[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.828 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:30
https://www.nu.nl/economi...s-oorlog-in-oekraine.html

Misschien pakt dat hele Biden crypto verhaal nog niet zo slecht uit..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fm7oGUcthmATo_eNrtqYipKVvww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1ZU8kNSnV6lRNQXtot7lLW3.jpg?f=user_large

Zero.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:23
Pelox schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:18:

[Afbeelding]
Nee is best goed, het is ook geen regulation, het is een opdracht om alle instanties een zelfde view op crypto te geven en uiteindelijk een goede regulation te vormen.
Lijkt me perfect omdat een SEC een totaal ander beeld heeft als de FTC en zelfs de FED. Als ze het eens kunnen worden is dat uiteindelijk toch beter?

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:23
Weet iemand een alternatief voor Nexo waar je ook EUR kan stallen tegen goede rente.
Ik wil niet meer plaatsen bij Nexo dan ik al heb, beetje spreiden maar kan het niet zo snel vinden.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:27
Pelox schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:18:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPGyOJIh46M2A06mXEzL49pkEsE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CWbiIG64Rqup7xsoOsXx7Mal.jpg?f=user_large

Ton zou zich prima in de slowchat kunnen mengen.

Niet gerelateerd aan bovenstaand commentaar, maar ik vind reacties onder een artikel, net als op Facebook toch wel de beste uitvinding ooit. De enige reden dat ik nog op Facebook zit te loeren is om reacties onder nieuwsartikelen te vinden. Genuanceerde en onderbouwde meningen (indien aanwezig) worden doorgaans genegeerd, voor-en tegenstanders maken elkaar uit voor rotte vis en het overgrote deel zijn gekkies, niet gehinderd door enige vorm van kennis, die het hardst proberen te roepen. En iedereen buitelt zo hard over elkaar heen dat de grootste verliezers altijd weer interpunctie en spelling blijken te zijn.

Ik vind 't fantastisch.

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
Wellicht wat offtopic, maar puur uit nieuwsgierigheid: Zijn er hier ook lezers die gebruik maken van Sorare? Een NFT-platform rondom voetbal. Kort samengevat: Je kan NFT's kopen van verschillende spelers, maakt iedere week een line-up en gebaseerd op de prestaties in real life speel je met jouw line-up tegen andere gebruikers. Kom je in de top zoveel van de ranglijst win je een nieuwe NFT van een speler. Daarnaast hebben ze ook een threshold-reward, waarbij je 0.01 of 0.02 ethereum wint als je scores van >205 en >250 haalt. Al met al best een leuke manier om meer Ethereum te verzamelen.

Inmiddels hebben ze meer dan 100.000 gebruikers en is er recent een NFT van Haaland (een talentvolle voetballer, voor de niet voetbal-fans :9 ) op de auction gekocht voor $680.000,-

Absoluut niet om the shillen, maar ik ben wel nieuwsgierig of er nog meer gebruikers hier zijn.

Verwijderd

Xqlus1ve schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:02:
Onze eerste dochter is gisteravond geboren, was dus al super bullish.

Fijn dat crypto dat ook laat merken d:)b
_/-\o_ Kijk, dat is nog eens echt mooi nieuws. Gefeliciteerd man! Veel gezondheid en geluk gewenst voor jullie :)

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:54
JoebarRC schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:26:
Weet iemand een alternatief voor Nexo waar je ook EUR kan stallen tegen goede rente.
Ik wil niet meer plaatsen bij Nexo dan ik al heb, beetje spreiden maar kan het niet zo snel vinden.
Bij YouHodler krijg je 12% APR op EURS. Maar ik denk eigenlijk dat je momenteel beter af bent met USD stablecoins gezien de huidige situatie in Europa.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Ben benieuwd of we nu snel weer richting de 44/45K kunnen gaan. Volgens mij wordt het dan de 4e of 5e keer dat we die regio gaan testen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-01 01:26

YES

Moderator General Chat

Gefeliciteerd man, geniet ervan!

• YES

YES

Moderator General Chat
sjorremans schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:47:
Ben benieuwd of we nu snel weer richting de 44/45K kunnen gaan. Volgens mij wordt het dan de 4e of 5e keer dat we die regio gaan testen :+
Om de trend van higher highs en lower lows op de 1D voort te zetten/hervatten moet er sowieso nog wel flink door gestegen worden dus ik zeg, kom maar door :D

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:54

Gefeliciteerd en geniet er van. De eerste maanden zijn zwaar maar het wordt langzaam maar zeker beter (vader van 7 maanden oude dochter).

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gefeliciteerd goos, helemaal super.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iedereen zijn BNB weer in de launchpad gegooid? Niet vergeten he.

Edit: oh ja shit... NFA. Not your BNB, not your gains.

[ Voor 30% gewijzigd door Ngangatar op 09-03-2022 08:56 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kraken geeft vanaf vandaag mogelijkheid om Luna en TRX te staken.

TRX 6-9%
LUNA 3-6% en staked LUNA geeft rewards in zowel LUNA als UST.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Poging nummertje hoeveel om de bull market resistance band te breken? Tegelijkertijd zie je higher lows: eerst 33k, toen 35k en nu niet veel dieper dan 37k na een eerdere poging. Denk dat ik naast mijn lage 30k orders rond 33k ook maar wat orders klaar ga zetten tussen 37/38k.

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:47

almightyarjen

When does the hurting stop?

Je weet nu al dat je meerdere dochters gaat hebben?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hJByhmS.png

Anyway, gefeliciteerd man! Life changing event, geniet ervan! d:)b

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• YES

YES

Moderator General Chat
almightyarjen schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:55:
[...]

Je weet nu al dat je meerdere dochters gaat hebben?

[Afbeelding]

Anyway, gefeliciteerd man! Life changing event, geniet ervan! d:)b
Nee want of je er nou 1 of 100 krijgt, de eerste is de eerste, ook als het daarbij stopt.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

Congratz kerel!

UberLurker Departement #GG.

• Pelox
Joosie200 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:55:
Poging nummertje hoeveel om de bull market resistance band te breken? Tegelijkertijd zie je higher lows: eerst 33k, toen 35k en nu niet veel dieper dan 37k na een eerdere poging. Denk dat ik naast mijn lage 30k orders rond 33k ook maar wat orders klaar ga zetten tussen 37/38k.
Koop jij nu maar gewoon op 64k ;)

Zero.

• Asprine
  • Registratie: September 2001
Ben aan het staken op Keplr en heb wat vragen.
Waar zie ik hoe lang ze nog vast zitten? Kan niet eens zien vanaf wanneer ik ze stake.

Is er ergens een goede tactische beschrijving hoe je maximaal gebruik kan maken van de staking rewards.
Zonde om 28 dagen te wachten om mijn rewards zelf weer te staken. Maar elke dag claimen en onder een nieuwe validator staken is ook bezigheid therapie. Plus dat ik dus niet kan zien wanneer ze weer vrij komen, wat het nog lastiger maakt.

Zie ik wat over het hoofd?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8FSHd9t3a2kJVujprtco5iEVEng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WM6krZ15YPSbMUid164K4qg4.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Joosie200
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:13:
[...]

Koop jij nu maar gewoon op 64k ;)
Neuh dan eerder op 46k als de boel echt vertrekt :P

Stond wel te deterministisch ingesteld op een revisit van 33k. En zie higher lows dus wenn trend reversal? :Y)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2025

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Allen bedankt (y)

Op dit soort momenten merk je dat crypto maar ff bijzaak is en dat gezin absoluut op nr. 1 staat :)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

Darrell

Fiat moonboy

6k nog voor een mooie 10k daily candle.

Makkie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTl-1XqjisIXzVQBu89GxOA0Q0M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m5Om2FO6DzaoMoiSzS5UQdAQ.gif?f=user_large

[ Voor 66% gewijzigd door Darrell op 09-03-2022 09:46 ]

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:36:
Allen bedankt (y)

Op dit soort momenten merk je dat crypto maar ff bijzaak is en dat gezin absoluut op nr. 1 staat :)
geniet ervan, mooie bijzondere tijden zijn het hoor 😊

al een nieuwe BTC-wallet geopend voor je dochter? 🙃

nothing stops this train

• zwembroek
Xqlus1ve schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:36:
Allen bedankt (y)

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
En het duurt inderdaad even voordat crypto weer absoluut op nummer 1 staat.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-01 11:40
zwembroek schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:46:
[...]

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
En het duurt inderdaad even voordat crypto weer absoluut op nummer 1 staat.
Ik kan je zeggen, dat gaat echt niet meer gebeuren :)

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zo net wakker, waar komt dit vandaan dan?

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:10
5 minuten warning BNB launchpad!

• zwembroek
PHPResource schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:48:
[...]

Ik kan je zeggen, dat gaat echt niet meer gebeuren :)
Ah dat is de eerste die hapt!
Maar even serieus. Ik heb twee dochters van 9 en ik zou ze voor geen goud (Crypto) willen missen maar wat een kut tijd was die baby tijd zeg. Ik vind baby's verschrikkelijk. Jankende schijtende monsters die zorgen voor eindeloze gebroken nachten. Nee ik heb er niks mee.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:56:
[...]

Maar even serieus. Ik heb twee dochters van 9 en ik zou ze voor geen goud (Crypto) willen missen maar wat een kut tijd was die baby tijd zeg. Ik vind baby's verschrikkelijk. Jankende schijtende monsters die zorgen voor eindeloze gebroken nachten. Nee ik heb er niks mee.
_O- So true! Ik heb er twee en over 2 weken is mijn vrouw uitgerekend van de derde, dus dan begint het circus weer..

On topic: is er specifiek nieuws voor deze (mini-)moon? Ik had dit niet echt verwacht eerlijk gezegd..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra
[...]

shhhh maak hem nou niet bang 🥲

nothing stops this train

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 28-11-2025
Kol Nedra schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:59:
[...]

shhhh maak hem nou niet bang 🥲
Hij kan nou toch niet meer terug :P

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:31
Ik heb over 4 dagen een grote brok USDC die uit Earn komt, dacht daarmee wat BTC te kunnen kopen in de 34k-regionen. Dat gaat anders uitpakken precies. :*)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• LBV_038

Gefeliciteerd!

• Ray_
Even mijzelf impopulair maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zsQeaHrQaCoTtxbNAIKQEtYol_I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xzBnpma0RBvNai0uY4rm5otM.webp?f=user_large

Ik hodl dan ook crypto in plaats van kinderen. Beter voor het muljeu.

• YES

YES

Moderator General Chat
Was ik er toch bijna ingetrapt met een heel sentimenteel stuk stront over kids en zo, zou totaal offtopic zijn geweest een een gegarandeerde permaban natuurlijk. Dus ik houd het ontopic:

MOOooOO00ooOOONNnnn!!!!1

@anti elppa hoe gaat ie? Het gaat hier weer eens over één van de dingen die je zo grondig haat.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ray_ schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:02:

[Afbeelding]

Laten we dan maar stoppen met kinderen maken, boeit dat milieu ook niet meer

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:13

[Afbeelding]

Voor je portemonnee ook!

Ik lul ook zomaar wat

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09-2025
[...]

Die van ons is nu anderhalf. Moet zeggen dat wij echt 0 problemen hebben gehad, gebroken nachten op 1 hand te tellen. Daarbij is het wel zo dat we al middenin de vooravond stonden, van de aanstaande bullrun (nov 2020). Dat zal ongetwijfeld hebben meegeholpen :*)

• Ray_
NeoflexNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:04:
[...]

Laten we dan maar stoppen met kinderen maken, boeit dat milieu ook niet meer
Ik vind het zelf niet zo'n gek idee om dat een keertje in te perken. Maar goed, ik wil de sfeer niet gaan verzieken hier, zeker niet zo vlak na het geboortekaartje van een pagina terug.

• LBV_038
Ik ben wel nieuwsgierig of mensen hier op Bybit ook gebruik maken van de Dual asset mining? Heb eergisteren wat aangezet om te proberen en als het goed is krijg ik zo het resultaat

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
LBV_038 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:06:
Ik ben wel nieuwsgierig of mensen hier op Bybit ook gebruik maken van de Dual asset mining? Heb eergisteren wat aangezet om te proberen en als het goed is krijg ik zo het resultaat
Geprobeerd en weer mee gestopt. Het beroerde eraan is dat je wel rendement krijgt maar altijd van de coin die op dat moment het slechts staat.

• Kol Nedra
BoerTien schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:18:
[...]

Geprobeerd en weer mee gestopt. Het beroerde eraan is dat je wel rendement krijgt maar altijd van de coin die op dat moment het slechts staat.
ik zie het als soort shorten: wanneer BTC hard gestegen is kun je deze optie kiezen en hopen dat de prijs weer gaat dalen. als de tijd verstreken is en is BTC gedaald krijg je dus meer BTC!
zelf nog niet getest maar binnenkort hopelijk doen, als BTC rond de 46k is probeer is ga ik deze optie doen.
voornu staat mijn BTC daar dus in flexible staking

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:03:
Was ik er toch bijna ingetrapt met een heel sentimenteel stuk stront over kids en zo, zou totaal offtopic zijn geweest een een gegarandeerde permaban natuurlijk. Dus ik houd het ontopic:

MOOooOO00ooOOONNnnn!!!!1

@anti elppa hoe gaat ie? Het gaat hier weer eens over één van de dingen die je zo grondig haat.
Apple?

• LBV_038
BoerTien schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:18:
[...]

Maar krijg je daardoor niet juist meer van de coin omdat de coin goedkoper is? Stel dat ik BIT er voor krijg bijvoorbeeld, als ik die voor een lage prijs krijg kan het toch alleen maar meer waard worden?

• Kol Nedra
LBV_038 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:26:
[...]

Maar krijg je daardoor niet juist meer van de coin omdat de coin goedkoper is? Stel dat ik BIT er voor krijg bijvoorbeeld, als ik die voor een lage prijs krijg kan het toch alleen maar meer waard worden?
ik vind het jammer dat er geen BIT/BTC optie is om dat als dual asset mining te doen, meer BIT of meer BTC beide wat ik wil d:)b
helaas alleen met optie usdt -O-

nothing stops this train

• LBV_038
Kol Nedra schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:28:
[...]

ik vind het jammer dat er geen BIT/BTC optie is om dat als dual asset mining te doen, meer BIT of meer BTC beide wat ik wil d:)b
helaas alleen met optie usdt -O-
Dat zou het wel een stuk interessanter maken inderdaad. Is binance dual investment hetzelfde als Dual Asset mining van Bybit? Weet jij dat

• Kol Nedra
LBV_038 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:30:
[...]

Dat zou het wel een stuk interessanter maken inderdaad. Is binance dual investment hetzelfde als Dual Asset mining van Bybit? Weet jij dat
volgens mij wel, maar voor beide geen ervaring mee.
Bybit dual asset mining ga ik binnenkort proberen met BTC als BTC ~46k is

nothing stops this train

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:44
Dank voor dit kleine maantje :) was het laatste zetje nodig om nog maar een fluf te verkopen.

Afgelopen weekend de knoop doorgehakt. Het benzinehok voor de deur gaat ingeruild worden voor een EV :D
Nog geen koopcontracten ondertekend oid, maar een foto komt hier ongetwijfeld wel langs :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Kol Nedra
Richh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:38:
Dank voor dit kleine maantje :) was het laatste zetje nodig om nog maar een fluf te verkopen.

Afgelopen weekend de knoop doorgehakt. Het benzinehok voor de deur gaat ingeruild worden voor een EV :D
Nog geen koopcontracten ondertekend oid, maar een foto komt hier ongetwijfeld wel langs :)
met cashback? :D

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
Of een hatchback?

• Richh
Haha 2k nutteloze fiat euro's van de overheid is een mooie cashback :9

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Richh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:38:

Een Porsche Taycan neem ik aan?

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Zelfs nu.nl durft weer een artikeltje te wijden aan de koersstijging.

Zou komen door uitspraken van Biden die wijzen op een 'eigen' central bank digital currency.

[ Voor 41% gewijzigd door NeoflexNL op 09-03-2022 11:04 ]

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:38

LankHoar

Langharig tuig

[Afbeelding]

Nog 1 hier. En ik eet geen vlees (veganistisch zelfs). Rijd dan wel weer auto en motor, maar ik moet nog behoorlijk veel crypto hodlen wil ik gelijk staan met iemand die dat allemaal wel doet/heeft :P

Kan iemand even in zijn glazen bol kijken en me vertellen of we nog verder omhoog gaan, of dat ik beter nu kan verkopen en straks bij de volgende dip weer meer sats vergaren? Alvast bedankt.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Richh
paul-s83 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:55:
[...]

Een Porsche Taycan neem ik aan?
Haha. Beleggingsdoel was een huis kopen. Dat is gelukt, door Bitcoin :)

Daarna was 't een beetje zoeken, maar dacht ik aan een Tesla (bij BTC 200K zeg maar) haha. Das niet gebeurd. Sowieso niet de meest slimme aankoop voor een particulier, denk ik. Laat staan een Taycan :+

Nee, het wordt toch een hele burgerlijke saaie bak, maar wel eentje die financieel en ecologisch verantwoord is :+

• LBV_038
NeoflexNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:01:

Zou komen door uitspraken van Biden die wijzen op een 'eigen' central bank digital currency.
Alleen beetje jammer dat ze dan net niet het hele verhaal vertellen...

"Binance, de grootste cryptobeurs ter wereld, blokkeert daarom de rekeningen van Russen die op de sanctielijst staan."

Hier hebben ze zelf niet voor gekozen maar ze moesten dit doen.

• Kol Nedra
NeoflexNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:01:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bzZMyAcYFZsselx6KV6hJmlEnMo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/S4EtS8oLlr0gv7mHY327cz1t.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kraoBuoG0tnss0la4z8pa_U4MCA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dxifnHZQK4eff7tiTz2m3MYH.jpg?f=user_large

mooi man :z

nothing stops this train

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Haha ja dat is genieten altijd

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:45:
[...]

geniet ervan, mooie bijzondere tijden zijn het hoor 😊

al een nieuwe BTC-wallet geopend voor je dochter? 🙃
Die staat wel op het lijstje ja voor binnenkort :P

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:08

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Haha als particulier vreemde valuta traden, kan alleen maar goed gaan :D

• Pelox
62 gmt ontvangen.

Zero.

• LBV_038
Haha nou ik heb dual asset mining direct afgeleerd. EIndresultaat is dat ik nu 8 BIT minder heb en daardoor net 1 BIT te kort kom om te staken

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:12

oNo

Dat GMT is een beetje langs me heen gegaan. Heb wel m'n BNB gecommit en ben benieuwd naar de launch price.

In elk geval heeft ALPINE van de een vorige launch wat meer aandacht nu... :P

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

LBV_038 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:24:
Haha nou ik heb dual asset mining direct afgeleerd. EIndresultaat is dat ik nu 8 BIT minder heb en daardoor net 1 BIT te kort kom om te staken
Is dat dan niet hetzelfde als een LP?
oNo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:42:
In elk geval heeft ALPINE van de een vorige launch wat meer aandacht nu... :P
Moon!

[ Voor 25% gewijzigd door Coldcat op 09-03-2022 11:47 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• LBV_038
Coldcat schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:46:
[...]

Is dat dan niet hetzelfde als een LP?

[...]

Moon!
Nee je legt een token in , in mijn geval BIT. Als BIT stijgt krijg je USDT er voor terug. Als BIT daalt krijg je er meer BIT voor terug. Echter kreeg ik door de huidige pump USDT en met die USDT kon ik minder BIT terugkopen omdat BIT meer waard is geworden in de tussentijd. Is dus eigenlijk alleen handig als BIT daalt.

• Joosie200
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:04:
[...]
Nee, het wordt toch een hele burgerlijke saaie bak, maar wel eentje die financieel en ecologisch verantwoord is :+
Een Volvo XC40 recharge. Als je zegt burgerlijke bak + 2k EV bonus 8)

Ik ben nog bezig om mijn crypto in te zetten voor een eigen woning. Dus wenn 69k weekly close, kan ik tenminste mijn eigen crypto jubelton fixen :9

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:33
Ray_ schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:27:
[...]

[Afbeelding]

Ton zou zich prima in de slowchat kunnen mengen.

Niet gerelateerd aan bovenstaand commentaar, maar ik vind reacties onder een artikel, net als op Facebook toch wel de beste uitvinding ooit. De enige reden dat ik nog op Facebook zit te loeren is om reacties onder nieuwsartikelen te vinden. Genuanceerde en onderbouwde meningen (indien aanwezig) worden doorgaans genegeerd, voor-en tegenstanders maken elkaar uit voor rotte vis en het overgrote deel zijn gekkies, niet gehinderd door enige vorm van kennis, die het hardst proberen te roepen. En iedereen buitelt zo hard over elkaar heen dat de grootste verliezers altijd weer interpunctie en spelling blijken te zijn.

Ik vind 't fantastisch.
Plusje voor je post, helemaal eens behalve "ik vind 't fantastisch": ik word juist regelmatig "depressief" van die comment secties. Te confronterend: zoveel mensen die echt niet in staat zijn om een inhoudelijke discussie te voeren en echt niet gehinderd worden door kennisgebrek om hun stellige mening of onderbuikgevoel te delen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wow vanwaar de pump van ALPINE? Is dat te verklaren of is het weer een gevalletje #Crypto?

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:12

oNo

HollovVpo1nt schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:11:
Wow vanwaar de pump van ALPINE? Is dat te verklaren of is het weer een gevalletje #Crypto?
Test sessie 2 waarbij Alpine deze week heeft aangegeven de motor nog langs niet op de volle 100% te draaien :+

• Ray_
Wiley99 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:08:
[...]

Plusje voor je post, helemaal eens behalve "ik vind 't fantastisch": ik word juist regelmatig "depressief" van die comment secties. Te confronterend: zoveel mensen die echt niet in staat zijn om een inhoudelijke discussie te voeren en echt niet gehinderd worden door kennisgebrek om hun stellige mening of onderbuikgevoel te delen.
Helemaal mee eens hoor. Ik krijg een soortgelijk gevoel als wanneer ik sporadisch tv kijk en langs SBS zap wat nét een diepte-interview voert in Hart van Nederland over een stukje komkommernieuws met iemand die in de buurt woont.
"Ja, ik hoorde een knal. En dan schrik je wel even. Dat verwacht je niet in je eigen buurt hè?"

Een gemengd gevoel van trots en schaamte.
Trots, want als dit soort content de gemiddelde Nederlander interesseert, en de geïnterviewde is tevens de gemiddelde Nederlander, voel ik mijzelf ineens bovengemiddeld intelligent.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 30-12-2025
[...]

Haha ik zit er ook nog middenin en met onze kleine zoveel slaap problemen gehad al 1.5 jaar lang dat ik ook wel durf te roepen dat de baby tijd voor ons echt een verschikkelijke tijd is. De "roze wolk" was 4 dagen max. Daarna hell on earth.

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04-2025
[...]

Wacht maar af tot die dochters gaan puberen... :D

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
__Tripps__ schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:44:
[...]

Wacht maar af tot die dochters gaan puberen... :D
Onzin, kwestie van fatsoenlijk opvoeden.

• Pelox
8 dollar meer aan bnb dankzij gmt *O*

Zero.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Zo. Op naar de slager voor biefstuk. GMT sales prijs (ver) boven verwachting. Deze dag gaat tot nu toe erg lekker. En dan ook nog eens met heerlijk weer.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Die GMT blijft redelijk stabiel. Eeuwige strijd tussen verkoop ik nu of ga ik rekt later

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14:42
Blijft leuk die launchpads - volatiliteit is niet meer zo groot aan het begin - was eerder wel toch? Ach ja, paar treetjes schuldenbrau dabei 😃

• LBV_038
Ik kwam er vandaag achter dat ik ooit 1,477 BNB heb betaald voor een paar VEN (nu VET)... Zo achteraf behoorlijk duur geintje :(

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
[...]

Daarna was 't een beetje zoeken, maar dacht ik aan een Tesla (bij BTC 200K zeg maar) haha. Das niet gebeurd. Sowieso niet de meest slimme aankoop voor een particulier, denk ik. Laat staan een Taycan :+

Mooi dat je dit middels Crypto hebt weten te financieren!

Benieuwd wat voor bak het dan gaat worden (Kia EV6 is ook dikke prima hoor :) )

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:55
Raaafie schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:54:
[...]

Onzin, kwestie van fatsoenlijk opvoeden.
genoeg kinderen die ontsporen met een goede opvoeding het blijven niet allemaal engeltjes :+

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-12-2025
LBV_038 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:11:
Ik kwam er vandaag achter dat ik ooit 1,477 BNB heb betaald voor een paar VEN (nu VET)... Zo achteraf behoorlijk duur geintje :(
Benieuwd of VET nog überhaupt stappen gaat maken, duurt lang meanwhile still hodl.

• Richh
paul-s83 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:12:
[...]

Mooi dat je dit middels Crypto hebt weten te financieren!

Benieuwd wat voor bak het dan gaat worden (Kia EV6 is ook dikke prima hoor :) )
EV6 is net zo duur als een (2ehands) Tesla :P

Het gaat een Hyundai Ioniq worden, heb er al in een paar proefgereden.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Richh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:19:
[...]

EV6 is net zo duur als een (2ehands) Tesla :P

Het gaat een Hyundai Ioniq worden, heb er al in een paar proefgereden.
Welcome to the Ioniq 5 club *O*

• Richh
HollovVpo1nt schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:20:
[...]

Welcome to the Ioniq 5 club *O*
Ja hey die zijn dus óók net zo duur als de Kia EV6 _O-

De Ioniq zonder 5, die bestaat ook :P

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
Yes! De Ioniq 'Classic', zie sig en avatar :)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• zwembroek
Error404! schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:16:
[...]

Benieuwd of VET nog überhaupt stappen gaat maken, duurt lang meanwhile still hodl.
Alleen in een echte bull market. Anders richting zero.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Richh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:21:
[...]

Gewoon een 5je achter schminken niemand die het merkt

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

zwembroek schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:23:
[...]

Alleen in een echte bull market. Anders richting zero.
VET was toch wel een van de coins waar ik veel hoop in had. Een waar ik mij in de whitepapers ingelezet had en dacht goh dit heeft nog een nuttige use case, zal wel wat worden. Zo naïef als dat ik was was ik helemaal vergeten in crypto de cumrockets het beter doen dat nuttige cases :P

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:21:
[...]

Ach ja, ik zeg altijd maar zo:
Wie de gewone Ioniq niet eert,
is de 5 niet weerd.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Launchpad rewards op dit moment zo'n $8 per BNB.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Fuck ik dacht waar hebben jullie het over gmt?! Ben de launchpool vergeten voor de eerste keer sinds een jaar🙈

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17:34
Voor de geïnteresseerden: op darknet diaries Ep.112. gaat het over hacking, en hoe men met leaked password db's en simswapping, exchange accounts leegt. Gekende info voor velen, maar toch eens interessant imho. En het toont het belang van unieke passwords nog eens aan.

https://darknetdiaries.com/episode/112/

[ Voor 12% gewijzigd door Tiepfoud op 09-03-2022 22:15 ]

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
roflexx schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:30:
Fuck ik dacht waar hebben jullie het over gmt?! Ben de launchpool vergeten voor de eerste keer sinds een jaar🙈
No problem! Je kan altijd nog mee doen aan dikke SON, bij ByBit :P

UberLurker Departement #GG.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Von der Leyen heeft het oa over sancties op crypto in Rusland. Wat voor "crypto-sancties" heeft de EU in gedachten, weet iemand dat?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

anandus schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:40:
Von der Leyen heeft het oa over sancties op crypto in Rusland. Wat voor "crypto-sancties" heeft de EU in gedachten, weet iemand dat?
Zou niet eens weten hoe ze dat kunnen sanctioneren. EU heeft daar vrijwel geen controle over.
Het enige wat ik kan bedenken is dat EU het gebruik van handelsplatforms waar waar Rusland/Russen toegang toe hebben verbiedt. Dat zal de handelsplatforms dwingen om Russische gebruikers uit te sluiten o.i.d.

• Kol Nedra
gmt alles verkocht, mooie winst toch weer extra BNBtjes 🙌

benieuwd:
wie gaat gmt HODLen?

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 09-03-2022 13:47 ]

nothing stops this train

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:09
[...]

Gelukkig post je dit niet op FB,
Elektrisch rijden doe je op de kermis
komt gewoon grijze stroom uit het stopcontact
Lol.

Ik kan je vertellen dat ik het al heb uitgegeven aan nieuwe kozijnen met glas 8)
Pagina: 1 ... 146 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!