☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Goed, maar dat zegt toch niets over de rest van de chart? Het is gewoon één dalende lijn. Ik probeer hier niet bewust opzoek te gaan naar negatieve argumenten of fud hoor.zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:26:
[...]
Ai ai ai wat worden de dingen weer in een verkeerd daglicht geplaatst zeg. Op de dag dat het netwerk live ging was de beschikbare supply echt minimaal. Er was misschien een paar procent beschikbaar. Op bijvoorbeeld gate.io ging de prijs daardoor even naar $400 plus. Je ziet dat bij heel veel nieuwe token releases. Er is niemand die de tokens voor deze prijzen heeft kunnen verkopen omdat trading uit stond. Zo ontslaat er dus ongefundeerde fud.
Hahaha @Richh ik weet dat er voor jou maar een liefde is in deze space en dat is Bitcoin. En laten we eerlijk zijn door Bitcoin hebben deze alt coins alleen het bestaansrecht. Ik kijk naar mogelijkheden en toekomstige hypes. Maar Bitcoin blijft heer en meester.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Klopt die kaart is behoorlijk waardeloos. Daar kan ik niets anders van maken. Maar wat ik probeerde te zeggen is dat deze kaart niet representatief is voor de potentie van Moonbeam. De tokens inclusief het netwerk gingen live in de meest slechtste periode van de markt. Daarbij kwamen er teveel nieuwe tokens bij door de release van het Takeflight event. (ICO token release na slechts 40 dagen lockup nadat het netwerk live ging.) De meeste mensen anticipeerden hierop door voor die tijd snel te verkopen. Hierdoor daalde de prijs naar aanloop van deze release snel. Met de release drukte veel ICO token holders meteen op de sell knop. Dit resulteerde in een enorme sell off. Sindsdien zat de schrik er goed in en was men bang voor de volgende token release. Echter zijn de massale token releases nu voorbij en worden de overige tokens nu geleidelijk op de markt gebracht. Vanaf dit punt zie ik GLMR langzaam aan herstellen mits Bitcoin het toestaat.Skalders schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:36:
[...]
Goed, maar dat zegt toch niets over de rest van de chart? Het is gewoon één dalende lijn. Ik probeer hier niet bewust opzoek te gaan naar negatieve argumenten of fud hoor.
Waardes kunnen we pas door de tijd heen zeggen natuurlijk. Persoonlijk ga ik er vanuit ( dat in een 'normale' tijd) dat GLMR ongeveer 10% waarde zou vertegenwoordigen van MOVR, zoals DOT 10% was van KSM..zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:54:
[...]
Klopt die kaart is behoorlijk waardeloos. Daar kan ik niets anders van maken. Maar wat ik probeerde te zeggen is dat deze kaart niet representatief is voor de potentie van Moonbeam. De tokens inclusief het netwerk gingen live in de meest slechtste periode van de markt. Daarbij kwamen er teveel nieuwe tokens bij door de release van het Takeflight event. (ICO token release na slechts 40 dagen lockup nadat het netwerk live ging.) De meeste mensen anticipeerden hierop door voor die tijd snel te verkopen. Hierdoor daalde de prijs naar aanloop van deze release snel. Met de release drukte veel ICO token holders meteen op de sell knop. Dit resulteerde in een enorme sell off. Sindsdien zat de schrik er goed in en was men bang voor de volgende token release. Echter zijn de massale token releases nu voorbij en worden de overige tokens nu geleidelijk op de markt gebracht. Vanaf dit punt zie ik GLMR langzaam aan herstellen mits Bitcoin het toestaat.
Only time will tell, ik vind het mooi.. Wanneer de dure tijden hier even verstreken zijn, ben ik zeker van doel een x bedrag in GLMR te DCA'en
UberLurker Departement #GG.
[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 17-03-2022 16:06 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik heb echt te vroeg een auto gekocht als dit zou kloppen
Mooie van Moonbeam en Moonriver dat ze in de basis dezelfde tokenomics hebben als Polkadot en Kusama. Ik hoop dan stiekem dat GLMR dezelfde ATH gaat bereiken als Dot. Maar alles heeft te maken met adoptie en de markt omstandigheden.Skrunsies schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:05:
[...]
Waardes kunnen we pas door de tijd heen zeggen natuurlijk. Persoonlijk ga ik er vanuit ( dat in een 'normale' tijd) dat GLMR ongeveer 10% waarde zou vertegenwoordigen van MOVR, zoals DOT 10% was van KSM..
Only time will tell, ik vind het mooi.. Wanneer de dure tijden hier even verstreken zijn, ben ik zeker van doel een x bedrag in GLMR te DCA'en
@Jedi_Pimp wat zijn jou gedachtes m.b.t. de markt. Gaan we nog een diepe winter tegemoet of blijven we rond dit niveau rondgangen tot de volgende halving in maart 2024? Ik ben er zelf niet zo zeker meer van dat Bitcoin nog onder de 28k gaat duiken. (Als ie daar überhaupt nog komt.) Ik wil nu niet te snel posities innemen maar ik moet mezelf toch wel behoorlijk inhouden.
Dit is geen toeval meer, we worden schatrijk!!
Btc 100 miljoenmiljard over 2 jaar!
Yeps!zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:14:
[...]
Mooie van Moonbeam en Moonriver dat ze in de basis dezelfde tokenomics hebben als Polkadot en Kusama. Ik hoop dan stiekem dat GLMR dezelfde ATH gaat bereiken als Dot. Maar alles heeft te maken met adoptie en de markt omstandigheden.
@Jedi_Pimp wat zijn jou gedachtes m.b.t. de markt. Gaan we nog een diepe winter tegemoet of blijven we rond dit niveau rondgangen tot de volgende halving in maart 2024? Ik ben er zelf niet zo zeker meer van dat Bitcoin nog onder de 28k gaat duiken. (Als ie daar überhaupt nog komt.) Ik wil nu niet te snel posities innemen maar ik moet mezelf toch wel behoorlijk inhouden.
Dat was ook de reden van mijn redenatie, vandaar ook dat ik op 10% van MOVR kwam..
Geef het nog even een half uurtje..jorwas schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:20:
blijf maar naar de BTC chart staren, gaan we vandaag de 41K veroveren?
Eerst komen om 15:30hr de verkopende Amerikanen, vanf 17hr komen de kopende Amerikanen en vanavond wanneer @Pelox de kids op bed brengt gaan we rekt....
Oh en het is donderdag... dus!
Nouja, als je naar dezelfde periode kijkt... eigenlijk wordt iedereen een arme sloeber, en kunnen wij voor een paar Satoshi nog wél een pilsje betalen met onze mede-nerdsDon Guacamole schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:15:
[...]
Dit is geen toeval meer, we worden schatrijk!!
Btc 100 miljoenmiljard over 2 jaar!
Nice, ik zie het zomaar gebeuren trouwens.
Al mogen ze het oorlog gedeelte (na WW1 en voor WW2) deze keer wel weglaten.
geschiedenis herhaald meestal, reset komt eraan 😌Alpina schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:24:
[...]
Nice, ik zie het zomaar gebeuren trouwens.
Al mogen ze het oorlog gedeelte (na WW1 en voor WW2) deze keer wel weglaten.
nothing stops this train
PC liep net vast, heb idd reset gedaan. Excuses daarvoor, wist niet dat je daar zo zwaar aan tilde.Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:25:
[...]
geschiedenis herhaald meestal, reset komt eraan 😌
Aangezien er 1923 staat eerder te laat denk ikRichh schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:12:
[...]
Ik heb echt te vroeg een auto gekocht als dit zou kloppen
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Geeft niks jonguh, we moeten er allemaal wat voor doen, goed dat je nu alvast je reset doet.. Dan ben je in ieder geval voorbereid op 17hr, want kopende Amerikanen enzo..YES schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:30:
[...]
PC liep net vast, heb idd reset gedaan. Excuses daarvoor, wist niet dat je daar zo zwaar aan tilde.
@Pelox, misschien dat je de kids nu alvast op bed kan doen
Of je vraagt het vrouwlief even, in ieder geval de donderdags.. Komen jullie vast wel uit
Als men er zwaar aan loopt te tillen, is het waarschijnlijk een fikse PC. Is het dan niet eigenlijk een grote reset?YES schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:30:
[...]
PC liep net vast, heb idd reset gedaan. Excuses daarvoor, wist niet dat je daar zo zwaar aan tilde.
@YES is een dikke miner, daarom dikke PC enzoNgangatar schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:34:
[...]
Als men er zwaar aan loopt te tillen, is het waarschijnlijk een fikse PC. Is het dan niet eigenlijk een grote reset?
Yup https://twitter.com/Blockanalia/status/1504445653392445445StevenzeN schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:52:
Die APE coin van die Bored Ape Yacht Club, wat een onzin, die coins gingen in de ICO voor 20$ en traden nu rond 9$. Gelijk in de top 50 coins qua market cap. Mensen leren het nooit.
Skrunsies schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:35:
[...]
@YES is een dikke miner, daarom dikke PC enzo
Herkenbaar, bakbeest van een PC en dan oude meuk als Hearthstone, Division 2 en GW2 etc draaien.... Ach nog ff en dan komt Pinball FX nieuwe versie uit.YES schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:43:
@Skrunsies en @Ngangatar ik heb inderdaad een zware PC, met een dikke GPU erin. Maar die heb ik niet om te minen maar om te gamen. High-end gaming PC en altijd low-end games spelen, dat werk zeg maar.
Tijd voor een keiharde reset want dit is overkill
Dat zijn nog eens mooie ICO prijzen.StevenzeN schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:52:
Die APE coin van die Bored Ape Yacht Club, wat een onzin, die coins gingen in de ICO voor 20$ en traden nu rond 9$. Gelijk in de top 50 coins qua market cap. Mensen leren het nooit.
The full breakdown of the token allocation of 1 billion APE coins is as follows:zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:57:
[...]
Dat zijn nog eens mooie ICO prijzen.(GLMR ICO was 0,25.)
8% will go to the founders of Bored Apes Yacht Club.
16% will go to the Yuga Labs team (a portion of which equal to 1% of the total token supply will be donated to the Jane Goodall Foundation Legacy Foundation).
14% will go to “launch contributors,” which will assumedly be made up of Yuga partners and investors.
15% will go to owners of the Bored Apes and Mutant Apes collections.
47% will be released over time as part of the DAO’s “ecosystem fund.”
1 billion APE coins en dan een ico prijs van $20.StevenzeN schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:01:
[...]
The full breakdown of the token allocation of 1 billion APE coins is as follows:
8% will go to the founders of Bored Apes Yacht Club.
16% will go to the Yuga Labs team (a portion of which equal to 1% of the total token supply will be donated to the Jane Goodall Foundation Legacy Foundation).
14% will go to “launch contributors,” which will assumedly be made up of Yuga partners and investors.
15% will go to owners of the Bored Apes and Mutant Apes collections.
47% will be released over time as part of the DAO’s “ecosystem fund.”
Lekker cashen voor die gasten.
Kreeg net een sms van binance via het normale nummer waar ik normaal ook sms'jes van krijg. Zeg maar in hetzelfde venster op Imessage.
Ik had op die link gedrukt. Log nu in op binance en blijkt het een scam te zijn. Wat moet ik nu doen?
Liggen nu al mijn gegevens bij die hackers?
Ben nu in de stress.
Heb ingelogd via die link. Leek precies Binance. Ben ik gehackt?
kreeg de e-mail code wel via hetzelfde adres als normaal?
snap er niks van.
[ Voor 22% gewijzigd door peakrever op 17-03-2022 17:29 ]
Je hebt op die link geklikt, maar heb je ook via daar ingelogd?
[ Voor 18% gewijzigd door BTFD op 17-03-2022 17:29 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
wat is de consequentie hiervan?BTFD schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:28:
Ai! Iedere keer als je inlogt, volgt er een pop-up menu waarin dit vermeld wordt dat er momenteel een Scam rond gaat. Ben dus bang voor het ergste ja..
heb er 0 euro opstaan verder. Maar liggen mn gegevens dan op straat nu? en andere wachtwoorden enzo?
Hebben ze nu toegang tot m'n computer enzo?
snap er geen kut van en ben bang voor de gevolgen? alle wachtwoorden van al mn accounts veranderen nu?
haha klink echt als een opa van 80 en ben 22
[ Voor 21% gewijzigd door peakrever op 17-03-2022 17:31 ]
Zie mijn edit, heb je via die link ook ingelogd op jouw account. Of afgesloten en dan via de normale browser weer ingelogd?peakrever schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:29:
[...]
wat is de consequentie hiervan?
heb er 0 euro opstaan verder. Maar liggen mn gegevens dan op straat nu? en andere wachtwoorden enzo?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ja ben ingelogd via die link.Heb via mn telefoon een code gekregen via iMessage in hetzelfde gesprek als waar ik normaal de codes krijg als ik inlog. Hetzelfde geldt voor de e-mail, ontvangen van hetzelfde e-mailadres als waar ik normaal codes van ontvang.BTFD schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:32:
[...]
Zie mijn edit, heb je via die link ook ingelogd op jouw account. Of afgesloten en dan via de normale browser weer ingelogd?
Direct als in nu meteen!
Vooral ook je mailadressen.
[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 17-03-2022 17:47 ]
Zero.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dan kun je er haast vanuit gaan dat je niet meer de enige bent die toegang tot het account heeft + als er een tegoed op had gestaan, was je deze nu kwijt. Zoals gemeld, alles veranderen, sms uitzetten en gebruik maken van een Authenticator app..peakrever schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:34:
[...]
Ja ben ingelogd via die link.Heb via mn telefoon een code gekregen via iMessage in hetzelfde gesprek als waar ik normaal de codes krijg als ik inlog. Hetzelfde geldt voor de e-mail, ontvangen van hetzelfde e-mailadres als waar ik normaal codes van ontvang.
Good luck!
Ik ga massaal DOT kopen nu. Even alle tweakers voor zijn die dit zo gaan aankopen en gaan doneren aan het scam slachtoffer!Pelox schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:46:
Direct overal uitloggen en je wachtwoorden veranderen en 2fa via authenticator aanzetten.
Direct als in nu meteen!
Vooral ook je mailadressen.
Too soon? Ik zie gelukkig dat er geen actieve funds bij de user staan en hij heeft het gelukkig gelijk door, vandaar dat ik het grapje aandurfde
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Eerst al je wachtwoorden wijzigen en dan inderdaad overal 2FA activeren. Kan bijvoorbeeld met de Google Authenticator app. Dan wordt het een stuk lastiger om in je accounts te komen, zelfs als ze beschikken over je wachtwoord. 100% veilig is het nooit maar dat is een condoom ook nietpeakrever schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:16:
en als 2FA is ingevoerd is alles dan weer veilig??
[ Voor 12% gewijzigd door LBV_038 op 17-03-2022 18:19 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zeg dat!! Uit laten razen & dan een voorzichtige short. Wat een run… pfff
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
thanks. en m'n laptop en bestanden daarop zijn verder weg gewoon veilig toch?LBV_038 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:17:
[...]
Eerst al je wachtwoorden wijzigen en dan inderdaad overal 2FA activeren. Kan bijvoorbeeld met de Google Authenticator app. Dan wordt het een stuk lastiger om in je accounts te komen, zelfs als ze beschikken over je wachtwoord. 100% veilig is het nooit maar dat is een condoom ook nietToch gebruik je die wel voor de extra protectie
Het was toch op je telefoon?!😅peakrever schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:54:
[...]
thanks. en m'n laptop en bestanden daarop zijn verder weg gewoon veilig toch?
Nee via Imessage kreeg ik die sms en toen heb ik op m'n laptop ingelogd.
Maar heb je op die laptop dan op de link geklikt? Of ben je via je laptop gewoon naar binance.com gegaan?peakrever schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:01:
[...]
Nee via Imessage kreeg ik die sms en toen heb ik op m'n laptop ingelogd.
Doe ik normaal gesproken op zondagavond, maar in de huidige range valt er weinig aan de vorige berichten toe te voegen.zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:03:
Krijgen we binnenkort weer een TA update @Taro ? Of weet je het zelf inmiddels ook niet meer.
Ja heel stom.. Op die link geklikt en ingelogd. Vervolgens nog een keer via Binance ingelogd via Google.LBV_038 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:02:
[...]
Maar heb je op die laptop dan op de link geklikt? Of ben je via je laptop gewoon naar binance.com gegaan?
Maar wel een listige scam hoor. Je krijgt die link in hetzelfde iMessagevenster als waarin je normaal ook de beveiligingscode krijgt en het emailadres waarin je een code krijgt is ook hetzelfde.. (do_not_reply@mgdirectmail.binance.com)
Oke maar als ik het goed begrijp zag je de SMS op je mobiel en heb je toen je laptop gepakt en heb je daar via de link in de SMS ingelogd? Ik ben geen Apple user dus ik wist niet dat dit mogelijk waspeakrever schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:04:
[...]
Ja heel stom.. Op die link geklikt en ingelogd. Vervolgens nog een keer via Binance ingelogd via Google.
Maar wel een listige scam hoor. Je krijgt die link in hetzelfde iMessagevenster als waarin je normaal ook de beveiligingscode krijgt en het emailadres waarin je een code krijgt is ook hetzelfde.. (do_not_reply@mgdirectmail.binance.com)
Wat je naast dit nog kan doen in een anti-phising code instellen op binance. Dit is een code van 6 cijfers die dan in alle mails van binance toegevoegd worden. Zo herken je dat de mail echt van Binance komt. De meeste exchanges hebben dit ingebouwd.
Ja, iMessage synchroniseert met m'n laptop, dus berichten die ik via m'n telefoon krijg kan ik ook op mijn laptop beantwoorden/openen.LBV_038 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:06:
[...]
Oke maar als ik het goed begrijp zag je de SMS op je mobiel en heb je toen je laptop gepakt en heb je daar via de link in de SMS ingelogd? Ik ben geen Apple user dus ik wist niet dat dit mogelijk was![]()
Wat je naast dit nog kan doen in een anti-phising code instellen op binance. Dit is een code van 6 cijfers die dan in alle mails van binance toegevoegd worden. Zo herken je dat de mail echt van Binance komt. De meeste exchanges hebben dit ingebouwd.
Maar betekent dit ook dat ze bij mijn bestanden kunnen en mijn laptop of telefoon kunnen 'overnemen'?
Heb net de belangrijkste wachtwoorden veranderd en overal 2 factor authenticatie ingesteld.
maar serieus vergeet geen winst te nemen op dit punt.....kan het hoger? tuurlijk maar een whale kan het zo naar beneden brengen...
nothing stops this train
Daar heeft @knakworst een mooi tegeltje van.Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:11:
maar serieus vergeet geen winst te nemen op dit punt.....kan het hoger? tuurlijk maar een whale kan het zo naar beneden brengen...
Als je alleen op een nep versie van Binance bent ingelogd en daar andere logingegevens gebruikt dan bijv. voor je e-mail, laptop account, etc. dan zou je je daar geen zorgen over hoeven te maken. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om de belangrijkste logins te resetten en dan bij voorkeur via een ander apparaat dan de laptop waarmee je op de scam link hebt geklikt.peakrever schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:09:
[...]
Maar betekent dit ook dat ze bij mijn bestanden kunnen en mijn laptop of telefoon kunnen 'overnemen'?
Heb net de belangrijkste wachtwoorden veranderd en overal 2 factor authenticatie ingesteld.
Zelfs het jaartal +100.
Dan zou BTC miljoenmiljard waard zijn?
Dat blijft toch het mooie en onvoorspelbare van alts. Ik heb al sinds de start iedere launchpad asap verkocht. Tot voor deze durf ik zonder het exact na te rekenen wel te zeggen dat dat meer heeft opgeleverd dan alles bijv 1 maand of unlimited lang holden. Maar nu dit ene muntje scheelt me een half maandsalaris inmiddels en als het nog even doorgaat maakt het letterlijk die bereking inclusief álle vorige launchpads in 1x omslaan naar holden zou beter zijn geweest. Bizar..
Leuk om een keer weer in een alt te zitten, of nou ja gezeten te hebben helaas
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Hier geen half maandsalaris verschil maar 50 euro. Jammer maar geen ramp. Uit de dot parachains al een veelvoud daarvan binnengehaald.twit schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:38:
[...]
Dat blijft toch het mooie en onvoorspelbare van alts. Ik heb al sinds de start iedere launchpad asap verkocht. Tot voor deze durf ik zonder het exact na te rekenen wel te zeggen dat dat meer heeft opgeleverd dan alles bijv 1 maand of unlimited lang holden. Maar nu dit ene muntje scheelt me een half maandsalaris inmiddels en als het nog even doorgaat maakt het letterlijk die bereking inclusief álle vorige launchpads in 1x omslaan naar holden zou beter zijn geweest. Bizar..
Leuk om een keer weer in een alt te zitten, of nou ja gezeten te hebben helaas, die zo hard gaat. Geeft toch wat extra energie en spanning
Zero.
Dan heb je een beste hoeveelheid bnb destijds erin gedrukt of een laag salaris haha, want hij gaat lekker maar x5 sinds launch is bij mij zeker geen half jaar salaris hahatwit schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:38:
[...]
Leuk om een keer weer in een alt te zitten, of nou ja gezeten te hebben helaas, die zo hard gaat. Geeft toch wat extra energie en spanning
Precies, het verschil tussen 2 broodjes hamburger of 2 dikke black angus steaks..Pelox schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:43:
[...]
Hier geen half maandsalaris verschil maar 50 euro. Jammer maar geen ramp. Uit de dot parachains al een veelvoud daarvan binnengehaald.
Uiteindelijk zit je de dag daarna op de plee en ben je het ook kwijt.
Leren we hiervan? Gaan we nu volgende x alles hodlen na launch? En dan rekt?
Wen launchpad
Heb nu bijna alles gewijzigd, maar wel via mijn laptop. Is dat erg of had ik alles via m'n telefoon moeten wijzigen omdat ze nu konden meekijken op mn laptop?Taro schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:15:
[...]
Als je alleen op een nep versie van Binance bent ingelogd en daar andere logingegevens gebruikt dan bijv. voor je e-mail, laptop account, etc. dan zou je je daar geen zorgen over hoeven te maken. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om de belangrijkste logins te resetten en dan bij voorkeur via een ander apparaat dan de laptop waarmee je op de scam link hebt geklikt.
haha voel me echt dom nu
En zij nu dat ik wel op de link heb geklikt op mijn telefoon maar dat ik niet ben ingelogd. Vormt dat nog een probleem?
[ Voor 8% gewijzigd door peakrever op 17-03-2022 19:50 ]
Jammer dat CZ z'n eigen shitcoin erbij betrekt. Maakt hem net zo vuil als de FED.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat zou een overweging kunnen zijn, vaak zie je die munten enorm droppen in eerste twee uur maar veel herstellen zich toch ook nog wel op 40-60 % van launchprijs. Als je dan nog wat rente en staking rewards krijgt is het misschien over de laatste 20-30 launchpads gezien toch niet zo’n gekke strat geweest omdat je toch nooit je order er op launchprijs door krijgt die eerste seconden.
[ Voor 6% gewijzigd door twit op 17-03-2022 20:10 ]
Ik verkoop de handel gewoon en dat blijf ik doen. Ik wil max 5 muntjes waarvan btc en eth 90% van pf zijn.twit schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:05:
Ja vergeet de waarde idd. Dat doet er ook niet zoveel toe maar idd @Pelox en @Don Guacamole dat is de interessantere vraag. Veranderen we nu de launchpad strategie. Ik meen dat Taro ze vaak oppikt, 30d of 60d ofzo in staking gooit en daarna pas gaat kijken wat hij ermee doet.
Dat zou een overweging kunnen zijn, vaak zie je die munten enorm droppen in eerste twee uur maar veel herstellen zich toch ook nog wel op 40-60 % van launchprijs. Als je dan nog wat rente en staking rewards krijgt is het misschien over de laatste 20-30 launchpads gezien toch niet zo’n gekke strat geweest omdat je toch nooit je order er op launchprijs door krijgt die eerste seconden.
Zero.
misschien ga ik hier een keer een excel sheetje van maken...
nothing stops this train
Interessant, heel interessant.Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:32:
gmt ging moonen 44 uur na listing, eigenlijk is het wel interessant om te kijken naar alle goede launchpads wanneer na listing ze naar de maan gingen. hiermee kun je misschien erover denken als dit vaak gebeurd om altijd na launch direct te verkopen en voor hetzelfde bedrag weer in te kopen en dan gewoon vast te houden.
Maar idd, als je dat kan delen, worden we allemaal wijzer.
Ja dyor, maar tips zijn nooit verkeerd, en met een paar dollar per bnb kan je in principe niet echt rekt gaan..
Er was laatst in dit topic een tweaker die dit had bijgehouden. Volgens mij deden vrij weinig muntjes het goed..Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:32:
gmt ging moonen 44 uur na listing, eigenlijk is het wel interessant om te kijken naar alle goede launchpads wanneer na listing ze naar de maan gingen. hiermee kun je misschien erover denken als dit vaak gebeurd om altijd na launch direct te verkopen en voor hetzelfde bedrag weer in te kopen en dan gewoon vast te houden.
Iemand die naar me luisterde! Ik ben ontroerdPHPResource schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:04:
[...]
Er was laatst in dit topic een tweaker die dit had bijgehouden. Volgens mij deden vrij weinig muntjes het goed..
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik hoop dat ik dit weekend weer een update kan posten. Helaas zo druk met werk de laatste tijd dat ik weinig tijd meer over heb voor crypto. Wil er wel even de tijd voor nemen, anders krijg je zo'n halfbakken analyse waar je niets mee kuntzwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:14:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Asteblaft:Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:32:
resusaapje in "ICO Topic"
| intro | high | +1 dg | +5 dgn | +30 dgn | +180 dgn | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| BETA | 0,06 | 3,73 | 6200% | 4,17 | 6850% | 2,26 | 3667% | 0 | 0% | 0 | 0% |
| C98 | 0,075 | 3,00 | 3900% | 2,00 | 2567% | 1,25 | 1567% | 6,445 | 8493% | 3,66 | 4780% |
| TKO | 0,10 | 3,00 | 2900% | 3,00 | 2900% | 2,44 | 2340% | 4,775 | 4675% | 2,947 | 2847% |
| LINA | 0,085 | 0,20 | 135% | 0,20 | 135% | 0,15 | 76% | 0,15 | 76% | 0,053 | -38% |
| DEGO | 7,25 | 12,00 | 66% | 10,00 | 38% | 25,78 | 256% | 19 | 162% | 13,26 | 83% |
| SFP | 0,1 | 1,35 | 1250% | 3,50 | 3400% | 2,95 | 2850% | 3,54 | 3440% | 1,77 | 1670% |
| INJ | 0,18 | 0,80 | 344% | 1,20 | 567% | 0,89 | 394% | 1,6 | 789% | 22 | 12122% |
| ALPHA | 0,02 | 0,06 | 175% | 0,05 | 150% | 0,04 | 100% | 0,305 | 1425% | 2,36 | 11700% |
| BAR | 37 | 48,00 | 30% | 38,00 | 3% | 41 | 11% | 23 | -38% | 15 | -59% |
| ACM | 6,5 | 19,00 | 192% | 10,00 | 54% | 10 | 54% | 11,66 | 79% | 9 | 38% |
| LAZIO | 1 | 23 | 2200% | 23 | 2200% | 16,50 | 1550% | 0 | 0% | 0 | 0% |
[ Voor 66% gewijzigd door resusaapje op 17-03-2022 22:59 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nieuws: Oekraïne gaat handel in cryptovaluta wettelijk toestaan en reguleren
Het kan dus wel.
Ik ga jouw bericht negeren, want het komt niet overeen met mijn wereldbeeldQunix schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 23:01:
Ik wil even mededelen dat ik na een aantal berichten op de homepagina en jammerlijke reacties eronder zie wanneer een item over crypto of bitcoin gaat, er eindelijk een item is met toch wel prima reacties (die wel +2 minstens hebben).
nieuws: Oekraïne gaat handel in cryptovaluta wettelijk toestaan en reguleren
Het kan dus wel.
In NL winkels zijn ze uitverkocht, hebben jullie het uit USA of GB gekocht?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Bol en Amazon geprobeerd? Mijne komt van Amazon.de geloof ik.Gondor schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 23:55:
Een tijdje geleden had ik hier gelezen over de boek 'The Sovereign Individual', waar hebben jullie het gekocht?
In NL winkels zijn ze uitverkocht, hebben jullie het uit USA of GB gekocht?
Op amazon.nl had ik het gevonden, wordt uit America verzonden, amazon.de had ik niet gecheckt.Qunix schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 00:22:
[...]
Bol en Amazon geprobeerd? Mijne komt van Amazon.de geloof ik.
Net gekeken op .de, ik heb zo gauw niet kunnen vinden waar vandaan het verzonden wordt maar is bijna twee keer zo duur.
Dan maar van amazon.nl bestellen denk ik.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:14:
[...]
Daar heeft @knakworst een mooi tegeltje van.
Epub downloaden?Gondor schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 00:28:
[...]
Op amazon.nl had ik het gevonden, wordt uit America verzonden, amazon.de had ik niet gecheckt.
Net gekeken op .de, ik heb zo gauw niet kunnen vinden waar vandaan het verzonden wordt maar is bijna twee keer zo duur.
Dan maar van amazon.nl bestellen denk ik.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik heb geen reader en heb mijn boeken liever op papier.
When aktie?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Of heb ik het verkeerde boekGondor schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:03:
[...]
Ik heb geen reader en heb mijn boeken liever op papier.
https://www.bol.com/nl/nl...ividual/1001004000598736/
Lichtpuntje...
Lol, nee.
Ik heb wel meer dan 40.000 APENFT (trots)
Zoek de waarde op en laat je boormachine maar thuis
[ Voor 26% gewijzigd door resusaapje op 18-03-2022 08:53 ]
Hey, gisteren stond het uitverkocht, of ik heb scheef zitten kijken. Dan bestel ik het hij bol.LuisjeNL schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:11:
[...]
Of heb ik het verkeerde boek
https://www.bol.com/nl/nl...ividual/1001004000598736/
Bij amazon.fr is het paar euro goedkoper, meer over voor crypto
* Waah stelt reminder in voor IF APENFT >100$ then Buy Boormachine & Visit User=resusaapjeresusaapje schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:51:
[...]
Lol, nee.
Ik heb wel meer dan 40.000 APENFT (trots)
Zoek de waarde op en laat je boormachine maar thuis
This didnt age well
Maar het gaat mij allemaal te snel. Wat is APE nu weer? Pfff...
[ Voor 17% gewijzigd door Darrell op 18-03-2022 09:29 ]
Bij een x50.000.000 krijgen jullie allemaal taart!Waah schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:26:
[...]
* Waah stelt reminder in voor IF APENFT >100$ then Buy Boormachine & Visit User=resusaapje
[ Voor 5% gewijzigd door Tibs op 18-03-2022 09:55 ]
Als de koers op 2000 staat zullen we je herinneren aan je Tweet: “Glad I sold my APENFT at 100 dollar and bought some cake for my Tweakers friends, now that its 60 dollar.”resusaapje schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:40:
[...]
Bij een x50.000.000 krijgen jullie allemaal taart!
Grapje.
WTF is APENFT nou weer. Geen serieuze vraag, ik wil het helemaal niet weten. Alle nieuwe assets verzieken het desinflatoire karakter van crypto.
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 18-03-2022 09:56 ]
Maktub
Airdrop reward voor ik geloof TRX holdersMrMrq schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:53:
[...]
Als de koers op 2000 staat zullen we je herinneren aan je Tweet: “Glad I sold my APENFT at 100 dollar and bought some cake for my Tweakers friends, now that its 60 dollar.”
Grapje.
WTF is APENFT nou weer.
Ik wou dat ik dat in 2013 over Bitcoins had kunnen zeggen.Tibs schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:50:
Al blijft het bij mij zeer beperkt in effectieve winst omdat ik maar met een zeer klein bedrag (€…) in coins zit.
Maar winst is winst, veel succes gewenst, en beter geen bedragen noemen!
Maktub
Ik vermoed dat die wel nog een tijdje zal stijgen.roflexx schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:01:
Ape natuurlijk weer te vroeg verkocht
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/mYbkT4cnEWbQFgPwvoo3cIOn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iDBBjLHCSsO8nbo0JZRNvbEt.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/kTgA7xx3zcyW52lbM1eFEiiZ.png?f=fotoalbum_large)