Nee ook NL rijbewijs, is wel al even geleden.sinasappel schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:20:
[...]
Ik heb het hele rijwebijs en volledig opstaan, niets afgesneden en alles is zichtbaar. Hebben jullie ook rijbewijs gebruikt of ander middel zoals ID-kaart?
Grappig, ik ben er mee bezig om het daar ook onder te brengen.KeFFeR1208 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:20:
[...]
Same.
Ik heb ze gelijk op stal gezet in de Cronos BIFI Maxi voor 25+% APY
5 andere chains is iets hoger qua APY, maar vergt weer andere coins.
Volgens mij moet je met je rijbewijs zowel van de voorkant als achterkant een foto maken, dat ook gedaan?sinasappel schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:03:
[...]
Binance
[...]
Verificatie via telefoon. Je kan en mag verschillende gebruiken, heb alleen nog geprobeerd met rijbewijs. Niets is afgedekt en alles is scherp in beeld.
Ja klopt. Ik moet me nog eens een keer verdieping in het cross chain bridgen via https://multichain.org/zenith schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:22:
[...]
Grappig, ik ben er mee bezig om het daar ook onder te brengen.
5 andere chains is iets hoger qua APY, maar vergt weer andere coins.
Tot die tijd tevreden op Cronos.
Inderdaad. Eerst voorkant, dan achterkan en dan van je gezicht. Netjes volgens het stappenplan in de verificatie. Het aparte is ook dat er bij de afwijziging niets staat waarom het is afgewezen.Nopheros schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:37:
[...]
Volgens mij moet je met je rijbewijs zowel van de voorkant als achterkant een foto maken, dat ook gedaan?
Alleen 'invalid document'.
Vreemd. Voor zover ik het uit je verhaal kan halen doe je niets verkeerd. Dan heb je volgens mij nog 2 keuzes over, contact opnemen met support of iets anders gebruiken.sinasappel schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:41:
[...]
Inderdaad. Eerst voorkant, dan achterkan en dan van je gezicht. Netjes volgens het stappenplan in de verificatie. Het aparte is ook dat er bij de afwijziging niets staat waarom het is afgewezen.
Alleen 'invalid document'.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 03-03-2022 10:44 ]
Ook die site net gebruikt, mijn verse BIFI was op BSC beland en moest naar CronosKeFFeR1208 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:39:
[...]
Ja klopt. Ik moet me nog eens een keer verdieping in het cross chain bridgen via https://multichain.org/
Tot die tijd tevreden op Cronos.
Ach mijn ledger connect aan bitvavo is ook al 3 keer afgewezen.. word er simpel van
Maar eens goed uitzoeken wat ze nou precies willen zien
Maar eens goed uitzoeken wat ze nou precies willen zien
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Bezig met de herindeling van mijn PF en de plaats waar ze staan..
Paar assets links en rechts met 1 druk op de knop in staking gezet, maar twijfel nu wat te doen met DOT & KSM:
Heb ze momenteel bij Kraken in stake staan tegen resp. 12% & 18%, nu wil ik ze eigenlijk naar de Ledger hebben en dan via de Polkadot.js omgeving weer in staking zetten. Buiten dat de APY hier maar minimaal hoger ligt, wil ik ze liever niet meer op een Exchange hebben staan..
Nu is die wallet aanmaken zo gedaan, maar dan komt het uitzoeken van een Validator en merk dat ik hier niet verder kom. Iemand een korte uitleg waar op te letten, zonder dat ik lappen tekst moet gaan lezen?
Ben je iemand van weinig woorden, is een duidelijke link ook goed!
Dit was precies de rede dat ik vorige keer ook afgehaakt ben en voor het gemak van Kraken ben gegaan, iets met gemak dient de mens..
Paar assets links en rechts met 1 druk op de knop in staking gezet, maar twijfel nu wat te doen met DOT & KSM:
Heb ze momenteel bij Kraken in stake staan tegen resp. 12% & 18%, nu wil ik ze eigenlijk naar de Ledger hebben en dan via de Polkadot.js omgeving weer in staking zetten. Buiten dat de APY hier maar minimaal hoger ligt, wil ik ze liever niet meer op een Exchange hebben staan..
Nu is die wallet aanmaken zo gedaan, maar dan komt het uitzoeken van een Validator en merk dat ik hier niet verder kom. Iemand een korte uitleg waar op te letten, zonder dat ik lappen tekst moet gaan lezen?
Dit was precies de rede dat ik vorige keer ook afgehaakt ben en voor het gemak van Kraken ben gegaan, iets met gemak dient de mens..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
https://support.polkadot....ions/articles/65000175822BTFD schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:00:
Nu is die wallet aanmaken zo gedaan, maar dan komt het uitzoeken van een Validator en merk dat ik hier niet verder kom. Iemand een korte uitleg waar op te letten, zonder dat ik lappen tekst moet gaan lezen?![]()
Ben je iemand van weinig woorden, is een duidelijke link ook goed!![]()
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
DOT staken kan via Ledger Live allemaal geregeld worden. Hou er wel rekening mee dat DOT staken momenteel minimaal 120 DOT vergt.BTFD schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:00:
Nu is die wallet aanmaken zo gedaan, maar dan komt het uitzoeken van een Validator en merk dat ik hier niet verder kom. Iemand een korte uitleg waar op te letten, zonder dat ik lappen tekst moet gaan lezen?![]()
https://www.ledger.com/staking-polkadot
Weinig woorden?BTFD schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:00:
Dan hier een link:
YouTube: Omroep Maxim: Meneer Mandje
UberLurker Departement #GG.
En misschien wel het aller belangrijkste. Kies een betrouwbare collator! Want Polkadot staken is niet zonder risico. Je kan een deel van je DOTS kwijtraken door slashing! Bij een betrouwbare collator zal de kans op slashing echt minimaal zijn!BTFD schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:00:
https://wiki.polkadot.network/docs/learn-nominator
Ik dacht ook 120, maar in de ledger link staat nu 40.Jero_B schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:05:
[...]
DOT staken kan via Ledger Live allemaal geregeld worden. Hou er wel rekening mee dat DOT staken momenteel minimaal 120 DOT vergt.
https://www.ledger.com/staking-polkadot
En in de polkadot link 160: https://support.polkadot....nd-stake-with-ledger-live
Lekker duidelijk allemaal
[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 03-03-2022 11:26 ]
Zero.
En nog een laatste tip voor een betrouwbare Polkadot collator met zeer weinig risico: https://cosmoon.org/projects/polkadot/
[ Voor 33% gewijzigd door zwembroek op 03-03-2022 11:14 ]
He gets!zwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:12:
En nog een laatste tip voor een betrouwbare Polkadot collator met zeer weinig risico: https://cosmoon.org/projects/polkadot/
[YouTube: How to easily stake Polkadot (DOT) using polkadot.js]
Nou zet het mij ook weer aan het denken, maar goed... Wanneer ik zou staken met de Ledger, dan zou ik kiezen voor Cosmoon idd ( die heb ik ook voor mijn GLMR tjes )..
Stake jij bij Kraken oid, of doe jij dat ook met de Ledger Live? ( Just curious )
+40 dus, van 120 naar 160 DOT..Pelox schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:09:
[...]
Ik dacht ook 120, maar in de ledger link staat nu 40.
En in de polkadot link 140: https://support.polkadot....nd-stake-with-ledger-live
Lekker duidelijk allemaal
@zwembroek Bedankt voor de info en links!Important notice regarding Polkadot nominations:
- The Polkadot community has decided to raise the minimum nominator bond to 160 DOTs.
- Existing nominations bonding 160 DOTs or more will continue to earn rewards normally.
- Existing nominations bonding less than 160 DOTs may be chilled and thus would stop earning rewards. You can learn more about chilling here.
- Chilling does not result in a loss of funds, a chilled account simply stops nominating and earning rewards.
- We will keep you updated as the situation evolves.
Zal dit even rustig doornemen om een beslissing te maken, het is dus niet 100% safe, als je de verkeerde keuzes maakt. Voor nu laat ik ze dus maar even staan..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
160 is iets te veel, blijft dus op kraken staan.BTFD schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:19:
[...]
+40 dus, van 120 naar 160 DOT..
[...]
@zwembroek Bedankt voor de info en links!![]()
Zal dit even rustig doornemen om een beslissing te maken, het is dus niet 100% safe, als je de verkeerde keuzes maakt. Voor nu laat ik ze dus maar even staan..
Zero.
GLMR probeert ook al een aantal keer door de 3 dollar heen te beuken, lukt nog niet echt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb nog geen dot @Skrunsies . Ben nog steeds voorzichtig met ALT coins. Alleen een "make it bag" GLMR en sinds gisteren heb ik mezelf in BitDao laten lullen.Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:17:
[...]
He gets!
Nou zet het mij ook weer aan het denken, maar goed... Wanneer ik zou staken met de Ledger, dan zou ik kiezen voor Cosmoon idd ( die heb ik ook voor mijn GLMR tjes )..
Stake jij bij Kraken oid, of doe jij dat ook met de Ledger Live? ( Just curious )
Maar als ik DOT aanschaf dan stake ik 100% via de Ledger.
Over GLMR gesproken.
GLMR/ETH today, still much more work left to be done before removing zeroes but seems people are waking up to the fact DeFi giants like Aave will come over to Moonbeam - the biggest play on DOT right now.
— DGRS Maxi (@Maxi_maximalist) 3 maart 2022
Secure $ETH 3.0 is on $DOT - $GLMR
Innovative $ETH 3.0 is on $KSM - $MOVR pic.twitter.com/L4ii90KqKm
Aave binnenkort naar Moonbeam.
[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 03-03-2022 11:45 ]
En moonbeam dik door de 3 dollar heen nu, helemaal lekker
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja zit zo te denken, om een x aantal op Kraken te laten staan, mocht ie weer ATH's gaan halen om daar dan snel te kunnen schakelen en wat winsten te kunnen nemen. Maar om de rest dan toch maar op de Ledger te parkeren bij Cosmoon.. Vraag me alleen af, als het daar 'mis' gaat, als ik dan alleen de rewards misloop, of als ik dan alles kwijt ben.. lastig!zwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:37:
[...]
Ik heb nog geen dot @Skrunsies . Ben nog steeds voorzichtig met ALT coins. Alleen een "make it bag" GLMR en sinds gisteren heb ik mezelf in BitDao laten lullen.
Maar als ik DOT aanschaf dan stake ik 100% via de Ledger.
Over GLMR gesproken.
[Twitter: title]
Aave binnenkort naar Moonbeam.
Oh ja, je zit nu ook in BIT, when moon daar trouwens
Heb wel erg veel vertrouwen in Moonbeam voor de toekomst, staat ook lekker op de Ledger te pruttelen, mijn eerste Ledger staking projectje. Nog bedankt trouwens voor de tips!
Lekker, baal nu dat ik niet meer had gekocht haha, naja zal ongetwijfeld nog wel een drop komen zodat er meer gekocht kan worden.sjorremans schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:46:
En moonbeam dik door de 3 dollar heen nu, helemaal lekker
De komende 1.5 jaar ontvang ik lekker mijn glmr via de parachains. Laat maar stijgen die handel.
Zero.
Als GLMR mijn doel haalt dan wil ik daar wel een flinke bijdrage aan leveren.Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:54:
[...]
Jij betaald de servetjes voor de BBQ kerel!
Hoekstra nu op tv over crypto....in de persconferentie.
Inhoudelijk: Regulering staat deze week op de agenda in de Europese raad, omdat men het idee heeft dat Russen de sancties ontwijken door in crypto te gaan.RaptorXS schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:56:
Hoekstra nu op tv over crypto....in de persconferentie.
Wat weinig nieuws is, zie ook dit bericht van een paar dagen geleden.
[ Voor 23% gewijzigd door MrMrq op 03-03-2022 12:01 ]
Maktub
Vanavond dus idd wat meer naar de ledger verplaatsen.MrMrq schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:57:
[...]
Inhoudelijk: Regulering staat deze week op de agenda in de Europese raad, omdat men het idee heeft dat Russen de sancties ontwijken door in crypto te gaan.
Zero.
Hoever rijkt die Europese arm? Op het moment dat je het op een Chinese Exchange hebt staan kunnen ze er niks mee toch? Neem niet aan dat de Chinezen dit soort info delen met het westen?Pelox schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:59:
[...]
Vanavond dus idd wat meer naar de ledger verplaatsen.
In vragenrondje van kabinetsverklaring over oorlog in Oekraïne werd Hoekstra net gevraagd gevraagd naar vermijden van sancties door cryptocurrencies. Generiek antwoord natuurlijk (altijd kijken naar hoe terechte sancties ook daar terecht komen waar ze terecht moeten komen) maar wel ook de term regulering. Het gaat niet over 'verbieden'.
Opvallend wel dat het de tweede of derde vraag was. Ik weet helaas niet van wie (welk medium/omroep)
<edit> Wiley99 is niet de enige die live verslag doet in SC, zie ik
Opvallend wel dat het de tweede of derde vraag was. Ik weet helaas niet van wie (welk medium/omroep)
<edit> Wiley99 is niet de enige die live verslag doet in SC, zie ik
[ Voor 7% gewijzigd door Wiley99 op 03-03-2022 12:02 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik dacht dat het iemand was van Roelscryptotips.nl.Wiley99 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:01:
Maar zonder gekheid: ik vermoed FD/BNR?
Maktub
Als bitcoin onder toezicht komt zullen criminelen zich waarschijnlijk snel uit de Bitcoin terugtrekken. En als mag blijken dat, ondanks het geringe aantal foute transacties, daar toch heel veel geld mee gemoeid is, kan de koers weleens rap dalen.
Moiety schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:05:
Als bitcoin onder toezicht komt zullen criminelen zich waarschijnlijk snel uit de Bitcoin terugtrekken. En als mag blijken dat, ondanks het geringe aantal foute transacties, daar toch heel veel geld mee gemoeid is, kan de koers weleens rap dalen.
Misschien kunnen ze er niks mee, maar wij misschien ook niet dan..Don Guacamole schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:00:
[...]
Hoever rijkt die Europese arm? Op het moment dat je het op een Chinese Exchange hebt staan kunnen ze er niks mee toch? Neem niet aan dat de Chinezen dit soort info delen met het westen?
Eerst maar even afwachten wat ze bedenken.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 03-03-2022 12:07 ]
Zero.
En waarom dan ook niet even het voordeel voor de burgers in conflictgebied uitleggen? Dit is weer heel zwart wit...
Maar ja inhoud hoef je bij pers en politici niet te zoeken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Een woord: controlesh4d0wman schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:07:
En waarom dan ook niet even het voordeel voor de burgers in conflictgebied uitleggen? Dit is weer heel zwart wit...Maar ja inhoud hoef je bij pers en politici niet te zoeken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Yep en laten we eerlijk wezen het gaat niet over tientallen miljarden die via Rusland naar crypto vloeien. Die cijfers zijn er gewoon.sh4d0wman schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:07:
En waarom dan ook niet even het voordeel voor de burgers in conflictgebied uitleggen? Dit is weer heel zwart wit...Maar ja inhoud hoef je bij pers en politici niet te zoeken.
En dan zal ook goud bv en via CDBC’s van china bv ook de weg afgesneden moeten worden.. Maar ja he, dat is te moeilijk en laten we crypto nemen
Zo heet worden die blikken soep niet gegeten, wat een extreme reacties weer. Het is een vraag in een persconferentie aan politici, dan ga je geen cryptocollege geven, als je al weet hoe het zit. Gelukkig wordt meestal ook advies gevraagd van verschillende mensen / organisaties die wel weten hoe het zit.
En net zoals criminelen zich niet uit dollars en euro's terugtrekken zal het met bitcoin ook wel meevallen, mocht je je daarover echt zorgen maken ivm je eigen cashpositie. Genoeg crimineel geld over om jouw winsten veilig te stellen.
En net zoals criminelen zich niet uit dollars en euro's terugtrekken zal het met bitcoin ook wel meevallen, mocht je je daarover echt zorgen maken ivm je eigen cashpositie. Genoeg crimineel geld over om jouw winsten veilig te stellen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Regeren is vooruitzien.
Met de ervaringen hier. Is de Nano X of de Nano S de beste keuze?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Eens. Het meest concrete dat men het komende half jaar kan doen, is die MiCA terug op de agenda zetten en goedkeuren. Dus voor nu: wie heeft de management samenvatting van dat ding?Wiley99 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:11:
Zo heet worden die blikken soep niet gegeten. Het is een vraag in een persconferentie aan politici, dan ga je geen cryptocollege geven, als je al weet hoe het zit.
https://www.international...0an%20EU%20level%3B%20and
"Since its provisions have not yet been adopted in their final form, the details of the crypto-assets’ taxation regime in each jurisdiction will need to be determined after MiCA’s enactment."
[ Voor 32% gewijzigd door MrMrq op 03-03-2022 12:14 ]
Maktub
Heb je 'alleen BTC en/of ETH?', of heb je meer muntjes? Voor alleen BTC/ETH volstaat de Nano S prima.. Maar wil er meer op kwijt, dan zou ik voor de Nano X gaan.Coldcat schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:11:
Regeren is vooruitzien.
We blijven maar lekker zijwaarts gaan zo!
Wanneer breekt ie uit? En omhoog of naar beneden? *Spanning stijgt*
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Prachtig!Wiley99 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:11:
Zo heet worden die blikken soep niet gegeten, wat een extreme reacties weer. Het is een vraag in een persconferentie aan politici, dan ga je geen cryptocollege geven, als je al weet hoe het zit. Gelukkig wordt meestal ook advies gevraagd van verschillende mensen / organisaties die wel weten hoe het zit.
Op de Nano S kun je ook alles kwijt maar ding heeft een beperkt geheugen waardoor je maar 3/4 apps tegelijk erop kan zetten. Maar via Ledger Live kun je de apps gewoon deleten nadat je alles veilig in de blockchain heb gezet. Als je het weer nodig hebt download je de betreffende app gewoon weer.Coldcat schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:11:
Regeren is vooruitzien.
Iets meer moeite maar dat krijg je als je minder wilt betalen 😄
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ik heb liever 2x Nano S dan 1x Nano X
risico spreiden altijd slim 👍
risico spreiden altijd slim 👍
[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 03-03-2022 12:20 ]
nothing stops this train
Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:51:
[...]
Ja zit zo te denken, om een x aantal op Kraken te laten staan, mocht ie weer ATH's gaan halen om daar dan snel te kunnen schakelen en wat winsten te kunnen nemen. Maar om de rest dan toch maar op de Ledger te parkeren bij Cosmoon.. Vraag me alleen af, als het daar 'mis' gaat, als ik dan alleen de rewards misloop, of als ik dan alles kwijt ben.. lastig!
Oh ja, je zit nu ook in BIT, when moon daar trouwens![]()
Heb wel erg veel vertrouwen in Moonbeam voor de toekomst, staat ook lekker op de Ledger te pruttelen, mijn eerste Ledger staking projectje. Nog bedankt trouwens voor de tips!
Slashing betekend helaas dat je een deel van je DOTS kwijt raakt.
Maar kijk je bijvoorbeeld naar een betrouwbare collator als Cosmoon dan is dat precies 0x voorgekomen.
Slashing is opzich wel te verantwoorden. Als een onbetrouwbare collator zich misdraagt, bijvoorbeeld door zijn node niet goed te onderhouden (hardware) wat resulteert in het niet produceren van blocks of downtime. Dan vertraagt dit het hele Polkadot Netwerk en is niet goed voor de continuïteit en betrouwbaarheid van het netwerk. Deze collators worden gestraft en helaas de delegators ook. Het idee erachter is dat je goed onderzoek moet doen bij welke collator je tokens gaat staken. Stake alleen bij community collators met goede hardware en backup servers. En uiteraard een goede reputatie en 100% uptime.
Damn, humbled; nooit gedacht dat ik hier nog eens een tegeltje zou krijgen
dikke GLMR! daamn, deel dat van staken komt heb ik nu converted naar bnb..... was helaas te weinig voor traden 🥲
nothing stops this train
Dit wordt Binance make or break denk ik.MrMrq schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:57:
[...]
Inhoudelijk: Regulering staat deze week op de agenda in de Europese raad, omdat men het idee heeft dat Russen de sancties ontwijken door in crypto te gaan.
Wat weinig nieuws is, zie ook dit bericht van een paar dagen geleden.
Dikke moonbeam vandaag 😁
Hmm klinkt logisch idd, thanks voor het duidelijke verhaalzwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:20:
[...]
Slashing betekend helaas dat je een deel van je DOTS kwijt raakt.
Maar kijk je bijvoorbeeld naar een betrouwbare collator als Cosmoon dan is dat precies 0x voorgekomen.
Slashing is opzich wel te verantwoorden. Als een onbetrouwbare collator zich misdraagt, bijvoorbeeld door zijn node niet goed te onderhouden (hardware) wat resulteert in het niet produceren van blocks of downtime. Dan vertraagt dit het hele Polkadot Netwerk en is niet goed voor de continuïteit en betrouwbaarheid van het netwerk. Deze collators worden gestraft en helaas de delegators ook. Het idee erachter is dat je goed onderzoek moet doen bij welke collator je tokens gaat staken. Stake alleen bij community collators met goede hardware en backup servers. En uiteraard een goede reputatie en 100% uptime.
De reden dat jij nu niet in alts zit, is precies de reden voor mij, om toch wat winsten te nemen ( mochten mijn muntjes weer ATH's gaan halen ), daarom dat ik ook twijfel, omdat ik misschien niet heel erg lang deze aantallen alts aan houd, dus met unbonding dagen van 28 te werken kan voor mij dan wel eens funest zijn.
Lastig! Nog maar es even over nadenken... Maar nu eerst even GLMR koersen kijken
ik zou zeggen neem wat winst of verkoop een deel en zet een lager buy-order in.sjorremans schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:28:
Dikke moonbeam vandaag 😁
+25% in 1 dag is te snel gewoon, sommige Whales hoeven vast nog maar een beetje meer en dan drukken ze de sellknop in en kunnen ze hun baas bellen dat ze niet meer komen om te werken 🙃
nothing stops this train
Pfff kan met gemak vandaag nog een 6969% bijKol Nedra schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:35:
[...]
ik zou zeggen neem wat winst of verkoop een deel en zet een lager buy-order in.
+25% in 1 dag is te snel gewoon, sommige Whales hoeven vast nog maar een beetje meer en dan drukken ze de sellknop in en kunnen ze hun baas bellen dat ze niet meer komen om te werken 🙃
Eigenlijk wel, alleen is mijn GAK zo’n 4.50 dollar, sta nog op verlies op dit moment.Kol Nedra schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:35:
[...]
Lastige keuze dus, nu wat verkopen en hopen dat er nog een correctie komt (waarschijnlijk wel) of wachten tot we de 4.50 dollar voorbij zijn, quitte en winst staan en dan wat verkopen..
Idd, heb net een deel GLMR de deur uitgedaan en lagere buyorders ingetikt...Kol Nedra schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:35:
[...]
Dikke groene paal.Kol Nedra schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:22:
dikke GLMR! daamn, deel dat van staken komt heb ik nu converted naar bnb..... was helaas te weinig voor traden 🥲
Nog even en we zijn weer op het niveau van voor het TF event. Dan komt de fomo pas echt. Mits het mag van de baas Bitcoin.
Op 11 maart aanstaande is de volgende Token release. Dit zijn de early backers en collators. Er zal een deel worden verkocht maar er zal ook veel in staking worden gezet en in de nodes worden gezet. Veel community collators hebben zelf GLMR moeten bijkopen om hun nodes in de active set te houden. Nu kunnen ze met de goedkope tokens die vrijkomen hun posities versterken en hun aankoopgemiddelde drukken. Ik verwacht geen grote prijsacties tenzij er weer andere krachten rond crypto gaan spelen.
Op 11 april de volgende token unlock. Het zijn twee data om in de gaten te houden.
Stoor ik me de laatste weken steeds meer aan, onze 'vrije pers' die die zoveel onzin de wereld in slingert, aannames, over één kam scheren, niet kritisch zijn, een ingewikkeld conflict van één kant bekijken. Ineens worden alle russen gecanceld terwijl ze praktisch geen keus hebben, lekker woke en inclusief is dat. In de geo-politiek zijn geen good-guys, enkel bad-guys die hun eigen belangen verdedigen.sh4d0wman schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:07:
Een crypto-ban zal voornamelijk het Russische klootjesvolk treffen die hun risico op honger/ellende willen afdekken. De vermogende Russen, waar hier op gedoeld wordt, hebben hun risico's allang afgedekt. Die gasten zijn niet achterlijk. Trouwens net zoals 'onze vermogenden hun centjes over de hele wereld verspreidt hebben, i.v.m. risicospreiding en belastingontduiking.
Het beangstigd mij hoe eenvoudig wetten worden doorgedrukt, informatiestromen worden afgesloten, hele volken worden benadeeld, de pers niet kritisch is, meten met twee maten.
BTC is m.i. voor deze situaties bedoeld, be your own bank. Geen bank of overheid die het verwatert of blokkeert.
Op dagen als deze ben ik blij dat ik geen no-coiner ben.
De tijd leert of het tij keert
amen to thatraq schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:52:
[...]
Stoor ik me de laatste weken steeds meer aan, onze 'vrije pers' die die zoveel onzin de wereld in slingert, aannames, over één kam scheren, niet kritisch zijn, een ingewikkeld conflict van één kant bekijken. Ineens worden alle russen gecanceld terwijl ze praktisch geen keus hebben, lekker woke en inclusief is dat. In de geo-politiek zijn geen good-guys, enkel bad-guys die hun eigen belangen verdedigen.
Een crypto-ban zal voornamelijk het Russische klootjesvolk treffen die hun risico op honger/ellende willen afdekken. De vermogende Russen, waar hier op gedoeld wordt, hebben hun risico's allang afgedekt. Die gasten zijn niet achterlijk. Trouwens net zoals 'onze vermogenden hun centjes over de hele wereld verspreidt hebben, i.v.m. risicospreiding en belastingontduiking.
Het beangstigd mij hoe eenvoudig wetten worden doorgedrukt, informatiestromen worden afgesloten, hele volken worden benadeeld, de pers niet kritisch is, meten met twee maten.
BTC is m.i. voor deze situaties bedoeld, be your own bank. Geen bank of overheid die het verwatert of blokkeert.
Op dagen als deze ben ik blij dat ik geen no-coiner ben.
mensen gaan gelukkig steeds meer inzien dat het niet klopt * don't go there *
zelfs mijn vrouw gaat het steeds meer inzien (wat hebben we er veel ruzie over gehad) booster 2 die rond sept/oct komt neemt ze niet....
mijn vrouw is sinds 2 weken al helemaal verzot geraakt aan de cdc-kaart. alle cashback zet ik om in BTC of ETH (dva-methode)
ik liet haar ook inzien dat alles op de bank laten staan gevaarlijk is (Canada en nu Rusland) dat is ook prettig dat we onze risico nog meer gaan spreiden......
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 03-03-2022 13:39 ]
nothing stops this train
Whales hebben alles in staking of nodes staan. Dan heb je dus ook te maken een unbonding periode. Die kunnen niet op de sell knop drukken nu. Als je een trader bent dan snap ik dat je op dagen zoals deze je winsten neemt. Maar de grote boys zitten er niet in om onder de $10 te verkopen geloof mij maar. Ik zit er ook in voor de long term. Volgende halving is in maart 2024. Die neiuwe bull cycle wil ik helemaal meemaken met mijn GLMR. In de tussentijd staken met een APR van 40%! Weet je wat dit oplevert per maand? Nee de whales verkopen niet.Kol Nedra schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:35:
[...]
Nieuwe bull market anthem released mannen. Kan niet lang duren nu!
[YouTube: Bilal Goregen (Cat Vibing meme) makes pump it up video to thank bitcoiners for lightning tips]
[YouTube: Bilal Goregen (Cat Vibing meme) makes pump it up video to thank bitcoiners for lightning tips]
https://shop.ledger.com/pages/ledger-nano-s-plus deze afwachten, beste van beide.Coldcat schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:11:
Regeren is vooruitzien.
Je bent ook gewoon echt een cryptosletje he?Verwijderd schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:56:
Alle glimmende glimmers nog an toe.
[Afbeelding]
Heerlijk om die gozer bezig te zien. Dat filmpje met The Kiffness is ook geweldig.Servor schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:33:
Nieuwe bull market anthem released mannen. Kan niet lang duren nu!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mooi ding man!Jero_B schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:06:
[...]
https://shop.ledger.com/pages/ledger-nano-s-plus deze afwachten, beste van beide.
Wanneer komt ie uit?Jero_B schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:06:
[...]
https://shop.ledger.com/pages/ledger-nano-s-plus deze afwachten, beste van beide.
Heb zelf de Nano X, omdat ik dacht dat ik anders te weinig ruimte zou hebben in de toekomst, totdat iemand hier zei dat je de app gewoon kan verwijderen als je assets erop staan en deze opnieuw kan installeren om erbij te komen..
Of het handig is daar gelaten, maar de grootte maakt dus niet heel veel uit..
Geen idee, wat zegt de website?
Alleen belangrijk als je meer dan 3 a 4 coins wil hodlen. Voor mij is de ledger nano s genoeg voor alleen btc en eth.BTFD schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:21:
Heb zelf de Nano X, omdat ik dacht dat ik anders te weinig ruimte zou hebben in de toekomst, totdat iemand hier zei dat je de app gewoon kan verwijderen als je assets erop staan en deze opnieuw kan installeren om erbij te komen..
Zero.
Precies, ligt er ook helemaal aan hoe vaak je het ding in je handen wil hebben. Als je er af en toe wat op schuift voor de HODL heb je 'm niet eens nodig tenzij je elke keer een nieuw adres wil. Als je de hele dag loopt te schuiven met 20 verschillende muntjes op je hardwarewallet dan kan ik me voorstellen dat je een grote scherm, meer geheugen en dikkevingerknoppen handiger vindt.BTFD schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:21:
Notabene: alleen je keys staan erop. Je assets staan op de blockchain. De apps helpen alleen maar een beetje om je keys makkelijker te gebruiken als je spul eraf wil halen (of elke keer een nieuw adres wil om je nieuwe assets op te slaan).
Tenzij je echt alleen hodlt (prachtig woord om te vervoegen in het Nederlands) dan maakt het echt niet uit. Je adressen opslaan in je adresboek op je favo exchanges en je 'schrijft' zonder dat ding te gebruiken alles makkelijk 'over'. Tenzij hierboven tussen haakjes.Pelox schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:27:
[...]
Alleen belangrijk als je meer dan 3 a 4 coins wil hodlen. Voor mij is de ledger nano s genoeg voor alleen btc en eth.
[ Voor 19% gewijzigd door Wiley99 op 03-03-2022 14:33 ]
Tot heden is het bij mij ook alleen bij die 2 gebleven ja, ach, goed voorbereid dan maar!Pelox schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:27:
[...]
Alleen belangrijk als je meer dan 3 a 4 coins wil hodlen. Voor mij is de ledger nano s genoeg voor alleen btc en eth.
---
GLMR bezig met een C&H op de 4H?
Hello 44K
oeffff heb GLMR op de top converted zo te zien 🙌
nothing stops this train
Eens kijken of we nu wel boven de ca. 44k7 kunnen uitkomen: heeft afgelopen dagen al twee keer een resistance gegeven.
Misschien een dikke groende candle wanneer de amerikaanse beurzen zo positief gaan openen? #hopium
Dubbel, excuses
[ Voor 87% gewijzigd door sjorremans op 03-03-2022 15:19 ]
sjorremans schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:18:
Misschien een dikke groende candle wanneer de amerikaanse beurzen zo positief gaan openen? #hopium
Jaha! We hebben je wel gehoordsjorremans schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:19:
14:30 toch altijd?sjorremans schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:18:
Als het 3 keer herhaald werd, hadden we de groene candle wellicht opgeroepen!
Misschien helpt het wel wanneer je het 2x roept, je weet het maar nooit
Misschien een dikke groende candle wanneer de amerikaanse beurzen zo positief gaan openen? #hopiumEzo schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:22:
[...]
Als het 3 keer herhaald werd, hadden we de groene candle wellicht opgeroepen!
Werkt net als niezen, 3x is mooi weer en 2x is slecht weersjorremans schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:23:
[...]
Misschien helpt het wel wanneer je het 2x roept, je weet het maar nooit
uh oh, nu is het 5 keer. daar komt de 6 cent!Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:24:
[...]
malarkan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:25:
[...]
uh oh, nu is het 5 keer. daar komt de 6 cent!
Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:24:
[...]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hoe krijg ik die Glimmers eigenlijk in m'n Metamask? Withdraw vanaf de CDC app lukt niet
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Metamask connecten met https://apps.moonbeam.network/moonbeam..NeoflexNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:40:
Hoe krijg ik die Glimmers eigenlijk in m'n Metamask? Withdraw vanaf de CDC app lukt niet
Heb je ook een Ledger? Zo ja, dan eerst je Ledger connecten aan Metamask.
Geen ledger. Ik had 'm ge-connect met Moonbeam netwerk maar kom niet veel verder dan dat. Nou moet ik ook zeggen dat ik amper wat met die Metamask doe.Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:42:
[...]
Metamask connecten met https://apps.moonbeam.network/moonbeam..
Heb je ook een Ledger? Zo ja, dan eerst je Ledger connecten aan Metamask.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hmmm, zorg er dan eerst voor dat je een ETH adres op de Metamask hebt staan en dan probeert te connecten. Dan krijg je automatisch een Moonbeam network adres toegewezen op je Metamask.NeoflexNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:45:
[...]
Geen ledger. Ik had 'm ge-connect met Moonbeam netwerk maar kom niet veel verder dan dat. Nou moet ik ook zeggen dat ik amper wat met die Metamask doe.
Die heb ik volgens mij, maar ik krijg m'n coins er niet naar toe (naar Moonbeam netwerk).Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:53:
[...]
Hmmm, zorg er dan eerst voor dat je een ETH adres op de Metamask hebt staan en dan probeert te connecten. Dan krijg je automatisch een Moonbeam network adres toegewezen op je Metamask.
Wanneer automatisch niet lukt, doe het dan handmatig met onderstaande gegevens:NeoflexNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:58:
[...]
Die heb ik volgens mij, maar ik krijg m'n coins er niet naar toe (naar Moonbeam netwerk).
Network Name: Moonbeam
RPC URL: https://rpc.api.moonbeam.network
Chain ID: 1284 (hex: 0x504)
Symbol (optional): GLMR
Block Explorer (optional): https://moonscan.io/
Via deze weg is het mij vanmorgen gelukt, proberen waard..Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:00:
[...]
Wanneer automatisch niet lukt, doe het dan handmatig met onderstaande gegevens:
Toch weer een normale rode donderdag
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 03-03-2022 16:07 ]
Zero.
De rejection komt ook elke keer steeds lager lijkt wel richting de DMA99Pelox schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:07:
Toch weer een normale rode donderdag
Inderdaad gelukt, dank! Ik kan alleen maar assets versturen, dus niet 'buy' of 'swap'. Hoe geraak ik hier dan verder?Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:00:
[...]
Wanneer automatisch niet lukt, doe het dan handmatig met onderstaande gegevens:
Network Name: Moonbeam
RPC URL: https://rpc.api.moonbeam.network
Chain ID: 1284 (hex: 0x504)
Symbol (optional): GLMR
Block Explorer (optional): https://moonscan.io/
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!