UberLurker Departement #GG.
Wat is het nou, gaan we naar beneden of omhoog?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Op en neer éGelukszoekr schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:17:
[...]
Wat is het nou, gaan we naar beneden of omhoog?
Jeetje MINA, wat een zak vol shitcoinsKol Nedra schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:24:
Ape? was dat nou?
Ape maar eens volgen, wel dik in het rood!
Mina had ik nog mini dca gedaan begin vd week omdat ie lekker laag stond, happy 😊
Ape wel leuke logo, maar die gaat wel rekt! (skelet als logo)
[Afbeelding]
day performance..... ik zal het eens op weekly zetten 🙃roflexx schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:26:
Hoe kan ape bij jou in het rood staan🤔
nothing stops this train
In Wallet op EUR klikken:
:strip_exif()/f/image/QBsaZc79Qx2WHGDDYjcLcSYy.jpg?f=fotoalbum_large)
Wallet - Transaction History - Distribution:
:strip_exif()/f/image/IcHDxs5EzleTJ3sFo5JPIL52.jpg?f=fotoalbum_large)
Een Refund van wie en waarom? Closed Contis accounts? Kom vanaf hier niet verder om meer informatie te zien en bij de Binance Card gegevens zie ik ook niks staan van een refund?
Nu is het wel zo dat mijn partner vrolijk met de Curve kaart zwaait en ook wel eens iets retour heeft gestuurd, maar dan zou ik wel graag zien waar het vandaan komt, zodat het in de toekomst eventueel te controleren valt..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
-BTFD schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:58:
Iemand enig idee hoe deze euro’s in mijn (Binance) Wallet komen? Zit heel alles af te zoeken waar het vandaan komt, maar kom niet verder dan onderstaande gegevens?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Een Refund van wie en waarom? Closed Contis accounts? Kom vanaf hier niet verder om meer informatie te zien en bij de Binance Card gegevens zie ik ook niks staan van een refund?
Nu is het wel zo dat mijn partner vrolijk met de Curve kaart zwaait en ook wel eens iets retour heeft gestuurd, maar dan zou ik wel graag zien waar het vandaan komt, zodat het in de toekomst eventueel te controleren valt..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:40 ]
Dat die gozer een nerd is ok, maar die kerel doet er ook letterlijk niks aan om er een beetje fatsoenlijk uit te zien..Gelukszoekr schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:10:
[Afbeelding]
Een interview met Vitalik in Time >
https://time.com/6158182/...currency&linkId=156876379
tis dat ie zo’n superieur product heeft anders zou niemand m serieus nemen
De meest rare types in de wereld hebben de macht.Don Guacamole schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:26:
[...]
Dat die gozer een nerd is ok, maar die kerel doet er ook letterlijk niks aan om er een beetje fatsoenlijk uit te zien..
alleen hopen dat hij aan de goede kant zit. Als blockchain de nieuwe wereld wordt dan wordt deze man oppermachtig! rijker dan Elon Musk etc??... 👀
nothing stops this train
Lekker oppervlakkigDon Guacamole schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:26:
[...]
Dat die gozer een nerd is ok, maar die kerel doet er ook letterlijk niks aan om er een beetje fatsoenlijk uit te zien..
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:01:
[...]
Ik ben geen expert maar volgens mij is dit gewoon hoe crypto werkt.
*poef* --> geld.
Heeft vanalles met de onderliggende tech te maken denk ik.
Soms is het namelijk ook: *poef* --> geld weg.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Don Guacamole schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:26:
[...]

Ik ben wel benieuwd waar die z'n kekke Shiba pyama vandaan heeft.
https://twitter.com/maxkeiser/status/1504775984213635072
PS5
Ik zag het ja. Of toch Mexico?kernie schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:51:
Interessant bericht van meneer Max Keiser op Twitter.... Honduras is next!
https://twitter.com/maxkeiser/status/1504775984213635072
https://twitter.com/Bitco...tatus/1504487275568107524
Verwijderd
-Don Guacamole schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:26:
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:36 ]
Ik vind alleen dit:BTFD schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:58:
Iemand enig idee hoe deze euro’s in mijn (Binance) Wallet komen? Zit heel alles af te zoeken waar het vandaan komt, maar kom niet verder dan onderstaande gegevens?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"Search domain contis.comhttps://www.contis.com
In the EEA, the accounts and Visa cards are issued by UAB "Finansinės paslaugos „Contis" who holds the electronic money institution license No. 53, dated 23-07-2019, issued by the Bank of Lithuania, and is a member of Visa.
Developer Portal‧Contis API
Contis Partnership for Crypto Debit Card and Fiat Accounts"
Dus ja, ik denk dat je vermoeden klopt
Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]
Gelukszoekr schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:53:
Trouwens, over kleding gesproken liggen die Max en Vitalek elkaar wel
Ach ja, hebben jullie ook wel gelijk in, wie bepaalt de norm idd.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:53:
[...]
Ik vind dat persoonlijk wel mooi.
Gewoon schijt hebben aan alle genormaliseerde normen en waarden, maar wel een fucking bigbrain hebben en financieel 'set for life' zijn.
Mooi toch, lekker jezelf blijven ondanks de rijkdom.
Ben benieuwd in welke kleding we dadelijk allemaal op de sc bbq verschijnen hehe
Verwijderd
-Don Guacamole schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:19:
[...]
Ach ja, hebben jullie ook wel gelijk in, wie bepaalt de norm idd.
Ben benieuwd in welke kleding we dadelijk allemaal op de sc bbq verschijnen hehe
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:35 ]
Vind dat juist wel het mooie en de kracht van crypto. Waar je ongeacht afkomst, opleiding, leeftijd, uiterlijk etc. succesvol kunt zijn en een bijdrage kunt leveren.Don Guacamole schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:26:
[...]
Gewoon een mooie trui met vaste kraag dan nemen jullie mij serieus.Don Guacamole schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:19:
[...]
Zero.
Ik hoop in 3 delig kostuum met rolexDon Guacamole schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:19:
[...]
ik ben bang voor Primark.
ik heb nachtmerries over de SC bbq op "Naturistencamping 't Ouwe Gleufje"
Precies!Raaafie schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:37:
[...]
Lekker oppervlakkigWat maakt het uit hoe hij eruit ziet? Het gaat niet om hem maar waar hij voor staat en wat hij heeft gecreëerd.
Dat zou mooi zijn! Dat is hier op loopafstand! En kan ik die trui mooi thuis laten.Waah schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:32:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 18-03-2022 14:36 ]
Zero.
Bij een barbecue? Smoking natuurlijk!Don Guacamole schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:19:
[...]
Ah, net als twee jaar geleden. Mooie dag was dat...Pelox schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:35:
[...]
Dat zou mooi zijn! Dat is hier op loopafstand! En kan ik die trui mooi thuis laten.
insert famous klauss swab beach dresscode 👀Gelukszoekr schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:43:
Dus we gaan voor een undresscode?
nothing stops this train
Ik doe de laatste tijd bijna altijd twee verschillende kleuren sokken aan. Gewoon, omdat het kan.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:25:
[...]
Voor mij is dat gelukkig vrij simpel. Gewoon een Aussie en Cavello, met een paar mooie classics eronder, zoals iedere dag.
In al die paleizen waar ik kom worden de schoenen uitgedaan, en dan staart men naar m’n voeten alsof ze een geest zien.
Als ik dan over bitcoin vertel, nemen ze me ook niet serieus…
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Als je ze vervolgens over je 40 rovers vertelt binden ze wel in toch?Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:20:
[...]
Ik doe de laatste tijd bijna altijd twee verschillende kleuren sokken aan. Gewoon, omdat het kan.
In al die paleizen waar ik kom worden de schoenen uitgedaan, en dan staart men naar m’n voeten alsof ze een geest zien.
Als ik dan over bitcoin vertel, nemen ze me ook niet serieus…
Waah schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:32:
[...]
Ik hoop in 3 delig kostuum met rolex
ik ben bang voor Primark.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Deadcross?keanu_ schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:05:
Alles gaat weer los! Zie mooie cross aankomen voor ADA op 4H chart..!
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Je moet je wel aan de regels houden he!
Buy high sell low!
Als 99% dat doet en wij zitten bij die ene % die dat niet doet zitten we goed.zwembroek schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:10:
[...]
Je moet je wel aan de regels houden he!
Buy high sell low!
Genoeg high gekocht het afgelopen jaar trouwens
Mijn definitie van mooi is niet dead
Golden cross, 20 MA kruist 50MA
[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 18-03-2022 17:22 ]
Mijn rovers zijn de laatste tijd waardeloos man. Een pf die in 3 maanden 30% in fiatwaarde gezakt is, geen nieuwe parels kunnen ontdekken, waarschijnlijk omdat de fiat eruitvliegt als warme broodjes en er niks overblijft, en laatst zelfs wat EGLD uitgegeven aan NFTs (ja waar zit ik met mn hoofd…)YES schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:28:
[...]
Als je ze vervolgens over je 40 rovers vertelt binden ze wel in toch?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Meer rovers van jouw portemonnee dus, nare lui.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:34:
[...]
Mijn rovers zijn de laatste tijd waardeloos man. Een pf die in 3 maanden 30% in fiatwaarde gezakt is, geen nieuwe parels kunnen ontdekken, waarschijnlijk omdat de fiat eruitvliegt als warme broodjes en er niks overblijft, en laatst zelfs wat EGLD uitgegeven aan NFTs (ja waar zit ik met mn hoofd…)
Toeval? Ik denk het niet.....
Massaal aan de zetpillen iedereen?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
nothing stops this train
En deze van vorige week dan?Kol Nedra schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:14:
hopelijk dalen we wel nog, want mijn salaris krijg ik pas volgende week
Dan moet het elke maand dalen?Kol Nedra schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:14:
Laat maar lekker doorknallen, ik sta liever met nutteloze fiat aan de kant en geniet van hetgene dat er al in zit dan dat we steeds moeten dalen omdat ergens iemand nog een bakkie salaris of bonus krijgt.
We hebben maandenlang de kans gehad op mooie inkoopmomenten.
Ik heb mijn salaris van januari en februari nog niet eens uitgegeven. Maandag weer een nieuwe. Mijn orders staan al die tijd op 29-31k levels van Taro uit het NK topicKol Nedra schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:14:
Wie het laatst wacht, wacht het bestAlterBridge schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:37:
[...]
Ik heb mijn salaris van januari en februari nog niet eens uitgegeven. Maandag weer een nieuwe. Mijn orders staan al die tijd op 29-31k levels van Taro uit het NK topic
Maar, maar inflatie!?!?!AlterBridge schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:37:
[...]
Ik heb mijn salaris van januari en februari nog niet eens uitgegeven. Maandag weer een nieuwe. Mijn orders staan al die tijd op 29-31k levels van Taro uit het NK topic
Je bent dus nu meer kwijt. Beter om het te investeren!
zet het op zijn minst over naar dollar, want de euro blijft maar dalen tegenover de andere ponzi scheme!AlterBridge schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:37:
[...]
beide gevaarlijk om in te investeren, ik kies Bitcoin any day! tenminste alles onder de 52k dollar
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 18-03-2022 18:52 ]
nothing stops this train
Maar dan ben je eigenlijk aan het verkopen met rode candles? Vasthouden tot de euro weer wint!Kol Nedra schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:50:
[...]
zet het op zijn minst over naar dollar, want de euro blijft maar dalen tegenover de andere ponzi scheme!
beide gevaarlijk om in te investeren, ik kies Bitcoin any day! tenminste alles onder de 52k dollar
denk je dat de euro sterker gaat worden de komende jaren? op dit moment geen vertrouwen erin. Hopelijk komt het wel goed de komende jaren 😌Ngangatar schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:52:
[...]
Maar dan ben je eigenlijk aan het verkopen met rode candles? Vasthouden tot de euro weer wint!.
nothing stops this train
Euro zit mi. op een doodlopend pad.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:54:
[...]
denk je dat de euro sterker gaat worden de komende jaren? op dit moment geen vertrouwen erin. Hopelijk komt het wel goed de komende jaren 😌
Die is nu nog houdbaar tot het moment dat de rente omhoog moet.
DCA is m.i. een betere strategieAlterBridge schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:37:
[...]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
PF die zich gedraagd als het hoogtedwarsprofiel van NL is nogal saai
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Avax en Rune hebben ook wel momentum zo te zien. Avax de Summit volgende week en Rune wordt nu in 1 adem met Luna genoemd.
We proberen wat ritjes mee te pakken.
Hadden ze die coin MILV genoemd dan had MILFhunter2002 er waarschijnlijk ook nog wel een tasje van in zijn bezit gehad!Ngangatar schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:49:
Eentje die we niet vaak lezen: Dikke ILV!
Nee hoor. Ik heb al een tas vol Milf token:YES schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 20:35:
[...]
Hadden ze die coin MILV genoemd dan had MILFhunter2002 er waarschijnlijk ook nog wel een tasje van in zijn bezit gehad!
https://coinmarketcap.com/currencies/milf-token/
Zero.
@Khaelos ? @Stokstaart ?
Anywho, zitten jullie er klaar voor?
Ik vind dat jij ietwat te veel intieme details van een 'collega' weet...Ngangatar schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:02:
Collega moest naar de dokter vanmiddag en kreeg zetpillen. Die hadden de vorm van een raket. 5 minuten na inname gaan we moon.
Toeval? Ik denk het niet.....![]()
Massaal aan de zetpillen iedereen?
CELR gaat inderdaad als een malle!
Het is bijna zo ver! 😜Darrell schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 20:52:
Wie was ook alweer de OG Eth babe tweakert?
@Khaelos ? @Stokstaart ?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wil je haar alvast -mochten we er doorheen gaan vannacht-? Of jinx ik dan de boel..Darrell schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 20:52:
Wie was ook alweer de OG Eth babe tweakert?
@Khaelos ? @Stokstaart ?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ach wat lul ik, heb toch geen fiat om er tegen aan te gooien op het moment
Beter even wachten inderdaadStokstaart schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 00:23:
[...]
Wil je haar alvast -mochten we er doorheen gaan vannacht-? Of jinx ik dan de boel..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Hey gisteren voor €750 Bitcoin gekocht. Echt gaaf via Bitvavo. Maar is nu nog maar €744… moet ik niet verkopen? Straks zakt het nog verder!
My sweet summer child…
mentalozzie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 08:11:
Maatje:
Hey gisteren voor €750 Bitcoin gekocht. Echt gaaf via Bitvavo. Maar is nu nog maar €744… moet ik niet verkopen? Straks zakt het nog verder!
My sweet summer child…
Verkopen nu het nog kan. Bitcoin is zo'n scam coin echt verschrikkelijk. Rugpull soon ik verzeker je.mentalozzie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 08:11:
Maatje:
My sweet summer child…
En als hij nu verkoopt heeft ie netto nog minder na aftrek fees. Compleet rekt op 2 dagen..mentalozzie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 08:11:
Maatje:
My sweet summer child…
Zero.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ELe56a855p6UTdvTuyLvnYMX.png?f=user_large)
Dit is een Binance melding btw.
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 19-03-2022 09:54 ]
The last 3 months of #Bitcoin worry is this 3 month candle here pic.twitter.com/tWHCTOTGp1
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 18 maart 2022
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ML92HUrbeynnclCdy1f09eU0.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/TY64KbdXWNyeXnU7AZc2qIUi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bZsDFb7BLiyfgXsaamKWjqq2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WvLR6R8tGNlgOLt2ty1Yb7NH.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/XEbFfDurTgD2AwZdv98EtVt2.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4FdyZmpvVuoAI3ULcVeVFo3T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XfNk2TMrEM7Mpyf4fkdShD68.jpg?f=fotoalbum_large)