Toch wel een interessant fenomeen, ben benieuwd hoeveel Bitcoin er jaarlijks verdwijnt doordat mensen overlijden, passphrase vergeten etc.baba420 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:43:
[...]
Ehm, geld terug van wie? Satoshi Nakamoto?
Er zijn nu al talloze mensen die hun 24 woorden kwijt zijn geraakt en niet bij hun funds kunnen komen. Die bitcoins zijn gewoon in de blockchain, maar niemand kan ze verplaatsen.
*Boormachine*BTFD schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:53:
[...]
Sinds gisteren ook in het bezit van een Ledger! Not your keys, not your coins!
[Afbeelding]
Eindelijk safe!
Oh wacht...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Die ben je uiteraard gewoon kwijt. Wat verwacht je anders? Dat er iemand klaar staat met een garantiesysteem om ervoor te zorgen dat je sowieso je geld weer terugkrijgt? Er zit geen commerciële partij achter Bitcoin en jij ziet het als investeren en hoopt dat de prijs stijgt, maar dat is niet waar Bitcoin voor bedoeld is.FastFred schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:38:
[...]
En wat zou er dan met de investeringen gebeuren die mensen (en Vulcans, 2063 is dan al geweest ga ik vanuit) gedaan hebben in Bitcoins, zijn ze die kwijt? Krijgen ze hun geld terug?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
39k voor de tienduizendste keer. @Verwijderd bist hast door de vrouwtsies heen zeker.
Update: vreemd, maar die tweede Sepa transactie staat sinds vanochtend in Nexo. Dus de vertraging lijkt dan bij Nexo te zitten, banken doen immers geen Sepa in het weekend?Wiley99 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:33:
[...]
Bepaalde groene bank gisteren rond 11u stond er vanochtend om 11u. Zelfde bank gisteren om 16u is er nog niet, dus dat zal wel maandag worden. Ligt dus helemaal aan wat er tussenin gebeurt of hoe het bij Nexo gaat.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Afgelopen weeken dat getest, SEPA worden ook bij sommige banken in het weekend verwerkt.Wiley99 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:26:
[...]
Update: vreemd, maar die tweede Sepa transactie staat sinds vanochtend in Nexo. Dus de vertraging lijkt dan bij Nexo te zitten, banken doen immers geen Sepa in het weekend?
* knakworst zit klaar voor dikke groene candles.
Knalt Bitcoin er doorheen of niet? Als ie gaat dan gaat het hard en kan je er zo 2-3k bij op tellen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
U vraagt, wij draaien:knakworst schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:52:
* knakworst zit klaar voor dikke groene candles.
Duitsland doet even 100 miljard geld uitprinten voor zijn leger... Wat zal Nederland doen nu Duitsland overstag is? Toch krijgt dan de VS zijn zin over 2% GDP investeren in defensieDuitsland steekt 100 miljard in Bundeswehr vanwege invasie Oekraïne
De Duitse regering maakt via een speciaal fonds 100 miljard euro vrij voor investeringen in de Bundeswehr en bewapeningsprojecten. Dat is bekendgemaakt door bondskanselier Scholz. Hij zei ook toe dat Duitsland vanaf nu jaarlijks meer dan 2 procent van het bruto binnenlands product in defensie zal steken.
https://nos.nl/collectie/...100-miljard-in-bundeswehr
En wij maar de inflatie betalen. Lang leven bitcoin, hoop ik dan maar.
inflatie +oorlog +printen als een malle.
er is maar 1 weg en dat is Bitcoin $420k ergens rond 2028 👍
niet omdat Bitcoin in waarde stijgt maar omdat fiat dan echt kapot is...
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 27-02-2022 12:37 ]
nothing stops this train
Eerst nog de 42069 memes, dan ATH, dan 69420, etc... Rustig aan hoor.Kol Nedra schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:36:
inflatie +oorlog +printen als een malle.
Ik heb ooit ergens een overzicht gezien van de APY's per BIFI vault. Kan iemand deze nog eens linken?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je bedoelt niet https://yield.rodeo neem ik aan?Gelukszoekr schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:54:
Ik heb ooit ergens een overzicht gezien van de APY's per BIFI vault. Kan iemand deze nog eens linken?
Iets soortgelijks, maar deze werkt ook. Thanks. Ik laat m'n BIFi staan op Fantom voor nu danTaro schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:56:
[...]
Je bedoelt niet https://yield.rodeo neem ik aan?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kom maar op met die groene dildo naar de 41-42K
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Toch best knap dat BTC nog niet hard terug gevallen is (buiten het dipje van gisteren), nu inmiddels al poging 5 om het huidige level te breken..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
De ellende zit al ingeprijsd blijkbaar.BTFD schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:44:
Toch best knap dat BTC nog niet hard terug gevallen is (buiten het dipje van gisteren), nu inmiddels al poging 5 om het huidige level te breken..
Ja daar zal geen koers van omhoog gaan nee.. dacht dat we de oorlog dip wel gehad hadden..Bananeman schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:36:
Poetin dreigt met kernwapens, direct rode paal.
Een echte oorlog dip, zeker als ze met kernwapens gaan kutten, gaat jaren durenDon Guacamole schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:38:
[...]
Ja daar zal geen koers van omhoog gaan nee.. dacht dat we de oorlog dip wel gehad hadden..
Dit conflict is niet 1-2-3 opgelost.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Idd. Als er op de rode knop wordt gedrukt zijn we heel ver van huis.Richh schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:39:
[...]
Een echte oorlog dip, zeker als ze met kernwapens gaan kutten, gaat jaren duren![]()
Dit conflict is niet 1-2-3 opgelost.
Denk eerder een reject op de 40k dan een dip op het nieuws.
Kern wapens gebruiken kan ik me echt niet voorstellen, zodra dat gebeurd gaat de hele wereld er aan…
Kern wapens gebruiken kan ik me echt niet voorstellen, zodra dat gebeurd gaat de hele wereld er aan…
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja verdorie, dan ga ik nooit die 420k meemakensjorremans schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:41:
Eigenlijk een zwaktebod dat Poetin dit nodig acht. Hopelijk snel terug naar realiteit. En stijgende koersen.
Ondertussen maar een jodium pil bestellen met de CDC kaart.
Ondertussen maar een jodium pil bestellen met de CDC kaart.
[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 27-02-2022 14:45 ]
En ze gaan onderhandelen. Bij de grens Oekraine en Wit-Rusland, bevestigd op twitter door Oekraine. Laat de groene candles maar komen. Ik zit er nog steeds klaar voor.
[ Voor 28% gewijzigd door knakworst op 27-02-2022 14:49 ]
Oké misschien toch wel iets meer dan een reject van de 40k..
Klote Poetin ook
Klote Poetin ook
The hot food is too cold, the cold food is too hot.
Do normal, man.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
The koekaratsja die die in the kitchen.Jedi_Pimp schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:52:
[...]
The hot food is too cold, the cold food is too hot.
Do normal, man.
daarom, dan maakt het allemaal niks meer uit. Denk dat je dan liever zelfs eigenlijk niet meer leeft als er 20+ nukes overal op aarde afgegaan zijn....sjorremans schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:41:
nothing stops this train
Als je als land gaat nuken wil je zelf ook wel heel graag dood want dan kan je er 1 of meer terug verwachten.
Hangt eraf. Als het Oekraïne is betwijfel ik of wij dan alsnog gaan ingrijpen. Behalve “sancties”Darrell schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:05:
Als je als land gaat nuken wil je zelf ook wel heel graag dood want dan kan je er 1 of meer terug verwachten.
:strip_exif()/f/image/r4GBqvz9YNroq89vhtPREAe4.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar zo wel, dan is crypto het laatste waar je je zorgen over maakt.
International Judo Federation meldt:
Dat zal hem leren! En hop rode kaarsen.
In light of the ongoing war conflict in Ukraine, the International Judo Federation announces the suspension of Mr. Vladimir Putin’s status as Honorary President and Ambassador of the International Judo Federation.https://t.co/QQDZbF6rfd
— Judo (@Judo) 27 februari 2022
Dat zal hem leren! En hop rode kaarsen.
[ Voor 8% gewijzigd door Qunix op 27-02-2022 15:10 ]
Vervolgens zie ik dit: https://www.bbc.com/news/business-60543994
Bankrun in Rusland omdat de bevolking nu te horen heeft gekregen wat de sancties zijn (Swift ban). Al is het een beetje laat om wcpapier te pinnen.
Hier video van de wachtrij voor 1 automaat: https://libreddit.spike.c..._about_the_sanctions_and/
Hopsa, groene kaarsen!
Bankrun in Rusland omdat de bevolking nu te horen heeft gekregen wat de sancties zijn (Swift ban). Al is het een beetje laat om wcpapier te pinnen.
Hier video van de wachtrij voor 1 automaat: https://libreddit.spike.c..._about_the_sanctions_and/
Hopsa, groene kaarsen!
[ Voor 24% gewijzigd door Qunix op 27-02-2022 15:14 ]
Banken werken al niet meer daar, alle bank apps zijn al dagen uit de lucht, en swift is meer voor internationale betalingen daar merken de russen zelf weinig van, ze hebben daar ook een eigen swiftQunix schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:13:
Vervolgens zie ik dit: https://www.bbc.com/news/business-60543994
Hopsa, groene kaarsen!
Deze acties van de EU halen weinig uit verder, wij in de EU zullen er eerder zelf last van hebben dan hun daar.
Nu weer nieuws over nucleaire wapens .. wat ik al eerder schreef is actie reactie en was te verwachten.
Ook een slechte zaak voor crypto imo want nu zal het westen wel gaan roepen dat geld juist gecentraliseerd moet zijn om deze acties te kunnen uitvoeren,
We zijn helaas machteloos tegen deze gek die ook nog eens een China aan zijn kant heeft (voor nu)
[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 27-02-2022 15:39 ]
Heel het westen? Nee er fluit nog een oehoe….Slux schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:36:
[...]
Ook een slechte zaak voor crypto imo want nu zal het westen wel gaan roepen dat geld juist gecentraliseerd moet zijn om deze acties te kunnen uitvoeren,
knakworst schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:51:
[...]
De ellende zit al ingeprijsd blijkbaar.
[Afbeelding]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Update: Christine Lagarde, president of the European Central Bank (ECB), has called on lawmakers to approve a regulatory framework on crypto, hinting at potentially preventing Russia from getting around economic sanctions.ECB's Lagarde Urges Immediate Crypto Regulation To Stop Putin Evading Sanctions
In the words of the Washington Post, the battle between Russia and Ukraine is "the world's first crypto war" as both sides discover the advantages of a borderless, permissionless currency.
Hele artikel: https://www.zerohedge.com...p-putin-evading-sanctions
Krijgen we wetgeving .. Crypto wordt gereguleerd .. handelen alleen nog mogelijk met traceerbare sporen .. wappies kunnen zeggen dat de oorlog in de Oekraïne bedoelt was om crypto in het openbaar te krijgenRaptorXS schreef op zondag 27 februari 2022 @ 17:53:
[...]
Update: Christine Lagarde, president of the European Central Bank (ECB), has called on lawmakers to approve a regulatory framework on crypto, hinting at potentially preventing Russia from getting around economic sanctions.
In the words of the Washington Post, the battle between Russia and Ukraine is "the world's first crypto war" as both sides discover the advantages of a borderless, permissionless currency.
==
hoi
Hypocriete wereldleiders ook. Paar maanden geleden wilde de Russische overheid crypto verbieden. En nu opeens willen ze het omarmen en gebruiken.
Die gasten zijn alleen maar bezig met hun zakken te vullen en roepen hoe goed ze het wel niet doen, ze hebben echt geen idee en interesse wat er afspeelt op ons burger niveautje.baba420 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:10:
Hypocriete wereldleiders ook. Paar maanden geleden wilde de Russische overheid crypto verbieden. En nu opeens willen ze het omarmen en gebruiken.
Ik heb alles maar weer omgezet in cash, gaat allemaal zo hard op het moment echt geen idee welke kant het op gaat.
Regulering voor crypto lijkt me niet per definitie slecht. Transacties zijn hoe dan ook bij de meeste crypto gewoon al traceerbaar en daarmee ook betalingen en/of overboekingen naar bankrekeningen.Eusebius schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:08:
[...]
Krijgen we wetgeving .. Crypto wordt gereguleerd .. handelen alleen nog mogelijk met traceerbare sporen .. wappies kunnen zeggen dat de oorlog in de Oekraïne bedoelt was om crypto in het openbaar te krijgen
Snap niet zo goed die rode lap die het woord regulering lijkt te zijn voor veel crypto minded mensen. Regulering is uiteindelijk sowieso iets wat met adoptie mee komt. Zolang het allemaal niet gecentraliseerd wordt..
RaptorXS schreef op zondag 27 februari 2022 @ 17:53:
[...]
Update: Christine Lagarde, president of the European Central Bank (ECB), has called on lawmakers to approve a regulatory framework on crypto, hinting at potentially preventing Russia from getting around economic sanctions.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U393T40lErHNE6NLKGTk1J0L.jpg?f=user_large)
Natuurlijk willen we niet dat Putin en z'n vriendjes eraan gaan zitten. Maar laten we hopen dat de burgers in Oekraïne en Rusland, die hier allemaal niks aan kunnen doen, in crypto een veilige haven vinden. Het zou triest zijn als de EU, die volgens mij juist aan de kant van de burgers zou moeten staan, hun currency sloopt.
Als het gereguleerd wordt moeten ze het wel soort van centraliseren lijkt mij, anders krijgen we het NL'se coffeeshop beleid op crypto.YES schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:30:
[...]
Regulering voor crypto lijkt me niet per definitie slecht. Transacties zijn hoe dan ook bij de meeste crypto gewoon al traceerbaar en daarmee ook betalingen en/of overboekingen naar bankrekeningen.
Snap niet zo goed die rode lap die het woord regulering lijkt te zijn voor veel crypto minded mensen. Regulering is uiteindelijk sowieso iets wat met adoptie mee komt. Zolang het allemaal niet gecentraliseerd wordt..
Ze kunnen moeilijk nutteloos toekijken als er weer miljoenen aan crypto gestolen wordt door 1 of andere hack.
Ben bang dat ze nu juist willen reguleren met het verhaal dat ze te alle tijden sancties willen opleggen als er weer eens zo gek opstaat, totale controle.
Wel eens gehoord van de blockchain? Reuzeïnteressant, werkelijk waar.Eusebius schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:08:
[...]
handelen alleen nog mogelijk met traceerbare sporen
Onder de 1800 hoop ik...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Alles rode candles. Zit Putin ook aan de rode knoppen ofzo
Een dunne BIFI? Heet dat niet een @knakworst
Weekly is alweer rood en nog even en de wick aan de bovenkant is alweer net zolang als de wick aan de onderkant. Ondanks de positieve bounce van donderdag ziet het er toch niet zo rooskleurig uit..
Beetje jammer weer dit, wat was het lekker geweest wanneer we vandaag ff volgas door die 40K heen waren gestoten
Alles gecashed, vrij genomen van werk en nog even wat leuke dingen ondernemen voordat de kernwapens een einde maken aan de aarde zoals wij hem nu kennen.
Moon, lambo soon.
Moon, lambo soon.
Tominatie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:02:
Alles gecashed, vrij genomen van werk en nog even wat leuke dingen ondernemen voordat de kernwapens een einde maken aan de aarde zoals wij hem nu kennen.
Moon, lambo soon.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
69k ℃ soon?Tominatie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:02:
Moon, lambo soon.
Als je alles uitgecashed hebt wens je moon? Dan mis je de boot.Tominatie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:02:
Moon, lambo soon.
Lagarde wilt MICAR doordrukken, volgens mij zit daar een POWban op. Of dat van toepassing is voor bitcoin weet ik niet. Dat is ook wel spannend. Maar goed, China ban en even later een ATH.
Ah je hebt verkocht in de dipSlux schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:22:
[...]
Die gasten zijn alleen maar bezig met hun zakken te vullen en roepen hoe goed ze het wel niet doen, ze hebben echt geen idee en interesse wat er afspeelt op ons burger niveautje.
Ik heb alles maar weer omgezet in cash, gaat allemaal zo hard op het moment echt geen idee welke kant het op gaat.
==
hoi
Ja, iemand met 1700 BIFI liep een beetje te dumpen. Hij heeft er nog 1300 over.
En er zit een enorme buy wall op 2000, dus uiterlijk daar.
Kan ze helemaal niet en nee, dat was een misverstand.Qunix schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:05:
[...]
Als je alles uitgecashed hebt wens je moon? Dan mis je de boot.
Lagarde wilt MICAR doordrukken, volgens mij zit daar een POWban op. Of dat van toepassing is voor bitcoin weet ik niet. Dat is ook wel spannend. Maar goed, China ban en even later een ATH.
Kan je gratis ophalen bij je gemeente en enkel nemen tot 40 jaar.baba420 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:09:
De winst van vandaag gestopt in het kopen van jodium tabletten.
Moon.
Mijn buy orders van 30,5K EUR BTC en 2,1K EUR ETH staan nog van een aantal dagen terug. Ben benieuwd of die vannacht gehit gaan worden, of dat ik morgen wakker word met een moon gevoel
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Die zie ik ook maar de vraag is altijd of die er blijft, voorlopig is ie aardig stabiel... majah cryptoGlenn Hoddle schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:11:
[...]
Ja, iemand met 1700 BIFI liep een beetje te dumpen. Hij heeft er nog 1300 over.
En er zit een enorme buy wall op 2000, dus uiterlijk daar.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
@Slux heeft ze destijds even voor mij getest toen ik die ook postte, er stond helaas niets opBTFD schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:53:
[...]
Sinds gisteren in het bezit van een Ledger! Not your keys, not your coins!
[Afbeelding]
Eindelijk safe!
Jij denkt dat btc vannacht even ruim 20% daalt?LankHoar schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:16:
Mijn buy orders van 30,5K EUR BTC en 2,1K EUR ETH staan nog van een aantal dagen terug. Ben benieuwd of die vannacht gehit gaan worden, of dat ik morgen wakker word met een moon gevoel
Lot of fudster talk now a days. Kom op jongens, beetje hopium, hij trekt wel weer bij en dan vervolgt hij zijn weg naar rechts
When moon?
[ Voor 97% gewijzigd door Kol Nedra op 27-02-2022 21:36 ]
nothing stops this train
Dit zal nog wel even zo doorgaan: https://www.binance.com/en/trade/USDT_RUB
Ik HODL omdat ik niet kan traden, maar ook ik vind de markt heel mixed.Slux schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:22:
[...]
Aan één kant worden dips heel keurig opgekocht - bullish. Maar met al het nieuws van dit weekend (kernwapens, het overleg bij Belarus dat op niets gaat uitlopen) moeten stonks morgen toch rood openen - bearish. Ook voor crypto.
[ Voor 16% gewijzigd door MrMrq op 27-02-2022 22:07 ]
Maktub
Ik heb natuurlijk weer last minute mijn binance verificatie gedaan.. complete lock-out. kan niks meer doen totdat ze de verificatie hebben goedgekeurd. Hoelang duurde dit bij jullie?
Deputy Prime Minister of the Netherlands: “inflation is the price we have to pay to battle Putin.”
— Jan Nieuwenhuijs (@JanGold_) 27 februari 2022
Oh ja, eerst was het de pandemie en nu de oorlog die de inflatie veroorzaakt? Zal deels waar zijn, maar gelukkig weet iedereen hier dat het financiële systeem al 10 jaar rot is.
Makkelijk praten. Ik kan best 150 euro extra in de maand betalen voor gas en elektra (maar liever niet natuurlijk) maar er zijn zat mensen die daardoor in de problemen gaan komen.
Maar aan de andere kant, niets doen is ook geen optie en militair aanvallen wordt het nog erger van…
BTC/RUB is dan ook dichter bij een nieuwe ATH dan vele andere fiat pairs:PilatuS schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:49:
Dit zal nog wel even zo doorgaan: https://www.binance.com/en/trade/USDT_RUB
Stand with the people of Ukraine. Now accepting cryptocurrency donations. Bitcoin, Ethereum and USDT.
— Ukraine / Україна (@Ukraine) 26 februari 2022
BTC - 357a3So9CbsNfBBgFYACGvxxS6tMaDoa1P
ETH and USDT (ERC-20) - 0x165CD37b4C644C2921454429E7F9358d18A45e14
Ze waren hier al eerder gedeeld, maar deze adressen zijn dus legit en verified door meerdere partijen, zie ook de reacties op Twitter.
Om geen 'spoor' achter te laten ga ik hier natuurlijk geen transactie delen, maar ik heb eerder vandaag een flufje overgemaakt
En een hele mooie manier om de waarde van crypto te ondersteunen. Rekt gaan we toch wel, goed moment om je geld aan iets écht belangrijks te geven.
Oké, even eerlijk, wie van jullie heeft voor dit soort onzin gestemd?
Futures gaan straks open. Ik zou geen groene opening verwachten. Investeerders zullen wel twee keer moeten nadenken wat ze van de SWIFT sanctie vinden. Daarnaast is het de verwachting dat de Roebel een vrij duik neemt door sancties tegen tegoeden van Centrale Bank Rusland en bankruns in Rusland. Ben benieuwd wat crypto gaat doen maar ik denk niet veel goeds in de eerste uurtjes
Wellicht weer een mooie buying opportunity.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dat gaat we dus oplossen door ze te compenseren met gratis geld, wat we alleen maar even moeten bijdrukken, en dus het bestaande geld minder waard wordtDeman23 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:14:
[...]
Makkelijk praten. Ik kan best 150 euro extra in de maand betalen voor gas en elektra (maar liever niet natuurlijk) maar er zijn zat mensen die daardoor in de problemen gaan komen.
Maar aan de andere kant, niets doen is ook geen optie en militair aanvallen wordt het nog erger van…
Anyhow, de enige goede optie is geloof ik nu vaart maken met het verminderen van ons gasverbruik. Uiteindelijk betekent dat vooral: isoleren. Stoppen met het verspillen van energie. Dat actieplan had al jaren in ontwikkeling moeten zijn, maar in plaats van dat iedereen naar een sustainable lage energierekening kon kijken, gaan er nu mensen failliet
Het kan maar zo dat er een BTC/RUB ATH komt de komende dagen. Er wordt serieus gedumpt met ook een flink volume en dat alleen al op Binance.Taro schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:26:
[...]
BTC/RUB is dan ook dichter bij een nieuwe ATH dan vele andere fiat pairs:
[Afbeelding]
Isoleren is natuurlijk goed, maar het is maar een druppel natuurlijk. Het echte grootverbruik zit in de industrie.Richh schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:30:
[...]
Dat gaat we dus oplossen door ze te compenseren met gratis geld, wat we alleen maar even moeten bijdrukken, en dus het bestaande geld minder waard wordt![]()
Anyhow, de enige goede optie is geloof ik nu vaart maken met het verminderen van ons gasverbruik. Uiteindelijk betekent dat vooral: isoleren. Stoppen met het verspillen van energie. Dat actieplan had al jaren in ontwikkeling moeten zijn, maar in plaats van dat iedereen naar een sustainable lage energierekening kon kijken, gaan er nu mensen failliet
https://www.clo.nl/indica...nergieverbruik-per-sector
Dat de inflatie voorlopig niet minder wordt door alles wat nu gaande is, is wel evident toch?Glenn Hoddle schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:26:
[...]
Oké, even eerlijk, wie van jullie heeft voor dit soort onzin gestemd?
Dat staat wat mij betreft los van het rottende geldsysteem
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Juist niet. Als je biljoenen gaat printen wordt geld minder waard. In 2008 is er enorm geprint en nu met Corona al helemaal. Je kan niet zeg 1 miljard aan euro's hebben en er dan 400 miljoen bij printen en verwachten dat 1 euro nog steeds 1 brood is.NeoflexNL schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:35:
[...]
Dus de inflatie is veroorzaakt door corona en nu door Putin? Heeft helemaal niets te maken met de QE van de ECB?NeoflexNL schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:35:
[...]
Dat de inflatie voorlopig niet minder wordt door alles wat nu gaande is, is wel evident toch?
Nou ja, we hebben hier een politica die zegt: "jullie moeten bloeden omdat ik ruzie met Poetin wil maken."NeoflexNL schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:35:
[...]
Dat de inflatie voorlopig niet minder wordt door alles wat nu gaande is, is wel evident toch?
Ik geloof niet dat ik dat nou echt in enig partijprogramma heb zien staan. Helemaal D66 zou het sieren als ze bijvoorbeeld een referendum uitschrijven voordat ze iets met Oekraïne... hmm.. wacht...
(En voordat iedereen nou gaat roepen dat het ook hoogst onvriendelijk is om de Oekraïne binnen te vallen, dat is het hoor, net zoals het hoogst onvriendelijk van ons was om Irak binnen te vallen. Waar we overigens ook hogere olie en gasprijzen van kregen toen. Stemt establishment en wat ze ook kiezen, jij betaalt meer!)
Hoe cru ook, dit komt een hoop mensen goed uit. Fantastisch rookgordijn voor de echte problemen betreffende inflatie.GioStyle schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:39:
[...]
Dus de inflatie is veroorzaakt door corona en nu door Putin? Heeft helemaal niets te maken met de QE van de ECB?
Tuurlijk, daar doelde ik ook niet op. Dat was al lang gaande en wordt nu juist versterkt. Mijn formulering was misschien wat onhandig.PilatuS schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:37:
[...]
Juist niet. Als je biljoenen gaat printen wordt geld minder waard. In 2008 is er enorm geprint en nu met Corona al helemaal. Je kan niet zeg 1 miljard aan euro's hebben en er dan 400 miljoen bij printen en verwachten dat 1 euro nog steeds 1 brood is.
Het feit dat inflatie een prijs is die we gaan betalen leek me op zich een juiste formulering. Het zou echter niet als excuus moeten worden opgeworpen om de onderliggende problemen te verdoezelen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De percentages en verschillen zijn aanzienlijk over 24h gezien. Dit is maar een 3 minute chart, maar daarop is wel erg goed zichtbaar hoe hard het gaat met de Roebel::
BTC/BUSD (3m):
:strip_exif()/f/image/5K0wI6RfZ9NNYelaxJhAuCjC.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC/RUB (3m):
:strip_exif()/f/image/AfjHIoesHKnmxHwb4lZi8vPW.jpg?f=fotoalbum_large)
BUSD/RUB (1D):
BTC/BUSD (3m):
:strip_exif()/f/image/5K0wI6RfZ9NNYelaxJhAuCjC.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC/RUB (3m):
:strip_exif()/f/image/AfjHIoesHKnmxHwb4lZi8vPW.jpg?f=fotoalbum_large)
BUSD/RUB (1D):
Precies mijn puntytr81 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:41:
[...]
Hoe cru ook, dit komt een hoop mensen goed uit. Fantastisch rookgordijn voor de echte problemen betreffende inflatie.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/8L413LfjySG5nUV2Ic9HoraL.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/b1X8qN0ypqjsAQCZc8sytAZf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6R5G9wYktU3Ym5Qbv7L0x9wz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jRYoTe6EcajyfPSbsP1aThkf.png?f=fotoalbum_large)