Doei 44k.
Mede mogelijk gemaakt door Hello & Goodbye.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bedankt voor de gezelligheid en tot ziens!Joosie200 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:12:
[...]
Doei 44k.
Mede mogelijk gemaakt door Hello & Goodbye.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik weet niet zo goed wat je wilt.NeoflexNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:12:
[...]
Inderdaad gelukt, dank! Ik kan alleen maar assets versturen, dus niet 'buy' of 'swap'. Hoe geraak ik hier dan verder?
[ Voor 8% gewijzigd door Skrunsies op 03-03-2022 16:16 ]
UberLurker Departement #GG.
Ik ben bezig met fiat harken zodat ik crypto kan kopen. Kost tijd iets met werk. Maar moon soon, wenn 69k weekly close.sjorremans schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:13:
[...]
Bedankt voor de gezelligheid en tot ziens!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Haha held! Ik ga dat ff proberen, dank!Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:28:
Gets gats!
Zit me helemaal te tyfus te typen omdat ik ook eens iemand wil helpen. @NeoflexNL, ik lees je vraag nu nog eens door.
"Hoe krijg ik die Glimmers eigenlijk in m'n Metamask? Withdraw vanaf de CDC app lukt niet"
Vanuit CDC krijg je ze daar inderdaad niet, dan moet je ze eerst omzetten naar NANO of XRP of XLM oid, dit dan versturen naar Kraken ( als voorbeeld ). Dan pas kan je ze naar je Metamask sturen..
Sorry voor het niet goed lezen van je vraag
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[ Voor 83% gewijzigd door sjorremans op 03-03-2022 16:45 ]
Eerst nog even lekker rekt
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Target geraakt!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
@Skrunsies told you...malarkan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:25:
[...]
uh oh, nu is het 5 keer. daar komt de 6 cent!
Elke keer weer die rood gespikkelde @Skrunsies he..... Jinxer....
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zero.
lijkt me stug, dan zouden we de donderdag wel iets van "dalende donderdag" ofzo noemen toch?Pelox schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 17:02:
Het is gewoon donderdag en dat is altijd dit soort werk.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja pingoNgangatar schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 17:04:
[...]
lijkt me stug, dan zouden we de donderdag wel iets van "dalende donderdag" ofzo noemen toch?
Jaja sorry....Ngangatar schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:59:
[...]
Elke keer weer die rood gespikkelde @Skrunsies he..... Jinxer....
[ Voor 36% gewijzigd door zwembroek op 03-03-2022 17:48 ]
Zero.
Pelox schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 17:49:
Gelukkig had ik wel mijn qnt verkocht in de dip.
[ Voor 40% gewijzigd door zwembroek op 03-03-2022 18:00 ]
nothing stops this train
Omdat hij die niet in zijn PF heeft.Kol Nedra schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:22:
[YouTube: TOP Staking Coins in 2022!! The MOST Potential! 🤑]
wel prima picks, maar geen Solana? MATIC?
heeft hij beide in zijn PF staan, en 3 van de coins die hij wel noemt niet.
Ik vertrouw dat soort gasten niet als het aankomt op zogenaamde top picks.Skalders schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:30:
[...]
heeft hij beide in zijn PF staan, en 3 van de coins die hij wel noemt niet.
Ik ook niet persé, maar dat is een ander puntzwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:31:
[...]
Ik vertrouw dat soort gasten niet als het aankomt op zogenaamde top picks.
Niet alleen crypto, aex ook flink lager (-2%) gesloten vandaag en de Amerikaanse beurzen komen ook van +1% af vanmiddagKenny_026 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:35:
Je ziet hoe gevoelig crypto is. Macron zegt dat het ergste nog moet komen en een dump volgt. Ik zou even vasthouden aan de stables voor nu.
Zero.
Over Amerikaanse beurzen gesproken…. Laat ze die maar es trekken dansjorremans schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:53:
[...]
Niet alleen crypto, aex ook flink lager (-2%) gesloten vandaag en de Amerikaanse beurzen komen ook van +1% af vanmiddag
Ik zie dit soort channels steeds meer als hype makers zodat ze er zelf beter van worden.Kol Nedra schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:22:
Nouja, dit duszwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:31:
[...]
Ik vertrouw dat soort gasten niet als het aankomt op zogenaamde top picks.
Zero.
@zwembroek poh, receding hairline pattern, hele mooie dit, zie je maar weinig in het wild.
Hoe verschrikkelijk ook, denk niet dat het heel veel gevolg heeft voor crypto. Niet dat dat belangrijk is zoals je zegt, want het is natuurlijk bizar. Persoonlijk voorzie ik pas weer een grote drop als de navo besluit militair in te grijpen en officieel “ww3” van start gaat…Pelox schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:04:
Gerucht gaat dat wanneer Rusland Kiev heeft veroverd heeft ze publieke executies gaan uitvoeren om het moraal van de bevolking te breken. Ik hoop dat het bij een gerucht blijft.. niet dat het ook maar een beetje belangrijk is op zo'n moment of zo, maar crypto zal dan zeker nog een dikke drop zien. Iemand moet die idioot echt even een spuitje geven.
Als ze de president en de klitschko broers executeren op straat dan is dat een feit denk ik.Deman23 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:19:
[...]
Hoe verschrikkelijk ook, denk niet dat het heel veel gevolg heeft voor crypto. Niet dat dat belangrijk is zoals je zegt, want het is natuurlijk bizar. Persoonlijk voorzie ik pas weer een grote drop als de navo besluit militair in te grijpen en officieel “ww3” van start gaat…
Zero.
Ik een bitje meerzwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:24:
Mooi spul dat Bit. Sta al 0,02 per Bit in min.
Ha! Dan valt het wel mee!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zAj9z9FTkNc2eVRKFusUt5Yg.jpg?f=user_large)
Gisteren al mijn BIT omgezet naar BTC en op de Ledger gezet. Ik zal het wel betreuren, maar de afgelopen weken redelijk wat BTC waarde verloren door de daling van BIT. Mogelijk verkocht op de bodem, maar rondom iedere launchpad stijgt en daalt de prijs en gemiddeld gezien weegt de opbrengst van de launchpads niet op tegen de daling van BIT vs USD & BTC. Tenzij je een lange termijn holder bent, maar dan weet ik niet of BIT de beste keuze is, al kan het nieuwe Formule 1 seizoen en de ByBit sponsoring natuurlijk wel een CRO effect geven. Ach, ik kan altijd terugkopenzwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:24:
Mooi spul dat Bit. Sta al 0,02 per Bit in min.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Oh wow, heb ik eindelijk een keer geduld (nou ja, geen tijd), worden bijna al mijn targets geraakt! Nog effe via de 1D MA7 en dan richting moen graag
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 21% gewijzigd door Tiepfoud op 03-03-2022 19:53 ]
Kol Nedra schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:22:
13% SOL, 2% MATIC
Bron?Pelox schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:04:
Gerucht gaat dat wanneer Rusland Kiev heeft veroverd heeft ze publieke executies gaan uitvoeren om het moraal van de bevolking te breken. Ik hoop dat het bij een gerucht blijft.. niet dat het ook maar een beetje belangrijk is op zo'n moment of zo, maar crypto zal dan zeker nog een dikke drop zien. Iemand moet die idioot echt even een spuitje geven.
Osint telegram groep. Maar het is dus de bron van een gerucht he, ze zeggen zelf ook dat het een gerucht is.
Zero.
Dan heb ik ze gister van je overgenomen denk ik.Taro schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:34:
[...]
Gisteren al mijn BIT omgezet naar BTC en op de Ledger gezet. Ik zal het wel betreuren, maar de afgelopen weken redelijk wat BTC waarde verloren door de daling van BIT. Mogelijk verkocht op de bodem, maar rondom iedere launchpad stijgt en daalt de prijs en gemiddeld gezien weegt de opbrengst van de launchpads niet op tegen de daling van BIT vs USD & BTC. Tenzij je een lange termijn holder bent, maar dan weet ik niet of BIT de beste keuze is, al kan het nieuwe Formule 1 seizoen en de ByBit sponsoring natuurlijk wel een CRO effect geven. Ach, ik kan altijd terugkopen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dikke tech, is fud talk beu, wil gewoon verder terwijl de rest angstig het nieuws volgtColdcat schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:17:
Dikke ATOM! Waarom gaat die zo hard opeens?
Oh wacht, naar beneden bedoelde je?Coldcat schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:17:
[ Voor 6% gewijzigd door Xqlus1ve op 03-03-2022 22:09 ]
Nucleaire dreigingColdcat schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:17:
40.600 ergens volgens mij.sjorremans schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:49:
Die 42k gaat het niet houden ben ik bang. Volgens mij is er ook nog ergens een CME gap, weet alleen niet rond welke prijs die ligt
Die moet dan afgelopen maandag toch al gesloten zijn tijdens de stijging ?
Tussen de 42000 en 43100. Heb het even opgezocht. Stond nog open.Deman23 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:12:
[...]
Die moet dan afgelopen maandag toch al gesloten zijn tijdens de stijging ?
Ook die is nu dan dicht toch? Staan er nog wel een paar open volgens mij. Ergens rond de 24k dacht ik maar hoop niet dat we die gaan vullen. Tenzij ik van te voren wordt ingelicht natuurlijk 😂zwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:16:
[...]
Tussen de 42000 en 43100. Heb het even opgezocht. Stond nog open.
[ Voor 29% gewijzigd door Skrunsies op 03-03-2022 22:21 ]
Nu wel.Deman23 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:17:
[...]
Ook die is nu dan dicht toch? Staan er nog wel een paar open volgens mij. Ergens rond de 24k dacht ik maar hoop niet dat we die gaan vullen. Tenzij ik van te voren wordt ingelicht natuurlijk 😂
Ledger Error: Txn version not supportedSkrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:19:
Nou, heb mijn DOT jes op de Ledger, super spannend allemaal.. Maar nu het volgende, wil ze graag in staking zetten, alleen nou krijg ik de volgende foutmelding:
Txn version not supported
Heb al gekeken, maar zowel mijn Ledger Live als mijn Polkadot account zijn up to date kwa firmware ed.
Ik krijg de foutmelding op de Macbook, maar ook wanneer ik het met de mobiele app probeer.
Iemand enig idee?
[Afbeelding]
Lijkt me dat die dan toch al gehit zijn?zwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:16:
[...]
Tussen de 42000 en 43100. Heb het even opgezocht. Stond nog open.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Dit had ik inderdaad ook gevonden, vandaar ook mijn check op updates.. Maar die waren er nietzwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:25:
[...]
Nu wel.
[...]
Ledger Error: Txn version not supported
Modified on: Mon, 3 Jan, 2022 at 2:20 PM
You may encounter the error "txn version not supported" when trying to send DOT or KSM from your Ledger via the Polkadot-JS UI or Ledger Live.
This error is caused by outdated software. To fix this,
Make sure your Ledger's firmware is updated
Update your Ledger Live app to the latest version
Update your Polkadot or Kusama app to the latest version - depending on which network you are experiencing this error.
These steps didn't solve the issue
If the problem persists after these steps, then it's possible a runtime upgrade has recently happened on the chain. Polkadot and Kusama can upgrade themselves with a governance decision, but these upgrades sometimes change the way transactions are constructed in a way that is incompatible with previous versions. When this happens a new version of the Polkadot or Kusama Ledger app needs to be released.
This usually happens pretty quickly after the runtime upgrade, but until this new version is developed and added to Ledger Live, you will be receiving this error when trying to sign transactions on you Ledger.
Techniek motherfucker haha. Misschien morgen nog eens proberen.Skrunsies schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:40:
[...]
Dit had ik inderdaad ook gevonden, vandaar ook mijn check op updates.. Maar die waren er niet
Mag van mij. Mijn buy orders staan klaar op 35K EUR en 30,5K EUR (hoewel die laatste waarschijnlijk voorlopig niet gehit word, but never say never).zwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:41:
[...]
Dat lijkt mij ook wel.Maar dat betekend niet dat we niet lager kunnen vannacht.
@Skrunsies Je gebruikt niet toevallig firefox toch?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Nope! Het is rechtstreeks met Ledger Live, dus zonder Safari, Chrome, etczwembroek schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:41:
[...]
Dat lijkt mij ook wel.Maar dat betekend niet dat we niet lager kunnen vannacht.
@Skrunsies Je gebruikt niet toevallig firefox toch?
Was dat niet 11K ?sjorremans schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:49:
Die 42k gaat het niet houden ben ik bang. Volgens mij is er ook nog ergens een CME gap, weet alleen niet rond welke prijs die ligt
Eerst schrikken om er dan toch achter te komen dat er EUR achter staat.LankHoar schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:52:
[...]
Mag van mij. Mijn buy orders staan klaar op 35K EUR en 30,5K EUR (hoewel die laatste waarschijnlijk voorlopig niet gehit word, but never say never).
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Euro doet het tegenover USDC ontzettend slecht inderdaad. Heb nu wel wat omgezet weer naar euro, in de hoop lager in te kopen. Die virtuele currency markets zijn best leuk traden als je een flink portie geduld hebt. Er zitten soms flinke uitschieters tussen.Tiepfoud schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:53:
Met heel dat gedoe, blij dat ik wat extra eurobrol in USDC gezet heb maandje geleden. Euro/Usd zit in een goeie falling wedge 🙄
Sowieso doet het er niet toe. Weer zo'n mythe die mensen het gevoel geeft van grip op een onzekere wereld.
Es kijken hoe de aandelen en de crypto's er vandaag op reageren mits het geen fake news is.CRISIS OEKRAÏNE
Brand in Zaporizja, grootste kerncentrale van Europa
Updated 1 min geleden
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 04-03-2022 01:49 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Bubba 2.0 op 04-03-2022 01:54 ]
De crypto's reageren er al wat op.Op webcambeeld op Youtube waarop de kerncentrale te zien is, zijn flikkerende lichten en rook te zien, maar onduidelijk is waar er brand woedt. Ook de burgemeester van Energodar gaat niet verder in op welk deel van de kerncentrale in brand zou staan. Volgens het Duitse persbureau DPA gaat het om een kantoorgebouw, maar die informatie is niet bevestigd.
[ Voor 56% gewijzigd door RaptorXS op 04-03-2022 02:26 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Skrunsies op 04-03-2022 07:25 ]
Geforceerde handmatige update mogelijk?Skrunsies schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:22:
Dikke geitenbende. Nu heb ik dus de DOT jes op de Ledger staan. Maar ze kunnen niet in staking. En ik kan ze ook niet versturen naar Kraken oid. Foutmelding txn not supported error blijft komen.
Firmware Ledger up do date. App versie ledger live up to date. En Polkadot wallet up to date
Support gecontact. Die zeggen dat ik alles moet updaten, foutmelding is namelijk een verouderde versie. Maar goed alles is dus al ge-update
Ho ho, check eens de NDQ versus BTCUSD. Afgelopen drie weken.Xqlus1ve schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:33:
Aan de ene kant zou je kunnen zeggen dat crypto volwassen wordt en meedoet met de beurzen qua nieuws en hoe het reageerd, aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat crypto nog totaal onvolwassen is of aan het worden is omdat het daarvoor ongevoelig zou moeten zijn.
Maaaaaarrrr, crypto wordt gerund door mensen, en mensen zijn gevoelige emotionele dieren die voor dit soort zaken gevoelig zijn, dus hoe meer mensen er in crypto zitten om er geld aan te verdienen hoe erger dit soort dips worden aan de hand van berichten in de media.![]()
En reken er maar op dat als we daadwerkelijk dikke sancties gaan krijgen op crypto in EU of de US dat er dikke klappen gaan komen omdat men mogelijk uit gaat stappen omdat ze het te risicovol vinden.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Je snapt best wat ik bedoel, sommige stonks steigen ook door het dak door de oorlog, het feit is dat we zien dat crypto ook reageert op evenementen in de wereld, en dat is logisch.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:48:
[...]
Ho ho, check eens de NDQ versus BTCUSD. Afgelopen drie weken.
Dikke uncoupling jonge. Digitaal goud confirmed, stonks kunnen lekker hun eigen ding gaan doen.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wat moeten we support houden om enigszins bullish te mogen blijven? Persoonlijk kijk ik wederom naar 40/39,5k, maar de laatste 2x dat we die retestte, ging dat niet zo goed..Taro schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:26:
Tjah, of het is "gewoon" de 1D MA99 waar Bitcoin op is afgeketst:
[Afbeelding]
[ Voor 52% gewijzigd door sjorremans op 04-03-2022 08:40 ]
Nee toch echt "gewoon" een donderdag met als afsluiter een aanval op een kerncentrale.Taro schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:26:
Tjah, of het is "gewoon" de 1D MA99 waar Bitcoin op is afgeketst:
[Afbeelding]
Zero.
Hier de gok op bovenstaande gewaagd en inmiddels weer gelost..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
42k snel reclaimen en dan een bounce boven 45.5kDeman23 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:30:
[...]
Wat moeten we support houden om enigszins bullish te mogen blijven? Persoonlijk kijk ik wederom naar 40/39,5k, maar de laatste 2x dat we die retestte, ging dat niet zo goed..
PS5
Mooie trade. Als ik zou traden met mijn GLMR zou ik in potentie veel GLMR binnen kunnen harken. Maar ik heb mezelf beloofd om niet te traden met mijn GLMR. En met andere coins die ik echt wilde hodlen is het vaak genoeg mislukt. Dan ging de raket aan om daarna nooit meer op dat niveau terug te komen.BTFD schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:09:
[...]
[...]
Hier de gok op bovenstaande gewaagd en inmiddels weer gelost..
Heb ze weer binnen voor vandaag!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nope!
Probeer de Telegram groep van Polkadot. Die geven goede ondersteuning. Het is weer achterlijk druk op kantoor anders had ik nu voor je gevraagd. Anders zoek ik vanavond met je mee voor een oplossing.Skrunsies schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:28:
[...]
Nope!
Probeer je verd*mme je muntjes safe te stellen op de Ledger, zit je met deze ge*tenbende. Gets... Alles up to date, maar kan geen kant op met die muntjes, zelfs niet op polkadot.js, kan ze dus ook niet ergens staken.. Mis allemaal rewards zo
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq