Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik vond het ook al verdacht rustig terwijl het een prima weekafsluiting was volgens mij? Nu hopen dat BTC toch echt wat verder omhoog gaat kruipen en dan zal het snel weer druk worden hierBTFD schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:39:
[...]
Vaak zie je bij de kleinste stijging m00n berichten verschijnen, dus had ook wel iets meer enthousiasme verwacht na die (mooie) groene weekly candle!Of zullen ze zo enthousiast geweest zijn, dat ze alweer voor de Bruna zijn gaan liggen?
en als je daar al bent zal wegrennen ook vast niet geweldig gaanWom schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:48:
Als er iemand in dit topic momenteel bij de Orthopeed zijn portfolio via Delta zit te checken: de halve wachtkamer kan de bedragen zien. Zelf ben ik nu even naar de Gamma voor een boormachine...
easy pickings
Heb ik iets gemist?Wom schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:48:
Als er iemand in dit topic momenteel bij de Orthopeed zijn portfolio via Delta zit te checken: de halve wachtkamer kan de bedragen zien. Zelf ben ik nu even naar de Gamma voor een boormachine...
Hangt ervan af in welke wachtkamer je zit.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Maandagochtend. De plicht roept. Niet iedereen is ambtenaar van beroep oep oep oep.Ngangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:11:
*checked kalender* Nope, geen Kerstmis....
*checked charts* Nope, geen bear....
*checked topic* Yup, crypto slowchat....
Ok, stelletje rotzakkies, welke munt hebben jullie stiekem de afgelopen weken massaal gekocht en verkocht waardoor jullie nu allemaal op vakantie zijn, zijn, ijn ijn n n .....
Damn, ik hoor zelfs een echo hier....
Vandaag sowieso. 't Is Moondag!Ali Baba 1001 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:05:
Malaysian Ministry Proposes Legal Tender of Crypto Currency
Moon!?
Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]
HeheDarrell schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:57:
[...]
Maandagochtend. De plicht roept. Niet iedereen is ambtenaar van beroep oep oep oep.
Idd ff lekker de bezem door de pf gehaald, dust omgezet en lekker de cake voor 90 dagen in de oven gezet voor een dikke 70%api. Alles lekker dus.
Darrell schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:57:
[...]
Maandagochtend. De plicht roept. Niet iedereen is ambtenaar van beroep oep oep oep.
Hahah ik ben het hele weekend niet op de SC geweest dus ik heb waarschijnlijk ergens iets gemist, George snapt de Clue nieNgangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:53:
[...]
Hangt ervan af in welke wachtkamer je zit.
Heb je iets meer info? Op CMC zie ik vooralsnog weinig?Ibix schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:50:
Holly Moses! Mijn eerste rugpull live meegemaakt! Was gelukkig vanochtend vroeg eruit gestapt .. XEM -50% bam
Check Bitvavo..Ngangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:54:
[...]
Heb je iets meer info? Op CMC zie ik vooralsnog weinig?
[Afbeelding]
Lijkt me dan eerder een Bitvavo fuckup. XEM is niks mee aan de hand zo te zien
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bitvavo heeft heel kleine orderboeken en een flinke verkoopopdracht kan daar al leiden tot een flinke drop in prijs. Zijn leuke deals mee te maken.Ibix schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:03:
Apart dit.. de koers was toch echt iets anders op Bitvavo.
Alleen je conclusie was wat vreemd.
Veel mensen komen pas (weer terug) als het geen moeite meer kost om te verdienen met crypto. Met deze volatiliteit moet je geduld hebben om wat te verdienen.BTFD schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:39:
[...]
Vaak zie je bij de kleinste stijging m00n berichten verschijnen, dus had ook wel iets meer enthousiasme verwacht na die (mooie) groene weekly candle!Of zullen ze zo enthousiast geweest zijn, dat ze alweer voor de Bruna zijn gaan liggen?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
In deze range was genoeg te verdienen afgelopen 2 maanden. Zeker in sats.Stokstaart schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:11:
[...]
Veel mensen komen pas (weer terug) als het geen moeite meer kost om te verdienen met crypto. Met deze volatiliteit moet je geduld hebben om wat te verdienen.
spoiler:dat hebben de meesten niet
Je hoort mij ook niet zeggen dat er niks te verdienen vielDeman23 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:13:
[...]
In deze range was genoeg te verdienen afgelopen 2 maanden. Zeker in sats.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
kopuh kopuh kopuh!Ibix schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:05:
I take my words back 👊🏼
Dat weten wij, maar M00nboys niet😉Stokstaart schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:14:
[...]
Je hoort mij ook niet zeggen dat er niks te verdienen viel
Tussen 24-2 en 2-3 zit toch ruim €9000 ( BTC ) verschil...dat zijn heeel veel sats....Deman23 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:13:
[...]
In deze range was genoeg te verdienen afgelopen 2 maanden. Zeker in sats.
Jij bent dus zo'n "glas halfleeg" typeYES schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:13:
De afgelopen 24 uur was wel erg spectaculair voor mijn PF..
[Afbeelding]
Complexity is an often overlooked aspect of a system because usually someone else is paying the price for it, not the person creating it.
— Péter Szilágyi (karalabe.eth) (@peter_szilagyi) 18 maart 2022
But don't be mistaken, someone *is* paying the price - whether money, time or mental capacity. They might not be willing/able to do forever.
Draadje van een Ethereum Core developer. Hij is niet blij met de ontwikkelingen van Ethereum. De core zou te clunky/complex geworden zijn.
Doe ermee wat je niet laten kan. Ik zou zeggen, Buy BTC
[ Voor 12% gewijzigd door Gelukszoekr op 21-03-2022 14:54 ]
Is iedereen in dit topic aan het kopen ofzo
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Neuh, ik vond het gewoon geinig om te zien dat ie op 0,00% over 24 uur.
- Hoe kom je aan die cashback voor spotify en netflix? Kan dit op je huidige abo of moet je hier een nieuwe abo voor afsluiten?
- Heeft de midnight blue bijvoorbeeld ook al zin of schiet dat niet op?
- Kan ik hiermee ook in winkels betalen of alleen geld uit de muur halen en online bestellen?
Super hoor die kaart, check deze pagina: Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & DiscussieLBV_038 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:59:
Mensen hier met ervaring met de CDC Visa Card? Ik heb een aantal vragen:
- Hoe kom je aan die cashback voor spotify en netflix? Kan dit op je huidige abo of moet je hier een nieuwe abo voor afsluiten?
- Kan ik hiermee ook in winkels betalen of alleen geld uit de muur halen en online bestellen?
Ah goeie, thanks voor de link!dnc- schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:00:
[...]
Super hoor die kaart, check deze pagina: Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie
Een maand geleden? JaD_Jeff schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:56:
Ik check bij de koffieautomaat mn pf en zie ik KSM +9% doen.
Is iedereen in dit topic aan het kopen ofzo
- Binnen je huidige Netflix / Spotify abonnement pas je je betaalmethode aan. Dan betaal je met je kaart. Na een aantal dagen krijg je het bedrag terug in CROLBV_038 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:59:
Mensen hier met ervaring met de CDC Visa Card? Ik heb een aantal vragen:
- Dat is afhankelijk van hoeveel jij er gebruik van gaat maken. In mijn situatie, een gezin van 3 levert elk procent cashback ongeveer €5 per week op. Dan mag je zelf bepalen of dit zin heeft
- Je kan geld uit de muur halen, maar wanneer gebruik je dat nog in de praktijk? Online bestellen gaat prima
Ik heb net in het verre buitenland cash uit de muur gehaald. Interbancair en geen additionele kosten. Bij ing basispakket betaal je per pinbeurt en komt er ook nog een valutaopslag erbovenop.Gelukszoekr schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:09:
[...]
- Je kan geld uit de muur halen, maar wanneer gebruik je dat nog in de praktijk? Online bestellen gaat prima
Mooi, ETH FUD. Ik kijk waar ik nog wat bij kan kopen 😎Gelukszoekr schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:54:
[Twitter]
Draadje van een Ethereum Core developer. Hij is niet blij met de ontwikkelingen van Ethereum. De core zou te clunky/complex geworden zijn.
Doe ermee wat je niet laten kan. Ik zou zeggen, Buy BTC
@Skrunsies
Je collator Cosmoon zit in zwaar weer en gaat het afleggen tegen whales. Verwachting is dat Cosmoon binnen aan aantal dagen uit de active set wordt gedrukt. Ik zou daarom z.s.m. je delegation revoken.
Tip voor een goede betrouwbare collator die niet zomaar uit de active set wordt gedrukt is themilkywaygang. Ik zit zelf ook bij EarnX (50%). Deze heeft een iets hogere APR en bonus rewards voor de eerste 300 delegators.
[ Voor 68% gewijzigd door zwembroek op 21-03-2022 15:42 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oh! Nee. Die heb ik al een tijdje niet meer. Enkel BTC en een verdwaalde BIFI worstzwembroek schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:23:
@Gelukszoekr heb jij je EWT nog? Ik zoek naar een buy in maar deze loopt steeds verder van me af.
Maar als je wat uitzoomt is nu toch geen heel slecht inkoopmoment toch?
Klopt maar dat dacht ik bij $4,50 ook haha. Koop liever geen groene candles maar als het sentiment wat om slaat dan is het nog steeds een prima prijs.Gelukszoekr schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:51:
[...]
Oh! Nee. Die heb ik al een tijdje niet meer. Enkel BTC en een verdwaalde BIFI worst
Maar als je wat uitzoomt is nu toch geen heel slecht inkoopmoment toch?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
https://twitter.com/AndyKasprzyk/status/1505153048401874947
Zelf hold ik ook nog gewoon Ethereum.
Ben benieuwd in hoeverre dit weer typisch FUD is
(Zag ook wat over klimaat geneuzel langskomen op zijn Twitter, dus uiteindelijk wordt het FUD verhaal alweer groter)
Excuus, ik zat in mijn ,van winst gekochte, jimny + daktentNgangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:11:
Ok, stelletje rotzakkies, welke munt hebben jullie stiekem de afgelopen weken massaal gekocht en verkocht waardoor jullie nu allemaal op vakantie zijn, zijn, ijn ijn n n .....
Thanks voor het beantwoorden van de vragen! Ik trek eigenlijk nooit cash uit de muur maar ik begreep dat pinnen in een winkel vaak niet werkt met een CDC pas. Aangezien ik bijna alle uitgaven pin in de winkel en maar zelden iets bestel maakt het dan wel wat minder interessant. Ik pin voornamelijk bij de AH en bij de lokale groentenboerGelukszoekr schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:09:
[...]
- Binnen je huidige Netflix / Spotify abonnement pas je je betaalmethode aan. Dan betaal je met je kaart. Na een aantal dagen krijg je het bedrag terug in CRO
- Dat is afhankelijk van hoeveel jij er gebruik van gaat maken. In mijn situatie, een gezin van 3 levert elk procent cashback ongeveer €5 per week op. Dan mag je zelf bepalen of dit zin heeft
Ja ach ik weet niet hoe credible deze gozer is, maar ik vind hem overkomen als zo'n 13 in dozijn crypto "expert".elektriekert schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:12:
Ik kwam net via via wat mogelijke complot onzin tegen, het betreft de Hinmann speech en Ethereum.
(Zag ook wat over klimaat geneuzel langskomen op zijn Twitter, dus uiteindelijk wordt het FUD verhaal alweer groter)
Ik kom af en toe tegen dat het eens niet werkt, bij de bakker/slager enzo. Maar bij alle grotere winkels werkt het gewoon. Maestro gaat er trouwens ook uit. Dus Visa Debit gaat waarschijnlijk nog meer geaccepteerd worden mettertijd.LBV_038 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:19:
[...]
Thanks voor het beantwoorden van de vragen! Ik trek eigenlijk nooit cash uit de muur maar ik begreep dat pinnen in een winkel vaak niet werkt met een CDC pas. Aangezien ik bijna alle uitgaven pin in de winkel en maar zelden iets bestel maakt het dan wel wat minder interessant. Ik pin voornamelijk bij de AH en bij de lokale groentenboer![]()
Ok, net besloten om ook wat CRO aan te schaffen voor die rooie kaart, als dat lekker werkt kan upgraden altijd nog. Ik bestel dusdanig veel bij Bol en Coolblue dat het de moeite zeker waard is. En ff Spotify aanzetten uiteraard.Gelukszoekr schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:09:
[...]
- Binnen je huidige Netflix / Spotify abonnement pas je je betaalmethode aan. Dan betaal je met je kaart. Na een aantal dagen krijg je het bedrag terug in CRO
Ik ben te oud voor twitterdraadjes die vol staan met tiktok filmpjes en ander geneuzel. Dus tenzij je ook een link naar een 'gewoon' artikel hebt dat ik kan scannen (complotgevoelens maken me een oppervlakkig lezer) blijf ik ook gewoon hodlen tot ik serieus nieuws kan verifiëren.elektriekert schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:12:
Ik kwam net via via wat mogelijke complot onzin tegen, het betreft de Hinmann speech en Ethereum.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit wist oes Gavin natuurlijk allang.elektriekert schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:12:
Je loopt achter, dat was vorig jaar
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die een nep portfolio aan heeft gemaakt om het even te proberen met zwembandjes. Als die persoon het ook heeft in de app van een exchange of een MetaMask dan is die boormachine misschien wel handigWom schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:48:
Maar in welke orde van grootte zat het? Een modaal jaarsalaris, een dik grachtenpand in Amsterdam etc...want sommige mensen kan het weinig boeien en andere zijn heel erg terughoudend en als je zo open en bloot zit ermee dan denk ik dat die persoon er een beetje maling aan heeft.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Mindmapping xrp eth in dat draadjeWiley99 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:59:
[...]
Ik ben te oud voor twitterdraadjes die vol staan met tiktok filmpjes en ander geneuzel. Dus tenzij je ook een link naar een 'gewoon' artikel hebt dat ik kan scannen (complotgevoelens maken me een oppervlakkig lezer) blijf ik ook gewoon hodlen tot ik serieus nieuws kan verifiëren.
spoiler:waarschijnlijk blijf ik sowieso hodlen
Ja precies, knap ik snel op af. Dat is geen mindmap, dat is 'als we nou alles om allerlei willekeurige redenen aan elkaar verbinden zien we er superintelligent uit'Get!em schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:51:
[...]
Mindmapping xrp eth in dat draadje
[Afbeelding]
Ik had kunnen weten dat mensen hier de kleine lettertjes lezen...
Maar ten opzichte van oktober vorig jaar is Celr nog steeds flink de aanbieding. Desondanks is het een muntje waar ik niet meer instap. Heeft naar mijn gevoel zijn hype gehad.Darrell schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:37:
[...]
Ik had kunnen weten dat mensen hier de kleine lettertjes lezen...
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Tsja, heel veel alts staan lager, waarom zouden ze niet meer kunnen stijgen? Als je een ritje van een paar cent kan maken gaat t hard met deze lage prijzen..Daacuso schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:44:
[...]
Maar ten opzichte van oktober vorig jaar is Celr nog steeds flink de aanbieding. Desondanks is het een muntje waar ik niet meer instap. Heeft naar mijn gevoel zijn hype gehad.
Tis anders met echte hype coins, deze heeft in ieder geval nog iets van een functie..
[ Voor 8% gewijzigd door Don Guacamole op 21-03-2022 18:52 ]
Werkelijk! zou het je net vragen. Maar goed. Zal ze snel unstaken. Maar EarnX is ook oké ? Want ben wel gevoelig voor hogere APRzwembroek schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:23:
@Gelukszoekr heb jij je EWT nog? Ik zoek naar een buy in maar deze loopt steeds verder van me af.
@Skrunsies
Je collator Cosmoon zit in zwaar weer en gaat het afleggen tegen whales. Verwachting is dat Cosmoon binnen aan aantal dagen uit de active set wordt gedrukt. Ik zou daarom z.s.m. je delegation revoken.
Tip voor een goede betrouwbare collator die niet zomaar uit de active set wordt gedrukt is themilkywaygang. Ik zit zelf ook bij EarnX (50%). Deze heeft een iets hogere APR en bonus rewards voor de eerste 300 delegators.
UberLurker Departement #GG.
Persoonlijk kijk ik momenteel naar muntjes die echt op de bodem liggen. Celr kan, historisch gezien, nog behoorlijk zakken. Dus vandaar mijn overweging om er niet in te stappen.Don Guacamole schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:51:
[...]
Tsja, heel veel alts staan lager, waarom zouden ze niet meer kunnen stijgen? Als je een ritje van een paar cent kan maken gaat t hard met deze lage prijzen..
Tis anders met echte hype coins, deze heeft in ieder geval nog iets van een functie..
Van wat ik zo snel zag prima jaarsalaris. Wel rode achtergrondtymiek schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:38:
[...]
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die een nep portfolio aan heeft gemaakt om het even te proberen met zwembandjes. Als die persoon het ook heeft in de app van een exchange of een MetaMask dan is die boormachine misschien wel handig![]()
Maar in welke orde van grootte zat het? Een modaal jaarsalaris, een dik grachtenpand in Amsterdam etc...want sommige mensen kan het weinig boeien en andere zijn heel erg terughoudend en als je zo open en bloot zit ermee dan denk ik dat die persoon er een beetje maling aan heeft.
Ben zelf altijd wel voorzichtig met in het openbaar portfolios te checken. Zelfs een tijdje een app hider gebruikt om Apps andere naam of icoon te geven, maar de permissies die dergelijke apps vroegen werden wat extreem. Voorheen zelfs een aparte VM vanaf USB die een eigen VLAN had waar dan mijn wallets op stonden. Maar door Ledger is dat wat overbodig geworden.
Snap alleen nog niet waarom ze de relaties niet hebben gelegd met hun favoriete dier en hun favoriete kleur. Die moet toch veel sterkere connecties opleveren…Wiley99 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:09:
[...]
Ja precies, knap ik snel op af. Dat is geen mindmap, dat is 'als we nou alles om allerlei willekeurige redenen aan elkaar verbinden zien we er superintelligent uit'
Ik zit er ook een klein weekje nu.Skrunsies schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:56:
[...]
Werkelijk! zou het je net vragen. Maar goed. Zal ze snel unstaken. Maar EarnX is ook oké ? Want ben wel gevoelig voor hogere APR
Goed dat je die noemt en niet die ander, want dan had ik de boormachine moeten pakken die ik al voor @zwembroek heb gereserveerd.Skrunsies schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:56:
[...]
Werkelijk! zou het je net vragen. Maar goed. Zal ze snel unstaken. Maar xyz is ook oké ? Want ben wel gevoelig voor hogere APR
echt jonguhs, minimum bond x price is geen moeilijke som...
Ik heb geen Twitter account en heb het ook afgedaan als FUDWiley99 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:59:
[...]
Ik ben te oud voor twitterdraadjes die vol staan met tiktok filmpjes en ander geneuzel. Dus tenzij je ook een link naar een 'gewoon' artikel hebt dat ik kan scannen (complotgevoelens maken me een oppervlakkig lezer) blijf ik ook gewoon hodlen tot ik serieus nieuws kan verifiëren.
spoiler:waarschijnlijk blijf ik sowieso hodlen
EarnX is prima. Themilkywaygang is een zekerheidje. Ik ben ook gevoelig voor elke zaterdag bonus rewards. Dus daarom ook EarnX.Skrunsies schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:56:
[...]
Werkelijk! zou het je net vragen. Maar goed. Zal ze snel unstaken. Maar EarnX is ook oké ? Want ben wel gevoelig voor hogere APR
@resusaapje er zijn 300 adressen per collator. Dus valt wel wat mee met de boormachines.
zwembroek schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:23:
@Skrunsies
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
het is lastig nog wat te verdienen dezer dagen. Crypto maakt het niet makkelijk en sommige mensen moeten ook nog eens hard werken daarnaast.Ngangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:11:
EURS?Blik1984 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:32:
Waarom is er eigenlijk geen fatsoenlijke Euro-backed stablecoin?
Ik heb daar bij YouHodler best wat inzitten, 12% per jaar en wordt wekelijks uitbetaald. Transparante app die goed werkt.
Omzetten van EUR naar EURS en andersom is 0,15% fee.
Uiteraard ook EURx bij Nexo een optie.
[ Voor 38% gewijzigd door Th1x4nG op 21-03-2022 22:35 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 | M4 Mac Mini | M1 MBA | DS415+ 40 TB SHR | VW ID.4 sadbox | 7.200 Wp O/W | Venus A 6,24 kWh
Bedoel ook eigenlijk een stablecoin die ook bij de grotere exchanges beschikbaar is zoals Binance of crypto.comTh1x4nG schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:33:
[...]
EURS?
Ik heb daar bij YouHodler best wat inzitten, 12% per jaar en wordt wekelijks uitbetaald. Transparante app die goed werkt.
Omzetten van EUR naar EURS en andersom is 0,15% fee.
Uiteraard ook EURx bij Nexo een optie.
Verwijderd
Aha op die manier. Ik zou het ook fijn vinden mochten we zonder spread 1:1 kunnen wisselen bij crypto.com zoals dat kan tussen USD en USDC of CAD en TCAD.Blik1984 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:36:
[...]
Bedoel ook eigenlijk een stablecoin die ook bij de grotere exchanges beschikbaar is zoals Binance of crypto.com
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 | M4 Mac Mini | M1 MBA | DS415+ 40 TB SHR | VW ID.4 sadbox | 7.200 Wp O/W | Venus A 6,24 kWh
Zou me niets verbazen als er zometeen een ‘angry mob’ meme komt 🙈Blik1984 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:32:
Vind het een terechte vraag overigens
We kunnen het nog steeds over btc in usd hebben hoor. Maar ik heb eigenlijk wel interesse om wat geld in een stablecoin in te zetten zonder dat daar nog een valutarisico in zitXqlus1ve schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:39:
[...]
Zou me niets verbazen als er zometeen een ‘angry mob’ meme komt 🙈
de dollar is meer stabiel dan de euroBlik1984 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:32:
nothing stops this train
Bij Binance kan je gewoon tegen EURO handelen. Of bedoel je iets anders, of wil je ook EURO's kunnen versturen?Blik1984 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:36:
[...]
Bedoel ook eigenlijk een stablecoin die ook bij de grotere exchanges beschikbaar is zoals Binance of crypto.com
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Stablecoins staken tegen een deftig percentage zonder daarbij een koersrisico te lopenTaro schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:56:
[...]
Bij Binance kan je gewoon tegen EURO handelen. Of bedoel je iets anders, of wil je ook EURO's kunnen versturen?
Dat kan toch met USDT/USDC?Blik1984 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:59:
[...]
Stablecoins staken tegen een deftig percentage zonder daarbij een koersrisico te lopen
Dat kan prima bij bijv. Nexo met EURO's. Maar idd, een EURO staking optie op Binance is wenselijkBlik1984 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:59:
[...]
Stablecoins staken tegen een deftig percentage zonder daarbij een koersrisico te lopen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
[...]Blik1984 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:32:
[...]Xqlus1ve schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:39:
[...]
Zou me niets verbazen als er zometeen een ‘angry mob’ meme komt 🙈
U vraagt, wij draaien
Fixed, broekkie.
Vechain:
Of misschien zegt dat dan weer alles over het produkt...Ngangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 23:44:
Ok, dit keer een gelikter filmpje, maar zegt nog steeds niets over het product....
Vechain, nu in de bioscoop.Ngangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 23:44:
Ok, dit keer een gelikter filmpje, maar zegt nog steeds niets over het product....
Vechain:
[YouTube: VeChain - The power to shape the future is in your hands]
(wintersportvakantie is een soort mantelzorgvakantie geworden, vandaar dit onmenselijke tijdstip)
[ Voor 16% gewijzigd door Ray_ op 22-03-2022 04:25 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
“FUD” van gisteren werkt averechts bij ETH😌Coldcat schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 04:23:
Moon!! ETH boven 3k!!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/0shh1fiJkoHo0aUd9FhPQ6VD.png?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YoyhIS0MQPwJYlbQR7DmI87f.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/S0WGRy5XjUvSI4JZAv5Uj0x5.jpg?f=fotoalbum_large)