Ook dit topic gaat niet meer zo heel hard. Alle moonboys die zijn ingestapt nadat coins al 70% van hun ATH hebben gedaan verdwijnen meestal snel zodra ze dik onderwater staan. Zodra coins weer nieuwe ATH's neerzetten wordt het weer druk, zo gaat het iedere cyclus.DaWayne schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:31:
[...]
In het Defi-topic is het dan ook oorverdovend stil.
Hopelijk nog een klein pompje dat we op de weekly iig boven de MA7 sluiten.
Edit: groot pumpje mag natuurlijk ook!
Duidelijk allemaal. Hoe is jullie ervaring/mening om bepaalde muntjes op een Exchange te laten staan door een bearmarket heen. Bijvoorbeeld Kraken?
UberLurker Departement #GG.
Bij mij staat er sowieso niets op een exchange, hoogstens op moment dat ik wat overmaak van bankrekening naar crypto.com en dan gaat het vrijwel altijd meteen door naar de Ethereum chain of een Eth L2 (Arbitrum). Wel beveiligd met een Hardware Wallet uiteraard.Skrunsies schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:07:
Duidelijk allemaal. Hoe is jullie ervaring/mening om bepaalde muntjes op een Exchange te laten staan door een bearmarket heen. Bijvoorbeeld Kraken?
Ik denk dat ik nu mij officieel bagholder mag noemen.
Mijn Dot en KSM blijven daar gewoon in staking staan.Skrunsies schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:07:
En jij hebt net zoals andere crypto collega’s hier je ETH op de Ledger dan niet gekoppeld aan staking oid?jvel92 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:22:
[...]
Bij mij staat er sowieso niets op een exchange, hoogstens op moment dat ik wat overmaak van bankrekening naar crypto.com en dan gaat het vrijwel altijd meteen door naar de Ethereum chain of een Eth L2 (Arbitrum). Wel beveiligd met een Hardware Wallet uiteraard.
Excuses voor al de vragen. Maar probeer mij een beetje op te maken voor een crypto winter die ik nog nooit mee heb gemaakt ( of misschien wel de afgelopen 4 maanden
En probeer dan wat dingetjes te regelen zoals ETH op de ledger ( niet staken ), twijfel alleen nog aan de DOT jes om die op Kraken te laten staan.
UberLurker Departement #GG.
voor mij ook, en ook een klein deel MINALaurens1970 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:23:
[...]
Mijn Dot en KSM blijven daar gewoon in staking staan.
nothing stops this train
Ho ho, tenzij we weer serieus dippen, dan komt iedereen weer onder zijn steen vandaan om REKT te roepen of mee te delen dat ook zijn pf door het putje gaat.PilatuS schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:01:
[...]
Ook dit topic gaat niet meer zo heel hard. Alle moonboys die zijn ingestapt nadat coins al 70% van hun ATH hebben gedaan verdwijnen meestal snel zodra ze dik onderwater staan. Zodra coins weer nieuwe ATH's neerzetten wordt het weer druk, zo gaat het iedere cyclus.
Heb het staan op Poloniex en daar geeft ie aan dat het helemaal niets meer waard is.. €0,00
mijn inleg was ~€30 en is nu €3.86
nothing stops this train
Bulk van mijn ETH staat in een Ethereum 2.0 staking contract via Lido en onlangs ook via Rocketpool. De rest staat gewoon in mijn wallet of een een opties contract.Skrunsies schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:28:
[...]
En jij bent net zoals andere crypto collega’s hier je ETH op de Ledger dan niet gekoppeld aan staking oid?
Excuses voor al de vragen. Maar probeer mij een beetje op te maken voor een crypto winter die ik nog nooit mee heb gemaakt ( of misschien wel de afgelopen 4 maanden)
En probeer dan wat dingetjes te regelen zoals ETH op de ledger ( niet staken ), twijfel alleen nog aan de DOT jes om die op Kraken te laten staan.
Heb mijn Ledger overigens gekoppeld aan MetaMask, dus maak nooit gebruik van de Ledger Live interface. Komt in feite op hetzelfde neer, want het staat gewoon op de blockchain. Je maakt alleen gebruik van een andere interface.
Of je je tokens op een exchange laat staan is een persoonlijke afweging. Ik handel vrijwel niet, dus het gemak van een exchange heb ik niet nodig. En met het oog op decentralisatie, heb ik het liever in eigen beheer.
Metamask hier, te lui om de seed phrase op te zoeken en te gaan kijken. Staat ook nog een flufje TAU in.GioStyle schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:37:
[...]
Heb het staan op Poloniex en daar geeft ie aan dat het helemaal niets meer waard is.. €0,00
CoinMarketCap ziet er tegenwoordig toch ietwat anders uit...
https://coinmarketcap.com/historical/20171217/
https://coinmarketcap.com/historical/20171217/
Nah doe maar niet, er onder is beter voor de short termDeman23 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:04:
Hopelijk nog een klein pompje dat we op de weekly iig boven de MA7 sluiten.
Jij hebt zeker nog wat vieze fiat stand-by ?😜tomtom901 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:56:
[...]
Nah doe maar niet, er onder is beter voor de short term
Voornamelijk voorstander van een spring cleanup in al die alts.
oh, die kant op - ja, dat klopt dan wel. Hoewel je in sommige gevallen beter stables naar Cronos kan brengen. Maar ik dacht dat de andere kant op werd bedoeld.Darrell schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:43:
[...]
Op binance kan je bifi alleen met bep20 withdrawen voor zover ik kon zien.
Welke route had jij voorgesteld om bifi van binance naar cronos te krijgen?
Ledger = overal los van, geen staking dus.Skrunsies schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:37:
@Taro vraagje, of eigenlijk voor iedereen die zijn muntjes op een Ledger heeft staan.
Hebben jullie deze daar ook in staking? Of gewoon puur op de Ledger en verder niks dus geen staking ?
Voor wat er op de Ledger staat: we gaan misschien moon of zeer waarschijnlijk rekt.
Daar gaat een paar procentjes apy geen noemenswaardig verschil in maken, toch? Laat staan dat het 't risico waard is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hoor hier weer veel misverstanden m.b.t. staking via de ledger. Het staken is namelijk net zo veilig als het niet staken. Ik ben aan het staken via de ledger maar de ledger zelf is niet aangesloten. Deze ligt op een veilige plaats. Je keys staan op de ledger maar je tokens staan op de blockchain. Dat is hetzelfde als je er voor kiest om niet te staken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja en nee.zwembroek schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:29:
Ik hoor hier weer veel misverstanden m.b.t. staking via de ledger. Het staken is namelijk net zo veilig als het niet staken. Ik ben aan het staken via de ledger maar de ledger zelf is niet aangesloten. Deze ligt op een veilige plaats. Je keys staan op de ledger maar je tokens staan op de blockchain. Dat is hetzelfde als je er niet voor kiest om te staken.
Je tokens staan inderdaad in beide gevallen op de blockchain (dus niet op je Ledger) en je private keys staan in beide gevallen op je Ledger.
Maar als je je tokens gaat staken, dan doe je dat in een smart contract. Op dat moment loop je smart contract risico. Dat risico loop je niet als je het alleen naar de blockchain wallet (met je private key op de Ledger) stuurt en je doet niet aan staken.
iemand ervaring met dual asset mining? wel een zeer prima rendement namelijk.
nu niet interessant om het te activeren (want ik verwacht dat koers gaat stijgen), maar stel bitcoin zit tegen resistance aan ~44k is het misschien een goed idee om het te doen om zo meer bitcoin te krijgen, wel hopende dat het rejected wordt anders zit je met die vieze usdt ^^
dit bedoel ik:
https://www.bybit.com/en-US/earn/dual-asset-mining/
volgens mij heeft Binance het ook
nu niet interessant om het te activeren (want ik verwacht dat koers gaat stijgen), maar stel bitcoin zit tegen resistance aan ~44k is het misschien een goed idee om het te doen om zo meer bitcoin te krijgen, wel hopende dat het rejected wordt anders zit je met die vieze usdt ^^
dit bedoel ik:
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 06-03-2022 21:42 ]
nothing stops this train
Maar hoe groot is dat risico? Stel de collator waar je de tokens staked gaat offline en laat niks meer van zich horen. Dan wordt het smart contract ontbonden en gaan je tokens weer terug in je wallet.jvel92 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:33:
[...]
Ja en nee.
Je tokens staan inderdaad in beide gevallen op de blockchain (dus niet op je Ledger) en je private keys staan in beide gevallen op je Ledger.
Maar als je je tokens gaat staken, dan doe je dat in een smart contract. Op dat moment loop je smart contract risico. Dat risico loop je niet als je het alleen naar de blockchain wallet (met je private key op de Ledger) stuurt en je doet niet aan staken.
Ben niet bekend met collator, is DOT gerelateerd?zwembroek schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:38:
[...]
Maar hoe groot is dat risico? Stel de collator waar je de tokens staked gaat offline en laat niks meer van zich horen. Dan wordt het smart contract ontbonden en gaan je tokens weer terug in je wallet.
Bij smart contract risico moet je bijvoorbeeld denken aan een fout in de code, die misbruikt wordt en waardoor vervolgens het smart contract leeg getrokken wordt. Je kunt dan nog een Ledger gebruikt hebben, maar je bent je tokens wel kwijt.
Daarom altijd via een betrouwbare partij doen en eventueel spreiden.
Dotsama ecosysteem ja.jvel92 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:55:
[...]
Ben niet bekend met collator, is DOT gerelateerd?
Bij smart contract risico moet je bijvoorbeeld denken aan een fout in de code, die misbruikt wordt en waardoor vervolgens het smart contract leeg getrokken wordt. Je kunt dan nog een Ledger gebruikt hebben, maar je bent je tokens wel kwijt.
Daarom altijd via een betrouwbare partij doen en eventueel spreiden.
Misschien werkt dat weer iets anders. Ik zal me er nog eens in verdiepen.
Zowel DOT als KSM zetten een bescheiden sprintje in laatste paar uur tov BTC. Eens kijken wat daarachter zit.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
16 maart zal de FED weer wat melden en als ze hawkish zijn, zal er een crash volgen op de aandelenbeurs en btc waarschijnlijk naar ±32k. Als ze dovish bericht melden, verwacht een goeie moon. Tot die tijd lijkt het mij "logisch" dat we soort van horizontaal gaan.Taro schreef op zondag 6 maart 2022 @ 23:26:
BTC/RUB is erg dicht bij een nieuwe ATH:
[Afbeelding]
Bullish bounce op de 1D MA7:
[Afbeelding]
En ook BTC, maar dan vs USD:
[Afbeelding]
* hawkish is negatief en zal betekenen dat ze Quantitive Tightning (verkrappen van de dollar valuta) gaan uitvoeren door geen staatsobligaties te kopen, maar verkopen, en dus effectief verbranden van gedrukt geld. Maar goed, 25 basis punten is 0,25% rente verhoging.
[ Voor 10% gewijzigd door Qunix op 06-03-2022 23:37 ]
Ahaa, we krijgen een dump als weekafsluiter.
Zero.
RektXqlus1ve schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:33:
[...]
Ho ho, tenzij we weer serieus dippen, dan komt iedereen weer onder zijn steen vandaan om REKT te roepen of mee te delen dat ook zijn pf door het putje gaat.
Zou wat zijn als deze week ook nog eens rood eindigt..Pelox schreef op maandag 7 maart 2022 @ 00:10:
Ahaa, we krijgen een dump als weekafsluiter.
Of ze zijn zogenaamd ineens uitgestapt want “ze zagen deze dip aan komen”Xqlus1ve schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:33:
[...]
Ho ho, tenzij we weer serieus dippen, dan komt iedereen weer onder zijn steen vandaan om REKT te roepen of mee te delen dat ook zijn pf door het putje gaat.
Heet het daar geen Dual Investment? Heb ik wel naar gekeken maar leek me te mooi om waar te zijn en ik zag t addertje niet zo snel.Kol Nedra schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:36:
iemand ervaring met dual asset mining? wel een zeer prima rendement namelijk.
dit bedoel ik:
Of ben ik gewoon te bang/negatief?
Ik lul ook zomaar wat
How low, how low can we go. Het is wel weer een shitshow. Alles hodl, ik flikker alleen die FTM de deur uit. 
En uiteraard een flufje BTC om die lager weer op te pikken. Everybody loves BTC
Het blauwe lijntje op de 1W komt wel weer akelig dichtbij. Als we daar doorheen vallen...
edit: lichtpuntje.... je zal maar Russische aandelen hebben
https://www.cbsnews.com/n...from-s-p-dow-jones-index/
En uiteraard een flufje BTC om die lager weer op te pikken. Everybody loves BTC
Het blauwe lijntje op de 1W komt wel weer akelig dichtbij. Als we daar doorheen vallen...
edit: lichtpuntje.... je zal maar Russische aandelen hebben
https://www.cbsnews.com/n...from-s-p-dow-jones-index/
[ Voor 39% gewijzigd door sh4d0wman op 07-03-2022 04:40 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Iets met bloed door de straten en kopen, hoe zit het met die fear & greed index?
Zero.
Pelox schreef op maandag 7 maart 2022 @ 07:16:
Iets met bloed door de straten en kopen, hoe zit het met die fear & greed index?
:strip_exif()/f/image/zgWvMCp7dQ0Ji2AWhP1nDlqG.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus tja kopen bij extreme fear en verkopen bij extreme greedy no?
Ik snap het spelletje wel, maar beide kanten op koop en verkoop ik meestal veel en veel te vroeg. Langer op mijn handen zitten dus.Joosie200 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 07:26:
[...]
[Afbeelding]
Dus tja kopen bij extreme fear en verkopen bij extreme greedy no?
Zero.
Vervelende is dat we geen werkende glazen bol hebben, denk je dat je de dip gekocht heb, blijft hij dippenPelox schreef op maandag 7 maart 2022 @ 07:46:
[...]
Ik snap het spelletje wel, maar beide kanten op koop en verkoop ik meestal veel en veel te vroeg. Langer op mijn handen zitten dus.
Iets met time in the market vs timing the market was dat toch.
Ik vind het meer de vorm van een pleeborstel hebben voor mijn shitcoins.Dave23 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:13:
[Afbeelding]
Op de weekly vormt nu een inverted hammer (warning of potential price change).
Is dat jullie ook opgevallen en hoe groot hechten jullie waarde aan mocht er echt zo'n inverted hammer vormen?
Ik heb zo'n vermoeden dat de AEX deze week ook nog flinke klappen gaat krijgen.
De Amsterdamse beurs gaat de handelsweek naar verwachting in het donkerrood van start. Futures op de AEX index wezen ongeveer een uur voor de beursgong op een verlies van ruim anderhalf procent.
Vrijdag daalde de AEX al bijna 5 procent naar 671,81 punten, waardoor de index op het punt staat om in een 'bear market' terecht te komen, ofwel een daling van meer dan 20 procent ten opzichte van de hoogste stand ooit, die werd neergezet op 18 november vorig jaar.
De Amsterdamse beurs gaat de handelsweek naar verwachting in het donkerrood van start. Futures op de AEX index wezen ongeveer een uur voor de beursgong op een verlies van ruim anderhalf procent.
Vrijdag daalde de AEX al bijna 5 procent naar 671,81 punten, waardoor de index op het punt staat om in een 'bear market' terecht te komen, ofwel een daling van meer dan 20 procent ten opzichte van de hoogste stand ooit, die werd neergezet op 18 november vorig jaar.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
- time is on our sideXqlus1ve schreef op maandag 7 maart 2022 @ 07:59:
[...]
Vervelende is dat we geen werkende glazen bol hebben, denk je dat je de dip gekocht heb, blijft hij dippen![]()
Iets met time in the market vs timing the market was dat toch.
- the price is just noise
- receding hair pattern
- rekt
Darrell schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:43:
[...]
- time is on our side
- the price is just noise
- receding hair pattern
- rekt
Zero.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik zie het meer als een visdraad met wat aas eraan om de bear te lokken zodat de bulls hem op de horens kunnen nemen en daarna vertrappelen, weg ermee.
En dat zien we ook aan de koers, hartstikke bullish alles.
Mijn vriendin mompelde vanmorgen iets over ontkenningsfase en manisch gedrag, geen idee wat ze bedoelde maar wat gaan jullie van al jullie dikke vette gains kopen?
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 07-03-2022 09:24 ]
Verwijderd
Een pallet met zakken gedroogde bonen.YES schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:24:
[...]
Ik zie het meer als een visdraad met wat aas eraan om de bear te lokken zodat de bulls hem op de horens kunnen nemen en daarna vertrappelen, weg ermee.
En dat zien we ook aan de koers, hartstikke bullish alles.
Mijn vriendin mompelde vanmorgen iets over ontkenningsfase en manisch gedrag, geen idee wat ze bedoelde maar wat gaan jullie van al jullie dikke vette gains kopen?
Alle stonks door het putje behalve Shell (die een megablunder gemaakt heeft door olie te kopen van Rusland voor een schijtprijs), Dit beidt weinig bullish nieuws voor cryptosjorremans schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:43:
Ik heb zo'n vermoeden dat de AEX deze week ook nog flinke klappen gaat krijgen.
Aan de andere kant, naast crypto nog ook nog maar wat extra geld naar de 2 ETF's bij fitvermogen overmaken deze weekXqlus1ve schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:30:
[...]
Alle stonks door het putje behalve Shell (die een megablunder gemaakt heeft door olie te kopen van Rusland voor een schijtprijs), Dit beidt weinig bullish nieuws voor crypto
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zie 2 scenarios:
- mijn crypto verdubbelt vanaf dit punt en ik ben weer break-even.
- ik haal de zomer niet dankzij meneer Putin.
[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 07-03-2022 09:41 ]
Zijn we nu allemaal BIFI bagholders geworden?
Crypto gaat door het putje, ondertussen zien de charts van tarwe (Ticker: ZW1! 7%) en gas (Ticker: TTF1! 19%) futures eruit als illiquide shit coins in een bull market. Tarwe futures al meerdere dagen te maken met een limit up, oftewel maximale stijging op een dag bereikt.
*aai over de bol*fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:40:
Ik zie 2 scenarios:In het laatste geval heb ik crypto ook niet meer nodig. Win win dus.
- mijn crypto verdubbelt vanaf dit punt en ik ben weer break-even.
- ik haal de zomer niet dankzij meneer Putin.
Waarom megablunder ?Xqlus1ve schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:30:
[...]
Alle stonks door het putje behalve Shell (die een megablunder gemaakt heeft door olie te kopen van Rusland voor een schijtprijs), Dit beidt weinig bullish nieuws voor crypto
APY van 7,6%BTC100K2021 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:53:
[...]
Als je kijkt naar het volume zou ik zeggen dat 90% van de munten wordt gehodl door dit topic
jvel92 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:52:
Crypto gaat door het putje, ondertussen zien de charts van tarwe (Ticker: ZW1! 7%) en gas (Ticker: TTF1! 19%) futures eruit als illiquide shit coins in een bull market. Tarwe futures al meerdere dagen te maken met een limit up, oftewel maximale stijging op een dag bereikt.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/2SSM1DV2yLGMSfXrJlUTlmvb.jpg?f=fotoalbum_large)
Zal geleidelijk gaan natuurlijk
En wat kijkt ze fris uit de ogen.....
Valt mij nog mee waar BTC op staan na alle berichten om BTC maar te boycotten want Rusland ..
Wel weer een triest momentje dat Binance zelfs Russische accounts blokkeert
Russische accounts van figuren die op de sanctie-lijst staan bedoel je.Slux schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:01:
Valt mij nog mee waar BTC op staan na alle berichten om BTC maar te boycotten want Rusland ..
Dat is wel even een verschil. En positief anders wordt jouw account straks ook opgeheven, wanneer Binance volledig mag stoppen. Regulering is goed, want dit betekent dat crypto niet meer weg gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 07-03-2022 10:06 ]
Ze zijn niet heel nauwkeurig met blokkeren want een kennis van kan er ook niet meer bij en die staat echt niet op een sanctie lijst.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:05:
[...]
Russische accounts van figuren die op de sanctie-lijst staan bedoel je.
Dat is wel even een verschil. En positief anders wordt jouw account straks ook opgeheven, wanneer Binance volledig mag stoppen.
Hier weer tekst en uitleg waar ook Binance zich aan moet houden/voldoen.Slux schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:01:
En die weet zeker dat het daardoor komt en niet door een of andere andere reden? anders zou hij gewoon support moeten kunnen aanroepen toch?Slux schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:07:
[...]
Ze zijn niet heel nauwkeurig met blokkeren want een kennis van kan er ook niet meer bij en die staat echt niet op een sanctie lijst.
Hij kreeg een mailtje waarin stond dat zijn account geblokkeerd was wegens dubieuze transacties, support gaf aan dat het door bepaalde sancties komt, ze zijn het verder aan het uitzoeken.malarkan schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:09:
[...]
En die weet zeker dat het daardoor komt en niet door een of andere andere reden? anders zou hij gewoon support moeten kunnen aanroepen toch?
Er wordt ook niet voor niets gezegd: not your keys, not your coins.
Ontwikkelingen van de laatste weken hebben voor mij echt enorm duidelijk gemaakt wat het belang van decentralisatie is. Je wilt op een Exchange echt geen geld hebben staan, dat je niet bereid bent om te verliezen of tijdelijk geen toegang tot te hebben.
Ontwikkelingen van de laatste weken hebben voor mij echt enorm duidelijk gemaakt wat het belang van decentralisatie is. Je wilt op een Exchange echt geen geld hebben staan, dat je niet bereid bent om te verliezen of tijdelijk geen toegang tot te hebben.
Liever dat ze even te streng zijn en na tussenkomst Support weer accounts openen dan andersom. Van mijn 2 kennissen die Binance gebruiken in Rusland had er eentje ook een blocked account (inmiddels weer vrijgegeven) en de ander had nergens last van.Slux schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:14:
[...]
Hij kreeg een mailtje waarin stond dat zijn account geblokkeerd was wegens dubieuze transacties, support gaf aan dat het door bepaalde sancties komt, ze zijn het verder aan het uitzoeken.
Ik vind dit toch wel een lastige, want het toornt een beetje aan het onschuldig tot het tegendeel bewezen is credo..Ngangatar schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:22:
[...]
Liever dat ze even te streng zijn en na tussenkomst Support weer accounts openen dan andersom. Van mijn 2 kennissen die Binance gebruiken in Rusland had er eentje ook een blocked account (inmiddels weer vrijgegeven) en de ander had nergens last van.
Aan de andere kant, als je de individuen die op een santielijst staan wil blokken moet je snel zijn anders zijn de funds misschien al weg en krijg je als Binance zijnde wellicht gezeik.
Dit staat overigens los van of en zo ja welke Russen je aan moet pakken om de oorlog in Oekraïne, dat is sowieso al een hele moeilijke kwestie vind ik.
is je bank ook leeg dan? 🥲jvel92 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:22:
ik vertrouw Binance iets meer dan de Rabobank
nothing stops this train
Verwijderd
ik kijk uit naar de tijd wanneer je geld even veilig op een exchange staat als op een gewone spaarrekening (depositogarantie)..jvel92 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:22:
Verwijderd
Ik vertrouw cash geld nog net iets meer momenteel.Kol Nedra schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:26:
[...]
is je bank ook leeg dan? 🥲
En dat zegt wel wat.
Want fiat fan ben ik zeker niet.
Tuurlijk is het lastig, maar als je op basis van criteria gaat blocken, dan zullen er altijd randgevallen zijn.YES schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:26:
[...]
Ik vind dit toch wel een lastige, want het toornt een beetje aan het onschuldig tot het tegendeel bewezen is credo..
Aan de andere kant, als je de individuen die op een santielijst staan wil blokken moet je snel zijn anders zijn de funds misschien al weg en krijg je als Binance zijnde wellicht gezeik.
Dit staat overigens los van of en zo ja welke Russen je aan moet pakken om de oorlog in Oekraïne, dat is sowieso al een hele moeilijke kwestie vind ik.
Jaapio vertrouwt cash meer dan crypto, bear market confirmed.
@Verwijderd kies jij nu die fiat (fysiek cash) boven BIFI en Butcoin? 👀YES schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:31:
nothing stops this train
Nee, maar wel gespreid. Exchanges zijn de nieuwe banken. De CEO van Kraken heeft paar weken terug zelf nog aangegeven dat het verstandig is om je coins in je eigen wallet te bewaren. Heb die tweet destijds ook gedeeld hier.Kol Nedra schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:26:
[...]
Als je denkt dat je geld op een exchange veiliger is dan bij een bank, dan heb je de hele gedachte achter BTC en crypto niet helemaal begrepen.
Vertrouwen is goed, controle is beter.Kol Nedra schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:26:
[...]
Peter Gillis (of Lenin
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 07-03-2022 10:44 ]
Verwijderd
Haha dat zeg ik niet. Ik vertrouw Bitcoin boven crypto en het Bitcoin netwerk boven fiat, banken en exchangesYES schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:31:
Echter heb ik liever wat cash in huis op het moment dat digitaal betalingsverkeer plat wordt gelegd met DDOSjes en half Nederland in paniek bij de pinautomaat staat.
Sssst, ik probeer ook maar een beetje de boel op te naaien hier.Verwijderd schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:51:
[...]
Haha dat zeg ik niet. Ik vertrouw Bitcoin boven crypto en het Bitcoin netwerk boven fiat, banken en exchanges
Echter heb ik liever wat cash in huis op het moment dat digitaal betalingsverkeer plat wordt gelegd met DDOSjes en half Nederland in paniek bij de pinautomaat staat.
daar ben ik ook al op voorbereid 👍Verwijderd schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:51:
[...]
Haha dat zeg ik niet. Ik vertrouw Bitcoin boven crypto en het Bitcoin netwerk boven fiat, banken en exchanges
maar idd als alles plat ligt is er paniek!
vooral bij Henk en Ingrids die opeens niet meer kunnen Appen of op hun facebook kunnen inloggen 🥲
ik zat trouwens te denken om een regenton aan te schaffen en die ook helemaal volgooien met drinkwater, kun je zeker lang vooruit.
en nee ik heb geen bunker in mijn achtertuin 🤣
nothing stops this train
Ik heb zo'n regenton met geld, maar water is inderdaad ook een goed idee.Kol Nedra schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:03:
[...]
daar ben ik ook al op voorbereid 👍
vooral bij Henk en Ingrids die opeens niet meer kunnen Appen of op hun facebook kunnen inloggen 🥲
ik zat trouwens te denken om een regenton aan te schaffen en die ook helemaal volgooien met drinkwater, kun je zeker lang vooruit.
Of gewoon laten vullen met regenwater en een waterfilter kopen.. Moeten we alleen geen rare stofjes in het regenwater krijgenKol Nedra schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:03:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Er is ook goed nieuws, de dollar wordt steeds sterker t.o.v. de euro.
Wanneer pariteit
Wanneer pariteit
ja toch en kopen bij bol.com of bij boerenbond met je cdc kaart, krijg je ook nog eens cashback voor terug 🥲fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:07:
[...]
Ik heb zo'n regenton met geld, maar water is inderdaad ook een goed idee.
nothing stops this train
Ja… ik heb de Bitvavo EURO orders die ik al 6 weken heb staan flink aan moeten passen naar de juiste dollar targets. Mega rekt die Euro!RaptorXS schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:11:
Er is ook goed nieuws, de dollar wordt steeds sterker t.o.v. de euro.
Wanneer pariteit
ik heb niet veel aandelen maar bij DEGIRO laten ze ook zien met winst/verlies met valuta.AlterBridge schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:30:
[...]
Ja… ik heb de Bitvavo EURO orders die ik al 6 weken heb staan flink aan moeten passen naar de juiste dollar targets. Mega rekt die Euro!
zo heb ik bij een Amerikaanse aandeel ook een winst % met dollar/euro verschil in wisselkoers...
ach fiat......waar gaat het heen 😌
nothing stops this train
Verwijderd
Heb hier een 100 liter ton staan, gewoon aan de regenpijp. Als je dat water filtert en daarna goed kookt voor inname is het in principe drinkbaar. Mochten de signalen donkerder worden dan kan er altijd nog een groter vat bij. Maar laten we er maar vanuit gaan dat we die gewoon weer gaan gebruiken voor de pepers en tomatenKol Nedra schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:03:
[...]
daar ben ik ook al op voorbereid 👍
Misschien nog een dynamo op de regenpijp klappen en met die stroom Bitcoin minen
Ik heb overigens niet de illusie dat het allemaal gaat helpen als de pleuris echt uitbreekt in de wereld. Dan moeten we helaas gewoon maar accepteren dat we onze fijnste en meest luxe jaren hebben gekend. Aanpassen is tenslotte overleven.
Maarja dat zien we dan wel weer
Voorlopig is het fijn om lekker rekt te gaan in de crypto, vertrouwd als vanouds. When sub 20k? Kunnen er weer wat waardeloze euro's in.
En vertrouw je goud meer dan cash? Vertrouw je zilver even veel als goud?Verwijderd schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:29:
[...]
Ik vertrouw cash geld nog net iets meer momenteel.
En dat zegt wel wat.
Want fiat fan ben ik zeker niet.
Verwijderd
Als het zover komt dat je fysiek goud nodig hebt dan doet er weinig meer toeQunix schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:44:
[...]
En vertrouw je goud meer dan cash? Vertrouw je zilver even veel als goud?
Overigens ben ik geen expert ofzo, grote kans dat ik na 3 dagen zonder internet gewoon dood lig te gaan op straat.
Een panik room met supplies voor 10 jaarYES schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:24:
[...]
Ik heb er een klein beetje verstand van: je kan prima een week zonder eten, maar zonder internet hou je het hooguit drie dagen vol inderdaadVerwijderd schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:49:
[...]
Als het zover komt dat je fysiek goud nodig hebt dan doet er weinig meer toe![]()
Overigens ben ik geen expert ofzo, grote kans dat ik na 3 dagen zonder internet gewoon dood lig te gaan op straat.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Er schieten wat Mad Max-beelden door mijn hoofd. Ik zit hier met zo'n 1500 liter aan capaciteit voor regenwater.
Dan ga ik op een van die tonnen staan, en dan zet ik af en toe een van die kraantjes open voor het volk.
Ontopic: ik zag van het weekend dat er nog wat Euro's op Kraken staan. Volgens mij kan ik die inmiddels ook beter naar USD omzetten. Soort van kiezen tussen 2 kwaden.
Dan ga ik op een van die tonnen staan, en dan zet ik af en toe een van die kraantjes open voor het volk.
Ontopic: ik zag van het weekend dat er nog wat Euro's op Kraken staan. Volgens mij kan ik die inmiddels ook beter naar USD omzetten. Soort van kiezen tussen 2 kwaden.
Luchtalarm allemaal de schuilkelders in....
Lol nu we toch weer letterlijk oftopic zitten, hier de top 3 wat je nodig heb in doemtijden;
1. Goud (waarschijnlijk werkelijkheid)
2. Water (Waterworld)
3. Olie (Mad max)
Hiermee overleef je dit soort barre omstandigheden haha. Aan crypto heb je geen ene pepernoot meer aan
1. Goud (waarschijnlijk werkelijkheid)
2. Water (Waterworld)
3. Olie (Mad max)
Hiermee overleef je dit soort barre omstandigheden haha. Aan crypto heb je geen ene pepernoot meer aan
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/NGLbmh1vAG2lphVqMqbPaAed.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NIVCYVINlon1hwr5z5c6yDIx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NbTms0vWNQ1gawPlS0SqgLkQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GVn4LL8MEmdzHkRyI8AlP2ly.jpg?f=fotoalbum_large)