“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Precies dit .. zie die targets van 20k dan hetzelfde als de 100k van vorig jaar. De bodem zal ergens daar tussenin liggen.PilatuS schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:16:
[...]
Als iedereen kijkt naar een bepaald bedrag kunnen we 2 dingen gebeuren. We komen er nooit, of we zakken er kiehard doorheen.
Af en toe wat DCA richting Ledger is mijn tactiek. Fiat wordt toch waardelozer met de dag.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als vanaf 69k -> 37k haalbaar is, dan is van 37k -> 20k ook prima mogelijk. Al moet ik wel zeggen dat inkopen op 28k of 20k procentueel gezien natuurlijk een groot verschil is, maar ik zou het er niet om laten en bij de 28k echt wel beginnen met inslaan. Op 18-20k gaan heel veel mensen all-in, dus ik vermoed niet dat het zo ver zal komen idd. 24-28k klinkt dan logischer.zwembroek schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:08:
@Taro lijkt jou het niet heel onwaarschijnlijk dat we de 1D MA200 gaan opzoeken? Ik denk zelf dat we niet dieper gaan dan 28k. Maar ik zeg niet dat het niet kan maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Het zou wel een behoorlijk cadeau zijn als je rond de 20k Bitcoin kan inslaan.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Of er keihard doorheen dus, dat kan ook. Mensen kopen op 20k, de boel dumpt naar 15k en in paniek wordt er daar verkocht om vervolgens te moonen.Vis schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:24:
[...]
Precies dit .. zie die targets van 20k dan hetzelfde als de 100k van vorig jaar. De bodem zal ergens daar tussenin liggen.
Het is crypto. Alles kan.Pelox schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:31:
Het is oorlog. Alles kan.
Dat ook nog idd.
In de huidige situatie valt er volgens mij echt geen zinnig woord over te zeggen.
Zero.
Interview met een Kyivse: "vorige week was ik nog, speltbrood graag, geen gist en kan het lactosevrij? Vandaag is het, mmh, oude broodkorst!"Pelox schreef op maandag 7 maart 2022 @ 21:24:
[...]
Nog even en we zitten allemaal dagelijks aan deze worsten als ontbijt. Kan je die lactose en glutenvrije knaks op een vegan stokbroodje op je buik schrijven.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Uit eigen ervaring in het verleden hier op dit forum, kan ik je vertellen dat er dan bijna geen hond instapt want
de teneur is dan dat we nog verder zakken.
De zogenaamde vrijheid in crypto is dan ook een wassen neus.
Coinbase has said it has blocked over 25,000 addresses related to Russian individuals or entities believed to be engaged in illicit activity.
https://decrypt.co/94513/...-illicit-russian-activity
[ Voor 23% gewijzigd door Draconian op 08-03-2022 07:25 ]
Iedereen snapt toch wel het verschil tussen een wallet met eigen keys en een exchange?Draconian schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:24:
Bitcoin zal nog wel hardere klappen gaan maken. Vooral na dit nieuws over Coinbase.
De zogenaamde vrijheid in crypto is dan ook een wassen neus.
Coinbase has said it has blocked over 25,000 addresses related to Russian individuals or entities believed to be engaged in illicit activity.
https://decrypt.co/94513/...-illicit-russian-activity
Voor mij het gevoel van cash in de broekzak vs op de bank.
Zie het probleem niet van coinbase en Russische accounts.
20k gaan we denk ik ook niet halen. Of misschien wel maar onder de 30k ga ik toch best een hoop inslaan denk ik. Als we daarna nog verder zakken tot 20k so be it. Op de lange termijn geloof ik echt wel weer in een nieuwe ATH.Vis schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:24:
[...]
Precies dit .. zie die targets van 20k dan hetzelfde als de 100k van vorig jaar. De bodem zal ergens daar tussenin liggen.
Af en toe wat DCA richting Ledger is mijn tactiek. Fiat wordt toch waardelozer met de dag.
Toch ergens knap dat hij zolang zoveel mensen heeft weten te beduvelen als dit klopt. Aan de hand van bewijs lijkt het daar wel op.
https://www.reddit.com/r/..._just_exposed_for_making/
Binance wil verificatie die uiteraard al lang is gedaan.
Nu zie ik een beetje tegenstrijdige informatie in beeld:
/f/image/ZvZS6YZjYiq7ylXqUNj6J3dG.png?f=fotoalbum_large)
Als ik opnieuw het verificatieproces in ga via Start now, moet ik een qr code scannen met de Binance app, maar ik heb geen Binance app en wil die ook helemaal niet gebruiken.
Fijne dag allen!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Volgens mij is het hier vaker voorbijgekomen en ik heb het zelf ook gehad.Ray_ schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:33:
Dit is al vaker de revue gepassseerd toch?
[Afbeelding]
Als ik opnieuw het verificatieproces in ga via Start now, moet ik een qr code scannen met de Binance app, maar ik heb geen Binance app en wil die ook helemaal niet gebruiken.
Als je geverifieerd bent dan verdwijnt de melding vanzelf weer; althans dat is hetgeen wat ik zelf gezien heb.
€1 = $1.0894
nothing stops this train
Duidelijk een shitcoin aan het worden!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wil je zeggen dat als bitcoin stabiel blijft we toch moon gaan?
Ben benieuwd of we de stijging van deze ochtend vandaag wel eens vast kunnen houden. Laatste dagen geven we smiddags en savonds alles weer terug
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zolang de shitcoins BTC nog kunnen bijhouden zullen deze stijgingen snel weer de kop ingedrukt worden.sjorremans schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:35:
39k!
Ben benieuwd of we de stijging van deze ochtend vandaag wel eens vast kunnen houden. Laatste dagen geven we smiddags en savonds alles weer terug
Nothing to see here..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dus met andere woorden... We zitten al RUIM boven de ATH, maar omdat de dollar én nog heviger de euro zakt, zitten we al een jaar op hetzelfde niveau, rond de 40k.
- nieuwe coins de infra mappen en dan een DoS uitvoeren en de koers naar beneden praten. Dan goedkoop inkopen.
src:
https://krebsonsecurity.c...ries-part-iv-cryptocrime/
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb weer een short lopen, geloof er niks van dat die stijging terecht is met de huidige onrust in de markten.sjorremans schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:35:
39k!
Verwijderd
ik was ook verified, moest opnieuw doen, maar dat lukt niet in de app, krijg errors, gelukkig geen geld meer op binance en wil het niet meer ook, crypto.com vind ik stukken beter, alleen jammer dat ik nu de binance futures mist, ach misschien ook wel beterRay_ schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:33:
[Afbeelding]
Ja dat heet Amerika opent voor handel.. die kunnen maar 1 knop en dat is sell en dat is al heeeeeeeeel lang zo iedere dag.sjorremans schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:35:
39k!
Edit:
En op de Daily zie je de MA7, MA21 & MA50 ook rond de 40K hangen, geloof er niks van dat deze nu ineens gebroken worden..
[ Voor 19% gewijzigd door BTFD op 08-03-2022 12:07 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Heel simpel even in je profiel checken of je daadwerkelijk alle groene vinkjes qua verificatie hebt. Zo ja? Dan kun je dit veilig negeren.Ray_ schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:33:
[Afbeelding]
Ik schoot ook in de stress toen ik dit zag een maand ofzo geleden. Maar alles leek in orde, dus genegeerd, en toen verdween de melding vanzelf weer.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
BTFD schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:45:
Door naar de 40K om de H&S compleet te maken op de 4H?..
[Afbeelding]
BTFD schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:45:
Door naar de 40K om de H&S compleet te maken op de 4H?..
[Afbeelding]
Edit:
En op de Daily zie je de MA7, MA21 & MA50 ook rond de 40K hangen, geloof er niks van dat deze nu ineens gebroken worden..
De omschrijving klinkt als veel lucht eerlijk gezegd. Zelfs als hardcore gamer kan ik daar helemaal niets mee.Kol Nedra schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:51:
nieuwe dikke tech op ByBit launchpool 👍
[Afbeelding]
Spannend mn eerste bybit launchpool!Kol Nedra schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:51:
nieuwe dikke tech op ByBit launchpool 👍
[Afbeelding]
En de 10e kan het gebeuren!Qunix schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:54:
Over 2 weken is het weer volle maan.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik ben er weer ingetuind en doe weer mee met die ponzi.
De maandelijkse staatloterij. Met dit keer als hoofdprijs een volle tank benzine.
Om 19:00 kan je ook goedkoop hier tanken: https://www.tinq.nl/prijs-van-20-jaar-geledenGelukszoekr schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:04:
[...]
De maandelijkse staatloterij. Met dit keer als hoofdprijs een volle tank benzine.
Dan zal ik maar alvast in de rij gaan staan als ik jou was:Qunix schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:05:
[...]
Om 19:00 kan je ook goedkoop hier tanken: https://www.tinq.nl/prijs-van-20-jaar-geleden
Grimmige sfeer in kilometerslange file voor tankstation dat stunt met prijzen van 20 jaar geleden
En pak de juiste rij... Sommige mensen hebben last van karmaBTFD schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:07:
[...]
Dan zal ik maar alvast in de rij gaan staan als ik jou was:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G4ao2MjUiISzp0TvPj7LpU1A.jpg?f=user_large)
Denk eraan: Not your keys = not your coins.
Ik ben wel benieuwd wat voor effect dat op de lange termijn gaat hebben, want mochten die accounts voor altijd geblokkeerd/gesloten blijven, dan staat daar een X aantal aan o.a. BTC niets te doen. Gaat Coinbase na 1/5/10 jaar de account leeghalen?Rakward schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:19:
[Afbeelding]
En dan verder qua koersverloop, hierdoor is er minder BTC in de omloop, dus de waarde zal mogelijk ook iets sneller toenemen? Of zal dat niet zo snel gaan?
Laten we hopen dat daar ook die 140M transfer van vannacht bij zitRakward schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:19:
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat zou diefstal zijn. Tegoeden bevriezen is iets anders dan afpakken.Remy!!!! schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:31:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat voor effect dat op de lange termijn gaat hebben, want mochten die accounts voor altijd geblokkeerd/gesloten blijven, dan staat daar een X aantal aan o.a. BTC niets te doen. Gaat Coinbase na 1/5/10 jaar de account leeghalen?
En dan verder qua koersverloop, hierdoor is er minder BTC in de omloop, dus de waarde zal mogelijk ook iets sneller toenemen? Of zal dat niet zo snel gaan?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Daar zijn de kleine lettertjes voor die de meeste mensen nooit lezenRemy!!!! schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:31:
[...]
Gaat Coinbase na 1/5/10 jaar de account leeghalen?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Ineens lees je op nu.nl dat Rutte België aanvalt met tanks en de Euro in 1 uur 50% minder waard is geworden.
In paniek sluis je nog wat centjes naar Bitvavo, en zet het om in Bitcoin. Maar dan ligt Bitvavo opeens plat als gevolg van 21914 Belgische DDOS aanvallen.
Mooi kut, mooi kut.
En dan Duitsland met rare sancties komt naar ons. De hele wereld onze bloemen en kaas boycot. En iedereen spontaan opgepakt kan worden omdat men "geen oorlog!" roept wat niet mag.Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:51:
Ja jongens, zo kan het gaan. Stel je voor: je bent gewoon een beetje chill aan het leven, beetje werken, beetje koffie drinken, beetje shagjes roken.
Ineens lees je op nu.nl dat Rutte België aanvalt met tanks en de Euro in 1 uur 50% minder waard is geworden.
In paniek sluis je nog wat centjes naar Bitvavo, en zet het om in Bitcoin. Maar dan ligt Bitvavo opeens plat als gevolg van 21914 Belgische DDOS aanvallen.
Mooi kut, mooi kut.
Verwijderd
Realiteit voor sommigen helaas. Denk niet dat Henksi en Ingridski zoveel verschillen van Henk en Ingrid.Qunix schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:55:
[...]
En dan Duitsland met rare sancties komen naar ons. De hele wereld onze bloemen en kaas boycot. En iedereen spontaan opgepakt kan worden omdat men "geen oorlog!" roept wat niet mag.
Ze willen alleen een beetje chill kunnen leven.
Helaas denken oude mannen daar anders over.
Ho ho. Die oude mannen hebben wel 47 medailles van de 4 daagse he. Beetje respect is wel op zijn plaats.Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:57:
[...]
Realiteit voor sommigen helaas. Denk niet dat Henksi en Ingridski zoveel verschillen van Henk en Ingrid.
Ze willen alleen een beetje chill kunnen leven.
Helaas denken oude mannen daar anders over.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 08-03-2022 14:07 ]
Zero.
dacht dat die per shitcoin waarvan ze nu bagholder zijn warenPelox schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:06:
[...]
Ho ho. Die oude mannen hebben wel 47 medailles van de 4 daagse he. Beetje respect is wel op zijn plaats.
Pelox schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:06:
[...]
Ho ho. Die oude mannen hebben wel 47 medailles van de 4 daagse he. Beetje respect is wel op zijn plaats.
Dat is alleen bij @Verwijderdmalarkan schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:08:
[...]
dacht dat die per shitcoin waarvan ze nu bagholder zijn waren
Zero.
Zeg je dat ook van banken die sancties naleven en tegoeden bevriezen van en rondom Londongrad of de inner circle rondom Putin?Rakward schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:19:
[Afbeelding]
Not your pin, not your bank account?
Vanaf half 8 tot nu een aanloop naar 39k aaand it is gone.
Ja, present!Ngangatar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:29:
Kocht iemand een bergje BIFI, moon and back.
Toen het salaris van februari binnen was, ongeveer op hetzelfde moment dat Putin los ging heb ik op enkele uren na BIFI op de top gekocht
Verwijderd
HodlGelukszoekr schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:49:
[...]
Ja, present!
Toen het salaris van februari binnen was, ongeveer op hetzelfde moment dat Putin los ging heb ik op enkele uren na BIFI op de top gekocht
Check, ik dacht bij -20 procent, mooi instap moment. Intussen 2x-20% verder.. hodl...Ngangatar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:29:
Kocht iemand een bergje BIFI, moon and back.
een beetje nexo met cardVerwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:54:
Maar gelukkig is Nexo wel te vertrouwen, en tevens een goed rendement *proest*
een beetje binance
een beetje cdc
een beetje >voer bedrijf in die debet card functie aanbied<
nothing stops this train
Te laat. Ik bleek toch ineens wat extra geld nodig te hebben deze maand. Ik dacht zodoende ook de bodem te timen, helaas heb ik deze toch wat te vroeg ingeschat zo te zien.
Ik raad het je af te investeren met geld dat je nodig hebt. Altijd wat liquide middelen bij de hand houden (zelf hanteer ik een emergency fund van minimaal 6 maanden aan leefkosten).Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:01:
[...]
Te laat. Ik bleek toch ineens wat extra geld nodig te hebben deze maand. Ik dacht zodoende ook de bodem te timen, helaas heb ik deze toch wat te vroeg ingeschat zo te zien.
Leuke wick.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:49:
[...]
Ja, present!
Ik heb 6 flessen goede port in huis, liquid genoeg hier om een tijdje door te komen.LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:03:
[...]
Ik raad het je af te investeren met geld dat je nodig hebt. Altijd wat liquide middelen bij de hand houden (zelf hanteer ik een emergency fund van minimaal 6 maanden aan leefkosten).
Oh, dat is wel een goede!LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:03:
[...]
Ik raad het je af te investeren met geld dat je nodig hebt. Altijd wat liquide middelen bij de hand houden (zelf hanteer ik een emergency fund van minimaal 6 maanden aan leefkosten).
Ik heb van juni 2017 tot diep in 2021 maximaal in de crypto gedrukt. Er hebben zich situaties voorgedaan dat de vrouw met moeite nog benzine kon tanken.
Het gezin strak houden heeft ook wel een goed neveneffect. Je gaat leven naar wat je hebt. Als je geen cent te makken hebt dan leeft iedereen zuiniger.
Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:15:
[...]
Oh, dat is wel een goede!
Ik heb van juni 2017 tot diep in 2021 maximaal in de crypto gedrukt. Er hebben zich situaties voorgedaan dat de vrouw met moeite nog benzine kon tanken.
Het gezin strak houden heeft ook wel een goed neveneffect. Je gaat leven naar wat je hebt. Als je geen cent te makken hebt dan leeft iedereen zuiniger.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Verwijderd
Ik heb 6 liter flessen Navimer (96% ethanol), die kan ik verdunnen met regenwater of slootwater en zo met een knuistje vol liquid toch godse smoor gaan in apocalyptische tijden.Ngangatar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:11:
[...]
Ik heb 6 flessen goede port in huis, liquid genoeg hier om een tijdje door te komen.
Tevens kun je het gebruiken om wonden te ontsmetten of molotovcoctails te maken.
Maargoed, dat is wellicht een sprinkeltje off-topic.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2022 15:19 ]
Ja, totdat je om wat voor reden ook geen inkomen meer hebt. Gelukkig hebben we een relatief goed sociaal stelsel in NL, maar ook veel mensen komen met 70% uitkering in de problemen..Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:15:
[...]
Oh, dat is wel een goede!
Nee, ik vind het heerlijk om dat FIAT lekker op een bankrekening te hebben staan, en er zo bij kan. Weet je hoeveel rust het je geeft, mentaal? Heb er nog maar weinig gebruik van hoeven maken gelukkig, maar wanneer er iets is dat ineens veel geld kan kosten (i.e. die ene keer dat onze kat veel medische zorg nodig had), dan is dat FIAT wel prettig binnen handbereik.
Iets minder sats, wel relaxter gevoel over die sats
Ach goed om wat achter de hand te houden. De bifi die ik te duur had gekocht kan ik altijd nog eten in moeilijke tijden.. of? 🤔🙃Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:17:
[...]
Ik heb 6 liter flessen Navimer (96% ethanol), die kan ik verdunnen met regenwater of slootwater en zo met een knuistje vol liquid toch godse smoor gaan in apocalyptische tijden.
Tevens kun je het gebruiken om wonden te ontsmetten of molotovcoctails te maken.
Maargoed, dat is wellicht een sprinkeltje off-topic.
Verwijderd
Totdat je bank offline gaat en kruisraketten de Appie platleggen, en je beseft dat je nog een stukje plastic in handen hebt waarmee je de kogelgaten in je muur dicht kunt smeren met plamuur.LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:20:
[...]
Ja, totdat je om wat voor reden ook geen inkomen meer hebt. Gelukkig hebben we een relatief goed sociaal stelsel in NL, maar ook veel mensen komen met 70% uitkering in de problemen..
Nee, ik vind het heerlijk om dat FIAT lekker op een bankrekening te hebben staan, en er zo bij kan. Weet je hoeveel rust het je geeft, mentaal? Heb er nog maar weinig gebruik van hoeven maken gelukkig, maar wanneer er iets is dat ineens veel geld kan kosten (i.e. die ene keer dat onze kat veel medische zorg nodig had), dan is dat FIAT wel prettig binnen handbereik.
Verwijderd
Slootwater en BIFI is een gouden basis om een stoofpotje van te brouwen, heb ik me laten wijsmaken.Don Guacamole schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:21:
[...]
Ach goed om wat achter de hand te houden. De bifi die ik te duur had gekocht kan ik altijd nog eten in moeilijke tijden.. of? 🤔🙃
Dan gebruik ik dat stukje plastic liever om de vijandelijke tanks mee te lijf te gaan (zet het voor de periscoop zodat ze niets meer zien).Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:22:
[...]
Totdat je bank offline gaat en kruisraketten de Appie platleggen, en je beseft dat je nog een stukje plastic in handen hebt waarmee je de kogelgaten in je muur dicht kunt smeren met plamuur.
Daarom wel ook redelijk wat FIAT in huis voor het geval er een bank run is ofzo zoals nu in Rusland
Maar laten we wel wezen: mocht de oorlog zich uitbreiden naar NL grondgebied, dan zullen de crypto threads ook snel rustig worden
[ Voor 3% gewijzigd door LankHoar op 08-03-2022 15:24 ]
Het schijnt dat je starlink ook kunt gebruiken voor tweakers sc, dus dit geeft hoop.LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:24:
[...]
Dan gebruik ik dat stukje plastic liever om de vijandelijke tanks mee te lijf te gaan (zet het voor de periscoop zodat ze niets meer zien).
Daarom wel ook redelijk wat FIAT in huis voor het geval er een bank run is ofzo zoals nu in Rusland
Maar laten we wel wezen: mocht de oorlog zich uitbreiden naar NL grondgebied, dan zullen de crypto threads ook snel rustig worden
Verwijderd
Hahaha ja daar heb je 100% gelijk in.LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:24:
[...]
Dan gebruik ik dat stukje plastic liever om de vijandelijke tanks mee te lijf te gaan.
Denk dat alleen @Taro dan nog updates plaatst in het NK topic, vanuit zijn gloednieuwe Tesla Starlink tank met anti-Javelin afweer systeem.
FixedLankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:20:
[...]
Heb er nog maar weinig gebruik van hoeven maken gelukkig, maar wanneer er iets is dat ineens veel geld kan kosten (i.e. die ene keer dat onze kat veel medische zorg nodig had), dan is dat FIAT wel prettig binnen handbereik.
Iets minder sats, wel relaxter gevoel over die sCats
Je hebt gelijk hoor. Ik kan/kon het gewoon niet zo goed. Die euro's die niks doen. Saai hoor. Maar in de tussentijd wel wat nuttige aankopen gedaan met de winst hoor, stukje hypotheek afgelost en zonnepannelen aangeschaft. Lage maandlasten is denk ik wel mijn ultieme doelLankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:20:
[...]
Ja, totdat je om wat voor reden ook geen inkomen meer hebt. Gelukkig hebben we een relatief goed sociaal stelsel in NL, maar ook veel mensen komen met 70% uitkering in de problemen..
En dat vertel je aan deze veteraan? Ik denk dat hij je advies niet nodig heeft.LankHoar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:03:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Echt wel. Die @Gelukszoekr heeft geen idee waar hij mee bezig iszwembroek schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:29:
[...]
En dat vertel je aan deze veteraan? Ik denk dat hij je advies niet nodig heeft.
Niet iedereen zit al jaren dagelijks meerdere uren in dit topiczwembroek schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:29:
[...]
Goedbedoeld advies lijkt me altijd welkom.
Inderdaad, en ik ben ook half afwezig de laatste tijdNgangatar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:31:
[...]
Niet iedereen zit al jaren dagelijks meerdere uren in dit topic.
Goedbedoeld advies lijkt me altijd welkom.
Inderdaad, ik denk dat een beter advies aan hem zou zijn gewoon even op roelscryptotips.nl te gaan kijken.zwembroek schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:29:
[...]
"Heb je al Bitcoin gekocht?" vraag ik net.
"Ik heb Ripple man! Zodra de SEC het opgeeft gaan ze naar de $200 per stuk!".
Goed, back to work...
Druk bezig een BN’er te worden!Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:32:
[...]
Inderdaad, en ik ben ook half afwezig de laatste tijd
Ripple?Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:39:
Hier een oud collega op bezoek,
"Heb je al Bitcoin gekocht?" vraag ik net.
"Ik heb Ripple man! Zodra de SEC het opgeeft gaan ze naar de $200 per stuk!".
Goed, back to work...
UberLurker Departement #GG.
Ik heb 1x in de Telegraaf gestaan, maar dat blijft scoren hier geloof ik. Wel grappig hoor, elke keer zo'n warm welkom hier
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/dAYrjBN1AoiVys5iW2QBx0Q4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uOWGYeqUlWRkiOqVkjOxXuYr.jpg?f=fotoalbum_large)