[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 149 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.819 views

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:58
zwembroek schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:39:
[...]

Maart 2024 is de volgende bitcoin halving. Dan begint als resultaten uit het verleden garanties voor de toekomst geven de volgende bull market. Dus dan zou ik ze nog wel wat langer aanhouden dan 2 jaar. Mits we inderdaad nog gekke sprongen maken richting oude ATH's of daarboven. Als ik nu alts zou gaan kopen is het met deze gedachte. Dus long term. Daarom wacht ik zeker bij de meeste alts zoals Polkadot en EWT op veel lagere entries. Uiteraard hoop ik voor iedereen dat de winters milder worden en we deze niveaus niet gaan zien.
Die EWT is wel een goede in deze huidige omstandigheden. Ik hou m mee in de gaten.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/1f0n3jy10dm81.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
De relatie van meneer en mevrouw Skrunsies heeft het leed van dochterlief niet overleefd.

Soms sta je op een tweesprong en moet je een keuze maken. Ga ik voor BTC/ETH of een shitcoin met mogelijke toekomst potentie.

Zo gaat het ook bij relaties.

Ga ik voor het geluk van dochterlief met logischerwijs veel energie slurpende momenten? Of kies ik voor een relatie en laat ik dochterlief links liggen.

Was niet heel moeilijk :N

We gaan een lat relatie oid proberen. Waarbij ik meer tijd en energie in mijn dochter(s) kan steken. Wat ook zal betekenen dat ik de aankomende tijd wat minder aanwezig ben ( al blijf ik natuurlijk wel wat rondstrunen) :Y omdat ik het voor mijn vriendin en haar kinderen ook wil regelen.

Nou ja bottom line…

Ik zal de aankomende tijd mijn energie en vieze fiat in een huisje voor mijn vriendin en haar kids gaan steken.

Maar ik kom terug!

( sorry voor dat :+ )

UberLurker Departement #GG.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:27:
De relatie van meneer en mevrouw Skrunsies heeft het leed van dochterlief niet overleefd.

Soms sta je op een tweesprong en moet je een keuze maken. Ga ik voor BTC/ETH of een shitcoin met mogelijke toekomst potentie.

Ga ik voor het geluk van dochterlief met logischerwijs veel energie slurpende momenten? Of kies ik voor een relatie en laat ik dochterlief links liggen.

We gaan een lat relatie oid proberen. Waarbij ik meer tijd en energie in mijn dochter(s) kan steken. Wat ook zal betekenen dat ik de aankomende tijd wat minder aanwezig ben ( al blijf ik natuurlijk wel wat rondstrunen) :Y omdat ik het voor mijn vriendin en haar kinderen ook wil regelen.

Nou ja bottom line…

Ik zal de aankomende tijd mijn energie en vieze fiat in een huisje voor mijn vriendin en haar kids steken.

Maar ik kom terug!

Klinkt als de enige juiste keuze goos.

Succes met het uitwerken van jullie beslissing.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04:03

LankHoar

Langharig tuig

Dit geeft pas een goed beeld wanneer je het bekijkt in relatieve getallen, d.w.z. hoeveel omzet zijn er in die markten, en hoe verhoud de uitstoot zich per omgezette euro/dollar.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:28

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
Gelukszoekr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Oh my bad. Hij ligt vast nog te slapen nu dan :P
Dat klopt haha :X

Eerste nachtdienst zat erop na wat perikelen, in de tussentijd lees ik een klein beetje mee hier. Blijf toch nieuwgierig :)

• Gelukszoekr
  • Nu online

Nou ja bottom line…

Ik zal de aankomende tijd mijn energie en vieze fiat in een huisje voor mijn vriendin en haar kids gaan steken.

Maar ik kom terug!

Heftig, sterkte

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:10

Nou ja bottom line…

Maar ik kom terug!

Sterkte de komende tijd!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:07

Nou ja bottom line…

Maar ik kom terug!

Heftig, sterkte

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

-Sander-

///M Powerrrrrr

Nou ja bottom line…

Maar ik kom terug!

Succes en sterkte allemaal de komende tijd!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
-Sander- schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:08:
[...]

Succes en sterkte allemaal de komende tijd!
@Skrunsies Het zit jou ook niet mee zeg, sterkte!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxXAEh96CVYZnPvPMtTXgB4klGI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wjDJEl27R7h5GvOnVzLAYAbc.gif?f=user_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:39

Nou ja bottom line…

Maar ik kom terug!

Sterkte man. Hopelijk komen er weer wat betere/rustigere tijden voor jullie aan.

Zero.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb DRIP coins op mijn Yoroi wallet staan. Weet iemand hoe ik deze op een Metamask of Binance wallet krijg?
Op Binance vind ik de token niet om een deposit te doen. Op Metamask kan ik alleen een ETH of BSC network kiezen en de Yoroi wallet zit op het ADA netwerk.
.
.
Ngangatar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:20:
[...]

Leuk aantal DOTjes in staking staan, gemiddeld op 17 dollar gekocht. Dus die blijven minimaal lekker nog een jaartje of 2 staan, of ze moeten hun ATH nog een keertje aantikken, dan gaat 50% eruit.
Waar stake je momenteel? En APY%?

[ Voor 40% gewijzigd door Da_maniaC op 10-03-2022 20:13 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
NeoflexNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:56:
[...]

XC90 T8 hybrid hier, geweldige auto's. Als die accu na 30km leeg is zuipt ie wel als een idioot trouwens, maar voor stadse ritjes een geweldig elektrisch systeem.
XC90 :*) <3
Wat mij betreft de mooiste auto op dit moment (los van LAMBO natuurlijk :P )
Het staat me tegen om zo'n dure auto te kopen, maar over een paar jaar misschien wel knap gebruikt :Y

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Ngangatar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:20:
[...]

Leuk aantal DOTjes in staking staan, gemiddeld op 17 dollar gekocht. Dus die blijven minimaal lekker nog een jaartje of 2 staan, of ze moeten hun ATH nog een keertje aantikken, dan gaat 50% eruit.
Exact dezelfde gedachte hier. Gemiddelde aankoopprijs bij mij is wel wat hoger, maar staking maakt dat rap goed :Y

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Da_maniaC schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:51:
Ik heb DRIP coins op mijn Yoroi wallet staan. Weet iemand hoe ik deze op een Metamask of Binance wallet krijg?
Op Binance vind ik de token niet om een deposit te doen. Op Metamask kan ik alleen een ETH of BSC network kiezen en de Yoroi wallet zit op het ADA netwerk.
.
.

[...]

Waar stake je momenteel? En APY%?
Op de makkelijke manier, KRAKEN. 12% staking reward en auto compound. Ik zocht meer spreiding en Kraken bood uitkomst en gebruiksgemak. Daar staan DOT 12%, KSM 18%, en de rewards uit een aantal parachains.

Morgen gaat er overigens ook een fluf ATOM naartoe vanaf Binance.

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 10-03-2022 20:17 ]

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ngangatar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:16:
[...]

Op de makkelijke manier, KRAKEN. 12% staking reward en auto compound. Ik zocht meer spreiding en Kraken bood uitkomst en gebruiksgemak. Daar staan DOT 12%, KSM 18%, en de rewards uit een aantal parachains.
Ahh...ik heb hetzelfde percentage...just curious 👍🏻

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Wat een achtbaan op de 4h. Welke whales zitten de boel bij elkaar te manepoelere?? :/

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:45:
Wat een achtbaan op de 4h. Welke whales zitten de boel bij elkaar te manepoelere?? :/
@anti elppa @Taro en @malarkan

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2025

Nou ja bottom line…

Maar ik kom terug!

Succes maar weer kerel!
En als het terras weer wordt dan drinken we er even een paar!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:52
Jedi_Pimp schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:45:
ziet er goed uit toch op de 4h?

moon soon!

nothing stops this train

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik zie niks

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Het is hier zo stil...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ey1jgjblL1_s0-PtUx_5KpOJKDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iIzHsFwvjvbOT6aswIcn9YVA.jpg?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
Tja kan wel posten dat het fijne aan een pasgeborene is dat je s’nachts je cryptos kan begluren maar dat wil toch niemand @anti elppa niet horen :P

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:58
Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 01:09:
Tja kan wel posten dat het fijne aan een pasgeborene is dat je s’nachts je cryptos kan begluren maar dat wil toch niemand @anti elppa niet horen :P
Ik ben tijdens of misschien wel door die slapeloze nachten terug met Crypto begonnen in 2020. Ben mijn zoontje er nog dankbaar voor 😅
De 2de is op komst voor Juli, ik kijk er al weer naar uit 🥳

Ook wel een mooie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9ac2nFBUUbrsvXnud7_GcmERO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8MTYqDtWW2ipl0F5ZHHKnzfN.jpg?f=fotoalbum_large

All noise

[ Voor 30% gewijzigd door Alpina op 11-03-2022 04:03 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003

resusaapje

h less

Zo mensuh,

Ik ben er even een dagje tussenuit. Met groepje op pad naar Polen om Oekraïnse vluchtelingen op te pikken. Houden jullie ondertussen de crypto een beetje in de lucht?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:09
Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 01:09:
Ach laat ze maar klagen dat kinderen geld kosten....

Dankzij mijn kleine spruit was ik op tijd wakker om de dikke dip te zien starten in de zomer, en kon ik snel mijn dikke winsten veilig stellen (bnb daalde toen letterlijk met tientallen euro's per minuut.)

Verder veel shitcoins op goede momenten kunnen verkopen in de nacht. Na het flesje geven. En de 2e dip ook op tijd verkocht dankzij die kleine ("staat hoog genoeg met 64K, wil wel ff rust nu")

Nee die van mij heeft tot nu toe alleen maar dik geld verdient. En ook de kosten van de eerste goed gemaakt (want toen zat ik niet in crypto).

En nu ik er snachts niet meer uit hoef, zit ik ook niet meer in crypto maar alles in fiat.

Je zou bijna denken dat er een verband is. :+ maar ga wel weer in Crypto. O-)

Verder mag @Verwijderd alle winsten weer komen weghalen met boormachines, in ruil voor kinderen. Want hoe stressvol het soms vaak ook is, ik zou absoluut niet zonder hebben gewild. *O* *O*

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02:30
Waah schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 05:35:
[...]

Ach laat ze maar klagen dat kinderen geld kosten....

Dankzij mijn kleine spruit was ik op tijd wakker om de dikke dip te zien starten in de zomer, en kon ik snel mijn dikke winsten veilig stellen (bnb daalde toen letterlijk met tientallen euro's per minuut.)

Verder veel shitcoins op goede momenten kunnen verkopen in de nacht. Na het flesje geven. En de 2e dip ook op tijd verkocht dankzij die kleine ("staat hoog genoeg met 64K, wil wel ff rust nu")

Nee die van mij heeft tot nu toe alleen maar dik geld verdient. En ook de kosten van de eerste goed gemaakt (want toen zat ik niet in crypto).

En nu ik er snachts niet meer uit hoef, zit ik ook niet meer in crypto maar alles in fiat.

Je zou bijna denken dat er een verband is. :+ maar ga wel weer in Crypto. O-)

Verder mag @Verwijderd alle winsten weer komen weghalen met boormachines, in ruil voor kinderen. Want hoe stressvol het soms vaak ook is, ik zou absoluut niet zonder hebben gewild. *O* *O*
Ik zie het al, in plaats van TA, tijd voor een paar kinderen om elke dip te kunnen kopen :P

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000

MicroWhale

The problem is choice

[..]

Maar ik kom terug!

:/

Sterkte man! ... en hopelijk tot snel.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:59

Nou ja bottom line…

Maar ik kom terug!

Sterkte !

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:26

YES

Moderator General Chat

Nou ja bottom line…

Maar ik kom terug!

Hè bah, balen man.
Wel de juiste keuze denk ik, zonder te weten wat voor een lul jij bent in je relatie natuurlijk :+

Heel veel succes met alles en je zorgt maar dat je af en toe tijd vrij maakt om hier te komen oreren over je DOT potje!
:(:)

• roflexx
Vandaag moon?

• YES

YES

Moderator General Chat

• Pelox
Het is in ieder geval geen donderdag meer. Dat scheelt de helft.

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:35:
-50% dus vandaag? Nu verpatsen en straks in de sale weer instappen, will do! d:)b

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Weekje te vroeg. Gister was eerste kwartier. Volgende week rond deze tijd is het weer volle maan.

Verwijderd

Even naar de grond luisteren

• Pelox
YES schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:36:
[...]

-50% dus vandaag? Nu verpatsen en straks in de sale weer instappen, will do! d:)b
-O-

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat

• Pelox
Ik bedoel de helft van de helft en daar een kwart bij optellen, dan x4 met een reverse buy order op de 16. Als er dan een inverted cowbell vormt heb je kans op een retrace naar boven of onder gevolgd door een dubbel stift.

Bullish

[ Voor 55% gewijzigd door Pelox op 11-03-2022 09:02 ]

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:59:
[...]

Ik bedoelde de helft van het verlies, -25% dus tov een donderdag.. vrij logisch toch.. moet ik alles uitleggen hier :N
Ja hallo zeg. Dus nu nog eens -25% eroverheen, -75% dus? Wauw dat wordt echt dikke uitverkoop!

• Pelox
YES schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:02:
[...]

Ja hallo zeg. Dus nu nog eens -25% eroverheen, -75% dus? Wauw dat wordt echt dikke uitverkoop!
Ik heb mijn post aangepast, was een beetje onduidelijk, excuus.

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:03:
[...]

Ik heb mijn post aangepast, was een beetje onduidelijk.
Inverted cowbell! Had dat eerder gezegd joh, dan was het meteen duidelijk allemaal!
Thanks voor je financiële advies, weet je nog een goed adres om je nier te verkopen?

• Pelox
YES schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:05:
[...]

Inverted cowbell! Had dat eerder gezegd joh, dan was het meteen duidelijk allemaal!
Thanks voor je financiële advies, weet je nog een goed adres om je nier te verkopen?
Haha daar kan ik nou precies geen antwoord opgeven als nierpatiënt :9

Die willen ze nog niet hebben al geef ik er 200 miljoen cummies bij.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 11-03-2022 09:21 ]

Zero.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Pelox schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:07:
[...]

Haha daar kan ik nou precies gaan antwoord opgeven als nierpatiënt :9
Wist niet dat jij Belgisch was :?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:07:
[...]

al geef ik er 200 miljoen cummies bij.
Nee voor zaaddonoren zijn ook hele andere instellingen

Is het vrijdag toevallig?

[ Voor 9% gewijzigd door YES op 11-03-2022 09:11 ]

• Pelox
Stokstaart schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:10:
[...]

Wist niet dat jij Belgisch was :?
Ik woon zowat precies op de grens precies.

Zero.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:44
kwaliteit vraagje.

Ik wil wat btc van Blockfi naar mijn btc ledger adres (SEGWIT) sturen.

Als ik mijn btc segwit ledger receive adres intik bij https://www.blockchain.com/ zie ik een BTC en BCH wallet. Als ik deze btc transactie doorzet, komt het dan wel goed?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QEdOJWH.png

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:10:
[...]

Is het vrijdag toevallig?
Zeker en vast

• YES

YES

Moderator General Chat
Schoon, straks maar eens iets te bikken halen bij het frietkot!

Of was het patatkot??

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:47
Pelox schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:35:
Vlak de vrijdag ook niet uit…

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:33:
[...]

Schoon, straks maar eens iets te bikken halen bij het frietkot!

Of was het patatkot??
Amai, subiet!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
resusaapje schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 04:24:
Zo mensuh,

Ik ben er even een dagje tussenuit. Met groepje op pad naar Polen om Oekraïnse vluchtelingen op te pikken. Houden jullie ondertussen de crypto een beetje in de lucht?
Je gaat er toch geen handeltje uitslaan hè? :o

Succes!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
https://www.nu.nl/economi...igitale-euro-er-komt.html

Het blijft een eng iets dat de vieze digitale Euro eraan gaat komen.

Ik heb zo mijn bedenkingen bij de mogelijkheden er van.
Daarom is een gedecentraliseerde munt zo belangrijk!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
Ik kwam deze tegen, iemand hier wel eens iets van gehoord of over gelezen?

https://leerbeleggeninvas...cryptomining&nowprocket=1

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
sjorremans schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:25:
Ik kwam deze tegen, iemand hier wel eens iets van gehoord of over gelezen?

https://leerbeleggeninvas...cryptomining&nowprocket=1
@zwembroek heeft een collega met drie van die dingen die er erg enthousiast over is (bron: zoeken in dit forum)

Ik ben te conservatief om "zoveel" geld te beleggen in een blackbox.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
m00n

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOD-KAAhqw6ghFQFfq3nC9ArKhQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BGVTe9ypCmsBieI36vqezPV7.gif?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Aaaaaand its gone.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfxM9wH8ccCim-xQ_I_flPi3rPw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3HeLFeMSBHu1CxiAHNwnKba8.gif?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het was pas halve maan gisteren hé. Dus volle maan komt volgende week vrijdag.

https://www.vollemaankalender.nl/maan/volle-maan-2022/

Juni pas een supermaan dus nog even geduld. }:O

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Maat van me heeft een leuke hoeveelheid coins op Binance staan. Wilde vandaag een stukje verkopen en uitkeren, maar werd dit geblokkeerd met de melding dat zijn account opnieuw geverifieerd moest worden (dit had hij al volledig gedaan). Enfin, hij dus support contacten via chat, en klagen tegen die medewerker hoe dit mogelijk is. Die chat medewerker heel laconiek dat hij het snapt en wel vreemd vind, dus account weer vrijgegeven.

Is dat nou een positief iets? In mijn optiek niet, want:
  • Zijn identieit is tijdens de chat niet gecontroleerd.
  • Waarom heeft een supportmedewerker zonder approvals etc. zo deze mogelijkheid?
  • Indien een account bij een bank is geblokkeerd, om wat voor reden dan ook, dan zijn hier allerlei processen voor. Bij Binance blijkbaar niet. Komt beetje onvolwassen over.

• Kol Nedra
zo, ik heb een fluff DOCK, MBOX en HIGH gekocht op op Binance en dit nu voor 90dagen laat ik het staken..... jup ik ga Rekt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ofNyQnlvXaWTDBRnAmG8oX5RxXk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gqi0ENyYjLxQAMTYrhESs6Wr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door Kol Nedra op 11-03-2022 13:26 ]

nothing stops this train

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
40k!!!!

• Ray_
En nu weer!

Oh. Nu niet meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Ray_ op 11-03-2022 13:27 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hopelijk zo nog een keer ;).

Alpine is ook weer lekker bezig, verleden week zaten die muntjes in het pf nog ergens op de $2nogwat, nu al 8. Kunnen ze niet elke dag succesvolle tests doen in de F1 voor een maandje of 3 lang?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HbIDFfdKElAB5LBMIOcgVULF1VI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pu5M2HjxQ0j5uBgnRjQi2aQE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Ngangatar op 11-03-2022 13:29 ]

• Wiley99
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:25:
zo, ik heb een fluff DOCK, MBOX en HIGH gekocht op op Binance en dit nu voor 90dagen laat ik het staken..... jup ik ga Rekt!
MBOX en HIGH heb ik nog staan uit de launchpool destijds. Al die lp-muntjes stake ik tot BTC weer rond 65k of hoger is, dan de hele meuk verkopen. Gratis geld, ook al is het maar een beetje. Wie het kleine niet eert...
LankHoar schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:06:

[list]
Dat hadden ze wel ietsje beter mogen doen (ook geen controlevragen?) maar gezien het aantal meldingen hier de laatste maanden over onterechte verificatievragen kan ik me voorstellen dat ze daar nu wel weten / kunnen zien wat er aan de hand kan zijn.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Ray_
LankHoar schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:06:
Maat van me heeft een leuke hoeveelheid coins op Binance staan. Wilde vandaag een stukje verkopen en uitkeren, maar werd dit geblokkeerd met de melding dat zijn account opnieuw geverifieerd moest worden (dit had hij al volledig gedaan). Enfin, hij dus support contacten via chat, en klagen tegen die medewerker hoe dit mogelijk is. Die chat medewerker heel laconiek dat hij het snapt en wel vreemd vind, dus account weer vrijgegeven.

• Waarom heeft een supportmedewerker zonder approvals etc. zo deze mogelijkheid?
  • Indien een account bij een bank is geblokkeerd, om wat voor reden dan ook, dan zijn hier allerlei processen voor. Bij Binance blijkbaar niet. Komt beetje onvolwassen over.
Ik denk dat die medewerker wel vaker deze klacht krijgt de afgelopen tijd. Ik postte het van de week ook nog, en ik moest opeens mijn ID ook opnieuw opsturen. Blijkbaar is er wat in het KYC aangepast, en moet je aanvullend bewijs of opnieuw het bewijs aanleveren.

Die support-medewerker ziet ook wel dat het account waarmee gechat wordt, voorheen complient was en nu waarschijnlijk niet meer. Bij een Nederlandse bank is het blokkeren en opheffen van de blokkade overigens ook met 1 druk op de knop gedaan hoor (mits je de juiste permissies hebt). Er zit hooguit wat administratieve rompslomp omheen in de vorm van het opgeven van een reden. Het zal een afweging zijn tussen klantgerichtheid en WWFT / intern beleid.

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Wiley99 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:32:
Dat hadden ze wel ietsje beter mogen doen (ook geen controlevragen?) maar gezien het aantal meldingen hier de laatste maanden over onterechte verificatievragen kan ik me voorstellen dat ze daar nu wel weten / kunnen zien wat er aan de hand kan zijn.
Nope. Niets nada noppes. Gewoon weer geactiveerd.
Ray_ schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:32:
[...]

Ik denk dat die medewerker wel vaker deze klacht krijgt de afgelopen tijd. Ik postte het van de week ook nog, en ik moest opeens mijn ID ook opnieuw opsturen. Blijkbaar is er wat in het KYC aangepast, en moet je aanvullend bewijs of opnieuw het bewijs aanleveren.

Die support-medewerker ziet ook wel dat het account waarmee gechat wordt, voorheen complient was en nu waarschijnlijk niet meer. Bij een Nederlandse bank is het blokkeren en opheffen van de blokkade overigens ook met 1 druk op de knop gedaan hoor (mits je de juiste permissies hebt). Er zit hooguit wat administratieve rompslomp omheen in de vorm van het opgeven van een reden.
Ik snap helemaal dat diegene dat ziet. Maar tegelijkertijd lijkt me juist bij dit soort zaken een grondig proces altijd op zijn plek. Dat hoeft niet lang te duren, maar minimaal een paar verificatie vragen oid zou wel wat meer vertrouwen geven. Sowieso, waarom kreeg hij eerst geen melding hierover, maar pas bij het proberen te verkopen van coins? Zoiets kan dan toch gelijk gemeld worden? Op zijn minst gaat daar iets mis, plus mijn inziens ook in het (niet gebruiken van een) verificatie proces.

• Ray_
LankHoar schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:36:
[...]

Nope. Niets nada noppes. Gewoon weer geactiveerd.

[...]

Ik snap helemaal dat diegene dat ziet. Maar tegelijkertijd lijkt me juist bij dit soort zaken een grondig proces altijd op zijn plek. Dat hoeft niet lang te duren, maar minimaal een paar verificatie vragen oid zou wel wat meer vertrouwen geven. Sowieso, waarom kreeg hij eerst geen melding hierover, maar pas bij het proberen te verkopen van coins? Zoiets kan dan toch gelijk gemeld worden? Op zijn minst gaat daar iets mis, plus mijn inziens ook in het (niet gebruiken van een) verificatie proces.
Eens, een controlevraag was wel op zijn plek geweest. Gokje: toevallig een drietal reminders genegeerd/vergeten over verificatie met als onderschrift dat het account anders 'withdrawal-only' zou worden?

• Kol Nedra
Wiley99 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:32:
[...]

MBOX en HIGH heb ik nog staan uit de launchpool destijds. Al die lp-muntjes stake ik tot BTC weer rond 65k of hoger is, dan de hele meuk verkopen. Gratis geld, ook al is het maar een beetje. Wie het kleine niet eert...

[...]

alleen nu zijn ze veel goedkoper dan net na de launchpool, bij launchpool verkoop ik het direct (gratis geld) en nu koop ik ze, hopelijk zijn ze nu genoeg oversold

dit doe ik ook trouwens met gratis geld 👍

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 11-03-2022 13:39 ]

nothing stops this train

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:25:
[Afbeelding]
Als de koers gelijk blijft dan heb je na die 90 dagen toch zo'n 2,66 usd verdiend :+

• Kol Nedra
kijk eens op monthly chart naar DOCK/BTC

en op de weekly naar MBOX/BTC en HIGH/BTC

ik vond het wel een gokje waard met mijn gratis geld nu 👊

nothing stops this train

• Wiley99
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:38:
[...]

alleen nu zijn ze veel goedkoper dan net na de launchpool, bij launchpool verkoop ik het direct (gratis geld) en nu koop ik ze, hopelijk zijn ze nu genoeg oversold

dit doe ik ook trouwens met gratis geld 👍
Launchpool is gratis, die heb ik niet gekocht, dus die kunnen ook finaal door het putje. Launchpad verkoop ik inderdaad ook altijd meteen.

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Ray_ schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:38:
[...]

Eens, een controlevraag was wel op zijn plek geweest. Gokje: toevallig een drietal reminders genegeerd/vergeten over verificatie met als onderschrift dat het account anders 'withdrawal-only' zou worden?
Nee ook niet. Die kreeg ik wel recent, en daar was ik verbaasd over dus heb toen met hem zitten vergelijken in onze apps. Bij hem was alles gewoon geverifieerd. En bij mij trouwens nu ook weer, ook al verliep die termijn... Lekker logisch dus :+

• Wiley99
LankHoar schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:46:
[...]

Nee ook niet. Die kreeg ik wel recent, en daar was ik verbaasd over dus heb toen met hem zitten vergelijken in onze apps. Bij hem was alles gewoon geverifieerd. En bij mij trouwens nu ook weer, ook al verliep die termijn... Lekker logisch dus :+
Ach, back in the day ging ik een spaarrekening opheffen bij een bank, netjes aan de balie, mensen kenden me niet, kwam daar nooit. Hier is mijn rekeningnummer - Hier zijn uw briefjes van 1000 (guldens, way back). Met het geld in de hand gevraagd of ze echt niet mijn rijbewijs of paspoort wilden bekijken.
Ah, dem good ol' times :/

• Kol Nedra
Wiley99 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:46:
[...]

Launchpool is gratis, die heb ik niet gekocht, dus die kunnen ook finaal door het putje. Launchpad verkoop ik inderdaad ook altijd meteen.
ik verkoop het meestal voor BNB en anders BTC als BNB optie er niet is. dan laat ik dit weer staken in BNB-vault of voor BTC 5%.

deed ff een rondje naar locked staking en kijken wat interessant was om weer te kopen (alleen het gratis geld) dus eigenlijk heb ik nu voor minder geld weer een x aantal MBOX. had ik het niet direct na listing verkocht en gewoon door geHODL'd was de waarde flink lager. meestal gaan launchpools en launchpads zakken net na listing..... ik zeg meestal want hoeft niet natuurlijk...

nothing stops this train

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-12-2025
Over gratis geld gesproken, er stond ook weer een earn op coinbase, weet niet of ie al genoemd was maar had m gemist. Toch weer een hele gratis dollar aan SKL.
M00N!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wiley99 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:51:
[...]

Ach, back in the day ging ik een spaarrekening opheffen bij een bank, netjes aan de balie, mensen kenden me niet, kwam daar nooit. Hier is mijn rekeningnummer - Hier zijn uw briefjes van 1000 (guldens, way back). Met het geld in de hand gevraagd of ze echt niet mijn rijbewijs of paspoort wilden bekijken.
Ah, dem good ol' times :/
Mijn bankrekening is een keer leeggehaald door iemand met dezelfde naam als dat ik zelf heb, ik was 14 destijds :). Gelukkig woonde ik in een klein dorp en wist ik vrij snel wie het was geweest en is het weer rechtgezet via politie en bank. _O-

dem good ol' times inderdaad

• zwembroek
Er kunnen nu elk moment 12.000.000 GLMR op de markt komen die gekocht zijn voor 0,10. Ik heb een buy order klaar gezet voor het geval dat.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:57
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:43:
kijk eens op monthly chart naar DOCK/BTC

en op de weekly naar MBOX/BTC en HIGH/BTC

ik vond het wel een gokje waard met mijn gratis geld nu 👊
Komt goed... ik heb dock gekocht op $0.06. Ook wat gedaytrade ermee en erna in staking gestopt zodat ik iets minder rekt ben gegaan uiteindelijk.

Hopelijk gaat tijd het beste medicijn zijn ;)

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:47
Een smal Bartje op de 15min..

• roflexx
Bartje verpest het elke keer

• Kol Nedra
wat is het toch mooi als je vrouw ook interesse krijgt in crypto 🙌
ze snapt er (nog) niks van maar sinds ik de CRO-kaart heb is ze er volop ook mee bezig.
alle cashback gaat naar BTC 👍

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:28:
wat is het toch mooi als je vrouw ook interesse krijgt in crypto 🙌
ze snapt er niks van maar sinds ik de CRO-kaart heb is ze er volop ook mee bezig.
alle cashback gaat naar BTC 👍
Geef haar dan ten minste een Curve kaart

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:17

tomtom901

Moderator General Chat
En gaan we weer voor de 38k?

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Ftfy!

• Kol Nedra
dikke DOT vandaag, when $69?

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

DOT is $69 ook genoeg voor me :).

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
** Offtopic **
Oja, ontopic, we wachten wel af wat de Nasdaq gaat doen want dat zie je wel in de crypto koersen. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 11-03-2022 16:51 ]

• zwembroek
Er zijn een klein uurtje geleden bijna 14.000.000 GLMR vrijgekomen. Deze zijn aangekocht voor $0,10. Op dit moment zie je daar nog niks van terug in de koers. Best bijzonder als het hierbij blijft. Via subscan kon je zien dat ze vrij kwamen.

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 11-03-2022 16:57 ]

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Zucht.... vermoeiend dit.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r0dectqdZJ0IW_aygWlnRPXVLxU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WEZrK6iJFfHRP7b2wQgrnzVc.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Nu online
Uit:

Met een hele aardige hoofdrol voor Nederland trouwens :)F

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Don Guacamole schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:10:
Over gratis geld gesproken, er stond ook weer een earn op coinbase, weet niet of ie al genoemd was maar had m gemist. Toch weer een hele gratis dollar aan SKL.
M00N!
Ha een euro in de pocket voor 1 blik Schultenbrau/Klok en bifi kloon. Vrijmibo right there :9B

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

BIFI moon
Afbeeldingslocatie: https://www.reactiongifs.com/r/2013/06/sausage.gif

Ehm cat bounce
Pagina: 1 ... 149 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!