[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.820 views

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-12-2025

HollovVpo1nt

I like gadgets

GMT knalt ook door :'[

[ Voor 4% gewijzigd door HollovVpo1nt op 17-03-2022 06:24 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:31
waarom ook he ;w
ach winst is winst, maar ipv $12 gratis was het anders wel $70+ geweest ;w

nothing stops this train

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:29

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
knakworst schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 05:49:
[...]

Donderdag dip moet er komen vandaag...
Dan zal je zien liggen papa en de kleine een dutje te doen zodra die komt :Z

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:06
Ach, ik denk dat we ons allemaal wel eens als een Nick Allen gevoeld hebben toch? Alive, but dead inside..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CXgb93NpqQZIDpK8ThY8hKKwfPc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xQ6nFHBGmNtezOvPPJkMWmL5.jpg?f=user_large

Hier is mij ook een gehele week biefstuk langs de neus gegaan, maar mag/moet blij zijn dat ik hem al 1x heb mogen eten van de GMT profits..

Wellicht vanmiddag weer kans..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• BTFD
Xqlus1ve schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 06:52:
[...]

Dan zal je zien liggen papa en de kleine een dutje te doen zodra die komt :Z
Nu alvast buy-orders inschieten, kun je vanmiddag lekker blijven liggen met de kleine! 😉

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-12-2025
Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 06:32:
[...]

waarom ook he ;w
ach winst is winst, maar ipv $12 gratis was het anders wel $70+ geweest ;w
En wanneer fomo je weer in gmt?

Heerlijk, al die gemiste profits, aangezien meer dan de helft t hier direct na launch had gedumpt haha (inclusief mijzelf )

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:30
Don Guacamole schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:33:
[...]

Heerlijk, al die gemiste profits, aangezien meer dan de helft t hier direct na launch had gedumpt haha (inclusief mijzelf )
Die paar knikkercenten kan ik echt niet mee zitten.. het verkopen van mijn 20k ada voor de grote pomp vorig jaar doet veel meer pijn.

Ps. De donderdag is begonnen, zie ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 17-03-2022 07:48 ]

Zero.

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:33:
[...]

ik fomo altijd 😉

nothing stops this train

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:35
Ik heb alle GMT nog, door andere tijdrovende zaken weinig kunnen bijhouden in crypto land.

Bevestigd maar weer eens de regel. Tijd is je beste vriend ;) Ook in crypto space.

HODL

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Goedemorgen!

Ik droomde vannacht, hoe zou het zijn met de Safemoon hodlers? Leven die eigenlijk nog?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• BTFD
Crawl NL schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:01:
Ik heb alle GMT nog, door andere tijdrovende zaken weinig kunnen bijhouden in crypto land.

Bevestigd maar weer eens de regel. Tijd is je beste vriend ;) Ook in crypto space.

HODL
GMT is dan wel toevallig een van de weinige die na zijn launch een flinke stijging laat zien, de meeste gingen direct door het putje en was je beter af met een market-sell. Dus snap de meeste keuzes wel hier..

BTC 1H: Will it HODL? O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_GtDeqUL_J5-ckPa_P12h-9QhbI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WfCffwlrj0VmqoqpZqIzYHMR.jpg?f=fotoalbum_large

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
Gelukszoekr schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:30:
Goedemorgen!

Ik droomde vannacht, hoe zou het zijn met de Safemoon hodlers? Leven die eigenlijk nog?
Geen idee, maar hier nog wel een safermoon hodler en die is doder dan dood.

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:16
keepitfrosty schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:43:
[...]

Geen idee, maar hier nog wel een safermoon hodler en die is doder dan dood.
Ik heb zelf geen safemoon, maar ik weet wel dat je het moet omzetten naar de V2 versie. Wellicht is die ook dood, geen idee :P

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

Goedemorgen!

Grappig, las er gisteren toevallig nog een topic over op reddit ivm de eerste verjaardag van SFM.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-U_ia99-saJ9vcrDsNK2wS_6N0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HhsgBQykKmTmn0RQ1t0IiKqE.gif?f=user_large

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Safemoon hodler hier. En boeliesj as fuck!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UERPVnOeF1dBfYf64aZhteINVxY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jCEVEKQB6pmWNcT5IniJo0Zx.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• Kol Nedra
kom BTC support!! Hodl!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTkbvhGcsoFMBMvz2ZJAYYv_5gM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YX8Evnsmf6SC0bFoGu2oWNsC.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:00

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:00:

[Afbeelding]
Nog 14 dagen deze maand om je ontslagbrief in te dienen.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:33

[Afbeelding]
Nederige biecht: HappyCoin heb ik me ook in laten verleiden met een speelzakje, eerste en laatste Smart Chain coin.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:42
Safemoon, wat een heerlijke scam was is dat toch, goed aan verdiend, en (net) op tijd gaan lopen _/-\o_

In ander nieuws, tether en usdc op resp. plaats 3 en 5 qua Market Cap. Alsof iedereen zit te wachten op de beer?

• Kol Nedra
Tiepfoud schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:38:
Safemoon, wat een heerlijke scam was is dat toch, goed aan verdiend, en (net) op tijd gaan lopen _/-\o_

In ander nieuws, tether en usdc op resp. plaats 3 en 5 qua Market Cap. Alsof iedereen zit te wachten op de beer?
denk het, maar er zijn vast ook semi 'no coiners' die enkel met stablecoin met dikke apy willen staken ipv voor 0.1% op de bank.

nothing stops this train

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Goedemorgen!

Ja hiero, ik hodl nog +5MM SFM!

spoiler:
... nadat ik mijn oorspronkelijke $20 'voor de lol' inleg aan x10 verkocht heb!
Je weet maar nooit dat 'ie nog eens naar de maan gaat :+

• Pelox
Tiepfoud schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:38:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbWQ0N7wtm2-67pSsR-BR6PpoCA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KUex46uSaMizNcGFYIf1yt0d.jpg?f=user_large

8)7 :9B

Zero.

• Kol Nedra

[Afbeelding]
hier mijn SafeMoon, hodl!

alles Rekteroni behalve mijn Project Quantum, inleg was $15 dus winst :7
QBIT is iig nog niet dood, het project leeft zeker nog en wie weet wat het nog gaat doen wanneer de game op de markt komt....

de rest is verlies :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/852OhueMmrYu8RfnYjEWJKy6PW0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lA4OXdtSB5JPs1tjwzDtcQZG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 17-03-2022 10:12 ]

nothing stops this train

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10-2025
mooi lijstje shitcoins

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Safemoon verkocht op x15 en nooit meer naar omgekeken. Goeie klapper was dat.

• Gelukszoekr
  • Nu online
roflexx schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:09:
Ja, ik ook. Mooi getimed. Meer geluk dan wijsheid natuurlijk. Maar wel leuk om soms nog eens terug te denken aan die hypecoins. En aan de mensen die er op zo'n moment zwaar van overtuigd zijn dat het werkelijk Bitcoin van de troon zal gaan stoten.

Gelukkig gaat het voor de meeste om wat speelgeld en kunnen we er achteraf om lachen.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:05:
[...]

hier mijn SafeMoon, hodl!

alles Rekteroni behalve mijn Project Quantum, inleg was $15 dus winst :7
QBIT is iig nog niet dood, het project leeft zeker nog en wie weet wat het nog gaat doen wanneer de game op de markt komt....

de rest is verlies :+

[Afbeelding]
Als je een maal de PooCoin in je wallet hebt zitten kun je er wel van uitgaan dat de rest ook gaat stinken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
https://www.nrc.nl/nieuws...oor-de-president-a4102443

Nieuw artikel over El Salvador bij NRC

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
[b]

Als je een maal de PooCoin in je wallet hebt zitten kun je er wel van uitgaan dat de rest ook gaat stinken.
Hahahahahahaha.

Ik baal ook, vorig jaar schitcoin Lina gekocht. Gisteren verkocht na maandenlang zakken. zie ik vandaag dat hij vannacht met (voor mij) 1480,- is gestegen. 8)7

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:38
Pelox schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 20:37:
[...]

Waaattt??!! 8)7

Mijn zoontje was letters aan het leren na het eten, gelijk maar begonnen met het belangrijkste woord.

[Afbeelding]
Bier of reet had ook gekund natuurlijk :+

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:13:
[...]

Ja, ik ook. Mooi getimed. Meer geluk dan wijsheid natuurlijk. Maar wel leuk om soms nog eens terug te denken aan die hypecoins. En aan de mensen die er op zo'n moment zwaar van overtuigd zijn dat het werkelijk Bitcoin van de troon zal gaan stoten.

Gelukkig gaat het voor de meeste om wat speelgeld en kunnen we er achteraf om lachen.
Ja dit dus, vond het al een hele prestatie om die muntjes aan te schaffen, trustwallet-Binance Smart Chain-Pannenkoek swap..

Vervolgens had ik ze, toen moest ik ze verkopen was ook een heel feest.. Maar inderdaad met wat speelgeld en ook nog winst gemaakt, zal van de week nog es kijken naar een 1 of t ander hype projectje en daar weer wat biergeld in te kwakken. Kijken als ik nog weet hoe dat moest _O-

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Over 2 weken een jaar in crypto. Ik had mezelf beloofd dat als het lekker zou lopen dat ik van een gedeelte van mijn winst iets leuks maar tevens nuttigs zou kopen.

Zaterdag ga ik deze bestellen, lekker een beetje touren aangezien de lente en zomer er aan komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndJdk9AGMocRhCdXyJOiEFG3Dxk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ob0tifbJgkp2NQpITTlw5wtq.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:26

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:36:
Over 2 weken een jaar in crypto. Ik had mezelf beloofd dat als het lekker zou lopen dat ik van een gedeelte van mijn winst iets leuks maar tevens nuttigs zou kopen.

Zaterdag ga ik deze bestellen, lekker een beetje touren aangezien de lente en zomer er aan komen.

[Afbeelding]
Mooie boomer-bike! Geniet ervan d:)b

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:39:
[...]

Mooie boomer-bike! Geniet ervan d:)b
_O- _O-

tx

• Kol Nedra

[Afbeelding]
zozo lekker hoor, geniet ervan en van de cashback? 🥲👍

geen idee wat die vervoersmiddelen kosten die niet op benzine draaien, vroeger kosten oma fietsen rond de €80 euro 2e-hans 🙃

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 17-03-2022 11:41 ]

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:39:
[...]

zozo lekker hoor, geniet ervan en van de cashback? 🥲👍
Nee, ik koop hem bij de plaatselijke fietsenhandel, een ouderwetse, zonder elektronische betalingspoespas dus ff geen cashback nu. Dit soort dingen koop ik zowel vanwege "steun je plaatselijke middenstand", als voor gemak met onderhoud, niet online.

• Skrunsies
  • Niet online

[Afbeelding]
Topper!

Wanneer ik winst heb, ga ik mezelf ook maar wat kopen.. Op dit moment kan ik net een bidon ophalen :9

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:50
KSM heeft er ook weer een beetje zin in en heb gelijk de neiging weer wat te verkopen. Ja, weak hands, whatever. Dan kan ik tenminste wel snelbinders veroorloven, dat zie ik in die fiets van @Ngangatar niet terug.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:22
Ngangatar schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:42:
[...]

Nee, ik koop hem bij de plaatselijke fietsenhandel, een ouderwetse, zonder elektronische betalingspoespas dus ff geen cashback nu. Dit soort dingen koop ik zowel vanwege "steun je plaatselijke middenstand", als voor gemak met onderhoud, niet online.
In Nederland zijn er serieus plaatsen waar je niet met kaart kan betalen? :?
Moet je dan een paar duizend euro in cash meezeulen of is dat met een overschrijving?

Ik weet dat België hier al niet voorop in loopt maar ik heb buiten voor een fooi op café zeker al 5 jaar geen cash meer in m'n handen gehad - behalve in obscure strandbars in Kroatië waar ze liever hun belastingen niet betalen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:48:
[...]

Topper!

Wanneer ik winst heb, ga ik mezelf ook maar wat kopen.. Op dit moment kan ik net een bidon ophalen :9
Vergeet dat mooie bed niet dat je net hebt gekocht :). Kan die bidon op het nachtkastje.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:54:
KSM heeft er ook weer een beetje zin in en heb gelijk de neiging weer wat te verkopen. Ja, weak hands, whatever. Dan kan ik tenminste wel snelbinders veroorloven, dat zie ik in die fiets van @Ngangatar niet terug.
Ik moest ergens een keuze maken. :P

En ja, erg blij met de kleine revival van KSM de afgelopen dagen. Had al een slecht gevoel inmiddels daarbij, ook aangezien er geen nieuwe parachains lopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ngangatar op 17-03-2022 12:02 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11-2025
Morgen launch van APEcoin op binance, coinbase
Vuurwerk te verwachten?

• keepitfrosty
keanu_ schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:07:
Vuurwerk te verwachten?
Niet al gepompt op het nieuws? Want de token is al verkrijgbaar. Ik keek verkeerd. Compleet andere token.

[ Voor 15% gewijzigd door keepitfrosty op 17-03-2022 12:38 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:00:
[...]

Vergeet dat mooie bed niet dat je net hebt gekocht :). Kan die bidon op het nachtkastje.
Hey, das een goeie! d:)b

Maaruh gaat dikke prima hier. Aangezien vriendin en ik los van elkaar verder gaan. Leek haar een crypto.com Visa card ook wel een goed idee.

En guess what!

Door de referral kan ik niet 1 maar 2 bidonnetjes halen. BAM!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BEoPvwGv1EWVh6xFDHxAOEUS9VI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VFZA2Y2o5l9o2rjxftFJQfsh.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
Skrunsies schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:11:
[...]

Maaruh gaat dikke prima hier. Aangezien vriendin en ik los van elkaar verder gaan. Leek haar een crypto.com Visa card ook wel een goed idee.

En guess what!

[Afbeelding]
ze heeft toch niet je hele crypto vermogen in de obsedian card gestopt he? 👀🙃

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:15:
[...]

ze heeft toch niet je hele crypto vermogen in de obsedian card gestopt he? 👀🙃
Nope!

Anders wel, maar ze vind de rooie kaart mooier :9

En ik heb direct de CRO tjes weer in Jerry’s zwembad geflikkerd O-)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11-2025
keepitfrosty schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:11:
[...]

Niet al gepompt op het nieuws? Want de token is al verkrijgbaar.
Is de APE op pancakeswap wel dezelfde? Denk het niet gezien contract address

[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 17-03-2022 12:28 ]

• keepitfrosty
keanu_ schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:26:
[...]

Is de APE op pancakeswap wel dezelfde? Denk het niet gezien contract address
Ik neem aan dat het gewoon om de apeswap token gaat https://apeswap.finance/ dus die token is dacht ik ook gewoon op pcs te krijgen. En anders op apeswap zelf.

Nevermind. Andere token zie ik nu.

[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 17-03-2022 12:37 ]

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
roflexx schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:09:
Ik was laat ingestapt maar heb precies de top verkocht met 400% winst. Vervolgens met die winst Happycoin aangeschaft.. Dat sneue zakje is nog maar 0.1% van zijn aankoopbedrag waard :')

• Kol Nedra
Raaafie schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:35:
[...]

Ik was laat ingestapt maar heb precies de top verkocht met 400% winst. Vervolgens met die winst Happycoin aangeschaft.. Dat sneue zakje is nog maar 0.1% van zijn aankoopbedrag waard :')
Happycoin, goede ouwe tijd, mooie winst mee gemaakt x12
optijd eruit gestapt.
Wat ik geleerd heb met shitcoins; begin er eigenlijk niet aan, meestal loopt het verkeerd af....

wat wel kan is als je denkt dat shitcoin "X" een hype kan krijgen kun je er een staatslot prijs erin gooien.
maar blijf er niet te lang in, neem winst+inleg eruit.

ga trouwens ook niet 100% eruit, meest grote fout was dat bij mij met SHIB 😌🥲

nothing stops this train

• roflexx
keanu_ schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:07:
Vuurwerk te verwachten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZFA_KZQ9kEm2LFuzTeCQD9wIcw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FUYujbdU1zjehB0qtedjVZdN.jpg?f=fotoalbum_large

Is het deze?

• resusaapje
  • Laatst online: 12:37

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:11:
[...]

En guess what!

[Afbeelding]
Een soort alimentatie dus

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Skrunsies
  • Niet online
Hahaha ja inderdaad _O-

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
Zooo de 41k is weer bereikt! Hopelijk vandaag even doorstoten.

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
ETH gaat ook ff lekker

• roflexx
Moon?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-c-2b7uGBy1MFW1zFSNrMkA8VI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wat is er met CAKE opeens.

Verwijderd

moooooooooooooon

• Skrunsies
  • Niet online
Volgens mij zit er wat vertraging op jou charts :9

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waar kijk jij dan? :?

• zwembroek
  • Laatst online: 27-12-2025

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Skrunsies
  • Niet online
Go home @Verwijderd , you are drunk :9B

• roflexx
Cake wordt ook weer eens wakker.

• keepitfrosty

• Kol Nedra

nothing stops this train

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGlw82AVDNRURfTNWWPuUkYEG3E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zw084pJTm7zHYlkDfwX4KN5I.jpg?f=fotoalbum_large

You couldn’t buy $SOL Under $10

You couldn’t buy $AVAX Under $10

You couldn’t buy $LUNA Under $10

And you are Still not buying $GLMR Under $10

THEN NOBODY CAN HELP YOU!

Zeg niet dat ik jullie niet op tijd heb gewaarschuwd. <einde shill>

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:07

Vis

@zwembroek kan jij mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat er zo bijzonder aan GLMR is? En waar kunnen we hem mee vergelijken qua usecase en potentie? DOT? KSM?

Ik stake er ook een paar hoor.. tot in de treurigheid. Maar voordat ik meer ga aanschaffen wil ik best wat meer oriënteren.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:50:
[Afbeelding]

Ha fijn, dat had ik nodig

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Gelukszoekr
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://files.skoften.net/images/2178473/_800x749_crop_center-center_82_line/skft-3a730b0faf3d0e51046540c44a5408b9.jpg

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:50:
[Afbeelding]

Ik chill effe met je mee!!

Go Glimmertjes *O* Go! <3

• Kol Nedra
Vis schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:55:
@zwembroek kan jij mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat er zo bijzonder aan GLMR is? En waar kunnen we hem mee vergelijken qua usecase en potentie? DOT? KSM?

Ik stake er ook een paar hoor.. tot in de treurigheid. Maar voordat ik meer ga aanschaffen wil ik best wat meer oriënteren.
GLMR is dikke tech, iets met een bridge tussen DOT en ETH ecosysteem, daarom naar de maan 👍

naast GLMR is er ook nog ASTR, dezelfde functie (volgens mij) als GLMR

nothing stops this train

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:11:
[...]

GLMR is dikke tech, iets met een bridge tussen DOT en ETH ecosysteem, daarom naar de maan 👍

naast GLMR is er ook nog ASTR, dezelfde functie (volgens mij) als GLMR
Iets met een bridge heb ik niks aan, daar heb ik CELR al voor..

Maar dikke tech, daar doe ik het wel voor 👍🏼🚀

• zwembroek
Vis schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:55:

Ik zou vooral zelf onderzoek doen voordat je ergens in investeert.
Het bijzondere is dat Moonbeam een Layer 1 Multichain op Polkadot is. Bij de vorige bullrun waren het vooral de bridges die het goed deden. (Vooral door de hoge transactie kosten op ETH) De toekomst is echter Multichain. Hierdoor worden bridges overbodig. Moonbeam is de belangrijkste parachain op Polkadot. Developers die op ETH ontwikkelen kunnen nu zonder aanpassing van de code hun projecten naar Polkadot halen. Dit was eerst een tijdrovende en kostbare zaak waardoor ontwikkelaars niet zomaar de overstap van ETH naar Polkadot maakten. Nu kan dat dus zonder die hoge kosten en ontwikkeltijd. Polkadot kan hierdoor ontzettend snel groeien als ze die ETH projecten kunnen binnenhalen. Ik durf de bewering wel aan dat Polkadot niet zonder Moonbeam kan en vice versa. Naast de parachains had Polkadot niet veel meer te bieden. Maar nu kunnen ze dus ETH ontwikkelaars naar het Dotsama netwerk halen waardoor de groei potentie weer enorm is.

Bekijk dit filmpje voor uitleg over Moonbeam:
[YouTube: Moonbeam GLMR | Everything You Need To Know (Polkadot's EVM!)]

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Toch wel slim deze , vergroot je behoorlijk de volume schat ik in.

• BTFD
Vorige week nog een hele sloot CAKE aangekocht, omdat de APY wel leuk is. Na het hitten van die order, een ietwat zure smaak, maar zie hier!! Go bitch! >:)

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
BTFD schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:24:
Vorige week nog een hele sloot CAKE aangekocht, omdat de APY wel leuk is. Na het hitten van die order, een ietwat zure smaak, maar zie hier!! Go bitch! >:)
Precies het zelfde hier!! GO CAKE

• Kol Nedra
tsssss mijn gak Cake is $15 🥲😌
ik autoCake gewoon door op PcS 👍

GLMR is leuk, maar niemand vind ASTR interessant? ik heb al 3x een dca moment genomen met verse fiat voor dit muntje...

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 17-03-2022 14:29 ]

nothing stops this train

• Vis

Vis

zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:20:
[...]

Ik zou vooral zelf onderzoek doen voordat je ergens in investeert.
Het bijzondere is dat Moonbeam een Layer 1 Multichain op Polkadot is. Bij de vorige bullrun waren het vooral de bridges die het goed deden. (Vooral door de hoge transactie kosten op ETH) De toekomst is echter Multichain. Hierdoor worden bridges overbodig. Moonbeam is de belangrijkste parachain op Polkadot. Developers die op ETH ontwikkelen kunnen nu zonder aanpassing van de code hun projecten naar Polkadot halen. Dit was eerst een tijdrovende en kostbare zaak waardoor ontwikkelaars niet zomaar de overstap van ETH naar Polkadot maakten. Nu kan dat dus zonder die hoge kosten en ontwikkeltijd. Polkadot kan hierdoor ontzettend snel groeien als ze die ETH projecten kunnen binnenhalen. Ik durf de bewering wel aan dat Polkadot niet zonder Moonbeam kan en vice versa. Naast de parachains had Polkadot niet veel meer te bieden. Maar nu kunnen ze dus ETH ontwikkelaars naar het Dotsama netwerk halen waardoor de groei potentie weer enorm is.

Bekijk dit filmpje voor uitleg over Moonbeam:
[YouTube: Moonbeam GLMR | Everything You Need To Know (Polkadot's EVM!)]
Heldere tekst.

Multichain ben ik ook zeker overtuigd van 👍🏼

• Pelox
Die glmr ontvang ik vanzelf, daar heb ik mijn dot voor in de parachains gestoken, gestaken of gesteekt.

Zero.

• BTFD
Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:26:
[...]

tsssss mijn gak Cake is $15 🥲😌
ik autoCake gewoon door op PcS 👍

GLMR is leuk, maar niemand vind ASTR interessant? ik heb al 3x een dca moment genomen met verse fiat voor dit muntje...
Hier ook meteen doorgezet naar PCS voor +/-60% APY, laat maar broeien..

Betreft ASTR, vanaf de listing op Binance al in de gaten gehouden en op 0,1ct (lijkt ook wel de bodem voor nu) een fluf aangekocht, zakt hij verder geen punt, want zoals ik al eerder vermeld had:
Hier ligt de focus rondom de Polkadot omgeving, met DOT, ACA, ASTAR, KAR, GLMR/MOVR enz.
Dus kopen we gewoon bij! ;)

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
BTC gaat het nog een keer proberen, GO GO GO GO GO

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
Pelox schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:41:
Die glmr ontvang ik vanzelf, daar heb ik mijn dot voor in de parachains gestoken, gestaken of gesteekt.
Steeking is ook wel mooi. Klopt fonetisch in ieder geval

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:41:
Gestookt

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Same here, lekker :).

• zwembroek
Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:26:
[...]

Moonbeam heeft het first mover voordeel.
Moonbeam heeft echt veel betere tokenomics. (ASTR 7000.000.000 supply met 10% jaarlijkse inflation!)
Moonbeam heeft het betere developers team en niet onbelangrijk in deze wereld het beste marketingsteam.

• Pelox
zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:02:
[...]

Moonbeam heeft echt veel betere tokenomics. (ASTR 7000.000.000 supply met 10% jaarlijkse inflation!)
Moonbeam heeft het betere developers team en niet onbelangrijk in deze wereld het beste marketingsteam.
En heeft 'moon' in de naam.

Zero.

• zwembroek
Pelox schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:04:
[...]

+100 :+

• Kol Nedra
zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:02:
[...]

wat is de inflatie ratio voor glmr? ik heb beide tokens hoor 😊

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:11:
[...]

wat is de inflatie ratio voor glmr? ik heb beide tokens hoor 😊
5%

• zwembroek
Maar je vergeet even het belangrijkste te vermelden. :)

5% inflation rate:
On the other hand, Moonbeam also incorporates deflationary aspects of the Glimmer token (GLMR). When users or developers execute smart contracts to fulfill a transaction, they must pay a fee to cover the computational gas the nodes need to complete the request, alongside a small platform fee. This fee is then split between two protocols. Firstly, 80% of the GLMR tokens received as fees are burned. This acts as a deflationary force, increasing scarcity as the GLMR token has no capped supply. If the number of GLMR tokens burned from transactions and fees on Moonbeam exceed the 5% annual inflation rate, GLMR will become a deflationary asset.

• Raaafie
Pelox schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:04:
[...]

Dit is gewoon de reden dat ik er niks mee te maken wil hebben.

• Kol Nedra
Raaafie schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:19:
[...]

oh...... Moonbeam / Safemoon 👀

nothing stops this train

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb een paar keer naar GLMR gekeken gezien deze zo vaak vernoemd wordt hier.

@zwembroek Maar zit ik hier fout of is dit de chart ervan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QXRXxnjoR85Z_JNiS9xsHvOUCVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DfUZoE01vpeaC4ugka4jMxlM.jpg?f=fotoalbum_large

Van zo'n chart wil je toch alleen maar wegblijven? 8)7 Of wat mis ik in het verhaal

• zwembroek
Raaafie schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:19:
[...]

Je bent genomineerd voor de best onderbouwde uitspraak van de week. Gefeliciteerd.

• Raaafie
zwembroek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:21:
[...]

Je bent genomineerd voor de best onderbouwde uitspraak van de week. Gefeliciteerd.
Bedankt voor de nominatie d:)b

• zwembroek
Skalders schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:21:
Ik heb een paar keer naar GLMR gekeken gezien deze zo vaak vernoemd wordt hier.

Maar zit ik hier fout of is dit de chart ervan?

[Afbeelding]

Van zo'n chart wil je toch alleen maar wegblijven? 8)7 Of wat mis ik in het verhaal
Ai ai ai wat worden de dingen weer in een verkeerd daglicht geplaatst zeg. Op de dag dat het netwerk live ging was de beschikbare supply echt minimaal. Er was misschien een paar procent beschikbaar. Op bijvoorbeeld gate.io ging de prijs daardoor even naar $400 plus. Je ziet dat bij heel veel nieuwe token releases. Er is niemand die de tokens voor deze prijzen heeft kunnen verkopen omdat trading uit stond. Zo ontstaat er dus ongefundeerde fud.

Edit: Daarna is er wel een zeer grote ICO token release geweest waardoor de koers enorm is gezakt. Nu zijn de grote token releases voorbij en komen de overige tokens maandelijks geleidelijk vrij. Die kaart kan je helemaal niks mee. Daarnaast is Moonbeam niet een project van de korte termijn. Verwacht niet dat je binnen een jaar rijk gaat worden. Maar als je voor de volgende halving een blue chip zoekt die nu nog betaalbaar is dan is Moonbeam daar een van. Als de hype en fomo in een volgende bullmarkt toeslaat dan kopen de mensen het wel weer voor $20+ zoals altijd.

[ Voor 22% gewijzigd door zwembroek op 17-03-2022 15:37 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Raaafie schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:23:
[...]

Bedankt voor de Tnominatie d:)b
Over @Tominatie gesproken, hoest met u?

Pagina: 1 ... 157 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!