[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 136 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.033.043 views

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:02
YES schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:38:
[...]

Nee, dan had ie het waarschijnlijk wel in het nieuws en koers topic gepost.
Schrijf je daar nou dat ik zo'n beetje bij de vaste stamgasten in deze kroeg behoor?

If so: Dank, das een groot compliment 8-)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:22

YES

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:46:
[...]

Schrijf je daar nou dat ik zo'n beetje bij de vaste stamgasten in deze kroeg behoor?

If so: Dank, das een groot compliment 8-)
Nee, dan had ik wel gezegd: "je hoort zo'n beetje bij de vaste stamgasten in deze kroeg". Ik bedoelde eigenlijk dat als het nieuws was, je het wel in het nieuws & koers topic gepost had.

Maar ja hoor, als jij dat graag wilt, sure: je hoort zo'n beetje bij de vaste stamgasten in deze kroeg.

:+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-01 11:53
zwembroek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:16:
[...]

Ja dat staken gaat zeker lekker. :) Elke dag weer een leuk moment om ze te compounden.
waar compound je die glimmertjes?

nothing stops this train

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-01 15:05
Een van de redenen dat ik echt niet meer kijk naar het AD, nos, nu.nl etc etc

Constante framen irriteert me echt enorm :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:01:
[...]

https://apps.moonbeam.network/moonbeam

Moet je wel je MetaMask/Ledger koppelen.

UberLurker Departement #GG.

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb het grootste deel ook daar staan, maar de APY op Binance is veel hoger. Helaas kan ik er daar niet meer GLMR kwijt omdat de staking slots altijd vol zitten.

Motor-forum.nl

• Skrunsies
  • Niet online
Bananeman schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:16:
[...]

Ik heb het grootste deel ook daar staan, maar de APY op Binance is veel hoger. Helaas kan ik er daar niet meer GLMR kwijt omdat de staking slots altijd vol zitten.
Ja heb daar ook aan gedacht. Maar wil het netwerk ook wel helpen. En wat @zwembroek zegt. Dat compounden is ook wel een feestje. Alleen doe ik het 1x p/w. Heb de take a flight gemist. Dus heb helaas minder dan ik had willen hebben :)

• Bananeman
  • Niet online
Skrunsies schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:20:
[...]

Ja heb daar ook aan gedacht. Maar wil het netwerk ook wel helpen. En wat @zwembroek zegt. Dat compounden is ook wel een feestje. Alleen doe ik het 1x p/w. Heb de take a flight gemist. Dus heb helaas minder dan ik had willen hebben :)
Same here. TF gemist, krijg nog wel een stapel(tje) uit de crowdlon maar dat duurt nog bijna 2 jaar voordat ik die allemaal heb.

Als er weer wat slots vrijkomen op Binance misschien maar wat bijkopen en direct daar staken. Scheelt schrikbarend veel met staken op het netwerk zelf...

Motor-forum.nl

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:16

Darrell

Fiat moonboy

Bananeman schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:16:
[...]

Op dit moment is 90 dagen beschikbaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDvHw8WTwRmhM0oBRTtY72yyvTU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NBRW4zv6xPAVI7cOd7BmXwSF.jpg?f=fotoalbum_large

• Skrunsies
  • Niet online
Bananeman schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:26:
[...]

Same here. TF gemist, krijg nog wel een stapel(tje) uit de crowdlon maar dat duurt nog bijna 2 jaar voordat ik die allemaal heb.

Als er weer wat slots vrijkomen op Binance misschien maar wat bijkopen en direct daar staken. Scheelt schrikbarend veel met staken op het netwerk zelf...
Volgens mij is de 90 dagen nu wel vrij.

Nevermind @Darrell was me voor :)

[ Voor 4% gewijzigd door Skrunsies op 02-03-2022 20:28 ]

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:54

LankHoar

Langharig tuig

Wat is er toch zo interessant aan GLMR, hoor er al tijden mensen over praten :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Skrunsies
  • Niet online
LankHoar schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:31:
Duhhhh

@zwembroek, @Kol Nedra @Skrunsies, @Taro en vele anderen hebben ze. Dus daarom :P

Oh ja en dikke tech enzo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ettuHO85aRet2IERMq2dkiTXHA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A49QJJvrpISbPJNhQMRUSpZH.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Asprine schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:40:
[...]

Weet iemand ook waarom ze zo lekker gaan op het moment? Niet dat ik klaag hoor :)
Er is sowieso een whale flink aan het inkopen geweest om zijn node in de active set te krijgen. Ik kreeg dit net mee uit de besloten Telegram waar alle community collators zitten. Het sneue is dat er waarschijnlijk drie community collators die er vanaf het begin bij zijn uit de active set worden gedrukt. Voor een node in de active set heb je dik 900.000 GLMR nodig. Dit aantal wordt steeds hoger. De collators worden zelf ook min of meer gedwongen om zelf GLMR bij te kopen als ze achterop raken.
Kol Nedra schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:01:
[...]

Wat @Skrunsies zegt!
My keys, my coins! APR 40%

https://themilkywaygang.com/

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• zwembroek
LankHoar schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:31:
Moonbeam brengt ETH naar Polkadot. :)

https://cointelegraph.com...r-to-the-polkadot-network

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Darrell schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:27:
[...]

[Afbeelding]
Enig idee wat het max aantal is? Vind hier niets van terug :-(

Verwijderd

Mozes123 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:50:
[...]

Enig idee wat het max aantal is? Vind hier niets van terug :-(
Even op 'stake now' drukken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GfcArOvBICFOrm-gqasG_sBcxB8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7rz02ze07S4kDWpsE2NVpgrv.jpg?f=user_large

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Dankjewel!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Lol. 20. Whalestuff.

Verwijderd

Ik heb zelf 8 hele glimmende glimmers, 10 dagen in staking staan. 8)

• zwembroek
Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:59:
[...]

Fucking hardcore man! >:)

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-01 10:39
Als ze ooit 400$ worden is dat helemaal genoeg

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:59:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8-uQ6QwW_n6Iv_WIxa1xdeD1sc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1tOAlrAeMTbnseNbaUFv0z0J.gif?f=user_large

• zwembroek
@Taro staked daar wel een hele berg toch? Wat is het hoogste aantal wat je daar kwijt kan met welke APY?

• Bananeman
  • Niet online
Darrell schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:27:
[...]

[Afbeelding]
Thanks, alleen is het maximum daar 20 en die heb ik al gevuld :)

Motor-forum.nl

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:01:
[...]

@Taro staked daar wel een hele berg toch? Wat is het hoogste aantal wat je daar kwijt kan met welke APY?
De 10 en 90 dagen varianten hebben een limiet. Die van 30 dagen niet, dit zijn de percentages:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GfgNgO93fiO2czbyOMUd9ZQ-ijw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zMAcTgNEzs0CjCRN1CEZ2XAE.jpg?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

zwembroek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:01:
[...]

Geen idee. Zit de laatste tijd meer in GMBY.

Niet staken, maar bleken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3P4hJ_ClUXNwWspiXAkj3nxplXE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0vam3AUXqdP9ZYyi7A3N3mqC.jpg?f=user_large

Ik ben op een missie om de originele Tetris ervaring te verspreiden. Oude vergane exemplaren reviseren in goedwerkende originele staat, met een exemplaar van het legendatische Tetris erbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6lc9VzO8kh0tWGZYhhH4H15kSfA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E7UwF1zD7qkXv5ksNGWnRqJC.jpg?f=user_large

Iedereen koopt die dingen nu op om ze kapot te snijden en vol te proppen met Chinese LED troep en behuizing. 20XX zullen de jaren zijn dat de 'Gameboy DMG-001 in originele staat' schaarste ontstond.

Aan mij de eer voor een tegengeluid.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:15:
[...]

[Afbeelding]

Ik ben op een missie om de originele Tetris ervaring te verspreiden. Oude vergane exemplaren reviseren in goedwerkende originele staat, met een exemplaar van het legendatische Tetris erbij.

[Afbeelding]

Iedereen koopt die dingen nu op om ze kapot te snijden en vol te proppen met Chinese LED troep en behuizing. 20XX zullen de jaren zijn dat de 'Gameboy DMG-001 in originele staat' schaarste ontstond.

Een originele, mooi opgepoetste, werkende Gameboy met een origineel, mooi opgepoetst, werkend exemplaar van Tetris erbij? Ik kan me eigenlijk niet anders voorstellen dan dat zoiets alleen maar meer waard gaat worden. Uitstekend kansen aan het spreiden Jaapio! _/-\o_

Als je er een keer van één af moet voor weinig dan buy ik die dip graag :+

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:11
BTC koers gaat vooral naar rechts vandaag. Of je moet op de 1 minute kijken. When moon?

Stack Sats

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:02
Stovirpi schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:23:
BTC koers gaat vooral naar rechts vandaag. Of je moet op de 1 minute kijken. When moon?
Als je net een marathon run gehad hebt, zou je ook even rust willen -- in dat opzicht snap ik de huidige koersen wel: kleine rustpauze

Volgende horde: MA99 1D @ +/- 45k USD / +/- 40.5k EUR / (( 15,3 mil HUF :+ ))

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat gebruik je om te bleken en werkt dat ook op een gebit?

(ik vraag dit voor een oude buurvrouw)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• YES

YES

Moderator General Chat
iVibes schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:45:
[...]

Als je maar genoeg bleekmiddel in je mond giet en doorslikt, hoef je, je nooit meer zorgen te maken over je gebit, of over wat anders.

Verwijderd

iVibes schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:45:
[...]

12% peroxide. Ben bang dat 'ze' beter iets anders kan proberen, tenzij ze van chemisch verbrand tandvlees houdt. >:)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:50:
[...]

12% peroxide. Ben bang dat 'ze' beter iets anders kan proberen, tenzij ze van chemisch verbrand tandvlees houdt. >:)
Klinkt goed!
Dan begint ze eerst maar eens rustig met 65%....

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 02-03-2022 21:54 ]

Verwijderd

BIFI laat me ook flink in de stake. Lekker in prijs gezakt en op Fantom nog maar 11,5% in de maxi kluis... -O-

Dit is mijn enige DeFi achtige apparaat dus ik hoop dat er wel even wat actie komt.

Mag van mij wel flink zakken in prijs, dan koop ik er nog wat meer van. Maar die APY zie ik liever weer ff richting de 30%.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:12:
BIFI laat me ook flink in de stake. Lekker in prijs gezakt en op Fantom nog maar 11,5% in de maxi kluis... -O-

Dit is mijn enige DeFi achtige apparaat dus ik hoop dat er wel even wat actie komt.

Mag van mij wel flink zakken in prijs, dan koop ik er nog wat meer van. Maar die APY zie ik liever weer ff richting de 30%.
Beethoven X is een hele toffe site op het Fantom network voor Defi. Het is een friendly fork van Balancer. Staan erg mooie LP's met toffe gains op. :)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:37

Vis

Ik hoorde net Mevrouw Kaag het woord cryptocurrencys in de mond nemen op tv.

Harde regulatie gaat denk ik sneller komen dan menigeen denkt.
Not your keys not your coins.

Sowieso van plan om alles uit Binance etc te zetten naar de Ledger met deze rare tijden en cyberaanvallen.. voelt toch wat prettiger dan dat beetje rente wat het trekt met staken.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Skrunsies
  • Niet online
Moest daarnet bij de BIT jes toch effe aan een liedje denken :9

1,2,3,4 hoedje van hoedje van, 1,2,3,4 hoedje van papier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B5wJG9GbFfuru8nmzvLKdS_HSM4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oGiiP1WZZuLdwC6g45EctkfW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aEJUpqaceH8FbpcoYr2F3hETcQY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HTvhGcNea4eMqNCwrilieY8m.png?f=user_large

Melige gedrag komt nog steeds door mijn tranen in de ogen, vanmiddag van @zwembroek en zijn tyfus tikkende vingers :+

Verwijderd

Vis schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:17:

Sowieso van plan om alles uit Binance etc te zetten naar de Ledger met deze rare tijden en cyberaanvallen.. voelt toch wat prettiger dan dat beetje rente wat het trekt met staken.
Heb mijn BTC al op de Trezor staan, die shitcoins op de exchanges lig ik verder niet zo wakker van.

Verder fiat voornamelijk aan het dumpen in zonnepanelen en andere dingen nu het allemaal nog wat waard is.

Zoek eigenlijk nog een mooie kalashnikov, maar de vrouw wil dat liever niet vanwege de kinderen enzo.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gaaf _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:27:
[...]

Heb mijn BTC al op de Trezor staan, die shitcoins op de exchanges lig ik verder niet zo wakker van.

Verder fiat voornamelijk aan het dumpen in zonnepanelen en andere dingen nu het allemaal nog wat waard is.

Zoek eigenlijk nog een mooie kalashnikov, maar de vrouw wil dat liever niet vanwege de kinderen enzo.
Je kunt beter 1 BTC verkopen en een bunker kopen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JsJdErCDfWO1JVjF9DUaLF-PJ_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jMLLQ3CkAQMaQ6aObaob0tR3.jpg?f=fotoalbum_large

• sjorremans

+1, ik ga toch ook maar eens kijken naar een ledger om daar in ieder geval al mijn BTC, ETH en LINK op te parkeren..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Oekraine krijgt momenteel ook miljoenen aan crypto donaties binnen en biedt russische militairen die zich overgeven ook geld in de vorm van Crypto...

Daar doen ze dus niet alleen de Russen zeer mee met die eventuele harde regulatie...

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45

Wat willen ze doen dan?

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:47:
[...]

Wat willen ze doen dan?
Vermoedelijk weten ze dat zelf nog niet.

• Vis

Vis

Pelox schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:47:
[...]

Wat willen ze doen dan?
Geen idee wat de mogelijkheden kunnen zijn ten tijde van oorlog. Maar het freezen van rekeningen of accounts op exchanges zie ik best gebeuren.
En Sigrid heeft het vast niet alleen over de rijke Oligarchen.

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19:34
iVibes schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:42:
Oekraine krijgt momenteel ook miljoenen aan crypto donaties binnen en biedt russische militairen die zich overgeven ook geld in de vorm van Crypto...

Daar doen ze dus niet alleen de Russen zeer mee met die eventuele harde regulatie...
Volgens wat ik hoor, zijn veel russische soldaten al gelukkig, met een boterham met choco...

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33

Wom

Kleine tip tussendoor: gebruik niet telkens hetzelfde bedrag als je een SEPA overboeking richting Kraken doet binnen een tijdsbestek van een aantal dagen. Op een week tijd drie keer hetzelfde bedrag proberen overschrijven, maar de laatste staat nu 'On Hold' wegens verdachte activiteiten. Staat netjes in hun FAQ, maar het was nieuwe informatie voor mij.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin doet nog een poging om de 1D MA99 te doorbreken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OjVKWw0yKlCdU4Mc_nj2Hazt4js=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rl4A81HlAuvbKD7zSahCub9p.jpg?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Wom schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:03:
Kleine tip tussendoor: gebruik niet telkens hetzelfde bedrag als je een SEPA overboeking richting Kraken doet binnen een tijdsbestek van een aantal dagen. Op een week tijd drie keer hetzelfde bedrag proberen overschrijven, maar de laatste staat nu 'On Hold' wegens verdachte activiteiten. Staat netjes in hun FAQ, maar het was nieuwe informatie voor mij.
Daar denk ik idd ook wel eens over na. Als je ziet hoeveel geld ik naar Litouwen stuur om die CDC kaart te laden....

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gaat niet meer komen.

@roflexx Ja, die is in de aanbieding. Dieptepunt is waarschijnlijk net een half uur geleden. Whale was aan het verkopen en lijkt daar nu klaar mee.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:12:

Zonder daar al te veel over te willen zeggen wegens erg ingewikkeld: goede kans dat dat er wel weer aan zit te komen.

Of je kan ze nog op Scream wegzetten tegen 64%, maar dat is uitlenen, niet staken.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:50:
[...]

In China beter bekend als @Peloxide

• Pelox
Darrell schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:15:
[...]

In China beter bekend als @Peloxide
Nee dat is fake news.

Ik zit enkel in de edelstaal beitspasta en hopium tabletten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqCbw6lLbLF31h9QiqfnzAbWTjY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qdS8y2xl6FCBAKOSsT9jnaJA.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WhKkksY6L-0jKJS9_a0NhrMNVlg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oXYklI5YISrrxU6VuDYnMky6.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:20:
[...]

Nee dat is fake news.

Ik zit enkel in de edelstaal beitspasta en hopium tabletten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nou doe je wel zo stoer met je ‘mannen dingetjes’

Beitspasta en hopium tabletten my ass!

Heb daarnet je hele familie gevonden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3JxtHPP9zapUs2C8Ic-UqgqFNI0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JCHaAf4ucNMzqowtOjRWOE35.png?f=fotoalbum_large

• Pelox
Skrunsies schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:27:
[...]

Nou doe je wel zo stoer met je ‘mannen dingetjes’

Beitspasta en hopium tabletten my ass!

Heb daarnet je hele familie gevonden!

[Afbeelding]
Sorry dat wij een bullish familie zijn.. excuus. }:O

Maar heb jij wel betaald voor die nft?

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 02-03-2022 23:32 ]

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:31:
[...]

Sorry dat wij een bullish familie zijn.. excuus. }:O

Maar heb jij wel betaald voor die nft?
:(:)

Maaruh… Corona regeltjes eraf.. Mooie weer komt er aan. Die valt samen dit jaar met dikke blowoff top. Kunnen we rustig aan al een bbq plannen? Of is dit teveel off topic :?

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:58
Skrunsies schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:34:
[...]

Maaruh… Corona regeltjes eraf.. Mooie weer komt er aan. Die valt samen dit jaar met dikke blowoff top. Kunnen we rustig aan al een bbq plannen? Of is dit teveel off topic :?
Een hengstenbal? Of zijn dames ook welkom? Bijvoorbeeld de 50 en 55k babes. 😛

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:34:
[...]

Natuurlijk is een BBQ niet off topic.... Mits je hem stookt met BitCoal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MB5LzS_xN8nqczSyJfE35mved9g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Kyy0y3rSngQ5gQsOk46cNymf.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Krijg je er ook brand/smeltplekken uit?

Mijn pa heeft er ooit de soldeerpen op gelegd :|

• Skrunsies
  • Niet online
Moiety schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:38:
[...]

Een hengstenbal? Of zijn dames ook welkom? Bijvoorbeeld de 50 en 55k babes. 😛
Als jij hun adressen effe door kan geven. Pikken @Verwijderd en ik ze wel op met de brommert. Of trekker met een karretje van de grasdrogerij :Y

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:06:
Bitcoin doet nog een poging om de 1D MA99 te doorbreken:
[Afbeelding]
Lijkt hem helaas niet te gaan worden.

• Moiety
Skrunsies schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:43:
[...]

Als jij hun adressen effe door kan geven. Pikken @Verwijderd en ik ze wel op met de brommert. Of trekker met een karretje van de grasdrogerij :Y
Check
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YNMTFTze9mOEET5FbwmFW1nErJA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JMUMWjcVT3tA9TDW3KLIfxUG.jpg?f=fotoalbum_large

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ngangatar schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:39:
[...]

Natuurlijk is een BBQ niet off topic.... Mits je hem stookt met BitCoal

[Afbeelding]
En hem aansteekt met FIRE

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gfn-hI4SrAPbL8UT79Hdnv3yyUI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t60OaoF1KpDJ5zidiSwVFc2Z.png?f=user_large

En er een lekker kippenboutje op roostert...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ASJCUi59zgl0TGv9t3gTN1A52W0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7Vj6pZVrDNkuCdO2xWDWxU7P.png?f=user_large

• Moiety
Moeten we Jaapio wel wakker kunnen krijgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qe3HivMGxA1sVSFeSZ1ahffLXhM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y02ld1LFVM787NYsBEro9LRo.jpg?f=user_large

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Moiety schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:48:
[...]

Moeten we Jaapio wel wakker kunnen krijgen:
[Afbeelding]
Ik zie dat de $SNACKs al klaar liggen naast z'n bed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mISsII_KnhfE7Kz2AlutwefIxJk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6idJryFFBmbVmkln2MbV2SCk.png?f=fotoalbum_large

Als er nog een CC is van half zware Van Nelle dan zijn we compleet. _/-\o_

• Skrunsies
  • Niet online
Blaim schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:53:
[...]

Ik zie dat de $SNACKs al klaar liggen naast z'n bed.

[Afbeelding]

Als er nog een CC is van half zware Van Nelle dan zijn we compleet. _/-\o_
In die categorie is er wel iets. En ook nog dikke 10% in de sale d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4In3k_3xHY3OD4MPd9aEtX8Y2B8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VSa4IpphIitSlL2UA6izCT2f.jpg?f=fotoalbum_large

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Grijns, Bitconnect! :+

BitConnect Founder Indicted In Alleged $2.4B Ponzi Scheme Disappears

THURSDAY, MAR 03, 2022 - 12:40 AM

Bron: https://www.zerohedge.com...b-ponzi-scheme-disappears

Dus de centjes weg en de oprichter/oplichter ook. _O-

[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 03-03-2022 03:17 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

RaptorXS schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 03:07:
Grijns, Bitconnect! :+

BitConnect Founder Indicted In Alleged $2.4B Ponzi Scheme Disappears

THURSDAY, MAR 03, 2022 - 12:40 AM

Bron: https://www.zerohedge.com...b-ponzi-scheme-disappears

Dus de centjes weg en de oprichter ook. _O-
Hehe ja waarom zou je iemand ook in een cel stoppen voor de diefstal van wat centjes? :p

Misschien gezellig aan het rentenieren met de Zuid Afrikaanse broers in Dubai. Die laatsten hadden een nieuw paspoort van die kleine eilandjes in de buurt van die vulkaan uitbarstig vorige maand. Vanutau oid. Dus Dubai kan met droge ogen beweren dat de oplichters daar niet zitten want de paspoorten matchen niet. :/

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
sh4d0wman schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 03:16:
[...]

Hehe ja waarom zou je iemand ook in een cel stoppen voor de diefstal van wat centjes? :p

Misschien gezellig aan het rentenieren met de Zuid Afrikaanse broers in Dubai. Die laatsten hadden een nieuw paspoort van die kleine eilandjes in de buurt van die vulkaan uitbarstig vorige maand. Vanutau oid. Dus Dubai kan met droge ogen beweren dat de oplichters daar niet zitten want de paspoorten matchen niet. :/
Malta is een optie als je geen Rus bent en ik dacht Bulgarije ook, Cyprus niet meer.

Malta: https://www.nu.nl/economi...oorten-aan-russen-op.html

ps, welk een hypocratie om een beperkt aantal Russische banken uit het swift systeem te gooien, heel? toevallig niet de banken die Gazprom gebruikt voor de Russische aardgas verkoop.

Fuck het bancaire systeem en leve crypto. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door RaptorXS op 03-03-2022 03:45 ]

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:05

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dunne BIFI
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8geo0jyftJPOZkX8Eef_Pmi0kY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qhNceHczrRmylq5uyQIiXWzu.png?f=fotoalbum_large

Dikke ATOM!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1RCV4bTg_fmS8xJ9hr08nrBgBQE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PueSm1nwS0EP9oF00m4I8VFw.jpg?f=user_large

[ Voor 92% gewijzigd door Xqlus1ve op 03-03-2022 07:14 ]

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01 12:09
We glijden voorzichtig steeds verder weg van de DMA99..

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-01 20:59
Vis schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:55:
[...]

Geen idee wat de mogelijkheden kunnen zijn ten tijde van oorlog. Maar het freezen van rekeningen of accounts op exchanges zie ik best gebeuren.
En Sigrid heeft het vast niet alleen over de rijke Oligarchen.
Denk je dat Binance aan dat verzoek gehoor zal geven?

Verwijderd

elektriekert schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:40:
[...]

Krijg je er ook brand/smeltplekken uit?

Mijn pa heeft er ooit de soldeerpen op gelegd :|
Dat gaat me niet lukken ben ik bang.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

mannowlahn schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 07:34:
[...]

Denk je dat Binance aan dat verzoek gehoor zal geven?
Tja waarom heeft Binance SEPA overboekingen vanuit de EU gestopt?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Of kan je van Binance fiat niet meer terug storten naar rekening?

• mannowlahn
Xqlus1ve schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 07:38:
[...]

Tja waarom heeft Binance SEPA overboekingen vanuit de EU gestopt?
Was Binance degene die het blokkeerde of sepa van hun bank?

Mijn punt is dat Binance ook gewoon bleef doorwerken toen iDeal en sepa weg was. Binance is geregistreerd op Malta geloof ik? Te lui om te gaan googelen. Maar ik zie Binance niet zo snel gehoor geven omdat het een bedrijf is die graag doet wat ze zelf ethisch vinden.

[ Voor 35% gewijzigd door mannowlahn op 03-03-2022 07:46 ]

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
Darrell schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:41:
[...]
Dacht ff the return van a87...
Sorry voor de teleurstelling! ;(
Kiwi!
Darrell schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:39:
[...]
Are joe de stoonkoal english joepietoeper?
;w Wederom, sorry voor de teleurstelling!
Denk dat we maar eens collectief naar de modjes moeten gaan en voor rectificatie vragen, het gemis is te groot hier!

OT:

Rejection op de MA99?, of even opladen om door te beuken.
Donderdag ~ Rektdag.

Ja! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

mannowlahn schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 07:45:
[...]

Was Binance degene die het blokkeerde of sepa van hun bank?

Mijn punt is dat Binance ook gewoon bleef doorwerken toen iDeal en sepa weg was. Binance is geregistreerd op Malta geloof ik? Te lui om te gaan googelen. Maar ik zie Binance niet zo snel gehoor geven omdat het een bedrijf is die graag doet wat ze zelf ethisch vinden.
Ok eens, dat heb ik verkeerd begrepen, maar ben het wel eens dat in tijden van (wereld)-oorlog alles mogelijk is.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E221pX_rhownMgysxzQ5OCapnWI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/95NjhH02AZQSFrMMPpnLThS3.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbGwN_DKcl7uFNnw_GY2R6PzR3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t13ameAwZTVzRUHsb3l4ehgO.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

meh....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l5I9QcJT_j6K11Ib6Tg_yyXlCBM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8O31IX81UiyFR082LN1TBDFG.png?f=user_large

Ik ben wel eens prettiger aan mijn dag begonnen :).

Probleem verholpen inmiddels.

• Don Guacamole
Moonbeam blijft ook lekker gaan. 12$ soon
Compenseert mooi voor de dunne bifi

• mannowlahn
Ngangatar schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 08:57:
meh....

[Afbeelding]

Ik ben wel eens prettiger aan mijn dag begonnen :).

Probleem verholpen inmiddels.
Vpn uit iran ofzo?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bijna, VPN uit US. Achteraf klinkt het logisch maar als je die popup krijgt schrik je toch ff ;).

• sjorremans
Don Guacamole schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:13:
Moonbeam blijft ook lekker gaan. 12$ soon
Compenseert mooi voor de dunne bifi
Laat maar weer tot 12 dollar stijgen, dan is mijn bag GLMR in ieder geval wel de deur uit :+

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:51
Nieuwe Launch op Binance:

PREPARATION PERIOD - STEPN - A Move-to-Earn Health and Fitness Application

Begrijp ik goed at ik mijn BNB even uit stacking moet halen en dan automatisch meedoe en tokens krijg teogewezen?

Hattrick: Thorgal Eagles

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

bregweb schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:34:

Begrijp ik goed at ik mijn BNB even uit stacking moet halen en dan automatisch meedoe en tokens krijg teogewezen?
Nee bij de launchpad moet je ze zelf inleggen. Staat goed onder de launchpad uitleg omschreven. 9 maart in de ochtend dikke BNB inleggen. Dan berekenen ze je aandeel, die krijg je vervolgens om 11.00. Dan krijg je de overige dunne BNB terug.

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 03-03-2022 09:41 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021

Je levert een beetje BNB in en in ruil daarvoor krijg je die nieuwe tokens terug. Afhankelijk van hoeveel BNB je inlegt

• Don Guacamole

En verwacht er niet te veel van, afhankelijk hoeveel bnb je hebt kan je vaak maar een paar coins kopen. Bij alpine was het een halve alpine per bnb. Dat was dus ongeveer 2,5 dollar . Is dus met name erg leuk als je veel bnb hebt, maar dat is met deze koers lastig te bereiken.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-01 11:08
Don Guacamole schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:49:
[...]

En verwacht er niet te veel van, afhankelijk hoeveel bnb je hebt kan je vaak maar een paar coins kopen. Bij alpine was het een halve alpine per bnb. Dat was dus ongeveer 2,5 dollar . Is dus met name erg leuk als je veel bnb hebt, maar dat is met deze koers lastig te bereiken.
Ach, 10 keer 2,5 dollar is toch 25 dollar, voor 10 keer een paar keer klikken :+

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
[...]En verwacht er niet te veel van, afhankelijk hoeveel bnb je hebt kan je vaak maar een paar coins kopen. Bij alpine was het een halve alpine per bnb. Dat was dus ongeveer 2,5 dollar . Is dus met name erg leuk als je veel bnb hebt, maar dat is met deze koers lastig te bereiken.
Daarbij moet je ook nog het geluk hebben dat je ze kunt verkopen, want vaak zie je dat je er minimaal 10 moet hebben. Dus meestal converteer ik ze weer terug naar BNB en laat zo deze stack iets laat groeien..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
Misschien een stomme vraag maar ik probeer nu al een aantal dagen mijn verificatie bij Binance af te ronden door middel van mijn rijbewijs maar deze wordt telkens geweigerd na een uur. Ik heb niets over mijn rijbewijs afgedekt. Je kunt een rijbewijs, id kaart etc gebruiken. Hebben meer mensen hier last van? Of willen ze perse een ander document?

[ Voor 16% gewijzigd door sinasappel op 03-03-2022 10:04 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33

Wom

sinasappel schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:56:
Misschien een stomme vraag maar ik probeer nu al een aantal dagen mijn verificatie af te ronden door middel van mijn rijbewijs maar deze wordt telkens geweigerd na een uur. Hebben meer mensen hier last van? Of willen ze perse een ander document?
Bij welke dienst probeer je te verifieren?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:38
Misschien een stomme vraag maar ik probeer nu al een aantal dagen mijn verificatie af te ronden door middel van mijn rijbewijs maar deze wordt telkens geweigerd na een uur. Hebben meer mensen hier last van? Of willen ze perse een ander document?
Wat meer informatie zou dan wel handig zijn.

- Waar doe je deze verificatie?
- Welke documenten geven ze aan als toelaatbaar?
- Heb je wat afgedekt op je rijbewijs?
- Is alle tekst leesbaar op je rijbewijs?

• sinasappel
Wom schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:59:
[...]

Bij welke dienst probeer je te verifieren?
Binance
Nopheros schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:01:
[...]

Wat meer informatie zou dan wel handig zijn.

- Waar doe je deze verificatie?
- Welke documenten geven ze aan als toelaatbaar?
- Heb je wat afgedekt op je rijbewijs?
- Is alle tekst leesbaar op je rijbewijs?
Verificatie via telefoon. Je kan en mag verschillende gebruiken, heb alleen nog geprobeerd met rijbewijs. Niets is afgedekt en alles is scherp in beeld.

[ Voor 59% gewijzigd door sinasappel op 03-03-2022 10:05 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04:33
Misschien een stomme vraag maar ik probeer nu al een aantal dagen mijn verificatie bij Binance af te ronden door middel van mijn rijbewijs maar deze wordt telkens geweigerd na een uur. Ik heb niets over mijn rijbewijs afgedekt. Je kunt een rijbewijs, id kaart etc gebruiken. Hebben meer mensen hier last van? Of willen ze perse een ander document?
Toevallig de foto niet bijgesneden? Hier is het bij mij ook een paar keer misgegaan, dan zien ze dat er toch iets aan de foto bewerkt is. Dus gewoon een foto maken en nog eens uploaden.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Net weer een zak BIFI gekocht. :)

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-01 13:28
zenith schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:12:
Net weer een zak BIFI gekocht. :)
Same.
Ik heb ze gelijk op stal gezet in de Cronos BIFI Maxi voor 25+% APY }:O

• sinasappel
Alpina schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:12:
[...]

Toevallig de foto niet bijgesneden? Hier is het bij mij ook een paar keer misgegaan, dan zien ze dat er toch iets aan de foto bewerkt is. Dus gewoon een foto maken en nog eens uploaden.
Ik heb het hele rijbewijs en volledig opstaan, niets afgesneden en alles is zichtbaar. Hebben jullie ook rijbewijs gebruikt of ander middel zoals ID-kaart?

• Kol Nedra
[...]

procentueel gezien altijd goed om het te doen.
want je kan er geen verlies op draaien.
mocht het weinig zijn en je kan niet traden kan je het altijd nog converten naar bnb --> resultaat altijd winst!

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 136 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!