Orders staan al 6 weken te rotten op 26800 en 31400 ongeveer xDKol Nedra schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:34:
nog ff en we zitten weer in de 33k-35k EUR zone!
Dan moet die 31400 allang gehit zijn...AlterBridge schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:44:
[...]
Orders staan al 6 weken te rotten op 26800 en 31400 ongeveer xD
En dat was de 40k$.. mooi.. even alle lucht uit die alts pompen, op naar 33-30k$. Shorts lopen nog steeds mee vanaf 42-43k$
Dollars mijn vriend.
33nogwat was de low in januari
Wat een shitshow is dat crypto toch ook weer, voor de 2e keer keihard gefaald om de 45-46k te breken.
Ben benieuwd of 37k als support gaat houden, anders weer lekker terug naar de 32-35k regionen 🚀
Ben benieuwd of 37k als support gaat houden, anders weer lekker terug naar de 32-35k regionen 🚀
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
We komen zo akelig dicht bij de 35K EUR in de buurt. Dan word mijn eerste buy order gehit. Volgende staat op 30,5K EUR maar eigenlijk hoop ik niet dat we die nog gaan halen binnenkort.
@YES ik tag je even om te laten zien dat ik het weer over euro's heb. En heb ook nog een plaatje voor je:
/f/image/mD74ujW0q8skIWSfoCoZvlzJ.png?f=fotoalbum_large)
@YES ik tag je even om te laten zien dat ik het weer over euro's heb. En heb ook nog een plaatje voor je:
/f/image/mD74ujW0q8skIWSfoCoZvlzJ.png?f=fotoalbum_large)
Die poste ik gisteren (of eergisteren?) al, je bent laat met de shit show
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Zojuist maar even gedeeltelijk uitgestapt na een recordwinst van 70% op 1 asset (doel is nog steeds x2, maar omdat het momenteel eventjes dipt, is het simpelweg erg makkelijk om een kratje bier extra te scoren aan winst)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Jij was ook nog maar de 38ste ofzoLankHoar schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 21:28:
[...]
[ Voor 51% gewijzigd door StevenzeN op 04-03-2022 21:50 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Weet niet hoe jij je geld verdient, maar normaal stop je ergens energie in om er fiat uit te krijgen...mentalozzie schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:39:
[...]
Heb ook een tijdje Ethereum gemined met mijn gaming PC. Wel wat geld mee verdiend maar voelde mij er te schuldig over omdat ik nu niet eens zonnepanelen heb. Beetje zonde van het stroom.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
GLMR gaat de tegenovergestelde richting op momenteel... Bizar muntje
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gewoon dikke tech jonge.Vis schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 22:14:
[...]
GLMR gaat de tegenovergestelde richting op momenteel... Bizar muntje
Als ik af en toe hier kijk zie ik dat er behoorlijk wat reacties zijn geplaatst. Als het er echt te veel zijn dan skip ik ze en plaats ik direct wat ik wil plaatsen zonder door alle posts te lezen.LankHoar schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 21:28:
[...]
Maar het is eigenlijk een oud plaatje van de vorige bullrun
CZ komt met prima statement over Rusland en de sancties in crypto context: https://www.binance.com/e...crypto-421499824684903532
Hopelijk valt het mee, maar de huidige ontwikkelingen + koers zouden maar zo eens heel erg bearish kunnen zijn: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"Arfalas schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:26:
Pfff, HODL!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Even niet kijken en al onder de 39k zitten, nee lekker dagje zo pfff 😂 triest weer dit
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Lugano (in zuid Zwitserland) accepteert bitcoin (en Tether) als betaalmiddel en kan ook belasting mee betaald worden. Ze gaan een hub maken, wat El Salvador ook doet. Ze gaan beginnen met 100% groen minen. Ze bieden visa's aan om decentraal technieken te studeren aan studenten wereldwijd. En ze organiseren ook een event met een knipoog naar WEF.
[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 04-03-2022 23:55 ]
De vorige keer dat we de weerstand doorbraken kwam er een covid variant uit zuid-afrika en pleurde we direct weer de ellende in. Nu weer zo goed als door de weerstand en vallen ze een kerncentrale aan. Tja, je bedenkt het niet. De volgende keer dat we weer uit het negatieve kanaal lijken te bouncen pleuren ze een atoombom in je nek.
Zero.
1 voordeel. Dat is dan ook gelijk de laatste keer dat we nog naar deze koers hoeven te kijken.Pelox schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:38:
De vorige keer dat we de weerstand doorbraken kwam er een covid variant uit zuid-afrika en pleurde we direct weer de ellende in. Nu weer zo goed als door de weerstand en vallen ze een kerncentrale aan. Tja, je bedenkt het niet. De volgende keer dat we weer uit het negatieve kanaal lijken te bouncen pleuren ze een atoombom in je nek.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Hey jongens, was gezellig!
Tot de volgende bull
Tot de volgende bull
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Denk je echt dat er kans is dat we de 20K waardes op gaan zoeken binnenkort? En ik denken dat ik met mijn 35K regio buy orders goed zou zitten voor de volgende run.PilatuS schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:30:
Indien we de komende maanden verder blijven zakken en toch weer iets van een bearmarket doen, dan is het volgende interessant.
[Afbeelding]
In het verleden heeft BTC tijdens een bearmarket altijd -80% gedaan of meer. Zeg 70k -80% zit je op 14k als low. Verder geen idee hoor, maar vreemd zou het echt niet zijn.LankHoar schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:45:
[...]
Denk je echt dat er kans is dat we de 20K waardes op gaan zoeken binnenkort? En ik denken dat ik met mijn 35K regio buy orders goed zou zitten voor de volgende run.
Edit: Binnenkort zeg ik sowieso niet hoor. Indien een bearmarket kan je maar zo een jaar tot 2 jaar verder zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 04-03-2022 23:50 ]
Stijging is procentueel veel minder deze run dus hopelijk de daling ook, maar ik geloof niet in die theorieën en al helemaal niet in deze tijd. Valt echt niks over te zeggen.PilatuS schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:47:
[...]
In het verleden heeft BTC tijdens een bearmarket altijd -80% gedaan of meer. Zeg 70k -80% zit je op 14k als low. Verder geen idee hoor, maar vreemd zou het echt niet zijn.
Zero.
Ik heb mijn 35K EUR order er maar uitgehaald. Die van 30,5K EUR laat ik staan. En heb er nog 1 op 25K EUR gezet. Geeft me in dit geval iets meer gevoel van veiligheid. En mocht er eerder weer een bull run komen dan maar wat duurder inkopen en iets minder sats.PilatuS schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:47:
[...]
In het verleden heeft BTC tijdens een bearmarket altijd -80% gedaan of meer. Zeg 70k -80% zit je op 14k als low. Verder geen idee hoor, maar vreemd zou het echt niet zijn.
Edit: Binnenkort zeg ik sowieso niet hoor. Indien een bearmarket kan je maar zo een jaar tot 2 jaar verder zijn.
Ik ben ook niet van de lange termijn hoor en het boeit mij ook niet. Het is puur een idee dat plaatje dat ik heb gepost, meer niet. Maar een gek idee is het zeker niet.Pelox schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:49:
[...]
Stijging is procentueel veel minder deze run dus hopelijk de daling ook, maar ik geloof niet in die theorieën en al helemaal niet in deze tijd. Valt echt niks over te zeggen.
Misschien is het nu anders nu BTC meer mainstream is geworden. Misschien is de low hoger door een minder grote stijging, misschien gaan we niet eens meer een echte bearmarket zien. Ik weet het ook niet, maar -80% hebben we in het verleden gezien dus het kan prima nu ook weer, dat is alles.
Doe vooral je eigen ding hoor. Ik post een idee, meer niet. Ik heb geen idee of het zo zal gaan, ik geef puur de mogelijkheid aan, meer niet. BTC is mogelijk meer volwassen geworden en het verleden geeft zeker niet altijd de toekomst aan. Dat plaatje is puur pakken hoe het de vorige keer ging en toepassen op het heden. Indien een bearmarket kan je maar zo makkelijk een jaar verder zijn voor we weer echt omhoog gaan, maar of we een bearmarket doen, niemand die het weet. Wat ik post moet je zien als een idee, meer niet. Ik trade zelf op minuten tot uren maximaal.LankHoar schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:52:
[...]
Ik heb mijn 35K EUR order er maar uitgehaald. Die van 30,5K EUR laat ik staan. En heb er nog 1 op 25K EUR gezet. Geeft me in dit geval iets meer gevoel van veiligheid. En mocht er eerder weer een bull run komen dan maar wat duurder inkopen en iets minder sats.
Volgens mij slaap je al want je droomt
Even als toevoeging op die post. Ik zou het voornamelijk zien als: Mochten we in de onderste zone komen, dan zou dat mogelijk een hele goede kans zijn. Maar nogmaals, niemand die het weet, het blijft een idee op basis van vorige resultaten en iedereen kent de zin wel over resultaten uit het verleden
Zoals altijd is natuurlijk alles mogelijk, er speelt enorm veel mee. Zowel positief als negatief is er van alles mogelijk dat heel goed of heel slecht voor BTC kan zijn. Het hele verhaal is niets meer dan kijken of we een bearmarket gaan krijgen met langdurige sideways actie waar we mogelijk een herhaling van het verleden te zien krijgen. Exact zoals het verdelen zal het waarschijnlijk toch niet gaan.
Zoals altijd is natuurlijk alles mogelijk, er speelt enorm veel mee. Zowel positief als negatief is er van alles mogelijk dat heel goed of heel slecht voor BTC kan zijn. Het hele verhaal is niets meer dan kijken of we een bearmarket gaan krijgen met langdurige sideways actie waar we mogelijk een herhaling van het verleden te zien krijgen. Exact zoals het verdelen zal het waarschijnlijk toch niet gaan.
Halleau,
Waarom dump?
Vriendelijke groet,
Roderick
Waarom dump?
Vriendelijke groet,
Roderick
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Heeeyj,Jedi_Pimp schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 00:22:
Halleau,
Waarom dump?
Vriendelijke groet,
Roderick
FUD.
Grtz,
Internet Moraalridder
Wat de fuck.. waarom deze belachelijke panic sell???
Mensen bang dat de kernreactoren gaan ontploffen?
Zij weten zeker niet dat deze zijn ontworpen tegen een directe vliegtuig crash, aardbevingen, tsunami's etc..
Zij weten zeker niet dat deze zijn ontworpen tegen een directe vliegtuig crash, aardbevingen, tsunami's etc..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
De hele pump van de 28e is al weer zo goed als ingeleverd
Misschien hier door een kleine paniek dip?
https://maxbit.cc/switzer...ian-crypto-assets-report/
Maar daar valt makkelijk omheen te werken. Even alles van je exchange halen. mixen of XMRen om je KYC weg te krijgen en daarna lekker hodl op de ledger.
Heb weer wat satjes kunnen oogsten, kom op: up up and verder omhoog nu
Misschien hier door een kleine paniek dip?
https://maxbit.cc/switzer...ian-crypto-assets-report/
Maar daar valt makkelijk omheen te werken. Even alles van je exchange halen. mixen of XMRen om je KYC weg te krijgen en daarna lekker hodl op de ledger.
Heb weer wat satjes kunnen oogsten, kom op: up up and verder omhoog nu
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2022 06:19 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
SL van de tradepot gehit, dus volledig in Stables en deze meteen in stake gezet tot er weer betere tijden aanbreken!
Moon soon!
Moon soon!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Tot volgende week!BTFD schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:00:
SL van de tradepot gehit, dus volledig in Stables en deze meteen in stake gezet tot er weer betere tijden aanbreken!
Moon soon!
World trade center zou ook bestand zijn tegen vliegtuig impact....Khaelos schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 02:02:
Wat de fuck.. waarom deze belachelijke panic sell???![]()
Tja een ledger of trezor is vast niet nuke proof. Ouwehoeren in deze SC met wat er verderop allemaal gebeurt is raarPelox schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:38:
Maargoed wenn moon?
Je zou de recovery phrase natuurlijk ook in de blockchain op kunnen slaan. Dan kan die nooit verloren gaan.Joosie200 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:38:
[...]
Tja een ledger of trezor is vast niet nuke proof.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ze hebben het toch tussen de 1 en de 1.5u volgehouden. Dus ja, ze waren bestand tegen vliegtuigen.. Voor even.Palindrome schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:33:
[...]
World trade center zou ook bestand zijn tegen vliegtuig impact....
One World Trade Center (WTC 1, or the North Tower) was hit at 8:46 a.m. Eastern time and collapsed at 10:28 a.m. Two World Trade Center (WTC 2, or the South Tower) was hit at 9:03 a.m. and collapsed at 9:59 a.m.
Het zit hem niet in de degelijkheid hoe ze gebouwd zijn, als je de stroomvoorziening van de koeling lam legt, heb je net zo goed een probleem en dit is waar Rusland op richt om die centrale over te nemen..Khaelos schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 02:02:
[ Voor 3% gewijzigd door BTFD op 05-03-2022 08:54 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
En het gebouw had al een flinke tik gekregen tijdens de bomaanslag in 1993.Dacuuu schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:45:
[...]
Ze hebben het toch tussen de 1 en de 1.5u volgehouden. Dus ja, ze waren bestand tegen vliegtuigen.. Voor even.
One World Trade Center (WTC 1, or the North Tower) was hit at 8:46 a.m. Eastern time and collapsed at 10:28 a.m. Two World Trade Center (WTC 2, or the South Tower) was hit at 9:03 a.m. and collapsed at 9:59 a.m.
Zero.
Verwijderd
Tja, voor mij is het allemaal vrij simpel; hodl BTC.
Veel onzekerheid in de wereld, dus ook onzekerheid in de koersen. Lekker belangrijk, tenzij je natuurlijk een trader bent.
Indien de NAVO een oorlog in wordt getrokken dan is je fiat ook geen zekerheidje meer.
Beetje fiat, beetje Bitcoin, beetje hopium. We zien wel waar het schip strandt.
Gisteren trouwens een goede docu gekeken:
Verklaart helaas een heleboel. Maffia op wereldschaal, criminaliteit met toegang tot het leger van een wereldmacht.
Veel onzekerheid in de wereld, dus ook onzekerheid in de koersen. Lekker belangrijk, tenzij je natuurlijk een trader bent.
Indien de NAVO een oorlog in wordt getrokken dan is je fiat ook geen zekerheidje meer.
Verklaart helaas een heleboel. Maffia op wereldschaal, criminaliteit met toegang tot het leger van een wereldmacht.
Jammer dat er geen bifi/cro pair is op cdc. Scheelt een extra trade.
Best wel eventjes over na gedacht. Maar een mooi stukje DOT op de ledger gezet, mede omdat het wat veiliger voelt.
Van de ene kant wil ik het graag in staking zetten, van de andere kant is er weer sprake van slashing. Wat het vervolgens weer minder veilig maakt. Terwijl dat het hele doel is van de ledger.
Zie met al de validators even door de bomen het bos niet meer. Zijn er meer mensen die DOT staking met de ledger? En zo ja, welke validator hebben jullie gekozen. Ik heb alleen Cosmoon aan gevinkt. Maar die is op het moment niet actief, dus levert geen rewards op.
Van de ene kant wil ik het graag in staking zetten, van de andere kant is er weer sprake van slashing. Wat het vervolgens weer minder veilig maakt. Terwijl dat het hele doel is van de ledger.
Zie met al de validators even door de bomen het bos niet meer. Zijn er meer mensen die DOT staking met de ledger? En zo ja, welke validator hebben jullie gekozen. Ik heb alleen Cosmoon aan gevinkt. Maar die is op het moment niet actief, dus levert geen rewards op.
UberLurker Departement #GG.
Als je doel is om de bifi in een vault te zetten op de cronos chain is het dan niet slimmer om de cro op de cronos chain naar je eigen wallet uit te laten betalen en dan een trade cro/bifi te maken op https://vvs.finance bifi kan je namelijk ook alleen op de binance chain uit laten betalen dus zal je dat toch weer moeten bridgen wat ook weer kosten meebrengt.Darrell schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:36:
Jammer dat er geen bifi/cro pair is op cdc. Scheelt een extra trade.
Tja.. klopt opzich wel, ik HODL mn BTC en ETH, maar trade met Alts.. en die staan al weken lang onderwater door die andere grafmuntVerwijderd schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:25:
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik hodl door, wel een paar alts verkocht en in euro's naar de rekening gestuurd eergisteren. Heb nog een bedrag in fiat staan om eventueel bij te kopen.
Vertrek nu naar de sligro om wat grootverpakkingen in te slaan..
Zero.
Dat is inderdaad het doel maar ik had bifi op binance die ik in cro naar mn cdc wallet op cronos moest krijgen voor de vvs swap naar bifi.markisoke schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:42:
[...]
Als je doel is om de bifi in een vault te zetten op de cronos chain is het dan niet slimmer om de cro op de cronos chain naar je eigen wallet uit te laten betalen en dan een trade cro/bifi te maken op https://vvs.finance bifi kan je namelijk ook alleen op de binance chain uit laten betalen dus zal je dat toch weer moeten bridgen wat ook weer kosten meebrengt.
slim! denk ook aan water en niet alleen voedselPelox schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:52:
Ik hodl door, wel een paar alts verkocht en in euro's naar de rekening gestuurd eergisteren. Heb nog een bedrag in fiat staan om eventueel bij te kopen.
nothing stops this train
En koop meteen wat kruiswoordpuzzels of andere boekjes waardoor je niet volledig doordraait van verveling in je schuilkelder, zolang je niet al doorgedraaid bent natuurlijk..!Kol Nedra schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:59:
[...]
slim! denk ook aan water en niet alleen voedsel
Ben natuurlijk al 2+ jaar doorgedraaid nietwaar?YES schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:01:
[...]
En koop meteen wat kruiswoordpuzzels of andere boekjes waardoor je niet volledig doordraait van verveling in je schuilkelder, zolang je niet al doorgedraaid bent natuurlijk..!
ach we zullen het wel zien, beter voorbereid dan helemaal niks hebben straks.
en stel dat fiat vanaf hier nog eens 80% in vermogen daalt dan is geld echt niks meer waard
nothing stops this train
Doe ik ook en is in de aanbiedingKol Nedra schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:59:
[...]
slim! denk ook aan water en niet alleen voedsel
Soort van alternatieve shitcoins.
Zero.
Zo zie ik het ook. 2 weken geleden was er niks aan de hand, kan snel gaan. Als je een beetje voorraad in huis hebt hoef je niet 5 uur in de rij te gaan staan als de pleuris uitbreekt.Kol Nedra schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:05:
[...]
Ben natuurlijk al 2+ jaar doorgedraaid nietwaar?![]()
ach we zullen het wel zien, beter voorbereid dan helemaal niks hebben straks.
en stel dat fiat vanaf hier nog eens 80% in vermogen daalt dan is geld echt niks meer waard
On topic: Wen moon.
Zero.
Gehe, stukje zelfspot kan ik wel waarderenKol Nedra schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:05:
[...]
Ben natuurlijk al 2+ jaar doorgedraaid nietwaar?
Ach sowieso, je kan geld als water hebben, als de stront de ventilator raakt koop je er sowieso niets meer voor. Dan heb je meer aan een goed dak boven je hoofd en stromend water. Als dat ook kapot gaat, dan weet ik niet hoe lang ik het zou uithouden maar dan zou ik denk ik sowieso mijn verstand verliezen dus ja..ach we zullen het wel zien, beter voorbereid dan helemaal niks hebben straks.
Waar je goed aan doet is natuurlijk sowieso een moeilijke vraag, bereid je je voor op het allerergste en het komt nooit dan kan dat ook je hoofd wat in de war brengen denk ik. Bereid je je nergens op voor dan wordt je altijd verrast en dat is ook niet prettig.
Voor nu hodl ik mijn crypto lekker en heb ik een vrieskist vol met goed te vreten spul en een koelkast vol bier. Komt goed
Ik heb gister avond mijn BIT weer omgezet naar USDT met een klein beetje verlies. Het heeft geen zin om in deze tijd grote posities in alts in te nemen. Ik zet wel even wat optimistische buy orders voor Bitcoin. Mijn Positie GLMR was al voor de long term dus die blijft uiteraard ongeacht 0,6 cent.
Ik ga hem kijken.Verwijderd schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:25:
[YouTube: Putin's Way (full documentary) | FRONTLINE]
Check dit ook over corruptie van oligarchen in Londen die het vastgoed daar opkopen. Daarom is het in Londen te duur geworden om een huis te kopen. YouTube: Putin's oligarchs & the London Laundromat
Bitcoin kan naar 0 gaan; fiat gaat naar 0.
12 posts maken in dit topic met in ieder bericht één woord van je recovery phraseTaro schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:42:
[...]
Je zou de recovery phrase natuurlijk ook in de blockchain op kunnen slaan. Dan kan die nooit verloren gaan.
[Afbeelding]
FridgeBTC100K2021 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:28:
[...]
12 posts maken in dit topic met in ieder bericht één woord van je recovery phrase
Mhm, dat zou wel good practice zijn idd voor als de wereld collapse.BTC100K2021 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:28:
[...]
12 posts maken in dit topic met in ieder bericht één woord van je recovery phrase
Zet deze dan wel tussen de “member only” tag, heeft tenminste 1 van ons nog geluk!BTC100K2021 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:28:
[...]
Conclusie?, als we z'n alle stoppen met die ene poepmunt die bovenaan staat, kunnen alle alts door het dak heenKhaelos schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:46:
[...]
Tja.. klopt opzich wel, ik HODL mn BTC en ETH, maar trade met Alts.. en die staan al weken lang onderwater door die andere grafmunt
De seed phrase van @Verwijderd is ook uitgelekt!
wykein hjoed sneon tsiis moarn beerenburg heit dei heitelân tsjuster donderdeldoekje baarch skries ljipaai snoekbears molke bolle jarretank hûnekop rûchhouwer pake wâldpyk nokkerbeantsje bjusterbaarlik
wykein hjoed sneon tsiis moarn beerenburg heit dei heitelân tsjuster donderdeldoekje baarch skries ljipaai snoekbears molke bolle jarretank hûnekop rûchhouwer pake wâldpyk nokkerbeantsje bjusterbaarlik
Dat is natuurlijk helemaal niet waar.markisoke schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:42:
[...]
bifi kan je namelijk ook alleen op de binance chain uit laten betalen dus zal je dat toch weer moeten bridgen wat ook weer kosten meebrengt.
Ik ga deze bij onze crypto cursus op de bejaardensoos ophangen. Wie weet leren we er nog iets van.Darrell schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:58:
[...]
Dat is inderdaad het doel maar ik had bifi op binance die ik in cro naar mn cdc wallet op cronos moest krijgen voor de vvs swap naar bifi.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
zwembroek schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:22:
De seed phrase van @Verwijderd is ook uitgelekt!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Op binance kan je bifi alleen met bep20 withdrawen voor zover ik kon zien.
Welke route had jij voorgesteld om bifi van binance naar cronos te krijgen?
Dit is een grap toch?Pelox schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:52:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hij bedoelt grootverpakkingen jodiumtabletten. Maar die koop je niet bij de
Moiety schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:33:
[...]
Hij bedoelt grootverpakkingen jodiumtabletten.
tip: mocht je Bitcoin op Bitvavo hebben en je wilt het verzenden naar een andere locatie de fee is nu 0.00002 BTC (€0.71)
werd tijd want het was al een tijdje aan de dure kant
eindelijk mijn BTC weg kunnen sluizen uit Bitvavo
werd tijd want het was al een tijdje aan de dure kant
eindelijk mijn BTC weg kunnen sluizen uit Bitvavo
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2022 14:38 ]
nothing stops this train
Zo irritant als mensen hun zin niet afMoiety schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:33:
[...]
Hij bedoelt grootverpakkingen jodiumtabletten. Maar die koop je niet bij de
Haha, wat ben jij toch een
Heeft iedereen onderhand een beroerte van de crypto markt?
Communicatie hier loopt hard achteruit
Bearmarket confirmed nu toch?Xqlus1ve schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:11:
Heeft iedereen onderhand een beroerte van de crypto markt?
nothing stops this train
Vind het wel mee vallen, maar misschien zie ik het nog niet duidelijk omdat dit potentieel mijn eerst beermarkt is
ook mijn eerste, maar wat ik wel geleerd heb ik dat nu (voor mij) voornamelijk richten is op Bitcoin.Xqlus1ve schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:19:
[...]
Vind het wel mee vallen, maar misschien zie ik het nog niet duidelijk omdat dit potentieel mijn eerst beermarkt is
Ik had namelijk dikke winst op DOT, ADA en KSM kunnen maken maar niet gedaan
van begin toen ik begon tot nu een ROI van 12.4%
wat veel meer kon zijn als ik winst had genomen.
maargoed, het is nog steeds winst, maar vooral te danken aan dca in Bitcoin en de mooie winst van SHIB en SafeMoon
Als ik mijn DOTjes en ADA ook deels had verkocht was het waarschijnlijk wel ROI +25 tot +35% geweest
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2022 15:28 ]
nothing stops this train
Ik sta tegen quitte aan, komt dat ik met CRO geen dikke winst heb gepakt toen hij op ATH stond en maar door gehodled heb.
Maar ben pas begonnen in laat oktober en mijn leergeld tel ik niet meer mee als verlies.
Maar ben pas begonnen in laat oktober en mijn leergeld tel ik niet meer mee als verlies.
Begonnen in mei 2021 en mijn totale portfolio staat nu ook nagenoeg quite op -0,21%Xqlus1ve schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:31:
Ik sta tegen quitte aan, komt dat ik met CRO geen dikke winst heb gepakt toen hij op ATH stond en maar door gehodled heb.
Doen jullie het beter dan mij. Ik moet nog een 7,5-10 % schade inhalen. Maar ben al een stuk verder gekomen want ik stond een tijd op -40%. Heb er ook wel erg veel meer FIAT in gepompt de laatste weken om dit recht te trekken, maar met die BTC run van de afgelopen week heeft me dat erg goed geholpen
Een 20-25% drop vanaf hier kan ik wel aan en wil ik eigenlijk ook, want daar koop ik flink bij.
Maar daaronder is wel weer heel eng, bijvoorbeeld dat 20k scenario
Zo eng is dat niet. Succesvol oude ATH testen kan misschien zelfs Bullish zijn.AlterBridge schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:41:
Een 20-25% drop vanaf hier kan ik wel aan en wil ik eigenlijk ook, want daar koop ik flink bij.
Verwijderd
Hmm nog 19k zakken we worden bullish.Deman23 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:21:
[...]
Zo eng is dat niet. Succesvol oude ATH testen kan misschien zelfs Bullish zijn.
Uiteraard als we vanaf nu 19k zakken is dat niet bullish haha. Maar het hoeft echt niet het einde van bitcoin te zijn als we naar 20k terugzakken. En een sterke retest met opvolgende bounce is in mijn ogen dan best bullish. “Het niveau wat getest is alsnog succesvol testen”.
[YouTube: "Most People Have No Idea What's Coming.." — Robert Kiyosaki's Last WARNING]
Als ik dit stukje bekijk denk ik gelijk aan het stop zetten van gaswinning in Groningen!
komt op hetzelfde neer en ik denk dat dit expres wordt gedaan om de inflatie hoger te maken in Nederland/Europa. Want vooral nu met problemen met Rusland zou je toch denken om gaswinning te hervatten maar dat wordt gewoon niet gedaan! Lastig om te zien waarom het zo gebeurd, velen Nederlanders worden armer en armer. Blijf het gek vinden dat de huidige 2e kamer dit allemaal zo laat doen
Als ik dit stukje bekijk denk ik gelijk aan het stop zetten van gaswinning in Groningen!
komt op hetzelfde neer en ik denk dat dit expres wordt gedaan om de inflatie hoger te maken in Nederland/Europa. Want vooral nu met problemen met Rusland zou je toch denken om gaswinning te hervatten maar dat wordt gewoon niet gedaan! Lastig om te zien waarom het zo gebeurd, velen Nederlanders worden armer en armer. Blijf het gek vinden dat de huidige 2e kamer dit allemaal zo laat doen
nothing stops this train
** Offtopic. **
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 05-03-2022 19:00 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/44GVeEZdV4Q9yNr5l3cMcEAK.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mToaDWzpxIllmjKUXpxu6lxn.gif?f=user_large)