stront
GGM/USDT op ByBit
nothing stops this train
Dat doet mij echt denken aan Noord Korea waar ze een prachtig nieuw vliegveld hebben gemaakt zonder vliegtuigen. Achter de incheckbalies zie je werknemers zitten, maar er zijn geen vluchten.mannowlahn schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:49:
[...]
Ja het is een beetje als of china een nieuw grote winkelcentrum optuigd in zo'n spookstad.
Cardano hele lijpe tech. Mooie schijn zonder inhoud.

[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 18-01-2022 12:07 ]
teveel gekregen? lijkt me niet erg 😉Valandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:02:
Volgens mij staat het puntje verkeerd bij de $GGM die ik heb gekregen.
panicsellers 🥲
:strip_exif()/f/image/exNdtiPRq0FoQEmGxGKsAjOA.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 18-01-2022 12:14 ]
nothing stops this train
Nee, te weinigKol Nedra schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:10:
[...]
teveel gekregen? lijkt me niet erg 😉
panicsellers 🥲
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
ManipulasieVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:
Bitcoin laat zich de K's van het brood eten door alternatieve dikke tech.
Was het bij jou nog gelukt met staken bij een Scooper?
Volgens dat medium artikel moet je uitkijken voor copycats.
Nadat ik laatst het stukje over DeFi van DeFi Glenn heb gelezen ben ik erg voorzichtig natuurlijk.
Hier 8$ winst, fantastischKol Nedra schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]
nou dikke vetpot hoor 🤣
KASTA was beter, maargoed winst is winst 👍
Alleen jammer dat ik ze niet kan verkopen op kraken of binance.Ngangatar schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:48:
ASTR rewards zijn leuk op Polkadot parachain. Minimaal 102 ASTR per dot tegen een huidige waarde van 0,23 cent. Ik ben happy met mijn eerste parachain ooit.
Zero.
Tech is prima hoor, maar sundeaswap is gewoon 1001 oplossing die dermate slechte UX geeft dat het een beetje nutteloos is. Maar goed, net zoals de eerste tekening van je koter, altijd speciaal.Tominatie schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:56:
[...]
Dat doet mij echt denken aan Noord Korea waar ze een prachtig nieuw vliegveld hebben gemaakt zonder vliegtuigen. Achter de incheckbalies zie je werknemers zitten, maar er zijn geen vluchten.
Cardano hele lijpe tech. Mooie schijn zonder inhoud.
Jazeker. Je kan https://adapools.org/ gebruiken om te controleren of het oke is.elektriekert schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:57:
[...]
Was het bij jou nog gelukt met staken bij een Scooper?
Volgens dat medium artikel moet je uitkijken voor copycats.
Nadat ik laatst het stukje over DeFi van DeFi Glenn heb gelezen ben ik erg voorzichtig natuurlijk.
Via Yoroi wallet kan je gewoon doorklikken en info bekijken.
Ik stake bij AzureADA3 (https://adapools.org/pool...02bdc2299c3ae4c87d688a6fe)
ADA staken is overigens veilig omdat je ADA op je eigen wallet blijft, je delegeert alleen je wallet naar een pool.
Als een pool ophoudt met bestaan of een rug pull doet, houdt je altijd je ADA. Daar kan niks mee gebeuren.
Het enige wat ze kunnen doen is dat een pool owner alle pool rewards kan stelen, dan krijg je dus niet je %ROA (Return of ADA).
https://i.redd.it/hmnm90y0udc61.png

Ik omgekeerd laatste 24u aan ByBit portfolio waarde.
-14% afgelopen week.
Is alleen echt interessant als je long term HODLer van BIT bent met meer dan $10.000 aan BIT.
Als je het dan toch al hebt zijn het hele leuke extra'tjes. Maar als je even short-term ~$300-1500 BIT wilt kopen voor een launch pad dan krijg je nagenoeg geen tokens.
[ Voor 47% gewijzigd door Valandin op 18-01-2022 13:19 ]
Entry precies op m'n dotted-origin level (41537) (die trend eronder is toen pas gecreëerd) en exit bij trendtouch (42395), Prima 207% in nog geen 3 uur
Vervelende is alleen: Ik heb normaal gesproken maar 2, max 3uur de tijd om te traden per dag. Dus dan ga je toch een beetje op zoek naar trades, waardoor je gaat forceren om te scalpen. Dat helpt niet

/f/image/zpRifChsa7jjZ57WElnVcIFS.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-01-2022 13:19 ]
ik was er al vrij zeker van dat mijn ADA veilig zou zijn.Valandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:14:
[...]
Jazeker. Je kan https://adapools.org/ gebruiken om te controleren of het oke is.
Via Yoroi wallet kan je gewoon doorklikken en info bekijken.
Ik stake bij AzureADA3 (https://adapools.org/pool...02bdc2299c3ae4c87d688a6fe)
ADA staken is overigens veilig omdat je ADA op je eigen wallet blijft, je delegeert alleen je wallet naar een pool.
Als een pool ophoudt met bestaan of een rug pull doet, houdt je altijd je ADA. Daar kan niks mee gebeuren.
Het enige wat ze kunnen doen is dat een pool owner alle pool rewards kan stelen, dan krijg je dus niet je %ROA (Return of ADA).
https://i.redd.it/hmnm90y0udc61.png
Ik ga er net aan beginnen, adapools.org heb ik al weleens eerder gebruikt zie ik
edit: succesvol geswitched!
En nu wel 2.79. Buy buy buy.knakworst schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:
[...]
Ftm is tot 2.81 gedipt. Kijken of het vanaf nu omhoog gaat naar ATH. Het ziet er nog wel goed uit.
Op kraken nog steeds niks binnen. Of moet ik ze ergens bewust claimen. Volgens support zijn ze nog niet on-chain?Ngangatar schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:48:
ASTR rewards zijn leuk op Polkadot parachain. Minimaal 102 ASTR per dot tegen een huidige waarde van 0,23 cent. Ik ben happy met mijn eerste parachain ooit.
Daar maak ik me dan weer minder druk om, komt wel.Pelox schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:06:
[...]
Alleen jammer dat ik ze niet kan verkopen op kraken of binance.
Zijn ook nog niet te claimen meen ik. Ik zie dat mettertijd wel.Flexion1 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:01:
[...]
Op kraken nog steeds niks binnen. Of moet ik ze ergens bewust claimen. Volgens support zijn ze nog niet on-chain?
:fill(white):strip_exif()/f/image/Sk9KIwWm1qouAoIcILmEqRSk.png?f=user_large)
Waarschijnlijk groene candle incoming, dus.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Misschien voor mij als leek, maar onder de 16K coin soorten over welke verwacht je groene kaarsen?Richh schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:17:
Ik vind het wel mooi zo, tradepot staat al een tijdje in fiat en ik geloof dat het tijd wordt om verder te derisken
[Afbeelding]
Waarschijnlijk groene candle incoming, dus.
Waarschijnlijk de meest gure alts, daarom verkoop ik mijn BTCXqlus1ve schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:19:
[...]
Misschien voor mij als leek, maar onder de 16K coin soorten over welke verwacht je groene kaarsen?
Cardano?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Laat duidelijk zijn dat exact deze reacties reden zijn voor verkoop

Top!elektriekert schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:50:
[...]
ik was er al vrij zeker van dat mijn ADA veilig zou zijn.
Ik ga er net aan beginnen, adapools.org heb ik al weleens eerder gebruikt zie ik
edit: succesvol geswitched!
Verwijderd
Valandin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:25:
Ben trouwens bezig met het recorden van DeFi staken met Beefy.finance. Wat een gekut dat opnemen zeg
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cmdrF6Sjwy1tdvf98Qdw1ZHK.gif?f=user_large)
Bounce in 3,2,1,0,-1....Rebbelx schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:31:
200K EOY I tell ya, minstens!
Dit gaat een 39.5k test worden denk ik.
Gelukkig hebben we nog BIFI
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TjQaGmYx5zBWCSTPLNuuGDek.jpg?f=user_large)
En nu ik dat blaadje selderij zie, CELR strong.
Die zit alleen dan weer niet in mijn mandje shitcoins.
[ Voor 58% gewijzigd door knakworst op 18-01-2022 14:51 ]

Heb anyswap laatste tijd veel gebruikt gelukkig geen funds lost.mannowlahn schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:53:
[Afbeelding]
Directe concurrentie van Celer Cbridge, Dit is exact de reden dat celr op een andere wijze de security aanvliegt tov AnySwap
⚠️⚠️Users haven't revoked weth approval are currently being exploited (445weth total affected)! Remove approvals here: https://t.co/S9nDfrtS0G , as per yesterday's instructions (https://t.co/CBD4AdgzI6), to be sure your funds are safe.
— Multichain (Previously Anyswap) (@MultichainOrg) 18 januari 2022
Ik wacht even totdat hij door de 20000 sats (GLMR/BTC) valt en dan koffiedik kijken hoe laag ik ze op kan pikken.... want ik wil er daar zeker wat van hebben.Pelox schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:50:
Die glmr zakt er weer aardig doorheen.. jammer dat ik er nog wat heb gehodled..
10k / 5k sats? Who knows!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Misschien wil @Pelox ze wel goedkoop aan je verkopen, zo te zien is hij er na een paar dagen hodlen al helemaal klaar meeMicroWhale schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 15:21:
[...]
Ik wacht even totdat hij door de 20000 sats (GLMR/BTC) valt en dan koffiedik kijken hoe laag ik ze op kan pikken.... want ik wil er daar zeker wat van hebben.![]()
10k / 5k sats? Who knows!
Heb van de 30% die ik van de parachains ontvangen heb 75% verkocht en 25% gehodledXqlus1ve schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 15:23:
[...]
Misschien wil @Pelox ze wel goedkoop aan je verkopen, zo te zien is hij er na een paar dagen hodlen al helemaal klaar mee
Verder ontvang ik nog 70% in de komende 2 jaar dus zit er nog wel even aan vast
Zero.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Goede strategie. Het is toch gratis geld en als je het meeste verkoopt haal je er ook gewoon winst uit.Pelox schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 15:32:
[...]
Heb van de 30% die ik van de parachains ontvangen heb 75% verkocht en 25% gehodled![]()
Verder ontvang ik nog 70% in de komende 2 jaar dus zit er nog wel even aan vast
Mocht het daarna (of direct, of na x jaar) nog dik stijgen heb je nog wat achter de hand.
Voor mij loont het imo meer om gewoon laag in te kopen. Daarvoor wacht ik de curve naar beneden af die net geliste coins altijd volgen en koop dan ergens wat in.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Die hebben een proof of view concept gepatenteerd in meerdere landen.
Staat nu voor mij weer op buy-hoogte, maar interessanter is wellicht de staking die je kunt doen via hun eigen wallet.
25,5÷ apy tot maart dit jaar, en zojuist bekend gemaakt dat ze dat voor een nieuw tarief doorzetten tot 2023.
Wellicht de moeite waard als je nog wat geld ergens weg wilt zetten voor wat langere termijn.
:strip_exif()/f/image/dYy0Rs5J6lM3iqCiLKTfYaLu.jpg?f=fotoalbum_large)
Graag gedaanGlenn Hoddle schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:26:
BIFI tikt net even de 1600 aan. Toch nog iets groen in m'n PF vandaag.
Ik heb even gezocht of je BIFI ergens kan traden maar ik heb geen exchange kunnen vinden.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:26:
BIFI tikt net even de 1600 aan. Toch nog iets groen in m'n PF vandaag.
Verwijderd
Bij Nance.zenith schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:11:
[...]
Ik heb even gezocht of je BIFI ergens kan traden maar ik heb geen exchange kunnen vinden.
Verwijderd
Zieke timing dit...Darrell schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:10:
Zijn alle weaks hands er nou al eens uit? Duurt lang.
:strip_exif()/f/image/5vlqAFhWpuKnsDT0zOsx6wU1.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is meer tussen moon en blockchain.
Daar heb ik ook last van. Ben niet de enige dus. Normaal gaat het binnen minuten door....zenith schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:07:
Het gaat lekker bij CDC: https://status.crypto.com/ ik heb helaas ook twee transacties die vast zitten
Niet alleen newb ‘s... maar er komt een dag dat ie gaat moonenPelox schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:21:
Die chart van Floki.. daar zijn heel veel newbs op stuk gegaan, kan niet anders.
:fill(white):strip_exif()/f/image/x8ih9wWaO2EdxwHPSw0iVB80.png?f=user_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik ga verkopen, dit komt niet meer goed... steeds maar langzaam lager en lager. Ik zat hierin voor winst.Darrell schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:10:
Zijn alle weaks hands er nou al eens uit? Duurt lang.
Te weinig FIAT gedruktStokstaart schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:43:
Holy f00k. Wat weten de insiders dat wij (nog) niet weten?
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dit komt nooit meer goed idd... Zoom eens uit joh. Of zit je er pas sinds een maandje in?Coldcat schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:44:
[...]
Ik ga verkopen, dit komt niet meer goed... steeds maar langzaam lager en lager. Ik zat hierin voor winst.
Geduld is een schone zaak, sluit je apps en kijk over een paar weken nog eens. Of je zit er met teveel geld in wat je niet kunt missen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Op deze manier gebeurt geen van beide. Wat is dit saai zeg, gelukkig lijkt Bifi goede tech te zijn. Ik moet mij daar ook maar in gaan kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:56:
Van kapitaal naar capitulatie.
Ach ja, dat is hoe de muntjes rollen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Verwijderd
Illiquide knakenmuntje idd.Taro schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:04:
Laten we die BiFi prijs op Binance maar eens zelfstandig door de 1600 rammen, dat orderboek is zo dun...
Die gaat zo wel door naar de 1700, alleen al door de verhoogde interesse hier in de afgelopen dagen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Taro schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:04:
Laten we die BiFi prijs op Binance maar eens zelfstandig door de 1600 rammen, dat orderboek is zo dun...
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
HahaRichh schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:11:
[...]Reported
Die voelde ik al aankomen, is niet de eerste keerRichh schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:11:
[...]Reported
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Kan dat ook? Er voor de winst in zitten? Hell, dat had ik nooit verwacht. Ik zat er in voor dikke losses....Coldcat schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:44:
[...]
Ik ga verkopen, dit komt niet meer goed... steeds maar langzaam lager en lager. Ik zat hierin voor winst.
[...]
Te weinig FIAT gedrukt
Verwijderd
Zit geen varken in hoor, puur stierenvlees.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:18:
Geen Bifi voor Ali Baba, dan komt hij in de hel terecht.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!