[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.824 views

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:09
LBV_038 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:11:
Ik kwam er vandaag achter dat ik ooit 1,477 BNB heb betaald voor een paar VEN (nu VET)... Zo achteraf behoorlijk duur geintje :(
Ach joh, ik dacht ook ooit dat BCH de toekomst was.
De koers zegt wat anders :+

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-12-2025

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb net verkocht en heb FOMO. Twijfel om terug in te stappen. Geen idee waarom.

Ehh, ik heb die MBOX pump naar 17usd gemist, hij staat nu op 1.9. ;w

[ Voor 13% gewijzigd door HollovVpo1nt op 09-03-2022 14:04 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
elektriekert schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:53:
[...]

En zo heb ik ooit eens 200 BNB gekocht op 2,50 en verkocht op 5 dollar... _/-\o_

WAVES is ook weer een leuk sprintje aan het trekken trouwens.

[ Voor 9% gewijzigd door sjorremans op 09-03-2022 14:18 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10

Darrell

Fiat moonboy

Bullish

Verwijderd

Hahaha.

Meteen gedumpt die hoerentroep. Toch leuke deal, weer wat extra BNB.

When launchpool?

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-12-2025
Spollie schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:47:
[...]

Bij YouHodler krijg je 12% APR op EURS. Maar ik denk eigenlijk dat je momenteel beter af bent met USD stablecoins gezien de huidige situatie in Europa.
@JoebarRC UST op Anchor is ook een aanrader, blijft erg stabiel op 20%. Anders heb je hier ook nog een mooi overzichtje

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
elektriekert schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:53:
[...]

Ik dacht ook ooit dat m’n ex de toekomst was. M’n seksleven zegt wat anders. M’n wallets gelukkig ook :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:26

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:38:
[...]

No problem! Je kan altijd nog mee doen aan dikke SON, bij ByBit :P
Ah nu die BIT van me toch lekker onder water staat kan ik er in ieder geval nog wat andere sheissemunzen mee verdienen :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:31
Verwijderd schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:27:
[...]

Hahaha.

Meteen gedumpt die hoerentroep. Toch leuke deal, weer wat extra BNB.

When launchpool?
check ByBit voor dikke tech launchpool 👍

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:45:
gmt alles verkocht, mooie winst toch weer extra BNBtjes 🙌

benieuwd:
wie gaat gmt HODLen?
Ik. De opbrengst is altijd grappig maar voor die 8 dollar per BNB neem ik liever een langdurig gokje, best leuk met een bergje van die muntjes.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 28-11-2025
Error404! schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:16:
[...]

Benieuwd of VET nog überhaupt stappen gaat maken, duurt lang meanwhile still hodl.
Ik hoop dat die ooit nog wat leuks gaat doen ja, HODL t al sinds 2017/2018 en ben dr nog niet echt rijk van geworden

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik zie net dat Binance ook sommige munten voor 120 dagen in staking kan laten zetten. Nieuwtje voor mij maar waarschijnlijk nooit goed opgelet.

Eerst BNB nu teruggooien in de Vault.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

LBV_038 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:09:
[...]

Ik hoop dat die ooit nog wat leuks gaat doen ja, HODL t al sinds 2017/2018 en ben dr nog niet echt rijk van geworden
Ik hoop met je mee. Ooit ETH voor VEN/VET geswapped :+ :w

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:08:
[...]

Ik. De opbrengst is altijd grappig maar voor die 8 dollar per BNB neem ik liever een langdurig gokje, best leuk met een bergje van die muntjes.
of je koopt lager in, meestal zakken deze muntjes de eerste dagen na launchpad (meestal, dus geen garantie)
ik hoef deze muntjes niet, maar anders was mijn tactiek nu verkopen en over 3+ dagen weer kopen.

nothing stops this train

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Ngangatar schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:15:
Ik zie net dat Binance ook sommige munten voor 120 dagen in staking kan laten zetten. Nieuwtje voor mij maar waarschijnlijk nooit goed opgelet.

Eerst BNB nu teruggooien in de Vault.
Is volgens mij sinds een aantal weken. Viel mij laatst ook op.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:21:
[...]

of je koopt lager in, meestal zakken deze muntjes de eerste dagen na launchpad (meestal, dus geen garantie)
ik hoef deze muntjes niet, maar anders was mijn tactiek nu verkopen en over 3+ dagen weer kopen.
Is ook een prima optie. Maar eerlijk gezegd ben ik daar met deze hoeveelheden en bedragen te lui voor. Vind het ook wel leuk om ze gewoon te laten staan.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

roflexx schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:29:
[...]

Is volgens mij sinds een aantal weken. Viel mij laatst ook op.
Zou een aardige boost op Binance geven wanneer ze ze voor onbepaalde tijd vastzetten mogelijk zouden maken icm een redelijk stake percentage en auto staking voor de opbrengsten, zoals bij Kraken bijvoorbeeld. Wat een heerlijk systeem is dat zeg.

Gewoon DOT voor 12% en KSM voor 18% flex staking en auto staking van de opbrengsten. Het percentage is iets lager dan bij sommige andere opties, maar gemak dient de mens.

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik kan niet meer inloggen op binance en krijg een

"Service Suspended for Restricted Countries
Per our Terms of Use, we are unable to serve any users from restricted countries and regret to inform you that we have suspended our service for users from restricted countries.
Because you have exceeded time, you have to now manually reach out to our Customer Support via Cha
t"

In de binance help "chat" ga ik naar Unlock account en moet ik de link volgen. Vervolgens werkt de "Reactivate account" knop niet, en er zijn verder geen opties.

Meer mensen last van ?!

En wat betekend ÿou have exceeded time" welke time? ik heb geen mails of waarschuwing gehad. Laaste inlog was mid Feb.

Deels zoals deze user hier ziet.
https://www.reddit.com/r/...for_restricted_countries/

• LBV_038
sh4d0wman schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:16:
[...]

Ik hoop met je mee. Ooit ETH voor VEN/VET geswapped :+ :w
:'( :'( :'(

• roflexx
Frenzy_LS schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:48:

Per our Terms of Use, we are unable to serve any users from restricted countries and regret to inform you that we have suspended our service for users from restricted countries.
Because you have exceeded time, you have to now manually reach out to our Customer Support via Cha
t"

In de binance help "chat" ga ik naar Unlock account en moet ik de link volgen. Vervolgens werkt de "Reactivate account" knop niet, en er zijn verder geen opties.

Meer mensen last van ?!

En wat betekend ÿou have exceeded time" welke time? ik heb geen mails of waarschuwing gehad. Laaste inlog was mid Feb.

Was je account wel verified?

• LBV_038

t"

Meer mensen last van ?!

Ben je inderdaad wel geverifieerd? Of zit je momenteel in het buitenland? heb je een VPN Ingesteld op het buitenland?

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:40
OK, even een enorme noobvraag, maar ben hier nog niet eerder tegenaan gelopen.

Ik wil van Crypto.com naar Coinbase sturen. Op Crypto.com moet je dan eerst een wallet adres whitelisten, na 24uur kun je dan withdrawen. Nu dubbelcheck ik het adres op Coinbase Pro en zie dat het veranderd is. Voeg ik deze toe, dan zal die morgen weer anders zijn.
Ehhh... Hoe kan ik dit omzeilen?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:37

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:45:
gmt alles verkocht, mooie winst toch weer extra BNBtjes 🙌

benieuwd:
wie gaat gmt HODLen?
Ben je gek :>

Maar dit is wel leuk:
Learn & Earn GMT - $75,000 Rewards Up for Grabs

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:37

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:21:
[...]

Over het aaaaaaalgemeeeeeen is de prijs bij launchpad (dus niet launchpool) de eerst twee dagen stabiel tot positief. Dus misschien morgen zelfs hoger dan vandaag. Daarna zakt de boel vaak weg om eventueel een weekje later weer op te krabbelen en daarna helemaal weg te zakken. Een halfjaar later kan de prijs weer bijtrekken.

Dus verkopen nu, morgen, over een week, over een halfjaar,
Kopen over drie dagen of over een paar maanden.

Dit zijn statistieken en algemeenheden, dus het kan nu heul heul anders zijn.
En sport-tokens doen het sowieso slecht :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017

NeoflexNL

Forever young

resusaapje schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:19:
[...]

En sport-tokens doen het sowieso slecht :+
Ik heb nog een zak van die Lazio tokens _O-

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
LBV_038 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:59:
[...]

Ben je inderdaad wel geverifieerd? Of zit je momenteel in het buitenland? heb je een VPN Ingesteld op het buitenland?
Ja ik ben geverifieerd met paspoort. Gebuik Binance ruim twee jaar. Zit wel in het buitenland op dit moment en gebruik een vpn om in NL te lijken. Maar dit is niet nieuw, al 1.5 jaar.

Ik weet niet hoe gevoelig Binnance is met bovenstaande om een soort van 'audit' te triggeren.
Is natuurlijk wel een grote kans op dat er iets geflagged is of ik een keer andere vpn locatie had of iets dergelijks.

M'n vraag was dan deels of er iets mbt NL en binance gebeurt is onlangs, volg niet laatste NL nieuws.

• LBV_038
Frenzy_LS schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:26:
[...]

Ja ik ben geverifieerd met paspoort. Gebuik Binance ruim twee jaar. Zit wel in het buitenland op dit moment en gebruik een vpn om in NL te lijken. Maar dit is niet nieuw, al 1.5 jaar.

Ik weet niet hoe gevoelig Binnance is met bovenstaande om een soort van 'audit' te triggeren.
Is natuurlijk wel een grote kans op dat er iets geflagged is of ik een keer andere vpn locatie had of iets dergelijks.

M'n vraag was dan deels of er iets mbt NL en binance gebeurt is onlangs, volg niet laatste NL nieuws.
Ik kan zelf (gelukkig) nog zonder problemen inloggen op mijn binance. Er is voor zover ik weet ook niets nieuws wat dit zou kunnen veroorzaken. Ik weet niet in welk land je zit maar binance heeft gisteren onder druk nog een hoop accounts moeten dichtzetten

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ook gewoon helemaal geen goed nieuws dit toch?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:38

LankHoar

Langharig tuig

USDT is niet van de centrale bank van de VS. En dus hebben ze daar geen directe controle/macht over. En dat bevalt ze niet, dus moeten ze zelf een digitale dollar maken. De natte droom van elke politicus ook overigens, want daarmee kun je alle geldstromen 100% controlen en beïnvloeden. Zogenaamd voortuistrevend, maar staat echt lijnrecht tegenover de vrijheids- en decentralisatie principes van crypto (tenzij ze dit in de blockchain willen hangen, maar die kans is klein want dan geven ze die 100% controle uit handen).

Leestip: van Goud tot Bitcoin. Gaat ook o.a. hierover en zeer interessant. Boek van januari dit jaar :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

t"

Meer mensen last van ?!

Had ik vorige week ook na installeren nieuwe VPN service. Oplossing, in de VPN software via de NL server laten lopen.

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
Ngangatar schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:41:
[...]

Had ik vorige week ook na installeren nieuwe VPN service. Oplossing, in de VPN software via de NL server laten lopen.
Of een Raspberry Pi met bijvoorbeeld WireGuard (helemaal makkelijk als je al een dienst zoals Home Assistant gebruikt). Dan verbind je namelijk gewoon met je eigen verbinding die meer dan bekend is bij Binance. Ik gebruik diensten van Exchanges alleen met VPN naar m'n eigen huis, ongeacht waar ik ben.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

LankHoar schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:41:
[...]

USDT is niet van de centrale bank van de VS. En dus hebben ze daar geen directe controle/macht over. En dat bevalt ze niet, dus moeten ze zelf een digitale dollar maken. De natte droom van elke politicus ook overigens, want daarmee kun je alle geldstromen 100% controlen en beïnvloeden. Zogenaamd voortuistrevend, maar staat echt lijnrecht tegenover de vrijheids- en decentralisatie principes van crypto (tenzij ze dit in de blockchain willen hangen, maar die kans is klein want dan geven ze die 100% controle uit handen).

Leestip: van Goud tot Bitcoin. Gaat ook o.a. hierover en zeer interessant. Boek van januari dit jaar :)
Ik denk dat de knipogende smiley ook enige sarcastische bedoelingen had...

• Asprine
  • Registratie: September 2001
Asprine schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:14:
Ben aan het staken op Keplr en heb wat vragen.
Waar zie ik hoe lang ze nog vast zitten? Kan niet eens zien vanaf wanneer ik ze stake.

Is er ergens een goede tactische beschrijving hoe je maximaal gebruik kan maken van de staking rewards.
Zonde om 28 dagen te wachten om mijn rewards zelf weer te staken. Maar elke dag claimen en onder een nieuwe validator staken is ook bezigheid therapie. Plus dat ik dus niet kan zien wanneer ze weer vrij komen, wat het nog lastiger maakt.
Voor wie ook interesse heeft in de oplossing is in Keplr wel mogelijk je rewards te compounden. Vanuit de dialoog lijkt het of je bestaande stake opgeheven wordt maar je kan het erbij gooien.

Waar ik nog niet achter ben is waar je kan zien hoe lang ze nog vast staan.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
https://threadreaderapp.com/thread/1501583673438707716.html

Joe Biden tekent Executive Order over crypto. Bulish

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ter aanvulling op bovenstaande, een uitgebreidere posting.
Bitcoin Surges As White House Unveils Crypto Executive Order

Finally, after months of pressure from entrepreneurs and venture capitalists, the White House is taking a leading role in developing US crypto regulation. Optimism surrounding the actual statement - which was released this morning - was parked last night when Treasury Secretary Janet Yellen appeared to accidentally praise the new executive order... before it was released (then hastily deleted her statement).
Voor meer info: https://www.zerohedge.com...-new-regulatory-framework

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:58
YES schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:03:
Was ik er toch bijna ingetrapt met een heel sentimenteel stuk stront over kids en zo, zou totaal offtopic zijn geweest een een gegarandeerde permaban natuurlijk. Dus ik houd het ontopic:

MOOooOO00ooOOONNnnn!!!!1

@anti elppa hoe gaat ie? Het gaat hier weer eens over één van de dingen die je zo grondig haat.
prima, ik was al rap aan het doorscrollen......alleen ik zie dat je me getaged had...
Ik meld maar idd niet wat ik er van vind. Straks krijg ik nog een ban.
Of toch wel BTC vervuilt minder dan kinderen, levert geld op ipv dat het je bakken met geld kost. Aan de andere kant, stress en tijd verspillen heb je bij beide

OT: lekker dagje zo voor BTC

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
Hier een mooi stukje van Saylor over Peter dat Peter eigenlijk ook niet in Gold geloofd:
[YouTube: Michael Saylor HAMMERS Warren Buffet And Peter Schiff On Bitcoin]

nothing stops this train

• roflexx
Oh nice. WOO is nu ook te staken op binance.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
Hier toch ook wel spijt dat ik mijn Luna’tjes tussen de 70 en 80 dollar heb verkocht 😅

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
Tijd voor een Nederlandse digitale munt - de Klomp Coin.

Team anti-scalp - wauw..

• Kol Nedra
sjorremans schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:52:
Hier toch ook wel spijt dat ik mijn Luna’tjes tussen de 70 en 80 dollar heb verkocht 😅
hier was het: gekocht op €~15 en verkocht op €~26

FML 😢

nothing stops this train

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:40
Lol ICX aardig pumpje. Enig idee waarom iemand?

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Tweede project op de Maiar Launchpad kun je je momenteel voor inschrijven, Itheum. Eerste was Holoride, dit is iets met data.
Snapt Ali Baba uiteraard niks van, maar hij doet wel mee, heb nog wel een plufje EGLD.
Zul je zien dat ik dit keer wel tickets win, maar dat het maar een waardeloos project blijkt te zijn.
Dus als iemand iets zinnigs erover te zeggen schrijven heeft, mijn 40 rovers luisteren lezen aandachtig mee :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:18
Bushalte schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:03:
OK, even een enorme noobvraag, maar ben hier nog niet eerder tegenaan gelopen.

Ik wil van Crypto.com naar Coinbase sturen. Op Crypto.com moet je dan eerst een wallet adres whitelisten, na 24uur kun je dan withdrawen. Nu dubbelcheck ik het adres op Coinbase Pro en zie dat het veranderd is. Voeg ik deze toe, dan zal die morgen weer anders zijn.
Ehhh... Hoe kan ik dit omzeilen?
Adres staat nog gewoon gekoppeld aan jou CB pro account, ook al krijg je andere adressen.
Het whitelist adres is gewoon te gebruiken, zelfs voor langere tijd... ;)

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-12-2025
resusaapje schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:57:
Zeau, dat Chia $XCH, doet het niet zo best huh?
hoeft ook niet, ooit moon.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:48
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:59:
[...]

Tijd voor een Nederlandse digitale munt - de Klomp Coin.
De gulden!

Oh wacht :+

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ik zie hier dagelijks dat busje + spandoek

• Bushalte
PHPResource schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:12:
Lol ICX aardig pumpje. Enig idee waarom iemand?
Beste coin evahhhhh.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Bushalte
BoulaMouzer schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:49:
[...]

Adres staat nog gewoon gekoppeld aan jou CB pro account, ook al krijg je andere adressen.
Het whitelist adres is gewoon te gebruiken, zelfs voor langere tijd... ;)
Aha. Ik durfde het niet aan.
Inmiddels via de helpdesk uitgevonden dat je het whitelisten en de 24uurs lock kan uitschakelen.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:33
Bushalte schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:35:
[...]

Aha. Ik durfde het niet aan.
Inmiddels via de helpdesk uitgevonden dat je het whitelisten en de 24uurs lock kan uitschakelen.
Dat zou ik dan wel maar tijdelijk doen, alleen voor je 'actie' en daarna weer aanzetten. Het is er niet voor niets.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Bushalte
Wiley99 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:52:
[...]

Dat zou ik dan wel maar tijdelijk doen, alleen voor je 'actie' en daarna weer aanzetten. Het is er niet voor niets.
Dat is El Plan

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
anti elppa schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:17:
[...]

prima, ik was al rap aan het doorscrollen......alleen ik zie dat je me getaged had...
Of toch wel BTC vervuilt minder dan kinderen, levert geld op ipv dat het je bakken met geld kost. Aan de andere kant, stress en tijd verspillen heb je bij beide

Binnenkort kunnen ouders nog minder werken en toch doorbetaald krijgen :')

Zeker lekker jah (y)

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
anti elppa schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:17:
[...]

Ik heb hetzelfde, niet zozeer om het milieu maar meer om alle vrijheden die ik/we moeten opofferen. De verbazing bij mensen wanneer ze vragen wanneer wij gaan beginnen aan kinderen 8)7

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:16
@StevenzeN

Ah gelijkgezinden!
En dan is de wereld eigenlijk ook te ruk om daar iemand doelbewust op te zetten :+

Lichtpuntje...

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:38

LankHoar

Langharig tuig

Ben benieuwd of we vannacht nog een grote sprong omhoog of beneden gaan maken. BTC kabbelt nu wel een beetje zijwaarts, doch ook lichtelijk weer naar beneden.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
LankHoar schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 23:52:
Ben benieuwd of we vannacht nog een grote sprong omhoog of beneden gaan maken. BTC kabbelt nu wel een beetje zijwaarts, doch ook lichtelijk weer naar beneden.
Dus wenn Bartje?

To be continued :O

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Joosie200 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 23:57:
[...]

Dus wenn Bartje?

Goedemorgen :P Benieuwd of we de hele Bart gaan zien vandaag....

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/ca/80/4c/ca804cdfe851936a87e222a6e96766e8.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:55

tomtom901

Moderator General Chat
Was die 42.2-42.8k toch een mooie plek om de shorts uit te bereiden. Eens kijken hoe het afloopt voor die 'last chance to buy below 40k' mensen.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 03:26:
Was die 42.2-42.8k toch een mooie plek om de shorts uit te bereiden. Eens kijken hoe het afloopt voor die 'last chance to buy below 40k' mensen.
Denk dat we zo weer onder de 40k zitten..nog 0,3 k te gaan. Of zou de 40k na 3 mislukte pogingen eindelijk support geven?

• Deman23
  • Nu online
En Hello 39k..

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
De bytes waren nog niet droog op je vorige post en daar is tie al.

• Deman23
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 05:56:
[...]

De bytes waren nog niet droog op je vorige post en daar is tie al.
Met een beetje pech de 38k ook al snel genoeg..

• roflexx
En weer rekt

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:00

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHXcgxmSQp-VZo0ExupieMzM38=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Deman23 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 06:08:
[...]

Met een beetje pech de 38k ook al snel genoeg..
Nog niet, maar die gaan we vandaag nog wel zien vermoed ik.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:30
Donderdag.

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:58
mooie bart idd.......

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Bartje weer mooi ingetekend zie ik… wat zal ons vandaag weer gaan brengen.

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:30
Het gaat niet echt goed met onze Bart he? Krijgt steeds een smaller koppie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M7unqRYGVyRQwPhBM3JhAdD4RdA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/twR4tSUvp8pkhoak4HRUU6rw.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10

Darrell

Fiat moonboy

Vervelend ventje die Bart

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat haat ik crypto toch

[ Voor 4% gewijzigd door HollovVpo1nt op 10-03-2022 07:25 ]

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:06
Where's the FUD? :/

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/6uGhT1O4sxpi8/giphy.gif

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Deman23
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 06:46:
[...]

Nog niet, maar die gaan we vandaag nog wel zien vermoed ik.
De inkt van je bytjes waren nog niet droog of..😉

Verwijderd

Rekt!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000

MicroWhale

The problem is choice

Is er nog iets spannends gebeurd sinds vorige week?

Ah, ik zie het al. Bottom line: Ze blijven net zo lang aan die BTC-boom rammelen totdat ze alle BTC hebben die ze willen hebben.

Buy & Hodl ftw.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Here you go: 8)
'Rich Dad Poor Dad' Author Sees US Seizing All Crypto After Biden's Executive Order
Maar ik heb geen idee anders dan dat we weer rejecten op een lijntje.

* sh4d0wman gaat lekker rustig een boekje uitzoeken bij de Bruna. Getver, heel de kaft vast geplakt door de m00nboys!

• Deman23
  • Nu online
Pump en dump, ook dit is Crypto 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YVGP4eGVbWBU8k9jgs8G_NxiHBo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/epHeMAQfh3ZIba2X90QTg6Rh.jpg?f=user_large

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
MicroWhale schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 07:49:
Is er nog iets spannends gebeurd sinds vorige week?

Ah, ik zie het al. Bottom line: Ze blijven net zo lang aan die BTC-boom rammelen totdat ze alle BTC hebben die ze willen hebben.

Buy & Hodl ftw.
Een aantal Alts knallen door het dak heen, terwijl BTC sideways gaat.

Alt season?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:41
Nog steeds sinds eind januari "higher-lows". Ondanks dat de wereld naar de klote gaat heeft Bitcoin zijn trappetje niet gebroken. Ik vind helemaal mooi

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Joosie200
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 23:57:
[...]

Dus wenn Bartje?

Soon :+

• Deman23
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:11:
Nog steeds sinds eind januari "higher-lows". Ondanks dat de wereld naar de klote gaat heeft Bitcoin zijn trappetje niet gebroken. Ik vind helemaal mooi
Maar nu ook een lower high💩

• Gelukszoekr
Deman23 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:22:
[...]

Maar nu ook een lower high💩
Compressie, en dan over een paar weken een dikke break-out. Hopelijk de goede kant op uiteraard

• Deman23
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:23:
[...]

Compressie, en dan over een paar weken een dikke break-out. Hopelijk de goede kant op uiteraard
Ik reken nog wel op een lower 30 dipje. Maar de 20k die veel roepen zie ik persoonlijk niet gebeuren.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:23
sh4d0wman schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 07:50:
[...]

Here you go: 8)

[...]

Maar ik heb geen idee anders dan dat we weer rejecten op een lijntje.

* sh4d0wman gaat lekker rustig een boekje uitzoeken bij de Bruna. Getver, heel de kaft vast geplakt door de m00nboys!
Die gast spoort ook niet, heb al vaak videos van hem bekeken maar komt altijd op hetzelfde neer: bekostig je leven met leningen en koop dan goud, vastgoed… tja als je heel heel heel veel leent lukt dat waarschijnlijk. Voor de rest wat hij roept is onzin net als 99.999% van de fin YouTubers.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

JoebarRC schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:33:
[...]
Die gast spoort ook niet, heb al vaak videos van hem bekeken maar komt altijd op hetzelfde neer: bekostig je leven met leningen en koop dan goud, vastgoed…
Dat klopt, alles om publiciteit te krijgen. Als genoeg mensen zijn videos bekijken en een boek kopen dan wordt deze rich dad richer. ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

"Dingen die je haat moet je afscheid van nemen"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0byj3IKM8aYpPVjlWdMOTSINqRE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lLelKx8kEv6MlPloJnkpN73a.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZnE4FU2QlyL2Zu4LS2DK1U4e_GY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x8RGY7OJn2rWkEOqGju3K76t.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zDejFNQXvuNRgx2E-qODVVhoTGM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hE8ECKDsoQ2YcGl5Ej4cyONp.jpg?f=user_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2025
FTM is ook bezig met zijn laatste support. Daarna onder de $1 soon.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
sentiment is gewoon ruk in crypto.....zelfs mijn collega praat er niet meer over en ook niet meer over die pii

is dat erg? nope accumulatie, heerlijk cheap bitcoin blijven kopen d:)b

nothing stops this train

• Deman23
  • Nu online
Kol Nedra schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:24:
sentiment is gewoon ruk in crypto.....zelfs mijn collega praat er niet meer over en ook niet meer over die pii

is dat erg? nope accumulatie, heerlijk cheap bitcoin blijven kopen d:)b
Die stappen dadelijk op 50k weer in. Of nog hoger.
Nou moeten we ook niet te gierig zijn met de bodem willen timen. Maar toch in deze periode kan er het meeste verdiend worden, als je maar geduld hebt..

• zwembroek
[b]Kol Nedra in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21"
heerlijk cheap bitcoin blijven kopen d:)b
Het kan alleen nog veel cheaper.

• Joosie200
  • Niet online
Higher low en lower high geeft compressie. Is dat bullish te noemen?

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Joosie200 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:48:
Higher low en lower high geeft compressie. Is dat bullish te noemen?
Laten we maar doen.

• raq
  • Registratie: Maart 2015

raq

Deman23 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:27:
[...]

Die stappen dadelijk op 50k weer in. Of nog hoger.
Nou moeten we ook niet te gierig zijn met de bodem willen timen. Maar toch in deze periode kan er het meeste verdiend worden, als je maar geduld hebt..
"happy endings are for those who wait" of "Bullruns makes people happy, bearmarkets makes people rich" (of zoiets)

Bodem timen is zeer lastig, wij ik klootjesvolk moet gewoon DCA doen, wachten en je plan volgen.

De tijd leert of het tij keert

• Deman23
  • Nu online
raq schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:52:
[...]

"happy endings are for those who wait" of "Bullruns makes people happy, bearmarkets makes people rich" (of zoiets)

Bodem timen is zeer lastig, wij ik klootjesvolk moet gewoon DCA doen, wachten en je plan volgen.
Of gewoon een realistisch doel stellen wat je acceptabel vind om met een deel in te stappen. Ik heb een deel vast staan en een deel speel geld en wil nog met een ander deel vast instappen. Met dat laatste heb ik een doel rond de 30k in gedachten. Ondanks dat we dan een sterke support verloren hebben rond de 33/34k geloof ik rond die regionen ook in een bounce. Niet zozeer op basis van lijntjes maar meer omdat dat de support van mei/juni/juli was en toen op 1 dag na de lijzersterke support was.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

D_Jeff schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 07:59:
[...]

Een aantal Alts knallen door het dak heen, terwijl BTC sideways gaat.

Alt season?
De enige twee uit de top 100 zijn WAVES en ICX...
Geen idee wat voor nieuws daar voor uit is gekomen, maar ik zou nog geen altseizoen roepen. :)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kol Nedra
raq schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:52:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nn5u1ELf2zrOF8XzpkN6n9YhjvQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ssyMEFKOSc2aEl2UTcWunJOR.jpg?f=user_large

of zoiets?

nothing stops this train

• zwembroek
MicroWhale schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:21:
[...]

Geen idee wat voor nieuws daar voor uit is gekomen, maar ik zou nog geen alt seizoen roepen. :)
_O-

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4zv8ni37i0071.png

[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 10-03-2022 10:39 ]

• Gelukszoekr
MicroWhale schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:21:
[...]

Geen idee wat voor nieuws daar voor uit is gekomen, maar ik zou nog geen altseizoen roepen. :)
Is het weer 2017? Dat waren favorietjes hier toendertijd :)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:01:
[...]

Is het weer 2017? Dat waren favorietjes hier toendertijd :)
Check dit

Toen Ian Balina op zijn best was. _O-

Pagina: 1 ... 147 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!