Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, op een logaritmische schaal ziet alles er bullish uit..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Mooi toch?Stokstaart schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:24:
[...]
Heel bullish zelfs!Stokstaart schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:24:
[...]
/f/image/miG63RUOygp5j41MDCAg4Ff1.png?f=fotoalbum_large)
Nu nog ff die hoorns volgen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als eth de 3k aantikt zal ik even een mooie dame opsnorrenDarrell schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 20:52:
Wie was ook alweer de OG Eth babe tweakert?
@Khaelos ? @Stokstaart ?
Anywho, zitten jullie er klaar voor?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Tot die tijd…. HODL!
Laat iemand t dan wel ff filmen voor bewijs heheGioStyle schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:46:
Als ETH de 9k aantikt ga ik even door de straat rennen en schreeuwen: “It’s over 9000!!!”
Tot die tijd…. HODL!
Als ETH de 9K aantikt ga ik samen met @Pelox in een hoekje zitten huilen..GioStyle schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:46:
Als ETH de 9k aantikt ga ik even door de straat rennen en schreeuwen: “It’s over 9000!!!”
Tot die tijd…. HODL!
Vage shit zeg die metaverse, ik geloof niet dat ik daar aan mee ga doen.
Overigens natuurlijk wel investeren in gure coins die daar actief zijn, dat dan weer wel.
De core pools:
/f/image/JuVHbI8e0bUuRznZEIlhIw3h.png?f=fotoalbum_large)
De flash pools:
/f/image/OavIrue9y3vhKjAoQckAcizH.png?f=fotoalbum_large)
En de normale pagina voor staking:
Dan heb ik weer een huis weggegeven..paul-s83 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:18:
[...]
Als ETH de 9K aantikt ga ik samen met @Pelox in een hoekje zitten huilen..
Ben wel weer een tijdje voorzichtig mijn eth aan het opbouwen btw.
Zero.
Gewoon kopen als de muntjes goedkoop zijn en verkopen als de muntjes duur zijn 😆🥲
De eerste keer stress in crypto was medio april vorig jaar. De 2e keer was in mei. Daarna was het over met dat gedoe. Accept en move on.mentalozzie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:10:
Waarom stressen jullie allemaal zo?
Gewoon kopen als de muntjes goedkoop zijn en verkopen als de muntjes duur zijn 😆🥲
Ja hier ook. Kan me nog herinneren dat ik in maart toen ik net begonnen was op een zondagochtend wakker werd en alles in paniek verkocht had toen alles ineens dik rood was.Ngangatar schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:39:
[...]
De eerste keer stress in crypto was medio april vorig jaar. De 2e keer was in mei. Daarna was het over met dat gedoe. Accept en move on.
Een Peloxje was ik toen nog.
Eind 2017 was dat moment voor mij. Hele dagen en nachten achter het scherm gezeten om maar te proberen de volatiliteit de baas te worden. Niet mijn gezondste periodeDarrell schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:07:
[...]
Ja hier ook. Kan me nog herinneren dat ik in maart toen ik net begonnen was op een zondagochtend wakker werd en alles in paniek verkocht had toen alles ineens dik rood was.
Een Peloxje was ik toen nog.
REKTRep7 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:29:
Was even een paar dagen uit dit topic... Wie wil in 3 zinnen samenvatten wat ik gemist heb?
MOON
HODL
+100%, het is omdat ik het 90 dagen stake anders had ik de inleg eruit gehaald en de rest hodl
ik kocht op 954 sats 🙌😊
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 19-03-2022 15:46 ]
nothing stops this train
Nee, maar wel in real life. Niet heel spannend. Misschien als het 25+ graden is en je net hebt hardgelopen ofzo.Don Guacamole schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:19:
Iemand al de Heineken silver in de metaverse gedronken?
Overigens natuurlijk wel investeren in gure coins die daar actief zijn, dat dan weer wel.
@zwembroek een korte update gedaan in het NK topic. Niet super spannend, maar dat is de prijsactie momenteel ook niet echt
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nu weer een lagere inkoop plaatsten. 46% van mijn RNDR zijn via trades verdiend. Op naar verdubbeling.
ja went vanzelf he? Op een gegeven moment doet het je echt niet heel veel meer.....tot je er met nog veel meer duiten inzit, dan loopt de stress weer ietsje op. Tot ook dat weer normaal isNgangatar schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:39:
[...]
De eerste keer stress in crypto was medio april vorig jaar. De 2e keer was in mei. Daarna was het over met dat gedoe. Accept en move on.
Naar welke price levels kijk je voor RNDR?Ngangatar schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:42:
Oei. Net mijn RNDR via een mooie limit sell verkocht, gotta love those wicks.
Nu weer een lagere inkoop plaatsten. 46% van mijn RNDR zijn via trades verdiend. Op naar verdubbeling.
Ik accumuleer tussen de 2,20 en 2,96. En dan in stapjes van XX cent. Dus de laagste inkoop staat op 2,20, de hoogste verkoop stond op 2,96. Dus die hoogste verkoop gaat nu omhoog.
De neerwaartse spiraal de laatste maanden maakte me niet happy, maar kon tevens mijn humeur niet echt verpesten. Stress al helemaal niet in ieder geval. Waarschijnlijk ook omdat ik momenteel puur nog met winst speel op een recente DCA na.anti elppa schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:13:
[...]
ja went vanzelf he? Op een gegeven moment doet het je echt niet heel veel meer.....tot je er met nog veel meer duiten inzit, dan loopt de stress weer ietsje op. Tot ook dat weer normaal is
snap ik. Ik heb puur de mazzel ook deze keer dat ik het extreem druk heb op het werk en ik toch een huis gekocht heb. Waarschijnlijk op de piek, maar die koters hier in de straat kwamen me teveel de strot uit.Ngangatar schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:36:
[...]
De neerwaartse spiraal de laatste maanden maakte me niet happy, maar kon tevens mijn humeur niet echt verpesten. Stress al helemaal niet in ieder geval. Waarschijnlijk ook omdat ik momenteel puur nog met winst speel op een recente DCA na.
Dus tijd voor crypto heb ik eigenlijk niet. Gewoon HodLLLL
Grats met de nieuwe woning en minder kids in de buurtanti elppa schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:55:
[...]
snap ik. Ik heb puur de mazzel ook deze keer dat ik het extreem druk heb op het werk en ik toch een huis gekocht heb. Waarschijnlijk op de piek, maar die koters hier in de straat kwamen me teveel de strot uit.
Dus tijd voor crypto heb ik eigenlijk niet. Gewoon HodLLLL
haha thanks manNgangatar schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:02:
[...]
Grats met de nieuwe woning en minder kids in de buurt.
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:01:
[...]
@zwembroek een korte update gedaan in het NK topic. Niet super spannend, maar dat is de prijsactie momenteel ook niet echt
Ik hoop zelf dat we binnenkort die dikke rode capitulatie candle krijgen naar de 24k/28k of dat we een beetje blijven rangen in de 33k-46k tot aan de nieuwe halving in 2024. Waar ik echter bang voor ben is dat we ergens dit jaar nog naar de 53k/54k gaan om daarna helemaal terug te vallen naar 14k. Dan gaan we echt een dikke crypto winter tegemoet. Als je dan een PF met hoofdzakelijk alts hebt dan ga je finaal rekt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gelukkig dca ik lekker alts die ik voor 90 dagen in staking gooi, fijn vooruitzicht haha.zwembroek schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:12:
[...]
![]()
Ik hoop zelf dat we binnenkort die dikke rode capitulatie candle krijgen naar de 24k/28k of dat we een beetje blijven rangen in de 33k-46k tot aan de nieuwe halving in 2024. Waar ik echter bang voor ben is dat we ergens dit jaar nog naar de 53k/54k gaan om daarna helemaal terug te vallen naar 14k. Dan gaan we echt een dikke crypto winter tegemoet. Als je dan een PF met hoofdzakelijk alts hebt dan ga je finaal rekt.
Ik denk eerlijk gezegd dat we met ups en downs doorgaan dit jaar, 28/30 K zie ik ook nog wel komen, veel lager niet.
Alts gaan bloeden dan ja, dus gokjes zijn denk ik wel prima, maar btc moet wel t grootste deels dca blijven.
jazeker.Don Guacamole schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:19:
Iemand al de Heineken silver in de metaverse gedronken?
Ze nemen het hele metaverse gebeuren in de zeik, dus daarin zijn ze wel geslaagd
Ze hebben leuke ads die erbij horen:
YouTube: Virtual Heineken® Silver | Extra Fresh - Parachute
YouTube: Virtual Heineken® Silver | Extra Fresh - Cheers
Grappig ja. Trek er net 1 open want kwam m tegen bij de super, toch ff proberen, misschien stijgt mana dan wel heheQA123 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 20:38:
[...]
jazeker.
Ze nemen het hele metaverse gebeuren in de zeik, dus daarin zijn ze wel geslaagd![]()
Ze hebben leuke ads die erbij horen:
YouTube: Virtual Heineken® Silver | Extra Fresh - Parachute
YouTube: Virtual Heineken® Silver | Extra Fresh - Cheers
Prima pils overigens
En ik maar denken dat we al in de cryptowinter beland zijn...
14k?GioStyle schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 21:07:
BTC 14k....
En ik maar denken dat we al in de cryptowinter beland zijn...
Edit: Staat overigens ook mooi laag op dit moment
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 19-03-2022 21:41 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik ben zojuist met 1/3 van mijn PF even uitgestapt. Zal ik ongetwijfeld “spijt” van krijgen maar ik verwacht niet dat dit in deze mooie rechte lijn omhoog blijft lopen. Even aankijken wat de nacht na de weekafsluiting doet.Taro schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 21:47:
Bitcoin MOOOONNNN![]()
![]()
[Afbeelding]
Hopelijk gaat ie eraan:
[Afbeelding]
Ik verwacht wel 45-48k te gaan zien. Normaal gesproken zou dit ook een punt zijn waarop ik winst neem, maar deze keer niet. Zal je altijd zien dat ik er gruwelijk naast zit, maar dat is dan maar zo.Ngangatar schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:20:
[...]
Ik ben zojuist met 1/3 van mijn PF even uitgestapt. Zal ik ongetwijfeld “spijt” van krijgen maar ik verwacht niet dat dit in deze mooie rechte lijn omhoog blijft lopen. Even aankijken wat de nacht na de weekafsluiting doet.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Zo niet, dan pik ik wat extra satjes mee.Taro schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:24:
[...]
Ik verwacht wel 45-48k te gaan zien. Normaal gesproken zou dit ook een punt zijn waarop ik winst neem, maar deze keer niet. Zal je altijd zien dat ik er gruwelijk naast zit, maar dat is dan maar zo.
Ben zelf vorige week weer ingestapt met het deel wat ik verkocht had rond de top. We hebben in de afgelopen maanden een mooie bodem gemaakt, grafiek ziet er goed uitTaro schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:24:
[...]
Ik verwacht wel 45-48k te gaan zien. Normaal gesproken zou dit ook een punt zijn waarop ik winst neem, maar deze keer niet. Zal je altijd zien dat ik er gruwelijk naast zit, maar dat is dan maar zo.
Taro schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:24:
[...]
*Edit, net weer even PF zitten bijwerken en evalueren.
Van alles wat ik dit weekend is verkocht staan naast meer BTC en ETH vooral ook GLMR en RNDR op de lijst om teruggekocht te worden. De rest waren vooral ritjes voor short term gains zoals een fluf XRP & ALGO.
Op Binance komt er tussen nu en 3 maanden veel uit staking, munten als AXS, SOL, CAKE en ASTAR. Afhankelijk van de prijs op het moment van release, zal ik ook daar grotendeels afscheid van nemen. Mijn CELR blijf ik staken de komende jaren, dat is een leuk aantal wat "gratis" is. De BNB-tjes blijven in PF, veel te leuk speelgoed is dat zo nu en dan voor een beetje geitenweide actie.
DOT/KSM/COSMOS op Kraken daar blijf ik vanaf en zal ik soms wat extra ingooien, laat dat maar lekker een paar jaar staan en volledig REKT gaan of naar de MOON.
CRO op Crypto.com idem, staken en we zien wel wat dat ooit wordt.
Lekker om soms even door je PF's heen te lopen en bij te werken.
[ Voor 59% gewijzigd door Ngangatar op 20-03-2022 08:21 ]
je kan zo ver terug als je wil.Ngangatar schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:03:
Vraagje, als jullie lijnen trekken, tot hoe ver ga je dan terug op bijv de 1d? Ik heb nu een lijn getrokken over de bodem tot november 2020, anderhalf jaar terug bijna, puur om te kijken of de 36,6 binnen deze range weer opgezocht gaat worden of dat er voor die tijd (medio mei) een uitbraak is.![]()
[Afbeelding]
De kunst is om meerdere tijdsframes te gebruiken. Je begint doorgaans hoog (weekly, 3d) en tekent daar lijnen bij significante s/r levels. Dan ga je naar een lager tijdsframe, bijvoorbeeld daily, 12h of 8h. Het liefst meerdere. Hier kan je dan je eerder getekende lijnen conformeren en eventueel finetunen. Vervolgens doe je dit ook op de echte lower timeframes (onder de 4h). Het is opmerkelijk hoe vaak s/r levels van hogere timeframes gerespecteerd worden. Ik weet het exacte niveau niet meer, maar ETH deed een week of zes geleden een perfecte bounce op een niveau dat op de weekly erg duidelijk te zien wasNgangatar schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:03:
Vraagje, als jullie lijnen trekken, tot hoe ver ga je dan terug op bijv de 1d? Ik heb nu een lijn getrokken over de bodem tot november 2020, anderhalf jaar terug bijna, puur om te kijken of de 36,6 binnen deze range weer opgezocht gaat worden of dat er voor die tijd (medio mei) een uitbraak is.![]()
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Thanks, ik zat hiermee al te spelen, maar minder gedetailleerd als dat jij nu verteld. En ja, best vaak komen deze prima in "sync".Jedi_Pimp schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:03:
[...]
De kunst is om meerdere tijdsframes te gebruiken. Je begint doorgaans hoog (weekly, 3d) en tekent daar lijnen bij significante s/r levels. Dan ga je naar een lager tijdsframe, bijvoorbeeld daily, 12h of 8h. Het liefst meerdere. Hier kan je dan je eerder getekende lijnen conformeren en eventueel finetunen. Vervolgens doe je dit ook op de echte lower timeframes (onder de 4h). Het is opmerkelijk hoe vaak s/r levels van hogere timeframes gerespecteerd worden. Ik weet het exacte niveau niet meer, maar ETH deed een week of zes geleden een perfecte bounce op een niveau dat op de weekly erg duidelijk te zien was
nothing stops this train
En hopelijk wordt dat een mooie springplank...Kol Nedra schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:26:
helaas niet de ma99 doorbroken, next stop 40.5k
Tekenen jullie TA via bv Tradingview of kan het net zo goed met tooling op de Exchange waar je handelt?Jedi_Pimp schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:03:
[...]
De kunst is om meerdere tijdsframes te gebruiken. Je begint doorgaans hoog (weekly, 3d) en tekent daar lijnen bij significante s/r levels. Dan ga je naar een lager tijdsframe, bijvoorbeeld daily, 12h of 8h. Het liefst meerdere. Hier kan je dan je eerder getekende lijnen conformeren en eventueel finetunen. Vervolgens doe je dit ook op de echte lower timeframes (onder de 4h). Het is opmerkelijk hoe vaak s/r levels van hogere timeframes gerespecteerd worden. Ik weet het exacte niveau niet meer, maar ETH deed een week of zes geleden een perfecte bounce op een niveau dat op de weekly erg duidelijk te zien was
Op Tradingview heb je meer indicatoren waaruit je kunt kiezen maar in de tooling van Binance is het mogelijk om een versimpelde versie van Tradingview te kiezen. Het voordeel daar is dat je dan niet tegen het maximum aantal van 4 indicatoren aanloopt welke de free versie van Tradingview heeft.AlterBridge schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:35:
[...]
Tekenen jullie TA via bv Tradingview of kan het net zo goed met tooling op de Exchange waar je handelt?
zit een dalende trend lijn vanaf begin december die is al doorbroken, loopt nu op 41.3 ongeveer. Hecht daar meer waarde aan dan de ma99.Kol Nedra schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:26:
helaas niet de ma99 doorbroken, next stop 40.5k
was sowieso 0 volume bij de "aanval"op de ma99. En is ook niet echt een rejection
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 20-03-2022 10:45 ]
41.3 zou een heel mooie bodem zijn, zeker met de weekafsluiting in het vooruitzicht. Lijkt me een strak plan.anti elppa schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:44:
[...]
zit een dalende trend lijn vanaf begin december die is al doorbroken, loopt nu op 41.3 ongeveer. Hecht daar meer waarde aan dan de ma99.
Ik vind TradingView erg chill werken, maar er zijn hier ook zat mensen die met de standaard Binance functionaliteit uit de voeten kunnen, zoals Taro. Is dus persoonlijke voorkeur. De gratis TV heeft al best veel functies en indicatorenAlterBridge schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:35:
[...]
Tekenen jullie TA via bv Tradingview of kan het net zo goed met tooling op de Exchange waar je handelt?
Ik gebruik ook Tradingview, de Pro versie, om bijv. deze varianten te maken:Jedi_Pimp schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:09:
[...]
Ik vind TradingView erg chill werken, maar er zijn hier ook zat mensen die met de standaard Binance functionaliteit uit de voeten kunnen, zoals Taro. Is dus persoonlijke voorkeur. De gratis TV heeft al best veel functies en indicatoren
/f/image/aX5GCzxMTRw2T3tFquHNpcZ9.png?f=fotoalbum_large)
Ik post hier tussendoor vaak de Binance variant, want die is door iedereen toepasbaar.
40k/39,5k succesvol testen zou Opzich ook prima zijn. Als we daarna dan wel een higher high gaan neerzetten. Voorlopig zetten we wel higher lows neer maar geen higher highs nog. (Dan heb ik het over de daily)Ngangatar schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:45:
[...]
41.3 zou een heel mooie bodem zijn, zeker met de weekafsluiting in het vooruitzicht. Lijkt me een strak plan.
Meteen aan de slag gegaan, dat icloud account heb ik het wachtwoord van kunnen wijzigen maar ik kom er niet in want als extra beveiligingslaag zitten er beveiligingsvragen op, die ik niet ken aangezien ik dat account niet zelf aangemaakt heb.
Ook voor Sony meteen wachtwoord gewijzigd en ik ben nu allerlei andere accounts af aan het gaan. Crypto staat overal nog gewoon voor zover ik weet. Dus het lijkt mee te vallen, ik was bang dat er, bijvoorbeeld, games gekocht zouden zijn met dat Sony account maar daar zijn ze, denk ik, uiteindelijk niet in gekomen.
Weet iemand hier of ze nog iets zouden kunnen met dat icloud account of zo? Als ze daar een ander contact e-mail adres voor hebben ingevoerd? En dat ze dan met een dergelijk account, waar mijn mailadres toch aan hangt, dingen kunnen aanschaffen of wachtwoord resets van andere aan dat mailadres gekoppelde accounts kunnen laten versturen naar iets wat aan dat icloud account gerelateerd is? Lijkt me niet toch?
In principe kan je natuurlijk met ieder e-mailadres van iemand anders een account aanmaken, maar daarna moet je vaak het e-mailaccount verifiëren en dat gaat natuurlijk niet werken. Daarnaast heeft men er verder niets aan, zo lang de eigenaar van het e-mailaccount er geen vertrouwelijke gegevens in zet of gaat synchroniseren met devices.
Edit: Ik was een tijd geleden in Disneyland Parijs en kreeg op de dag dat ik terug in NL was een Franse Dropbox mail, die was op mijn e-mailadres geregistreerd voor een Franse gebruiker (ivm naam + taal e-mails). Dat vond ik té toevallig, blijkbaar toch ergens iets van mij opgepakt, terwijl ik bewust nergens op WiFi heb aangemeld. Wel is mijn account ooit buitgemaakt bij de Dropbox hack, mogelijk dat ze via die weg hebben geprobeerd in te loggen. Misschien dus bij jou ook bij iCloud met ergens buitgemaakte gegevens ingelogd.
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 20-03-2022 15:30 ]
Thanks voor je snelle reactie Taro!Taro schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:27:
@YES In een iCloud account kan je ook wachtwoorden synchroniseren. Maar aangezien het geen door jou aangemaakt account betreft, zullen ze er verder niets mee kunnen, omdat er dus geen gegevens van jou in staan.
In principe kan je natuurlijk met ieder e-mailadres van iemand anders een account aanmaken, maar daarna moet je vaak het e-mailaccount verifiëren en dat gaat natuurlijk niet werken. Daarnaast heeft men er verder niets aan, zo lang de eigenaar van het e-mailaccount er geen vertrouwelijke gegevens in zet of gaat synchroniseren met devices.
Ik vermoedde dit al maar bevestiging is altijd fijn, ik zit gewoon te trillen van woede/schrik dat iemand mijn accounts heeft proberen te hacken.
Maar gelukkig had ik het snel door en lijkt er niets aan de hand te zijn geweest. Niet echt gehackt maar ze waren dus wel door de eerste inlog van Sony heen..
Iedereen kan zijn DOT houden, donaties niet nodig
Gelukkig staat het gross van je wisselgeld op de ledger toch ?YES schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:29:
[...]
Thanks voor je snelle reactie Taro!
Ik vermoedde dit al maar bevestiging is altijd fijn, ik zit gewoon te trillen van woede/schrik dat iemand mijn accounts heeft proberen te hacken.
Maar gelukkig had ik het snel door en lijkt er niets aan de hand te zijn geweest. Niet echt gehackt maar ze waren dus wel door de eerste inlog van Sony heen..
Iedereen kan zijn DOT houden, donaties niet nodig
SAFU
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Tezos en Floki ;-)BTFD schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:05:
Al best veel Crypto gerelateerde dingen voorbij zien komen in de F1: Crypto.com, ByBit, Fantom, Binance, FTX en zal er vast nog wel een vergeten zijn..
Ik ben gisteren weer in ksm gestapt toevalligTaro schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:43:
KSM doet het nog steeds primaOp 122 ingestapt, zie nog wel wat ruimte naar boven:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zero.
Ik heb even serieuze moeite om voor mijzelf de juiste lijntjes neer te zetten.
De 1WMA99 houdt een beeld voor van ongeveer 300 USD Dollar, wat betekend dat er nog een mogelijk marge zit van ~80 a 99% (bijna x2)
Lees ik correct?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Is al vanaf augustus 2020 beschikbaar op Binance.D_Jeff schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:04:
@Taro is KSM nog maar zo kort actief op Binance?
Ik heb even serieuze moeite om voor mijzelf de juiste lijntjes neer te zetten.
De 1WMA99 houdt een beeld voor van ongeveer 300 USD Dollar, wat betekend dat er nog een mogelijk marge zit van ~80 a 99% (bijna x2)
Lees ik correct?
1D MA99 @ 203 USD en 1W MA25 @ 273 USD.
Ik ga rond 175-180 USD uitstappen ivm eerdere candles die weerstand zullen bieden.
Als Bitcoin geen zeperd maakt uiteraard
Beetje leven in de brouwerij is daarom wel welkom -- ook om eventueel versneld naar het doel "leven op het huis te gaan".
----
Mr. BTC zei u? Zelfs een stable coin bood de afgelopen 3 weken meer rendement (zucht) -- Hoewel ik wel begin te merken dat het "lagere niveau" van 32/30k EUR al even niet meer geraakt is (na de 'flash crash van 24 feb)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dan moeten we zo toch echt eens gaan bouncen. Begint een wat enge' ALS' te worden
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
de weekly close boost zal vast nog wel komen ;)!twit schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:36:
[...]
Dan moeten we zo toch echt eens gaan bouncen. Begint een wat enge' ALS' te worden
Een daling tot 40.5k zie ik nog wel gebeuren, maar daarna gaan we weer verder hoop ik!
[ Voor 15% gewijzigd door keanu_ op 20-03-2022 18:40 ]
Sowieso een wickje onder de MA7 neerzetten, daarna hopelijk bouncen. Mocht Bitcoin verder dalen, dan gooi ik weer even de handdoek in de ring.twit schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:36:
[...]
Gezien de afgelopen weken hoe snel we weer onder (en ook weer boven) de 40k duiken alsof het niks is, verwacht ik daar niet teveel van.Joosie200 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:54:
40.2k kan ook zonder dat het meteen ellende oplevert niet gezien de MA25?
Ik kan niet teveel zeiken op dieren tokens als ik niet ook af en toe wat crypto 'in it for the tech' tegengeluid plaats: Origin Protocol (OGN) is knetterhard aan het gaan dankzij hun voorstel om een governance token te lanceren (OGV) voor hun stablecoin (OUSD). Prachtig om te zien dat er weer wat leven in het vat zit door eigenlijk zo'n simpel voorstel. Het stemmen hiervoor ging vlekkeloos, ondanks dat mijn OGN in staking zit t/m juni.
/f/image/FIhCcYRhXZXSHklXjh9O5yag.png?f=fotoalbum_large)
Ik vind Origin hier hartstikke geavanceerd mee en het stemmen mag op deze manier wel bij meer echte gedecentraliseerde CC's ingevoerd worden.
De prijs is navenant aardig hard gegaan na dit voorstel:
/f/image/SvvvubutTCLEezsoylFFHj1Q.png?f=fotoalbum_large)
Reden is dus dat iedere OGN holder een gelijkmatig aandeel in OGV in airdrop krijgt, ook al staat het op een exchange wallet. Origin is nu in gesprek met alle exchanges om dit mogelijk te maken. Ook iedereen die zijn OGN staked heeft, krijgt een gelijkwaardig aantal in OGV.
Deze stijging is waarschijnlijk pas het begin want het moment van de snapshot is nog niet eens bekend. Dikke kans dat je daarna ook weer je OGV kan staken.
Wellicht kan ik Netflix vragen of ze een documentaire over me willen maken. "Van shitcoiner naar Bitcoiner - het verhaal van een verzuurde millennial"
Uiteraard wel laten uitbetalen in internetmuntjes.
Je hebt het uit gelezen?Jedi_Pimp schreef op zondag 20 maart 2022 @ 20:51:
Grappig, door het lezen van van Goud tot Bitcoin leer ik niet zozeer nieuwe dingen (los van de interessante uitzetting over het eurodollar systeem) maar waardeer ik Bitcoin en het gedachtegoed erachter nog meer dan ik al deed.
Wellicht kan ik Netflix vragen of ze een documentaire over me willen maken. "Van shitcoiner naar Bitcoiner - het verhaal van een verzuurde millennial"
Uiteraard wel laten uitbetalen in internetmuntjes.
Ik begin nu aan part 3.
Bijna, circa 20 pagina's te gaan. Einde is wat makkelijker door te komen dan middenstukQunix schreef op zondag 20 maart 2022 @ 21:07:
[...]
Je hebt het uit gelezen?
Ik begin nu aan part 3.
Denk dat ik die van Bert Slagter ook nog even ga lezen.
Oh, nice. Nog maar 40% in de min i.p.v. >80%.Blaim schreef op zondag 20 maart 2022 @ 20:25:
[...]
Gezien de afgelopen weken hoe snel we weer onder (en ook weer boven) de 40k duiken alsof het niks is, verwacht ik daar niet teveel van.
Ik kan niet teveel zeiken op dieren tokens als ik niet ook af en toe wat crypto 'in it for the tech' tegengeluid plaats: Origin Protocol (OGN) is knetterhard aan het gaan dankzij hun voorstel om een governance token te lanceren (OGV) voor hun stablecoin (OUSD). Prachtig om te zien dat er weer wat leven in het vat zit door eigenlijk zo'n simpel voorstel. Het stemmen hiervoor ging vlekkeloos, ondanks dat mijn OGN in staking zit t/m juni.
[Afbeelding]
Ik vind Origin hier hartstikke geavanceerd mee en het stemmen mag op deze manier wel bij meer echte gedecentraliseerde CC's ingevoerd worden.![]()
De prijs is navenant aardig hard gegaan na dit voorstel:
[Afbeelding]
Reden is dus dat iedere OGN holder een gelijkmatig aandeel in OGV in airdrop krijgt, ook al staat het op een exchange wallet. Origin is nu in gesprek met alle exchanges om dit mogelijk te maken. Ook iedereen die zijn OGN staked heeft, krijgt een gelijkwaardig aantal in OGV.
Deze stijging is waarschijnlijk pas het begin want het moment van de snapshot is nog niet eens bekend. Dikke kans dat je daarna ook weer je OGV kan staken.
I know, I know. M'n gemiddelde aankoopprijs is $1.70, dus ik ben nog lang niet break-even. Maar als je BTC al zo lang ziet dippen dan is iedere pump meegenomen.
Haha ik sprak voor mezelf. Heb OGN zelf ook een tijd terug aangeschaft. Gewoon laten staken inderdaadBlaim schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:51:
[...]
I know, I know. M'n gemiddelde aankoopprijs is $1.70, dus ik ben nog lang niet break-even. Maar als je BTC al zo lang ziet dippen dan is iedere pump meegenomen.
Ah, van de gebroeders Slagter. Die ligt ook op de stapel.Jedi_Pimp schreef op zondag 20 maart 2022 @ 21:49:
[...]
Bijna, circa 20 pagina's te gaan. Einde is wat makkelijker door te komen dan middenstuk
Denk dat ik die van Bert Slagter ook nog even ga lezen.
Damn, midden december OGN gekocht, zowaar 40% in de plus.Blaim schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:51:
[...]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Die heb ik hier ook liggen: ik denk dat ik het pas in de zomervakantie ga lezen op de campingQunix schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:56:
[...]
Ah, van de gebroeders Slagter. Die ligt ook op de stapel.
nothing stops this train
*checked charts* Nope, geen bear....
*checked topic* Yup, crypto slowchat....
Ok, stelletje rotzakkies, welke munt hebben jullie stiekem de afgelopen weken massaal gekocht en verkocht waardoor jullie nu allemaal op vakantie zijn, zijn, ijn ijn n n .....
Damn, ik hoor zelfs een echo hier....
Echt he! Ik dacht hetzelfde. Had minimaal 7 pagina's verwacht....Ngangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:11:
*checked kalender* Nope, geen Kerstmis....
Ok, stelletje rotzakkies, welke munt hebben jullie stiekem de afgelopen weken massaal gekocht en verkocht waardoor jullie nu allemaal op vakantie zijn, zijn, ijn ijn n n .....
Gast ik kom net terug van mijn bechparty hier op Curacao. Typenn gaaat b est lastig na de nodige amsttl Bright jes. Beetej rustig aaan he en niett zo klagen jij. *BURP&*Ngangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:11:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ngangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:11:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Geen klassieke bear misschien (4-year cycles zijn voorbij), maar dit tempo is wel typerend voor de cryptowinter. Ach het wordt vanzelf wel weer druk als we richting nieuwe ATH gaanNgangatar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:11:
Dat kan nog makkelijk voor maart 2024.Stokstaart schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:26:
[...]
Geen klassieke bear misschien (4-year cycles zijn voorbij),
Vaak zie je bij de kleinste stijging m00n berichten verschijnen, dus had ook wel iets meer enthousiasme verwacht na die (mooie) groene weekly candle!Stokstaart schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:26:
[...]
Ach het wordt vanzelf wel weer druk als we richting nieuwe ATH gaan
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik snap niet waaarom daar wanted onder staat
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/I2k0s2XMHwYqpQlueSRNNtPF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sPtA4eKSoLq9bZ2ol0Jm3maz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SEVr7Dn94ru1ZHijcaqOOqOT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/41N39mBlMV5Hyb7B4XpaXz1Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1wTEW3PETpV4QB5ajcfwWKJ5.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/UoO0ovAGf3FAJIPNk2agEJ2W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NJkcYGKK1zftEdy3xY3GGMdw.jpg?f=fotoalbum_large)