When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ik denk dat er nog wel heel wat moet gebeuren om er nog even een nulletje tussen te krijgen.LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:18:
[...]
Persoonlijk zou ik nog even wachten. Met de opkomende olie ban van de VS en wellicht verdere sancties op gas vanuit de EU is de kans aanwezig dat er nog een extra nulletje tussen de komma en de 6 komt op korte termijn.
Maar andersom, Ze zullen de Oekraïne wel annexeren, of er komt er een diplomatieke oplossing waarbij de oorlog zal stoppen. Dat zal geen maanden duren lijkt mij. Ik verwacht niet dat Putin ambities heeft om verder Europa in te trekken. Linksom of rechtsom zal of onze aandacht minder worden waarna alle bedrijven over elkaar heen rollen de business in Rusland weer voort te zetten.
Ik heb zoals je weet geen cent te makken momenteel, maar het lijkt mij nog wel een gokje waard. Puur trading hè. Het heeft niks te maken met het enorme drama dat zich daar voltrekt. Dat is natuurlijk bizar en een groot verdriet.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
?roflexx schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:35:
En daar gaan we weer. Kut amerikanen.
Je weet toch, die worden allemaal tegelijk wakker over 4 tijdzones en mogen alleen precies binnen de normale 9-5 werktijden handelen in crypto. [/s]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
De Amerikanen moesten het inkt in de printer vervangen. Even leek het erop dat de dollar eventjes iets meer waard is geworden, maar ze gaan weer door met printen dus gaat weer goed.
Zie je wel! Ik wist het!Wiley99 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:55:
[...]
Je weet toch, die worden allemaal tegelijk wakker over 4 tijdzones en mogen alleen precies binnen de normale 9-5 werktijden handelen in crypto. [/s]
Zero.
Slowchat:
@LankHoar : ik raad af om meer te investeren dan je kan missen
Ik zag een begin van een dump maar het valt mee haha.
Denk dat we toch wel weer de 37k zo gaan zienroflexx schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:12:
[...]
Ik zag een begin van een dump maar het valt mee haha.
In plaats van lang huilend onder de douche staan zodat niemand je tranen kan zien vanwege het REKT gaan, moet je nu sneller en minder vaak huilen onder de douche.Darrell schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:05:
Lekker hoor. Russisch olie en gas boycotten. What could possibly go wrong...
Mijn eerstkomende grotere winsten/belastingteruggave gaan richting een elektrisch tapwatertoestel al dan niet met een zonneboiler. Kan ik daarna weer REKT gaan en lang huilen onder de douche.Qunix schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:10:
[...]
In plaats van lang huilend onder de douche staan zodat niemand je tranen kan zien vanwege het REKT gaan, moet je nu sneller en minder vaak huilen onder de douche.
[Afbeelding]
Nee hoor. Ik vermoed dat ik nog even vaak zal moeten huilen onder de douche.Qunix schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:10:
[...]
In plaats van lang huilend onder de douche staan zodat niemand je tranen kan zien vanwege het REKT gaan, moet je nu sneller en minder vaak huilen onder de douche.
Soit, hoe meer die BTC dipt, hoe meer warme tranen om mijn voeten onder af te spoelen. Winning.
Maktub
Ik vond het wel geniaal dat Shell olievaten ging inkopen met korting. Zou ik ook doen.Darrell schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:05:
Uiteindelijk gaan we dat in onze wallet voelen, maar ook mogelijk in comfort, maar dat is toch wat we willen als maatschappij?Darrell schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:05:
Oftewel minder crypto kopen
De Amerikaanse president Joe Biden heeft het maar druk. Naast genoeg geo-politieke zaken en interne economische strubbelingen, bereidt zijn team een uitvoerend bevel over het cryptocurrency-beleid voor.
Mogelijk woensdag 9 maart al
Reuters haalt een anonieme bron aan en die zegt dat dit nieuwe uitvoerend bevel woensdag 9 maart al getekend kan worden.
Of het allemaal wat uitmaakt zien we dan wel weer...
Bron: https://nieuws.btcdirect....ign=nieuwsupdate_20220308
[ Voor 49% gewijzigd door Pelox op 08-03-2022 18:24 ]
Zero.
Over 3 jaar heb jij je paneeltjes terugverdiend en kun je daarna weer leuk elke maand DCA’en.Pelox schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:23:
Ik heb dan wel mijn ada en eth voor een habbekrats verkocht vorig jaar maar ben nu wel heel blij met mijn zonnepanelen.. hopelijk ben ik over 3 jaar weer heel teleurgesteld dat ik het verkocht had.
[Afbeelding]
Ik zelf zat volledig in de bear modus nog eind 2020. Had eigenlijk nergens echt een potje van omdat ik winsten (als ik die al pakte) steeds verzilverde. Tot ik begin 2021 toch ineens het idee kreeg dat wij wel eens in een bullrun zouden kunnen zitten. Ik heb toen een bedrag ingezet en deze is bijna x25 gegaan, natuurlijk niet meteen uitbetaald en pas laten uitbetalen begin mei met een winst van x10 het bedrag.
Ook mooi uiteraard, en ik had ook echt niet de illusie dat ik precies de top zou callen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Op de huidige manier binnen 2 jaar al..GioStyle schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:32:
[...]
Over 3 jaar heb jij je paneeltjes terugverdiend en kun je daarna weer leuk elke maand DCA’en.
Zero.
Dat bedoel ik. Ik heb hier geen nul op de meter, maar nul op de rekening. De panelen betalen de elektriciteitsrekening en de stadsverwarming.
Tuurlijk heb ik uitbetaald…..Bartvandelaar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:33:
Wel niet, wel niet Bearmarkt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de nieuw en oudgedienden hier op het forum nog een beetje winst hebben kunnen pakken afgelopen jaar?
Ik zelf zat volledig in de bear modus nog eind 2020. Had eigenlijk nergens echt een potje van omdat ik winsten (als ik die al pakte) steeds verzilverde. Tot ik begin 2021 toch ineens het idee kreeg dat wij wel eens in een bullrun zouden kunnen zitten. Ik heb toen een bedrag ingezet en deze is bijna x25 gegaan, natuurlijk niet meteen uitbetaald en pas laten uitbetalen begin mei met een winst van x10 het bedrag.
Ook mooi uiteraard, en ik had ook echt niet de illusie dat ik precies de top zou callen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NLLPyiI4bhLv52RcGd8QzPwc.gif?f=user_large)
Maar je bent het levende bewijs dat winsten nemen een goeie zaak is!
Chapeau!
UberLurker Departement #GG.
Lucky boy.
Ik krijg geen enkele banner om op te klikken. Ja download nu de app
Ja ik heb winst gepakt, maar veel en veel te vroeg. Zo vroeg dat nu kopen veel te duur isBartvandelaar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:33:
Wel niet, wel niet Bearmarkt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de nieuw en oudgedienden hier op het forum nog een beetje winst hebben kunnen pakken afgelopen jaar?
Zero.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Helemaal niet meer douchen anders ga je dubbelrekt.Qunix schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:10:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik wil niet bot zijn, maar misschien kun je als nieuwkomer beter eerst je eigen visie met enige noob onderbouwing plaatsen, in plaats van TA vragen neer te leggen bij de ervaren mensen in dit cryptopic.Taro schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:56:
Welke lijn gaat er het eerste aan, de bovenste of onderste?
[Afbeelding]
En de bespaarde kosten investeren!Darrell schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:01:
[...]
Helemaal niet meer douchen anders ga je dubbelrekt.
Ik zou dan wel thuis blijven. Je zal dan ook rekt ruiken.
In de topicwaarschuwing staat anders niet dat dit niet mag?Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:02:
[...]
Ik wil niet bot zijn, maar misschien kun je als nieuwkomer beter eerst je eigen visie met enige noob onderbouwing plaatsen, in plaats van TA vragen neer te leggen bij de ervaren mensen in dit cryptopic.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Lijntje aan de bovenkant van de kaarsen en lijntje aan de onderkant. Ik zie eigenlijk maar 1 ding, consolideren tot het niet meer kan en dan moon.Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:02:
[...]
Ik wil niet bot zijn, maar misschien kun je als nieuwkomer beter eerst je eigen visie met enige noob onderbouwing plaatsen, in plaats van TA vragen neer te leggen bij de ervaren mensen in dit cryptopic.
Verwijderd
Of rekt.Qunix schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:04:
[...]
Lijntje aan de bovenkant van de kaarsen en lijntje aan de onderkant. Ik zie eigenlijk maar 1 ding, consolideren tot het niet meer kan en dan moon.
Maar verder 10% eens.
Edit: En het nieuws natuurlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door RaptorXS op 08-03-2022 19:16 ]
https://www.telegraaf.nl/...ine-schiet-door-naar-2-50
Soon 3 euro de liter!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja hallo!RaptorXS schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:08:
Ik kijk alleen naar de Nasdaq momenteel als crypto indicator want resultaten uit het verleden bieden geen garantie....etc.
Edit: En het nieuws natuurlijk.
Me helemaal kapot lezen in TA en MA en lijntjes en dinges… kom je er nu mee dat op de bank naar t nieuws kijken voldoende is
Dat is toch al snel 7 USDKol Nedra schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:34:
je kan 0.5 BNB staken voor een mooi bedrag bij Binance;
[Afbeelding]
Verwijderd
Bitcoin past natuurlijk niet in dat plaatje van energie neutrale asset, hoe je het ook wendt of keert. Vroeg of laat gaat de discussie ontstaan of de hoeveeheid energie van het netwerk in verhouding staat met praktisch nut. Samen met de schaduwzijde van de censuurvrije eigenschappen (kwaadaardige autocratische oligarchen kunnen ook vermogen afschermen met Bitcoin) denk ik dat Bitcoin het zwaar voor de kiezen gaat krijgen komende decennia.
Aan de ene kant is dat goed, want zonder stresstest geen bestaansrecht.
Mocht het zover komen; persoonlijk sterft crypto voor mij met de eventuele val van het Bitcoin netwerk. Geen andere crypto zal ooit deze rol in zuivere vorm kunnen overnemen, niet op deze manier. Ontstaan vanuit de duisternis van Westers monetair beleid van centrale banken, opgezet met zuivere intentie, bedoeld als revolutie. Uitgegroeid tot een circus van speculatieve hebzucht. Juist de bevolking van dictoriale regimes zouden erin moeten kunnen vluchten. Niet de overheden die dat volk onderdrukken...
Overheden zullen er daarnaast alles aan doen om een eventuele opvolger niet opnieuw tot deze schaal te laten uitgroeien. Strenger toezicht, stengere regels. Meer regulaties. Een nieuw fiat systeem met een vleugje blockchain, programmeerbaar middels overheid richtlijnen als gevolg.
Gecontroleerde speculatieve speeltjes met kans op wat fiat rendement zullen het enige zijn wat dan rest.
BNB gaat nog wel naar de $1000 🙌
nothing stops this train
Zelfs eth zal geen bestaansrecht hebben zonder btc?Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:43:
Gezien de ontwikkelingen in de wereld zie ik het eerlijk gezegd een beetje onzeker in voor Bitcoin. De oorlog in Oekraïne is er één die vele staartjes gaat krijgen. In het Westen woedt nu al de vraag; energie. Energie neutraliteit, duurzame energie en complete onafhankelijkheid van petrostaten met dubieus bewind.
Bitcoin past natuurlijk niet in dat plaatje van energie neutrale asset, hoe je het ook wendt of keert. Vroeg of laat gaat de discussie ontstaan of de hoeveeheid energie van het netwerk in verhouding staat met praktisch nut. Samen met de schaduwzijde van de censuurvrije eigenschappen (kwaadaardige autocratische oligarchen kunnen ook vermogen afschermen met Bitcoin) denk ik dat Bitcoin het zwaar voor de kiezen gaat krijgen komende decennia.
Mocht het zover komen; persoonlijk sterft crypto voor mij met de eventuele val van het Bitcoin netwerk. Geen andere crypto zal ooit deze rol in zuivere vorm kunnen overnemen, niet op deze manier. Ontstaan vanuit de duisternis van Westers monetair beleid van centrale banken, opgezet met zuivere intentie, bedoeld als revolutie. Uitgegroeid tot een circus van speculatieve hebzucht. Juist de bevolking van dictoriale regimes zouden erin moeten kunnen vluchten. Niet de overheden die dat volk onderdrukken...
Overheden zullen er daarnaast alles aan doen om een eventuele opvolger niet opnieuw tot deze schaal te laten uitgroeien. Strenger toezicht, stengere regels. Meer regulaties. Een nieuw fiat systeem met een vleugje blockchain, programmeerbaar middels overheid richtlijnen als gevolg.
Gecontroleerde speculatieve speeltjes met kans op wat fiat rendement zullen het enige zijn wat dan rest.
of misschien gaat ETH wel de Roebel vervangen als Poetin een mooie offer aan Vitalik doet.... 👀roflexx schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:54:
[...]
Zelfs eth zal geen bestaansrecht hebben zonder btc?
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 08-03-2022 20:01 ]
nothing stops this train
Very bullishKol Nedra schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:00:
[...]
of misschien gaat ETH wel de Roebel vervangen als Poetin een mooie offer aan Vitalik doet.... 👀
Ja en straks ben je net zoals deze mannen een bagholder van NickelKol Nedra schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:50:
Wat zien we hier, shitcoin? low cap?
nope:
[Afbeelding]
Yikes, ik voel me geneigd om te verkopen na het lezen van dit berichtVerwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:43:
Gezien de ontwikkelingen in de wereld zie ik het eerlijk gezegd een beetje onzeker in voor Bitcoin. De oorlog in Oekraïne is er één die vele staartjes gaat krijgen. In het Westen woedt nu al de vraag; energie. Energie neutraliteit, duurzame energie en complete onafhankelijkheid van petrostaten met dubieus bewind.
Samenvatting: hodl.Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:43:
Zero.
Dat is heel duidelijk een snickel, en een flnke ook.Kol Nedra schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:50:
Wat zien we hier, shitcoin? low cap?
nope:
[Afbeelding]
Verwijderd
Ethereum is al een programeerbare en beïnvloedbare shitcoin.roflexx schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:54:
[...]
Zelfs eth zal geen bestaansrecht hebben zonder btc?
Ze hebben nog niet eens een definitief consensus mechanisme.
In 1455 werd de bijbel door de net uitgevonden drukpers uitgebracht en sindsdien kon men zelf lezen en het christendom leren. Nu vertelde de pastoor niet meer wat het gesproken woord was, je kon het zelf lezen. Dat was een enorme ommekeer, want de overheid kon via de kerk dingen gedaan krijgen onder de naam van God. Maar sinds de uitvinding van de drukpers was "de waarheid" vastgelegd zwart op wit.Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:43:
Nu maken we ook iets soortgelijks mee. Het internet is decentraal en de overheid wilt centralisatie. Nu kunnen we niet zonder het internet meer en zal alles decentraal gaan maken. Nu is het monetaire systeem aan de beurt met alle aangesloten producten van waarde.
Er is inmiddels al te veel in bitcoin om het dood te maken. De vraag wat ik zie is hoeveel de overheden wereldwijd het groeiproces kunnen vertragen.
Hier een beetje verse hopium voor je:
YouTube: #311: Surging commodities prices, de-dollarization and bitcoin with ... (1h)
Door de satellieten zie je de maan niet. Hodl, en alles komt goed.LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:08:
[...]
Yikes, ik voel me geneigd om te verkopen na het lezen van dit bericht
Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:43:
Uiteraard.Qunix schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:25:
[...]
Door de satellieten zie je de maan niet. Hodl, en alles komt goed.
Snap zeker wat je bedoelt, maar dat is idd wel de pessimistische kant.. als ik op nu.nl lees dat 'inleveren op comfort' de oplossing is, dan hoort Bitcoin daar zeker niet bij.Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:43:
Bright side zou kunnen zijn dat de huidige en aanstaande energie ellende een soort eureka moment zou kunnen ontlokken. Iets van 'never waste a good crisis'.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Oh ik hodl die sats sowieso hoor, daar niet vanQunix schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:25:
[...]
Door de satellieten zie je de maan niet. Hodl, en alles komt goed.
Maar wel tijden van beproeving, ook voor Bitcoin.
Verwijderd
Absoluut, daar ben ik het ook mee eens. Maar dan trekken we de discussie offtopicNeoflexNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:28:
[...]
Snap zeker wat je bedoelt, maar dat is idd wel de pessimistische kant.. als ik op nu.nl lees dat 'inleveren op comfort' de oplossing is, dan hoort Bitcoin daar zeker niet bij.
Bright side zou kunnen zijn dat de huidige en aanstaande energie ellende een soort eureka moment zou kunnen ontlokken. Iets van 'never waste a good crisis'.
Ik zie 4 opties voor crypto in de toekomst.
1: Het bloed vanzelf een keer dood.
2: Het wordt steeds meer geaccepteerd en wordt daar door heel groot.
3: Het wordt kapot gemaakt door overheden.
4: Een combinatie van 2 en 3 waarbij het in sommige landen groot wordt.
Persoonlijk ben ik bang voor optie 3. Ik zie eigenlijk niet hoe het steeds groter wordt en er niet wordt ingegrepen. Zeker wanneer de almachtige dollar ook maar een beetje wordt bedreigt zie ik niet hoe er geen regelgeving tegen komt. BTC is niet te stoppen, maar Henk en Ingrid afsluiten door het verboden te maken van fiat naar crypto en andersom te gaan is ook genoeg. Indien veel landen het verboden maken blijft optie 4 over waarbij sommige landen het juist aangrijpen, maar ook dit kan dan weer gevolgen hebben door bijvoorbeeld sancties waarbij je uitikomt op optie 3. Als crypto niet heel groot wordt en geen bedreiging vormt zou het kunnen blijven zoals het nu is, maar dit zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Lekker dystopisch ..Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:43:
reminder: 21miljoen stuks maar voor altijd.
Wanneer "ze" het nog moeilijker maken iets aan te schaffen zal de waarde juist door het dak gaan. Ik denk dat door regulatie op langere termijn juist de waarde nog krachtiger gaat zijn.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De energie discussie over Bitcoin kan dan eindelijk gepareerd worden toch?Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:32:
[...]
Absoluut, daar ben ik het ook mee eens. Maar dan trekken we de discussie offtopic
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Neem aan dat je bij 4 een combinatie van 2 en 3 bedoelt, anders kan mijn brein het niet aanPilatuS schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:34:
[...]
4: Een combinatie van 3 en 4 waarbij het in sommige landen groot wordt.
[ Voor 61% gewijzigd door Wiley99 op 08-03-2022 20:36 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Verwijderd
Vis schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:35:
[...]
Lekker dystopisch ..
reminder: 21miljoen stuks maar voor altijd.
Wanneer "ze" het nog moeilijker maken iets aan te schaffen zal de waarde juist door het dak gaan. Ik denk dat door regulatie op langere termijn juist de waarde nog krachtiger gaat zijn.
Leuke discussie. Ik denk dat Bitcoin al te groot is om door overheden aan de kant geschoven te worden.PilatuS schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:34:
[...]
Ik zie 4 opties voor crypto in de toekomst.
1: Het bloed vanzelf een keer dood.
2: Het wordt steeds meer geaccepteerd en wordt daar door heel groot.
3: Het wordt kapot gemaakt door overheden.
4: Een combinatie van 3 en 4 waarbij het in sommige landen groot wordt.
Persoonlijk ben ik bang voor optie 3. Ik zie eigenlijk niet hoe het steeds groter wordt en er niet wordt ingegrepen. Zeker wanneer de almachtige dollar ook maar een beetje wordt bedreigt zie ik niet hoe er geen regelgeving tegen komt. BTC is niet te stoppen, maar Henk en Ingrid afsluiten door het verboden te maken van fiat naar crypto en andersom te gaan is ook genoeg. Indien veel landen het verboden maken blijft optie 4 over waarbij sommige landen het juist aangrijpen, maar ook dit kan dan weer gevolgen hebben door bijvoorbeeld sancties waarbij je uitikomt op optie 3. Als crypto niet heel groot wordt en geen bedreiging vormt zou het kunnen blijven zoals het nu is, maar dit zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Zin in een leuke rit:NeoflexNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:38:
[...]
Leuke discussie. Ik denk dat Bitcoin al te groot is om door overheden aan de kant geschoven te worden.
Rusland maakt BTC een wettig betaalmiddel: Moon !
De VS en EU verbieden banken om iets met fiat te doen en crypto, ook wordt het bezig van BTC over 2 maanden strafbaar. Rekt !
Jeetje man, wat fatalistisch en bovenal deterministisch. Het is niet zo dat gasprijs up -> livelihood crypto down.Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:43:
Je zou ook kunnen stellen dat er nu weer een periode komt van printer goes brrrr: klimaatdoelstellingen sneller behalen, oorlogfinanciering, eurobonds verkopen als klimaatfondsen, et cetera. Daarnaast is de Fed ook minder snel geneigd om rate hikes toe te passen in de mate waar ze eerst aan dachten.
Oftewel, 't kan vriezen of 't kan dooien.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ninja edit gedaanWiley99 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:36:
[...]
Neem aan dat je bij 4 een combinatie van 2 en 3 bedoelt, anders kan mijn brein het niet aan
Dat denk ik ook. Verbieden is ook lastig wat het is decentraal. En wat moet je als overheid verbieden dan? Het bezit ervan? Het is geen Kalashnikov.NeoflexNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:38:
[...]
Leuke discussie. Ik denk dat Bitcoin al te groot is om door overheden aan de kant geschoven te worden.
Handel erin? Bedrijven mogen niet accepteren, geen exchanges die Nederlandse burgers mogen bedienen. En natuurlijk, daar kan je omheen komen, maar praktisch is anders.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:49:
[...]
Dat denk ik ook. Verbieden is ook lastig wat het is decentraal. En wat moet je als overheid verbieden dan? Het bezit ervan? Het is geen Kalashnikov.
Niet dat er significante hoeveelheid bedrijven zijn die Bitcoin uberhaupt accepteren
On/off-ramps & exchanges kan je prima verbieden. Vervolgens bloed het dood.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:49:
[...]
Dat denk ik ook. Verbieden is ook lastig wat het is decentraal. En wat moet je als overheid verbieden dan? Het bezit ervan? Het is geen Kalashnikov.
[ Voor 40% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 08-03-2022 20:55 ]
Gewoon van en naar fiat via banken verbieden. Dag nieuwe instappers.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:49:
[...]
Zolang het geen bedreiging is wel ja. Wordt het dat wel kan het anders gaan.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:54:
it’s here to stay.
Verwijderd
Het in en uitstappen kun je lastiger maken met regulaties, en bijvoorbeeld een verbod op mining of runnen van een node binnen je landsgrenzen. Je kunt dat opzetten en neerleggen bij wetgeving voor providers.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:49:
[...]
Zoals PilatuS aangeeft; Bitcoin is fysiek niet te slopen, maar speculatief gezien kan het zeer onaantrekkelijk gemaakt worden als investering.
Maar ach, we zien het wel. Zolang dat onze grootste zorgen zijn mogen we altijd nog in onze handjes wrijven. Ook wel fijn om te doen als het binnen maar 16 graden is vanwege een 10tje per kuub gas.
Maar ik vrees dat die deal er de komende maanden/jaren niet komt.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:54:
Bitcoin is alleen geen betaalmiddel meer. Het een store of value. Het feit dat overheden belasting heffen over crypto zegt genoeg, it’s here to stay. Daarnaast blijven we rond de 40k hangen terwijl Poetin een oorlog begint op het Europese vasteland. Hoe bullish wil je het hebben. Als er een deal komt tussen Putin en Zelensky gaan we gewoon weer onhoog.
Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:56:
[...]
Het in en uitstappen kun je lastiger maken met regulaties, en bijvoorbeeld een verbod op mining of runnen van een node binnen je landsgrenzen. Je kunt dat opzetten en neerleggen bij wetgeving voor providers.
Zoals PilatuS aangeeft; Bitcoin is fysiek niet te slopen, maar speculatief gezien kan het zeer onaantrekkelijk gemaakt worden als investering.
Maar ach, we zien het wel. Zolang dat onze grootste zorgen zijn mogen we altijd nog in onze handjes wrijven. Ook wel fijn om te doen als het binnen maar 16 graden is vanwege een 10tje per kuub gas.
Ik mis de context denk ik: is het een mining rig die de hitte als verwarming afwerpt?Taro schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:08:
Anders kan je altijd nog met stroom en deze crypto mining verwarming aan de slag...
[Afbeelding]
Ja, zal wel ETH-miner ofzo zijn met wat videokaarten erin.LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:16:
[...]
Ik mis de context denk ik: is het een mining rig die de hitte als verwarming afwerpt?
Handig als het straks in de zomer 30 graden is. Staat je verwarming nog steeds aan..roflexx schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:21:
Als je dan de cv een paar graden lager kan zetten is het nog eens niet zo’n slecht idee?!
Ik heb al artikels langs zien komen dat de lage lonen klassen de thermostaat al op 0 hebben staan omdat het niet te betalen is….NeoflexNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:28:
[...]
Snap zeker wat je bedoelt, maar dat is idd wel de pessimistische kant.. als ik op nu.nl lees dat 'inleveren op comfort' de oplossing is, dan hoort Bitcoin daar zeker niet bij.
Die zijn hun comfort allang kwijt.
LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:16:
[...]
Ik mis de context denk ik: is het een mining rig die de hitte als verwarming afwerpt?
DJSnels in "Miner als huisverwarming"roflexx schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:21:
Als je dan de cv een paar graden lager kan zetten is het nog eens niet zo’n slecht idee?!
Ja, moet je wel met oordoppen in de kamer verblijvenroflexx schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:21:
Ah, dus dat bedoelen ze altijd met 'Bitcoin fixes this'.Taro schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:08:
Anders kan je altijd nog met stroom en deze crypto mining verwarming aan de slag...
[Afbeelding]
Wow, het is nu echt wel interessant om dit te doen, gezien de prijzen de pan uitrijzen! Meer sats, minder kosten - ik zie alleen maar win-win!
Daarom de koelpads vervangen, ben je daar ook vanaf. Hier houdt een 3080 namelijk ook de kamer op temperatuur terwijl je gewoon film kunt kijken.PHPResource schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:38:
[...]
Ja, moet je wel met oordoppen in de kamer verblijven
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Met een ongunstig energie contract zul je moeten bijleggen. Dan kun je beter de sats direct kopen. Ik heb gelukkig een huurwoning waar energie inclusief is. Vorig jaar een huurverhoging gekregen. Altijd dat zelfde gezeik van die mensen die huurders uitdraaien. Gezien de woning hetzelfde is gebleven toen maar besloten om een kaart bij te steken:) Ik heb de warmte nodig om de hut te verwarmen Het alternatief was een hele dag een elekra kachel laten aangestaan omdat de warmtepomp verkeerd ingeregeld is.LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:00:
[...]
Wow, het is nu echt wel interessant om dit te doen, gezien de prijzen de pan uitrijzen! Meer sats, minder kosten - ik zie alleen maar win-win!
Met deze prijzen zal ik binnenkort wel de vraag krijgen om meer te betalen. Gezien de ontwikkelingen op de energiemarkt kan ik dat begrijpen. Dan ga ik vragen of het bedrag dat ik extra moet afdragen in isolatie gestoken kan worden. Dan wordt de planeet er ook nog wat beter van.
Bij mij staan 2 kaarten in de enige kamer die we hebben. In een hoek achter een plank. Zo lang je de fan speed van de kaarten op het minimum houdt en de koeling met goede pads en extra fans regelt hoor je niets.
Goed nieuws:
Energieprijzen -5%; graan -5%. Hopelijk zit de grootste paniek nu ingeprijst.
[ Voor 64% gewijzigd door Coldcat op 08-03-2022 23:53 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dit dus. De prijzen voor energie waren in Nederland al flink hoog voordat het hele gezeik met de prijzen van nu begon. Crypto minen in NL is vaak genoeg op het randje van winstgevend. Een stukje warmte pakken van een ASIC of GPU miner is een mooie extra waardoor je net wat meer marge hebt, maar in genoeg gevallen zal je alsnog minen met verlies. Minen is vooral leuk als je een overkill setup aan zonnepanelen hebt. Er is een reden dat de grote miners in de buurt zitten van hydro of enorme zonnepaneel-velden.Coldcat schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:42:
[...]
Met een ongunstig energie contract zul je moeten bijleggen.
edit: er door, 43600 ongeveer om de ma99 op de 1D te vangen. Wees geen Pino... Koop dan jonguh!
edit2: zou dit nog een rol spelen? Geen idee of men uberhaupt nog (makkelijk) crypto kan kopen in Rusland.
Russia bars purchases of dollars by citizens in sign of hard-currency pinch
[ Voor 58% gewijzigd door sh4d0wman op 09-03-2022 04:49 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bitcoin blijkt nog wat pit te hebben
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
hahahah nee de opbouw is veel te mooi. Dan heeft hij wellicht getrapt ingekocht 3h tijdbaba420 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 06:25:
Zeker een oligarch die een market order heeft gedaan.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Futures zijn vlak en niet de oorzaak van de pump...tomtom901 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 07:02:
Eerst maar eens kijken of er uberhaupt iets vast te houden is. Ik zie de US futures al weer zakken, dus ben benieuwd waar we eind van de dag staan.
Mwa, zeker niet waar dat ze vlak zijn. Mijn punt is, er zit nog een vrij duidelijke koppeling tussen het patroon van de SP500 of NDX en BTC, dus op het moment dat de SP500 omlaag gaat zie je dat (nog steeds) ook terug in BTC.Darrell schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 07:08:
[...]
Futures zijn vlak en niet de oorzaak van de pump...
[Afbeelding]
Fijn dat crypto dat ook laat merken
Gefeliciteerd!Xqlus1ve schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:02:
Onze eerste dochter is gisteravond geboren, was dus al super bullish.
Gefeliciteerd!!Xqlus1ve schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:02:
Onze eerste dochter is gisteravond geboren, was dus al super bullish.
Geniet ervan.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/2UStnlmGD0qMIBHvjorNU7ds.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jN1lrtxQmZqesSIH4Nmf4otp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sIf3EnMgj2moQKN5IbrG9fSw.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BGVTe9ypCmsBieI36vqezPV7.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/JvV9eQax8hy99oF6ELl4FBAP.jpg?f=fotoalbum_large)