nothing stops this train
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 05-03-2022 19:00 ]
Niemand die het weet. Het kan alle kanten op natuurlijk, maar het moet gek lopen wil het enorm veel gaan schelen en heel hard gaan. De euro en dollar hebben in het verleden veel dichter bij elkaar gezeten. Wie weet gaan we meer terug naar een 1:1 verhouding.Tiepfoud schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:08:
De vraag is, waar de bodem zal zijn, rond 1.0, of er nog onder?
Mijn USDT's op Binance worden zo wel meer waard
De yanken lachen het hardst momenteel, alles wat met crypto, grondstoffen en oorlog momenteel te maken heeft, heb ik het idee dat zij daar nu het meeste baat bij hebben.Tiepfoud schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:08:
De Euro gaat sneller en sneller naar beneden, kunnen we binnenkort ook een ath achterna zoals de roebel? Ondertussen staat usd(c)(t) al op +4,7%, in iets meer dan een maand. Zonder defi staking of cdc savings mee te rekenen! De vraag is, waar de bodem zal zijn, rond 1.0, of er nog onder? [Afbeelding]
Gelukkig is 1 nutteloze euro nog steeds 1 nutteloze euro, helaas is je crypto duurder in aanschaf
Ja en nee, want dit betekent ook, dat alles qua import buiten de eurozone duurder wordt. Van zuid-amerikaans fruitsapconcentraat, argentijnse biefstuk, geimporteerde granen tot de cacao in je pot nutella.Xqlus1ve schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:16:
[...]
Gelukkig is 1 nutteloze euro nog steeds 1 nutteloze euro
Waarschijnlijk te maken met een fles wijn...
[ Voor 91% gewijzigd door Tiepfoud op 05-03-2022 22:24 ]
Ik zei al dat je crypto duurder in aanschaf was (je waardeloze euros zijn nog waardelozer geworden), wou niet al te veel oftopic gaan door weer over inflatie te beginnen en waarde daling van fiat.Tiepfoud schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:21:
[...]
Ja en nee, want dit betekent ook, dat alles qua import buiten de eurozone duurder wordt. Van zuid-amerikaans fruitsapconcentraat, argentijnse biefstuk, geimporteerde granen tot de cacao in je pot nutella.
Het heeft wel het voordeel dat je bitcoin meer waard is dan je denkt als je alleen gewend bent de dollarkoers te volgen. De huidige koers van $39,500 is nu zo'n € 36.200 waard. Toen op 27 september 2021 bitcoin op €36,112 eindigde stond de bitcoinkoers in dollars op $42,235.Tiepfoud schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:08:
De Euro gaat sneller en sneller naar beneden, kunnen we binnenkort ook een ath achterna zoals de roebel? Ondertussen staat usd(c)(t) al op +4,7%, in iets meer dan een maand. Zonder defi staking of cdc savings mee te rekenen! De vraag is, waar de bodem zal zijn, rond 1.0, of er nog onder? [Afbeelding]
De export uit de eurozone is dan weer relatief goedkoper, dus er zijn ook voordelen.Tiepfoud schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:21:
[...]
Ja en nee, want dit betekent ook, dat alles qua import buiten de eurozone duurder wordt. Van zuid-amerikaans fruitsapconcentraat, argentijnse biefstuk, geimporteerde granen tot de cacao in je pot nutella.
Lugano, Switzerland Will Make Bitcoin Legal Tender

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 06-03-2022 01:17 ]
En de naam Binance staking 1 wordt hopelijk niet opgevolgd door staking 2, 3, etc.
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 06-03-2022 10:16 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gisteren tijdens mijn zoektocht voor een collator voor DOT meende ik ook al een Binance node tegen te komen.zwembroek schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:13:
Binance heeft ook een eigen GLMR node gestart ten koste van een community collator. Hier kan de normal man niet tegenop. Coinbase is er ook mee bezig.
En de naam Binance staking 1 wordt hopelijk niet opgevolgd door staking 2, 3, etc.
[Afbeelding]
UberLurker Departement #GG.
Ja ze pikken overal een graantje mee haha. Het is alleen niet goed voor de APR.Skrunsies schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:20:
[...]
Gisteren tijdens mijn zoektocht voor een collator voor DOT meende ik ook al een Binance node tegen te komen.
Binance is wel een uiterste maar "de normale man" fixed dit ook niet zo maar even natuurlijk.zwembroek schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:13:
Binance heeft ook een eigen GLMR node gestart ten koste van een community collator. Hier kan de normal man niet tegenop. Coinbase is er ook mee bezig.
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zijn wel een beetje agressieve tactieken die je ook van Facebook, Google, etc. ziet doen. Langzaam overnemen en je concurrenten eruit drukken.Ngangatar schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:35:
[...]
Binance is wel een uiterste maar "de normale man" fixed dit ook niet zo maar even natuurlijk.
Ik ben dat met jullie eens, maar de uitspraak van de normale man vond ik een enigszins mank vergelijk.Xqlus1ve schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:37:
[...]
Zijn wel een beetje agressieve tactieken die je ook van Facebook, Google, etc. Ziet doen. Langzaam overnemen en je concurrenten eruit drukken.
Als zelfs FTM en BIFI inkakken dan heb ik een vermoeden waar dit heen gaat. De sfeer gaat weer omslaan en het wordt hier weer een stuk rustiger.roflexx schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:12:
Het is wel erg stil hier...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Door covid en putin geforceerde bearmarket confirmed.roflexx schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:12:
Het is wel erg stil hier...
This time (bullrun) was different.
Zero.
Er zijn een aantal community collators die financieel hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van moonbeam. Die hebben misschien10.000 dollar voor 100.000 GLMR betaald om een (test) node op te zetten. Deze collators zijn nu gedwongen om tegen de huidige koersen bij te kopen. Ze hebben bijvoorbeeld ook tegen een koers van $11 dollar flink bij moeten kopen. Met zulke spelers als Binance is het natuurlijk niet vol te houden.Ngangatar schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:35:
[...]
Binance is wel een uiterste maar "de normale man" fixed dit ook niet zo maar even natuurlijk.
Koers onder 39k nu, jij hebt wat shorts geopend?Taro schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:47:
[...]
Als zelfs FTM en BIFI inkakken dan heb ik een vermoeden waar dit heen gaat. De sfeer gaat weer omslaan en het wordt hier weer een stuk rustiger.
Ik zie nu een beer op tv bij Zapp. Bear market confirmed.Momark schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:51:
[...]
Koers onder 39k nu, jij hebt wat shorts geopend?
Nee, voor de laatste ByBit launchpad heb ik alle BTC omgezet naar BIT, na de launchpad alle BIT weer naar BTC en die staat nu op de Ledger. Ik heb dus niets meer om mee te shorten en dat is ook wel lekker rustig zo, heb ik weer tijd voor andere dingenMomark schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:51:
[...]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Taro schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:56:
[...]
na de launchpad alle BIT weer naar BTC en die staat nu op de Ledger.
BIT confused now..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Wel handig. Ik hoef nog maar 1 keer per dag bij te lezen in plaats van om de minuut op die balk met nieuwe berichten te klikken. Ik kom zowaar aan andere dingen toe. Werk. Klussen. Anderen die hier blijkbaar in huis leven.Taro schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:47:
[...]
Als zelfs FTM en BIFI inkakken dan heb ik een vermoeden waar dit heen gaat. De sfeer gaat weer omslaan en het wordt hier weer een stuk rustiger.
De bear is hier al 4 maanden, nu nog verkopen is mogelijk niet handig.. maar dat weten we over een jaar of 2.BTFD schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:01:
[...]
Lees ik hier (indirect) dat onze FIAT maximalist gaat door hodlen in een wellicht aankomst bear?
BIT confused now..
Ik heb nog wat restanten naar de ledger gestuurd en zie het wel. Gelukkig deze run wel winst gepakt.. uiteraard niet genoeg maar toch beter dan de -95% in 2017/18/19.
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 06-03-2022 11:06 ]
Zero.
39K?Momark schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:51:
[...]
hint
Ah jij schrok er ook van dat er ineens iets naast je op de bank bleek te zitten?Ray_ schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:01:
[...]
Wel handig. Ik hoef nog maar 1 keer per dag bij te lezen in plaats van om de minuut op die balk met nieuwe berichten te klikken. Ik kom zowaar aan andere dingen toe. Werk. Klussen. Anderen die hier blijkbaar in huis leven.
Darrell schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:03:
[...]
Ah jij schrok er ook van dat er ineens iets naast je op de bank bleek te zitten?
Heb ik geen last van, die van mij roept continu; Zit je weer je crypto's te bekijken?
BTFD schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:01:
[...]
Lees ik hier (indirect) dat onze FIAT maximalist gaat door hodlen in een wellicht aankomst bear?
BIT confused now..
Is onderdeel van de DCA strategie. Ik stort iedere maand wat verse fiat om BTC en ETH mee te kopen, die sluis ik direct weg zodat ik er ook daadwerkelijk van af blijf. En ik ben een grote voorjaarsschoonmaak aan het houden. Alle restjes shitcoins die overal stonden zijn inmiddels omgezet naar fiat icm lage kooporders op BTC of al naar BTC omgezet en op de Ledger geparkeerd.
Denk dat nu zo'n 20% van de pf in de vorm van BTC, 5% in de vorm van ETH op de Ledger staat. Een klein gedeelte in BNB Earn, wat GLMR in staking op Binance en BTC & Euro's op Nexo. De rest staat als fiat op de exchanges klaar om lager in te stappen. Ik hoop (lees hoop, niet verwacht) in de range van 18-32k toch nog wat extra BTC op te kunnen pakken.
Tussen de 18 en 29 moet ook wel lukken.Taro schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:09:
[...]
Is onderdeel van de DCA strategie. Ik stort iedere maand wat verse fiat om BTC en ETH mee te kopen, die sluis ik direct weg zodat ik er ook daadwerkelijk van af blijf. En ik ben een grote voorjaarsschoonmaak aan het houden. Alle restjes shitcoins die overal stonden zijn inmiddels omgezet naar fiat icm lage kooporders op BTC of al naar BTC omgezet en op de Ledger geparkeerd.
Denk dat nu zo'n 20% van de pf in de vorm van BTC, 5% in de vorm van ETH op de Ledger staat. Een klein gedeelte in BNB Earn, wat GLMR in staking op Binance en BTC & Euro's op Nexo. De rest staat als fiat op de exchanges klaar om lager in te stappen. Ik hoop (lees hoop, niet verwacht) in de range van 18-32k toch nog wat extra BTC op te kunnen pakken.
Andre Cronje en partner trekken de stekker eruit.
Link naar tweet: https://twitter.com/anton.../1500405473337565191?s=21
Hier zijn wij gelukkig dat stadium al jaren voorbij. De laptop staat hier standaard aan en open op de leuning van de bank, naast mij, al sinds 2017. En dat blijft zo, puntXqlus1ve schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:09:
[...]
Heb ik geen last van, die van mij roept continu; Zit je weer je crypto's te bekijken?![]()
https://coinmarketcap.com/currencies/yearn-finance/jvel92 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:12:
[Embed]
Andre Cronje en partner trekken de stekker eruit.
Link naar tweet: https://twitter.com/anton.../1500405473337565191?s=21
Ja en zelf zit ze dagelijks mijn stonks te bekijken, crypto gaat 24/7 door dus zit je nu eenmaal wat vaker te koekeloerenTaro schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:12:
[...]
Hier zijn wij gelukkig dat stadium al jaren voorbij. De laptop staat hier standaard aan en open op de leuning van de bank, naast mij, al sinds 2017. En dat blijft zo, punt
Ik zag het. Wel typisch, want hij had daar al eigenlijk niets mee te maken meer en gaat gewoon door.
Achteraf is het makkelijk praten helaas, want vorige week zag het er nog heel anders uit met het (ruim) doorbreken van de W MA7 en werden de eerste Lambo’s alweer besteld. Dus op het moment dat daar de eerste tikken werden uitgedeeld, ga ik er standaard vanuit dat @Taro het gebouw alweer verlaten heeft..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Hij noemt ze wel, maar meer als een redirect ipv het opheffen ervan?jvel92 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:16:
[...]
Ik zag het. Wel typisch, want hij had daar al eigenlijk niets mee te maken meer en gaat gewoon door.
[Twitter: https://twitter.com/AntonNellCrypto/status/1500405475296296961]
-> Linkjes worden onleesbaar omgezet, maar er staat:
Most notibly
http://yearn.fi (use http://yearn.finance)
http://keep3r.network (use http://thekeep3r.network)
http://multichain.xyz (use http://multichain.org)
http://chainlist.org (lots of people replacing it)
http://solidly.exchange
http://bribe.crv.finance
2/3
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Klopt, maar zoals ik al zei, het is een geforceerde bear dit keer door alle externe factoren, niks van een "normale" run zoals als in de jaren hiervoor. Maar het is crypto.. wat is normaal.. wat is uberhaubt normaal in onze tijd trouwensBTFD schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:19:
[...]
Achteraf is het makkelijk praten helaas, want vorige week zag het er nog heel anders uit met het (ruim) doorbreken van de W MA7 en werden de eerste Lambo’s alweer besteld. Dus op het moment dat daar de eerste tikken werden uitgedeeld, ga ik er standaard vanuit dat @Taro het gebouw alweer verlaten heeft..
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 06-03-2022 11:28 ]
Zero.
Ja klopt, vandaar ook de dump. Yearn.finance was zover ik weet altijd al de officiële pagina, zie ook CoinGecko. Wat het doel/nut van yearn.fi was weet ik niet.Taro schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:20:
[...]
Hij noemt ze wel, maar meer als een redirect ipv het opheffen ervan?
[Twitter]
-> Linkjes worden onleesbaar omgezet, maar er staat:
[...]
Fantom krijgt het er ook aardig van langs. AC was behoorlijk actief daar en onderdeel van the Fantom Foundation. Daar stopt ie ook.
Soort rugpull dus? Of denk ik te simpel.. of te wel btc is wederom king. Had @Verwijderd toch weer gelijkjvel92 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:28:
[...]
Ja klopt, vandaar ook de dump. Yearn.finance was zover ik weet altijd al de officiële pagina, zie ook CoinGecko. Wat het doel/nut van yearn.fi was weet ik niet.
Fantom krijgt het er ook aardig van langs. AC was behoorlijk actief daar en onderdeel van the Fantom Foundation. Daar stopt ie ook.
Zero.
Fantom onder de dollar dca ik misschien wel mee.jvel92 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:28:
[...]
Ja klopt, vandaar ook de dump. Yearn.finance was zover ik weet altijd al de officiële pagina, zie ook CoinGecko. Wat het doel/nut van yearn.fi was weet ik niet.
Heeft de laatste week behoorlijk wat over zich heen gekregen vanwege zijn Solidity project. Wat na maandenlang gehypet te zijn behoorlijk geflopt is en mensen behoorlijk wat geld heeft gekocht. Heb niet alles gevolgd want was carnavallen en daarna paar dagen niet echt met crypto bezig gehouden.Pelox schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:29:
[...]
Soort rugpull dus? Of denk ik te simpel.. of te wel btc is wederom king. Had @Verwijderd toch weer gelijk
Hij heeft wel veel betekend voor DeFi, maar heeft ook een geschiedenis van projecten verlaten of beëindigen. Daarom raak ik zijn projecten ook niet aan
Verwijderd
Pelox schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:29:
[...]
Soort rugpull dus? Of denk ik te simpel.. of te wel btc is wederom king. Had @Verwijderd toch weer gelijk
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 06-03-2022 11:54 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 06-03-2022 12:13 ]
[ Voor 99% gewijzigd door sjorremans op 06-03-2022 12:14 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 06-03-2022 12:14 ]
Ah politieke voorkeuren, altijd fijn, zullen we het weer over crypto zelf hebben?RaptorXS schreef op zondag 6 maart 2022 @ 12:08:
[mbr]** Onnodige opmerking. **[/mbr]
Verwijderd
Alleen erg jammer van die APY op Fantom, niets meer van over.
FTM ook 13%!
nothing stops this train
Mijn BIFI koop laddertje komt in zicht als het zo doorgaat
Als de bear doorzet kun je ze misschien ook wel voor de helft van deze prijs oppikken straks 🙈
when BIFI $800? ik zeg het niet voor nietsLaurens1970 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:07:
[quote]Verwijderd schreef op zondag 6 maart 2022 @ 12:43:
Mijn BIFI koop laddertje komt in zicht als het zo doorgaat![]()
Als de bear doorzet kun je ze misschien ook wel voor de helft van deze prijs oppikken straks 🙈
nothing stops this train
Weet niet wat de fantom apy nu is maar op cronos is die op dit moment nog 20+ maar wordt wel iedere dag wat lager.Verwijderd schreef op zondag 6 maart 2022 @ 12:43:
Alleen erg jammer van die APY op Fantom, niets meer van over.
Verwijderd
Wie zegt dat mijn laddertje daar niet begint?Laurens1970 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:07:
[quote]Verwijderd schreef op zondag 6 maart 2022 @ 12:43:
:fill(white):strip_exif()/f/image/3AQ462IzcHmWNknlyzj5Ez32.png?f=user_large)
Op de weekly vormt nu een inverted hammer (warning of potential price change).
Is dat jullie ook opgevallen en hoe groot hechten jullie waarde aan mocht er echt zo'n inverted hammer vormen?
Inverted hammer incoming! Nu jij weer @YESDave23 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:13:
[Afbeelding]
Is dat jullie ook opgevallen en hoe groot hechten jullie waarde aan mocht er echt zo'n inverted hammer vormen?
Omdat woorden te kort schieten....Dave23 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:13:
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Pfff dikke spuit 11 die inverted hamer..Dave23 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:13:
[Afbeelding]
Prijswijziging is van de week allang geweest
Sec de vorm van een candlestick zegt niet zoveel of eigenlijk helemaal niks. Als je een candlestick gebruikt, is dat wat mij betreft alleen maar als confirmatie van een hoop andere indicatoren zoals s/r levels, volume, vvpr, trendanalyse.Dave23 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:13:
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Alle Fantom coins klappen inelkaar.Kol Nedra schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:05:
DeFi fear nu? BOO is ook in elkaar geklapt![]()
FTM ook 13%!
zeker, minder winst.....HollovVpo1nt schreef op zondag 6 maart 2022 @ 14:35:
Zijn de energie tarieven alleen in Europa geëxplodeerd? Heeft dat invloed op minen?
vooral in europa verwacht ik en vooral in Nederland, ** Knip, dit hoort hier echt niet thuis. **
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 06-03-2022 14:54 ]
nothing stops this train
Was lekker even sinds gisteravond nergens meer crypto aan het bekijken, kan gevaarlijk zijn maar mijn botjes draaien toch lekker door
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
ADA, SOL, FTM, DOT, KSM, LINK, etc. gaan allemaal net zo hard ten onder. Lekker voor -90% oppakken over enige tijd en tijdens de volgende bullrun zetten ze wel weer nieuwe ATH's neer.
Wtf serieus?deurknopje schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:10:
de makers van ftm zijn gestopt , daarom zakt die zo hard.
Je bedoelt: de kopieerders van ETH/ERC20 zijn gestoptdeurknopje schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:10:
[ Voor 71% gewijzigd door Tiepfoud op 06-03-2022 17:31 ]
Fud.deurknopje schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:10:
Ftm =/= andre conjo
ach ik hodl ze verder maar dca toch maar meer alleen in Bitcoin steken?
nothing stops this train
Je ziet gewoon dat alles buiten Bitcoin heel veel kansen biedt, maar er gebeurt uiteindelijk altijd iets waardoor je beter bij BTC had kunnen blijven, tenzij je natuurlijk een goed in- & uitstappunt hebt bepaald en je daadwerkelijk je winst op tijd hebt verzilverd.Kol Nedra schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:41:
Met dit soort FUD (FTM) ga je toch meer twijfelen he in altcoins (ik tenminste)
ach ik hodl ze verder maar dca toch maar meer alleen in Bitcoin steken?
CAKE vind ik ook zo'n mooi voorbeeld: Een enorme rit gemaakt en de staking rewards kunnen nog zoveel goed maken, maar als je op het verkeerde moment hebt gekocht dan weegt dat niet op tegen je verlies:
Nee, niet alles geloven. Van yearn finance is de architect opgestapt en door een stom Twitter bericht van hem is nu een enorme FUD ontstaan.
FTM heeft 40+ developers die gewoon bezig zijn.
:strip_exif()/f/image/8n3wyd7s3O0SX4wIrT2xWWSh.jpg?f=fotoalbum_large)
Hypecoins hebben tijdelijk momentum, maar stap op tijd uit, switch naar de volgende en blijf niet té lang zitten want dat kost je klauwen met geld.
Gaandeweg winst nemen tijdens flinke stijgingen is echt het beste advies.
Al sta ik nu met link quitte qua GAK
Maargoed ik heb veel vertrouwen in LINK, ondanks dat er al veel is terug gegeven en een ath van 55 dollar heeft.
Link koop ik dan ook trouw elke maand bij, samen met btc en eth.
Het lijkt erop dat ik nu een bagholder ben geworden voor RAMP, Cake en BOO?Taro schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:46:
[...]
Je ziet gewoon dat alles buiten Bitcoin heel veel kansen biedt, maar er gebeurt uiteindelijk altijd iets waardoor je beter bij BTC had kunnen blijven, tenzij je natuurlijk een goed in- & uitstappunt hebt bepaald en je daadwerkelijk je winst op tijd hebt verzilverd.
CAKE vind ik ook zo'n mooi voorbeeld: Een enorme rit gemaakt en de staking rewards kunnen nog zoveel goed maken, maar als je op het verkeerde moment hebt gekocht dan weegt dat niet op tegen je verlies:
[Afbeelding]
heb ik er veel inzitten? nee dat valt reuze mee maar wat ik wel geleerd heb is neem optijd winst! (bij deze 3 niet gedaan)
gelukkig heb ik dat wel met SHIB, SOL en THETA gedaan. bij THETA en SHIB beide 100% verkocht terwijl ik bij SOL heb ik ~120% winst genomen en de rest laten staan.
ik zit er pas ook net 13 maanden in, dus heb zeker geleerd en zou ook zeker bij de volgende run vast beter doen
edit: net naar BOO gekeken, die is redelijk weer bij gekomen, dus voornu is het nog goed
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 06-03-2022 18:29 ]
nothing stops this train
In het Defi-topic is het dan ook oorverdovend stil.Taro schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:05:
Ik heb deze al een tijdje niet langs zien komen?
[Afbeelding]
Hebben jullie deze daar ook in staking? Of gewoon puur op de Ledger en verder niks dus geen staking ?
Helder!Taro schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:38:
@Skrunsies Geen staking via de Ledger hier. Die verbind ik bewust verder nergens mee.
Thanks
Nee nergens mee verbonden.Skrunsies schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:37:
@Taro vraagje, of eigenlijk voor iedereen die zijn muntjes op een Ledger heeft staan.
Hebben jullie deze daar ook in staking? Of gewoon puur op de Ledger en verder niks dus geen staking ?
Zero.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/CeFdKAri65e5z1iSntM1UZjN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/edJdw0SG9Z9J8YHV73lG2I01.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DWWN9grDaJZzFyRQ3w8PTIox.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OGFlK7dvvjmTiGV2AgVLGLNQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aT73g3UNDkTQpbeVSvNo396c.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/b1X8qN0ypqjsAQCZc8sytAZf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RjGVJJcOVhhQaSx55wCR8y7O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5Q7VZf6z8yQ5vGb8S2E8RYom.jpg?f=fotoalbum_large)