When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik moet vanavond even in mijn grote bitcoin boek gaan opscrhijven wat ik doen. Waarschijnlijk een eerste batch kooporders inleggen tussen 33k en 29k. En daarna op de vorige ATH. Daartussenin misschien wat orders inschieten voor als het opeens vrede is en alle sancties worden opgeheven
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Vind em erg klein eigenlijk, krap aan 1.5% van top naar bottom. Ook geen enkel volume.NeoflexNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:20:
Zelden zo'n fraai bartje gezien als op de 15m nu
Inderdaad. Vind dit meer een verlepte wenkbrauw ofzomalarkan schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:39:
[...]
Vind em erg klein eigenlijk, krap aan 1.5% van top naar bottom. Ook geen enkel volume.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Klein, ja, het is ook een Bartjemalarkan schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:39:
[...]
Vind em erg klein eigenlijk, krap aan 1.5% van top naar bottom. Ook geen enkel volume.
:fill(white):strip_exif()/f/image/L7EJsO6pqPPlNsaNyRyiyc7E.png?f=user_large)
Laat weinig aan de verbeelding over
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Een mini Bartje waar weinig van overblijft op de 4h/daily. Desondanks toch goed gezien twaalf uur geleden.NeoflexNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:45:
[...]
Klein, ja, het is ook een Bartje
[Afbeelding]
Oh wacht je bedoelt die van de afgelopen 24 uurNeoflexNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:45:
[...]
Klein, ja, het is ook een Bartje
[Afbeelding]
Beide waren serieus aan het onder presteren. Zowel in crypto als op de beurs hoeft je dat geen 2e keer te vertellen tegen koopjesjagersMicroWhale schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:21:
[...]
De enige twee uit de top 100 zijn WAVES en ICX...
Geen idee wat voor nieuws daar voor uit is gekomen, maar ik zou nog geen altseizoen roepen.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
[ Voor 31% gewijzigd door filthy rich op 10-03-2022 12:27 ]
en aans löpt wa vast
34-ishfilthy rich schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:25:
Op naar de 34, of toch 46
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zie niet in waarom ICX aan het onderpresteren was? Het is gewoon de zoveelste shitcoin die in een bearmarket helemaal naar de tyfus gaat. Je kan een aandeel op de beurs dan ook totaal niet vergelijken met een of andere shitcoin.D_Jeff schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:20:
[...]
Beide waren serieus aan het onder presteren. Zowel in crypto als op de beurs hoeft je dat geen 2e keer te vertellen tegen koopjesjagers
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je besluit vandaag crypto te kopen met de gedachte 4 jaar te hodlen. Vandaag dus.
Koop je BTC of ETH? Wat is over de periode 10 maart 2018 tot vandaag 10 maart 2022 de beste investering?
Poll: Wat denk jij dat de beste investering is geweest over deze periode? (zonder te spieken)
• Bitcoin
• Ethereum
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-03-2022 13:52 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Stel je voor, het is vandaag 10.03.2022, je hebt je heel het jaar 2021 ingelezen en 'wist' dat eind 2021 de kans groot zou zijn dat de cycle de andere kant op zou gaan, want zo ging het steeds.. Maar je hebt jezelf er in laten fomo en door Twitter gekkies en Joetjoepers.. Want het kon nu wel eens anders zijn...Gelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:59:
Stel je voor. Het is vandaag 10 maart 2018. Exact 4 jaar geleden.
Je besluit vandaag crypto te kopen met de gedachte 4 jaar te hodlen. Vandaag dus.
Koop je BTC of ETH? Wat is over de periode 10 maart 2018 tot vandaag 10 maart 2022 de beste investering?
Poll: Wat denk jij dat de beste investering is geweest over deze periode? (zonder te spieken)
• Bitcoin
• Ethereum
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
spoiler:Over deze periode was Bitcoin de betere investering geweest, zie hieronder de chart
[Afbeelding]
Zou je dan nu nog steeds de charts in de gaten houden ? Want het kan wel eens to the moon gaan, want blow of top en/of alt run....
Of zou je tot de conclusie komen dat het je eigen schuld is dat je rekt bent gegaan en maar moet wachten op de volgende run van 2024 en alleen nog maar een beetje op het SC forum rond gaat hangen, omdat er anders toch niemand is die begrijpt waar je mee bezig bent
UberLurker Departement #GG.
Als je dat laatste denkt zou ik de komende 2 jaar veel bijkopen.Skrunsies schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:12:
[...]
Stel je voor, het is vandaag 10.03.2022, je hebt je heel het jaar 2021 ingelezen en 'wist' dat eind 2021 de kans groot zou zijn dat de cycle de andere kant op zou gaan, want zo ging het steeds.. Maar je hebt jezelf er in laten fomo en door Twitter gekkies en Joetjoepers.. Want het kon nu wel eens anders zijn...
Zou je dan nu nog steeds de charts in de gaten houden ? Want het kan wel eens to the moon gaan, want blow of top en/of alt run....
Of zou je tot de conclusie komen dat het je eigen schuld is dat je rekt bent gegaan en maar moet wachten op de volgende run van 2024 en alleen nog maar een beetje op het SC forum rond gaat hangen, omdat er anders toch niemand is die begrijpt waar je mee bezig bent
Note: Ik heb gekocht op het slechtste moment in december 2017.
En op het bijna beste moment in april 2020
Dus nu een beetje rustig aan dca’en tot 2024
[ Voor 8% gewijzigd door Alpina op 10-03-2022 13:22 ]
Er zullen vast een aantal mensen zijn voor wie deze aankomtSkrunsies schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:12:
[...]
Stel je voor, het is vandaag 10.03.2022, je hebt je heel het jaar 2021 ingelezen en 'wist' dat eind 2021 de kans groot zou zijn dat de cycle de andere kant op zou gaan, want zo ging het steeds.. Maar je hebt jezelf er in laten fomo en door Twitter gekkies en Joetjoepers.. Want het kon nu wel eens anders zijn...
Hij zegt toch niet spieken!LankHoar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:28:
@Gelukszoekr je spoiler staat niet helemaal juist, je kunt al direct zien welke keuze de beste was
[ Voor 29% gewijzigd door Skrunsies op 10-03-2022 13:33 ]
Oh echt? ik zie een zwart vlak waar ik eerst op moet klikken. Dat is jammer dan.LankHoar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:28:
@Gelukszoekr je spoiler staat niet helemaal juist, je kunt al direct zien welke keuze de beste was
Het was voor mij wel een verassing. Al jaren ben je er aan gewend dat ETH net wat harder omhoog gaat
[ Voor 17% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-03-2022 13:32 ]
Ik snap het ook niet helemaal, code lijkt goed. Blijkbaar schopt die img alles in de war. Wellicht dat 2x een spoiler tag helptGelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:31:
[...]
Oh echt? ik zie een zwart vlak waar ik eerst op moet klikken. Dat is jammer dan.
Het was voor mij wel een verassing. Al jaren ben je er aan gewend dat ETH net wat harder omhoog gaat
Deed ik ook niet, en ik zat dan ook mis. Ik zou zweren dat ETH veel harder gegroeid is in die periode
ik heb er nu dubbele spoiler tags op gezet, maar dat voor jou een verschil?LankHoar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:33:
[...]
Deed ik ook niet, en ik zat dan ook mis. Ik zou zweren dat ETH veel harder gegroeid is in die periode
Yep! Hier hetzelfde... Ik ging blindelings uit van ETHLankHoar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:33:
[...]
Maar goed dat je niet ook Chelsea muntjes hebtLankHoar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:34:
In ander nieuws: mijn PSG en IRIS gaan door het putje momenteel
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nee, er staat een slash te veel en op verkeerde locatie volgens mij. Ik zou hem zo proberen:Gelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:35:
[...]
ik heb er nu dubbele spoiler tags op gezet, maar dat voor jou een verschil?
1
2
| [spoiler]Over deze periode was Bitcoin de betere investering geweest, zie hieronder de chart[/spoiler] [spoiler][URL="https://i.ibb.co/fd6nqdM/ethbtc.png"]Afbeelding[/URL][/spoiler] |
Aangepast, en bedanktLankHoar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:51:
[...]
Nee, er staat een slash te veel en op verkeerde locatie volgens mij. Ik zou hem zo proberen:
code:
1 2 [spoiler]Over deze periode was Bitcoin de betere investering geweest, zie hieronder de chart[/spoiler] [spoiler][URL="https://i.ibb.co/fd6nqdM/ethbtc.png"]Afbeelding[/URL][/spoiler]
Deels gelijk. Andere VPN server maar nog wel NL gekozen en kon inloggenNgangatar schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:41:
[...]
Had ik vorige week ook na installeren nieuwe VPN service. Oplossing, in de VPN software via de NL server laten lopen.
Je hart gaat wel ff sneller kloppen. Vind Kraken een stuk fijner dat betreft.
Rekt.
Short op 40.1 gepakt, close op 39.2. Deze was wel heel obvious, ik ben er weer uit en ga een biertje pakken
Bullish booster patroon?
[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 10-03-2022 14:40 ]
Zero.
tomtom901 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:38:
[...]
Rekt.
Short op 40.1 gepakt, close op 39.2. Deze was wel heel obvious, ik ben er weer uit en ga een biertje pakken
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Eentje die van groen naar rood gaat.. boosterprikjePelox schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:39:
Wat is dat voor naald op de 1h..
Bullish booster patroon?
Ik had eigenlijk een foto van dat biertje verwacht
Ahaa ik zie het al.. geen bullish booster maar een inverted moon injectie.NeoflexNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:41:
[...]
Eentje die van groen naar rood gaat.. boosterprikje
Zero.
Vooruit danNeoflexNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:44:
[...]
Ik had eigenlijk een foto van dat biertje verwacht
Had je even niet gekeken was er niks veranderd maar denk dat er veel mensen rekt gegaan zijn.
Lekker bezig!
is maar een paar procent allemaal, rekt?Oepsje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:54:
De fuck gebeurd hier in een half uurtje. 39.2 -> 40.1 -> 38.5 -> 39.1
Had je even niet gekeken was er niks veranderd maar denk dat er veel mensen rekt gegaan zijn.
Voordeel: geen kopzorgen, "stabiele" munt dus geen achtbaan, steady profits.
Nadeel: geen achtbaan want geen alts, dus ook niet omhoog, mijn hele pf moet op een exchange blijven staandus minder veilig, ik heb geen dagbesteding meer.
Alternatief is wel alles omzetten naar BTC, maar dan vervolgens op mijn Trezor zetten en staken. Dit gaat een beetje tegen het principe van de Trezor in uiteraard, maar dan pak ik nog wel wat winst op jaarbasis.
Grootste gedeelte van die alts zien we toch niet meer terug, dus denk dat je de juiste beslissing neemt. Mijn portfolio bestond ook uit 90% alts en 10% BTC. Nu is het bijna andersom!LankHoar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:23:
Begin steeds meer te overwegen om mijn alt coins te verkopen, en enkel nog BTC in mijn pf te houden. Daar vervolgens een botje opzetten met een enorme range (bijvoorbeeld 20-60K met trailing up), en dan gewoon over een half jaar maar weer eens kijken.
Voordeel: geen kopzorgen, "stabiele" munt dus geen achtbaan, steady profits.
Nadeel: geen achtbaan want geen alts, dus ook niet omhoog, mijn hele pf moet op een exchange blijven staandus minder veilig, ik heb geen dagbesteding meer.
Alternatief is wel alles omzetten naar BTC, maar dan vervolgens op mijn Trezor zetten en staken. Dit gaat een beetje tegen het principe van de Trezor in uiteraard, maar dan pak ik nog wel wat winst op jaarbasis.
Tomorrow is not today!
Alleen komt hij daar wel een beetje laat achter. Als je nu nog je alts van de hand moet doen.Sydney08 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:27:
[...]
Grootste gedeelte van die alts zien we toch niet meer terug, dus denk dat je de juiste beslissing neemt. Mijn portfolio bestond ook uit 90% alts en 10% BTC. Nu is het bijna andersom!
Dat zeg je wel, maar de dominantie is nog steeds rond de 40%. Er vanuit gaande dat deze wel weer terug zal naar 50%+ is dit nog wel een aardig moment toch?zwembroek schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:28:
[...]
Alleen komt hij daar wel een beetje laat achter. Als je nu nog je alts van de hand moet doen.
Zou jij nu bijvoorbeeld je Dot nog verkopen als je deze op $40 dollar hebt gekocht?Gelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:31:
[...]
Dat zeg je wel, maar de dominantie is nog steeds rond de 40%. Er vanuit gaande dat deze wel weer terug zal naar 50%+ is dit nog wel een aardig moment toch?
Ik niet, heb pas bijgekocht en in staking gezet. Mooi voor de hodl.zwembroek schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:33:
[...]
Zou jij nu bijvoorbeeld je Dot nog verkopen als je deze op $40 dollar hebt gekocht?
Zero.
Ook op de beurs zijn er aandelen die je prima kan spiegelen aan het predikaat "shitcoin"zwembroek schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:34:
[...]
Ik zie niet in waarom ICX aan het onderpresteren was? Het is gewoon de zoveelste shitcoin die in een bearmarket helemaal naar de tyfus gaat. Je kan een aandeel op de beurs dan ook totaal niet vergelijken met een of andere shitcoin.
Oh Dot. Die naam hoor je hier niet zo vaak meer, dat heeft meestal wel een redezwembroek schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:33:
[...]
Zou jij nu bijvoorbeeld je Dot nog verkopen als je deze op $40 dollar hebt gekocht?
JAWEL DIE HOOR JE HIER HEEEEEEL VAAK, ALLEEN JIJ BENT HIER WEINIG... DOT DOET HET GOEDGelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:41:
[...]
Oh Dot. Die naam hoor je hier niet zo vaak meer, dat heeft meestal wel een rede
Gets, gats... had het eerder moeten verkopen
Ah nice, de bear is begonnen. No worries, dit gaan heel veel nieuwe SC users die de afgelopen 2 jaar zijn ingestroomd uiteindelijk allemaal doenLankHoar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:23:
Begin steeds meer te overwegen om mijn alt coins te verkopen, en enkel nog BTC in mijn pf te houden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Had ik het goed dat jij laatst vader was geworden? Gefeliciteerd man! En dan kan ik zo'n reactie ook wel voorstellen, al die slapeloze nachtenSkrunsies schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:43:
[...]
JAWEL DIE HOOR JE HIER HEEEEEEL VAAK, ALLEEN JIJ BENT HIER WEINIG... DOT DOET HET GOED![]()
Gets, gats... had het eerder moeten verkopen
Nee dat was @Xqlus1ve, van mij is alweer jaren geleden... Maar heb er inderdaad nog wel steeds slapeloze nachten vanGelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:46:
[...]
Had ik het goed dat jij laatst vader was geworden? Gefeliciteerd man! En dan kan ik zo'n reactie ook wel voorstellen, al die slapeloze nachten
Ook omdat dot en ksm een eigen topic hebbenGelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:41:
[...]
Oh Dot. Die naam hoor je hier niet zo vaak meer, dat heeft meestal wel een rede
Zero.
Moet overigens DOT wel DCA'en, want sta daar 40% mee onder water. Heel slim het grootste gedeelte aangekocht toen hij op zowat zijn ATH stond. Leuke auto mee verdampt daar mee
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Maar ben je dan een koopjes jager als je deze troep aankoopt omdat het toevallig laag staat? Meestal heeft het een reden waarom iets door het putje gaat. Je moet bij de koopjes wel rekening houden met wat je precies koopt.D_Jeff schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:40:
[...]
Ook op de beurs zijn er aandelen die je prima kan spiegelen aan het predikaat "shitcoin"
Zonet ook weer moeten tanken... Voor mijn gevoel kon ik daar ook bijna een tuinkamer van aanschaffenWom schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:49:
DOT zit hier in mijn DCA. BTC, ETH en DOT momenteel. En CRO groeit ook behoorlijk omdat we best wat dure aankopen aan het doen zijn. Vandaag nog een tuinkamer kunnen afrekenen met de CDC kaart, dan gaat het toch wat rapper dan enkel met tanken en boodschappen doen
Moet overigens DOT wel DCA'en, want sta daar 40% mee onder water. Heel slim het grootste gedeelte aangekocht toen hij op zowat zijn ATH stond. Leuke auto mee verdampt daar mee
Oh my bad. Hij ligt vast nog te slapen nu danSkrunsies schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:48:
[...]
Nee dat was @Xqlus1ve, van mij is alweer jaren geleden... Maar heb er inderdaad nog wel steeds slapeloze nachten van
Ja meende dat ie samen met de Amerikanen wakker zou worden, maar niet dusGelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:52:
[...]
Oh my bad. Hij ligt vast nog te slapen nu dan
Maar die koop je dan ook niet met als enige reden dat de prijs laag staat.D_Jeff schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:40:
[...]
Ook op de beurs zijn er aandelen die je prima kan spiegelen aan het predikaat "shitcoin"
Hahaha ik wilde jou uit de tent lokken! Ik wist het....
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 10-03-2022 16:01 ]
het loont bijna niet meer om te gaan werken.
als je je auto verkoopt+geen benzine+geen onkosten auto +geen verzekering ben je denk wel €500 minder geld kwijt per maand 😢
nothing stops this train
Ik hoor de Tesla fanboys met eigen oprit en 12 - 40 zonnepanelen daar anders overdenken.Kol Nedra schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:01:
moest weer eens tanken, manmanmannnnnn wat een verschil met 1.5 week terug 🤮
als je je auto verkoopt+geen benzine+geen onkosten auto +geen verzekering ben je denk wel €500 minder geld kwijt per maand 😢
Tsja.. als een Ipad op wielen volstaat voor een mensch
zwembroek schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:59:
[...]
Hahaha ik wilde jou uit de tent lokken! Ik wist het....Het voorbeeld dat was jij hahaha. Lig in een deuk hier. Hele kantoor kijkt nu met een blik van what's up?.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ri2YgIvzdLjfZVKlswQq5FHC.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/d4IldZfgrBPgpiy8FSJeEuI0.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/s13ooNsdOSYpwmaxdUwWW6cm.gif?f=user_large)
CRO laag - Benzine duur - meer CRO - HODL - boeliesjKol Nedra schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:01:
moest weer eens tanken, manmanmannnnnn wat een verschil met 1.5 week terug 🤮
Daar heb je die dikke vette Jade Green card toch voor
[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 10-03-2022 16:07 ]
Gelukkig zijn de stroomprijzen ook al een keer of 5 over de kop gegaan.. dus die moeten het ook niet mooier maken dan dat het isD_Jeff schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:04:
[...]
Ik hoor de Tesla fanboys met eigen oprit en 12 - 40 zonnepanelen daar anders overdenken.
Een aantal van die dingen kunnen onbeperkt laden bij die superchargers toch? Dat in combinatie met zonnepanelen maakt dat 'maandlast-technisch' best interessant..sjorremans schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:06:
[...]
Gelukkig zijn de stroomprijzen ook al een keer of 5 over de kop gegaan.. dus die moeten het ook niet mooier maken dan dat het is
Blijven (te) dure plastic bakken imo
gelukkig is de aanschaf van zo'n Tesla ook goedkoop 🥲D_Jeff schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:04:
[...]
Ik hoor de Tesla fanboys met eigen oprit en 12 - 40 zonnepanelen daar anders overdenken.
misschien maar de goedkoopste koekblik EV aanschaffen 👀
nothing stops this train
Dacia Spring of die Renault City Go-kart?Kol Nedra schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:10:
[...]
gelukkig is de aanschaf van zo'n Tesla ook goedkoop 🥲
Oh ja! Dit is wel een lekker weekje zo! Deze maand nu al 175Kwh (zo'n €35) gratis stroom.
Toch ruim 50 gratis XRP
XRP?Gelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:14:
[...]
Oh ja! Dit is wel een lekker weekje zo! Deze maand nu al 175Kwh (zo'n €35) gratis stroom.
Toch ruim 50 gratis XRP
nothing stops this train
Mwah niet overdrijven, voor 60 cent zijn er nu wel contracten te vinden. Da's het driedubbele van even terug natuurlijk, maar dat blijft minder dan 5x.sjorremans schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:06:
[...]
Gelukkig zijn de stroomprijzen ook al een keer of 5 over de kop gegaan.. dus die moeten het ook niet mooier maken dan dat het is
De brandstofprijzen stijgen procentueel gezien minder, maar absoluut gezien veel meer. Daar komt bij dat het gat op jaarbasis al enkele duizenden euro's groot is afhankelijk van je kilometrage, uiteindelijk kan je gewoon een terugverdientijd berekenen.
Ik heb afgelopen zomer nog een contact afgesloten waarbij ik 0,14ct per kWh betaal.. dus toch een soort semi x5 danRichh schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:17:
[...]
Mwah niet overdrijven, voor 60 cent zijn er nu wel contracten te vinden. Da's het driedubbele van even terug natuurlijk, maar dat blijft minder dan 5x.
De brandstofprijzen stijgen procentueel gezien minder, maar absoluut gezien veel meer. Daar komt bij dat het gat op jaarbasis al enkele duizenden euro's groot is afhankelijk van je kilometrage, uiteindelijk kan je gewoon een terugverdientijd berekenen.
Inclusief belasting? Holy crapsjorremans schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:21:
[...]
Ik heb afgelopen zomer nog een contact afgesloten waarbij ik 0,14ct per kWh betaal.. dus toch een soort semi x5 dan
Heb even snel gekeken:Richh schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:22:
[...]
Inclusief belasting? Holy crapwij moesten in augustus al het dubbele daarvan betalen.
Normaal
€ 0,16788 per kWh
Dal
€ 0,14875 per kWh
Maar goed, contract voor een jaar dus wanneer er 1 juli nog steeds zoveel ellende is ben ik ook de lul
Voor nu betaal ik nog €10,- per maand met 12 zonnepanelen op het dak.
[ Voor 8% gewijzigd door sjorremans op 10-03-2022 16:25 ]
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2022 16:26 ]
Tipje: Mocht je alsnog geld terugkrijgen, zet dat opzij. Dat zijn alvast de eerste paar euro's die je kan gebruiken om eventueel sats te kopen (of om de energierekening 2023 ietsjes te dempen)sjorremans schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:24:
[...]
Heb even snel gekeken:
Normaal
€ 0,16788 per kWh
Dal
€ 0,14875 per kWh
Maar goed, contract voor een jaar dus wanneer er 1 juli nog steeds zoveel ellende is ben ik ook de lul
Alleen voor gas, want met die zonnepanelen + saldering maakt het dus niks uit hoe duur een kWh is, en bij overproductie heb je er juist baat bij dit zo hoog mogelijk te hebben.sjorremans schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:24:
[...]
Heb even snel gekeken:
Normaal
€ 0,16788 per kWh
Dal
€ 0,14875 per kWh
Wat dat betreft was het afgelopen jaar net Crypto: welk moment stap je in een vast contract en voor hoelang
Hier nog een contract met 71ct/m3 gas voor komende 3,5 jaar
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZDYw9xHf2fcX1lNh8CP6SzvS.jpg?f=user_large)
Ik heb een poosje geleden deze auto een weekend gehad om wat content voor te schieten, echt een prachtig ding van binnen en had nog niet eerder elektrisch gereden, echt een fantastische ervaring.
XC90 T8 hybrid hier, geweldige auto's. Als die accu na 30km leeg is zuipt ie wel als een idioot trouwens, maar voor stadse ritjes een geweldig elektrisch systeem.StevenzeN schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:52:
[Afbeelding]
Ik heb een poosje geleden deze auto een weekend gehad om wat content voor te schieten, echt een prachtig ding van binnen en had nog niet eerder elektrisch gereden, echt een fantastische ervaring.
moon verwacht ik zeker, we gaan de roebel achterna 🤯CornermanNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:58:
Auto's, energie prijzen ? Mooon !
nothing stops this train
Leuk aantal DOTjes in staking staan, gemiddeld op 17 dollar gekocht. Dus die blijven minimaal lekker nog een jaartje of 2 staan, of ze moeten hun ATH nog een keertje aantikken, dan gaat 50% eruit.zwembroek schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:33:
[...]
Kol Nedra schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:10:
[...]
gelukkig is de aanschaf van zo'n Tesla ook goedkoop 🥲
:strip_exif()/f/image/Sdx8rKZwBvxaH796mxwVTSY4.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Binance: opnieuw kyc doorlopen na klantemservice melden dat je verhuisd bent. Doorlooptijd klein weekje, geen grote withdrawals. Coinbase geen ervaring.LankHoar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:22:
Binnenkort ga ik remigreren. Vanuit CZ terug naar NL. Ik vraag me af wat voor gevolgen dit heeft voor mijn verificatie status van Binance en Coinbase. Het zou niet fijn zijn als mijn accounts ineens geblokkeerd worden. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik wil hun support contacteren, maar dacht eerste even hier te polsen voor ervaringen.
Als je niets doorgeeft, zal het een uitdaging zijn om er achter te komen voor een exchange. Maar doorgeven lijkt me het beste, dat voorkomt achteraf narigheid.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 10-03-2022 18:53 ]
Maart 2024 is de volgende bitcoin halving. Dan begint als resultaten uit het verleden garanties voor de toekomst geven de volgende bull market. Dus dan zou ik ze nog wel wat langer aanhouden dan 2 jaar. Mits we inderdaad nog gekke sprongen maken richting oude ATH's of daarboven. Als ik nu alts zou gaan kopen is het met deze gedachte. Dus long term. Daarom wacht ik zeker bij de meeste alts zoals Polkadot en EWT op veel lagere entries. Uiteraard hoop ik voor iedereen dat de winters milder worden en we deze niveaus niet gaan zien.Ngangatar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:20:
[...]
Leuk aantal DOTjes in staking staan, gemiddeld op 17 dollar gekocht. Dus die blijven minimaal lekker nog een jaartje of 2 staan, of ze moeten hun ATH nog een keertje aantikken, dan gaat 50% eruit.
Thanks voor de toevoeging en precies daarom zeg ik minimaal 2 jaar. Dat heb ik met alle long term muntjes. Ik weet dat het een risico is maar met mijn eerste cryptojaar en dik in de winsten, durf ik het wel aan een aantal munten mee te nemen door een bear heen.zwembroek schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:39:
[...]
Maart 2024 is de volgende bitcoin halving. Dan begint als resultaten uit het verleden garanties voor de toekomst geven de volgende bull market. Dus dan zou ik ze nog wel wat langer aanhouden dan 2 jaar. Mits we inderdaad nog gekke sprongen maken richting oude ATH's of daarboven. Als ik nu alts zou gaan kopen is het met deze gedachte. Dus long term. Daarom wacht ik zeker bij de meeste alts zoals Polkadot en EWT op veel lagere entries. Uiteraard hoop ik voor iedereen dat de winters milder worden en we deze niveaus niet gaan zien.
Een paar gaming coins, puur omdat ik wil zien wat deze munten doen in een bear icm veel ingame acties.
Een paar coins in het DOT ecosysteem en een verdwaald project als bijvoorbeeld RNDR. Oops, ik vergeet een brokkie BIFI.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/A1ok5uUXcczUTRonVH6aJE7y.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/F8pIUK4OqXmlLv90eLI6AZki.png?f=fotoalbum_large)